Μουσικόν διάλειμμα …!

 

Με αφορμή την εξαιρετική γιουτουμπική συζήτηση  στο περασμένο ποστ , ένα μικρό μουσικό διάλειμμα  για να ξεφορτώσουμε το προηγούμενο  ποστ .  Να σημειώσω ότι το τεράστιο αυτό καλλιτέχνη είχα τη τύχη να δω ζωντανό στο Ηρώδειο προ αμνημονεύτων

This entry was posted in Πολιτιστικά δρώμενα, Φυσιογνωμίες. Bookmark the permalink.

64 απαντήσεις στο Μουσικόν διάλειμμα …!

  1. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Στην κλασσικη μουσικη ειχαμε τον Jube, παρατσουκλι ενος φιλου που ηταν οπαδος της Γιουβεντος και «σπουδαζε» πανω απο 10 ετη στην Ιταλια. Φυσικα δεν τελειωσε ποτε και οταν γυρισε, επειδη ηταν πολυ καλος γνωστης της κλασσικης μουσικης, του διναμε αγραφες κασσετες και μας εγραφε οτι θελαμε η δικης του επιλογης απο τα φημισμενα και αγαπημενα κομματια για να μας ξεστραβωσει εμας τους ψυχεδελο-προγκεσιβο-τζαζο-ροκαδες με …ηλεκτρονικες τασεις φυγης.

    Αυτο ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου

  2. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Requiem Mass in D Minor

    Wolfgang Amadeus Mozart’s final Masterpiece was commissioned in mid 1791 by the Austrian count Franz Von Walsegg, as a Tribute to the passing of his young wife Anna. Mozart began his final composition in Prague, suffering from an undetermined illness, which would eventually take his life and rob him of the chance to see the completion of his Magnum Opus. After Mozart’s death, his understudy ‘Franz Xaver Süssmayr’, at the behest of Mozart’s wife, completed the missing parts of the Requiem.

    Requiem Mass was first performed on January 2, 1793, in a private concert for the benefit of Mozart’s grieving wife, Constanze Mozart.

  3. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Και αυτο ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου

  4. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Το πρωτοτυπο εργο

    Και η ροκ επανεκτελεση απο τους ELP

    ΥΓ «Οι χαζοι ανιγραφουν, oι μεγαλοφυιες…. κλεβουν» P.Picasso.

  5. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Επαναληψις για καποιους που…δεν καταλαβαινουν
    “Οι χαζοι αντιγραφουν, oι μεγαλοφυιες…. κλεβουν” P.Picasso.

  6. Ο/Η papoylis λέει:

    Ορέα λοιπόν🙂

  7. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αγαπητε μας Παπουλη
    Ουαι τοις κλασσικομουσικοασχέτοις!!!
    Μου φαινεται οτι, ακουνε κλασσικη μουσικη σε επισημες κηδειες και την μεγαλην Παρασκευη.
    Ουτε τριτο Προγραμμα, τεταρτο, πεμπτο,…
    Νομιζω οτι μονον υμεις και ημεις (1+1=2) ειμεθα πραγματικως μουσικοφιλοι επι -σχεδον- παντος επιστητου, και συγκεκριμενως εις την ουρανιαν μουσικην, την κλασσικην.

    Αναλογιζομαι να βαλω Νταραλα, Μικρουτσικο, Μαχαιριτσα,…

    Οχι, δεν πρεπει να παραδοθουμε στον λαικισμο.

    Ανρτω ευθυς το εξης

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Χαλάρωσε Αφώτιστε

    εδώ υπάρχει πολλή κουλτούρα σε όλους ανεξαιρέτως τους ( ελάχιστους ) θαμώνες🙂

  9. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Μουσικη του 1723. Εγω περναω ανοιξη, καποιοι φθινοπωρο και καποιοι χειμωνα.
    Καλοκαιρι αυτοι στο….. νοτιο ημισφαιριο.

    Οχι και σε ολους. «ανεξαιρέτως»

  10. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Παρατηρηθηκε 7λεπτη διακοπη ρευματος εις την περιοχη Νεαπολεως-Εξαρχειων.

  11. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович,

    Ενημέρωσε αρμοδίως όποιους ανακάλυψαν τους κλασικούς στη δύση τής ζωής τους ότι η μάνα μου με νανούριζε με Antonio και με ξύπναγε με Wolfgang! Ορίστε μας!😉

    Увидимся

  12. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Lullaby

    Νανουριζει ο παπουλης …..Leonard Cohen. Αλλα τι παπουλης!!!

  13. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    This Town Ain’t Big Enough For Both Of Us

    This Blog Ain’t Big Enough For Both Of Us

  14. Ο/Η papoylis λέει:

    Αφώτιστε ( και πλαγίως Λέφτηδες )

    δεν έχω τρόπο να μεγαλώσω αυτό το ιστολόγιο , επομένως αυτό που απομένει είναι οι εδώ θαμώνες να μεγαλώσουν την ανοχή τους και γενικώς να «στρίβουν» , υπό την έννοια που έθεσε τον όρο ο αλήστου μνήμης Θείος Ισίδωρος ήτοι :

    στρίβω = αντιλαμβάνομαι ότι οι μεταξύ ανθρώπων αντιθέσεις , όταν δεν επιλύονται δια των μονομαχιών της εποχής του ρομαντισμού , αφήνονται να σβήσουν , αφού δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να προκύψει «νικητής» και «ηττημένος» ( ισχύει και για τις διαδικτυακές περσόνες ) 🙂 😉

  15. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    «ισχύει και για τις διαδικτυακές περσόνες», οι οποίες έχουν επιλέξει να χρησιμοποιούν ένα μέσο που ..από μόνο του δημιουργεί το υπόστρωμα κολλήματος και που πλην ..φωτεινών εξαιρέσεων (σοβαρά) δεν νοιώθουν καλά στα παπούτσια που φοράνε.
    Η έλλειψη αυτοπεποίθησης (σχεδόν καθολική σε όσους από κάποια ..κοινωνική ηλικία και μετά), σε συνδυασμό με το μέσο, δημιουργούν τους όρους που περιγράφονται στο κάτωθι ..πρελούδιο της κλασσικής μουσικής, το οποίο και ..καταθέτω, πάντοτε στο πνέβμα του post.

    ΥΓ Παπούλη, το Θείο Ισίδωρο δεν τον καλοθυμάμαι, έτσι θάναι όπως τα λες, αλλά και ένας Άκυρος παλιότερα εδώ τάλεγε καλά για το στρίψιμο (ο Στρίβων και τέτοια)

  16. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    έτσι ακριβώς🙂

    θα επανέλθω το βράδυ

    Προς στιγμήν δείτε το τελευταίο ποστ του Έρμιππου

  17. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    παρόραμα
    σχεδόν καθολική σε όσους από κάποια ..κοινωνική ηλικία και μετά= σχεδόν καθολική σε όσους βρίσκονται σε κάποια ..κοινωνική ηλικία και μετά.

    μην μας πούνε και αρημάτιστους

  18. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Δεν εχω θεση -πλεον- στην μουσικη αναρτηση αυτη, καθοτι οι μεγαλυτεροι διαθετουν «πολλή κουλτούρα σε όλους ανεξαιρέτως» τους τομεις, ενω οι βαθεως παρα-μορφωμενοι νεοτεροι εκοιμωντο εξ απαλων οχυχων με την Κλασσικη Μουσικη, η οποια ως γνωστον εξημερωνει τα ηθη κατι που δεν απεδειχθη ουτε μιαν φορα απο την εν γενει διαδικτυακη του δραστηριοτητα, αλλα μαλλον απο βρεφος ακουγαν μονιμως την Διεθνη και ανταρτικα τραγουδια, με τελικο αποτελεσμα να καταστει St 37 και να βλεπει….. παντου εχθρους, εφοσον η μουσικη αυτη αυξανει το τυφλο μισος.

    Εξαλλου οι νεοτεροι «παιδια θαυματα της οψιμης μετεφηβικης ηλικιας» τα γνωριζουν προκαταβολικα ολα ανεξαιρετως, πυροβολωντας προς’-σχεδον- ολες τις κατευθυνσεις σχεδον απαντα τα γνωστα μου μπολγκια και προσωπα, οποτε αποχωρω εθελουσιως (χωρις αποζημιωση 30 υψηλων μισθων απο ΔΕΚΟ οπως πολλοι αριστεροι συμφοιτητες μου ) για να μην παραμορφωθουν οι νεοτεροι ετι περεταιρω,…

    This Post Ain’t Big Enough For Both Of Us

  19. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Για αυτό είναι και παιδιά ορέ Αφώτιστε!!
    Άμα κάποιος ορίζει τον εαυτό του ως παιδί για να ..απολάυσει τα πλεονεκτήματα τα οποία δίδει η Κοινωνία σε αυτά (προστασία, ..ακαταλόγιστο κλπ) αναλαμβάνει και την ευθύνη για αυτό (στον εαυτό του, χέσε τους άλλους).
    Όμως οι μεγαλύτεροι αυτό δεν (πρέπει να) το κάνουμε, αφού το δικαίωμα(τους) είναι ευθύνη (μας) και υποχρέωση (μας) και ο μόνος δρόμος είναι το παράδειγμα και η ..μπεστ πράκτις.
    Χωρίς αυτό δεν έχει νόημα η όποια επισήμανση και η ανάλυση της πραγματικότητος.

    ΑΠό αυτήν την άποψη και θέση έχεις και τη δυνατότητα να τη δεις και να επιλέξεις να κάτσεις, να τη διακρίνεις δηλαδή🙂

    Και μην νομίζεις ότι στα λέω γιατί είμαι ..ώριμος, απλώς με απασχόλησε το ακόλουθο παράδειγμα το ..βγαλμένο μέσα από τη ζωή.
    Παρεμπιπτόντως το συμβάν είναι πολύ ενδιαφέρον και ..πολυσήμαντο

    http://www.newsnow.gr/article/286415/ta-evale-me-ton-agio-vasili-kai-synelifthi.html

    ΥΓ. αναφέρομαι γενικά στην κατηγορία που προσδιορίζεις στο σχόλιό σου, η οποία είναι υπαρκτή και αν και θα μπορούσαν ευλόγως ή όχι να ερμηνευθούν ότι αφορούν συγκεκριμένους εδώ και νέους και μεγαλύτερους, φρονώ ότι δεν έχει νόημα και καλώ (χο χο χο) ..απαξάπαντες να το δουν έτσι και να μείνουμε στο γενικό
    Εγώ πάντως ειλικρινά μιλάω για το γενικό, με την έννοια ότι μπορεί να έχει και κάποια αξία, ενώ το ειδικό, δικαιολογημένα ή όχι, δεν έχει

  20. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    τεστ

  21. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    χο χο χο τα έκλεισα (τα bold)

  22. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αναγνώστης ο αθηναίος
    «Για αυτό είναι και παιδιά ορέ Αφώτιστε!!»

    Διαφωνω. Οι νεοτεροι “παιδια θαυματα της οψιμης μετεφηβικης ηλικιας” που τα γνωριζουν προκαταβολικα ολα ανεξαιρετως,πρεπει να εργαζονται εις την ημεδαπην η τυην αλλοδαοπην, πληρωνοντας τα ςασφαλιστικας τους εισφορας ωστε να λαμβανουμε την συνταξη μας, η – εις περιπτωσιν φαλιμεντου της χωρας – να μας αποστελουν μηνιαιως και ενιαυσιως εμβασματα εις υμας τα γεροντιδια και εις τας γραιας μας, για να παιρνουμε εναν τουρκικο καφε σε προσφορα , ενα γιαουρτακι, κατεψυγμενο αρνακι νεας Ζηλανδιαςή μοσχαρι Αργεντινης Πασχα και Χριστουγεννα,τα γενοσημα φαρμακα μας ,….ενω, για τους Αθηναιους,οσο αντεχει η μεση μας θα μαζευουμε αγρια χορτα, εφοσον το λεωφορειο θαλασσιων λουτρων στην Λουτσα, θα μας μεταφερει σε τοπους χλοερους με υψηλο υδροφορον οριζοντα κια αναβλυζοντα υδατα (λ.χ. Καλαμος) δια ομαδικην συλλογην χορτων…

  23. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αν αυτου ζηλευουν τους παλαιοτερους, οπως λ.χ. τους «αριστερου»/πασοκους συμφοιτητες μου με την εθελουσια` εξοδο και αλλους βολεψιματιες.

    Η επανασταση θα γινει για το ταξικο μισος του ειδους
    «εχει iphone7 & ipad 9 ενω εχω ενα παλιο smartphone»

    ΕΛΠΕ: Το «μυστικό» πρόγραμμα εθελουσίας
    Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου ακούμε ότι έτρεξε ο όμιλος Ελληνικών Πετρελαίων στο τέλος του 2011.

    Το πρόγραμμα απευθυνόταν στους εν Ελλάδι εργαζομένους του ομίλου και σε αυτό μπορούσαν να ενταχθούν μόνο όσοι χρειάζονταν μερικά χρόνια για να βγουν στη σύνταξη.

    Ακούμε ότι περίπου 350 άτομα υπήχθησαν τελικώς στο πρόγραμμα και αποχωρούν με το καθεστώς της πρόωρης συνταξιοδότησης.

    Αυτό σημαίνει ότι, πέραν της αποζημίωσης, η Ελληνικά Πετρέλαια θα καταβάλει και τις εισφορές που αναλογούν στο ταμείο για τα έτη που υπολειπόταν ως ότου να βγουν στη σύνταξη.

    Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και ο ΟΤΕ επί διοίκησης Βουρλούμη, κίνηση που είχε ξεσηκώσει τότε ακόμη και πολιτικές αντιδράσεις.

    Ίσως γι’ αυτό ο όμιλος ΕΛΠΕ κράτησε χαμηλούς τόνους για το πρόγραμμα και δεν ανακοίνωσε ούτε τη διενέργεια ούτε τα αποτελέσματά του.

    Κάνοντας, πάντως, έναν πρόχειρο υπολογισμό, η μείωση του κόστους για τον όμιλο θα ανέλθει στα 31,5 εκατ. ευρώ ετησίως, αν όντως δήλωσαν συμμετοχή περίπου 350 άτομα.

    Βάσει των στοιχείων του 2010, το μέσο κόστος (μισθολογικό και ασφαλιστικό) ανά εργαζόμενο ανερχόταν στις 90 χιλ. ευρώ.

    Δεν είναι και λίγα….

    http://www.euro2day.gr/chameleon/139/articles/676784/ChameleonArticle.aspx

    ΥΓ1 Ηταν και ειναι παρα πολλα τα λεφτα…. «αριστεροι»/πασοκοι συμφοιτητες μου.
    ΥΓ2 Ειμαι λιγο οικονομιστης η πολυ ; Δεν δινω καμμια σημαια στα λεγομενα, τα δηθεν χριστιανικο-κοινωνιστικα κηρυγματα ισοτηατς για τους πανω, στην «αριστερη ιδεολογια», μονον στο οικονομικο αποτελεσμα.. Μηπως πρεπει να ξανασκεφτειτε την υποθεση της σημαντικης περιουσιας των καρτικοδιατων βουλευτων και ευρωβουλευτων της αριστερας, η οπια αποκτηθηκε οντας συνδικαλιστες διαδοχικα στο Τιμημενο, ΣΥΝ, ΣΥΡΙΖΑ,…..

    Μηπως ειμαι -τελικα- ενας χαζος αφωτιστος δεξιος οικονομιστης, οταν οι γιγαντες της σκεψης κια της πολιτικης εργαζονται για τον παραδεισο του 2312 η του 3012 και τελικα λιγα επαιρναν/παιρνουν;

  24. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович,

    Από τη μεριά μου, δεν υπάρχει καμία μονομαχία, товариш. Καταλαβαίνω ότι έχεις καεί στο χυλό και γι’ αυτό φυσάς και το γιαούρτι, αλλά δεν είναι ανάγκη να μου προκαλέσεις και καμία ψύξη χειμωνιάτικα!🙂😉

    Увидимся

  25. Ο/Η papoylis λέει:

    Δια τα κρύα Λέφτηδες συστήνω καρμπονάρα και Μόνικα Μπελλούτσι ( αν όχι στο κρεββάτι , τουλάχιστον στην οθόνη )🙂

  26. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Pink Floyd-Smoking Blues 11-21-70 (Syd is not part of this show,ousted in ’68)

  27. Ο/Η nikiplos λέει:

    Ας συμβάλλω κι εγώ στο progressive rock ταξίδι, με τους εκπληκτικούς Eloy …

  28. Ο/Η nikiplos λέει:

    ops! δεν πήρε τον λίκνο….
    στέλνω ξανά τον λίκνο… απλά αφαιρέστε την αρχική δίεση…
    #http://www.youtube.com/watch?v=uWIiJaIXrvE

  29. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    ……………………
    Prefer Vangelis.
    Neon Vandal Πριν από 1 εβδομάδα
    He’s great. But in this video there is ridiculous miming.
    …………………
    playback!
    corelgott πριν από 4 εβδομάδες
    which is why i’ve always preferred vangelis
    flymonrg σε απάντηση προς flymonrg (Εμφάνιση του σχολίου) Πριν από 1 μήνας

  30. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Στο 2ο και γ@μ… τις αντιστιξεις

    Vangelis και ξερο ψωμι, παξιμαδι, ….

  31. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    To the person who does not like the end when «he says the instruments» – first of all, it is not Mike Oldfield who announces the instruments. And the point of this is to let people listening to Mike’s first album at the tender age of 19 know that he played all the instruments on the album himself – and continued to do so on all studio albums since! Listen to the 2003 version of this album -You will LOVE the announcing, done by comedian John Cleese, it is HILARIOUS!!

    ΥΓ Ηξερα οτι ηταν ο πιο χαρισματικος νεος μουσικος, σχεδον συνομηλικος μου, ντροπαλος με προβλημα επικοινωνιας με τους ανθρωπους που συνεθεσε μερικα απο τους πιο αριστουργηματικους δισκους του 20ου αιωνα , στην ηλεκτροικη μουσικη..

  32. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αναζητωντας πληροφοριες για το ως ανω Mike O., ευρηκα αυτο!!!
    Αυτο να διαβασετε και γιουτουμπισατε!!!!

    «Buyer’s Guide to Jazz Rock

    This is a piece written for Classic Rock in 2008. Normally I hate reading and writing stuff like this. Lists. Consumer guides. But I’m a whore. I did it for the money. I had a bit of ‘guidance’ with the list, so I probably wouldn’t have included Colosseum and would have put something by Soft Machine in its place. And whither George Duke, Spirit, Ian Carr’s Nucleus, Seventh Wave, Alan Holdsworth and newcomers Diagonal? I know, I know…»

    http://tommyudo.wordpress.com/

  33. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    MAHAVISHNU ORCHESTRA
    Birds Of Fire
    CBS, 1972
    “A person would be a moron not to appreciate [John] McLaughlin’s technique,” Frank Zappa once said. “The guy has certainly found out how to operate a guitar as
    if it were a machine-gun.”
    Birds Of Fire was the Mahavishnu Orchestra at their absolute best, a multi-ingredient fusion – jazz, rock, blues, Celtic folk, Indian classical – churned out at an amazing breakneck speed.
    John McLaughlin’s guitar work was staggering, and keyboard player Jan Hammer and violinist Jerry Goodman were also virtuosos. The seemingly telepathic interplay and improvisation is a joy to hear.

  34. Ο/Η papoylis λέει:

    ορέα

  35. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Παπουλη

    Πολυ cool σε «ακουω»

  36. Ο/Η papoylis λέει:

    Αφώτιστε πάρε λίγη κουλ να πορεύεσαι

  37. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ευτηχησα να τον απολαυσω σε συναυλια του στον Λυκαβηττο το 1985, οταν η μουσικη του ηταν σε ακομη πιο ηλεκτρονικη φαση.

    «The first major recording session for the album, which took place on April 7, 1970, was almost accidental: John McLaughlin, awaiting Miles’s arrival, began improvising riffs on his guitar, and was shortly joined by Michael Henderson and Billy Cobham. Meanwhile, the producers brought in Herbie Hancock, who had been passing through the building on unrelated business, to play the Farfisa organ. Miles arrived at last and began his solo at about 2:19 on the first track.[citation needed]

    The album’s two long tracks were assembled in the editing room by producer Teo Macero. «Right Off» is constructed from several takes and a solo by Davis recorded in November 1969.[citation needed] It contains a riff from Sly and the Family Stone’s «Sing a Simple Song»[citation needed]. Much of the track «Yesternow» is built around a slightly modified version of the bassline from the James Brown song «Say It Loud – I’m Black and I’m Proud»; this may be a deliberate allusion to the song’s Black Power theme as it relates to the film’s subject. «Yesternow» also incorporates a brief excerpt of «Shhh/Peaceful» from Davis’s 1969 album In a Silent Way and a 10-minute section comprising several takes of the tune «Willie Nelson» from a session on 18 February «

  38. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Χρονια πολλα στις Βαρβάρες και στους. βάρβαρους, οιτινες ηταν… μια καποια λυσις.

  39. Ο/Η papoylis λέει:

    Και στο ένδοξο πυροβολικό αγαπητέ , όπου υπερηφάνως υπηρέτησα τη θητεία μου🙂

  40. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ε αφού ήταν μια κάποια λύσις, χρόνια πολλά….. 🙂

  41. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Με την συνοδεια αυτης της ευχαριστου συλλογης,εδιορθωσα εξη (6) σχεδια!!!!

  42. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Καλημέρα και μαζί με τα χρόνια πολλά για χθες να θυμίσω ότι τις παλιές ορέες εποχές που η παιδεία μας παρέχετο αφειδώς από το Εκπαιδευτικό μας Σύστημα, αυτήν την ημέρα εόρταζαν πολλοί μαθηταί αλλά και φοιτηταί τόσο των Πανεπιστημίων , όσο και των Πολυτεχνείων της πατρίδος μας.
    Άσχετο, αλλά για αδιευκρίνιστους λόγους παλαιότερα εόρταζε και ο σέντερ φορ Μιχάλης Κρητικόπουλος, που κανονικά έπρεπε να γιορτάζει των ..αρχαγγέλων
    Καλημέρα🙂

  43. Ο/Η Left G700 λέει:

    Ουπς! Μόλις τώρα πήρα είδηση ότι έχουν πέσει εδώ και μέρες παραγγελιές! Σπεύδω να επανορθώσω!😉

  44. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Άμα είναι έτσι, χρόνια πολλά παιδιά (έστω και καθυστερημένα) !!🙂

  45. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Solo ‘Blues for M’ at Tollwood Festival Munich 2011 Live
    Kαι εφοσον ειμεθα ευρω-πεη και βαλκανιοι, κυριες και κυριοι

    Η Σερβα θεα Ana Popovic, κιθαριστρια και τραγουδιστρια των blues. Μια θηλυκη εκδοχη του τεθεωντοςGary Moore.

    «Today, Popović and her four-piece band are booked all over the globe, playing major blues / jazz and rock festivals. She has shared a stage with B.B. King, Buddy Guy, Solomon Burke, Jonny Lang, Sonny Landreth, Ronnie Earl, Koko Taylor , Kenny Wayne Shepherd and Robert Cray.»
    wiki

  46. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

  47. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Κλειστό το φινιστρίνι και το γυαλί θαμπό
    ποτέ στα όνειρά σου δε μ΄ άφησες να μπω.
    Αν δεις λευκό καράβι με πορφυρά πανιά
    θα `ναι η δική μου αγάπη που πάει στη λησμονιά
    «Φύλλα αλκαλικά»

    Έφυγε σήμερα στα 63 του ο ποιητής και στιχουργός Άλκης Αλκαίος μετά από μακρύ αγώνα με τον καρκίνο!
    Ο Άλκης Αλκαίος δεν ήθελε πολλά πολλά με τα ΜΜΕ, δεν αγαπούσε την προβολή και τις συνεντεύξεις, νοιαζόταν μόνο για την ουσία των πραγμάτων, για την ουσία μέσω των υπέροχων στίχων που έγραψε κατά τη διάρκεια της θητείας του στο ελληνικό τραγούδι.
    Γεννημένος κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα, μεγαλωμένος όμως στην Πάργα την οποία και λάτρεψε ως τόπο, κάνοντάς τη δεύτερη πατρίδα του.
    Το 1967 εκδόθηκε το πρώτο του δοκίμιο πάνω στον ποιητή Κ. Γ.Καρυωτάκη, ενώ το 1983 κυκλοφόρησε το βιβλίο του «Εμπάργκο» με ποιήματά του μεταξύ των οποίων και το αργότερα μελοποιημένο από τον Νότη Μαυρουδή «Πρωινό Τσιγάρο», αφιερωμένο στη μνήμη του Μάνου Λοϊζου.

    Χαράζει η μέρα και η πόλη έχει ρεπό
    στη γειτονιά μας καπνίζει ένα φουγάρο
    κι εγώ σε ζητάω σαν πρωινό τσιγάρο
    και σαν καφέ πικρό και σαν καφέ πικρό

    Άδειοι οι δρόμοι δε φάνηκε ψυχή
    και το φεγγάρι μόλις χάθηκε στη Δύση
    και γω σε γυρεύω σαν μοιραία λύση
    και σαν Ανατολή και σαν Ανατολή

    Βγήκε ο ήλιος το ράδιο διαπασών
    μ’ ένα χασάπικο που κλαίει για κάποιον Τάσο
    κι εγώ σε ποντάρω κι ύστερα πάω πάσο
    σ’ ένα καρέ τυφλών σ’ ένα καρέ τυφλών σ΄ένα καρέ τυφλών

    Μία από τις σημαντικότερες στιγμές στη ζωή του υπήρξε η γνωριμία του με τον συνθέτη Θάνο Μικρούτσικο, με τον οποίο συνεργάστηκε στενά φτιάχνοντας μερικά από τα ωραιότερα τραγούδια της ελληνικής δισκογραφίας, τα οποία παραμένουν διαχρονικά και τραγουδιούνται μέχρι και σήμερα.

    Κορυφαία ποιητική στιγμή του θεωρείται το «Ερωτικό» το οποίο μελοποίησε φυσικά ο Θάνος Μικρούτσικος και το ερμήνευσε σε πρώτη και συγκλονιστική ερμηνεία ο Μανώλης Μητσιάς, ενώ αργότερα το συμπεριέλαβε και η Χαρούλα Αλεξίου στο δίσκο της «Η Αγάπη είναι ζάλη».

    Με μια πιρόγα φεύγεις και γυρίζεις
    τις ώρες που αγριεύει η βροχή
    στη γη των Βησιγότθων αρμενίζεις
    και σε κερδίζουν κήποι κρεμαστοί
    μα τα φτερά σου σιγοπριονίζεις

    Το 1996 κυκλοφορεί ένας ακόμη σπουδαίος δίσκος με δικούς του στίχους και μουσική Θ.Μικρούτσικου με την αξεπέραστη ερμηνεία του Δημήτρη Μητροπάνου, στον οποίο περιέχεται η μεγάλη επιτυχία «Ρόζα».

    Στίχους έγραψε επίσης για τους Σωκράτη Μάλαμα, Μάριο Τόκα, Μίλτο Πασχαλίδη και Λαυρέντη Μαχαιρίτσα.
    Ένα λιγότερο γνωστό τραγούδι του με μουσική Μάλαμα με την Μελίνα Κανά!

    .

  48. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ας μας στελνει λεξεις απο ψηλα εκει πανω
    για να κανουμε μερικα στιχακια παραπανω

  49. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αθανασία της ψυχής
    μεγάλο παραμύθι
    τα μάτια μας θα κλείσουμε
    και θα μας φάει η λήθη

  50. Ο/Η papoylis λέει:

    ΑΘΑΝΑΤΟΣ

    ο εδώ ταπεινός ιστολόγος θεωρεί ότι ο εκλιπών υπήρξε μακράν ο σημαντικότερος στιχουργός – ποιητής της γενιάς του.

  51. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Ι. Κορτιζολη

    Χθες τα ΄πε ο ειδικος
    ο νικος ο σιδερης
    στης ελλης τα μπλε ματια
    ενεκα κρισης η κοινωνια κομματια

    Δεν ξερουμε που ειμαστε
    δεν ξερουμε που παμε
    πένθος και κατάθλιψη από το παρελθόν
    απόγνωση από το παρόν
    και άγχος.από το μέλλον
    ……………………………………………………
    Με στρες εκλυεται η ορμονη
    αδρεναλίνη και κορτιζόλη
    σε καταστάσεις άγχους, τον βοηθούν
    να έχει διαύγεια πνεύματος,
    να είναι προσεκτικος και έτοιμος για δράση
    ο γυμνος πιθηκος να επιτεθει η…να το σκασει

    Αν ομως σε αγχος παραμενεις
    τα επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό υψηλά
    ανεπιθύμητες ενέργειες, ερχεται η φθορα
    βλαβες στο ανοσοποιητικο το καρδιαγγειακο
    μην πω ρισκαρεις για εγκεφαλικο

    Ας αναγνωρισουμε την… πραγματικότητα, αν οχι ολη
    τουλάχιστον ας τα πούμε χονδρικά με το όνομά τους,
    γιατί αλλιώς μας περιμένει χειρότερο.αγχος
    και πεφτουμε σε λουπα, σε παραζαλη

    Επαναληπτικη παρακρουση μεσα στο κεφαλι
    το κομμα του θανατου-ταξικη η παλη
    «εχουμε πολεμο», παντα φταιν’ οι αλλοι
    ειδαμε στον υπαρκτο τι εκαναν οι Σταλιν

    ..συνεχιζεται

  52. Ο/Η Left G700 λέει:

    Όχι, δεν είναι αλήθεια. Δεν είναι αλήθεια.
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες. Σταματήστε τις
    Ο Ιωσήφ Στάλιν δεν πέθανε.
    Είναι παρών ο Στάλιν στο παγκόσμιο πόστο του.
    Ο Στάλιν ανεβάζει στις επάλξεις των πέντε ηπείρων τις σημαίες της ειρήνης.
    Ο Στάλιν ετοιμάζει με το σκόρπιο αλεύρι του κόσμου
    Ένα ολοστρόγγυλο καρβέλι υγείας…

    …Σώπα γιαγιά και σκούπισε με το τσεμπέρι σου τα μάτια σου.
    Όταν σβήνει η φωτιά σου κάτω από το τσουκάλι σου
    Είναι ο Στάλιν που σκύβει και φυσάει τη φωτιά σου ν’ ανάψει.
    Όταν λείπει από το τραπέζι μας το ψωμί κι από το στρώμα μας τ’ όνειρο κι απ’ το δώμα μας το λυχνάρι είναι ο Στάλιν που ανάβει τα μεγάλα ηλεκτρικά στον ορίζοντα κι ακούμε κάτω από τα τούνελ της νύχτας τη βοή των τραίνων που μεταφέρουν λάδι και ψωμί και κάρβουνο στους πεινασμένους…

    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες
    Οι αιώνες σκαρφαλώνουν στην κορυφή της ψυχής του ν’ ανασάνουν μην πείτε πως ο ήλιος ορφάνεψε. Κοιτάχτε
    Κάθε ήλιος και σελίδα – μέρα με την ημέρα – με τους ήλιους των 74 χρόνων του έφτιαξε ένα χοντρό βιβλίο από ατσάλι και τ’ ακούμπησε στα γόνατα του κόσμου
    Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν
    Το έργο του: Λευτεριά
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες κι ακούστε
    Πάνου από την κόκκινη πλατεία στην εξέδρα του ήλιου
    ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν μιλάει: «Υπερασπίστε, Λαοί, την Ειρήνη».

  53. Ο/Η nikiplos λέει:

    Παπούλη, δέξου τη συγνώμη μου που θα βαρύνω τούτη την ανάρτηση, αλλά Αλκαίος είναι αυτός…

  54. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Γιια την παραπανω τηλεοπτικη συνεντευξη.

    «Παρακάτω θα δείτε ένα μοναδικό ντοκουμέντο όπου ο Άλκης Αλκαίος συνομιλεί με τον Θάνο Μικρούτσικο μπροστά στον τηλεοπτικό φακό, το 1990 για λογαριασμό της εκπομπής «Η περιπέτεια ενός ποιήματος» με παρουσιαστή τον Αντώνη Κόκκινο που προβαλλόταν στην ΕΡΤ.

    Πρόκειται ουσιαστικά για μια συνομιλία του ποιητή-στιχουργού με τον για χρόνια συνεργάτη του, συνθέτη Θάνο Μικρούτσικο, που τον αποκαλεί με το πραγματικό του μικρό όνομα, Βαγγέλη.»

  55. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Αντώνης Κόκκινος
    Σπούδασε πολιτικός μηχανικός στο ΕΜΠ και σκηνοθεσία στη Σχολή Σταυράκου. Εργάστηκε ως διευθυντής παραγωγής και βοηθός σκηνοθέτης σε πολλές κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Έχει σκηνοθετήσει πολλά διαφημιστικά σποτ και ήταν παραγωγός της ραδιοφωνικής εκπομπής «Οι ταινίες στο Τρίτο Πρόγραμμα» στο κρατικό ραδιόφωνο, σε συνεργασία με τους σκηνοθέτες Νίκο Γραμματικό και Γιάννη Καρυπίδη. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια διδάσκει κινηματογράφο στο παράρτημα του New York College στην Αθήνα και σκηνοθετεί για την τηλεόραση και τον κινηματογράφο..

    Φιλμογραφία
    2004 Μαραθώνιος
    2001 Πάμπτωχοι ΑΕ
    2000 Dream a little dream of me
    1998 Ο αδερφός μου κι εγω
    1997 Αδιέξοδο
    1996 Απόδραση (τηλεταινία)
    1995 Athens, an inside view (ντοκ)
    1994 Τέλος Εποχής
    1990 Απειλή (μ.μ.)
    1988 Edward Bond (ντοκ)

    ΥΓ Γνωστη ευγενικη φυσιογνωμια, Ρηγας στο προαυλειο του ΕΜΠ , το συναντουσες με την ξανθη φιλη του σε ολα τα κουλτουριαρικα σινεμα την δεκαετια του 70,…
    Αφησε εποχη το 1994 με το …»Τέλος Εποχής», που συγκινησε ιδιαιτερα τους 40-50 τοτε.

  56. Ο/Η papoylis λέει:

    Νίκιπλος

    κανένα πρόβλημα …το ντοκ που παραθέτεις αξίζει μόνο ευχαριστίες από εμένα . ταιριάζει γάντι σε κάθε ποστ που ασχολείται με τη μουσική .

    Ομοίως και οι πληροφορίες για τον εξαίρετο Α. Κόκκινο , ευχαριστίες Αφώτιστε

  57. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Καλησπέρα, τώρα θυμήθηκα ότι διέπραξα ατόπημα αφού είχα βάλει στο μυαλό μου να μην ξεχάσω τα χρόνια πολλά και γενικώς ευχές στον αγαπητό μας Νίκο στις 6 Δεκέμβρη, αλλά έμπλεξα με δουλειές (λέμε τώρα) και το λησμόνησα.

    Επειδή ήδη το παρόν …σούρνεται, δεν θα βάλω βίντεο αφιέρωση, αλλά θα αναφέρω πώς συνέδεσα την εορτή του Αγίου Νικολάου με τον …σιτιουανισμό και πώς μου μπήκε η ιδέα ότι οι εορτάζοντες την συγκεκριμένη ημερομηνία είναι συνήθως ζωηροί (*).

    Η διήγηση μου έχει μεταφερθεί από άνθρωπο που γνώριζε καλά τους ήρωες της ιστορίας και γενικώς είναι έγκυρη.

    Προ αμνημονεύτων ετών είχε γνωρίσει 2 απίστευτους τύπους, φοιτητές, που είχαν κάνει το σπίτι τους κέντρο διερχομένων (νεαρών φοιτητριών αλλά και …μεταπτυχιακών, αποφοιτησασών κλπ κλπ) και γενικώς είχαν αφήσει μόλογο, ειδικά ο ένας.
    Ο άλλος ήταν πιο μουσίτσα καθώς τόπαιζε και λίγο κομ ιλ φω, αλλά επωφελείτο όσο μπορούσε.

    Εν πάσει περιπτώσει κάποια στιγμή του υπερζωηρού του μπήκε η ιδέα και άρχισε να διοργανώνει πάρτυ, τα οποία ήταν περιζήτητα, καθώς γινότανε το σώσε, αφού τόπαιζε και εναλλακτικός.
    Μια φορά, αφού είχε εξαντλήσει όλες τις αφορμές για τη διοργάνωση σκαρφίστηκε ότι ο έτερος είχε 2 ονόματα, το δε δεύτερο ήταν Νίκος και χωρίς να του πει τίποτα προχώρησε στη διοργάνωση.
    Όντως το εν λόγω πάρτυ (ανήμερα του Αγίου Νικολάου) έμεινε ιστορικό και ..αναφορά στον τότε μικρόκοσμο (που δεν ήταν και τόσο μικρός).

    Έλα όμως που υπάρχει και δίκης οφθαλμός ος τα πανθ¨ορά και από τις παραλυσίες που πρωτοστάτησε τσίμπησε ένα ..σκουλαμέντο ελαφριάς μορφής, αλλά για να θεραπευθεί του σύστησε ο γιατρός ότι πρέπει να είναι ήρεμος, συγκεκριμένοι δε ..μύες να βρίσκονται εν υπνώσει και να χρησιμοποιούνται μόνον για τους λόγους που και ο Καπετάνιος Άρης έλεγε στους ..μαβροσκούφηδες.

    Αυτό ήταν μεγάλο πρόβλημα για τον έν λόγω, οπότε κλείστηκε στο εν λόγω διαμέρισμα και δεν έβγαινε καθόλου έξω για να μην ..βουρλίζεται.
    Λέγεται ότι όταν ο άλλος του πήγαινε κάποιους (άρρενες πάντα) για παρέα, μην τον φάει και η μοναξιά, στην παραμικρή αναφορά σε γυναικείο όνομα πχ είδα την τάδε και έχεις χαιρετίσματα, φώναζε «θέλεις να πάθω τίποτα;;»
    Τελικά τους διαολόστειλε και δεν τους ξανάνοιξε την πόρτα και μεταξύ μας επειδή ξέρω κανα δύο υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να είχε δίκιο ότι του το έκαναν επίτηδες.

    Εκεί λοιπόν αφού έκανε την ακόλουθη ιστορική δήλωση » η Λογοτεχνία είναι επικίνδυνη, πολτική Θεωρία δεν διαβάζω γιατί ένα κωλόπαιδο μούπε ότι η ..Κολοντάυ ήταν ψιλοέκφυλη και άστο να πάει στο διάβολο» ανακάλυψε την καταστασιακή διεθνή και άρχισε να ..εντρυφεί (με τις ώρες και τις μέρες).
    Μάλιστα όταν κάποιος πήγαινε εκεί του έλεγε αυτολεξεί ότι είχε διαβάσει και δεν τον άφηνε να πάρει ανάσα (γιατί ποιος ξέρει τι ..παραστάσεις θα του ..κοινωνούσε αν τον άφηνε).

    Με τα πολλά ένα ευρύτερο οικοσύστημα εκείνη την εποχή άρχισε να συζητάει για το σιτιουνισμό, διάφοροι πονηροί δε πουλούσαν και μούρη στους Ρηγάδες (και γενικώς ..ρηγαδογενείς) που κανονικά έπρεπε να τα ξέρουν αυτά τα ….εναλλακτικά.

    Έτσι ο Άγιος Νικόλαος συνδέθηκε (στη μνήμη μου) με την καταστασιακή διεθνή.

    Νίκο να χαίρεσαι τη γιορτή σου και ότι επιθυμείς (αλλά με μέτρο) 🙂

    (*) όχι δηλαδή ότι δεν επιβαιώνομαι συνεχώς και ..αδιαλείπτως, αλλά θέλω να σας πω🙂

  58. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Παν μέτρον άριστον.
    Αναγνώστη αθηναίε ευχαριστώ πολύ, νάσαι καλά εσύ και η οικογένεια σου και νάχουμε την τύχη και τη χαρά να αλλάζουμε ευχές πολλά χρόνια ακόμη, δοθείσης ευκαιρίας όπως τώρα έστω και συμβατικής όπως το χριστιανικό εορτολόγιο!😉

    υγ
    Γμτι μου, όταν ίδρυσα την κινηματογραφική λέσχη στο χωριό μου στα 80ς, τη σχολή μουσικής και διοργάνωνα τα πρώτα φεστιβάλ βιβλίου και θεάτρου, να μη ξέρω τότε πως ήμουν …σιτουασιονιστής! Θα είχα …σκίσει χωρίς αμφιβολία. Κάτι …παραπάνω😉🙂

    υγ2
    Το σύνθημα μου τότε ήταν: Ο πολιτισμός είναι μια διαδικασία της καθημερινότητας, μια καθημερινή μας δράση, η ίδια η ζωή μας ! 😦

  59. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Eις μνημην R.S.,…..

    και της υπεροχης ,πτωχης πλην τιμιoυ εφηβειας μας.

  60. Ο/Η papoylis λέει:

    Εις μνήμην Αφώτιστε😉

  61. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Οταν ξαναμπηκα στο youtube εγραφε κατω δεκια

    ΣΥΝΙΣΤΆΤΑΙ
    αναμεσα στα συνιστωμενα ειδα κια αυτο

  62. Ο/Η papoylis λέει:

    Αυτό Αφώτιστε όμως είναι …μουσηκών διάλειμμα😉

  63. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Eχει… edith piaf

  64. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    Καλα, ας … σοβαρεψω το μουσηκών κλιμα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s