Καλό βόλι …!

Το Καλό βόλι

Εικόνα | This entry was posted in Ανήθικες προτάσεις. Bookmark the permalink.

141 απαντήσεις στο Καλό βόλι …!

  1. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Παπουληφλέσσα
    καλό βόλι, χρόνια πολλά και καλά, χαρούμενος κι ευτυχισμένος ο νέος χρόνος με υγεία και δύναμη! 🙂

  2. Ο/Η bas λέει:

    Φίλοι και σύντροφοι καλή χρονιά με υγεία για εσάς και τις οικογένειές σας.
    (Γέροντα πάντα ακμαίος).

  3. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Και καλο βολι, αλλα και με το καλυτερο μπολι της λογικης (και της ευασθησιας) να εμβολιαστουμε!

  4. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Βασίλειε

    υγεία και χαρά,
    πολύχρομος και εντυχησμένος! 🙂

  5. Ο/Η bas λέει:

    Αγαπητέ Νικόλαε το καλύτερο δι εσέ και την οικογένειά σου.
    Με υγεία, ευτυχία. (Και καλή επιτυχία στο όποιο κόμμα επιλέξεις
    να δώσεις την ψήφο σου…)

  6. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Χρόνια πολλά και καλά!! (και μυαλό😆 ).
    Παπούλη πας στον πόλεμο;;

  7. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αγαπητέ σύντροφε Βασίλη ευχαριστώ και επαναντεύχομαι.

    Καλή επιτυχία στην επιλογή του κόμματος ή στην επιτυχία του κόμματος που θα επιλέξω στις εκλογές εύχεσαι;
    Διότι στη δεύτερη περίπτωση θα σε προσκαλέσω να συμψηφίσεις ώστε να …ενισχύσεις την ευχή σου. 😉 😛

  8. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Α να μην ξεχάσω Βασίλειε να αναφέρω ότι προσβλέπω στη …γενναιοδωρία σου καθώς το 2015 μπήκε πλουσιοπάροχο για σένα!🙂

    http://tvxs.gr/news/ellada/kinima-allagis-kai-pame-apo-giorgo-papandreoy

  9. Ο/Η bas λέει:

    Νίκο, πέρα από την πλάκα, αποφάσισα τις τελευταίες μέρες να εμπιστευθώ και να ψηφίσω τον ΓΑΠ. Πέρα από το ότι είναι ένας ΗΓΕΤΗΣ, ηγέτης εμ-βληματικός, έχει και συνεργάτες ικανούς με προσφορά στην πατρίδα: Ρέππας, Πεταλωτής, Σαχινίδης και πάνω απ’ ολους τον μοναδικό, ανυπέρβλητο, αναντικατάστατο, αξεπέραστο ΦΙΛΙΠΠΟ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟ. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι τέτοια (πολιτική) ομάδα δεν θα μπορούσα παρά να την στηρίξω όχι μόνο με την ψήφο μου αλλά και με αγώνα που είμαι διατεθειμένος να κάνω.

  10. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Καταλαβαίνω Βασίλη και συμμερίζομαι ανεπανόρθωτα τις αγωνηστικές σου εβαισθησίες.

    Βενσερέμος σύντροφε!

  11. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Είπαμε ορέ Βασίλη ότι σου ανοίγει την όρεξη λόγω της αγωνηστικής σου εβαισθησίας ο Γεώργιος αλλά εσύ το …τερμάτισες*! 😯

    *
    Εκεί που συχνάζεις. 🙂

  12. Ο/Η bas λέει:

    Αδυναμίες είναι αυτές Νίκο μου…Τι να κάνουμε…
    (Η ζωή μου έχει αλλάξει από τις τρεις του Γενάρη…)

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Πουλάκια μου…

    έλειπε ο προγέρων ( στο …πόλεμο🙂 ) και το κάνατε εδώ το τσιμπούσι🙂

    Ευχές σε όλους / ες

  14. Ο/Η bas λέει:

    Και που ‘σαι Νίκο: Ειμαι αισιόδοξος. Στη Πατρα θα κατέβει για βουλευτής η 4η γενιά Παπανδρέου, ο εγγονός του Ανδρέα.
    Κατι σαν τη Δυναστεία των Μινγκ δηλαδή, αλλά χωρίς τα βάζα…
    (Γίνεται λοιπόν να μην είμαι ευτυχεσμένος;)

  15. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Τα πράγματα είναι απλά φίλε και σύντροφε Βάσια. Δεν γίνεται να μην είσαι ευτυχεσμένος αφού αντι για βάζα η δυναστεία διαθέτει καθικάκια για όλα τα γούστα και όλες τις ανάγκες. ;}

  16. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Λευκή πετσέτα το 2009.
    Χλωμή και κίτρινη το 2015.😀
    http://www.avgi.gr/article/5191333/adoxo-telos-stin-periodeia-samara-stin-orestiada

  17. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Χρονια πολλα στους Αντωνηδες και στους Αθανασιους και στα θηλυκα (ονοματα) αυτων!!

  18. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Θανάσηηηη
    όσες σταγόνες της βροχής θα πέσουν στην αυλή σου
    τόσα να είναι τα καλά επί της κεφαλής σου 🙂

  19. Ο/Η nikiplos λέει:

    Να ευχηθώ κι εγώ από εδώ, τις θερμότερες ευχές μου για υγεία, επιτυχία και μακροημέρευση… Μα κυρίως υγεία και τύχη!

  20. Ο/Η bas λέει:

    Νίκο κάνε καμιά εκτίμηση για το εκλογικό αποτέλεσμα, έτσι κουβέντα να γίνεται. (Οχι τίποτε άλλο, αλλά αν πέσεις έξω να έχω κάτι να σου κολλάω…)

  21. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Βάς-ια
    έλεγα να κάνω αλλά το αναβάλλω συνέχεια γιατί βλέποντας το ισχυρό συναισθηματικό σου δέσιμο με τον Σύριζα φοβάμαι μην το (σε) …διαταράξω!😛

  22. Ο/Η bas λέει:

    Νικόλαε ανεξάρτητα από το εκλογικό αποτέλεσμα, από την επιτυχία του κόμματός σου ή την επιτυχία του δικού μου (ΚΙΔΗΣΟ), θα σε αντιλαμβάνομαι πάντα ως έναν καλό συνομιλητή και έναν διαδικτυακό φίλο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

  23. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αγαπητέ μου Βασίλη
    είναι τόσο μεγάλη η εκτίμηση που σου έχω ως συνομιλητή και διαδικτυακού φίλου που μερικές φορές …φοβάμαι (τρόπος του γράφειν) ότι θα με παρασύρεις να στηρίξω* και εγώ το κόμμα σου και προπαντός τον Γεώργιο τον Βού, τον Ύστατο, της ιστορικής δυναστείας που τόσα ορέα προσέφερε στον τόπο.
    Βενσερέμος σύντροφε Βάσια.

    * στον σταυρό

  24. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Παπούληηηη
    μάζεψες, μάζεψες ψηφαλάκια για τον Σύριζα που θα μείνει …μόνος του στη Βουλή χωρίς αντιπολίτευση ορέ αθεόφοβε.

    Μπάστα επιτέλους!😀

    Τον Αναγνώστη* δεν τον λυπάσαι καθόλου μου φαίνεται.😛

    *Μου είπαν για ένα φοβερό κατάπλασμα από βότανα (φύκια μεταξωτά κι έτσι) που άμα το απλώσεις στην κοιλιά χωνεύει(ς) τα πάντα .
    Έχε το υπ όψη, αχρείαστο να είναι βέβαια.😉

  25. Ο/Η papoylis λέει:

    Λίγες ώρες πριν τη κάλπη θα επαναλάβω το
    ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ…!

  26. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Καλό βόλι Παπούλη.🙂
    Να κάνω και μια πρόβλεψη να μην αφήσω παραπονεμένο τον φίλο μου τον Βασίλη.

    Τρίτο κόμμα θα είναι το ΚΚΕ. 😉

  27. Ο/Η bas λέει:

    Χαχαχαχαχα…Καλό. Ξέρω κι’ εγώ ένα, με έναν Γάλλο, έναν Ιταλό κι’ έναν Πόντιο…

    (Καλό Βόλι σύντροφοι. Κι’ αύριο εδώ θα τα λέμε πάλι με την ίδια διάθεση που είχαμε και πριν τις εκλογές.)

  28. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Καλό από κάθε άποψη Βασίλη – στο μέτρο του ορατού και του εφικτού.
    Καλύτερο φυσικά από τη ΧΑ και πιο τίμιο από τους δήθεν του ποτάμη. 😉

    Μεγάλη και καθαρή νίκη του Σύριζας, για την οποία ελάχιστοι αμφέβαλλαν σε τέτοιο βαθμό που ίσως του έχει κουρέψει την αυτοδυναμία ή την καθαρότητα της καθώς είναι πιθανή η 7κομματική βουλή.
    (Bas ….τυχερούλη) 😛

    Σε κάθε περίπτωση με την είσοδο των ΑΝΕΛ στη βουλή υπάρχει σαφής αντιμνημονιακή κοινοβουλευτική πλειοψηφία.😉

    Καλή επιτυχία και καλή δύναμη στο έργο της νέας κυβέρνησης. 🙂
    Που θα γίνει πραγματικότητα αν γειωθεί με τον κόσμο της εργασίας -και της ανεργίας- και δεν κλειστεί στον γυάλινο πύργο της εξουσίας.

  29. Ο/Η bas λέει:

    «Καλύτερο φυσικά από τη ΧΑ και πιο τίμιο από τους δήθεν του ποτάμη.»
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με το πρώτο μισό της πρότασης, αλλά, για το δεύτερο μισό θα πω ότι ίσως είναι πιο τίμιο αλλά -οπωσδήποτε- το πλέον ανέφικτο.
    (Θα μπορούσα να σχολιάσω περαιτέρω για τα του εκλογικού αποτελέσματος αλλά η αγωνία για την έκβαση του αποτελέσματος σχετικά με το κόμμα μου δεν μου αφήνει χρόνο για τον υπολογιστή, καθ’ όσον είμαι κολλημένος στην τηλεόραση. Καταλαβαίνεις για εμάς που είμαστε στο όριο να μπούμε στη βουλή είναι δύσκολες και βασανιστικές οι ώρες. Ελπίζω στο καλύτερο.)

  30. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Καταλαβαίνω και κατανοώ την αγωνία σου σύντροφε.
    Εάν το κίνημα σου μπει στη βουλή θα έχει επιτύχει τον κύριο αντικειμενικό του στόχο. Να περικόψει την πλέρια αυτοδυναμία του Σύριζας. 😉

  31. Ο/Η nikiplos λέει:

    Η αυτοδυναμία κρίνεται ακόμη… ας μικρύνουν ολίγον οι κομπασμοί, οπουδήποτε υπάρχουν…
    Δύο είναι κατά τη γνώμη μου τα σημαντικά αποτελέσματα της κάλπης…

    α. Για πρώτη φορά στην μετεμφυλιακή ελληνική πολιτική ιστορία, υπάρχει άμεσα η δυνατότητα να σχηματιστεί μια κυβέρνηση της Αριστεράς. (όσο αφαιρετικός κι αν είναι ο όρος).

    β. Για πρώτη φορά στην σύγχρονη πολιτική ιστορία, η ΧΑ έρχεται τρίτο κόμμα.

    Η γνώμη μου είναι ότι κανείς δεν πρέπει να διαχειριστεί το πρώτο, χωρίς να λάβοι σοβαρά υπόψη του το δεύτερο…Όσον αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ καθεαυτόν, είναι φαντάζομαι προφανές ακόμη και στον πιο όψιμο ΣΥΡΙΖΑίο, ότι το κυρίως ειπείν σώμα των ψηφορόρων του, δεν είναι ιδεολογικοί ομοζυγώτες…🙂

  32. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Μισές δουλειές κάνεις Νίκιπλε, με το συμπάθειο. Δε μας είπες που υπάρχουν οι κομπασμοί, να μην ήμαστε άποροι. 🙂

    Να μην ξεχάσουμε. Περαστικά στον Πρόεδρο.😦
    http://www.naftemporiki.gr/story/906083/sto-nosokomeio-o-kon-mitsotakis

  33. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Είδε κανείς τον Ψαριανό χθες αργά το βράδυ;
    Ο άνθρωπος έσταζε δηλητήριο. Για τον Σύριζα.
    Τρόμαξα λέμε(τώρα).😀
    Αλλά όταν τον είπε ο Κατρούγκαλος δεξιό δεν έβγαλε άχνα.😉

  34. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Παπούλη
    που είναι ορέ αυτοί οι αναλυταράδες που έλεγαν ότι ο Σύριζας είναι ανάδελφο κόμμα και δεν θα βρίσκει πρόθυμους για να κάνει κυβέρνηση;
    Λες που μετράω ίσαμε πεντέξη κόμματα έτοιμα να …συνδράμουν να κάνω λάθος;;; 🙂

  35. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Βρήκε Νίκο, βρήκε!!
    Με τις υγείες τους!

  36. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    και τις δικές σας βεβαίως βεβαίως!
    Ειδικά στο κομμάτι που αναλύεται ότι ήταν αναγκαστική επιλογή και όχι δηλαδή πως, αλλά να ρε παιδί μου και στο κάτω κάτω εμείς θα αποφασίζουμε, αυτός (ο Πρόεδρος Πάνος ντε) δεν θα παίζει ρόλο και θα του κάνουμε ότι κάναμε στον Κουβέλη η αφήγηση ανεβαίνει σε ύψη ζηλευτά.

  37. Ο/Η bas λέει:

    Εγώ περιμένω πολλά: Περιμένω να κρατικοποιηθούν οι τράπεζες και να φύγουν απο τα χέρια των «δοσίλογων τραπεζιτών», Φυσικά περιμένω να μην ξαναδούμε την μούρη των «τοκογλύφων» δανειστών έτσι ? Επίσης τα λεφτα απο το ΤΧΣ να πάνε για για επανακρατικοποίηση Ολυμπιακής-ΟΠΑΠ-ΟΤΕ…
    Και φυσικά περιμένω την εμπνευσμένη κριτική του Λάκη στην Εξουσία !

    Υ.Σ Παρακαλούνται οι σύντροφοι που θα σκίσουν τα μνημόνια στις πλατείες φεύγοντας να μαζέψουν τα σκισμένα χαρτιά. Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά.

  38. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Το πόσους βρήκε Αναγνώστη έχει σημασία.😉
    Με τέτοιους κατσαπλιάδες όλοι να θέλουν να συνεργαστούν που δε θέλαν ούτε καλημέρα; Τι σου κάνει η ευθύνη!
    Τέσπα θα το συνηθίσουμε κι αυτό. Καλό είναι.

    Όλοι θα πάρετε παίδες. Εγώ μαζί σας. Δε θέλω να μένει κανείς …παραπονεμένος.
    Γράψτε και κανένα συγχαρητήριο, καμιά ευχή, κανένα ευχάριστο βρε. 🙂
    Χωνεύεται καλύτερα έτσι. 😛

  39. Ο/Η bas λέει:

    Συγχαρητήρια σύντροφε; Πολύ ευχαρίστως. Λοιπόν, συγχαρητήρια για την νίκη σας, για την συνεργασία με τον ψεκασμένο, την ραχήλ, την Τζάκρη…Φθάνουν ή να συνεχίσω;
    (Προσπαθώ να σε κρατώ ευχαριστημένο, και δεν θέλω τίποτα να σκιάσει την μέθη της επιτυχίας σας… ) 🙂

  40. Ο/Η bas λέει:

    https://papoylis.files.wordpress.com/2014/12/cf84cebf-cebaceb1cebbcf8c-ceb2cf8ccebbceb9.jpg?w=640&h=456

    Αυτός ο τύπος ο πεσμένος -αν ήταν 100 κιλά πιο παχύς – θα ορκιζόμουνα ότι είναι ο Βαζελίνος…

  41. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ευχαριστώ πολύ σύντροφε. Θα τα διαβιβάσω αρμοδίως.😆

    Σιγά τη μέθη ορέ.

    υγ
    Το να λέμε ψεκασμένους και να το επαναλαμβάνουμε συνέχεια όπως έχει χμμμ …καθιερωθεί από τους αψέκαστους δεν είναι επιχείρημα και προφανώς είναι πολύ …γενναιόδωρο για πολλούς από τους υπόλοιπους. 😉

  42. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Το ζήτημα είναι γιατί δεν έβαλε τον Γεώργιο στην εικόνα ο ζωγράφος. 😕

  43. Ο/Η bas λέει:

    «Το ζήτημα είναι γιατί δεν έβαλε τον Γεώργιο στην εικόνα ο ζωγράφος»

    Ρε φίλε δεν θα το πιστέψεις: Το σκεφτόμουνα κανα δεκάλεπτο ποιον απ’ τους δυο να αναφέρω, και τελικά με κέρδισε ο τροφοσυλλέκτης…Για τον ακροδεξιό ψεκασμένο, ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ.).

  44. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Φίλε έχω μπει εδώ τώρα: http://www.techiechan.com/?page_id=2101
    Σόρι .😉
    Ένας φίλος απ τις Βρυξέλλες:
    ο Τατσόπουλος εγκαταλείπει την πολιτική για να παρηγορήσει την Γκερέκου.🙂

  45. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Εν όψει της πρώτης αριστεροεπιδέξιας Κυβέρνησης του γαλαξία ας δούμε λίγο ένα φωτο-γραφικό αφιέρωμα ενός πολλά υποσχόμενου τζέντλεμαν, ατσαλάκωτου, ηρωικού, ανεπανάληπτου και προσφιλέστατου πολιτικού μας που ενσαρκώνει την ανοχή, τη συναίνεση, την …ομορφιά, το κύρος, την ολύμπια αταραξία, την υπομονή και τη μεγαθυμία ενός πονεμένου λαού που επιβιώνει και δημιουργεί στην κοιτίδα του πολιτισμού στη ζεστή μας Μεσόγειο!

    http://luben.tv/blogosphere/politics/25810/

  46. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Εάν ήθελε να σηματοδοτήσει ένα πνεύμα συναίνεσης, συνεννόησης και ενότητας με τη συντηρητική παράταξη διά ενός κοινά αποδεκτού προέδρου της δημοκρατίας από τους κόλπους της η νέα κυβέρνηση η πιο αξιοπρεπής λύση κατά την ταπεινή μου γνώμη ήταν η Μαριέτα -Γιαννάκου Κουτσίκου . Δεν ξέρω ακριβώς γιατί αλλά είναι η πρώτη (λύση) που μου έρχεται στο μυαλό.😉

  47. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ένας φίλος αλλού με …τάπωσε προτείνοντας την Κυρία Ευφροσύνη Μπουλούτα. 😳

    http://unfollow.com.gr/web-only/7310-acsam

  48. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    «Εξαίρετοι επιστήμονες»😛

    http://luben.tv/politix/48834/

  49. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Τομά Πικετί: Ρέντσι και Ολάντ να στηρίξουν τον Τσίπρα

    Εάν η Γαλλία και η Ιταλία απλώσουν το χέρι στην Ελλάδα και την Ισπανία, η Γερμανία δεν θα μπορούσε παρά να αναγκαστεί να δεχτεί έναν συμβιβασμό λέει ο οικονομολόγος.

    Ο εκλογικός θρίαμβος του ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε να αναστρέψει την κατάσταση στην Ευρώπη και να θέσει τέλος στη λιτότητα που θέτει σε κίνδυνο την επιβίωση της ηπείρου μας και των νέων της αναφέρει ο Τομά Πικετί σε άρθρο του στα ΝΕΑ. Ο γάλλος οικονομολόγος, που έγραψε το απόλυτο best seller του 2014 «Το Κεφάλαιο στον 21ο αιώνα» και που αρνήθηκε πρόσφατα το μετάλλιο της Λεγεώνας της Τιμής εξαιτίας της οικονομικής πολιτικής που έχει ακολουθήσει η Γαλλία, λέει ότι η εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα θα μπορούσε να ενισχυθεί από ένα ανάλογο αποτέλεσμα στην Ισπανία, δηλαδή από μια νίκη των Podemos στις εκλογές που θα γίνουν στα τέλη του 2015.

    «Αλλά για να μπορέσει αυτή η δημοκρατική επανάσταση που έρχεται από τον Νότο να επηρεάσει πραγματικά την πορεία των πραγμάτων θα πρέπει τα κόμματα της Κεντροαριστεράς που βρίσκονται σήμερα στην εξουσία στην Γαλλία και την Ιταλία να υιοθετήσουν μια πιο εποικοδομητική προσέγγιση και να αναγνωρίσουν το μερίδιο της ευθύνης τους στην σημερινή κατάσταση. Αυτές οι πολιτικές δυνάμεις θα πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία για να υψώσουν τη φωνή τους και να πουν ότι το δημοκρατικό σύμφωνο που υιοθετήθηκε το 2012 στέφθηκε από αποτυχία. Παράλληλα θα πρέπει να καταθέσουν νέες προτάσεις οι οποίες θα είναι τέτοιες που θα επιτρέψουν μια πραγματική δημοκρατική επανίδρυση της Ευρωζώνης. Στο υφιστάμενος ευρωπαϊκό πλαίσιο είναι αδύνατο να υιοθετηθούν κοινωνικές πολιτικές» γράφει ο Πικετί και συμπληρώνει: «Δεν αρκούν οι διαμαρτυρίες στο Βερολίνο και στις Βρυξέλλες. Αυτό που χρειάζεται είναι νέοι κανόνες. Θα χρειαστεί μια πολιτική και δημοσιονομική ένωση στην ευρωζώνη με αποφάσεις που θα λαμβάνονται κατά πλειοψηφία στο εσωτερικό ενός αυθεντικά δημοκρατικού Κοινοβουλίου. Ο κίνδυνος σήμερα είναι ότι οι κυβερνήσεις τη Ιταλίας και της Γαλλίας περιορίζονται στον χειρισμό της ελληνικής περίπτωσης ως ειδικής… καθώς αποδέχονται μια ελαφρά αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους χωρίς να αμφισβητήσουν τη ρίζα του προβλήματος».

    Ο Τομά Πικετί επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι το σχέδιο της ΕΚΤ δεν επαρκεί για να λυθούν τα προβλήματα. Ενα ενιαίο νομισματικό σύστημα με 18 δημόσια χρέη και 18 επιτόκια είναι ασταθές στη βάση του λέει ο γάλλος οικονομολόγος.

    http://www.thetoc.gr/oikonomia/article/toma-piketi-rentsi-kai-olant-na-stiriksoun-ton-tsipra

  50. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ας δούμε και τους πραγματικούς «ψεκασμένους» που ήταν πλήρως αποδεκτοί από τους νεοαγανακτισμένους Ποταμίτες του …Ρυακιού!

    «Ερώτηση Βορίδη

    Ο κ. Βορίδης, στις 25 Νοεμβρίου του 2010, ως βουλευτής του ΛΑΟΣ τότε ρωτούσε τους υπουργούς Περιβάλλοντος, Αμυνας και Υποδομών:

    «Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας Ελεύθερη Ωρα κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, διάφοροι επιστήμονες, ερευνητές και πολίτες,έχουν παρατηρήσει ένα συχνό και ταυτόχρονα ανησυχητικό φαινόμενο στους ουρανούς, και μάλιστα στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Πρόκειται για μεγάλου μήκους,πυκνές και λευκές ή υπόλευκες νεφελώδεις γραμμές οι οποίες ξαφνικά παρατηρούνται στον ουρανό της περιοχής.

    Από τα ευρήματα και τις γνώμες των ειδικών,έχει διευκρινιστεί ότι δεν πρόκειται για ψεκασμούς παρασιτοκτόνων (αφού αυτοί λαμβάνουν χώρα σε πολύ χαμηλό ύψος και πάνω από αγροκαλλιέργειες) αλλά ούτε και για υδρατμούς από αεριωθούμενα αεροσκάφη,αφού αυτοί ερχόμενοι σε επαφή με την ατμόσφαιρα, διαλύονται σύντομα,το πολύ εντός ολίγων λεπτών, χωρίς να αφήνουν κανένα ίχνος.

    Αντίθετα στην περίπτωση των παρατηρηθέντων αεροψεκασμών,οι μεγάλου μήκους πυκνές γραμμές, όχι μόνο δεν διαλύονται σύντομα αλλά αιωρούνται στην ατμόσφαιρα επί αρκετές ώρες και σταδιακά διαστέλλονται, δημιουργώντας λεπτά τεχνητά νέφη που μπορούν να καλύψουν μιας μεγάλης έκτασης περιοχή.

    Και ο βουλευτής ρωτούσε:

    Δεδομένου τους γεγονότος ότι υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες και βίντεο που καταγράφουν αυτή τη δραστηριότητα πάνω από ελληνικές πόλεις είναι σε γνώση της Κυβέρνησης, αυτοί οι αεροψεκασμοί; Αν όχι,γιατί και αν ναι, ποια είναι η αποστολή τους και από ποιους διενεργούνται;

    Εντάσσονται οι ψεκασμοί στο πρόγραμμα της λεγόμενης «Γεωμηχανικής» που επικαλείται το δημοσίευμα, δηλαδή της τεχνικής παρέμβασης στη φύση για τον έλεγχο των κλιματολογικών συνθηκών;

    Ποια είναι η σύσταση του ψεκαζόμενου υλικού και από ποια αρχή έχει αδειοδοτηθεί η διενέργειά τους; πότε άρχισα, με τις πρόγραμμα εκτελούνται και πότε θα ολοκληρωθούν;

    Ερώτηση Κουβέλη

    Από τη δική του πλευρά, ο κ. Κουβέλης, όπως είναι καταγεγραμμένο στην επίσημη ιστοσελίδα του Συνασπισμού, στις 5 Φεβρουαρίου του 2007 ρωτούσε τους υπουργούς Μεταφοω, ΠΕΧΩΔΕ, Αμυνας και Υγείας:

    Πολίτες διαμαρτύρονται ότι παρατηρείται το φαινόμενο (πολιτικής ή πολεμικής αεροπορίας) συχνά να πραγματοποιούν αεροψεκασμούς πάνω από την Αθήνα αλλά και πάνω από άλλες πόλεις, χωρίς να είναι γνωστό γιατί προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες, ποιο είναι το περιεχόμενο των υλικών με τα οποία ψεκάζουν και ποιο σκοπό εξυπηρετούν οι αεροψεκασμοί αυτοί.

    Επειδή από την παρατήρηση αυτών των φαινομένων δημιουργείται ανησυχία στους πολίτες για πιθανές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία και την υποβάθμιση της ποιότητας του περιβάλλοντος.

    Και ο κ. Κουβέλης ρωτούσε:

    Πραγματοποιούνται αεροψεκασμοί; Από ποιους φορείς και για ποιο λόγο πραγματοποιούνται και εάν το περιεχόμενο αυτών εμπεριέχει κινδύνους για τους κατοίκους και το περιβάλλον.»
    🙂

  51. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Οι δυνατοί …διαπραγματευτές του Ρυακιού: :mrgreen:

    «Γερούν γερά . Σπάστου τον τσαμπουκά»

    http://www.huffingtonpost.gr/2015/01/30/politiki-geroun-gera_n_6582308.html
    Ουρτ ταγάρια!

  52. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Για όποιον ενδιαφέρεται

    ο Παπούλης

    μετά την κατάληψη των χειμερινών ανακτόρων τακτοποιεί τις σκοπιές, επιθεωρεί τα αμπρί, ακροβολίζει τις Σερβίδες και αφού ξεκουραστεί λίγο από κάποιες άλλες πεζές υποχρεώσεις της καθημερινότητας θα επανέλθει δημήτριος!

    Μείνετε συντονισμένοι. 🙂

  53. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Μια απολαυστική έως ξεκαρδιστική ανάλυση για τα τελευταία γεγονότα της διαπραγμάτευσης της Ελληνικής κυβέρνησης με τους εταίρους από τον γνωστό και μη εξαιρετέο Τechiechan.🙂
    http://www.techiechan.com/?p=2418
    Ο Γιάνης Βαρουφάκης αντιμέτωπος στα μαρμαρένια αλώνια με τον Γερούν Νερομπλούμ. 😆

  54. Ο/Η papoylis λέει:

    Αν ο τίτλος του παρόντος ποστ ίσχυε μια φορά προεκλογικά , τώρα ισχύει δύο φορές και βάλε

    να ευχαριστήσω τον αγαπητό Νικάλφα για τη ( συνεννοημένη ) του παρέμβαση σχετικά με την αφεντομουτσουνάρα μου και να ευχηθώ καλοχώνευτο το ξυδάκι σε ποτάμηδες , πασόκους και λοιπούς ηρακλείς ( τσέπης ) της ευθύνης και του «ευρωπαϊσμού» τύπου «Γερούνδιε γερά – σπάστου το τσαμπουκά»

    Από βδομάδα και μάλλον μετά τις προγραμματικές δηλώσεις θα επανέλθω με κάποιο νέο κείμενο αν οι δουλειές με αφήσουν🙂

  55. Ο/Η skipper λέει:

    Το πιο σημαντικό – των πρώτων ημερών της νεας κυβέρνησης – είναι ότι… αισθανθήκαμε λίγο πιο «ψηλοί».!!
    Το δεύτερο είναι η μείωση της ανεργίας …έστω και κατα το ένα μυρριοστό (βλέπε παπούλης) .
    Ελπίζω η τάση να συνεχιστεί.🙂

  56. Ο/Η skipper λέει:

    Νικάλφα
    ο Λιαρόπουλος , μάλλον επηρεάστηκε από την κίνηση του Τσίπρα …στην Καισαριανή .
    Επομένως , ταγάρι δεν τον λες .Κάτι άλλο …ισως.

    Χθες στο ΜΕΓΚΑ , ο Χιώτης των Νέων εξέφρασε την εξής απορία στον Λεουτσάκο :
    «Μα καλά …δεν θα δει ο Τσίπρας τον Γιουνγκερ πριν τις προγραμματικές δηλώσεις?»
    Βέβαια μετά από το κράξιμο προσπάθησε να τα μαζέψει…αλλά ήταν αργά.
    Η υποτέλεια είχε ξεχυθεί. xoxo

  57. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Σκιπερά μου
    αυτός ο τελευταίος είναι ο μοναδικός Χιώτης παγκοσμίως που θα κυκλοφορεί …μόνος του από δω και πέρα.😉

    Πρωτότυπο στριπτιζ από Βαζελίνο-Σαμαρίνο:

    Κατηγορούν τον Σύριζα ότι τηρεί τις προεκλογικές του …δεσμεύσεις . Τέτοιο έγκλημα λέμε!

    http://left.gr/news/oi-mnimoniakoi-adelfoi-kai-i-ypothesi-tis-daneismenis-tsagieras

  58. Ο/Η demetrat λέει:

    πέμπτη και τελευταία προσπάθεια .Τόσο καιρό , ξέχασα κωδικούς και παρασυνθήματα.Το κακό είναι πως η διαβολική μηχανή θυμάται.

  59. Ο/Η demetrat λέει:

    ώπ, ήρθα.
    σας φιλάω σταυρωτά ,παρόντες και απόντες.
    @Νικάλφα, δε βλέπω εκειόν εκεί το σουρτουκιάρη τον αναγνώστη εδω γύρω .

  60. Ο/Η demetrat λέει:

    παππούλη μου .
    τα βόλια μας τα φυλάξαμε ετούτη τη φορά. Σε λίγο θα δούμε όλους αυτούς τους πεμτοφαλαγγίτες που ανάφερες πριν
    πως θα τρέχουν,
    σε φιλώ .
    🙂
    δ

  61. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Γεια σου Δημητρούλα καπετάνισσα ! Φιλιά σταυρωτά και χαρούμενα. Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε.
    Ο Αναγνώστης είναι για τα μεγάλα σαλόνια αλλά λίγο πιο πάνω μπορείς να τον διακρίνεις …παραπονούμενο. Είναι αυτός στο κέντρο που φωνάζει γιατί δεν του άρεσε ο τελευταίος …ανασχηματισμός. 🙂

  62. Ο/Η papoylis λέει:

    Γειά σου ορέ Δήμητρα🙂

    Σκίππερ

    Η απειροελάχιστη μείωση της ανεργίας θα ισχύσει μέχρι και το επόμενο τριήμερο🙂

  63. Ο/Η demetrat λέει:

    @Νικάλφα
    ναι το είδα .
    Θα τον κεράσουμε βερμουτάκι να του περάσει.
    Όσο γιά τα παράπονα και τους καημούς του ποταμιού και της λιμνοθάλασσας ,
    κάλλιο ένας Καμένος , παρά ένας Πσαριανός , μιά Λυμπεράκη , ένας Τζήμερος , κι όλος αυτός ο οχετός που βγήκε λυσσασμένος να αναρωτιέται μαζί με τον Σούλτς , τη Μέρκελ και όλο το στο Σταυρομπούρμπουλο στύλ βάστα μωρή ομορφολουλούδω (ντάιλσελμπλουμ), γιατί δεν κάναμε σεμπριά μαζί τους.
    κι όπως είπε και η Κωνσταντάρα στη φοβερή ατάκα.:
    «Κύριε Πετροχείλο.. κάποτε ήμουνα πουλί , και μ αγαπούσανε πολλοί. ΧΑ. »
    δ

  64. Ο/Η demetrat λέει:

    υ.γ με χάσατε γιατί έχω μετακομίσει στο φουμπού.Ήτο πιό αποτελεσματικό γιά τα βόλια .

  65. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Γειά σου Δήμητρα!!
    Όχι ρε παιδιά τι παραπονούμενος, αλοίμονο εγώ είμαι των πάρτυ και των γιορτών ..γενικότερα, οπότε άμα είναι να σας χαλάσω το χαρμόσυνο κλίμα όχι τον Καμμένο, μέχρι και το Νικολόπουλο είμαι διατεθημένος να κάνω ότι δε βλέπω.

    ΥΓ Παπούλη, και τώρα (κάποια στιγμή) τι θα κάμετε χωρίς ποτάμια (και πασοκ και τέτοια), οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις😉

  66. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Φουμπου, φουμπου;;; 😯
    Με τι εργαλεία του σατανά έμπλεξες Δήμητραααα;
    Ο χριστούλης κι η Παναγίτσα να σε φυλάνε.😆

    Αναγνώστη
    όποιον δε θέλουμε να βλέπουμε φροντίζουμε (όσο μπορούμε) να μην τον χρειαζόμαστε. Με δεδομένη την πρωτιά αυτό ήταν ευκολάκι. Αν είχε αυτοδυναμία ο σύριζας δε χρειαζόταν κανέναν καμένο ή ποτάμη. Θα είχε και ολοδική του την Ευθύνη. 😉
    Δε σου πέρασε απ το μυαλό ε; ε; 🙂

  67. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    εσείς μπορείτε να λέτε ότι θέλετε, αλλά ο άνθρωπος τόπε και το ξεκαθάρισε, είμαι αναγκαίο καλό και ότι χρειάζομαι για να κρατάω το ..παιδί (τον Αλέξη) να μην εκτροχιαστεί.
    Και μάλιστα το επιβεβαίωσε και η μάνα του, Αλέξη ξεκόλλα είπε.
    Και ..ξεκόλλησε.
    Τώρα εγώ ποιονε να πιστέψω, εσένα ή ολόκληρο υπουργό συν τη μάνα, (του παιδιού όχι του υπουργού);;😆

    Και δε μου λες😆 , τη Ραχήλ γιατί τηνε πήρε παρόλο που αντιδρούσαν οι οργανώσεις και τα στελέχη γενικότερα, επειδή και αυτή είναι αχρείαστη;;
    Και άμα δηλαδή δεν έμπαινε ο Καμμένος στη Βουλή αλλά είχε 149 ο συριζας τι θα γινότανε;;
    Δεύτερες εκλογές ή ..κάτι άλλο;; (*)

    Για αυτό σου λέω προϋπόθεση για το πάρτυ είναι να μη βλέπεις, γιατί άμα βλέπεις μπορεί και να ..χαλαστείς (ειδικά άμα είσαι ..αριστερός άνθρωπος)

    (*) Ξέρεις ότι παλιά ο συνονόματός σου έλεγε ότι το τέλος του κατήφορου είναι ο πάτος, συγκεκριμένα του ρεφορμισμού έλεγε, αλλά εννούσε ..και γενικότερα

  68. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Εμ είδες που δεν το σκέφτηκες. Το ζήτημα ήταν να είχε 156 – και δεν το φρόντισες αυτό Ανάγνο.😉 Στην περίπτωση να μην έμπαινε στη βουλή ο Καμένος πέφταμε στην υποπερίπτωση γ του κεφαλαίου Β που έβγαινε αυτοδύναμος ο Σύριζας λόγω αύξησης των εκτός βουλής κομμάτων οπότε το ποσοστό αυτοδυναμίας έπεφτε στο 35,5%.
    Η Ραχήλ δικαιώθηκε εκ της λαικής ετυμηγορίας οπότε ζήτα τα ρέστα απ τους Κοζανίτες.
    Όσο για τον συνονόματο εσύ πέρασες από το μαγαζί του και δεν μπορείς να τον ξεχάσεις, τέτοια αγάπη! 😆 ❤🙂

  69. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    «Η Ραχήλ δικαιώθηκε εκ της λαικής ετυμηγορίας οπότε ζήτα τα ρέστα απ τους Κοζανίτες.»
    χμμμ😉
    Βλέπεις που είχε δίκιο ο συνονόματος;;

  70. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Βλέπω Ανάγνο, βλέπω.
    Ολόκληρη ταινία έχει γυριστεί. «Προκατάληψη και ευαισθησία.»🙂

    Να θυμηθούμε να το συζητήσουμε όταν φέρει η Τασία το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια των παιδιών των μεταναστών.😉

  71. Ο/Η demetrat λέει:

    η αλήθεια είναι Αναγνώστη μου , πως με πιάνει ένας λυγμός που πέσαμε στα χέρια της Ραχήλ, κάτι σαν φυσαρμόνικα (του κύρκου) που κλαίει.
    Αλλά μιάς και δεν άφησε τους 200000 ξενητεμένους μας ο γαμωτοκεφαλιμουομαλακας να ψηφίσουν.Δεν άφησε και τους 100000 νέους μας επίσης να ψηφίσουν,Μέχρι και φύλλα πορείας στους φαντάρους δεν έδωσε γιά να φτάσουμε στο 40% , συμβιβαστήκαμε με το 36,5 και τον Καμμένο.
    Βέβαια το σωστό και το πρέπον , κατά Σούλτς , Σόϊμπλε ,Κον Μπεντίτ -και τον δροσερολουλούδω θάτανε να συνεργαστει ο ΣΥΡΙΖΑΣ με τον δενξερωδεναπαντω Σταύρο. Αλλά επειδή δεν ξέραμε τι πιστεύει , (θα μας το ανακοίνωνε στις 26 αλλά δεν….) και φοβηθήκαμε από τον Λυκούδη και τον Πσαριανό οι οποίοι ξέραμε πάραπολύ καλά σε τι πιστεύουν, είπαμε να μην πάρουμε.Στο κάτω κάτω της γραφής , αριστεροί είμαστε .όχι μαλάκες.
    Και δόξα τω θεω,είναι μιά βδομάδα τώρα που αισθάνομαι ξανά μιά χαρά.
    δεν ξέρω τι θα γίνει μετά, αλλα αδερφάκια μου , μπεζέρησα τόσα χρόνια τη γονυκλισία.

    υ,γ πάντως , μετά από τα αστραπιαία που ζήσαμε, μου πέρασε κι απ το μυαλό , πως το τραινάκι του καμμένου , μάλλον ήταν η στάχτη στα μάτια για το Σταύρο μας .αφού όπως φάνηκε , ήταν προσυμφωνημένο χεχεχε το θέμα.

  72. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Δήμητρα το σημαντικό είναι αυτό :
    «που αισθάνομαι ξανά μιά χαρά.
    δεν ξέρω τι θα γίνει μετά, αλλα αδερφάκια μου , μπεζέρησα τόσα χρόνια τη γονυκλισία.»
    (και δεν κάνω πλάκα).

    Τώρα για τα υπόλοιπα άστα θα τα δούμε μετά, δηλαδή καλά ρε παιδιά ξέρετε λέτε τι είναι ο λυκούδης και οι λοιποί, αλλά ο Καμμένος, και τα άλλα τα παιδιά δεν ξέρετε;;
    Ή είναι απλά αυτά τα πράγματα σε μια χώρα που οι ακροδεξιές αντιλήψεις, δια της ..συνομωσιολογιάς ανεβαίνουν και έχουν και αποτελέσματα στη ζωή των ανθρώπων (όχι ημών ή μα΄΄λον δευτερευόντως ημών, για τους αδύνατους λέμε και δεν είναι μόνο το φαινόμενο της ΧΑ) για να τα αντιμετωπίζουμε απλώς σαν μια λεπτομέρεια.
    Τα λέμεεεεε που λέει και ο Λέφτης😆

  73. Ο/Η papoylis λέει:

    Δημητρούλα μ’

    τι τονε θέλεις ορέ αυτό το φατσαμπούκο🙂

  74. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Γι αυτόν που πήρε τ΄ άρματα κι έβαλε στο σημάδι τις ακροδεξιές αντιλήψεις σ αυτή τη χώρα στέλνω μπόλικα πολεμοφόδια να βομβαρδίζει καίρια τον στόχο! 🙂 😀
    Τζίνα Δαβιλά: Από το «μακάρι να έκανε πραξικόπημα ο Φράγκος» στο ψηφοδέλτιο του Ποταμιού!

    Γιατί το Ποτάμι είναι τόσο φιλοχουντικό;

  75. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    «Μέχρι και φύλλα πορείας στους φαντάρους δεν έδωσε γιά να φτάσουμε στο 40% ,»

    Δεν ψηφισαμε ΣΥΡΙΖΑ με Κουρουπληδες, Εργατολογους, Ραχηλιαρικες,Θεοδώρα Τζάκρη, Οδυσσεις, …..

    Στου σαραντακου διαβασα οτι ηλθαν για τις γιορτες απο τον Καναδα και εμειναν (οι συνταξιουχοι) για τις εκλογες. Και ενω ψηφιζαν ΠΑΣΟΚ μονοκουκι, τωρα ψηφισαν ΣΥΡΙΖΑ.(το νεο ΠΑΣΟΚ)

    «…Σίγουρα, λοιπόν, δεν μπορεί να αγνοούν το ότι σχεδόν ολόκληρη η ελληνική παροικία του Τορόντο ΠΑΣΟΚοκρατείται: είναι η βαρειά …κληρονομιά που άφησε πίσω του, στο πέρασμά του από την πόλη μας, ο μακαρίτης ο πλάνος ο Αντρέας. Εντούτοις, οι 2 στους 3 έλληνες φανατικοί ΠΑΣΟΚοι του Τορόντο που βρεθήκανε στην Ελλάδα (πολλοί οι συνταξιούχοι ελληνικής υπηκοότητας, που παρά την κακοκαιρία και τα έξοδα, είχανε ταξιδέψει στην Ελλάδα για τις χριστουγεννιάτικες γιορτές και ξεμείνανε πίσω εξεπίτηδες ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝΕ, ενώ τώρα σιγά-σιγά αρχινήσανε να επανακάμπτουν στα στέκια μας εδώ) δεν κρύβανε, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ από τον Καναδά τον περασμένο μήνα, πως πάνε στη πατρίδα για να ρίξουνε «ΔΑΓΚΩΤΟ» στις ελληνικές κάλπες το ψηφοδέλτιο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Μήτε ΠΑΣΟΚ υπήρχε πλέον γι αυτούς, μήτε Γιωργάκης, μήτε τίποτα άλλο. Μόνο ΤΣΙΠΡΑΣ. Εγώ, βέβαια, έχω εξήγηση για τούτο το φαινομενικό «παράδοξο», αλλά δεν είναι του παρόντος να σας μιλήσω σχετικά επειδή αλλού θέλω να στραφώ τώρα και να επικεντρώσω τον σχολιασμό μου και δε γουστάρω να σας μιλήσω άλλο για τα παραλυμένα χούφταλα που συναντάω καθημερινά στους καφενέδες ή στα μπαρμπέρικα της ελληνικής παροικίας μας…..»

    https://sarantakos.wordpress.com/2015/01/31/meze-152/#comment-269296

  76. Ο/Η skipper λέει:

    Νικάλφα
    ότι και να λες, μάλλον ο φίλος μας δεν μπορεί να ξεπεράσει τον χαμο του κυρ Φώτη … γι αυτό και αντιδρά έτσι.🙂
    Θεωρεί υπεύθυνο τον γιατρό κι όχι την…ανίατη ασθένεια.

  77. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αφώτιστε
    ευχαριστούμε πολύ που μας φώτισες με την αιτιολογία της νίκης του σύριζας. Που να το φανταστούμε ότι οφείλεται στην Ελληνική παροικία του Καναδά. Θα απαιτήσουμε απ τον Τσίπρα να πάει αμέσως επίσκεψη να τους ευχαριστήσει. Α όλα κιόλα, μην είμαστε κι αχάριστοι.😀

    Σκίπερ
    μπα, είναι κάτι βαθύτερο.
    Ο φίλος μας βιώνει τον φόβο της …απωλείας (fear of lose). Με την εμφάνιση του Γιάνη στο παγκόσμιο προσκήνιο που έχει μπουρδουκλώσει όλους τους μεγαλόσχημους και όλα τα θινκ τανκς μελετούν τις κινήσεις του αγωνιωδώς για να βγάλουν συμπέρασμα μπας και ξεζαλιστούν, ο φόβος μήπως τη θέση του βιρτουόζου και πρώτου ευπατρίδη της αραμαϊκής την κατακτήσει ο νέος μας υπουργός Οικονομικών και διαταραχτεί η προσήκουσα τάξη πραγμάτων είναι αβάσταχτος.
    Λέω να συντάξουμε εγγυητική επιστολή άπαντες της ομήγυρης και να την καταθέσουμε ως perpetual bond στα άδυτα της ΕΚΤ… ουπς της evil witch όπου να εγγυόμαστε όλοι το αυτονόητο.

    «Αναγνώστη, ευπατρίδης ήσουνα, ευπατρίδης θα παραμείνεις!» 😛

  78. Ο/Η demetrat λέει:

    @Αφώτιστος φιλέλλην
    Με τους σύντροφους από πάνω , παππούλη , Νικάλφα και τον άλλον τον πορτογύρα τον Αναγνώστη, έχουμε πιεί και πεντέξι βερμουτάκια με μεζέ , και γνωριζόμαστε από παλιά .
    και ίσως γιαυτό αντιλαμβάνεται καλύτερα ο ένας τον άλλο.
    ένυγουέη λοιπόν, Μιας και το ανέφερες. Αν ξέμεινε εκ πεποιθήσεως και κατόπιν υστεροβουλίας η ελληνική παροικία συνταξιούχων Τορόντο ,σημαίνει πως εκτός από κατρουλήδες τελικά είναι και πονηρούληδες οι γέροι.
    Ωστόσο επειδή εμένα άλλο με καίει : Τα παιδιά μας και τα παιδιά των άλλων, και οι πατεράδες παιδιών που αναγκάστηκαν να φύγουν μέσα σ’ αυτά τα 4-5 χρόνια , που είναι καμμιά 200αρια χιλιάδες . Σ’ αυτούς αναφερόμουν.
    Τα φύλλα πορείας σου φάνηκαν περίεργα κι αστεία.
    Το κατήγγειλαν οι φαντάροι στη Σπάρτη.
    (θα μπορούσε βέβαια να σου κάνει και εντύπωση το 100000 πιτσιρικάδες πάντως , αλλά δεν….)
    Τώρα γιά να μη χανόμαστε σε γωνίες δεκάρας, ξεκαθαρίζω πως , εγώ προσωπικά, θεωρώ χιλιάδες φορές πιό συμφέρον να έχεις έναν «εχθρό » που είναι συνεπής σ αυτό που είναι, παρά όλο αυτό το συρφετό της κωλοτούμπας και της ρουφιανιάς που έχει μαζευτεί στην κοίτη του ποταμιού.
    Ευτυχώς , που η λογική λέει, ότι ο Σταύρος που φτιάχτηκε γιά συγκεκριμένο σκοπό, ως άχρηστος πιά , θα είναι και αναλώσιμο .
    Λυπάμαι που δεν κάναμε την κίνηση που είχε ετοιμάσει ο Σουλτς η Μέρκελ και ο Μπόμπολας και τα ψιλοχάσανε οι άνθρωποι. Και βγήκε ο έρμος ο δημοκράτης ο ποταμίσος , και φώναζε βάστα Ρομελ , στο γίδι το αμόρφωτο που μας έστειλαν για να μας κουνήσει το δάχτυλο.
    αλλα οκ, δεν το πολυσυζητάμε ούτε αυτό , γιατί ανεμένετο .Κάποιος ενθουσιώδης Γεωργιάδης θα το έλεγε. ε, οκ, το είπε ποταμίσιος .Αυτά..

    δ

  79. Ο/Η demetrat λέει:

    Νικάλφα μου
    μπλεχτηκα με το σατανά τώρα στα γεράματα.
    Έτσι κι αλλιώς με τον έξι έξι έξι – ΣΥΡΙΖΑ που έχω μπλέξει ,τι .άλλο χειρότερο;
    Η αληθεια είναι πως η δράση και η επίδραση είναι άμεσες στο φατσαμπούκι , και οχι να περιμενεις πιχι να περάσει κάποιος να σου χτυπήσει την πόρτα να δει τι γλυκό ετοίμασες , (όποιος δεν κατάλαβε θα το ζωγραφίσω την επομένη) γιά να σου πει τη γνώμη του, το βρήκα πιό χρήσιμο γιά τη δουλειά που ήθελα να κάνω.
    σε φιλώ
    δ

  80. Ο/Η demetrat λέει:

    Παπούλη μου, μιας και ξέρω πως από παντού είμαι καταγραμμένη, τι ρουφιανιά παραπάνω θα μούκανε το φατσαμπούκι;
    υ.γ πιστεύω πως θα σου άρεσε πάντως , παρ’ όλα όσα λές.
    δ

  81. Ο/Η demetrat λέει:

    Αναγνώστη
    Ναί αισθάνομαι καλά.Και σ ευχαριστώ που το ξεχώρισες.
    Και το σημαντικότερο γιά μένα ,είναι ότι αισθάνονται και τα παιδιά μου καλύτερα (Ο ένας στην αγγλία, η άλλη στην Ολλανδία ) τώρα .
    Τα άλλα που μου λες. το γράφω και στον φιλλέληνα.
    Προτιμώ τον εχθρό μου να ειναι συνεπης σ αυτά που ξέρω γιαυτόν.
    Γιά τον απλούστατο λόγο, οτι θα ξέρω με τι και με ποιόν έχω να κάνω.
    κεφτεδάκι ;🙂
    δ

  82. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Και βερμουτάκι…..🙂

  83. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    1. Η μικρη🙂 διαφορα ηλικιας μας -με τους περισσοτερους/ες απο εσας- μου επετρεψε να γνωρισω ηδη απο το 1973 τα μελλοντα στελεχη της αριστερας, σε εφηβικη/μετεφηβικη ηλικια.
    2. Εχω 33 συνταξιμα ετη ως ψηφοφορος της Ανανεωτικης Αριστερας(1977-2009). Αν συνυπολογιστει και η εν γενει δρασις μου (1973-1977), εξαγοραζω και αυτα τα ετη και ηδη ειμαι συνταξιουχος ψηφοφορος της Αριστερας…
    3. Για λογους αρχων – τις οποιες εμαθα στο φτωχοπλην τιμιο σπιτικο μας- παιχνιδια με τον φοβο του «κουτοπονηρου λαου μας» του τυπου «φετος ο χειμωνας θα ειναι χειροτερος απο του 1942,…» , καραγκιοζιλικια οπως πολλες επαφες-γλειψιματα στο παπαδαριο, γεννητουρια σε ιδιωτικα μαιευτηρια με δωρεαν σουιτα για την Περιτερα,…., δεν εκανα ποτε στη ζωη μου αν και δεν ημουν ποτε δημοσιο προσωπο.
    4. Το προβλημα και του πολιτικου σχηματισμου αυτου ειναι προβλημα υπαναπτυξης, που οριζεται ως η αδυναμια συσσωρευσης και επεξεργασιας εμπειριων.

  84. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    2009 εως 2015 παλι Αριτερα ψηφισα (πλην ΣΥΡΙΖΑ).
    Αρα 33 +5 (βαρεια) = 38 ετη .

    Και χωρις να εξαγορασω τα ετη (1973-1977) ηδη ειμαι συνταξιουχος ψηφοφορος της Αριστερας υπερ-πληρους θητειας… οψιμοι μου (μερικοι εξ υμων)

  85. Ο/Η nikos__alfa λέει:

  86. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ρε συ Παπούλη
    πως μέσα σε μια νύχτα με μια κανονιστική απόφαση της ΕΚΤ έστω με πολιτικά χαρακτηριστικά φτάσαμε να συζητάμε για δημοψηφίσματα και έξοδο από το ευρώ μπορείς να το εξηγήσεις;

    Βτε μπας και η υστερία αρέσει στους Έλληνες. 😉 :mrgreen:

  87. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ναι το ποτάμι και η δαβιλά και οπωσδήποτε ο κυρ φώτης που έχασε και γενικότερα.
    Είναι φοβερό πράμα (ρε παιδί μου) τι σκαρφίζεται ο αριστερός άνθρωπος για δικαιολογήσει ότι όχι τον καμμένο, μέχρι και το Νικολόπουλο θα δικαιολογήσει ως αναγκαίο καλό αρκεί να του ..κολλάει.
    Άσε που θέλει και τα ρέστα μετά
    Και άμα του το πεις, στην αρχή θα σου πει μπα πότε, όχι μωρε΄απλώς γραφικοί και ψεκασμένοι είναι , μετά άμα του παραθέσεις τις απόψεις για το κίνδυνο των εβραίων και την ανάγκη να προστατέψουμε τη νεολαία από τα ..παραφύση (γκέη) και λέμε για τα σχετικά πρόσφατα θα σου πουν ναι αλλά και οι άλλοι ακροδεξιοί είναι (το ποτάμι και ο καραμανλής με το μητσοτάκη😆 ) και στο τέλος θα ψάξουν να βρουν γιατί τους τη λες (τι σε πείραξε)
    Δεν είναι τυχαίο που τόπε ο άνθρωπος που τάξερε από μέσα (για μέσα) αυτά.
    Το τέλος του κατήφορου είναι ο πάτος

  88. Ο/Η nikiplos λέει:

    Εγώ ούτε αυτοδηλώθηκα ποτέ ως αριστερός, ούτε έχω ψηφίσει κάποιο σχηματισμό ή συνιστώσες ούτε τώρα ούτε στο παρελθόν. Στις περασμένες εκλογές απογοητευμένος από τα ιδεολογικά δήθεν αθύρματα του κεντρώου χώρου και τους αυτο-ονομαζόμενους Liberals στην Ελλάδα αποφάσισα να μην ξεκουνήσω από το σπίτι μου… Αν ψήφιζα σήμερα, πάντως νομίζω ότι θα τα ψήφιζα τα ΣΥΡΙΖΑκια, καίτοι ελάχιστες ιδεολογικές συγγένειες έχω με το χώρο… Μόνο και μόνο επειδή είδα τα μούτρα του Ντάϊσελ(μπλουμ! ). Μόνο και μόνο γιατί είδα την αντίδραση (μετά το σχηματισμό κυβέρνησης) από τις λογής βοθροποταμίτσες…

    Δεν τρέφω ελπίδες για το μέλλον του τόπου μας. Ούτε φυσικά για το πολιτικό μέλλον μας. Ο λόγος ειναι ότι συμφωνώ εν πολλοίς με τον ΑΦ σχετικά με την υπανάπτυξη, όμως κυρίως διαβλέπω πως η έλλειψη πολιτικής κουλτούρας ελευθεριότητας στον τόπο μας-αυτό που στη Δύση αποκαλούν φιλελευθερισμό στην πολιτική (και να μην το μπερδεύουμε με τον νεο-φιλελευθερισμό που είναι τόσο νέος όσο το Laissez faire, και τόσο φιλελεύθερος όσο τα καθεστώτα της Λατινικής Αμερικής). Η πολιτική μας κουλτούρα φαίνεται από τον καθημερινό μας φασισμό, την αγένειά μας, την αδιαφορία μας για τον δίπλα και άλλα πολλά κουσούρια που μας έχει κληρονομήσει το παρελθόν και έχει ενδυναμώσει σε ανεξέλεγκτο ιδιωτικό γραψαρχιδιστάν η κρίση.

    Υπό αυτήν την έννοια το πείραμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι το πιο ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή. Όπως έχω και προ-πεί αλλαχού, εάν αποτύχει για λόγους εξωγενείς (προφανώς) αλλά και ενδογενείς (πάλι προφανώς), το πολιτικό μας μέλλον είναι οι ακροδεξιοί χρυσοί αβγοί, πασπαλισμένοι με γαρυφαήλους, μαυρουδήδες και τηλεπωλητές ψευδοϊστορικής αρχαιοπληξίας και εθνικοπαραφροσύνης. Στα τέσσερα και αργά και βασανιστικά[*]…

    Υπό αυτήν την έννοια η ρήση του παππούλη «καλό βόλι» είναι περισσότερο επίκαιρη από ποτέ, γιατί τον σύντομο ενθουσιασμό μας θα τον διαδεχτεί η απογοήτευση πολλών, που θα δουν ένα Τείχος ισχυρό μιας ΕΕ, που δεν θα επιτρέπει τίποτε άλλο παρά σκληρή λιτότητα, εργασιακές συνθήκες μεσαίωνα, καθόλου κοινωνικό κράτος και σκληρά μέτρα καταστολής για τον κοσμάκη. Μια ΕΕ που κλίνει γρήγορα προς τις ακροδεξιές ακροποταμιές και που είναι πρόθυμη να συνεργαστεί ακόμη και με ναζιάρηδες προκειμένου να επιβληθεί ένα μπετοναρισμένο στάτους υποδοχής εκπατρισμένων σήμερα κολοσσών κεφαλαίου και επενδύσεων.

    Η Ε.Ε. σύντομα θα βρει προσχήματα να διαλύσει εγχειρήματα τύπου ΣΥΡΙΖΑ, Podemos κα, κα στα εξων συνετέθησαν και αυτό γιατί η παγκόσμια οικονομία θα κτυπάει για καιρό στην κίτρινη πλευρά του ημισφαιρίου, κι εκεί δεν υπάρχει κανενός είδους «παρένθεση» εις μάτην των βεγγαλικών εξ’ Αμερικής ή των γραφειοκρατικών δήθεν πολιτικών παρεμβάσεων των ξεδοντιασμένων γραίων (τράπεζες δλδ) της γηραιάς σταφιδιασμένης ηπείρου…

    [*]: πιστεύω πως μεγάλο αντιευρωπαϊκό μένος σε πολλούς εξ’ αυτών προκύπτει από το γεγονός ότι πρέπει να πειθαρχήσουν σε μιαν ΕΕ και δεν μπορούν να κάνουν «κίνημα» με το στρατό κι επάγγελμα με τον «αντικομμουνισμό»…

  89. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή . Περίπτωση συγκυβέρνησης με το Stavros δε υπήρχε , ούτε υπάρχει . Το τσογλανάκι με το σακκίδιο που περιέχει νεοφιλελεύθερα σκατά τύπου Λυμπεράκη ( call me δρακουμέλ ) και γραμμάτια ευκολίας του πιό ξεφτιλισμένου σημιτικού μπομπολιστάν δεν μπορεί να είναι άξιόχρεο εμπιστοσύνης για κανένα λόγο και για κανένα ρόλο.

    Ο ψεκασμένος ή ακόμα και ο ημισαλός Νικολόπουλος τουλάχιστον δεν κουβαλάνε τέτοιο «σακκίδιο» . Η συντηρητική δεξιάντζα που κουβαλάνε δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμη , αλλά προτιμώτερη από τη (τάχα μου ) θολούρα του Stavros για τη οποία ΔΕΝ υπάρχει τεχνική και έδαφος διαχείρισης

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός🙂

    ΑΦ

    Δυστυχώς αγαπητέ τα πράγματα ( στην Αριστερά ) σε έχουν ξεπεράσει προ πολλού🙂

  90. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Δυστυχώς αγαπητέ Παπουλη, το μικρο αριστερο ρυακι ρυπανθηκε/μολυνθηκε απο το πρασινο ποταμι αυτων που (μαζι με τους μπλε) ευνοηθηκαν απο τα δανεικα και τα πράγματα ( στην ΠασοκοΑριστερά ) με έχουν …..ξεράσει σε ασφαλεις οχθες προ πολλού🙂

  91. Ο/Η papoylis λέει:

    ΑΦ

    αγαπητέ

    ΔΕΝ υπάρχου ασφαλείς όχθες🙂

  92. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Εν όψει των διαπραγματεύσεων και κάποιου πανικού που δημιούργησε η απόφαση της ΕΚΤ για τη μη αποδοχή των Ελληνικών ομολόγων καλό είναι να έχουμε κατά νου ότι η απόφαση δεν είναι μονοσήμαντη όπως κατά κόρον ερμηνεύτηκε στα δημόσια φόρα.
    Μια δεύτερη ανάγνωση της απόφασης αυτής για τη διακοπή της αποδοχής των Ελληνικών τίτλων ενώ συνεχίζεται η δυνατότητα προσφυγής στον ELA είναι ότι εφ όσον αυτή η δυνατότητα αναγνωρίζεται σήμερα, παρ όλο που δεν υφίσταται πρόγραμμα που ήταν η δικαιολογία για τη διακοπή αποδοχής, τότε η συνέχιση της προσφυγής στον ΕLΑ απελευθερώνεται από την ύπαρξη προγράμματος και για όλη την περίοδο που θα γίνονται διαπραγματεύσεις. Έτσι η απόφαση αυτή ουσιαστικά υπαγορεύει ότι ο ELA για να απαγορευθεί θα πρέπει να αμφισβητηθεί η ίδια η φερεγγυότητα των Eλληνικών τραπεζών καθώς οι πολιτικοί λόγοι ήδη έχουν απορριφθεί και συνεχίζεται η δυνατότητα προσφυγής μας σ αυτόν. Άρα η έγκριση σήμερα του ELA υπ αυτές τις συνθήκες μας θωρακίζει και για τη συνέχεια με άπλετο χρόνο. Η δε συμμετοχή της Lazard (ελπίζω ότι θα) προσφέρει μια ολόκληρη καραβιά δικηγόρων τουλάχιστον κατηγορίας Champions League που θα ξεσκονίσουν κάθε λεπτομέρεια των συνθηκών και των κανονισμών της ΕΕ που βάναυσα έχουν παραβιασθεί με τη συνέργεια των δικών μας κυβερνήσεων κάτω από το βάρος βέβαια εκβιαστικών διλημμάτων που έθεταν ανερυθρίαστα οι μεγάλοι μας φίλοι.
    Θα πέσει πολύ ιδρώτας στα καθίσματα του γιουρογκρουπ λέμε! :mrgreen:

  93. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    …πολύς ιδρώτας βέβαια «γμτ το κεφάλι μου ο μαλάκας» 😳

  94. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    nikos__alfa

    Στηριζω την νεα κυβερνηση της χωρας, αλλα*

    *Απο πιττα («αριστερο» παντεσπανι, μπριος,…) που δεν θα φας τι σε νοιζαει κι αν καει!

    Εκμοντερνισμος λαϊκης παροιμιας

  95. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    (…θα ναι κι Χριστινούλα μας, του δουνουτού βεβαίως,
    υπέρμαχη της εργατιάς αλλά και του ευρωπέος..)

    Λεει ο Γιανης γλυκολογα εις την Χριστινουλα
    κι αυτη γελα με νοημα σαν την μικρη παιδουλα
    οταν δελφινι ηταν εις τις πισινες
    κορμι φιδισιο μες τα chanel και χλιδες :

    «Περικλης ας ημουνα και συ η Ασπασια
    σιγα μην ασχολιουμουν με την χρεωκοπια
    στην επαυλη μας αραχτος στα ιλισια πεδια
    παιγνιων ερωτα, τεχνες, ιδου ποια ειν’ η ουσια!

    Και ας λενε-οι ανεραστοι- πως αυτη την δεκαετια
    σκληρη και επιμονη αν ειναι η εργασια
    εξαγωγες θα κανουμε εκει στην Εσπερια
    του ελλειματος η υποθεση να γινει ιστορια.»

    Στις 16 η τελικη αποφαση επηρε μια παρατα
    διμηνη για να ετοιμαστουν του προγραμματος τα data
    σχεδιο σατανικο η λιμπιντο δεν δουλευει
    κρυο πολυ, αγχος, το πραγμα δεν σαλευει

    (Αυτα ειναι λιγο πολυ γνωστα εις τους περπατημενους
    οι Γερμανιδες ερχονταν το 60 καθε καλοκαιρι
    γλωσσα του σωματος, για, για , για εις τα δικα μας μερη
    οι νεοι μας καναν την δουλεια, τσιμερ κατω απ’ τ’ αστερι
    …………………………………………………………………………
    Μετα σαν μεγαλωσανε οι βορειες εκεινες
    το θερος εκατεβαιναν πολλες με τους συντροφους
    εκατασκηνωναν ελευθερα, το καναν πισω απο τους λοφους
    μα και σε δωματια, βλεπεις η θερμοκρασια
    ηδη απο τον Απριλιο εχει την σημασια
    δια επιμηκυνσεις, διαρκειες, ποιοτητα της στυσης
    αλλο στους -20 και ααααλλο να πη@@ξεις
    σε κυκλαδιτικο νησι, στην Κρητη ή στην Μανη….)

    Γι’ αυτο ειμαι σιγουρος κατι θα τους εχει μεινει
    και βλεπω με την παραταση κατι καλο θα γινει
    δια επιμηκυνσεις, διαρκειες, παγωματα δανειων
    να αρχισει η αναπτυξις ημων των νοτιονοτιων.

    (Απριλης 2015)

    Εις το Γιούρογκρουπ παρεστην κι η Ζωη
    για να περιοιποιηθει τον Wolfgang μ’ αδεια ειδικη
    βολτες τον επηγαινε στο «Britzer Garten»
    πάρκο παραμυθένιο will erwarten
    κάθε Απρίλιο,που η φύση οργιάζει.
    μαστιγια, χειροπαιδες,… και βοηθεια «αυτη με βιαζει»
    τα ειχε πει ο Πιερ Παολο εις το Σαλο
    και σαν ικανοποιηθηκε ακουστηκαν απο τον Υπουργο:

    «Μύριες Καρυατιδες σαν εσε, ω δευτερη Ασπασια
    μελαχροινες να αποστελλαμε εκει στην Γερμανια
    Αφεντρα, μου ιαθηκε πληρως η αναπηρια
    των ομολογων δεκαετες το παγωμα με τοση ευτυχια!»

    Χορος:

    Καλος ο Μαρξ, η Λουξεμπεργκ, η ριμα δεν μου βγαινει
    ο Ζιγκμουντ ομως τα’ λεγε εκει εις την Βιεννη
    ο Βιλχελμ ακου ανθρωπακο, την οργονη
    εσχατως την ωκυτινη και την τεστοτερονη!

  96. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    nikiplos λέει…
    «
    Να σταματήσει να αισθάνεται ένοχος γιατί δεν είναι ούτε κατά διάνοια. Αν πάει σε μια ταβέρνα με μια παρέα μεγάλη και του έρθει ο λογαριασμός αντί
    20-30€ το άτομο, 200€, τότε αμέσως ξεχνάει τη γαλατική του αβρότητα και λέει ξεκάθαρα «πως όποιος μαλάκας παρήγγειλε αστακό και σαμπάνια, να τα πληρώσει αυτός και δεν έχει κανέναν ρεφενέ, ο καθένας τα δικά του». Το ίδιο πρέπει να κάνει και σήμερα: το αυτονόητο. Να κάνει λογιστικό έλεγχο του χρέους, να βρει ποιός πήρε τί και να στείλει εκείνους που ζητούν τα χρήματα, στις διευθύνσεις εκείνων που τα πήραν… να πάνε να τα βρουν οι ίδιοι…
    τόσο απλό είναι…»

    + 1000 🙂

  97. Ο/Η bas λέει:

    Είναι εκατοντάδες χιλιάδες οι διευθύνσεις…Προς τα που να κάνει…
    Στις άγαμες θυγατέρες, στους 45ρηδες συνταξιούχους των χιλιάδων ευρώ και των τρελών εφάρπαξ, στους κηφήνες του δημοσίου και των ΔΕΚΟ με μισθούς 4-5000 το μήνα με τις σπιταρώνες και τα εξοχικά τους, στους μιζαδόρους πολιτικούς και στα τσιράκια τους, στους παπάδες (11.000 απ’ αυτούς ταίζουμε, ελπίζω τώρα ο Αλέξης να τους κόψει το συσίτιο…)
    Και άλλοι πολλοί…Προς τα που να κάνει λοιπόν…

  98. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    «εφάρπαξ» +++
    Παραδειγματα : Με το εφάρπαξ απο την ΔΕΗ αγορασε, το 2007 ενα τεσσαρι ρετιρε για την κορη του.

  99. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Βασίλειε
    αγνοείς ότι εδώ και εκατοντάδες μπορεί και χιλιάδες χρόνια υπάρχει η πυξίδα δια να βρίσκουμε την πορεία μας και τις διευθύνσεις ή απλά έχασες τον μπούσουλα;;; 😛

  100. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Μα ευθυς οταν αυτοι οι οικονομικοι παραγοντες καλομαθαν
    ηθελαν κι αλλα οι ερωτυλοι/ες φωναξαν τον Στρως Καν
    τους πηγε σε κοκκινο χοτελ διπλα εις το Στρασβουργο
    με εταιρες ολων των ειδων απο το Λουξεμβουργο.

    Μολις τομαθε αυτο ο Γιαννης Δραγασακης
    ελαβε κληση τηλεφωνικη ο Γιανης Θορυβακης
    «Ρε συ ΥΠΟΙΚ, πουλαμε μια ατσαλινη και μπεμπα
    μειωνουμε προσωπικο, ασφαλεια και χλεμπα
    700 χηνες στοιχισε και συ ρε σπαταλε με τις φιλοξενιες
    εκτος των δαπανων θα βγουν …φωτογραφιες»

    Μα εχω σχεδιο σκοτεινο εγω δεν συμμετεχω
    αλλα τις ροζ φωτο στα χερια μου θα εχω
    αυτα ειναι τα πυρηνικα οι βλακες αλλα νομίζαν
    λοξα τα εβλεπα παντοτε ως Πυργος εις την Πιζαν

    Οπως καταλαβατε ειχαμε φαλιρισει
    δυσκολη η παραμονη της χωρας εις την Δυση
    ως αλλοι Οδυσσσεις με ιδεα Βαρουφακι
    χορηγια εζητησαμε για το ροζ το σκανδαλακι

    50 χηνες οι εφοπλιστες και 5 μονον εταιρες
    30 οι βιομηχανοι, και 3 μονον ημερες
    για το οργιο το ομαδικο και το φωτογραφο
    οι πλουσιοι τσιγγουνηδες τι θελω και τα γραφω ;

    Αυτο που ακολουθησε ειναι υπερανω
    ευθυς τα ελληνικα ομολογα ανεβηκαν απανω🙂
    και να ουρα στο Ανπτυξης για ξενες επενδυσεις
    μην υποτιματε τον Ελληνα ειναι μην ξεκινησει…..

  101. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ψυχραιμία πατριώτες, ψυχραιμία!😀

    Αν οι δανειστές κρατήσουν αδιάλλακτη στάση, τι πρέπει να κάνει η κυβέρνηση;

    Να συγκρουστεί έστω και με κίνδυνο χρεοκοπίας ή εξόδου από το ευρώ…….1944 ….. 63.36%
    Να υποχωρήσει και να ολοκληρώσει τη συμφωνία με συνέχιση της λιτότητας… 989….. 32.24%
    Δεν ξέρω / Δεν απαντώ 1354 .4%
    Σύνολο:3068

    Δημοσκόπηση από την ιστοσελίδα του Βήματος. Ναι του Βήματος.😉

  102. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παπούλη δεν με ενδιαφέρει (και νομίζω κανέναν) η όλη δικαιολόγηση του γαιτί κάποιος συνεργάζεται με μορφώματα (συγκροτημένα έχει σημασία) που διακηρύττουν ακροδεξιές απόψεις, θέσεις και προτάσεις.
    Και όχι απλώς συνεργάζεται, αλλά τις προωθεί ως αποδεκτές ανάγοντας τους φορέις τους σε κυβερνητικούς εταίρους.
    Ένα πράμα σαν το ΛΑΟΣ και το ..νδσοκ (και αυτοί τότε κάτι ΄τετοια λέγανε για την ανάγκη και δεν γινότανε αλλιώς κλπ κλπ, αλλά τουλάχιστον αυτοί δεν το παίζανε και αριστεροί)
    Τουλάχιστον δεν με ενδιαφέρει κυρίως.
    Υπάρχουν πολλές ερμηνείες σχετικά με το γιατί κάποιος κάνει κάτι, αλλά αυτό έχει νόημα από τη στιγμή που συνεννοηθούμε το τι είναι αυτό το ..κάτι και μετά.
    ¨οχι Παπούλη μου δεν είναι γραφικοί και δεν είναι αυτό το ζήτημα, άλλο πράμα είναι.
    Και αυτό με βάση τις δήλώσεις τους, τις διακηρύξεις τους και όλα τα ..δημόσια, όχι με βάση ερμηνείες δικές μου ή δικές σου.
    Το ξαναείπα και αλλού ακροδεξιά δεν είναι η πολύ δεξιά άποψη, όπως και ακροαριστερή δεν είναι η πολύ αριστερή.
    Αυτό έχει μεγαλη σημασία να το καταλάβουμε ειδικά σε εποχές που σε όλη την Ευρώπη (και τον κόσμο) ο ολοκληρωτισμός στις πιο αποκρουστικές εκδοχές του γνωρίζει πιένες.
    Φυσικά ο Καμμένος και οι γύρω του δεν είναι ούτε ΧΑ, ούτε φονταμενταλιστές, ούτε μπορούν να συγκριθούν με τους τρομοκράτες πάσης προβιάς (αριστερής τε και δεξιάς).
    Αλλά άλλο αυτό, το ίδιο ισχύει και για τους περί τον Καρατζαφέρη τότενες😉
    Άμα εσύ θεωρείς ότι είναι επαρκής η όλη εξήγηση (και οι άλλοι, ποτάμι πασοκ ίδιοι είναι ..στο βάθος και ότι αυτούς τους έχουμε στο χέρι και δεν γινόταν αλλιώς και τέτοια) δικαίωμά σου και συγγνώμη δηλαδή αλλά είναι που σε (σας) είχα συνηθίσει τόσα χρόνια να δίνεται ιδιέτερη βαρύτητα στους αγώνες τους ..πατρογονικούς της αριστεράς και τα ιερά και τα όσια, κυνηγημένοι και διάφορα και μου κάνει εντύπωση ο συντελεστής ευκολίας να καταπίνετε τα αμάσητα βαφτίζοντας και εξωραίζοντας.
    Αλλά επειδής εγώ αυτά με τις παραδόσεις δεν τάχω και σε μεγάλη εκτίμηση, δηλαδή πόσο επηρεάζουν το από εδώ και μπρος, δικό σας είναι το θέμα, όχι δικό μου.
    Αλλά κάνε μου μια χάρη, μην μου βαφτίσεις την άποψη ότι οι εβραίοι και οι μετανάστες δεν φορολογούνται στην Ελλάδα, εν αντιθέσει με τους έλληνες (στην καταγωγή φυσικά) που στενάζουν από τη φορολογία (δήλωση πριν ένα μήνα και ..ενόσω τρέχαν τα πάρε δώσε Ραχήλ υποψήφια της ..Αριστεράς στην Κοζάνη με προεδρικο ..φετφά), ως άποψη γραφική ή ..σαλεμένη, γιατί δεν είναι ορέο πράμα και δεν τιμάει και κανέναν δηλαδή.
    Και επίσης το ότι η απόφαση για ….γέφυρες μαζί τους πάρθηκε μετά τις εκλογές ορέο είναι, αλλά δεν…
    ΕΛπίζω να έγινα και εγώ κατανοητός

  103. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Παρεμπιπτόντως εκείνο που γνωρίζει πιένες σε ολόκληρο τον κόσμο είναι η νεοφιλελεύθερη λαίλαπα που τελευταίως μόνο έχει αιματοκυλίσει 200 εκ. κοσμάκη και έχει καταστρέψει τουλάχιστον τέσσερα κράτη ενώ έχει χρεοκοπήσει τη μισή Ευρώπη.
    Κάποιοι αντιστέκονται σ αυτήν. Άλλοτε δίκαια και καλά άλλοτε άδικα και άσχημα.
    Αλλά η κινούσα ασχήμια παραμένει το κεφάλαιο και ο (νεο)φιλελευθερισμός που συνεργάζεται μια χαρά με αυτούς που ο ίδιος χαρακτηρίζει ολοκληρωτισμούς.
    Αυτά τα ολίγα για να μην ξαπλώνουμε μακάρια στα φύκια των κυρίαρχων αφηγήσεων.

  104. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    αυτοί που βρίσκονται ψηλά (στην ασφάλεια δημοκρατίας ..δυτικού τύπου που μεγαλώσανε οι ίδιοι και θεωρούν εξασφαλισμένο ότι θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους) θεωρούν ταπεινό να μιλάς για δικαιώματα και δημοκρατία. Ο λόγος είναι ότι έχουν κιόλας φάει (τα απολαμβάνουν).
    Οπότε το να θεωρούν άνευ σημασίας τα όσα συμβαίνουν σε όλον τον κόσμο σε επίπεδο δικαιωμάτων και αντιμετώπισης της ανθρώπινης υπόστασης είναι εξηγήσιμο.
    Έστω και με τη μέθοδο της ταξικής ανάλυσης.
    Τώρα μάλιστα και με τη ..συγκυβέρνηση σανέλ τους φάινονται υπερεβαισθησίες όλα αυτά (εβάισθητα πράματα), καθότι αυτή είναι η προσέγγιση όλων των ακροδεξιών και ακροαριστερών (είπαμε όχι των πολύ αριστερών, αυτοί δεν μας πειράζουν) ..από πάντα σε αυτά τα ζητήματα.
    Τουλάχιστον να μη συνεχίσει ο κατήφορος και να αρκεστούν να τους κατηγορούν για εβαίσθητους, μην φτάσουμε να τους λένε και άπλυτους😉

  105. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αυτοί που βρίσκονται ψηλά στην κλίμακα της αποικιοκρατίας οι φιλελεύθεροι αστοί δημοκράτες της Δύσης δλδ θεωρούν δικαίωμα τους να σφάζουν τον κοσμάκη επειδή είναι διαφορετικού χρώματος ή θρησκείας συνεργαζόμενοι με τα πιο σκοταδιστικά καθεστώτα όπως της Σαουδικής Αραβίας και των εμιράτων, ανδρώνοντας και ενισχύοντας το αιμοσταγές Ισλαμικό κράτος (ακόμη και τώρα που τους ξέφυγε από τον έλεγχο) στο όνομα της εξαγωγής δημοκρατίας και των δικαιωμάτων. Μόνο που τα δικαιώματα και τη δημοκρατία τα θέλουν μόνο για τον εαυτό τους.
    Προπέτασμα καπνού για να κυριαρχήσουν στους άλλους.
    Αιδώς Αργείοι!

  106. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    ¨οχι και μόνο για τον εαυτό τους!
    πχ ένα κείμενο σαν και το δικό σου ή το δικό μου στη Σ. Αραβία θα σήμαινε …100 βουρδουλιές.
    Πέρα από αυτό άμα είσαι μετανάστης ή αδύναμος (γενικότερα), ακόμη και εδώ, δεν θα είχες την πολυτέλεια να βγάζεις τα συμπεράσματα για το τι χρειάζεσαι για να επιβιώσεις βάσει ..γεωστρατηγικών αναλύσεων για τη στάση των φιλελεύθερων της Δύσης, θα σε απασχολούσε ότι άμα περάσουν οι ξενοφοβικές και οι ρατσιστικές απόψεις στην Ελλάδα, μπορεί και να φοβόσουν να κυκλοφορήσεις για να βγάλεις τα ελάχιστα για να επιβιώσεις (δύσκολα).
    Αν ήσουν παιδί δεύτερης γενιάς μετασνάστη, οι διαπλανητικές αναλύσεις θα σου λέγανε πολύ λίγα πράγματα σε σχέση με δήλωση επίσημου κυβερνητικού παράγοντα της κυβέρνησης της …αριστερας ότι πρέπει να αποκτήσουν δικαιώματα πολίτη οι μετανάστες ..τρίτης γενιάς (έλεος!).
    Αν ήσουν νέος και κυκλοφορούσες σε ΑΕΙ και χώορυς εστίασης και διασκέδασης όλα αυτά θα σου λέγανε πολύ περισσότερα πράγματα από την υψηλή πολιτική ανάλυση και τη θεωρία γενικότερα.
    Για έναν απλό λόγο.
    Θα σε ενδιέφερε και η δική σου επιβίωση και θα ένοιωθες τι σημαίνει να επικρατήσουν όλα αυτά τα ορέα που ευαγγελίζονται οι συνεταίροι και θα αφορούσαν κάτι πολύυυυυυ μακρινό από εκεί που ζεις (όχι γεωγραφικά).

    Και μη μου πεις ότι τα λέει όλα αυτά ένας …φιλελευθερος.
    Τα λέει (έλεγε) και η Αυγή😆
    http://www.avgi.gr/article/197513/anti-apoikiakos-agonas-

  107. Ο/Η papoylis λέει:

    Νικάλφα

    μη κουράζεσαι , τον αγαπητό ρέκτη της αραμαϊκής τον … πήρε το ποτάμι🙂

  108. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Παπούλη
    γιαυτό πετώ …σωσίβια μπας και πιάσει κανένα γιατί πιο κάτω έχει καταρράκτες. 🙂

  109. Ο/Η bas λέει:

    Ναι Νίκο μας , ας κάνουμε ότι μπορούμε ο καθείς μας, ο πεπλανημένος αγαπητός μας Αναγνώστης, να μην παρασυρθεί απ’ τα κύματα του ποταμού αλλά να γυρίσει στην αγκαλιά της ροζ Αριστεράς, στα γνωστά μονοπάτια όπου θα συναντήσει προσωπικότητες όπως ο Λαφαζάνης η Μακρή και η Τζάκρη, που θα τον εντρυφήσουν σε έναν διαφορετικό τρόπο ζωής, σε μιαν άλλη χρονική διάσταση όπου κυριαρχούν πανέμορφοι γυμναστές που με τα καλογυμνασμένα και μυώδη κορμιά τους θα του διδάξουν τις πιο υπέροχες κυβισθήσεις(κωλοτούμπες) που είδε ποτέ ανθρώπινο μάτι. Και έτσι υπέροχα ανασυγκροτημένος να αναδυθεί στην οικεία πραγματικότητα και να διδάξει σ’ όλους εμάς τους θνητούς για το πολιτικό της (αριστεράς) μεγαλείο.

  110. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Μα τώρα αγαπητέ Βασίλειε για απλά μεγαλεία της αριστεράς θα μιλάμε και θα τα τοποθετούμε στους υψιπετείς στόχους μας;
    Η μεγαλοφυής φιλοσοφία και τα κοινωνικά επιτεύγματα της Θάτσερ, του Ρέιγκαν, του Μάνου και του Σταύρακα έχουν κατακτήσει πλέον την Αθανασία.
    .
    .

    .
    Του Αιγάλεω! 😉

  111. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παιδιά μεγάλωσα αρκετά και πέρασαν πολλά χρόνια που δεν δίνω σημασία στις ορέες τακτικές άμα κάποιος σου πει κάτι να του πετάς ρετσέτες «αυτός είναι του τάδε κόμματος, της τάδε φράξιας😉 κλπ κλπ».
    Βέβαια κάποιοι αποφάσισαν να παλιμπαιδίζουν κάνοντας τους κνίτες μιας άλλης εποχής, ενώ κατά τα άλλα όλα αυτά τους πείραζαν (λένε) και δεν τα άντεχαν.
    Βέβαια αναπαράγοντάς τα το μόνο που κάνουν είναι να υποσκάπτουν την εικόνα τους, καθότι η αφήγηση κάποιου ότι ήταν θύμα ..σταλινικών τακτικών θα δεν ακούγεται και πολύ πειστική.
    Παρόλα αυτά να το πω αλλιώς.
    Παπούλη έτυχε να μην είμαι με το Ποτάμι (θα μπορούσα όμως να ήμουν) ακριβώς όπως εσύ έτυχε να μην στηρίζεις το συριζα για να επωφεληθείς προσωπικά από τη νέα διακυβέρνηση, αλλά γιατί πιστεύεις ότι είναι καλό ..γενικότερα.
    Μπορεί να τσακωνόμαστε, μπορεί να στην πεφτω και να μου την πέφτεις, αλλά υπάρχει μια προϋπόθεση, αυτό που την πέφτει ο ένας στον άλλον συμφωνήσαμε ότι είναι αυτό που πιστεύει ότι είναι καλό για ..τον τόπο και γενικότερα και όχι αποτέλεσμα ένταξης και μεταφοράς γραμμής
    Νομίζω ότι μια σχέση πρέπει να βασίζεται στην αμοιβαιότητα, δηλαδή όπως εγώ δεν αμφισβητώ τα κίνητρα για το τι λες και ..πρεσβεύεις, καλό είναι να το κάνεις και για τους άλλους.
    :Αλλιώς δεν έχει νόημα, είναι αντιπαραγωγικό, εγώ πλέον αυτά δεν τα διαπραγματεύομαι, πάει ο καθένας να βρει συνομιλητές εκεί που (του) αξίζουν.

    Πάμε παρακάτω.
    Νίκο επειδή για όλα αυτά που λέμε δεν έχεις και ιδιαίτερη σχέση και εικόνα και καλό είναι να μην πέφτεις στην παγίδα του νεοφώτιστου, άσε τους άλλους να τα βρούνε που έχουν και είχαν μια πιο ειδική ενασχόληση με το ζήτημα😉

  112. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Δε σε πιάνω Αναγνώστη.
    Σε κατηγόρησε κανείς ότι είσαι όπου κι αν είσαι ή πρεσβεύεις ότι πρεσβεύεις για προσωπικό όφελος;
    Δε νομίζω. 😉

  113. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    Αυτά που λες παραπάνω ( όχι στο τελευταίο σου σχόλιο εδώ ) στο ΝΙκάλφα είναι κόπυ παστέ από την επιχειρηματολογία του Stavros.
    Με αυτό το δεδομένο έρριξα την ..ατάκα που σε ενόχλησε και χωρίς καμμία άλλη διαθεση να αμφισβητήσω τις καλές σου προθέσεις ή τη πολιτική σου αυτονομία . Αν η ατάκα σε προβληματίζει να τη πάρω πίσω . Όμως δύο σημεία είναι ΙΜΗΟ δοσμένα :

    α) η επιχειρηματολογία σου είναι πράγματι ταυτισμένη με τη αντίστοιχη του Stavros
    β) και ενώ οι δικές σου προθέσεις είναι αναμφισβήτητα καλοπροαίρετες ( διαπιστωμένο επειδή γνωριζόμαστε χρόνια και δια ζώσης ) , στον ανωτέρω …κύριο δεν θα αναγνώριζα αυτό το …ελαφρυντικό🙂

    Κατά τα λοιπά ( και για να μη πλατυάζω ) Καλησπέρα σας 🙂

  114. Ο/Η bas λέει:

    «στον ανωτέρω …κύριο δεν θα αναγνώριζα αυτό το …ελαφρυντικό »

    Σ’ εμένα αναφέρεσαι γέροντα; (Την καλησπέρα μου)

  115. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Στηριζω -κριτικα- την κυβερνηση της χωρας. Την πιο κομψη κυβερνηση (chanel)🙂
    Μας κυβερνουν Κνιτες και μερικοι σταλινικοι επιμονοι ρηγαδες με μακρια παντελονια !
    Ηρθε κι αυτων η σειρα τους.

    Παιχτηκε το παιχνιδι η εκδικηση του πρωην αθωου (και φυσικα ευνοημενου) Πασοκτζη.

  116. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    καλά, το μείζον είναι ότι ξέρεις ότι δεν είμαι ποτάμι (το πώς και το γιατί δεν αφορά τους άλλους), όπως και ξέρεις το κόλπο που έχουν στήσει διάφορα κέντρα (μη σε ενοχλούν οι λέξεις, οι εξουσίες έχουν κέντρα και πρέπει να το συνηθίσεις) όταν κάτι τους ενοχλεί να λένε ότι αυτός που τα λέει είναι ποτάμι, πασοκ ή φιλομνημονιακός γενικότερα.
    Το γιατί είναι απλό, ξέρουν ότι η κοινή γνώμη δεν τα έχει σε καλό όλα αυτά😉
    ¨΄Αμα δεν το ξέρεις κοίτα να το δεις και θα σε βοηθήσει το ΄γεγονός ότι είναι και πολυφορεμένο (αυτά έλεγεο Πάπας έλεγαν οι του Κόμματος άμα έλεγες ότι δεν είναι ορέα πράματα τα τανκς του γιαρουζέλσκι και ακόμη χειρότερα σε άλλες περιπτώσεις).
    Στο είπα και παραπάνω, πολλά αυτά που λες (και διάφοροι άλλοι😉 ) τα λένε πολλοί που είδαν φως και μυρίστηκαν συμμετοχή σε εξουσίες για να επωφεληθούν.
    Εγώ όμως πιστεύω ότι δεν ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία, οπότε το να πάρω μια άποψή σου και να σου πω ότι τα ίδια λέει και ο τάδε ..λαμογιοπασόκος που ανένηψε και πάει να κάνει μπίσνα, θα το θεωρούσα απαράδεκτο.
    Και λάθος (δεν ισχύει).
    Οπότε το τι λέει το Ποτάμι ή και άλλοι είναι το ..έλλασον.
    Αυτά και καλησπέρα επίσης

  117. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπας

    ο κύριος χωρίς ελαφρυντικά είναι ο Stavros🙂
    Διάβασε πιό πάνω τη σειρά των σχολίων που αντάλλαξα με τον Αναγνώστη και θα πειστείς.

    Αναγνώστα

    Αφού συμφωνούμε επομένως ότι μεταξύ μας τουλάχιστον δεν ισχύουν τα περί «ένοχων» προθέσεων , προς τι όλη αυτή η συζήτηση ;

    και κάτι ακόμα : από τη πρώτη μέρα που ορκίστηκε αυτή η κυβέρνηση ο ποτάμης κλαίγεται επειδή το τσιπρόπουλο πήγε με τους ΑΝΕΛ και όχι με την …Αντιγόνη ( Call me δρακουμέλ ) .
    Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα και στη προχθεσινή διαδικασία στη Βουλή όπου , όταν μίλαγε ο Καμμένος οι ρέκτες της …δημοκρατίας είχαν παρατήσει σύσσωμοι τα έδρανα για να πάνε στο καφενείο για …ούζα και είχαν αφήσει το «τοίχο» στο διάδρομο να ακούει . Έτσι έσπευσε το Stavros κατόπιν εορτής να ζητήσει το λόγο επί προσωπικού .
    Πρόκειται για κλασσική οπερέτα με ζήλιες και καμώματα επειδή ο γαμπρός παράτησε τη νύφη στα σκαλοπάτια και τρέχει με την ακροδεξιά γκόμενα που μας έφαγε το κελεπούρι.🙂

    Για να τα λέμε όλα :

    Υπάρχει πράγματι πρόβλημα με τη συμμετοχή των ΑΝΕΛ στη κυβέρνηση . Σε ποιό βαθμό αυτό θα επηρεάσει τις σχεδιαζόμενες και εφαρμοστέες πολιτικές , σε ποιό βαθμό θα έχουμε κολλήματα και κωλύματα στην εφαρμογή δημοκρατικών και προοδευτικών μεταρρυθμίσεων , πόσο θα επηρεαστεί η φυσιογνωμία και ο συντονισμός του κυβερνητικού έργου , είναι ζητήματα που κανείς δεν μπορεί σήμερα να απαντήσει με βεβαιότητα .

    Αλλά αν εξετάσουμε την εναλλακτική , όπου ο πολυπόθητος γάμος με τον ποτάμη φάνταζε η …λύση για να «τα αλλάξουμε όλα χωρίς να γκρεμίσουμε τη χώρα» ( ΙΜΗΟ η μεγαλύτερη πολιτική θολοπαπαριά που ειπώθηκε ποτέ στη σύγχρονη πολιτική μας ιστορία ) , θεωρώ ότι αντιβαίνει 100% με τη τρέχουσα πολιτική πραγματικότητα και τη ρημάδα τη λαϊκή εντολή. Ουδείς έβρισε σκαιότερα τις αντιμνημονιακές αντιλήψεις και στάσεις από το Πσαριανό. Ουδείς έκανε περισσότερες πολιτικές κωλοτούμπες από το Λυκούδι , Δεν υπάρχει πιό σκληρή νεοφιλελε γραμμή από αυτή που εκστόμιζε 5 χρόνια στα κανάλια η … αθώα του αίματος αλλά προνομιακή καλεσμένη κα Αντιγόνη. Και ας μη μιλήσουμε για τις εξαρτήσεις πολλών εκ των βασικών στελεχών του ποτάμη από μεγαλοσυμφέροντα και τις ομορφιές που βγαίνουν τώρα στο φως για τη θητεία ορισμένων εξ αυτών σε κυβερνητικά πόστα του παρελθόντος.

    Αν η πιθανότητα να υπονομευθεί η προσπάθεια εκ των έσω λόγω των …ψεκασμένων είναι υπαρκτή , ποιά άραγε θα ήταν η αντίστοιχη πιθανότητα σε ένα γάμο τσιπρόπουλου – ποτάμη και προπάντων σε ποιά ακανθώδη ζητήματα και με ποιές συνέπειες ;

    Ας το θέσω και σε μια άλλη διάσταση :

    Όρος πολιτικής επιβίωσης και περαιτέρω προοπτικής για τον ποτάμη θα ήταν η συμμετοχή του στο τρέχον κυβερνητικό σχήμα . Η παρουσία του ως του νέου και «σφριγηλού» σχηματισμού που θα αντιπροσώπευε τη …κεντροαριστερά των ονείρων του Πανταγιά και συγχρόνως θα αντικαθιστούσε το σε αποδρομή ΠΑΣΟΚ σε μια νέα ακόμα πιό εκσυγχρονιστική του εκδοχή. Έτσι θα αποτελούσε ο ποτάμης την «εγγύηση» ότι η κυβερνητική πορεία θα παρέμενε σε τροχιά «ευθύνης» και ( ούτως ειπείν ) εξυπηρέτησης ορισμένων γραμμών του κατεστημένου.
    Αλλά η μη σύναψη του …γάμου στην ουσία αδυνατίζει αυτές τις προοπτικές και ο ποτάμης κινδυνεύει να έχει τη τύχη πολλών άλλων σχηματισμών που έπαιξαν ευκαιριακό ρόλο στα πολιτικά πράγματα για να εξαφανιστούν ή να συρρικνωθούν στη πορεία. Τώρα δηλαδή που το Stavros αποτελεί περιθωριακό κοινοβουλευτικό παίκτη , εκτός εξουσίας , η δυναμική του αδυνατίζει και το χρήμα που κατά τη προεκλογική περίοδο τους ξεχείλιζε από τα μπατζάκια ( το διαπίστωσα στη περιοχή μου ) ίσως κατευθυνθεί προς άλλες δυνάμεις ή πόλους. Η ιστορία της …κεντροαριστεράς είναι η όπερα μπούφα του πολιτικού μας γίγνεσθαι από την εποχή του Κινέζου και μετά🙂 Αυτό το γνωρίζει καλά ο ποτάμης , εξ ού και οι αντιδράσεις – αιτιάσεις της παρατημένης στα σκαλοπάτια πολύφερνης «νύφης» , τα ναζάκια και οι τσιριμόνιες ..

  118. Ο/Η bas λέει:

    Γέροντα μ’ αρέσει να συχνάζω στο τσαρδί σου-όσο δύναμαι- επειδή με ενδιαφέρει να ακούω και άλλες απόψεις διαφορετικές απ’ τις δικές μου σε ένα πνεύμα αλληλοκατανόησης, μακριά από φανατισμούς και παρεξηγήσεις. Και θα συνεχίσω να το κάνω όσο κρίνω ότι δεν είμαι ανεπιθύμητος. Την καλημέρα μου.

    Υ.Γ. Είναι κι’ εκείνος ο Νίκος που με τσιγκλάει…

  119. Ο/Η papoylis λέει:

    Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος εδώ Μπας🙂

  120. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    «Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος εδώ Μπας»
    Βγάλε άνθρωπε μου κι ένα λικεράκι, ένα φοντανάκι, κάτι τις , περάστε και στο σαλονάκι να είμαστε άνετα, σαν στο σπίτι σας, είστε ανεκτίμητος…. τέτοια!
    Μα θες να χάσουμε τέτοιο …πελάτη;😛
    Ορέ καλά σε λέει ο Αναγνώστης ότι από ….εμπορικό μυαλό ντιπ. 🙂

  121. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ένα παραπάνω που ο φίλος μου ο Βασίλης είναι δημοσιονομικά υπεύθυνος, οικονόμος, εγκρατής και υπεύθυνος γι αυτό συμπαθεί ιδιαιτέρως τον …Σύριζας.
    Όταν συγκρίνει τα 500.000 που στοίχιζε ο πρώην αντιπρόεδρος Βενιζέλος (το γραφείο του) χωρίς τη θωρακισμένη μπέμπα με τα 130.000 που θα στοιχίζει, εφ όσον στελεχωθεί πλήρως, το γραφείο του νυν αντιπροέδρου Γ. Δραγασάκη οι συμπάθειες του γίνονται …μονόδρομος! 😆 🙂

    http://news247.gr/eidiseis/politiki/poso-mas-kostise-o-prwhn-antiproedros-ths-kyvernhshs-eyaggelos-venizelos.3301254.html

  122. Ο/Η bas λέει:

    Τα στοιχεία Νίκο μου που παραθέτεις είναι σωστά. Και μπράβο του.
    Αλλά…
    Ο Βενιζέλος το 2013 προσέλαβε στο γραφείο του 20 Υπαλλήλους και Ειδικούς Συμβούλους.
    Ετήσιο Μισθολόγιο: 234.000 για το 2013 και 468.000 για τα επόμενα έτη.
    Δηλαδή, μέσος όρος ανά πρόσληψη: μέσος μηνιαίος μισθός 975 ευρώ για το 2013 και 1.950 ευρώ για τα επόμενα έτη.
    Ο Δραγασάκης το 2015 προσέλαβε στο γραφείο του 20 Υπαλλήλους και Ειδικούς Συμβούλους (δηλαδή τον ίδιο αριθμό, όπως και ο Βενιζέλος).
    Ετήσιο Μισθολόγιο: 117.000 για το 2015 και 128.000 για τα επόμενα έτη.
    Δηλαδή, μέσος όρος ανά πρόσληψη: μέσος μηνιαίος μισθός 487 ευρώ για το 2015 και 533 ευρώ για τα επόμενα έτη.
    Κάποιος μας δουλεύει… Ποιος άραγε; ΠΟΙΟΣ; Ο παλιός, ή ο καινούργιος;

    (Ψαξ’ το λίγο φίλε μπας και κάνω κάποιο λάθος.)

  123. Ο/Η bas λέει:

    Οσο για τον Βαζελίνο, είμαι ο τελευταίος άνθρωπος στην Ελλάδα που θα τον υποστηρίξει…Σε βεβαιώ.

  124. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Για τον τελευταίο ότι είσαι ο τελευταίος που θα τον υποστηρίξει σε βεβαιώνω ότι κάτι είχα αντιληφθεί.
    Επί του θέματος τώρα της διαφοράς της δαπάνης όπου δεν κάνεις λάθος.
    Κατ αρχάς μη δίνεις σημασία στα πρώτα νούμερα που αναφέρονται γιατί αφορούν τμήματα έτους από τη συστατική πράξη και επέκεινα ενώ τα πλήρη ετήσια έξοδα είναι μετά στο επόμενο έτος.
    Δύο πιθανές εξηγήσεις μπορώ να σκεφτώ. Η πρώτη πως ο Δραγασάκης συνέστησε τις θέσεις αλλά έχει δεδομένο αυτή τη στιγμή ότι θα καλύψει ορισμένες μόνο από αυτές οπότε υπολογίζει μειωμένη μισθοδοσία. Η δεύτερη ότι θα χρησιμοποιήσει ως μετακλητούς ήδη δημοσίους υπαλλήλους και δε θα υπάρξει δαπάνη για νέες προσλήψεις πέρα από αυτές των 5 ειδικών συνεργατών που προβλέπονται στην απόφαση. Θα το παρακολουθήσουμε το θέμα αλλά μην ξεχνάμε ότι ο Δραγασάκης έχει μεγάλο φόρτο αρμοδιοτήτων στον οικονομικό κύκλο και δεν είναι ένας απλός αντιπρόεδρος.
    Σε κάθε περίπτωση η προσπάθεια του Κυριάκου Μητσοτάκη να μένει στον αφρό με τέτοιες παρεμβάσεις, ενώ ο ίδιος είχε 18 υπαλλήλους στο γραφείο του και άλλαζε διευθυντές κατά το δοκούν ακυρώνοντας κάθε διαδικασία θεσμοθετημένης αξιολόγησης που προβάλλονται αρκούντως στα μέσα δείχνει ότι μπαίνει στο παιχνίδι της διαδοχής με τις συνήθεις πομφόλυγες που δεν αξίζουν την προσοχή μας και παρεμπιπτόντως δεν θα τον γλυτώσουν από την ήττα. 😉

  125. Ο/Η bas λέει:

    «Η δεύτερη ότι θα χρησιμοποιήσει ως μετακλητούς ήδη δημοσίους υπαλλήλους και δε θα υπάρξει δαπάνη για νέες προσλήψεις πέρα από αυτές των 5 ειδικών συνεργατών που προβλέπονται στην απόφαση. »

    Ο.Κ. Νίκο, αυτό μου είχε περάσει απ’ το μυαλό σαν το πιθανότερο.
    Τα λέμε.

  126. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Και μια καταπληκτική αληθινή ιστορία για ορισμένους κρίσιμους αριθμούς από αυτούς που καταδυναστεύουν τις ζωές μας στην εικονική πραγματικότητα των σκοπιμοτήτων που διαμορφώνεται πίσω από τις κλειστές πόρτες της εξουσίας μακριά από κάθε έλεγχο των απλών ανθρώπων ! 😉

    Πώς σκάρωσαν ένα σκληρά καταδυναστευτικό κριτήριο

    Ζύο και ζύο τέττελα!
    Είναι γνωστό, ότι το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης ορίζει σαν κριτήριο «υγείας» μιας κρατικής οικονομίας το όριο «3% του δημοσίου ελλείμματος επί του συνόλου του ΑΕΠ (ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος)». Κι είναι γνωστό πως με αυτό το νούμερο στο χέρι αποφασίζεται η μοίρα των κρατών-μελών, δηλαδή των πολιτών τους. Πώς όμως ορίστηκε σαν κριτήριο ο λόγος «δημόσιο έλλειμμα προς ΑΕΠ»; Και πώς προσδιόρισαν τον αριθμό 3%; Με βάση άραγε ποιους διεξοδικά μελετημένους, στέρεα θεμελιωμένους σε πολυετείς έρευνες και υποστηριγμένους από έγκριτες οικονομικές θεωρίες επιστημονικούς υπολογισμούς;

    Το εντόπισα ξαφνικά σήμερα σκαλίζοντας, αν και το είχε αποκαλύψει αναλυτικότατα από πρόπερσι τον Οκτώβριο ο γάλλος οικονομολόγος Γκι Αμπέιγ, υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών επί Ζισκάρ ντ’ Εστέν και στις αρχές της περιόδου Φρανσουά Μιτεράν, επιφορτισμένος μεταξύ 1977-1982 με το έργο της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού.

    Καταγράφοντας την ιστορική διαδρομή από το «πετρελαϊκό σοκ» του 1973, που σήμανε το τέλος της μεταπολεμικής «χρυσής τριακονταετίας», το πέρασμα στο νεοφιλελευθερισμό και στους απανωτούς πανικούς με το δημόσιο έλλειμμα, αφηγείται αναλυτικά τι συνέβη ένα βράδυ του 1981 στο γαλλικό υπουργείο Οικονομικών σε μια στιγμή που φαινόταν ότι, στον υπό κατάρτιση προϋπολογισμό για το 1982, το δημόσιο έλλειμμα θα ξεπερνούσε το σοκαριστικό για τα δεδομένα της εποχής αριθμών των 100 δις γαλλικών φράγκων.

    Οι τεχνοκράτες μας δεν παίζουν με τους αλγόριθμους. Παίζουν ζάρια. Αξίζει να το διαβάσετε! Ορίστε:

    «Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, ένα βράδυ, αργά, ο Πιέρ Μπιλζέρ (που αργότερα πήγε και διέπρεψε στην Alcatel), ο υπ’ αριθμόν 2 στο υπουργείο Οικονομικών, μας καλεί − εμένα και τον Ρολάν ντε Βιλπέν (απόφοιτοι κι οι δυο της ENSAE, από τους λίγους που ήξεραν πρόσθεση σε αυτό το υπουργείο, όπως μας έλεγαν χαριτολογώντας) − κι αφού μας ενημερώνει με δυο λόγια για την τρικυμία στον προϋπολογισμό, μάς γνωστοποιεί ότι ο Πρόεδρος [Μιτεράν] ζήτησε προσωπικά ο ίδιος και κατεπειγόντως να σκαρώσουμε ένα κανόνα, ένα γνώμονα απλό, εύχρηστο αλλά που να δίνει και την αίσθηση επιστημοσύνης, για να τον κοπανάει στους πιο σκληρούς από όσους τον επισκέπτονταν για να ροκανίσουν από τον κρατικό προϋπολογισμό.
    Έπρεπε να βιαστούμε. Ούτε ο Βιλπέν, ούτε εγώ είχαμε καμιά ιδέα τι να κάνουμε αφού δεν υπήρχε καμιά οικονομική θεωρία για να μας βοηθήσει να σκαρώσουμε τον κανόνα αυτό, ούτε καν για να προσανατολίσει κάπως τη σκέψη μας. Αλλά η παραγγελία είχε έρθει από πολύ ψηλά. Στήσαμε λοιπόν το κτήνος του προϋπολογισμού πάνω στο ανατομικό τραπέζι κι αρχίσαμε να το ψάχνουμε.
    Σκαλίσαμε τα δημόσια έξοδα, τον όγκο τους, τη δομή τους, με χρέη, χωρίς χρέη, τέτοιου είδους, του άλλου είδος, το ποσοστό αύξησής τους σε σχέση με αυτό της οικονομία. Φανταζόμαστε ότι θα βγάζαμε έτσι κάποια ποσοστά, αλλά τίποτα. Έβγαιναν κάτι γνώμονες πλαδαροί, καθόλου εντυπωσιακοί, ακατάλληλοι για να τους κραδαίνει κανείς σαν δόρυ για να απειλεί το θεριό των δημόσιων εξόδων. Γυρίσαμε το κτήνος από την άλλη μεριά: να σκαρώσουμε το γνώμονα με βάση το ποσοστό των φόρων επί του εθνικού εισοδήματος; Αλλά οι φόροι δεν είναι κάτι το σταθερό, για να πατούσαμε σε αυτούς […] κι η κουβέντα μας για το φορολογικό σύστημα κατέληξε σύντομα στα γνωστά τεχνικά μπλα-μπλά. […] Οπότε κατέρρευσε κι η ιδέα μήπως σκαρώσουμε το ζητούμενο γνώμονα με βάση τα δημόσια έσοδα. Δεν μας έμενε λοιπόν παρά ένας δρόμος: το δημόσιο έλλειμμα.
    Πρώτα-πρώτα, από τον πολίτη τάδε μέχρι τον Πρόεδρο, η λέξη δημόσιο έλλειμμα χτυπάει βαριά: έχουμε έλλειμμα, άρα μας λείπουν χρήματα. […] Έπειτα, από τον Κέινς και δώθε, το δημόσιο έλλειμμα απέκτησε τίτλους οικονομικής ευγένειας: είναι μια λέξη που τη βρίσκουμε συνέχεια μπροστά μας στις οικονομικές θεωρίες και φαίνεται σαν μια από τις πιο λειτουργικές μεταβλητές των οικονομικών μοντέλων. Ήταν ολοφάνερο λοιπόν: το δημόσιο έλλειμμα, και μόνο αυτό, είχε το κύρος και τη φαινομενική σαφήνεια, που χρειαζόμασταν για να ανταποκριθούμε σε αυτό που μας ζητήθηκε. Αλλά με ποιο τρόπο θα μπορούσαμε να το χειριστούμε; Σε ποιο στραγγιστήρι θα έπρεπε να το στραγγίξουμε για να βγάλουμε από αυτό ένα γνώμονα;
    Δεν μας πήρε ώρα να το βρούμε. Η σανίδα σωτηρίας κάθε στριμωγμένου μακρο-οικονομολόγου είναι το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν [ΑΕΠ]: τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν με το ΑΕΠ∙ όλα τα κάπως χοντροκομμένα μεγέθη, σε σχέση με το ΑΕΠ μπορούν να λογιστούν. Άρα: ο απλός, ευκολόχρηστος αλλά που να δίνει και την αίσθηση επιστημοσύνης γνώμονας που μας ζητούσαν, θα ήταν το ποσοστό του δημόσιου ελλείμματος σε σχέση με το ΑΕΠ. Στοιχειώδες κύριε Ουότσον, που έλεγε κι ο δαιμόνιος ντετέκτιβ! Με το ποσοστό δημοσίου ελλείμματος επί του ΑΕΠ νομίζεις διαμιάς πως έχεις μπροστά σου κάτι το ολοκάθαρο. […]
    Σε αυτό το σημείο χρειάστηκε να σκεφτούμε λιγάκι. Πρώτη παρατήρηση. Είδαμε πως το δημόσιο έλλειμμα είναι ένα υπόλοιπο λογαριασμού. Δηλαδή δεν είναι ένα πρωτογενές οικονομικό μέγεθος αλλά το αποτέλεσμα ενός υπολογισμού μεταξύ δυο μεγεθών. Αυτό το απλό, κοινότοπο γεγονός επιβάλλει δυο παρατηρήσεις. Πρώτον, ότι το ίδιο έλλειμμα μπορεί να μας δώσει η διαφορά μεταξύ δυο αριθμών, που απέχουν μεταξύ τους όσο η μέρα με τη νύχτα. Π.χ. 20 δις έλλειμμα είναι η διαφορά μεταξύ 50 και 70 δις, αλλά και η διαφορά μεταξύ 150 κι 170 δις. Δεύτερον, δεν μπορεί να είναι τελείως άσχετο για την πορεία μιας οικονομίας αν ο όγκος των δημόσιων εξόδων και εσόδων είναι ενός α μεγέθους (κάτω από 35% του ΑΕΠ όπως στις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία) αντί ενός β (πάνω από το 50% για τη Γαλλία ή τις σκανδιναβικές χώρες)∙ για να μην πούμε και για το τι περιέχει ο καθένας από αυτούς τους όγκους, αφού δεν είναι το ίδιο να περιμένεις ένα ορισμένο ποσό εσόδων όταν έχεις από τη μια το ΦΠΑ στο 10% με τα έσοδα από τους φόρους να φτάνουν έως και το 80% των δημόσιων εσόδων, ενώ από την άλλη το ΦΠΑ στο 20% και τα φορολογικά έσοδα να φτάνουν το 30% το πολύ των δημόσιων εσόδων. […]
    Η δεύτερη παρατήρηση αφορά το ίδιο το ποσοστό ελλείμματος προς ΑΕΠ: μήπως διαιρούμε κουνουπίδια με καρότα; Γιατί το έλλειμμα δεν είναι παρά χρέος: είναι ο ακριβής αριθμός χρημάτων, που πρέπει ευθύς αμέσως να δανειστούμε, δηλαδή να πάμε να ζητήσουμε από άλλους, και επομένως να εξοικονομήσουμε τα επόμενα χρόνια ώστε να ξεχρεώσουμε τους δανειστές μας. Με άλλα λόγια, για να σκαρώνουμε ένα ποσοστό δημόσιου ελλείμματος προς ΑΕΠ, πρέπει να βάλουμε σε αναλογία μια ροή χρημάτων, χωρισμένη σε επιμέρους ληξιπρόθεσμα χρέη που είναι να πληρωθούν μέσα σε κάποια επόμενα χρόνια, με τον πλούτο που έχει παραχθεί μέσα στη χρονιά κατά την οποία έχουμε συνάψει το χρέος. Υπάρχει ασυμφωνία χρόνων. Άρα το μόνο κατάλληλο κριτήριο είναι αυτό της ικανότητας αποπληρωμής του χρέους σε ένα δεδομένο χρονικό ορίζοντα (αυτόν του δανείου), ο οποίος όμως δεν είναι τόσο συνάρτηση του ελλείμματος κατά τη χρονιά που συνάφθηκε το δάνειο, όσο του συνολικά συσσωρευμένου ελλείμματος εκείνης της χρονιάς, προηγούμενων ετών καθώς και των επόμενων ίσως χρόνων, καθώς και της πρόβλεψης που μπορούμε να κάνουμε για τα μελλοντικά δημόσια έσοδα, δηλαδή του ζεύγους ανάπτυξη-φορολογικά έσοδα. […]

    Τρίτη και τελευταία, γενικότερης φύσης παρατήρηση: Προφανώς ένα δημόσιο έλλειμμα δεν έχει την ίδια βαρύτητα αν είναι στιγμιαίο, αν δηλαδή προέκυψε ξαφνικά μέσα σε μια σειρά ετών δημοσιοοικονομικής ισορροπίας […], ή το αν, απεναντίας, είναι απλά ένας κρίκος σε μια μακριά αλυσίδα χρόνιων ελλειμμάτων δεκαετιών. […]
    Επομένως, το να εστιάσουμε στο έλλειμμα μιας δεδομένης χρονιάς δεν έχει κανένα νόημα και είναι ακόμα πιο παράλογο να το συγκρίνουμε με το ΑΕΠ της ίδιας χρονιάς. Ο λόγος δημόσιο έλλειμμα/ΑΕΠ δεν μπορεί λοιπόν να χρησιμεύσει παρά σαν ένας δείκτης, που μας δείχνει μια αχνή ιδέα για την πορεία της κατάστασης αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρείται και να χρησιμοποιείται σαν πυξίδα, διότι δεν μετράει απολύτως τίποτα και επομένως δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο. […]
    Ναι, αλλά το πολιτικό − πολιτικό, όχι οικονομικό − ζήτημα παρέμενε: πώς να σκαρώσουμε τον εντυπωσιακό γνώμονα που μας ζητούσαν και που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν σύνθημα; Τόσο στεγνά και χοντροκομμένα έμπαινε το ζήτημα, που είχαμε ν’ απαντήσουμε εκείνο το βράδυ του Ιούνιου του 1981.
    Στριμωγμένοι λοιπόν χοντρά, αλλά ξέροντας πως κάθε αναφορά στο ΑΕΠ ακούγεται σαν κάτι το κρίσιμο κι έτσι όλοι όσοι έχουν λίγες − όχι αρκετές − γνώσεις πάνω στα οικονομικά την παίρνουν στα σοβαρά, σκαρώσαμε το στοιχειώδη λόγο δημόσιου ελλείμματος/ΑΕΠ, έναν στρογγυλό ωραίο αριθμό, μια όμορφη χίμαιρα (με την αρχαία έννοια της λέξης), με πλήρη συνείδηση ότι ήμασταν αρκετά καλυμμένοι από το κύρος που μας έδιναν τα πτυχία μας. Δεν είχαμε τίποτα καλύτερο να προτείνουμε. Αυτός ο λόγος θα ήταν ο γνώμονας που μας ζητήθηκε. Απόμενε να σκεφτούμε ένα συγκεκριμένο ποσοστό. Δεν μας πήρε ούτε δυο δευτερόλεπτα. Κοιτάξαμε τη πιο πρόσφατη πρόβλεψη του ΑΕΠ για το 1982. Βάλαμε στο κομπιουτεράκι μας το φάντασμα των 100 δις δημόσιου ελλείμματος, που πλανιόταν πάνω από το γραφείο μας, και αφορούσε τον επερχόμενο προϋπολογισμό. Διαιρέσαμε και βρήκαμε έναν αριθμό κοντά στο 3%.
    3% λοιπόν. Ωραίο νούμερο! Δεν στηριζόταν παρά στις περιστάσεις, αλλά βόλευε μια χαρά. Ένα 1% θα παραήταν στενό και εξωπραγματικό σε τελική ανάλυση. Ένα 2% θα ήταν, σε αυτές τις δύσκολες ώρες, τρομερά δυσβάσταχτο κι επομένως δεν είχε νόημα να το προτείνουμε. Άλλωστε, πώς να το πω, αισθανόμασταν πως ένα “2% του ΑΕΠ” έδινε την εντύπωση ενός πολύ πλαδαρού και τεχνητού αριθμού. Αλλά ο αριθμός 3, είναι ένας στέρεος αριθμός με ξακουστούς προγόνους (μερικούς από τους οποίους εξακολουθούμε να λατρεύουμε). […]
    Ανεβήκαμε λοιπόν ολόχαροι, για να μην πω περήφανοι, στο γραφείο του Μπιλζέρ με το “3% του ΑΕΠ” μας. Και του δώσαμε να καταλάβει, πως αυτή τη δεδομένη ώρα (αυτό δεν του το είπαμε) ήταν ό,τι πιο σοβαρό, και κυρίως ό,τι πιο ευπαρουσίαστο, είχαμε να του προτείνουμε. Έπειτα γυρίσαμε στα σπίτια μας και η συνέχεια είναι πια γνωστή.»
    Guy Abeille, « Pourquoi le déficit à 3% du PIB est une invention100% française »
    «Γιατί ο όρος “δημόσιο έλλειμα στο 3% του ΑΕΠ” είναι μια 100% γαλλική εφεύρεση»,
    άρθρο στην οικονομική εφημερίδα La Tribune (1 Οκτωβρίου 2010),
    από όπου και μετέφρασα.

    Σημ. του H.S.
    Μια ω-ραία πεταλούουδα, μια ω-ραία πεταλούουδα /
    μια ωραία πεταλούδα εις το δάσος μια φορά…
    (όλοι μαζί τώρα, πάμε χαρωπά!).

    http://dangerfew.blogspot.gr/2012/01/blog-post_11.html

  127. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αν οι «απόφοιτοι ..της ENSAE, από τους λίγους που ήξεραν πρόσθεση σε αυτό το υπουργείο, όπως μας έλεγαν χαριτολογώντας» χρειαστηκαν τοσο π[ολυ σκεψη κια εραγσια για να καταληξουν στον κανονα του 3%, γιατι δεν ζητουσαν την γνωμη ενος αποφοιτου της Ecole Polytechnique με Master’s στα οικονομικα, που ειναι ως μηχανικοι εξοικοιωμνεοι με τα ανηγμενα μεγεθη ;

    Εν πασει περιπτωσει επιμενω στην αριστεια (πιο σωστα στην near optimum αριστεια με υψηλες τιμες συναισθηματικης νοημοσυνης ), καθοσον IQ+ EQ = c, για καθε αποφοιτο ΕΜΠ🙂

    Ενα εγκλημα στη εκπαιδευση, αυτο με τα προτυπα πειραματικα.

    «Τι απαντάει ο κ. Αριστείδης Μπαλτάς για την Αριστεία

    Σε ρετσινιά μπορεί να μετατραπεί για ένα μαθητή η αριστεία του. Αυτό ανέφερε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς και, μιλώντας χθες στην «Κ», εξήγησε ότι εννοούσε πως η απονομή αριστείας –μέσω της επιτυχίας σε εξετάσεις εισαγωγής σε ένα σχολείο– σε ένα μαθητή σε τόσο μικρή ηλικία, όπως τα 12 ή 13 του, μπορεί να μετατραπεί σε βαρύ φορτίο (σε πολλαπλά επίπεδα) στο οποίο ο αριστεύσας θα νιώθει ότι πρέπει να ανταποκρίνεται σε κάθε κρίσιμες εξετάσεις στη μετέπειτα ζωή του. Αντίστοιχη είναι η μεταφορική ερμηνεία της «ρετσινιάς» για κάθε μαθητή που απέτυχε στις εξετάσεις εισαγωγής στα πρότυπα πειραματικά. «Τα σχολεία αυτά πρέπει να πειραματίζονται επί της κοινωνικής ύλης που συνιστούν τα σχολεία», ανέφερε, κάνοντας τους επικριτές του να μιλούν για επιστροφή στα πειραματικά όπως οργανώθηκαν μεταπολιτευτικά –επί ΠΑΣΟΚ– με αποτέλεσμα ο θεσμός να υποβαθμιστεί τελικά σε σχολείο της γειτονιάς και όχι αριστείας.»

    http://www.kathimerini.gr/803165/article/epikairothta/ellada/katarghsh-olwn-twn-8esmwn-aristeias»

    1. Αν το οικογενειακο εισοδημα δημιουργει προβλημα στην προσβαση στα πρότυπα πειραματικά, ας δημιουργηθουν δημοσια δωρεαν φροντιστηρια για αυτους που επιθυμουν να δωσουν εξετασεις.

    2.» Αντίστοιχη είναι η μεταφορική ερμηνεία της «ρετσινιάς» για κάθε μαθητή που απέτυχε στις εξετάσεις εισαγωγής στα πρότυπα πειραματικά.»

    Λαθος κ.Υπουργε , διοτι συμμετειχα απροετοιμαστος στις εισαγωγικες του Βαρβακειου και ελαβα 16 ενω τα 3 τμηματα συμπληρωθηκαν μεχρι το 17 και θα γινοταν κληρωση για μας του 16.Πηγα σε ενα πολυ καλο Δημοσιο Σχολειο και με κανονικη προπσπαθεια ελαμβανα απο 14, 7 εως 15,1 και δεν ειχα κανενα προβλημα. Ο απουσιολογος μας που πηρε 17 ειχε προβλημα αλλα μικρο.

    3. «η απονομή αριστείας –μέσω της επιτυχίας σε εξετάσεις εισαγωγής σε ένα σχολείο– σε ένα μαθητή σε τόσο μικρή ηλικία, .., μπορεί να μετατραπεί σε βαρύ φορτίο (σε πολλαπλά επίπεδα) στο οποίο ο αριστεύσας θα νιώθει ότι πρέπει να ανταποκρίνεται σε κάθε κρίσιμες εξετάσεις στη μετέπειτα ζωή του.»

    Αναλογως του χαρακτηρα του αποφοιτου προτυπου σχολειου κ. Υπουργε. Στο ΕΜΠ υπηρχαν πολλοι αποφοιτου Βαρβακειου, Πειραματικου, Ιωνιδιου,.. Παρεπιπτοντως ο. Δ.Παπαδημουλης και ο Ν.Βουτσης ηταν αποφοιτοι των 2 πρωτων αντιστοιχως. Ρωτηστε τους.

    4. Μπορειτε -πως στην Σοβιετικη Ενωση- να βαλετε ταξικο συντελεστη με τον οποιο θα πολλαπλασιαζεται ο συνολικος βαθμος των εξετασεων, αναλογα με τον χαρακτηρισμο της οικογενειας του υποψηφιου ως εξης :

    Μεγαλοαστος x0.70
    Μεσοαστος x0,95
    Μικροαστος x1.0
    Προλεταριος x1.15

    Βεβαια στην περιπτωση αυτην κινδυνευουν να μην εισαχθουν τα παιδια της Ευπορης Μεσηλικης «Αριστερας» , αλλα δεν υπαρχει προβλημα, θα πανε στο Κολεγειο, του Μωραϊτη, το Αρσακειο, μετα στην Αγγλια οπως τα παιδια της κυριας με το ταγερακι ή του Βαρουφακι, κια μετα οταν παντρευτιουν θα ξεγενουν οχι σε δημοσια νοσοκμεια αλλα σε ιδιωτικα μαιευηρια στην σουιτα,…

    ΥΓ Κριμα και καποτε-πολυ παλια – τον εκτιμουσα. Η ιδεοληψια μπορει να καταστρεψει την ευφυιια και την κοινη λογικη.

  128. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ποιο εγκλημα στη εκπαιδευση, αυτο με τα προτυπα πειραματικα, y otras historias, δεν χρειαζεται τιποτα.

    Μονον μαθηματικα εκτης Δημοτικου. Ουτε συμμιγεις ουτε απλη και συνθετη μεθοδος των τριων. Μονον Ποσοστα.

    Αρχικα 4.6%+ 22% = 26.6%
    Φετος 26.6%+10%=36%

    Στη συνεχεια 70% -30%
    Μεσα🙂 και εξω.

  129. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Όταν διαβάζω κάποιους Filτατους ότι οι Ισπανικές τράπεζες δεν είχαν ζημιές από ομόλογα δημοσίου όπως οι Ελληνικές βρε οι καημένες που χρειάστηκαν ανακεφαλαιοποίηση γι αυτόν τον λόγο, ενώ επίκειται η τέταρτη στη σειρά οσονούπω από τα θαλασσοδάνεια στα φιλαράκια των τραπεζιτών, αναρωτιέμαι τι τους κερνάνε εκεί στο Πρόταγκον. 🙂

  130. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παπούλη όαο (και αν) εξομοιώνεις τους δεξιούς και ..δεξίιζοντες με τους ακροδεξιούς δύσκολα θα συνεννοηθούμε.
    Η όλη συζήτηη έγινε για τον απλό λόγο ότι αντί να μου απαντήσεις σε αυτό που σου έλεγα, έκανες συνδικαλιά λέγοντάς μου ότι κάτι τέτοια λέει και το Ποτάμι.

    ΥΓ Σιγά μη μασήσει ο μπαρμπαγιάννης με αυτά τα γλαφυρά (και συγκινητικά) ότι θα περιορίσουμε τους ..πόρους των γραφείων των κυβερνητικών παραγόντων, αυτά είναι για κάτι άλλους που τσιμπάνε και να σας πω την αλήθεια καλά (τους) κάνει😉

  131. Ο/Η papoylis λέει:

    «Η όλη συζήτηη έγινε για τον απλό λόγο ότι αντί να μου απαντήσεις σε αυτό που σου έλεγα, έκανες συνδικαλιά λέγοντάς μου ότι κάτι τέτοια λέει και το Ποτάμι.»

    Πράγμα που ισχύει , όπως και να το κάνουμε🙂

    ΥΓ η διαφορά έγκειται στις προθέσεις , ενώ για τα σχετικά με τη στάση του ποτάμη και τις προοπτικές του νομίζω εκδηλώθηκα επαρκώς

  132. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    παπούλη μήπως να μου ..ελευθέρωνες ένα σχόλιο (και μάλιστα διπλό) που είναι κάπου ..αποπάνω από αυτήν την αίτηση;;

  133. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    ——–
    τρίτη προσπάθεια να απελευθερωθώ από μόνος μου, χωρίς να έχω ανάγκη τον Παπούλη δηλαδή😆
    ———————————————–

    Tάπαμε αυτά παπούλη, ισχύει όσο ισχύει και το όσα έγραφες ..αποπάνω τα; λένε αυτοί που είδαν φως και θέλουνε να φτιάσουνε καριέρες προσωπικές παίζοντάς το κυβερνητικοί, οπότε είναι ικανοί να καταπιούν και να δικαιολογήουν το οτιδήποτε (τέλος δεν έχει ..φτάνουν πάτο).

    ΥΓ και γώ το ίδιο λέω, η διαφορά (σου) είναι στις προθέσεις, για τα σχετικά για τους γυμνοσάλιγκες της κάθε εξουσίας η άποψή μου είναι γνωστή και διατυπωμένη ..επαρκώς
    Αρά γιατί να διαφωνούμε ;;;😆

  134. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    χο χο χο
    (παπούλη τα ..κρατημενα σχόλια άκυρο, άστα εκεί που κάθονται)

  135. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Άσχετο!

    Για να μη μένετε Παυλόπουλοι με τον νέο ΠτΔ ορίστε ο βασικός λόγος που επιλέχθηκε.😀

    «Για να θυμίσω και κάτι άλλο εν παρόδω, ότι υπουργός Εσωτερικών της Γερμανίας όσα χρόνια ήμουν εγώ,(σ.μ.Ο Παυλόπουλος) ήταν υπουργός τότε ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, ο σημερινός υπουργός Οικονομικών. Είχε τότε σφοδρότατες αντιρρήσεις η Γερμανία για την κοινή μεταναστευτική πολιτική, αλλά χάρη και στην συμπαράσταση των υπολοίπων χωρών του Νότου, που είχαμε το ίδιο πρόβλημα καταφέραμε να έχουμε αυτή την πολιτική. Η Γερμανία δεν ήθελε να ακούσει για κοινή μεταναστευτική πολιτική. Όταν εγώ έγινα Υπουργός Εσωτερικών και έθεσα για πρώτη φορά στην Ολλανδία το θέμα αυτό δεν υπήρχε από την Γερμανία όχι ανοιχτό παράθυρο, ούτε χαραμάδα για να έχουμε τέτοια πολιτική».

    Όχι που νόμιζες Βόλφανγκ ότι θα μείνεις …ατιμώρητος!😛

    http://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/335430/paylopoylos-i-ee-den-dikaioytai-na-mas-zitaei-ta-resta?mvd=true

  136. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    ως φαίνεται εκείνη τη μέρα η ..Πόρσε έκανε τα δικά της

    ( τα διαγράφω )🙂

  137. Ο/Η bas λέει:

    Wo bist du Nikos?

  138. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Καθήκοντα πατρός φίλε Βασίλη.🙂
    Με 39 ευρώ μετ επιστροφής στην κόρη που σπουδάζει στη λεβεντογέννα.

    Καταραμένε καπιταλισμέ…. μας έλιωσες πάλι!
    Και καταστρέφεις και το περιβάλλον. :mrgreen:

  139. Ο/Η papoylis λέει:

    Για τους ελάχιστους εδώ ανησυχήσαντες ο Παπούλης είναι καλά🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s