Τα κουνέλια τραγουδάνε ακόμα….!

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ PLAYFOTI ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ..!

Η φωτογράφηση έγινε στη μαγευτική παραλία του Ασπροπύργου που μας παραχώρησε , ευγενώς προσφερθείσα , η ΕΧΑ.  Catering και υπηρεσίες ασφαλείας ήταν ευγενική χορηγία του ΥΠροΠο. Τους ευχαριστούμε θερμά…!

 

This entry was posted in commercials, Ανασκο(λο)πηση Επικαιρότητας, Ξεφτίλα ρεεεε. Bookmark the permalink.

9 Responses to Τα κουνέλια τραγουδάνε ακόμα….!

  1. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Τι τα θες τι τα γυρεύεις
    και ρωτάς κι ανακατεύεις
    κάνε φίλε το κορόιδο
    έχουν γίνει όλα ρόιδο

    πάρε βόλτα την καλή σου
    να φορτίσεις τη ψυχή σου
    αντοχή θα χρειαστούμε
    κοίτα πως θα πορευτούμε

    όσο έχει καλοκαίρι
    κάπου φέγγει έν αστέρι
    φέρν η θάλασσα αγέρι
    κι ακαρτέρει κι ακαρτέρει

    να ανθίσει μια ελπίδα
    αν την δεις και μένα σφύρα
    πιάσε θέση στο μουράγιο
    και κουράγιο βρε, κουράγιο

  2. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εύχομαι νάχει πάει διακοπές οικογενειακώς!!
    Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν έχω καλή πρόσβαση για να γράψω σήκουελ του Πάκη

  3. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Χμμ… δυστυχώς δεν έχω πάει ακόμη, χθες έκανα τη …φορολογική μου δήλωση (ααχ και βαχ και ξαναβαχ) και έτσι πάλι δυστυχώς Παπούλη, χάσαμε το σήκουελ του Πάκη! :mrgreen: 🙂
    Πάντως Αναγνώστη κατεβαίνω οσονούπω στο χωριό μας.
    Να πιάσω …θέση στον πλάτανο για τις αγορεύσεις σου.
    Αν κατέβεις κι εσύ το μέηλ μου το έχει ο Παπούλης! 😉

  4. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Η πλάκα είναι ότι δεν κατεβαίνω ειδικά φέτος στο ,χωριό ..μας (μου με την ευρεία έννοια, ξέρεις πώς είναι αυτά) τουλάχιστον μέχρι το Δεκαπενταύγουστο και βλέπουμε, διότι έχω έχω μπλέξει και πού λές ότι ανεβοκατεβαίνω;;
    Όου γιες , στην ερωτική (χο χο χο) ..νύμφη του Θερμαϊκού!!
    Πέραν του γεγονότος ότι είσαι ένα βήμα μπροστά (ή καλύτερα 2 εγώ πίσω, πράμα λογικό, αφού είμαι πιο σόφρων ..γενικότερα), ήτοι σε ακολουθώ κατά πόδας και με δεδομένο ότι και το δικό μου μέηλ τόχει ο Παπούλης, πρέπει οπωσδήποτε μέχρι αρχάς Σεπτεμβρίου να συντονισθούμε, ώστε να έχω την χαρά (αλλά και την τιμή) σε ..διαφωτίσω και να σου δείξω τον ορθό δρόμο στην Πολιτική αλλά και γενικότερα (χο χο χο ) δια ζώσης!!
    Τώρα στη Μακεδονία ή στη Μεγαλόνησσο, μικρή η διαφορά.

    ΥΓ Πέρσι που στον γνωστό πλάτανο είχαμε σχεδιάσει τις στρατηγικές διεξόδου για τη χώρα, πού στο ..καλό γύρναγες;;

  5. Ο/Η nikiplos λέει:

    Στην Νυφίτσα του Θερμαϊκού, θα είμαι κι εγώ εκεί μετά τον 15Αύγουστο…
    δεν ξέρω για Πλάτανο, αλλά για κάνα καλό μέρος να βγάλει κανείς τη ζέστη είμαι όπεν σε ιδέες…
    Γιατί φαντάζομαι η Κληματαριά θα έχει πλέον κλείσει…
    🙂

  6. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Στο Λεπέν για φαί και τσίπουρο (διαχρονική αξία) και μετά σε άφτερ που θα διαλεξει ο ανωτέρω (του προηγούμενου σχολίου μου), διότι πρέπει να αξιοποιούμε τις δεξιότητες, ακόμη και αν η σοφρωσύνη μας δεν μας βρίσκει πάντοτε συμφώνους.
    Μετά θα κάνουμε ανταλλαγές (σαν μέλη της ΠΟΣΔΕΠ που επωφελούνται από τα κοινοτικά προγράμματα ανταλλαγών φοιτητών και κάνουν ταξίδια) και θα ..καταλήξουμε νότια για να ..αιφνιδιάσουμε και τον άλλον πούχει και τα μέηλ

  7. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    «ΥΓ Πέρσι που στον γνωστό πλάτανο είχαμε σχεδιάσει τις στρατηγικές διεξόδου για τη χώρα, πού στο ..καλό γύρναγες;;»
    Μα σχεδίαζα τη στρατηγική διεξόδου για τη χώρα από τα …αριστερά της αρχαιότερης ελιάς στον κόσμο στο …κάτω χωριό μας οπότε που να προλάβω να τοποθετηθώ στο …κέντρο της σκιάς του πλατάνου του χωριού σου Αναγνώστη;;; 😉
    Παίδες, επειδή προβάλλει αδήριτη ανάγκη να συντονιστούμε περαιτέρω για να αναπτύξουμε τη σωφροσύνη που μας διακρίνει, σύμφωνα και με όλους τους αντικειμενικούς παρατηρητές, για το καλό αυτής της έρμης χώρας, εκτός απροόπτου κατεβαίνω την Παρασκευή και ανεβαίνω στις 21 του επομένου μηνός.
    Κανονίστε τις …πορείες σας! 🙂

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Ο Παπούλης βρίσκεται στο κλεινόν άστυ εργαζόμενος σκληρά για τον επιούσιο εκλεκτοί μου αναγνώστες , επομένως σας γράφω από το τόπο δουλειάς όπου και κοιμάμαι τα βράδια. Ευτυχώς όπως βλέπετε έχω πρόσβαση σε PC 🙂

  9. Ο/Η Left G700 λέει:

    Και κουράγιο και κουράγιο
    μάς γαμήσανε τον άγιο
    μα ο Νικάλφας το βιολί του
    και τη σκούφια την καλή του!

    Τώρα δε που θα τα μπλέξει
    με τον Αναγνώστη-Φέξη
    (βάστα με να σε βαστώ
    ν’ ανεβούμε το βουνό!),

    τώρα είναι που θα χάσει
    πριν του φεγγαριού τη χάση
    όλα τα παραφερνάλια
    (και τ’ αυγά και τα πασχάλια!).

    ΥΓ 😉

Σχολιάστε

