ΠΑΤΡΙΣ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Αν  και μη συμμετέχων  στο φατσαμπούκο και τον τουίτη , δεν άνθεξα  καλοί μου αναγνώστες στη νέα επίδειξη ταλιμπανισμού από  το μαύρο σύμπλεγμα κράτους – εκκλησίας . Σε μια επίδειξη  «νομιμότητας» , όπως αυτές που μας έχουν συνηθίσει το τελευταίο καιρό  οι Δεν – Διας και Ρουφακιώτης  , συνελήφθη ο νεαρός διαχειριστής της γκρούπας του φατσαμπούκου με τίτλο  Γέρων Παστίτσιος ….

ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ( όπως πάντα )

This entry was posted in Ανασκο(λο)πηση Επικαιρότητας, Βίοι Αγίων - Λειψανοθήκαι, Ξεφτίλα ρεεεε, Προσεγγίσεις αισθητικής - πετικιούρ. Bookmark the permalink.

44 Responses to ΠΑΤΡΙΣ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

  1. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    Ελλειματική (αν και ορθή) η παρατήρησις, επιπλέον δε και ευπαρουσίαστος (ως συνήθως). Δεν ομιλώ περί υποχρεωτικώς πολύπλευρου σχολιασμού, αλλά περί του γενικότερου κινδύνου να τρέξει ολίγο «νερό στο μύλο της αντίδρασης» όπως θα λεγε και η απολιθωμένη καπιταλοκομμουνίστρια, ακόμα και μέσα από τέτοιες κομψές – ήπιες παρεμβάσεις. Οι καιροί δεν χαμπαριάζουν, στήνεται σκηνικό πλήρους διάλυσης και πολυδιάστατων συγκρούσεων εντός του κράτους (που απέμεινε). Μόλις πήρε το μάτι μου: Σήμερα, κάποιοι επικαλέστηκαν τις βρισιές του Καραϊσκάκη εναντίον των τότε μουσουλμάνων για τα χθεσινά τράβαλα, στενοχωρώντας και τον ίδιο από κει που βρίσκεται (άλλη έννοια είχαν οι ύβρεις του). Από την άλλη, ζούμε μια από τα ίδια ως προς τις κυβερνήσεις μας, υψωμένα εις τη νιοστή. Αν ήταν να μην κάνουν τέτοια οι υπουργοί, δεν θα τους έκαναν υπουργούς.

  2. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    Στη συνέχεια πήρε το μάτι μου τα σχόλια πάνω σ’ αυτή http://www.iefimerida.gr/news/69186/%CF%85%CF%80%CF%8C%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B9%CF%81%CE%AC%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%C2%AB%CE%B5%CF%85%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82%C2%BB-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE%CF%82 την ανάρτηση. Τι θα γίνει όταν αυξηθεί κι άλλο η ανεργία, η ανέχεια, η προκλητικότητα των ανεγκέφαλων που θα ορμήσουν ως όχλος όταν «δοθεί το σύνθημα»; Ήδη τρωγόμαστε, όχι να πέσει και φυτιλοπροβοκάτσια. Δις γκέιμ ιζ stimeno. Who ever of the two attacks, somebody else wins.

  3. Ο/Η papoylis λέει:

    Βαρθολομαίε

    καλώς ήρθες εδώ 😦

    η καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων σου οφείλεται στο γεγονός ότι είναι τα πρώτα σου εδώ σχόλια και η WordPress τα κρατά ( το πρώτο και μέχρις εγκρίσεως και το δεύτερο ) για έλεγχο 😉

  4. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ναι οπωσδήποτε η Δημοκρατία πρέπει να είναι ανεκτική, να μην ασκει λογοκρισία, κλπ κλπ.
    Αλλά καλό είναι να έχουμε και μια αίσθηση του μέτρου.
    Η σάτιρα πρέπει να τυγχάνει ανοχής, συγχώρησης, ακόμη και εξαίρεσης από την εφαρμογή του γράμματος του νόμου και δια΄φορα τέτοια, αλλά υπό 2 προϋποθέσεις τουλάχιστον (δύο).

    Αν καταντήσει να θίγει διακωμωδώντας, να θίγει εκπροσώπους φορέων εξουσίας και μάλιστα προσέχοντας να θίγει το σύμβολο και όχι το πρόσωπο (adhominem που λέγαμε παλιά που μιλάγαμε ..λατινικά).
    Επίσης αυτή η πρόκληση ζημίας σε τρίτο (είπαμε εκπρόσωπο) να είναι μέσο και όχι τα πάντα όλα της διαδικασίας, δηλαδή και σκοπός.

    Αυτό είναι πιο εύκολο να το όρίσουμε σε δραστηριότητες που λέμε «καλών τεχνών», όπου όντως είναι εύκολη η υπεράσπιση του Έργου.
    Συνεπώς, άλλο κάνω θεατρική παράσταση όπου «θίγω» τον χ ήρωα, όχι ως αυτό που ήταν, αλλά θέλοντας να δείξω κάτι άλλο κακομεταχειριζόμενος τους «συμβολισμούς» και άλλο κάνω σελίδα στο fb ..πάτερ παστίτσιος.
    Εντελώς (άλλο).

    Επιπροσθέτως, υπάρχει και ένα ζήτημα που τόχουμε ξανακουβεντιάσει παλιά σχετικά με τα όρια του διαδικτύου (κοινωνική δικτύωση και τέτοια), όπου η άποψή μου ήταν και παραμένει ότι το μείζον είναι η ο αυτοέλεγχος όσων αναρτούν και η υπεύθυνη αντιμετώπιση από τις κοινότητες συμμετοχής.
    Τέλος να πω ότι πολύ εύστοχα ο Βαρθολομαίος έθεσε το ζήτημα της παραμέτρου της συγκυρίας στις διαδικασίες διαπραγμάτευσης ορίων (ελευθερία, νομιμότητα , κλπ κλπ), άσχετα αν συμφωνώ με την ανάλυση για τη συγκυρία .

  5. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Αναγνώστη,

    Πώς τα κατάφερες να γράψεις 231 λέξεις χωρίς να τοποθετηθείς αν καλώς συνελήφθη ο πιτσιρικάς ή όχι; 🙂

    (Εναλλακτικά —σε περίπτωση που δεν βολεύει το προηγούμενο: Πώς τα κατάφερα να διαβάσω 231 λέξεις χωρίς να καταλάβω αν υποστηρίζεις πως καλώς συνελήφθη ο πιτσιρικάς ή όχι; 🙂 )

    Τα λέμε

  6. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Λοιπόν, δράττομαι της ευκαιρίας να σας πω ότι εδώ (και αλλαχού 😉 ) υπάρχει μακρά παράδοση έρευνας και παραγωγή σοβαρών επιστημονικών μελετών πάνω στο ζήτημα πώς μπορούμε να διαβάζουμε όχι εκατοντάδες, αλλά χιλιάδες λέξεις σε λίγα λεπτά και να καταλαβαίνουμε τα πάντα όλα (που έχουν γραφεί).

    Εγώ δεν τις πρόκαμα κατά τη φάση της ..εκπόνησης, όμως ο Παπούλης από διοικητική θέση (Διευθυντού Ιδρύματος) συνέδραμε αποφασιστικά την όλη προσπάθεια, οπότε ελλείψει του εμπνευστή του Ιδρύματος ίσως σας βοηθήσει, αν και θα ήτο καλύτερα να μπορούσατε να μαθητέφσετε υπό την σκέπη του.

    Αν λοιπόν είχατε επαρκώς εντρυφήσει στις μεθόδους αυτές θα βλέπατε ότι η άποψή μου είναι πως το περιστατικό είναι απλώς αφορμή για να ξεκινήσουν διάφορα πολιτικά και μηντιακά παίγνια, που άλλες εποχές θα ήτο ιλαρά, τώρα όμως είναι σοβαρά και θέλουν προσοχή.
    Γενικά δεν είμαι υπέρ των συλλήψεων (πιστεύω στον ελέυθερο έρωτα ..παιδιόθεν), αλλά το ζήτημα για μένα είναι στο πώς διαμορφώνουμε στάση απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα, για να μην έχουμε συλλήψεις, κάτι σαν παραγωγή προφυλακτικών δηλαδή

  7. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Μέσα ο Παστίτσιος!
    Κάτω τα Γεμιστά!
    Ζήτω ο Μουσακάς!

    Αναγνώστη ΕΚΤΑΚΤΟΝ! Ορέα ανέλυσες τα περί μέτρου, πες μας τώρα και για τα σταθμά δια να …ζυγοσταθμίσουμε την κατάσταση .
    Μη ξεφύγουμε βρε αδελφέ από το ίσο και πέσουμε επί προτεταμένου πολιτικά ορθού τινός!

  8. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Η τρολιά του Παστίτσιου που ξεσήκωσε τους θαυματοχτυπημένους! Δικαιολογημένα! 😀
    http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/32263

    Ενώ τα γνήσια θαύματα δυστυχώς δεν απασχολούν κανέναν ! 😦 :mrgreen:
    http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/32716

  9. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ζήτω τα Γεμιστά!
    Ζήτω και ο Μουσακάς και η χωριατικη σαλατα!

    ΥΓ (Ολιγοτερον σχετικον εως ασχετον) Κατω οι τσιγγουνηδες Γερμανοι τουρισται που εχουν γεμισει το φθινοπωρο τα παραλιακα μας θερετρα και εκαστον ζευγαριον παραγγελνει δια να διπνησει μια χωριατικη σαλατα στα δυοι!!!

  10. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Πριν λιγο καιρο ειχα γραψει στον Ροϊδη:
    “Οποιος δεν αντιμετωπιζει τον εαυτο του ως μελος ή θεατη ενος μεγαλου κωμικο-τραγικου τσιρκου, οπως η χωρα μας, η Ευρωπη, η βιοσφαιρα, κινδυνευει να προσβληθει απο μικρο-μεγαλομανια με μαλλον δυσμενη αποτελεσματα γι ολους.

    Ως οπαδος -εν μερει – του μετα-ντανταϊστικου κινηματος ,καταθετω την αποψη οτι οι ενεργειες της βιτριολικης σατιρας σε συνθηκες Γ’ παγκοσμιου (οικονομικου) πολεμου ειναι απολυτα σεβαστες και δικαιολογημενες. Δωχνουν τον φοβο του αυριο, απελευθερωνουν, διασκεδαζουν,…
    Αλλοιως το 2024 μας περιμενει το 1984 (του Οργουελ). Να σταματησει η δικαστικη διωξη του 27χρονου.

    Οποιος προσπαθει με την λογικη να θεραπευσει αυτον τον παραλογισμο που συμβαινει απο το 1989, ματαιοπονει.

    Δειγμα παρεμβασης μου:

    “Αξιωμα υπ. αριθμ. 777. Η πορεια της μεγαλης…ανωμαλιας μονον με ανωμαλια ειναι δυνατον να επιλυθει.

    Πορισμα εις τα μακροοικονομικα: Εις εν ακρως προβληματικο ισοζυγιον εσοδων-εξοδων με φθινουσα αναπτυξιν επι πενταετια , ανεργια , μικραν αυξησιν των φορολογικων εσοδων, παρα την τερατωδην αυξησιν των φορολογικων βαρων, κ.ο.κ. απαιτειται απροσμενος και αιφνιδια μεγα-εισροη κεφαλαιων, κατι αναλογον με την συναρτηση Dirac, ωστε να εμφανισθει αυθις το πολυποθητο σημειον καμπης και επομενως να αντιστραφει αμεσως το αρνητικον προσημον του ρυθμου αναπτυξεως.”

    ΥΓ Dada (play /ˈdɑːdɑː/) or Dadaism was an art movement of the European avant-garde in the early twentieth century. It began in Zurich, Switzerland in 1916, spreading to Berlin shortly thereafter.[1] To quote Dona Budd’s The Language of Art Knowledge,

    Dada was born out of negative reaction to the horrors of World War I. This international movement was begun by a group of artists and poets associated with the Cabaret Voltaire in Zurich. Dada rejected reason and logic, prizing nonsense, irrationality and intuition. The origin of the name Dada is unclear; some believe that it is a nonsensical word. Others maintain that it originates from the Romanian artists Tristan Tzara and Marcel Janco’s frequent use of the words da, da, meaning yes, yes in the Romanian language. Another theory says that the name “Dada” came during a meeting of the group when a paper knife stuck into a French-German dictionary happened to point to ‘dada’, a French word for ‘hobbyhorse’.[2]

    The movement primarily involved visual arts, literature, poetry, art manifestoes, art theory, theatre, and graphic design, and concentrated its anti-war politics through a rejection of the prevailing standards in art through anti-art cultural works. In addition to being anti-war, Dada was also anti-bourgeois and had political affinities with the radical left.

    Dada activities included public gatherings, demonstrations, and publication of art/literary journals; passionate coverage of art, politics, and culture were topics often discussed in a variety of media. Key figures in the movement included Hugo Ball, Emmy Hennings, Hans Arp, Raoul Hausmann, Hannah Höch, Johannes Baader, Tristan Tzara, Francis Picabia, Richard Huelsenbeck, Georg Grosz, John Heartfield, Marcel Duchamp, Beatrice Wood, Kurt Schwitters, and Hans Richter, among others. The movement influenced later styles like the avant-garde and downtown music movements, and groups including surrealism, Nouveau réalisme, pop art and Fluxus.

    Dada is the groundwork to abstract art and sound poetry, a starting point for performance art, a prelude to postmodernism, an influence on pop art, a celebration of antiart to be later embraced for anarcho-political uses in the 1960s and the movement that lay the foundation for Surrealism.[3]…”

    From Wikipedia, the free encyclopedia

  11. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    ως Διευθυντής του ΓραΠΙ μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι τα αραμαϊκά σου σχετικά με τον Elder είναι πράγματι δυσανάγνωστα για τα μη μέλη του Ιδρύματος. ;0

    κατά τα λοιπά διάβασε και εσύ τι ακριβώς κινητοποίησε τους ταλιμπάν στο λινκ που συνεισφέρει ο Νικάλφας και το συζητάμε πάλι 😉

  12. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    ;0

  13. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παπούλη, μου φαίνεται ή ότι τάχεις ξεχάσει ή ότι η σεμνότης που σε διακρίνει (χο χο χο) δεν σε αφήνει να ..ανακαλέσεις την ουσιαστική συμβολή σου (ως διευθυντού) στις επιστημονικές έρευνες που είχαν επιδοθεί επιστημονικοί συνεργάτες του Προέδρου στα πλαίσια της αντιμετώπισης του φαινομένου της υπερφόρτωσης πληροφορίας.
    Ήδη είχαν κατατατεθεί εν ..είδει πρωτοτύπων μέθοδες ανάγνωσης μεγάλων κειμένων σε ελάχιστο χρόνο.
    Όλοι μάθαμε από αυτά και τα αξιοποιήσαμε στις σοβαρές μας σπουδές και θα είναι μεγάλη αδικία να μην ..φωτισθεί ο συντονιστικός ρόλος των στελεχών που κατείχαν θέσεις εφθύνης. 😉

    Αυτό που κομίζει ο Νίκος το έχω υπόψη.
    Και λοιπόν;; (δεν βλέπω κάτι να αλλάζει , εδώ στήνεται σκηνικό πάνω στην έφεση κάποιων να τσιμπάνε, ώστε το παιχνίδι να χοντρύνει ενθεν ..κακείθεν. Λέω να μην τσιμπήσω και να ασχοληθώ με το θέμα στις διαστάσεις του ή μάλλον στις διαστάσεις που γεννάει το θέμα ως τέτοιο).

    Νίκο, λες
    «Μη ξεφύγουμε βρε αδελφέ από το ίσο και πέσουμε επί προτεταμένου πολιτικά ορθού τινός!».
    Αμ πέσαμε αγαπητέ, αυτό είναι το πρόβλημα, τώρα να δούμε πώς θα σηκωθούμε και ελπίζω να ισχύει αυτό που λένε (εγώ δεν ξέρω) ότι με μια φορά δεν γίνεσαι και άρα δεν πέφτουμε κατ¨εξακολούθησιν.

  14. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Δεν σχολιασα την συλληψιν, τα συνταγματικα δικαιωματα, το δικαιωμα στην σατιρα , την κριτικη, το δικαιωμα να πιστευει καποιος στην πρωτοπορεια του προλεταριατου,…, σε γεροντες, μετ αθανατον ζωη, θαυματα,πολ/μους αρτων… εν Κανα, κ.λ.π.

    Νομιζω οτι παραγεται αεργος ισχυς , ενω τα προβληματα ειναι αλλου. Προκειται περι ενος ακομη παραδειγματος ισχυροτατης διαπλοκης επαγγελματιων της πολιτικης εξουσιας και επαγγελματιων της ορθοδοξου υμων εκκλησιας με πολλαπλους ιδιοτελεις σκοπους εκατερωθεν.

    Λ.χ. και οι δυο κατηγοριες επαγγελματιων υποσχονται εις τους ψηφοφορους η τους πιστους τον παραδεισον, αλλα …μετα θανατον.

    Ενω ο ΑΦ ζητα εξουσιοδοτησεις για μολις 49 ετη , ωστε να εξ-ασφαλαισθουμε εμεις και οι κατιοντες μας μεχρι πεντακις εγγονου/ης , ητοι δια 199 ετη τουλαχιστον.

    Υπενθυμιζω οτι αι εταιρειαι των Ανατολικών Ινδιων (Βρεττανικη ** και Ολλανδική***) ησαν …μαθουσαλες.

    * Η αεργος ισχυς μετραται σε kVar και εμφανιζεται λογω χαμηλου συμημιτονου της ολης εγκαταστασης, συγνωμην κοινωνιας.Επομενως απατειται η συνορθωτικη και ευεργετικη δρασις των πυκνωτων που πρεπει να τοποθετηθουν δια να ανελθει η τιμη του συνφ απο 0.5 σε 0.75 τουλαχιστον. ( Κοινωνικο-οικονομικον αναλογον του ηλεκτρισμου )

    Αλλα θα μελετισο τας σιμοιοσις μου και θα σας εισηγηθω σχετικως- σε αλλην εθουσαν- αιντως του αιπωμενου 48-ωρου.

    **Η(βρεττανικη) Εταιρία Ανατολικών Ινδιών οδήγησε την επέκταση της Βρετανικής Αυτοκρατορίας στην Ασία. Ο στρατός της Εταιρίας ένωσε τις δυνάμεις του με το βασιλικό ναυτικό για πρώτη φορά στον Επταετή πόλεμο, και συνέχισαν να συνεργάζονται σε χώρους εκτός της Ινδίας: στην έξωση του Ναπολέοντα από τη Αίγυπτο το 1799, στην κατάληψη της Ιάβας από την Ολλανδία το 1811, στην απόκτηση της Σιγκαπούρης το 1819 και της Μαλάκα το 1824 και στη νίκη επί της Βιρμανίας το 1826.[64]

    ***Η μεγαλύτερη ολλανδική αποικία εκείνη την περίοδο στο εξωτερικό ήταν η Αποικία του Ακρωτηρίου, η οποία είχε ιδρυθεί από τον Γιαν βαν Ρίμπεκ για λογαριασμό της Ολλανδικής Εταιρίας των Ανατολικών Ινδιών το 1652 ….. Ο Πρίγκηπας του Οράνιε συναίνεσε στην κατάληψη και έλεγχο της αποικίας από τους Βρετανούς το 1788. Η Ολλανδία είχε και άλλες αποικίες, αλλά το Ακρωτήριο ήταν η πολυπληθέστερη, με τις Ολλανδικές Ανατολικές Ινδίες (σημερινή Ινδονησία) και το Σουρινάμ να ακολουθούν. Αυτές οι αποικίες αρχικά διοικούνταν από την Ολλανδική Εταιρεία Ανατολικών Ινδιών και αντίστοιχα την Ολλανδική Εταιρία των Δυτικών Ινδιών, οι οποίες ήταν συλλογικές ιδιωτικές επιχειρήσεις. Τρεις αιώνες αργότερα οι εταιρίες αυτές είχαν οικονομικά προβλήματα και οι περιοχές που διοικούσαν πέρασαν στον έλεγχο της Ολλανδικής κυβέρνησης το 1815 και το 1791 αντίστοιχα. Τότε μόνο έγιναν και τυπικά επίσημα αποικίες.

  15. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αναγνώστη
    οι διαστάσεις του θέματος όσο αφορά την πλευρά των φανατικών κάθε είδους που απαιτούν διώξεις και κατευθύνουν το κράτος σε αυτές (ανατριχιαστικό) απολαμβάνοντας τες με το τελευταίο παστιτσοκυνηγητό, έχει αποτιμηθεί άριστα από τον κ. Κωλόγερα στου Ροίδη :

    «Αφού υπάρχει αδελφοί μου ασφαλίτες και χρυσαυγίτες η Κόλαση για τέτοιου είδους αμαρτίες, τι διάολο θέλετε και εμπλέκεστε στα πόδια του Θεού;»

    Άρα λοιπόν με τα …θρησκευτικά τελειώσαμε! 😉

    Από την πλευρά όμως του καταδιωκόμενου, προπηλακισμένου και φυλακισμένου έστω για λίγο χρήστη του φατσοβιβλίου που σατίριζε, μπορεί και κακόγουστα κάποιες φορές αλλά δεν είναι ζήτημα αισθητικής εδώ, την τυμπανιαία εκμετάλλευση των λόγων και των «προφητειών» υποτίθεται κάποιου «αγίου μοναχού»από τους γνωστούς δημοσιολογούντες περί την θρησκεία, οι οποίοι έγιναν ρόμπες με το γνωστό τρόπο, μένει να αποτιμήσουμε την αξία του παραδείγματος που δι-οχετεύεται προς την κοινωνία. Πέρα από την προσωπική του ταλαιπωρία για την οποία , θα συμφωνήσεις, πρέπει να μας βρει συμπαραστάτες! Και αυτό νομίζω μπορείς να το διεκπεραιώσεις καλύτερα από μένα! 😉
    Τώρα, μια που πολλές φορές έχεις αναφερθεί στις θεολογικές ανησυχίες που διακατέχουν ορισμένους κατά προτίμηση αριστερούς 🙂 , αν στήνεται παιχνίδι όπως λες όξυνσης στο οποίο δεν πρέπει να τσιμπήσουμε, αυτό θα γίνει αν υποδυθούμε τον Πόντιο Πιλάτο ή εκφωνήσουμε το ειρήνη υμίν ; 😉
    ΄Ή αν καταδικάσουμε ξεκάθαρα την αντιδημοκρατική εκτροπή που είναι προφανής και κραυγαλέα και την προσπάθεια φίμωσης της κριτικής στην υπέρτατη και συνακόλουθα στην όποια εξουσία, που δρα με τα γνωστά αποτελέσματα στην καθημερινή μας ζωή, γιατί αυτός είναι ο βαθύτερος στόχος ας μη ξεγελιόμαστε και δεν υποβαθμίζουμε το θέμα;
    Εν κατακλείδι αγαπητέ για να υπερασπιστούμε το πολιτικά ορθό και κοινωνικά ωφέλιμο οφείλουμε πρώτα να το σηκώσουμε από τον λάκκο που φροντίζουν ορισμένοι να το θάβουν για να επιπέσουμε πάνω του, έστω και μια φορά . Διότι και εγώ δεν ξέρω αν με μια φορά γίνεσαι αλλά το πρόβλημα μάλλον πρέπει να είναι να σου αρέσει η συγκεκριμένη πτώση.
    Σταματώ εδώ για να μην αρχίσει η …άεργος ισχύς , που λέει και ο Αφώτιστος, να υπερβαίνει την ωφέλιμη. 🙂

  16. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    «Ενω ο ΑΦ ζητα εξουσιοδοτησεις για μολις 49 ετη , ωστε να εξ-ασφαλαισθουμε εμεις και οι κατιοντες μας μεχρι πεντακις εγγονου/ης , ητοι δια 199 ετη τουλαχιστον. »
    Να …βελτιώσεις την προσφορά με τίποτε κας Αφώτιστε και κάτι θα γίνει! 😉

  17. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    » Να …βελτιώσεις την προσφορά με τίποτε κας Αφώτιστε και κάτι θα γίνει! ;)»
    `Σημαντικη Βελτιωσις : «O ΑΦ ζητα εξουσιοδοτησεις για μολις 39 ετη , ωστε να εξ-ασφαλαισθουμε εμεις και οι κατιοντες μας μεχρι πεντακις εγγονου/ης , ητοι δια 99 ετη τουλαχιστον. »

    Ελπιζω να σας …ικανοποιει η επωφελης για …ολους βελιωμενη προτασις μου.

  18. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    Υπάρχουν δύο διαστάσεις του ζητήματος παστίτσιου που μου φαίνεται ότι παραβλέπεις . Αυτό το λέω λαμβάνωντας υπόψιν και αυτά που ανέβασες στη σχετική συζήτηση στου Πάνου.

    Το ένα αφορά ΟΛΟΥΣ τους εμπλεκόμενους στη Μπλογκόσφαιρα και αφορά τη διαδικασία ανίχνευσης των ιχνών του χρήστη του φατσαμπούκου για απλό πλημμέλημα ( περί αυτού παρακάτω ) και για πταίσμα και μάλιστα κατ έγκλησιν μη άμεσα θιγομένων ( όπως ο κος Χ, Παππάς της ΧΑ ) , Αυτό γίνεται με βάση μία γνωμοδότηση αμφιλεγόμενη του τότε εισαγγελέα του Α.Π. , του περίφημου κου Σανιδά και μόνο με αυτή. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τι μπορεί να σημαίνει αυτό για όλους μας 😉

    Το πλημμέλημα για το οποίο κατηγορείται ο νεαρός σηκώνει πολύ νερό και νομίζω ότι θα καταπέσει πανηγυρικά στην τακτική διαδικασία. Πέραν του γεγονότος ότι εφαρμόστηκε εδώ επιλεκτικά επειδή κινητοποιήθηκε το γνωστό λόμπυ των ταλιμπάν και μάλιστα για σάτιρα ενός γέροντα και επομένως προσώπου ( που δεν αποτελεί ούτε θεσμό , ούτε επισημοποιημένα άγιο – σύμβολο θρησκευτικό ) .

    θεωρώ ότι το σφάλμα βρίσκεται στο δικαστικό λειτουργό που έδωσε την εντολή να αποκαλυφθούν τα στοιχεία του νεαρού , γιατί δεν θέλω να δεχτώ ότι η ειδική αστυνομική υπηρεσία κινητοποιήθηκε αυτόβουλα και με έναυσμα μόνο τις καταγγελίες των ταλιμπάν ή μια «πολιτική» εντολή.. Θέλω να νομίζω ότι ο δικαστικός λειτουργός είδε πρώτα τη σελίδα του Παστίτσιου και έκρινε όχι με βάση τις προσωπικές του πεποιθήσεις αλλά το τι αποτελεί αδίκημα και κατά πόσον αυτό δικαιολογεί την εντολή για ανίχνευση του ίχνους , αυτόφωρη διαδικασία με σύλληψη κτλ.Εναλλακτικά πρόκειται για ένα ακόμα δείγμα αυταρχισμού του συμπλέγματος κράτος – εκκλησία – δικαιοσύνη ( έχει και άλλους μέσα αλλά δεν είναι της παρούσης )

    Το δεύτερο . καθαρά πραγματολογικό , που ξεσήκωσε το χριστεπώνυμον πλήρωμα και κινητοποίησε τη διαδικασία , είναι το γεγονός ότι με το τρόλλ θαύμα των Σερρών που έστησε ο ευφυής νεαρός και το οποίο αγκάλιασαν όλα τα σάιτς και έντυπα του ταλιμπανικού κυκλώματος , εξέθεσε ανεπανόρθωτα όλο αυτό το σύμπλεγμα. Θεωρώ ότι αυτό υπήρξε το πραγματικό περιστατικό που βρίσκεται πίσω από τη δίωξη που του ασκήθηκε και τη ταλαιπωρία που υπέστη . Ως ένα βαθμό και αυτό αφορά ΟΛΟΥΣ τους εμπλεκόμενους στη διαδικτυακή σφαίρα 😉

    Αντιλαμβάνομαι ότι με το μπάχαλο που ανακινήθηκε είναι δύσκολο να προβληθεί η ουσία του ζητήματος που κατά τη ταπεινή μου γνώμη βρίσκεται σε αυτά τα δύο σημεία

    Ήμουν σαφής Αναγνώστα μου ;;; Γιατί όσοι εμπλέκωνται παντοιοτρόπως στα διαδικτυακά θα πρέπει να έχουν πρώτιστα υπόψιν αυτά τα ζητήματα 😉

  19. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Νίκο, μισό !!
    Αν εννοείς να απολαύσει κάποιος αλληλεγγύη όταν γίνεται αντικείμενο υπέρβασης ορίων από πλευράς εκπροσώπων εξουσίας, να συμφωνήσω.
    Στα υπόλοιπα αλληλεγγύη σε τι και γιατί;;
    Επίσης έχω την άποψη ότι στη ζωή το έντρο του κόσμου δεν είμαι εγώ (ή ο όποιος καλείται ή θέλει να λάβει θέση και να αξιολογήσει ένα γεγονός που δεν είναι εμπλεκόμενος) και έτσι το ζήτημα αν θα είναι στη μέση, Πόντιος Πιλάτος ή δεν ξέρω εγώ τι, δεν παίζει ρόλο.
    Εδώ υπάρχει ένα γεγονός και το ζήτημα είναι με όσο πιο καθαρό μάτι γίνεται να προσεγγίσουμε τα γεγονότα, να δούμε τις αναλογίες και να εξάγουμε συμπεράσματα.
    Το ποιο είναι το ..δέον για το καθέναν μας ως αξιολογητή ή κρίνοντα, όταν προτάσσεται μας οδηγεί στη σφαίρα του ..παλιμπαιδισμού.

    Παπούλη, νομίζω ότι δεν μου διέφυγαν τα 2 θέματα που θέτεις.
    Τα έθεσα εξ¨αρχής, απλώς δεν αποδείχθηκαν ..χοτ και δεν συζητήθηκαν, άρα καλά κάνεις και τα θέτεις.
    Δεν προκάνω τώρα (πρέπει να ετοιμάσω μια δουλειά γιατί δυστυχώς Παρασκευή χαράματα θα πρέπει να είμαι στη Β. Ελλάδα και από Δευτέρα πάλι νοτίως του Ισθμού 😉 🙂 ), αλλά τα θέματα είναι ενδιαφέροντα, δεν έχουν αναδειχθεί και ..θα επανέλθω 🙂

  20. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Το δεύτερο . καθαρά πραγματολογικό , που ξεσήκωσε το χριστεπώνυμον πλήρωμα και κινητοποίησε τη διαδικασία , είναι το γεγονός ότι με το τρόλλ θαύμα των Σερρών που έστησε ο ευφυής νεαρός και το οποίο αγκάλιασαν όλα τα σάιτς και έντυπα του ταλιμπανικού κυκλώματος , εξέθεσε ανεπανόρθωτα όλο αυτό το σύμπλεγμα. Θεωρώ ότι αυτό υπήρξε το πραγματικό περιστατικό που βρίσκεται πίσω από τη δίωξη που του ασκήθηκε και τη ταλαιπωρία που υπέστη .
    Ήμουν έτοιμος να σου αφήσω ακριβώς αυτήν την παράγραφο για σχόλιο, όταν την είδα. Ακριβώς περί αυτού πρόκειται κατά τη γνώμη μου. Και α προπό, αξίζει να χαρτογραφηθεί και να μελετηθεί το εν λόγω σύμπλεγμα-ατμομηχανή, όπου υπόκοσμος, θύλακες του κρατικού μηχανισμού και κάποια μεγάλα ξένα και ντόπια συμφέροντα «ρίχνουν το κάρβουνο» της εδραίωσης του νεοχιτλερικού μορφώματος στην Ελλάδα (γιατί ατμός υπάρχει άπειρος, αν μ’εννοείτε).

  21. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Αναγνώστη,

    Βλέπε επόμενο σχόλιο. 🙂

    Τα λέμε

  22. Ο/Η Left G700 λέει:

    Κλαπ, κλαπ, κλαπ! (Χειροκροτήματα, ποδοκροτήματα, επευφημίες, σφυρίγματα, βουβουζελιές και γενικώς υποστηρικτική κλάκα στην αίθουσα για τις παρεμβάσεις 25/09/2012 στις 8:15 μμ & 26/09/2012 στις 11:36 πμ του товариш Яков. 🙂 )

    Να μας επιτρέψεις όμως, φίλε Αναγνώστη, μία πρόσθετη επισήμανση, την οποία ο товариш, ως εκ του ρόλου του (αγκιτάτσια και προπαγάνδα στις πλατιές, αδιαμόρφωτες και αμόρφωτες μάζες) δεν θα έκανε ποτέ το λάθος να καταθέσει σε ‘‘ανοιχτό’’ χώρο… 😉

    Ας υποθέσουμε ότι ο τύπος από τα Ψαχνά διακωμωδούσε απλώς τον Παΐσιο, και μάλιστα με ‘‘χοντρό’’ και ακαλαίσθητο τρόπο, και δεν έστηνε την πολύ ωραία αυτή μηχανή στην οποία έπεσε μέχρι τα φρύδια κόσμος και κοσμάκης.

    Ας υποθέσουμε ακόμα ότι αυτή την άποψή σου (που χοντρικά είναι: καλή η ελευθερία τής έκφρασης αλλά να βλέπουμε κάθε φορά και ποιος επωφελείται κ.λπ., κ.λπ. και με την οποία γενικά συμφωνούμε) την εξέφραζες κι εσύ κι εμείς στην Καλύβα, ας πούμε —αυτό το τσαρδί μού ήρθε στο νου. 😉

    Μπορείς να μας πεις, γιατί εσένα θα σε χειροκροτούσε το εκεί φιλοθεάμον κενόν κι εμάς θα μας έλεγε σταλινικούς;;;

    Εδώ σε θέλω μάστορα! 🙂

    Τα λέμε

  23. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Πάντως λάβετε υπόψιν ότι το θέτω λίγο διαφορετικά:
    Για να είναι ελευθερία έκφρασης κλπ κλπ πρέπει να εναρμονίζεται με τις λοιπές αρχές που ωφελούν το κοινωνικό σύνολο, αν έρχεται σε αντίθεση με τρόπο που προκαλεί ζημιά, δεν είναι, είναι άλλο πράμα.
    Αν συμφωνείτε, θα χαρώ.
    Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν αντελήφθην πουθενά τίποτα χειροκροτήματα, άρα ..ψάχνω συμφωνούντες.

    Μαυροπρόβατε, ατμός υπάρχει, έχεις δίκιο, το πρόβλημα είναι τι κάνουμε κάθε φορά που βλέπουμε τα στιγμιότυπα του φιλμ και δεν εννοώ γενικά.
    Όχι ότι τόχω βρει και δεν νομίζω ότι είναι και κανείς σίγουρος ότι έχει εκπονήσει ..οδικό χάρτη για την αντιμετώπιση

  24. Ο/Η Left G700 λέει:

    Όχι, φίλε Αναγνώστη. Η ελευθερία έκφρασης είναι ελευθερία έκφρασης. Period. Αυτό που γράφεις εσύ εισάγει όρους και συνεπώς περιορισμούς. Έτσι, θέλεις δεν θέλεις, αποκλίνεις από τα «φιλελεύθερα» ιδεώδη. Κι επειδή θέλεις να τα έχεις καλά με το «χώρο» (και τη συνείδησή σου! 😉 ), πας να τα μπουρδουκλώσεις! 🙂 Αμ δε! 😉

    Αυτό που γράφεις τώρα λοιπόν, μας θυμίζει την κουβέντα κάποιου άλλου, που είπε κάποτε: Ελευθερία; Ναι! Αλλά για ποιον;

    Ποιος το είπε; Κάτσε πρώτα! 🙂 Ο Βλαδίμηρος![***]

    Τα λέμε

    [***] Μη φοβάσαι! Δεν διαγράφουν στην Καλύβα! 🙂

  25. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Κατ’αρχήν αφήστε την Καλύβα ήσυχη 😉 και ..πιάστε εμένα ανήσυχο.
    Δεύτερον, αν και πολύ θα τόθελα, δεν προκάνω γενικώς να απολαύσω τη μέθοδο ρόζενταλ γιουντήν μέσω λιγκουαφόν, που εσείς θα κάνετε το ..κασετόφωνο.
    Άμα έχετε ειλικρινά θέμα με τις έννοιες φιλελεύθερος, μέσο, σκοπός κλπ, θα μπορούσα να βοηθήσω όμως πιο οργανωμένα και οπωσδήποτε με τη δέσμευση ότι θα υπάρχει και αυτομόρφωση.
    Άμα πάλι το δείτε ..μονοκαλλιέργεια (σαν το νεαρό με τον Παίσιο) κάντε σελίδα για τον φιλελευθερισμό και θα μπω μπροστά μη σας πειράξει κανείς και μέχρι τον ..Ανδριανόπουλο θα φέρω μαζί να σας υπερασπίσουμε.

  26. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Σημαντικό ρόλο θα παίξει και η (αυτο)αξιολόγηση και δράττομαι της ευκαιρίας να πω ότι είναι δραστηριότητα που τυγχάνει επιχορηγήσεων και είναι κρίμα να αφήνουμε τέτοια χρηματοδοτικά εργαλεία ανεκμετάλλευτα, τώρα που έχουμε πρόβλημα απορρόφησης με το ΕΣΠΑ, αλλά και γενικότερα

  27. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Αναγνώστη,

    Ξέρεις πόσοι και πόσοι μάς έχουν πει κατά καιρούς πολύ θα το ‘θελα, αλλά… ή μπορώ να απαντήσω εύκολα, αλλά…;;; Ακόμα τους περιμένουμε!!! 😉

    Συνεπώς, μη σπεύδεις να πάρεις θέση. Από τέτοιους «πελάτες» έχουμε μπόλικους. Να φαν’ κι οι κότες! 😉

    Τα λέμε

    ΥΓ Η λέξη Καλύβα υπόκειται στους ανωτέρω όρους και περιορισμούς που υπαινίχθηκες; 😉

  28. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Άμα το λένε πολλοί, να αλλάξετε πολιτική προσέγγισης (μάρκετινγκ και τέτοια), στο κάτω κάτω το αποτέλεσμα μετράει.

    ΥΓ υπόκειται στο ότι βρίσκω ενοχλητικό για πολλούς λόγους να πιάσω κουβέντα για το θέμα με οποιονδήποτε εδώ.
    Με τον Παπούλη (που θα μπορούσε) υπάρχει βαθμός ωριμότητος και βλέπετε ότι δεν το θίγει και φυσικά δεν θέτει προβλήματα ούτε σε μένα ούτε σε άλλους.
    Οι τρίτοι καλό είναι το σεβαστούν και αν δεν το καταλαβαίνουν μπορούν να σεβαστούν τις επιλογές του συνομιλητή τους, να επιλέγει για το κάθε θέμα τόπο συζήτησης.
    Μάλλον γνωρίζει καλύτερα 😉

  29. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αναγνώστη
    όταν γίνεται αντικείμενο υπέρβασης ορίων κλπ …. ! Δλδ τι έπρεπε να πάθει ο νεαρός περισσότερο αγαπητέ μου για να εκπληρώσει τους όρους και προυποθέσεις που αναφέρεις;
    Διώκεται για βλασφημία ενώ δεν βλαστήμησε κανέναν θεό και καμία θρησκεία, αυτεπαγγέλτως, ενώ διακωμωδούσε ΄κάποιον καλόγερο και κυρίως το κύκλωμα που τον ερμήνευε και εκμεταλλευόταν τους πιστούς για να ανακηρύξει αυτόν άγιο και προφήτη και να πουλάει βιβλία ή να κερδίζει ακροαματικότητα, και που αν σε αυτή του την δραστηριότητα τον προσέβαλε ή τον συκοφαντούσε θα μπορούσε να διωχθεί κατ έγκληση από συγγενείς του μακαρίτη κλπ και όποιον άλλον είχε έννομο συμφέρον και όχι από την εισαγγελία . Να μην αναφέρω την συγκυρία της εναρμόνισης με τις απαιτήσεις της ΧΑ και στο λινκ που έβαλα στο τέλος μετά το ρεζιλίκι που έπαθαν μπορείς να δεις το κάλεσμα των ταλιμπάν για το κυνηγητό του Παστίτσιου. Τι δεν καταλαβαίνεις ;
    Κέντρο του κόσμου δεν είναι κανείς μας αλλά όταν συζητούμε παίρνουμε κάποια θέση για τα συμβαίνοντα έτσι όταν λες
    «Εδώ υπάρχει ένα γεγονός και το ζήτημα είναι με όσο πιο καθαρό μάτι γίνεται να προσεγγίσουμε τα γεγονότα, να δούμε τις αναλογίες και να εξάγουμε συμπεράσματα.»
    θα περιμένω με υπομονή αν μπορέσεις να το …υλοποιήσεις !
    Καλά ταξίδια και καλή δουλειά. 🙂

  30. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αγαπητοι αποντες συνεργαται,
    Εδω εδημοσιευθη νεα Βελτιωσις της Σημαντικης Βελτιωσεως επι της αρχικης προσφορας, ανταξια των αντισταθμιστικων ωφεληματων στο πλαίσιο της κυρίας σύμβασεως για την προμήθεια 21 αυτοκινούμενων ερπυστριοφόρων Tor-Μ1ομου μετα της ανατιστοιχου των υποβρυχίων τύπου 214 του Πολεμικού Ναυτικού και εσεις περι αλλων τυρβαζετε!!!

    ΥΓ Αναρχικαι, ντανταιστικαι επιστημονικαι δημοσιευσεις με ψευδες περιεχομενον εχουν προ πολλων ετων δημοσιευθει εις εγκυροτατα επιστημονικα περιοδικα με κριτη, ο οποιος φαινεται ειχε στα γονατα του την γραμματεα του ( ή μεταπτυχιακην φοτητριαν ) ητις τον απασχολουσε με τινα εκ των αλλων γνωστων τροπων, οιτινες αποσπουν την προσοχην εις σοβαρους(λεμε τωρα) επιστημονας και καθηγητας πανεπιστημιων και πολυτεχνειων, ωστε να του διαφυγει της προσοχης του το κακαοπιστο και ψευδες δημοσιευμα, με σκοπον -φανερωνοντας οτι η εργασια αυτη ητο απλως ενα παιγνιον, μια επιστημονικη φαρσα- να εξευτελισει την πανεπιστημιακην κοινοτητα και τας δημοσιευσεις της.

  31. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Τις εκπληρώνει ορέ Νίκο, τις εκπληρώνει!!
    Το λέω από την αρχή για αυτό και το αναφέρω και στο τελευταίο σχόλιο.
    Πάμε όμως παρακάτω.
    Έχουμε ένα θέμα. Συμβαίνει ένα γεγονός και ξαφνικά βλέπουμε ότι δεν είμαστε στην ευτυχία ή την αφασία (όπως το βλέπει ο καθένας και τα 2 σωστά είναι) του 2010, 2011 κλπ.
    Τα λέτε και παραπάνω.
    Ωραία, αυτό που λέω και πιθανόν να διαφωνώ και μαζί σου (πιθανόν και όχι) είναι ότι τα διαθέσιμα εργαλεία και οι συνήθεις προσεγγίσεις, πχ » καταδεικνύεται ο ρόλος των κλπ κλπ» και δεν αρκούν και υπό προϋποθέσεις η επιμονή στην αποκλειστική χρήση τους κάνει και κακό.

    Ξυπνήσαμε ένα πρωί και είδαμε ότι το δικαίωμα στην κριτική δεν είναι και τόσο δεδομένο, ότι γιγαντώνονται μηχανισμοί που ζητούν οριστικές λύσεις σε όλα και ότι , όου γιες, στο διαδίκτυο δεν είναι δεδομένη η προστασία των προσωπικών δεδομένων.
    Με μια κουβέντα, πάντα υπάρχει ένας ανώτερος (συλλογικός πάντοτε) σκοπός που δικαιολογεί τη συρρίκνωση ή την υποχώρηση των ατομικών δικαιωμάτων.
    Νίκο τα έχουμε ξαναπεί όμως αυτά όταν τα βλέπαμε και σε άλλες βέρσιον 😉

    Από εκεί κάτω το ένα ζήτημα είναι να δηλώσουμε τον ..αποτροπιασμό μας, να κάνουμε πιθανόν και αναλύσεις για το πώς το κάθε θέμα συνδέεται με τα κεντρικά και τέτοια.
    Το δεύτερο όμως είναι να καταλάβουμε ότι ο τρόπος που αντιμετωπίσαμε το φαινόμενο δεν μας βγήκε, διότι απλά το αποτέλεσμα είναι αρνητικό (χοντρά).
    Πάμε να δούμε λοιπόν άλλες βέρσιον.

    Μερσί μποκού δια τας ευχάς και κηπ ενήμερο τον Παπούλη δια τας κινήσεις σου 🙂

  32. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αναγνώστη
    αύριο φεύγει το καρντάσι , μετά από ένα χρόνο ανεργίας, για Γερμανία!
    Μετά θα είμαι …εντός έδρας. 😉
    Το …κέντρο θα είναι ενήμερο . Όβερ. 🙂

  33. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Αναγνώστη,

    Παρεξήγησες. Καμία κουβέντα δεν θέλαμε να ανοίξουμε για την Καλύβα. Την ιδιαιτερότητα την ξέρουμε και την ευαισθησία (όχι μόνο τού νοικοκύρη εδώ) την έχουμε κατανοήσει ταυτόχρονα με τα εγκαίνια αυτού του τσαρδιού (είναι τυχαίο που για πρώτη φορά αναφερθήκαμε ονομαστικά στην περίπτωση;) Η αναφορά μου δεν αποσκοπούσε σε κάτι τέτοιο. Αλλιώς: ήταν μέσο και όχι σκοπός. Ο σκοπός ήταν να σποντάρω (=ρίξω σπόντα) για τη φιλελεύθερη υποκρισία (όχι τη δική σου) σχετικά μα τα «απαράγραπτα» ατομικά δικαιώματα (απαράγραπτα εκτός από την περίπτωση που κινδυνεύει η «γαλήνη» τού τόπου, όπως έγινε στην Ισπανία το ’36, στην Ελλάδα την ίδια χρονιά και το ’67, ή στη Χιλή το ’73, για να μην επεκταθώ…

    Peace, bro! 😉

    Τα λέμε

  34. Ο/Η Left G700 λέει:

    Να διαγραφεί (νοερά) η εξής διατύπωση από το ανωτέρω σχόλιο:

    Ο σκοπός ήταν να σποντάρω (=ρίξω σπόντα) για τη φιλελεύθερη υποκρισία (όχι τη δική σου)

    και να ξαναδιαβαστεί ως κατωτέρω:

    <i.Ο σκοπός ήταν να σποντάρω (=ρίξω σπόντα) για τη φιλελεύθερη υποκρισία (δεν εννοώ εσένα)

    Με την ειλικρίνεια και τη μετριοφροσύνη που με διακρίνει, είμαι υποχρεωμένος να το παραδεχθώ:

    Ακόμα κι εγώ δεν αποφεύγω (σε μερικές σπάνιες φορές, είναι αλήθεια…) τα εκφραστικά λάθη! 🙂

  35. Ο/Η Left G700 λέει:

    Δυστυχώς, ούτε τα τυπογραφικά! 🙂 Ξανά μανά λοιπόν:

    Να διαγραφεί (νοερά) η εξής διατύπωση από το ανωτέρω σχόλιο:

    Ο σκοπός ήταν να σποντάρω (=ρίξω σπόντα) για τη φιλελεύθερη υποκρισία (όχι τη δική σου)

    και να ξαναδιαβαστεί ως κατωτέρω:

    Ο σκοπός ήταν να σποντάρω (=ρίξω σπόντα) για τη φιλελεύθερη υποκρισία (δεν εννοώ εσένα)

    Με την ειλικρίνεια και τη μετριοφροσύνη που με διακρίνει, είμαι υποχρεωμένος να το παραδεχθώ:

    Ακόμα κι εγώ δεν αποφεύγω (σε μερικές σπάνιες φορές, είναι αλήθεια…) τα εκφραστικά λάθη!

  36. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Χαίρομαι που το ξεκαθαρίσαμε!! 🙂

    Παπούλη, όσο αντέχω λόγω προκεχωρημένου της ώρας κλπ κλπ:
    Σχετικά με την πρώτη διάσταση ..πάμε στη δεύτερη 🙂 .
    Εννοώ ότι όντως είναι τραβηγμένη η όλη διαδικασία και για αυτό που λες και για άλλα.

    Διαδίκτυο λοιπόν, ελευθερία, ανωνυμία και ..τρολιές.
    Είχαμε την ευκαιρία να το συζητήσουμε αρκετά εκτενά παλιότερα και εδώ και στου Καπετάνιου, νομίζω και στην Καλύβα.
    Μάλιστα όταν το συζητάγαμε νομίζω στον Καπετάνιο η αφορμή ήταν ένα γεγονός με μια διαδικασία ακόμη πιο τραβηγμένη (κάποιος χρήστης κάπου και τραβολογάγανε τον ιστολόγο).

    Η θέση μου είναι ότι το Διαδίκτυο αποτελεί χώρο προνομιακό για άσκηση σκληρών πολιτικών εφαρμογής του νόμου.
    Ένας από τους λόγους είναι ότι είναι ακόμη υπό διαμόρφωση το θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο που το διέπει.
    Ένας δεύτερος είναι ότι και οι συνέπειες ή οι βλάβες που προκαλούνται από μια «κακή» πρακτική είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι σε άλλα μέσα ή χώρους.
    Δεν είναι μόνο η ανωνυμία, που είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα, είναι και ότι το μέσο πολλαπλασιάζει ..εκθετικά τα αποτελέσματα μιας πράξης (άμα είναι κακόβουλη τα αρνητικά, άμα είναι καλόβουλη τα θετικά).

    Είναι σημαντικό λοιπόν να δημιουργηθεί ..δίκαιο (αξιολόγηση συμπεριφορών, στάσεων).
    Όσο σε αυτήν τη διαδικασία συμμετέχουν οι χρήστες (καλύτερα οι «δημιουργοί»), τόσο το αποτέλεσμα θα είναι πιο λειτουργικό και άρα μπορεί να είναι και δημοκρατικό και τέτοια.
    Άμα δεν ασχολούνται με το θέμα, το αποτέλεσμα θα είναι (όπως είναι και τώρα) ..δυσλειτουργικό και προφανώς εμφανίζεται η λογική της σιδηράς πυγμής για τη διαχείριση τέτοιων θεμάτων σαν αυτά που συζητάμε.
    Η ενασχόληση δεν μπορεί παρά να σηματοδοτείται από στάσεις αυτοελέγχου, αυτο περιορισμού, στηλίτευσης των στάσεων που δημιουργούν πρόβλημα, πρακτικά με απομόνωση και γενικώς και στην πράξη, πέραν της θεωρίας.

    ¨οτι παίζουν στοχεύσεις συμφερόντων, λόμπι, εξουσιαστικών μηχανισμών, είναι αυτονόητο, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα και το λέω εννοώντας ότι άμα περιμένουμε να αλλάξουν οι συσχετισμοί σε επίπεδο παγκόσμιου ..στάτους κβο, ζήσε μαύρε μου κλπ.

    Έχουμε μια ενέργεια (η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η μόνη, ούτε και η πιο ακραία, δυστυχώς) η οποία δεν καταλαβαίνω τι θετικό μπορούμε να βρούμε, έξω από την ένταξή της σε ένα φαντασιακό δίπολο καουμπόηδων ινδιάνων.
    Το ότι η διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι λάθος και αξιοποιήθηκε το γεγονός για άλλες στοχεύσεις, έστω και σκοτεινές, μας κάνει να την θεωρήσουμε καλή πρακτική ή έστω ουδέτερη;;
    Και το ακριβώς του θέματος του νεαρού είναι δευτερεύον, με αφορμή συζητάμε.
    Και σε τελευταία ανάλυση πώς μιλάμε για ελευθερία στο διαδίκτυο, χωρίς να βάζουμε το θέμα της ευθύνης.
    Στην πραγματική ζωή έτσι κάνουμε;; (θα μου πεις ότι ..ενίοτε γίνεται και θα συμφωνήσω)

  37. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Περιφορά του Γέροντα Παστίτσιου στη χριστεπώνυμη συνοικία των Εξαρχείων (video)
    9/29/2012 12:54:00 μ.μ. Δημοσιεύθηκε από Παραπολιτική

    Με μεγαλοπρέπεια γιορτάστηκε για πρώτη φορά στους δρόμους των Εξαρχείων η μνήμη του θαυματουργού Γέροντα Παστιτσίου.

    Δεκάδες πιστοί……έσπευσαν να πάρουν μέρος στην περιφορά του ιερού παστίτσιου παρά τον σαφή κίνδυνο σύλληψης τους από τις αρχές.

    http://www.parapolitiki.com/2012/09/video_29.html

  38. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович,

    Ούτε το παστίτσιο από τα χέρια τής μανούλας μου δεν τρώγεται μετά από εννιά(9!) μέρες! 🙂

    Τίποτε φρέσκο ψήνεται, ή το ‘χεις ρίξει στα Γκούντις;[***] 😉

    Увидимся

    [***] Μήπως θα έπρεπε να γράψω κονόμα; 😉

  39. Ο/Η papoylis λέει:

    Ψυχραιμία λεβέντες μου

    προλαβαίνω σήμερα ένα «γρήγορο» 😉

  40. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    ….Ετσι και τουτοι παρουνε (λεμε τωρα) την εξουσια, θα επικρατησει -απο το χιουμορ τους- πολικος χειμωνας , σε ευκρατη χωρα!!!

  41. Ο/Η papoylis λέει:

    Ενώ αυτοί που τη κατέχουν διαχρονικά Αφώτιστε με το λαμπρό τους πνεύμα μετέτρεψαν ήδη τη χώρα σε φλεγόμενη έρημο 🙂

  42. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Φταινε -μαλλον- οι 20 φυλες της βαλκανικο-ανατολιτικης χωρας μας με …ευρωπαϊκους κοκκους. Τα γονιδια δεν αναμιχθηκαν σωστα , πηδαγανε πρωτες και δευτερες ξαδελφες (ορεινα μερη απο την ιδια φυλη) κι ετσι ειμαστε ο ….ξυπνιος λαος των ημι-βλακων.

  43. Ο/Η papoylis λέει:

    Προφανώς και δεν είμαστε τέλειοι Αφώτιστε 🙂

  44. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ναι, αλλα οφειλουμε να τεινουμε προς το τελειον …..ασυμπτωτικα.

Σχολιάστε