Ο …..Κόμης Ζακ Λακάν σε νέες περιπέτειες

UPDATE  με τη σημερινή συνέχεια των περιπετειών του ανεκδιήγητου …Κόμητος στο τέλος της ανάρτησης. Μη χάσετε το τελευταίο επεισόδιο της δακρύβρεκτης σειράς μας

UPDATE  δεύτερο και ελπίζω τελευταίο  ( πάντα στο τέλος του άρθρου )

UPDATE   τρίτο και τελευταίο  (  αναγκαστικό – ενημερωτικό )

Για όσους εκ των ελάχιστων αναγνωστών αυτού του ιστολογίου ανέμεναν το υπεσχημένο πόστ εκκαθάρισης λογαριασμών και μνημών να δηλώσω εδώ ότι με το σημερινό άρθρο θα τους απογοητεύσω προσωρινά. Γιατί, καλοί μου αναγνώστες, σήμερα θα ασχοληθώ εκτάκτως και για μία και μοναδική φορά με τα πρόσφατα πεπραγμένα ενός συγκεκριμένου ιστολόγου-ξεδοντιασμένου κόμητος. Και αυτό μετα λύπης μου, αλλά και ωθούμενος από την ανάγκη να υπάρχει εδώ μια καταγραφή-έκθεση (και με τις δύο έννοιες) των τελευταίων του κατορθωμάτων.

Όπως οι ολίγιστοι αναγνώστες αυτού εδώ του ιστολογίου αλλά και του ετέρου αγλαΐσματος της μπλογκόσφαιρας γνωρίζουν, με τον εν λόγω κόμητα έχουμε διάγει ως συσχολιαστές και «συνεταιράκια» μεγάλο διάστημα του διαδικτυακού μας βίου. Άλλωστε οι ελάχιστοι που διαβάζουν συχνά τα εδώ μου φληναφήματα είναι και μέρος του πολυπληθούς κοινού που συγκεντρώνει κάτω απ’ τις φτερούρες του ο βάμπιρας του διαδικτύου. Οπότε, φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι εξ’ αυτών γνωρίζουν τα πραγματικά περιστατικά, τις λεπτότητες και τα ιδιόλεκτα του κοινού διαδικτυακού μας βίου.

Θα απορούν προφανώς οι ελάχιστοι αγαπητοί φίλοι γιατί ξοδεύω σήμερα το χρόνο μου για να ασχοληθώ με τον απευθείας απόγονο του Λακάν και του Βλαντ Τέπες, αφού επι σειράν ετών έχω υποστεί σιωπηλώς (χωρίς ποστ δηλαδή) τις συνεχείς παρακρούσεις και παρενοχλήσεις αυτού του θλιβερού υβριδίου. Αλλά, όπως θα διαπιστώσουν παρακάτω, εδώ πλέον τίθενται θέματα αρχής. Και εξηγούμε:

Προ καιρού, οι αδιόρθωτοι Λέφτηδες ανέβασαν ένα ποστ που ασχολείται με τρία συγκεκριμένα ιστολόγια και τη στάση τους κατά την πρόσφατη προεκλογική περίοδο, με τίτλο σχετικό με τα κροκοδείλια δάκρυα ορισμένων. Ένας από τους στόχους υπήρξε και ο βάμπιρας, δικαίως ή αδίκως, αλλά αυτό το τελευταίο δεν ενδιαφέρει στο προκείμενο. Στο ποστ αυτό των Λέφτηδων η μοναδική επί της ουσίας παρέμβαση μου έγινε για άλλον ιστολόγο και για λόγους που δεν είναι της παρούσης. Κάθε άλλη μου εκεί παρέμβαση αφορούσε άσχετες συζητήσεις μεταξύ σχολιαστών.

Ο αιμοδιψής κόμης με δύο ποστ του εκείνης της περιόδου αντέδρασε κατά τα γνωστά, ήτοι σαν να του έδειξαν σταυρό, ή σα να μύρισε σκόρδο. Αναμενόμενο, αφού οι σχέσεις του με τους εκεί ιστολόγους είναι εχθρικές, για λόγους που επίσης εδώ δεν αφορούν το προκείμενο. Σε ένα από αυτά του τα άρθρα-πορδές προτρέπει τους νεαρούς Γαβριάδες να μεταφέρουν τα χαιρετίσματα τους στον «Φίλο», τον οποίο αναγορεύει σε προστάτη τους, λες και ο υποφαινόμενος έχει πτυχίο νταβατζή.

Σε επόμενη του πρόκληση μπήκα μετά από καιρό ως σχολιαστής στη φωλιά της νυχτερίδας όπου, όπως είναι γνωστό τοις πάσοι, υπάρχει μετριασμός σχολίων, και ανέβασα ένα σχόλιο χαιρετισμού με υπογραφή ο «Φίλος». Πρέπει να ομολογήσω εδώ το μικρό μου αμάρτημα, ότι δηλαδή δεν υπέγραψα ως Παπούλης αλλά οι ελάχιστοι κοινοί αναγνώστες, πόσω μάλλον ο ίδιος ο αιμοδιψής, αντιλαμβάνονται αμέσως ποιος είναι ο «Φίλος».

Έκτοτε σχολίασα άλλες δυό φορές: Την πρώτη σε ένα ποστ για το Μουσολίνι προσφέροντας μια ιστορική λεπτομέρεια, τη δεύτερη σε ένα πόστ περί ιστορίας που επαναλαμβάνεται, σχετικό με το πρόσφατο μπάχαλο για την 3η του Σεπτέμβρη. Στο τελευταίο αυτό σχόλιο έλεγα ότι η ιστορία μπορεί να επαναλαμβάνεται ως φάρσα, αλλά μερικές φορές είναι φάρσα από την πρώτη φορά.

Και η πραγματική περιπέτεια αρχίζει εδώ, καλοί μου αναγνώστες, γιατί ο Λακανιστής κόμης επέλεξε να μου απαντήσει με δύο σχόλια τα οποία, όπως γνωρίζουν οι εκεί θαμώνες, εμφανίζονται στο ποστ, αλλά και στη δεξιά στήλη του ιστολογίου ως «Recent Comments». Στη δεξιά στήλη όμως τα κείμενα των σχολίων περιλαμβάνουν μόνο τέσσερις από τις αρχικές γραμμές τους, και όλα τα html tags. Με αποτέλεσμα τα σχόλια αυτά να είναι δυσανάγνωστα και πετσοκομμένα.

Και ποιο το πρόβλημα, θα μου πείτε;;;   :  Αν ο τσαπατσούλης θιασώτης του διεθνισμού δεν είχε αφαιρέσει τη δυνατότητα σχολίων από το εν λόγω ποστ ο κάθε ενδιαφερόμενος, μεταξύ αυτών και εγώ, θα είχε τη δυνατότητα να διαβάσει ολόκληρα τα σχόλια χωρίς τα html σκουπίδια, μέσα στο κυρίως σώμα του ποστ. Αλλά όπως είπαμε, αφού άφησε τις δύο πορδές του, με τις οποίες θα ασχοληθώ αργότερα, ο ιδαλγός των μεγάλων ιδανικών είχε κλείσει τα σχόλια στο εν λόγω ποστ.

Αναγκάστηκα να του στείλω ένα σχόλιο σε άλλο ποστ όπου ο ιστολόγος κατακρεουργεί τον Ιωνάθαν Σουίφτ. Με την ένδειξη ότι το σχόλιο αυτό είναι για ιδιωτική χρήση και όχι δημοσιεύσιμο, του ζήτησα να ανοίξει τα σχόλια στο ποστ περί ιστορίας-φάρσας ώστε να έχω τη δυνατότητα να κάνω μια επαρκή ανάγνωση, αφού μάλιστα μέσα στα δυσανάγνωστα διέκρινα ένα «να μουρχεσαι». Δηλαδή το στοιχειώδες, αγαπητοί μου.

Την επόμενη μέρα, δηλαδή σήμερα το πρωί αφού ο κόμης τα σαββατοκύριακα παραθερίζει στην ντάτσα του και περι άλλα τυρβάζει, ανακάλυψα έκπληκτος δύο πράγματα:

α) Ο κόμης της δεκάρας είχε δημοσιεύσει το σχόλιο με την ένδειξη «ιδιωτικό». Αυτό ήταν επιλογή του, αφού μέσω του μετριασμού σχολίων που εφαρμόζει είχε τη δυνατότητα να το διαβάσει, να προβεί στα δέοντα και να σβήσει ή να κρατήσει αδημοσίευτο το εν λόγω σχόλιο μου.

β) Με επόμενο σχόλιο του, ευρισκόμενος προφανώς εν ευωχία μετά από μια μακρά τρανσυλβανική νύχτα οργίων, είχε όρεξη και για πλακίτσες.

Του απάντησα οργισμένος για το βαρύ ατόπημα του να δημοσιεύσει σχόλιο με την ένδειξη «ιδιωτικό», αλλά αυτός δεν πτοήθηκε γιατί βρήκε την ευκαιρία ως αποτυχημένος Ταλεϋράνδος να πιαστεί από την ευθεία αντίδραση-πρόκληση που του έκανα αν επιχειρούσε ξανά να δημοσιεύσει σχόλιο με την ένδειξη «ιδιωτικό».

Παράλληλα, ο εκ Τρανσυλβανίας πουλτσινέλλος μου έκανε τη χάρη να ανοίξει τα σχόλια στο ποστ περί ιστορίας-φάρσας, ώστε οι δύο πορδές του να είναι επαρκώς αναγνώσιμες, αλλά και την ευγενή παραχώρηση να μεταφέρει αυτά τα σχόλια στο ποστ περί Ιωνάθαν Σουίφτ όπου πλέον γινόταν η «συζήτηση». Για τον κόπο του αυτό τον ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας, για δύο λόγους:

α) Διότι με ένα save μπορώ να κρατήσω τη σειρά των σχολίων και μάλιστα από ένα μόνο ποστ.

β) Διότι καθιστώντας αναγνώσιμα τα δύο σχόλια-πορδές μου έδωσε και σας έδωσε τη δυνατότητα να διαπιστώσετε το επόμενο και βαρύτερο ατόπημα του.

Το δεύτερο βαρύ ατόπημα έγκειται στο γενονός ότι στη μία από τις δύο του πορδές ο σκορδοφεύγας με εγκαλεί ότι «εμμέσως τον έδωσα στα μαντρόσκυλα».

Τι εννοεί μ’ αυτό η θεραπαινίδα του Ζίζεκ και του Μπαντιού, ο εραστής των ορέων και των υψηλών ιδανικών, ο πατσάς χωρίς σκορδοστούμπι;;;

Αποκάλυψα ποτέ το όνομα του δημοσία ή επέτρεψα να γίνει κάτι τέτοιο στο ιστολόγιο μου;;;

Έδωσα μήπως προσωπικά του στοιχεία ή λεπτομέρειες της μεταξύ μας ιδιωτικής επικοινωνίας;;;

Αν τολμάει, έχει και βήμα, και λόγο η ξεπουπουλιασμένη κότα στο ιστολόγιο του για να παραθέσει στοιχεία. Και λέω ΣΤΟΙΧΕΙΑ και όχι τις γνωστές του πορδές.

Όπως διαπιστώνεται κατά την ανάγνωση της σειράς των αυτούσιων σχολίων που διαθέτω και παραθέτω μετά από save και παρά το γεγονός ότι προτίθεται (τάχα μου) να τα εξαφανίσει, όπως διατείνεται εδώ και αρκετές ώρες, ο εν λόγω ξεδοντιασμένος εκφράζει στα δύο προηγούμενα σχόλια και άλλες «ενστάσεις»:

α) Ότι π.χ. δεν θα με κόψει ενώ εγώ τον έκοβα (τελικά όπως θα δείτε με έκοψε😆 ) : Όταν είναι γνωστό και αποδεικνύεται με στοιχεία, ότι ο Νοσφεράτος μέχρι και σήμερα είναι μακράν ο σχολιαστής του ιστολογίου μου με τα περισσότερα σχόλια, αυτός στον οποίον επέτρεψα να διαφημίζει συνεχώς και αδιαλείπτως με τα εδώ του σχόλια τα άρθρα και την ποιότητα του δικού του ιστολογίου, αυτός στον οποίον επέτρεπα να πετάει τις άσχετες πορδές του σε όποιο δικό μου ποστ του ερχότανε όρεξη, να επαναφέρει εξακολουθητικά τις εμμονές, τις παρακρούσεις και τις έριδες του με άλλα ιστολόγια και πρόσωπα μέσα στο δικό μου ελάχιστο κονάκι.

Τον προκαλώ λοιπόν, μέσα στο δικό του κονάκι, να βρει και να παρουσιάσει:

α) Τον αριθμό των σχολίων μου ως Παπούλης ή Φίλος στο δικό του ιστολόγιο.

β) Να παρουσιάσει έστω ένα σχόλιο δικό μου εκεί που μεταφέρει ή διαφημίζει το ιστολόγιο του Παπούλη.

γ) Έστω και ένα εκεί σχόλιο δικό μου εκτός θέματος.

Και βέβαια, για να τελειώνουμε, τον προκαλώ να μου δείξει πού , προ μηνών, κατά την τελευταία του στο τσαρδί μου παρουσία, του έδειξα το δρόμο για τα αποδυτήρια. Γιατί όπως αρκετοί εξ υμών γνωρίζετε, η αιμοδιψής καρικατούρα έχει αποχωρήσει οικειοθελώς και επανέλθει πλειστάκις στο ταπεινό τσαρδί μου μετά από κάθε επόμενο μπάχαλο που συνηθέστατα ο ίδιος προκαλούσε και ενορχήστρωνε.

Θα διαπιστώσετε, ευγενείς μου αναγνώστες, μέσω της σειράς των παρατιθέμενων σχολίων ότι το υβρίδιο αυτό με εγκαλεί και για τη συμπεριφορά μου απέναντι του, ακόμα και από την περίοδο όπου συχνάζαμε ομού στην Καλύβα. Τα εκεί γεγονότα τα γνωρίζουν μόνο οι παλαιότεροι στην μπλογκόσφαιρα, και υπάρχουν αδιάψευστοι μάρτυρες και στοιχεία που δείχνουν ότι:

α) Τον υποστήριξα τότε (μαζί με το Θείο Ισίδωρο) ακόμα και against all odds, και μάλιστα όταν ο ίδιος με κάθε επόμενη αντίδραση του έκανε τα πράγματα χειρότερα.

β)Ότι η υπομονή μου και η ανοχή μου απέναντι στο λιβανοφεύγα υπήρξε ιώβειος και κατά πολύ μεγαλύτερη από εκείνη που επέδειξε ο Καλυβάρχης, ενώ η συμπεριφορά μου απέναντι στα συνεχή παραστρατήματα του και τις μετανεωτερικές μεταμορφώσεις του υπήρξε κατά το δυνατόν άμεμπτη.

Κλείνοντας αυτό το ποστ που ο εν λόγω κατακαημένος δάγκας  με αναγκάζει σήμερα να γράψω, να δηλώσω και από δω ότι δεν πρόκειται ξανά να σχολιάσω στον πύργο της κωμικοτραγικής αυτής φυσιογνωμίας, όχι επειδή ρητά μου απαγορεύει το σχολιασμό αλλά επειδή ακόμα και ένας φουκαράς Παπούλης έχει τα «αξιακά» όρια του.  Για του λόγου το αληθές δείτε τα τελευταία μεταξύ μας σχόλια στο ευαγές ίδρυμα της αιματορουφήχτρας.

Επίσης οιοσδήποτε θελήσει να σχολιάσει εδώ θα πρέπει να γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα προτού προβεί είτε σε αξιολογικές κρίσεις, είτε σε επικλήσεις καταλλαγής. Και τέλος, αν ο εδώ θιγόμενος ιστολόγος-κόμης θέλει να αντικρούσει, μπορεί να σχολιάσει και να εκτεθεί έτσι ανεπανόρθωτα, ή να παραμείνει στο κατάστημα που διακονεί και να συνεχίσει τις επαναλαμβανόμενες παρακρούσεις του. Απάντηση από μένα θα υπάρχει μόνο εδώ. Όπως είναι προφανές, το ποστ αυτό θα παραμείνει ανοιχτό και δημόσιο σαν μια καταγραφή των «ιστορικών στιγμών ας διέρχεται ο τόπος»🙂.

UPDATE Ι  ( 04/ 09/ 2012  17 :40 ) :

Ο τραγελαφικός αυτός  δάγκας  περίμενε , όπως διαπίστωσα ,  αγωνιωδώς μέχρι  και τις 3 το πρωί , λίγο πριν ανέβει το παρόν ποστ ,  αλλά δεν άντεξε και αποκοιμήθηκε ο ερίφης . Μέχρι τότε με είχε λυσσάξει στα hits απογειώνοντας τα φτωχά μου στατιστικά🙂 .

Πουρνό πουρνό με τη δροσούλα ξύπνησε ο λεβέντης μας , εγερθείς από το σάπιο φέρετρό του ,  για να διαβάσει επιτέλους το δικό μου ποστ και να αμολήσει μία ακόμα μεγαλοπρεπή πορδή όπως θα διαπιστώσετε λίγο παρακάτω. Παράλληλα έσβησε όλα τα σχόλια από τα δύο ποστ : περί ιστορίας και περί Ιωνάθαν Σουιφτ  που έχω δώσει ως λινκ παραπάνω . Μπορείτε να το διαπιστώσετε και μόνοι σας ξαναχτυπώντας τα δύο λίνκια , έτσι για να απασχοληθείτε με κάτι τις ,  αν δεν έχετε τίποτε καλύτερο να κάνετε🙂

Δεν περίμενα τίποτε καλύτερο από το degenere αριστοκράτη της φάβας αγαπητοί μου αναγνώστες. Όταν ο  εν λόγω φουκαράς πιάνεται στη λαβίδα των πραγματικών ερωτημάτων και στοιχείων κλέπτων οπώρας , όταν συλλαμβάνεται με κατεβασμένα τα σώβρακα , πρυμναίως ορθάνοιχτος , όταν τα αμείλικτα ερωτηματικά τον τσιμπάνε  με τη γίδα στη πλάτη τι κάνει πάντοτε ο απονενοημένος ανθυποδιάβημας ;;;;; Τι κάνει ;;;;  : Ξεγλυστράει  και καταφεύγει στο ερμάρι του Λακάν με τα ματζούνια – ευκολίες του κώλου :

Το ΜΙΣΟΣ , αυτό είναι το κλειδί που ξεκλειδώνει  κάθε φάκα ( νομίζει 🙂 )  ,  το χάπι που θεραπεύει πάσαν νόσον και μαλακίαν ( φαντασιώνεται🙂 ) …. Το ΜΙΣΟΣ καλοί μου αναγνώστες που έθρεφα χρόνια τώρα εναντίον του και  άξαφνα ΤΩΡΑ  μου τη βάρεσε να το εκφράσω. :)  Διαβάστε τον , είναι πραγματικά απολαυστικός ο τρόπος που προσπαθεί να ξεγλυστρήσει , το νάζι και το παράπονο της λουλούς με τα ιμιτασιόν δοντάκια :

Το δακρύβρεκτο του κυρίως σώματος του απαντητικού του ποστ ( που «σε λίγο» και αυτό θα σβηστεί   * )  δε χρήζει καν ανάγνωσης.Τι να πάρεις  , καλοί μου αναγνώστες ,  από μιά πορδή την σύσφιξη και την ώθηση ,  την ανακουφιστική εκφυγή ή το άρωμα ;;;

Το όποιο «ζουμί» υπάρχει στο συνοδευτικό σχόλιο που εν τη μεγαλοθυμία του  έγραψε για το φιλοθεάμον κοινό  ο ξεπεσμένος πατσαβούρας :

Δεν είπε ο καημενούλης ότι τον έδωσα , αλλά τα σβησμένα πλέον σχόλια του στέκουν εδώ λίγο πιό πάνω αδιάψευστοι μάρτυρες . Γιατί στους «αριστερούς» όπως και του λόγου του η λέξη «δίνω» έχει αυτό το νόημα😉

Αλλά το ξεπουπουλισμένο πουλερικό έχει το θράσος να συνεχίζει . Τού έλεγα ότι με είχε πήξει κυριολεκτικά σε άσχετα σχόλια με λινκ από το τσαρδί του και η αισχυντηλή μιμόζα  ασχολείται τώρα με εκείνο ( από τα εκατοντάδες )  που νομίζει πως τον συμφέρει . Γιατί φέρνει εδώ πάλι τους Λέφτηδες στο προσκήνιο για να πετάξει και μια ακόμα  βρωμερή πορδή :

Βρέ βρούβα πλουμιστή , απαγορεύω σε κανένα να διαβάζει το δικό μου ιστολόγιο και να καταλαβαίνει ό,τι του καπνίσει ;;; Του απαγορεύω επίσης να ανεβάσει ό,τι του κατέβει στο δικό του ιστολόγιο για το Πάξτον ή το σφάξτον. Το μόνο που προσπάθησα επί ενάμιση χρόνο είναι να καταφέρω το να μη μεταφέρωνται κόντρες από άλλα ιστολόγια στο δικό μου. Και πρωταθλητής αδιαμφισβήτητος  και αμετανόητος  σε αυτό το ευγενές παραολυμπιακό άθλημα υπήρξε η αφεντομουτσουνάρα σου Νοσφεράτε.  Και έρχομαι στο πυρήνα της νέας πορδής :

ΠΟΤΕ μωρή σκουριασμένη αιματομπουρού σε αποκάλεσα εγώ ΠΑΣΟΚΟ ή Μόσιαλο  ;;; Δε γνωριζόμαστε τόσα χρόνια ρε αχάριστη μαριονέτα ;;; Την ανοχή μου την εκμεταλλεύτηκες μέχρις εξαντλήσεως , την διαδικτυακή φιλική μας σχέση  την έκανες  κουρέλι αλά κάρτ με κάθε επόμενη ( από τις εκατοντάδες ) παπαριές σου μέσα στο μπλόγκ μου  και ζητάς και ρέστα ;;;

Και δυό κουβέντες για το   πισώπλατο ΥΓ σου  ορέ φουκαρά :

Ήταν χαρά μου που από αυτό το ιστολόγιο πέρασαν τόσοι αξιόλογοι σχολιαστές. Η μοναδική «βοήθεια» που μου έδωσες ορέ ζηλιαροκαρμίρη ήταν για να τους διώξεις , ξεκινώντας σε κάθε επόμενη ευκαιρία το μπάχαλο και τη ξεφτίλα . Τα δικά μου ελαττώματα και λάθη τα τρώω μόνος μου και τις αρχές μου τις υπερασπίζομαι όπως καταλαβαίνω ακόμα και αν αυτό μου κοστίζει.   Και ούτε το κάνω θέμα , ούτε κλαίγομαι σαν σαψαλιασμένη ρέγγα  όπως εσύ , ούτε το μετανοιώνω , ούτε τέλος ζητάω βοήθεια  και επιβεβαίωση😉 .  Άλλωστε όπως αναφέρω στο πρώτο μου ποστ  να μονάσω και να αναλογιστώ ήρθα εδώ και όποιος καλός ας έλθει ή ας πάρει το δρόμο του.

* Είναι πάγια η τακτική του …κόμητος να ανοίγει και να κλείνει το ιστολόγιο του , να γράφει εν κρυπτώ τις παπαριές του για να τις διαβάσουν μόνο ελάχιστοι προσκεκλημένοι ( ίσως το κάνει και τώρα  … χέστηκα πατώκορφα  )  , να γράφει δημόσια ποστ σε άλλες περιπτώσεις και σχόλια  που «σε λίγο» θα εξαφανιστούν και αυτό το»λίγο» κρατάει μια δυό μέρες  μέχρι το φιλοθεάμον κοινό να χορτάσει αίμα και σέξ ;) 🙂

Αν ο εν παρακρούσει αριστοκράτης του πνεύματος – πορδής συνεχίσει τη πάγια τακτική του να ασχολείται μαζί μου , χωρίς να απαντά επί της ουσίας στα ελάχιστα 2  αλλά σοβαρά που τον εγκαλώ , τότε σε αυτό εδώ το ποστ θα δημοσιεύονται  τα UPDATES της ξεφτίλας του και το πατιρντί θα συνεχιστεί. Μπορεί να σωπάσει οριστικά και να μη ξαναασχοληθεί μαζί μου ποτέ. Τότε το αυτό θα κάνω και εγώ. Αλλά το παρόν ποστ με τα όσα  UPDATES μου δώσει τη «χαρά»να ανεβάσω θα μείνουν εδώ,  μνημείο  της λακανικής του σύγχυσης , της πέραν των ορίων αχαριστίας του ,  της ξεφτίλας που μπορεί να φτάσει ένας …κόμης κατά δήλωσιν του «αριστερός»… Εύχομαι ειλικρινά να μην έπεται συνέχεια…

UPDATE II  ( 05/ 09/ 2012  17 : 10 )

Θα σας παραθέσω καλοί μου αναγνώστες την συνέχεια των σχολίων  του … Κόμητος  έτσι για να έχετε όλα τα μέχρι τώρα επεισόδια του αιμοσταγούς στόρυ :

Δεν θα τα σχολιάσω καλοί μου αναγνώστες γιατί το μόνο που προσθέτουν στη «συζήτηση» είναι φούσκα – αέρας στη μονγκολφιέρα του Νοσφεράτου. Τα εκθέτω απλά εδώ για να  τα δείτε , μήπως εκεί «σε λίγο» σβηστούν.  Δεν αναμένω πλέον να αναφερθεί ο εν λόγω στα βασικά τρία που του καταλογίζω , ούτε έστω να ζητήσει μια συγγνώμη γι αυτά.

Επομένως καλοί μου αναγνώστες απομένει να κλείσω και αυτό το λογαριασμό με τα εξής απαραίτητα

α) Να ζητήσω συγγνώμη από όσους αναγνώστες εδώ ένοιωσαν άβολα , στενοχωρήθηκαν , προβληματίστηκαν διαβάζωντας πράγματα που αφορούν τη μεταξύ Κόμητος και εμού διένεξη. Να τονίσω ότι το ξέσπασμα μου υπήρξε αδικαιολόγητα έντονο αν και εν μέρει δικαιολογημένο . Δεν θα έφτανα μέχρι εδώ αν δεν υπήρχαν τα τρία βαριά ατοπήματα του Κόμητος τις λίγες τελευταίες μέρες. Επειδή γνωρίζω καλά τα ..χούγια του εν λόγω  όμως δεν θα έπρεπε να  εκραγώ…

β) οφείλω πολλά στην ιδιωτική παρέμβαση φίλου ανεκτίμητου που με …τράβηξε από το μανίκι και εδώ δημοσία τον ευχαριστώ , όπως έκανα και ιδιωτικά.

γ) Το ποστ αυτό θα παραμείνει ανηρτημένο και δημόσιο για λίγες ακόμα μέρες , εφόσον ο εν λόγω τηρήσει το «σε λίγο» του επιτέλους και σταματήσει κάθε αναφορά του προς εμένα. Δεν θα υπάρξουν άλλα οργίλα UPDATES  παρά μόνο η ασχολίαστη παράθεση των προσεχών  γιγανταιωρημάτων του Νοσφεράτου για αρχειακή χρήση

δ) το πανθομολογούμενο «τάλαντο» :)  μου θα διατεθεί επιτέλους μόνο στη συγγραφή του υπεσχημένου εδώ και μέρες ποστ που ελπίζω να ανεβάσω στις αρχές της επόμενης εβδομάδας , γιατί μεροκάματο άλλο δεν υπάρχει ενώ από τη διαμάχη μου με το Νοσφεράτο ξόδεψα  άδικα και θερμίδες και ρεύμα .

Κλείνω με την ευχή ( για δεύτερη φορά ) να μη χρειαστεί να υπάρξει συνέχεια. Αν ο εν λόγω δε «λυπάται» το δύστηνο  Παπούλη , τουλάχιστον ας αναλογιστεί το «τάλαντο» που χάνεται στις μεταξύ μας σκιαμαχίες🙂

UPDATE III   05/ 09 /2012 23:40 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ….!

Ενημερωτικό και αναγκαστικό καλοί μου αναγνώστες . Παραθέτω απλά τα νεώτερα σχόλια του Κόμητος , μία πληροφορία και το φινάλε :

Όπως διαπιστώνετε το σχόλιο όπου με προέτρεπε να ανεβάσω και άλλο UPDATE  στις 3:35 μμ , ελπίζωντας σε νέο πατόκορφο από μέρους μου λούσιμο ώστε να «του πετύχει»  η μαζοχιστική του πεοκρουσία , μου έκανε τη χάρη να το σβήσει «σε λίγο»… Μπορείτε να το δείτε αυτούσιο στο προηγούμενο UPDATE II  λίγο πιό πάνω .

‘Όμως όπως διαπιστώσατε από το προηγούμενο UPDATE δεν του έκανα τη χάρη και του πρότεινα να σβηστούν  ΟΛΑ αμοιβαία για να τελειώνουμε εν ειρήνη.

Το έκκριμα αυτό της μπλογκόσφαιρας όμως αντί να ξεκινήσει από τα δικά του ,που περιμένω να τα σβήσει «σε λίγο» εδώ και κάτι μέρες  :)  ( αφού πλέον  όπως δήλωσα δεν αναμένω ανασκευή και συγγνώμη για τα τρία του εκτεθειμένα εδώ σε κοινή θέα ατοπήματα )  έχει να μου προτείνει και deal ή μάλλον έχει όρεξη και για άλλες πλακίτσες.🙂

Έτσι  μου κάνει και υποδείξεις για τους «αδιόρθωτους»  Ποιός ;;; ο ξεφτίλας που ακόμα και σήμερα , και έχωντας αποχωρήσει ως σχολιαστής  από το  ιστολόγιο μου  εδώ και μήνες , εξακολουθεί να έχει  τα πρωτεία μακράν  :  Νοσφεράτος ( μία μόνο από τις εκδοχές του )  2.647 σχόλια , Παπούλης ( ο ιστολόγος )  2063 σχόλια..…🙂

Μεταξύ τελευταίου και προτελευταίου του σχολίου του έστειλα ένα σχόλιο με ένδειξη  ΙΔΙΩΤΙΚΟ  και προειδοποίηση να μη κάνει το ΛΑΘΟΣ να το δημοσιεύσει  .Ένα σχόλιο μονολεκτικό με τη λέξη : «Ξεκίνα..!»  εννοώντας προφανώς το σβήσιμο.

 

Γιατί  ο «τρώσας και ιάσεται»προφανώς. 😉

 

Την απάντηση του Κόμητος τη βλέπετε στο τελευταίο σχόλιο ,  όπου και πάλι κάνει πλακίτσα το ατιμούτσικο βαμπιράκι.

Έτσι η απόφαση μου άλλαξε ( ως διαταραγμένος που είμαι😉 ).

Το ΠΟΣΤ αυτό θα παραμείνει αναρτημένο για όσο γουστάρω. Νέα UPDATES τέλος …πάπαλα … φινίτο. Όποιος ενδιαφέρεται να διαβάσει  τα νεώτερα , αν προλάβει ας πάει στου Κόμητος Σαχέρ . Με τα δικά του ποστ και σχόλια  ας κάνει ό,τι θέλει και ας γράψει ό,τι θέλει….!

( θα παρακολουθώ και θα διασκεδάζω αλλά το εδώ σήριαλ τέλος  … So long Count Papara….!)

ΥΓ είναι προφανές ότι αν η λειράτη πουλάδα αποκαλύψει προσωπικά μου στοιχεία και ιδιωτική αλληλογραφία  θα έχουμε άλλου είδους ντράβαλα😉

This entry was posted in Σταλίες - εκτελωνισμοί, Του ... χουμ..., ξεδοντιάρης Βάμπιρας. Bookmark the permalink.

10 απαντήσεις στο Ο …..Κόμης Ζακ Λακάν σε νέες περιπέτειες

  1. Ο/Η nosfy λέει:

    ωρα ειναι να με κατηγορησεις και για …σεξισμό.
    πάντως ωραια ενεργεια να αφησεις αιωνιως στο πλαι στου Μπλογκ σου αυτο το hate post ..
    Μπραβο… παπουλη μπραβο
    αντε και εις ανωτερα😉
    ο…. ξεδοντιασμένος Κομης

  2. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάμπιρα

    έχεις δίκιο και απολογούμαι . παράλληλα αφαιρώ το σχετικό από το δεξί μου συρτάρι … ελπίζω με αυτό να τελειώσαμε οριστικά …😉

  3. Ο/Η nosfy λέει:

    εγω θα ηλπιζα να αφαιρεσεις και αυτο το ακρως μνησικακο -ακρως συκοφαντικό( οπου -για να μου τη βγεις -με ..παρουσιαζεις ως …»διαταραγμένο » ( μας εγινες και …Γιατρος τωρα- κατα την συνηθεια σας …) και μικροψυχο ποστ που δεν αποδεικνυει τιποτε αλλο περα απο την εμπαθεια και τα κομπλεξ σου αλλά ξερω οτι δεν μπορεις να υπερβεις και τοσο τον εαυτό σου ..Τεσπα ,,αντε στο καλό και ειθε να μην διασταυρωθουν ξανά οι δρόμοι μας ..Απο μενα Τελος εκτος αν δωσεις συνεχεια ….

  4. Ο/Η papoylis λέει:

    Δώσε θάρρος στο χωριάτη και θ ανέβει στο κρεββάτι🙂
    Το θράσος σου είναι απίστευτο λέμε Βάμπιρα .

    ΥΓ Κάθε επόμενο σου σχόλιο εδώ θα διαγράφεται :mrgreen:

  5. Ο/Η nosfy λέει:

    γ) Το ποστ αυτό θα παραμείνει ανηρτημένο και δημόσιο για λίγες ακόμα μέρες , εφόσον ο εν λόγω τηρήσει το “σε λίγο” του επιτέλους και σταματήσει κάθε αναφορά του προς εμένα. »
    αντε διεγραψε το κι αυτό… για να δουμε ποσο …συνεπής εισαι ντε …( οσο για το ΘΡΑΣΟς ειπε ο Γαιδαρος τον πετεινο κεφάλα )

  6. Ο/Η papoylis λέει:

    Γκούπ

    εν σχόλιον διεγράφη

    Στη τρύπα σου ξεφτίλα και μακρυά από εδώ …! :mrgreen:

  7. Ο/Η papoylis λέει:

    Καλά ρε μαλακοπίτουρα …. δεν καταλαβαίνεις ρε χαιβάνι …. Ουστ από δω

    ΥΓ

    και έτερος μπαλτάς έπεσε😉

  8. Ο/Η Τίμιος λέει:

    Φιλοσοφούμεν άνευ Μαλακίας

    Ποτέ δεν είναι αργά για αμφίστομο μπαλτά
    για τη φιλοκακία, την ξεπεσμένη σήμερα «ευτέλεια»
    που λέμε αλλιώς για πλήρη συννεόηση ψυχών
    των κατασπαραγμένων φίλων μας, παλιών,
    και ξεσκισμένων πια..

    ΞΕΦΤΙΛΑ

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    Τίμιε

    επειδή δεν έχω τίποτα μαζί σου , ούτε μου χρειάζεται να ανοίγω νέες παρτίδες , κάνε
    μου σε παρακαλώ τη χάρη και μην ξανασχοληθείς με αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα…

    Παρά το χαρακτηρισμό του γκραν φινάλε σου που απευθυνεται μάλλον σε μένα ( ο κολλητός σου τον χρησιμοποιεί σε κάθε επόμενο σχόλιο του που ΔΕΝ εμφανίζεται εδώ ) στο λέω ήρεμα και απλά :

    είσαι ευπρόσδεκτος εδώ να ασχοληθείς με οτιδήποτε άλλο εκτός από τη διένεξη μου με το βάμπιρα …. 😉

  10. Ο/Η papoylis λέει:

    Και μια οφειλόμενη απάντηση στο τελευταίο εδώ εμφανισθέν σχόλιο του ..κόμητος

    Ρε ανεπαρκέστατε ( αναγνώστη ) , τι λέει ορέ στο τελευταίο μου απντέιτ ;;;

    «Το ΠΟΣΤ αυτό θα παραμείνει αναρτημένο για όσο γουστάρω. Νέα UPDATES τέλος …πάπαλα … φινίτο. Όποιος ενδιαφέρεται να διαβάσει τα νεώτερα , αν προλάβει ας πάει στου Κόμητος Σαχέρ . Με τα δικά του ποστ και σχόλια ας κάνει ό,τι θέλει και ας γράψει ό,τι θέλει….!»
    :mrgreen:

Σχολιάστε

