θα πάρει πολύ ακόμα αυτή η κωμωδία ;;;

Λέτε να τα βρούν για το νέο Γκοντό  ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν μας καλοί μου αναγνώστες. Εγώ πάντως λέω :

«Δε γίνεται τίποτα»……🙂

( όπου δέντρο η πτωχή πλην τιμία πατρίς και  σκελετός ο εξαθλιωμένος κοσμάκης : σκηνικαί οδηγίαι υπό Σαμουήλ Μπεκέτιου )

This entry was posted in Παίγνια στο Alkatraz, Πολιτικούρες. Bookmark the permalink.

118 απαντήσεις στο θα πάρει πολύ ακόμα αυτή η κωμωδία ;;;

  1. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    «Κωμωδία»;
    Εννοείτε «Πράξη 84.671» παπούλη,
    γιατί η «Πράξη 1» παίχτηκε κατά το 1821 (αν δεν απατώμαι)

  2. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    Ελησμόνησα: περί Νικηφόρου ως ΓΑΠαπόγονου τι λέτε;

  3. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…

    Πιστεύω πως εδώ που έφτασαν θα πρέπει να τα βρουν, για να τους μείνει κάποιο ίχνος αξιοπρέπειας-σοβαρότητας…
    Δεν ξέρω τις εξελίξεις, ούτε παρακολουθώ κάποιο εντεταλμένο κλουβί (κανάλι) με παπαγαλάκια…
    Ο Σαμαράς, με την αναδίπλωση που έχει κάνει, πρέπει πάση θυσία να καταλήξει σε κάποιο πρόσωπο με τον ΓΑΠ,
    ενώ ο ΓΑΠ, έχει απωλέσει προ πολλού, κάθε μετρήσιμη σοβαρότητα ή αξιοπρέπεια.
    Εν τούτοις, αν ανακρούσουν πρύμναν και οι δύο, δεν μένει παρά εκλογές…

    προσωπικά θα προτιμούσα τις εκλογές, από το να σχηματιστεί μια κυβέρνηση με πρόσωπα που ουδείς ψήφισε και πολύ περισσότερο ελέγχονται για αυτά που τους προσάπτουν: αντικειμενικότητα, υπεράνω υποψίας, και κυρίως «πολιτικά ουδέτεροι».

  4. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    Η μικρη πικρή αληθεια -συμπερασμα των ημερων ειναι οτι και οι πολιτικοι μας και οι πολιτικου της ευρωπης (και τουυ κοσμου σημερα) ειναι -απο ηθικη ..αποψη- ακριβώς οπως εμεις οι υπολοιποι (ο…λαός): ουτε καλύτεροι ουτε χειροτεροι

    http://nosferatos.blogspot.com/2009/01/blog-post_7859.html

  5. Ο/Η papoylis λέει:

    Παναγ(ρ)ιώτατε Βαρθολομαίε

    η καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων σου οφείλεται στη WordPress
    κατακρατεί για έλεγχο το πρώτο σχόλιο κάθε νεοεμφανιζόμενου σχολιαστή

    Όπως είδες ο Νικηφόρος μάλλον πάει για βρούβες 🙂

  6. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Τώρα πόσο (ποσοστό) κωμωδία, πόσο τραγωδία, καθήστε να δούμε.
    Εδώ και ενάμισυ χρόνο ..φημολογείται ότι ισχύει μια συμφωνία (ερμηνεία των όσων έχουν υπογραφεί και θα υπογραφούν).
    Θα εφαρμόσουμε το Μνημόνιο και ότι διορθωτικό (κατά την ελεύθερη κρίση των εγγυητών των δανείων) χρειαστεί ..αυθορεί και παραχρήμα.
    Μα σκληρό, μα δύσκολο , μα καταστροφικό, αυτή είναι οι κόκκινη γραμμή για τους ΕΕδες και λοιπούς εγγυητές.
    Δηλαδή πώς αλλιώς να μας το πουν για να το καταλάβουμε ότι έτσι καταλαβαίνουν τη συμφωνία.

    Μετά από τα πρώτα μέλια (2-3 πρώτες δόσεις), άρχισε να αμφισβητείται σταδιακά η πορεία εφαρμογής.
    Στην αρχή με επιμέρους προβλήματα και φτάσαμε στο «κινδυνεύει» αφού «δεν κάνατε τίποτα» και μετά μας κοροϊδεύετε (νομοθετείτε και δεν εφαρμόζετε).
    Στο βάθος πάντα ..ελλοχεύουν τα γκρηκ στατίτικς σήκουελ 3 (ή 4 , δεν θυμάμαι).
    Στον αντίποδα αυτού υπάρχει το «πέρα από αδυναμίες στην εφαρμογή, η αιτία είναι ότι το «πρόγραμμα» είναι τερατούργημα και έτσι και αλλιώς από γεννησιμιού του αποτυχημένο».
    Αυτό δεν δέχονται να το συζητήσουν μαζί μας, πώς αλλιώς να το πούνε;;

    Φτάνουμε στη συμφωνία του Ιουλίου, οι ίδιοι λέν ότι χρειάζεται κούρεμα και μετά τον Οκτώβριο ποιο κούρεμα 21% , οι διεθνείς συνθήκες επιβάλλουν αλλαγή ρότας στο 50-60 κλπ κλπ.
    Επί της ουσίας το παιχνίδι άνοιξε για όλους και οι αντιθέσεις με τράπεζες, οίκους, ιδιωτικό τομέα είναι αυτό που παίζεται (που λέει και ο ..Δημοσθένης) και γενικώς όλα ανοικτά και ρευστά.

    Εκεί εμφανίζεται ο ΓΑΠ λέγοντας «ναι στα όσα σας είπα στις 27/10, δηλαδή ναι σε όλα», αλλά αφού το περάσω από Δημοψήφισμα τον ..Ιανουάριο.
    Δηλαδή από ..εφαρμοστές , γινόμαστε παίκτες στο διεθνές παιχνίδι.
    Και με τι όρους;;
    Η μία μεριά εκπροσωπείται με ..μανατζμεντ που δεσμεύει το Μέρος, από την άλλη ο Μάνατζερ αφού διαπραγματευτεί θα γυρίσει πίσω για την τελική επικύρωση.
    Χο χο χο (χο χο χο λέω).

    Τα υπόλοιπα είναι γνωστά , τον καλούν στις Κάννες και του εξηγούν «βρε παιδί μου δεν είναι για εσάς αυτά, αυτά τα Κέντρα και οι οίκοι είναι επικίνδυνοι και για μας και θα μας ανάψεις καμιά φωτιά, οπότε 1,2,3 και στο παραμικρό όξω από την πόρτα.»
    Απαντάει ο άλλος «όχι πώς , εγώ, αλίμονο, αυτό που λέτε εννοούσα», αλλά του είπαν ότι έτσι όπως τάκανες(κάνατε) 2 χρόνια τώρα, για να πάρετε 6η δόση και λοιπά δεν μας φτάνουν αυτά που λες εσύ, θέλουμε να μας το πούνε όλοι (και ο Αντωνάκης που θέλει ..διαπραγματεύσεις , τουλάχιστον) και να τα υπογράψουν κιόλας και μετά να δούμε και ..δειγματοληπτικά και την εφαρμογή 2, 3 που συμφωνήσαμε.
    Και βλέπουμε!!
    Η κωμωδία που παίζεται αυτές τις μέρες είναι ότι κανείς δεν θέλει να καταλάβει το «και βλέπουμε».
    Έτσι «εκλογική κυβέρνηση», «βραχύχρονη υπηρεσιακή» , ο Παπαδήμος, ο ΑΝτώνης , ο ΓΑΠ .
    Πώς να το πουν, Κύβέρνηση που θα αποδείξει (και εμείς θα κρίνουμε) ότι Εφαρμόζονται τα ..συμπεφωνημένα.
    Θα μου πείτε είσαι υπερβολικός.
    Δεκτόν, αλλά όταν καταλαβαίνεις ότι ..κάτι πρόβλημα έχεις , καλό είναι να βλέπεις και το τι λένε οι άλλοι πριν προχωρήσεις στις ερμηνείες αυτών που λένε.
    Αυτά και παραμένω ..απαισιόδοξος.

  7. Ο/Η papoylis λέει:

    ομοίως Αναγνώστα

  8. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Έλα ρε παπούλη αμάν, βιάζεσαι μην κρυώσουν τα σουτζουκάκια σπίτι! Κάτσε ακόμα έχει γέλιο! Ο λόγος μου συμβόλαιο, τι είπε ο γίγαντας!! χαχαχαχαχαχαχαχαχ

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    🙂🙂

  10. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    Ώστε έτσι! Κι εγώ που νόμιζα ότι μόνον ο γούγλης με παρακολουθεί.
    Άμα ενδιαφέρεσαι για καμιά Μητρόπολη, πες το κι έγινε. Αφού και σεβάσμιος είσαι, ως Παπούλης και πείρα χειρισμού του ποιμνίου διαθέτεις.
    Τις «βρούβες» δεν επρόκειτο να τις αποφύγουμε, αφου οι 3 «λύσεις» που ακούστηκαν και όσες τυχόν δεν ακούστηκαν, ήταν λύσεις πολιτικής α λα ΓΑΠ με προεγκατεστημένο το πακέτο των ελληνικών.
    Στην 7η δόση θα αυτοπροταθώ για πράιμ μίνιστερ. Αϊ λάικ δις γκέιμ (but Greece’s creditors like it more than anyone). Perastika mas.

  11. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Βρήκα κάτι εφάμιλλο του Αντώνη του μπεσαλή στην ηλε-πατσαβούρα του Ψυχάρη: ο Μιμάκιας «διακριτικός Πυλάδης» 😀😀😀😀 θα σπάσει η σπλήνα μας ρε, κάντε και κανένα διάλειμμα!!!

  12. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εμένα αυτές τις ώρες το μυαλό μου πήγε και στον Κώστα Μητσοτάκη.
    Σκεφτόμουν άντε τώρα νάναι σε κανα καφενείο με συντοπίτες του και να του λένε «Αχ Κώστα, άδικα σε κατηγορούν τόσα χρόνια, αν το Μητσοτακαίικο δεν ήταν προσσηλωμένο στη δημοκρατική νομιμότητα και στην Εσωκομματική Δημοκρατία, αν δεν δείχνατε σεβασμό στο τι ήθελε η λαϊκή βάση της Παράταξης, τώρα η Ντόρα θα ήταν σίγουρη Πρωθυπουργός, όχι σαν …κιαυτόνα τον ακατανόμαστο».
    Ε!! δεν μπορεί , μια βουή θα τουρχότανε του ανθρώπου (και κατά τη γνώμη μου δικαίως, έτσι θα γινότανε)

  13. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Κι εγώ φίλτατε φοβόμουν να το αναφέρω, μην με περιλάβει ο βρυκόλαξ, αλλά είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ πρόταση: Κώστας Μητσοτάκης για πρωθυπουργός, με αντιπρόεδρο Κυριάκο (για τον άλλον βάλε απευθείας Ράιχενμπαχ) και υπεξ Ντόρα!!!

    Όχι που θα μας πει αυτή η διεστραμμένη η αυστριακιά για δύο οικογένειες που κατάστρεψαν τη χώρα μας (καλά ο Κώστας θα πρέπει να είναι απαρηγόρητος μετά από τέτοια χοντράδα)😀😀

  14. Ο/Η bernardina λέει:

    Food for thought
    Το Βέλγιο κοιλοπονούσε εξίμιση μήνες μέχρι να βγάλει πρωθυπουργό αλλά τέτοιος κουρνιαχτός δεν θυμάμαι να είχε σηκωθεί.
    (Και για όσους σπεύσουν να ισχυριστούν ότι άλλο ψωροκώσταινα άλλο έδρα της κομισιόν, υπενθυμίζω ότι έτοιμο είναι κι αυτό να βαρέσει κανόνι).
    Επίσης κάπου πήρε το μάτι μου ότι μετά από κλωτσοπατινάδα που παίξανε οι γνωστοί εξ απορρήτων μυστικοσύμβουλοι μέσα στο ίδιο του το γραφείο, ο Σαχλαμαράς δεν άντεξε και κατέβηκε με τα πόδια στο πεζοδρόμιο για να μη φάει καμιά αδέσποτη ξανάστροφη. (Κάθε συνειρμός με την ονομασία της λεωφόρου σε σχέση με τη λέξη πεζοδρόμιο είναι κακόβουλη):mrgreen:
    Και επί του πιεστηρίου από τη «Φωνή της Συγγρού» (aka Μ. Σπυράκη) Η ΝΔ ΔΕΝ βάζει κοινοβουλευτικά στελέχη της στη νέα κυβέρνηση.
    χαχαχααααχαααααααχαααααχαααααχααααααχαααα

    Τον Μητσοτάκη ρε, τον Μητσοτάκη! 👿 👿 👿 👿 Ανέκαθεν πίστευα ότι η δικαιότερη μορφή δικαιοσύνης είναι η εκδίκηση!

  15. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εγώ το βλέπω πιο ..ανοικτά
    Κωνσταντίνος Μητσοτάκης εγγυητής και εκτελεστικές Όλγα Κεφαλογιάννη , Μιλένα Αποστολάκη και Εύα Καϊλή (Τρόικα).
    Και ανανέωση και επιβράβευση για τις τολμηρές κινήσεις ανατροπής του ..σαρδανάπαλου και σπάσιμο στους δι΄λαφορους ..ΥΠΕΣΑΗΔ.
    Μόνο με καινοτομία θα πορευθύμε στο μέλλον!!

  16. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Αποκλειστικό: αποκαλύπτεται ο λόγος των ΄καθυστερήσεων στη διαμόρφωση του κυβερνητικού σχήματος. Καμμία ολιγωρία και κανένας καυγάς – αυτά ήταν για να καλυφθεί η γιγαντιαία διεθνής συντονισμένη επιχείρηση να εντοπισθεί το πρόσωπο που είχε προεπιλέξει σύσσωμη η υπεύθυνη πολιτική ηγεσία του τόπου, για ν’αναλάβει τις τύχες της πατρίδος.
    Ο Μάκης Ψωμιάδης.
    Η αγωνία κατέλαβε το στενό κύκλο των κεφαλών του κράτους, κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης, όταν έγινε γνωστό οτι οι επαφές με το Μάκη είχαν χαθεί κατά τη διάρκεια μυστικής αποστολής σε εχθρικό γειτονικό έδαφος – αποαστολής που ελάχιστα άτομα γύρω από το διοικητή της ΕΥΠ, ίσως και τα ανώτατα κλιμάκια της Μοσσάντ, γνώριζαν

  17. Ο/Η Τίμιος λέει:

    «Συμφώνησαν για μένα, τα ‘σπασαν για τους υπουργούς»
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=324555

    Τα πάντα όλα…

  18. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπλακσίπιε

    Δεν είναι απίθανο η όλη καθυστέρηση να οφειλόταν ακριβώς στη προσπάθεια εντοπισμού του … Αγαπούλα.

    Πιθανολογείται πλέον βάσιμα ότι αυτόν θα ανακοινώσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ως πρωθυπουργό σε λίγη ώρα αφου ο εν λόγω Μάκαρος είναι :

    α) Πρόσωπο με διεθνή αναγνώριση και εμπειρία
    β) βαθύς γνώστης των οικονομικών και των διαπραγματευτικών μεθόδων
    γ) ιδιαίτερα αγαπητός στο πανελλήνιο
    δ) αξιόπιστος και έγκυρος

  19. Ο/Η bernardina λέει:

    To νου σας μόνο, γιατί οι ομοιότητες γίνονται κομματάκι… κάπως😉

    http://www.antinews.gr/2011/11/09/132654/

  20. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Λογικόν Μπέρνυ, αφού… εμείς τα δίνουμε (υποφαινόμενος με τον παπούλη και τον αναγνώστη)😀
    Το άλλο με τον Ιταλό όμως το κρατάω εγώ αποκλειστικό

  21. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ο Αναγνώστης δεν είναι φαλλοκράτης σαν τους άλλους 2, να τα αφήσετε αυτά τα ..συλλήβδην.
    Παπούλη παρακαλώ πρόσεξε την πρότασή μου και δες την από τη ..σκοπιά πώς θα εκλάμβαναν διάφορες συμπάθειες σου (λειτουργώ ενωτικά περί τον στόχο όπως βλέπεις).
    1. Μπένυ
    2. ΥΠΕΣΑΗΔ και λαλήσας περί ..καλτσοδετλων
    3. Λοιποί (..μνηστήρες).

    Επίσης αν ήσουν ..Δια βίου πώς θα τόπαιρνες το θέαμα (και πολιτικώς και γενικότερα).
    Της Ντόρας δεν τη χρειάζεται να στηρίξει άλλη (πχ την Όλγα) μετά από αυτά που τούκανε ..εσωκομματικώς. Μην κοιτάς που δεν τον αφήνουν οι συναισθηματισμοί τον άνθρωπο (οικογένεια).
    Αν το δείς ..ανοικτά θα δεις πόσο ενωτική πρόταση είναι ου μην και πολτικά ορθή ..πολυπλεύρως αν το δούμε.

  22. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπέρνυ

    λες το πρόβλημα να είναι μήπως παίρνω γραμμή από το αντινιούζ 🙂🙂
    Πάντως ακόμα αναμένεται ο ..νυμφίος 🙂🙂

    Τέτοιο καταγκιοζιλίκι μάγκες μου έχω να το δω πολλά χρόνια… μάλλον από το 65 και προφανώς θα έχει την ίδια τύχη ως εγχείρημα. γιατί ( μέχρι στιγμής ) πάσχει και συνταγματικά …

  23. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Εγώ λέω να πάμε άλλη μία: ξαναβγαίνει ο Γιώργος και λέει, είδατε, η κατάσταση αδιέξοδη, άρα καλά το σκεφτόμουν, μένω εγώ και κάνω δημοψήφισμα!😀😀
    Θα στείλει η Μέρκελ κομμάντα με ζουρλομανδύες στου Μαξίμου. Η παράδοσις θα γίνει στο Δαφνί

  24. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Μαύρο Πρόβατο αυτό σκέφτηκα (αν και το σατανικό με το δημοψήφισμα μου ..διέφυγε και δεν το σκέφτηκα):
    προ του αδιεξόδου, να παραμείνει ο ΓΙώργος με τη ..στήριξη Σαμαρά (για την ψήφο της δανειακής) και μετά ΑΜΕΣΩΣ Εκλογές να λέει η συμφωνία (χο χο χο).
    Αν θα χρειαζόταν εκ νέου ψήφος εμπιστοσύνης ή αρκεί η ..προηγούμενη το συζητάμε (εκτενά στο δημόσιο διάλογο με Συνταγματολόγους και έτσι)
    Πέρασε και από το μυαλό μου και μια ολιγοήμερη «στάση» ..στου Βενιζέλου όπου «θα πλήρωνε για ότι έκανε , ότι δεν έκανε και ότι είχε σκεφτεί να κάνει» και μετά το άδειασμα (δεν στάθηκε ικανός να εμπνεύσει τους συναδέλφους του του Κοινοβουλίου) θα (ξανα)καταλήγαμε στο Γιώργο.

    Και σα να βλέπω το Γιάννη Μανώλη , μαζί με τον Πάνο Παναγιωτόπουλο ου μην και τον Μάκη Γιακουμάτο να συμφωνούν , το Απόστολο κακλαμάνη να θεωρεί τη λύση κοινοβουλευτικώς πρέπουσα, το Φαήλο να επιδοκιμάζει , τον Μπερλουσκόνι να του μπαίνουν ιδέες και τη Μέρκελ, Ρεν, Γιούνκερ και λοιπά να κόβουν φλέβες.
    Α!! και ο Νταλάρα να δηλώνει αισιόδοξος για την πορεία της Συμφωνίας της 26ης (μπορεί και 27ης εδώ που τα λέμε θα μονολογεί)

  25. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Ε ναι φίλτατε. Οι μεγάλες ιδέες είναι απλές, σαν το μήλο που έπεσε στην κεφάλα του Νεύτωνα («μήπως έπεσα κι εγώ στο μήλο;» σκέφτηκε πριν να την πέσει στο μήλο και ν’αρχίσει αυτή η περιπέτεια της ανθρωπότητας όπου μας βάλατε εσείς οι μοντέρνοι😉 )
    Στηρίζουμε Γιώργο, λοιπόν. Ανελέητα😀

  26. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Σημαντική παράλειψις η μη συμμετοχή του κ, Κοντού στη νέα κυβέρνηση. Κατέπληξε η επίδοσις του κ. Πάγκαλου, που κατάφερε να πάρει το ίδιο οφίκιο μένοντας εντελώς ανέκφραστος και ακίνητος! Μήπως τον ξέχασαν; Μήπως έχει γίνει μάστερ Γιόντας;
    Φοβάμαι οτι δε θα το μάθουμε. Τουλάχιστο όχι εγώ, που προσπαθώ να συνέλθω από τα γέλια τώρα που θα (ξανα)-αρχίσουμε να συζητάμε σοβαρά για το τι μας βρήκε και τι μας περιμένει, λαό και τόπο.

  27. Ο/Η papoylis λέει:

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ😆

    Τι πλάκα έχουν τελικά οι θεσμικοί μας άνδρες 🙂

    ΥΓ αυτό μετά τα τελευταία ορέα γεγονότα και την αναβολή του πράγματος για αύριο στις 10 πμ

  28. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    😀😀 γιες!!!!! Το κέφι συνεχίζεται!!! Η παράσταση έχει τέτοια τρελλή επιτυχία, που θα ανέβει και γι απόψε!! Κι άάάάλλο, κι άαααααααλλο!

  29. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    Μόνο μη μας κοπεί το γέλιο απότομα (εντάξ, εντάξ… δεν το σοβαρεύω)

  30. Ο/Η bernardina λέει:

  31. Ο/Η papoylis λέει:

    Αυλαίαααααα….

    Από αύριο ανεβαίνει βουκολικόν δράμα🙂

  32. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    😀 απλώς να δούμε λίγο από το make-off!

  33. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Παππούλης:
    «…Μπέρνυ
    λες το πρόβλημα να είναι μήπως παίρνω γραμμή από το αντινιούζ;»

    Για την ακρίβεια, το πρόβλημα, καλέ μου @Παπς, είναι ακριβώς ότι ΔΕΝ παίρνεις γραμμή από το αντινιούζ!…
    (Μακάρι νάταν τόσο απλό)
    Η ανεπαισθήτως επελθούσα ταύτισή σου
    με τον λόγο και το έθος όλων αυτών,
    είναι (όχι το πρόβλημα, αλλα) το ΔΡΑΜΑ σου…..

  34. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Χρήστο μου (@Χρήστος Κ.)
    επίτρεψέ μου «εν αρχή» να διατυπώσω το ανυπόκριτο δέος μου
    για την ταχύτητα αντίδρασης των απαντητικών σου ανακλαστικων.

    Μόνο που
    -συνέχισε, παρακαλώσε, να μου επιτρέπεις-
    η παραπομπή-απάντησή σου,
    και ειδικότερα στο σημείο της

    «….Το κεφάλαιο για πρώτη φορά περνά σε μια αδιαμεσολάβητη διακυβέρνηση, επιβάλλοντας μάλιστα στους δουλοπρεπείς αστούς πολιτικούς την επιλογή και συγκεκριμένων προσώπων…»,

    δεν φαίνεται
    (πώς θα μπορούσε άλλωστε;)
    να απαντάει ευθέως στο πάγιο-διαχρονικό ερώτημα:
    «Γιατί,
    ενώ ο αριθμός των καθημένων πτηνών (πουλάκια)
    παραμένει σε κάθε περίπτωση σταθερός (3, ως τεκμαίρεται και εκ του «τρία πουλάκια κάθονταν…»),
    εν τούτοις, εκείνο (ΣΣ το πουλάκι)
    που σε κάθε περίπτωση δείχνει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες
    (ωδικές ή άλλες)
    είναι-παραμένει το ΕΚΤΟ κατά σειρά, και ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ?….
    (ως σαφώς προκύπτει εκ του «…το ΕΚΤΟ κελαϊδούσε..»)

  35. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Ευθυμησαμε!

  36. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    Βαγγελη θα γινει τωρα ο Ευαγγελος προεδρος του Πασοκ;;

  37. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    το πιο ανατριχιαστικο σ’ολη αυτη την ιστορια ειναι η ..εισοδος του Λάος στοο κεντρο -μετατις εντπωσιακές του κωλοτουμπες απο το Μνημονιακό στο ατιμνημονιακό μπλογκ και τούμπαλιν – μεσα σε αυτην την τηλεοπτική μεταδημοκρατια οπου εθιζιομαστε ολοι σαν τον Μιθριδατη-σιγά σιγα σε πραματα που πριν απο 4 -5 χρονια θα φαινοτανε επιστημονικη ..φαντασια..
    (αντε να δουμε κατα πσο ευοδωθηκαν οι οροιπου πριν απο λίγο εβαλε ο Καρατζαφερης αλλά και ο Σαμαρας το καλοκαιρι)

  38. Ο/Η nikiplos λέει:

    χαλαρώστε…

    η ζωή αλλάζει δίχως να κοιτάζει τη δική μας

    μελαγχολίά…

  39. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    συμφωνώ. Ας δειξουμε εμπιστοσυνη στη μοιρα , στην αορατη χειρα των Αγορων , στην Γραφεικρατια των Βρυξελλων , στην ιαματική δυναμη του χρονου, στην τηλεοραση, στην μεταβατική μας κυβερνηση καιεν τελει στην Κριση του ελληνικου λαου που θα μας βγαλει απ την ..κριση

  40. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    ΑΙΣΙΟΔΟΞΕΙΤΕ

  41. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εσείς, που θ΄αναδυθείτε μεσ΄απ΄τον κατακλυσμό που εμάς μας έπνιξε,
    όταν για τις αδυναμίες μας μιλάτε σκεφτείτε και τα μαύρα χρόνια που εσείς γλυτώσατε.
    Εμείς περνάγαμε, αλλάζοντας χώρες πιο συχνά από παπούτσια
    Μέσα από ταξικούς πολέμους, απελπισμένοι σα βλέπαμε την αδικία να κυριαρχεί
    και να μην υπάρχει εξέγερση.
    Κι όμως το ξέραμε!
    Ακόμα και το μίσος ενάντια στην ευτέλεια παραμορφώνει τα χαρακτηριστικά.
    Ακόμα κ΄η οργή ενάντια στην αδικία βραχνιάζει τη φωνή.
    Αλίμονο, εμείς που θέλαμε να ετοιμάσουμε το δρόμο στη φιλία,
    δεν καταφέραμε να΄μαστε φίλοι ανάμεσά μας.
    Όμως εσείς, όταν θα΄ρθει ο καιρός ο άνθρωπος να βοηθάει τον άνθρωπο,
    να μας θυμάστε με κάποιαν επιείκεια.

    Απο το «στους μεταγενέστερους» του Μπ. Μπρεχτ.

  42. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    τωρα τον καταλαβαινουμε τουλαχιστον καλύτερα.

  43. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    περα απο το ζητημα του ευρω κλπ υφιστανται αλλα τρια που υποβώσκουν στο εσωτερικο μετωπο.: το ζητημα των ελευθεριων , το κοινωνικο ζητημα ,και το μεταναστευτικο (που συνδεεται και με τον ρατσισμο).
    το ποιο θα επικρατησει στη δημοσια Ρητορική και ΑΤΖΕΝΤΑ αλλά και το ΠΩΣ θα συναρθρωθει με τα αλλα δυο , θα κρινει και τις μετεπειτα εξελιξεις: ο δρομος για την κολαση ειναι στρωενος με τα κυριαρχα σημαινοντα στη δημοσια ατζεντα.

  44. Ο/Η bernardina λέει:

    ……………………………………..
    «The politicians sat on the wall
    and traded with the union game.
    Someone slapped a writ on our deficit
    not a penny left to our name.
    Oh, the times are hard and the credits lean,
    and they toss and they turn in sleep.
    And the line they take is the line they make
    but it’s not the line they keep.»
    ………………………………….

    αααααχαχαχαααχχχχ…

  45. Ο/Η papoylis λέει:

    Ναι Βάγγο μου ζω ένα ΔΡΑΜΑ

    ( το πρόβλημα είναι ότι μαζί με μένα το ζει και μια ολόκληρη κοινωνία 😉 )

    Πάντως ο γιωργάπης που τον υπερασπιζόσουν με νύχια και δόντια μέχρι πρόσφατα μας άφησε χρόνους μέσα σε μια μούγκα αντάξια του «επιπέδου» της προσωπικότητας του και του τρόπου που κυβέρνησε 🙂🙂

    Μήπως ζεις δηλαδή ΚΑΙ εσύ αυτό το ΔΡΑΜΑ ;;;; 😆

  46. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Αφού σημειώσουμε για μια ακόμη φορά την απίστευτη επίδοση Πάγκαλου, να λάβουμε υπόψη και μια καλή πλευρά των εξελίξεων για τα καθημάς: θα σταματήσουν (ελπίζω) οι ατέρμονες σχολιοκλάψες του βρυκόλακος για τον… κίνδυνο του φασισμού: σε αυτήν την «τριλάτεραλ» κυβέρνηση μας συγκυβερνούν εθνολαϊκιστές, φασίστες και συντονίζουν απευθείας οι κεφαλαιοκράτες. Α, κι ο stealth Πάγκαλος! Ο Γιωργάκης έκλεισε από τώρα για σκι στο Άσπεν, που λέει ο λόγος…
    Εδώ λοιπόν ο (καλός) φασισμός, αγαπητέ, στο ίδιο ιερό καθήκον με τους σοσιαλιστές και τους εθνολαϊκιστές, που ευλογεί αυτή τη στιγμή ο μακαριότατος Αθηνών και πάσης Ελλάδος. Ποιό νἀ’ναι αυτό;… Και ποιό να’ναι το δικό μας;;…

  47. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Κι όμως έχει και ορέα ..ντεζά βου:
    Επί παραδείγματι ο Αντιπρόεδρος Πάγκαλος θα ελέγχει και θα συντονίζει τον ..υπουργό(ακο) Αβραμόπουλο αφού θα πρέπει να ..ενημερώνει τον Παπαδήμο για την πορεία και την πρόοδο της του υπουργικού έργου (γιατί δεν φοράς το κράνος σου).
    Άμα το κοιτάξουμε θα βρούμε και άλλα.

  48. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Αρχιζει το ματς. Βαζω κρανος και παιρνω ποπ κορν.

  49. Ο/Η papoylis λέει:

    Χρήστο

    βγάλε το κράνος και φάε τα ποπ κόρν🙂

    Ο μπαλτάς έφαγε σχόλια έξη ( 6 ) 😆 😆

  50. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    καλά, σόρρυ δια την όχλησιν… Ήταν ο πειρασμός μεγαλος:mrgreen:

  51. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπουλη σε καταγγελω για κυνηγι του ανοθευτου και εκπαιδετικου τυπου θεαματος. Παω να δω Τρεμει. Τουλαχιστον εκει υπαρχει και το αξιοθεατο του αγρυπνου κωματος που ονομαζεται Μανωλης Καψης.

  52. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Μετριασμένο σου φαίνεται; Ωραία. Πες μας τώρα για την κυβέρνηση αυτή, πώς σου φαίνεται; Είναι μαύρο μέτωπο εθνολαϊκισμού/φασισμού/«εκσυγχρονισμού», με απευθείας συντονισμό από τους κεφαλαιοκράτες; Ή όχι;

  53. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπουλη με κοροϊδεψες κι εφαγα μια αδεσποτη.

  54. Ο/Η nikiplos λέει:

    τα παίρνεις όλα πολύ στα σοβαρά…
    είπε στον παλιάτσο ο ληστής…

    κι αυτή είναι η αδυναμία μας… 😉

    γιατί όταν από παλιάτσοι, γίνουμε ληστές,
    τότε θα μας νοιάζουν πράγματι,
    τα σοβαρά…

  55. Ο/Η papoylis λέει:

    Ε ρε γλέντια

    άλλα 8 σχόλια στο μπαλτά… 🙂

    Θα τα κόψω παϊδάκια γιατί η κατσαρόλα είναι άδεια απόψε ::)

    ΥΓ Αν συνεχιστεί το …πατιρντί θα ακούσετε ΚΑΙ χριστοπαναγίες και τα σχόλια για τους δυό σας θα κλείσουν οριστικά :mrgreen:….

  56. Ο/Η papoylis λέει:

    Νοσφεράτε

    ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ για σήμερα …. αύριο βλέπουμε
    Είσαι στη σπαμιέρα και μη με κουράσεις με τα άλλα νικ που χρησιμοποιείς… χρόνο μόνο θα χάσω

    ( άλλο ένα σχόλιο στο μπαλτά )

  57. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπς την καταλληλη στιγμη το κοβεις περασα την ωρα των δελτιων χωρις να το καταλαβω. Τι εχει τωρα το προγραμμα?

  58. Ο/Η papoylis λέει:

    Τρίο Ατενέ και αδελφές Μπρόγιερ Χρήστο μου. Μπαλέτο Γιάννης Φλερύ – Λίντα Άλμα . Σενάριο Μίμης Τραϊφόρος Σκηνοθεσία Αλέκος Σακελλάριος. Παίζουν Βάμπιρας και Μαύρο Πρόβατος

    Θα σερβιριστεί τας κεμπάπ από προσφάτως σφαγέντα σχόλια και άλλα μεζεδάκια. Όμως θα πρέπει να φέρετε το κρασί…🙂

  59. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφυ nosfy κτλ που χαριστικά στα έχω περάσει … Θέλεις να τα βρω να στα δείξω ;;;;

    ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ να σκεφτείς καν ότι θεωρώ πως το έκανες επίτηδες με απώτερο σκοπό , ούτε να σκεφτείς να το ψελλίσεις είτε στο μπλογκ σου είτε αλλού ως τάχα μου κλαψομουνίαση πως σε κατηγόρησα ποτέ γι αυτό ( ατυό επειδή έχεις ΑΛΛΟΥ είδους προηγούμενα με άλλα ιστολόγια )

    Και ένα στατιστικό για τους ενδιαφερόμενους.

    Ο Νοσφεράτος έχει τα τριπλάσια σχεδόν σχόλια από κάθε άλλον ( εμού συμπεριλαμβανομένου ) στη διαχρονική ροή των σχολίων 😉

  60. Ο/Η papoylis λέει:

    Δεν απάντησα ορέ ;;;;;

  61. Ο/Η papoylis λέει:

    Τελικά Νόσφη δε ..στρίβεις με τίποτα …

    Μην ανεβάσεις άλλο σχόλιο εδώ για σήμερα:mrgreen:

  62. Ο/Η bernardina λέει:

    Φτου γαμώτη μου! Κάτι ωραίο έχασα, το ξέρω. Φτου φτου φτου! Κατάρα στο λαδέμπορα…

  63. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Εμ, σ’ήφαγε η δουλειά χωρίς διάλειμμα… Εδώ γιορτάζουμε το τέλος του 1ου παγκόσμιου – μπουχαχαχχαχαχαχαχαχα – οπότε βρήκα ευκαιρία να το ρίξω έξω (ξανά σόρρυ παπούλη)😀

  64. Ο/Η papoylis λέει:

    Έχασες πράμα Μπέρνη μου…

    υπερπαραγωγή Νοσφεράτου που τσίμπησε πάλι σε ένα σχόλιο του Μπαλκσίπιου.

    Δυστυχώς για αυτόν ( και εν μέρει για μας , μόλις μπήκε στη σπαμιέρα )

  65. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπλακσίπιε

    δεν είναι και για να λιγωθούμε από τη ..χαρά μας😉

    Μπέρνυ

    Αν αναζητάς τα σφαγμένα , φαντάζομαι ότι εντός ολίγου θα αναρτηθούν αυτούσια στο ιστολόγιο του Βάμπιρα μαζί με τις σχετικές ιερεμιάδες….😉

  66. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    -Σαρδόνιος ο γέλως, παπούλη. Τρομώδης ατμόσφαιρα σήμερα στο Παρίσι, μεγάλη αμηχανία Σαρκοζύ και Μέρκελ, στη σκιά τροχιοδεικτικών βολών προς το στόχο του γαλλικού χρέους και σχεδιασμών επί χάρτου για το μέλλον (τέλος της γνωστής μορφής) της ευρωζώνης… Παρασκηνιακές και φανερές διαβουλεύσεις για να σταματήσουν οι μαζικές πωλήσεις γαλλικών χρωγράφων από… γαλλικές τράπεζες…

  67. Ο/Η papoylis λέει:

    Αυτό που άκουσα για το «τυπογραφικό λάθος» της S&P ισχύει;;;;

  68. Ο/Η papoylis λέει:

    Merci bien… imaginons que tout cela a ete ecrit par LE FIGARO 😉

  69. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Χαίρεσθε, μάλλον της π@@@@νας πρέπει νάγινε🙂
    Άμα τα βρούνε (καλά όχι σήμερα, αναγκαστικά) και κάνετε τραπέζι , το κρασί να το φέρει ..ο Μπλακσίπιος (και κάτι για αντρέ).

    Τώρα δεν ξερω τι ακριβώς …διημείφθει (και δεν είναι και απαραίτητο), αλλά μόλις γύρισα βρήκα ένα τραγούδι , το οποίο και σας αφιερώνω (σε όλους), ..πρωταγωνιστές τε και φιλοθεάμονες

    Αν ρίχνει λάδι σε καμιά φωτιά , ρίχτο στη …σπαμιέρα Παπούλη και το σερβίρουμε ως ..οντέβρ άμα κάνουνε τραπέζι🙂

  70. Ο/Η papoylis λέει:

    Σιγά που θα ρίξω στη σπαμιέρα τέτοιο κελεπούρι Αναγνώστα 🙂

    Όσο για τα ..τραγικά γεγονότα ήδη ξεκίνησε να τα …παρουσιάζει ο Νόσφης στο δικό του ιστολόγιο…
    Μια βόλτα από εκεί θα ικανοποιήσει τη περιέργεια σου😉🙂

  71. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παιδιά (και μεγαλύτεροι) ο τύπος λέγεται Στηβ Γκρίμετ (steve grimmet band) και δεν είναι κακός

  72. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Ησυχασε το δυτικο μετωπο. Καλο βραδυ στους μαχητες και κακη τυχη στη μαυρη κυβερνηση.

  73. Ο/Η Τίμιος λέει:

    πρασινομπλέ μαυρίλα – ώρα 21.30

    Έξω απ’ το σουπερμάρκετ, ένας νεαρός άντρας, ολόκληρος μες στον πράσινο κάδο, καταβροχθίζει κάτι σαν τυρί ή μπανάνα. Λίγο παρακατω, στο μπλε κάδο, τρεις πιτσιρικάδες με καροτσάκι, σκαλίζουν τα ηλεκτρονικά αποδιαλόγια του e-μαγαζιού που έβαλε λουκέτο.

  74. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    Τίποτε δε χάθηκε

  75. Ο/Η bernardina λέει:

    venceremos no pasaran! (Διαβάζεται σύμφωνα με το ήξεις αφήξεις ουκ εν πολέμω θνίξεις) 😉

  76. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αγαπητέ Papoylis,
    θέλω να σου εκθέσω μια σκέψη μου σε ένα πρακτικό ζήτημα που ανέκυψε, πάνω σε μια εμμονή μου, την αριστερή ηθική, ζητώντας τη γνώμη σου. Το ίδιο σχόλιο κατέθεσα και στους Left G700.

    Η αντιπαθέστατη σε εμένα κυβέρνηση Παπαδήμου είναι μια λογικη εξέλιξη, απόλυτα συνταγματική, έχει την έγκριση της πλειοψηφίας του λαού, προς το παρόν βέβαια, δεν ξέρω τι θα γίνει όταν αρχίσουν τα οργανα, δίνει τεράστιες δυνατότητες στην Αριστερά-πρώτη φορά μετά τη μεταπολίτευση- και αποτελεί στρατηγική ήττα του δικομματισμού, ιδιαίτερα δε του κ.Σαμαρά που στενεύουν τώρα τα περιθώρια υποκρισίας του.

    Δεν συμφωνώ με τις αριστερές δαιμονολογίες για αντισυνταγματικότητα, κυβέρνηση Μέρκελ τραπεζών κλπ, είναι προφανέστατα ανοησίες, πάντα οι κυβερνήσεις μας ήταν καπιταλιστικές με ότι αυτό σημαίνει. Αν μπορεί η Αριστερά ας καταθέσει τις συγκεκριμένες αντιπροτάσεις της για το που θα βρεθούν λεφτά, πως θα παραχθούν, από που θα κοπούν, που θα δοθούν κλπ, πέρα απο τις άσφαιρες επιθέσεις της στη ντόπια και διεθνή Κεφαλαιοκρατία κλπ

    Αυτό που ο ΣΥΡΙΖΑ και λιγότερο το ΚΚΕ (κάτι, όχι αρκετό, είπε περιπαικτικά για τον Καρατζαφέρη η Παπαρήγα) είχαν χρέος να πουν για την κυβέρνηση, είναι η επισήμανση πως μέσω αυτής, η Ακροδεξιά βαπτίστηκε στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ.

    Το είπε το γαλλικό σοσιαλιστικό κόμμα, οι Εβραίοι της Γερμανίας, το βροντοφωνάζουν ελληνικές οργανώσεις δικαιωμάτων, δεκάδες δημοκρατικά μπλογκ, το επισήμανε η Ελευθεροτυπία θυμίζοντας πως ο κ.Γεωργίου των πατριωτικών Αναχαιτίσεων (κουβέντα δεν λέει η Αριστερά και γι’αυτές κι ας είναι άδικες και άχρηστες κι ας κοστίζουν ο κούκος αηδόνι) και Υπερεξοπλισμών μας είχε σχέσεις με στελέχη της Χούντας.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ και η Δημάρ, όμως δεν δείχνουν να ενοχλούνται από την παρουσία ούτε του τηλεπλασιέ, ούτε το πελεκυφόρου Λεπενίσκου.

    Γιατί;

    Δεν θέλω να πω πως έγιναν ελαστικοί στο φασισμό κλπ
    Όχι.
    Άλλο θέλω να πω.
    Όπως κάνουν χωρίς αιδώ αυτό, που επιεικέστατα ονόμασαν οι Left απαντώντας μου, «δημόσιες σχέσεις» με φασίστες δεσποτάδες και με εθνικιστές πατριάρχες-για να μην πω χειρότερα πράγματα-έχουν αναπτύξει φιλικές σχέσεις στη Βουλή με τους βουλευτές του Λάος (αυτά κάνει ο βουλευτικός επαγγελματισμός και η μη κυκλική εναλλαγή, άμα είσαι 20 χρόνια στη Βουλή σαν τον Κουβέλη, βρίσεις πως ο κ.Παπούλιας είναι ο ιδανικός Πρόεδρος και παραβλέπεις τα δάνεια της Εκάλης) και είναι κομματάκι δύσκολο να κάνουν τέτοιου τύπου επιθέσεις, όπως ακριβώς δεν βρίσκουν μια κουβέντα να πουν π.χ. για την επιστροφή των κλεμένων εκατομμυρίων της «Αλληλεγγύης» μήπως και στενοχωρήσουν τον φίλο του κ.Τσίπρα τον κ.Ιερώνυμο, ούτε διανοούνται να ρωτήσουν που βρίσκεται η υπόθεση του ιερού δισεκατομμυριούχου οδοκαθαριστή της Βουλιαγμένης.

    Για να μην πω πως για χρόνια κουκούλωναν τον Άκη-αν και ήξεραν-και πως τώρα ουδόλως ενοχλούνται που τόσο προκλητικά η Δικαιοσύνη έχει ξεχάσει τον κ.Τσουκάτο. Αρκεί στον ΣΥΡΙΖΑ, στο ΚΚΕ και στη Δημάρ πως η Δικαιοσύνη δικάζει τα κλεφτρόνια της Ομόνοιας.

    Πως το είπε τόσο ωραία η Αλέκα στο Σύνταγμα προχτές:

    Δεν χάνουμε τον καιρό μας να ασχολούμαστε με τα σκάνδαλα, χτυπάμε την καρδιά τους, τον Καπιταλισμό (ενώ ο υπαρκτός κολυμπούσε στην Αρετή).

    Θέλει όμως αρετή και τόλμη να μιλήσεις συγκεκριμένα, να κάνεις εχθρούς, να τα βάλεις με ισχυρούς και να μην αναλίσκεσαι σε άσφαιρες αόριστες αερολογίες κατά των Καπιταλιστών.

    13 Νοεμβρίου 2011 9:48 π.μ.

    Αφήστε το σχόλιό σας

    Έχετε τον λόγο!

    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένες ετικέτες HTML, όπως , ,

    Λεκτική Επαλήθευση

    Πληκτρολογήστε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην παραπάνω εικόνα.

    Επιλογή ταυτότητας

    Λογαριασμός Google
    Θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε αφού υποβάλετε το σχόλιό σας.

    OpenID

    Όνομα/Διεύθυνση URL

    Ανώνυμος

    Δημοσιεύστε Το Σχόλιό Σας

  77. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Λασκαρατε ειναι γνωστο πως εχεις ενα ζητημα με το Συριζα αλλα ας μην ανοιξουμε θεμα γι’αυτο. Θα σου προτεινα πριν γραψεις κατι να διαβαζεις καλυτερα τις ανακοινωσεις. Για σενα προφανως η λυση ειναι να μπει φυλακη ο Ακης και αυτοματως ο καπιταλισμος θα γινει ανθρωπινος. Ασε που αμα κλεισουν φυλακη και τον Ιερωνυμο η θρησκεια θα παρει αλλη οψη. Αλλα οκ ο καθεις με τα (χοντρο)κολληματα του

  78. Ο/Η bernardina λέει:

    Αγαπητέ Λασκαράτε, ο κοινοβουλευτισμός είναι θαυματουργή κολυμβήθρα😉
    Όμως,επειδή τίποτε δεν συμβαίνει εν κενώ, μια μικρή συμβολή στον προβληματισμό γύρω από το θέμα.

    http://www.hli.gr/2011/%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BB%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D/

    Και μια μικρή (ασήμαντη) ένσταση: μακάρι οι ξένοι που διαμαρτύρονται για τη συμμετοχή των Ελλήνων ακροδεξιών στην κυβέρνηση να έδειχναν την ίδια ευαισθησία σε ανάλογες περιπτώσεις. Όπως γράφει και κάποιος σχολιαστής αλλού:
    «Τα ακροδεξιά κόμματα της Γερμανίας, Ιταλίας, Ολλανδίας κλπ δεν ενοχλούν τους Εβραίους της Γερμανίας; Όταν ο πρωθυπουργός της Ολλανδίας, αναφερόμενος στις μουσουλμάνες, τις αποκαλούσε πιγκουϊνους δεν θίχτηκαν;»
    Με αυτό βέβαια δεν εννοώ ότι εμείς τους δίνουμε συχωροχάρτι.
    Το θέμα, όμως, για μένα, δεν είναι τόσο η «φάτσα φόρα» ακροδεξιά ιδεολογία-πρακτική του Λάος και ο γνωστός βίος και πολιτεία των στελεχών της (γνωστά και άρα εύκολα αντιμετωπίσιμα), αλλά η ύπουλη, διαβρωτική και γι’ αυτό πολύ πιο επικίνδυνη φασίζουσα αποφορά που αναδίδει το τάχαμουδηθεν κεντροδεξιό κόμμα του κυρίου Σαμαρά, που στην ουσία έχει μετατοπιστεί πολύ δεξιότερα του Λάος χωρίς να αντιδρά κανείς από τους μετριοπαθέστερους που υπάρχουν (;) ακόμα εκεί μέσα.
    Εμ, είναι γλυκιά η πόρνη η εξουσία κύριε Αβραμόπουλε και κύριε Δήμα…

  79. Ο/Η laskaratos λέει:

    Xρήστο Κ.
    1 Η μόνη ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που βρήκα είναι η εξής:

    http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=24989

    Είναι σαφέστατο πως δεν κάνει καμία αναφορά στην ακροδεξιά και καμία διάκριση μεταξύ Λάος και ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

    2. Το σχόλιο μου αναφέρεται όχι μόνο στο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και στο ΚΚΕ και στη Δημάρ.

    3. Δεν ζήτησα να κλείσουν φυλακή τον Ιερώνυμο, δεν θα το πω εγώ αυτό. Ζήτησα ο ΣΥΡΙΖΑ να μην κάνει πως δεν ξέρει τεράστια οικολογικά ή οικονομικά σκάνδαλα στα οποία φέρεται πως εμπλέκεται η Εκκλησία (Βοιωτοπέδιο, Βουλιαγμένη, Σιβιτανίδειος, Αλληλεγγύη, Ταμείο Κληρικών κλπ) και να μην κολακεύει ακροδεξιούς και εθνικιστές επισκόπους. Θα μπορούσα να θυμίσω πως ο Αλ.Τσίπρας τάχθηκε επίσημα υπέρ της πασοκικής θέσης των διακριτών ρόλων Εκκλησίας Κράτους, ξεχνώντας τον χωρισμό, πως ο Ν.Κωνσταντόπουλος εκφώνησε επικήδειο στον χουντικό αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, βασανιστή των τυφλών παιδιών της Καλλιθέας, πως ο Αλ.Αλαβάνος επαίνεσε ως γενναία την προσπάθεια του Χριστόδουλου να αρπάξει μόσχευμα από το δικαιούχο ασθενή, ακόμη κι αν και η θέση της Εκκλησίας είναι μαχητικά και τώρα κατά των μεταμοσχεύσεων ζωτικών οργάνων τις οποίες παρεμποδίζει, πως ο Αλ.Τσίπρας ύψωσε προστατευτικό τείχος στη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας χαρακτηρίζοντάς την sui generis και πολλά ακόμη, όλα πολύ σημαντικά που δεν έχουν σχέση με εμμονές.
    Η διαπλοκή Εκκλησίας-ΣΥΝ είναι εμφανέστατη και γίνεται ιδιαίτερα ένοχη τώρα που είναι μεγάλη ανάγκη να φορολογηθεί η Εκκλησία, αν όχι και να δημευθεί η αστρονομική περιουσία της που αποκτήθηκε με ληστείες και απάτες. Προσωπικά είμαι ιδιαίτερα περίεργος να δω όταν ανατρέψει ο ΣΥΡΙΖΑ την κυβέρνηση Μέρκελ-Παπαδήμου κλπ και κυβερνήσει ο ίδιος, από που θα βρει λεφτά να δώσει στους μισθωτούς, γιατί προς το παρόν το κρατάει μυστικό.

    4.Είπα και άλλα για Τσουκάτο, Άκη, σκάνδαλα που κουκουλώνονται κάτω από τη σιωπή της Αριστεράς, άδικες , άχρηστες, αιματηρές, και δαπανηροτατες αναχαιτίσεις στο Αιγαίο, αλλά κάνεις πως δεν τα διάβασες για να βολέψεις την απάντησή σου περιορίζοντάς την σε κάποιο υποτιθέμενο κόλλημά μου.

    5. Δεν είναι καθόλου τίμιο να κάνεις ad hominem επιθέσεις αντί να απαντάς με επιχειρήματα σε επιχειρηματα. Είναι καθαρή υπεκφυγή και μάλιστα προσβλητική για τον συνομιλητή που δεν μπορείς να αντικρούσεις.

  80. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    «Καμιά ανοχή σε μια κυβέρνηση, που δεν εκφράζει το λαό. Καμία ανοχή σε μια κυβέρνηση, που ορκίζεται με τις ευλογίες του ΣΕΒ, των τραπεζιτών, του μεγάλου κεφαλαίου, της Μέρκελ και του Σαρκοζί. Η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ δεν έχει καμία νομιμοποίηση και καμία απόφασή της δεν αναγνωρίζεται από την κοινωνία, η οποία ουδέποτε ρωτήθηκε αν θέλει να την κυβερνούν τραπεζίτες και άνθρωποι που τίμησαν την 28η Οκτωβρίου στο σπίτι του δικτάτορα Μεταξά.»
    Προφανως ξαναλεω το κολλημα σου δε σε αφηνει να διαβασεις καλα.
    Με επιχειρηματα σου απαντω και ασε τα ad homine. Oταν διαστρεβλωνεις την πραγματικοτητα αυτες τις απαντησεις θα παιρνεις.
    Για σενα σε αυτη τη κριση το μονο που μενει να λυθει για να ρολαρει ο καπιταλισμος ειναι οι παπαδες, ο Ακης και ο Τσουκατος.

  81. Ο/Η laskaratos λέει:

    bernardina,
    η ακροδεξιά, μπήκε επίσημα στην ελληνική κυβέρνηση, περίσσεψαν οι ανοησίες για κυβέρνηση Μέρκελ, για αντισυνταγματική κυβέρνηση, για κυβέρνηση που δήθεν δεν θέλει ο λαός (τώρα τη καλώς ή κακως τη θέλει, για μετά θα δούμε) και δεν διαμαρτυρήθηκε επίσημα κανένα από τα 3 αριστερά κονοβουλευτικά κόμματα γι’αυτό το χειροπιαστό γεγονός και μου προβάλεις ως δικαιολογία με την κλασσσική νεοελληνική λογική του συμψηφισμού, το ερώτημα:

    «μακάρι οι ξένοι που διαμαρτύρονται για τη συμμετοχή των Ελλήνων ακροδεξιών στην κυβέρνηση να έδειχναν την ίδια ευαισθησία σε ανάλογες περιπτώσεις. Όπως γράφει και κάποιος σχολιαστής αλλού:
    “Τα ακροδεξιά κόμματα της Γερμανίας, Ιταλίας, Ολλανδίας κλπ δεν ενοχλούν τους Εβραίους της Γερμανίας; Όταν ο πρωθυπουργός της Ολλανδίας, αναφερόμενος στις μουσουλμάνες, τις αποκαλούσε πιγκουϊνους δεν θίχτηκαν;”

    Είναι δυνατόν αυτό να αποτελεί επιχείρημα;
    Ποιοί είναι αυτοί οι «ξένοι» του ανώνυμου σχολιαστή;
    Ασφαλώς και τα ακροδεξιά κόμματα ενοχλούν τους Εβραίους της Γερμανίας, κλπ που είναι σε μόνιμη αντιδικία μαζί τους, αλλά και αν δεν τους ενοχλούσαν σε τι αυτό θα αποενοχοποιούσε τη σιωπή της ελληνικής Αριστεράς;
    Υποστήριξα εγώ πουθενά τον Ολλανδό πρωθυπουργό ή υποστήριξα πως η ελληνική Αριστερά δεν πρέπει να μοιάσει σε αυτούς που δεν αντιδρούν σε αυτά που λέει ο κύριος αυτός;

    Αν δηλαδή, λέω αν γιατί δεν το ξέρω, οι Εβραίοι της Ολλανδίας ,κακώς κάκιστα λέω, δεν φωνάζουν για τους «πιγκουϊνους» κλπ αυτό δικαιολογεί την ελληνική Αριστερά που δεν καταγγέλει π.χ. πως ο εκ των υπουργών Άμυνας κ.Γεωργίου είχε σχέσεις με στελέχη της δικτατορίας;

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=325252

    Η ακροδεξιά βαπτίστηκε στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ χωρίς να πέσει μια αριστερή τουφεκιά και είναι έτοιμη πια η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Καρατζαφέρη, όταν γίνουν οι εκλογές που διακαώς επιθυμεί η Αριστερά, η μόνη αποτρεπτική πιθανότητα είναι αν η συγκυβέρνηση τα θαλασσώσει και συμπαρασύρει στη ραγδαία φθορά της και τη ΝΔ.

    Τόσο δύσκολο είναι στην Ελλάδα να κανουν οι αριστεροί πολίτες κριτική στα ατοπήματα των κομμάτων τους;
    Να το ονομάσω αυτό απόηχο του σταλινισμού ή ελαστική συνείδηση;

  82. Ο/Η papoylis λέει:

    Αγαπητέ λασκαράτε

    Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί μου μεταφέρεις εδώ ως σχόλιο μια συζήτηση που κάνουμε στο δικό σας ιστολόγιο. Δεν το θεωρώ κακό , ούτε παραβίαση των «κανόνων» της μπλογκόσφαιρας προφανώς🙂 Αλλά βάζεις , με το σχόλιο σου αυτό , ένα ζήτημα όπου χρειάζεται μακρά συζήτηση και ντοκουμέντα. και αυτά , αγαπητέ , υπάρχουν για όποιον ενδιαφέρεται στο δικό σας αξιόλογο ιστολόγιο.

    Εξακολουθώ να θεωρώ ότι η επιμονή σου να «καθαρίσεις τη κόπρο» από την «αριστερά» έχει αγγίξει τα όρια της εμμνής , ειδικά τώρα που τα προβλήματα στη κοινωνία , την οικονομία και τη πολιτική έχουν φτάσει σε όριο επικίνδυνο. Πάντως

    α) ουδέποτε ισχυρίστηκα εγώ ότι η νέα κυβέρνηση Παπαδήμου είναι αντισυνταγματική. Ότι όμως η όλη διαδικασία κινήθηκε στα όρια του υπάρχοντος Συντάγματος , νομίζω , δεν χωρεί αμφιβολία.
    β) Το θέμα των +4 μιλίων εναερίου χώρου , στον οποίο υποτίθεται ξοδεύεται αίμα και χρήμα είναι από μόνο του μια ολόκληρη συζήτηση που θα τη κάνουμε ελπίζω κάποια στιγμή , γιατί τεχνικά ( από όσο αντιλαμβάνομαι ) το ζήτημα ΔΕΝ το γνωρίζεις επαρκώς και απλά μεταφέρεις εδώ μια αντίρρηση που πλανάται εδώ και χρόνια αλλά που έχει ελάχιστη βάση ουσίας.
    γ) Δεν νομίζω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αλλάξει θέση σχετικά με το χωρισμό εκκλησίας και Κράτους
    δ) Οι τσουατοάκηδες έχουν ήδη παραδοθεί στα χέρια μιας «Δικαιοσύνης» την οποία ούτε ελέγχει , ούτε καθοδηγεί η αριστερά , ενώ ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα γνωστά σκάνδαλα ξεπλύθηκαν με βάση το νόμο περί ευθύνης υπουργών – παραγραφές κτλ καθώς και τις μαϊμού εξεταστικές επιτροπές που λειτούργησαν στη Βουλή , στις οποίες η αριστερά δεν είχε ούτε τον έλεγχο , ούτε τη πρόσβαση στην ουσία των πραγμάτων ( Θυμήσου τη κατάθεση Κορωνιά…😉 )

    Κατά τα λοιπά θα σύστηνα στο Χρήστο να ηρεμήσει😉 και αν θέλει να αντιπαρατεθεί με το Λ. να προσέλθει στην εκεί ( διαχρονική ) συζήτηση….

    Τέλος επειδή αντιμετωπίζω προβλήματα σοβαρά με τον οικιακό μου υπολογιστή , μπορεί να μην μου είναι δυνατόν να απαντώ γρήγορα και εκτενώς στα σχόλια όλων των εδώ ( ελάχιστων πλέον ) σχολιαστών. Θα συστήσω λοιπόν αυτοσυγκράτηση γιατί ο μπαλτάς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και remotely😉🙂

  83. Ο/Η bernardina λέει:

    Λασκαράτε, αν πρόσεξες, έγραψα «μια μικρή ασήμαντη ένσταση» στην οποία απάντησες μακροσκελώς και ακριβώς όπως έπρεπε να απαντήσεις (αφού το σχόλιο μπήκε περίπου προβοκατόρικα από μεριάς μου), αλλά περί ακροδεξιοποίησης της κεντροδεξιάς δεν σχολίασες.

    Εν πάση περιπτώσει, πότε έκαναν οι αριστεροί κριτική στα ατοπήματα των κομμάτων τους για να την κάνουν τώρα; Και, για να λέμε του στραβού το δίκιο, πότε έκαναν την αυτοκριτική τους οι ίδιοι οι αριστεροί (η βάση εννοώ) για διάφορες παπαριές που κάνουν κατά καιρούς και έχεις την απαίτηση να κάνουν και στις ηγεσίες τους;
    Τόσον καιρό «πλακώνομα黨και εδώ μέσα και αλλού για τον εκφασισμό όλης της ελληνικής κοινωνίας, αλλά είπαμε, νόμος είναι το δίκιο του εργάτη; Σωστά; Και κυρίως του συνδικαλιστή…

    Κάτσε, μη βιάζεσαι. Όταν ανακαλύψουν τα φασιστρόνια του Λάος ότι ο Παπαδήμος είναι παντρεμένος με ξένη (Ινδονήσια) και ο ίδιος προτεστάντης (ευαγγελικός) θα βρουν δικαιολογία για ν’ αρχίσουν τα παρατράγουδα.
    Σιχάματα…

  84. Ο/Η laskaratos λέει:

    //τραπεζίτες και άνθρωποι που τίμησαν την 28η Οκτωβρίου στο σπίτι του δικτάτορα Μεταξά.”//

    ώστε αυτός ο διακριτικός γρίφος της Πυθίας φωτογραφίζει το Λάος;
    Γιατί όχι και στελέχη της ΝΔ που τιμούν τον Μεταξά ή στελέχη του ΠΑΣΟΚ που λένε πως το ΟΧΙ το είπε ο Μεταξάς;
    Ο Μεταξάς είναι το πρόβλημα του Λάος;

    Τόση παρρησία διαθέτει λοιπόν ο ΣΥΡΙΖΑ;
    Μπήκε στην κυβέρνηση ένα κόμμα σαν το Λαος, με ότι φορτίο κουβαλάει σε ζητήματα ρατσισμού, εθνικισμού, ξενοφοβίας, δικτατορίας (θυμίζω τις εκκλήσεις Καρατζαφέρη για υπουργοποίηση της Χρυσής Αυγής) και περιγράφεται με αυτόν τον τρόπο το γεγονός; Πρόσκληση σε αντιπολιτευτικό τσάϊ κυριών και δεσποινίδων από την Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ;

    Το κόμμα που παριστάνει πως θέλει να αναποδογυρίσει την κοινωνία δεν βρίσκει το θάρρος να καταγγείλει πολιτικές και να πει ονόματα.
    Αυτό δεν είναι άσφαιρη τουφεκιά έτσι για άλλοθι και για την τιμή των όπλων, γιατί αύριο θα πίνουμε καφέ στη Βουλή με τους κυρίους αυτούς σαν να μην τρέχει τίποτα;

    Μήπως δικαιώνει η ανακοίνωση τη φράση μου:
    «…έχουν αναπτύξει φιλικές σχέσεις στη Βουλή με τους βουλευτές του Λάος (αυτά κάνει ο βουλευτικός επαγγελματισμός και η μη κυκλική εναλλαγή, άμα είσαι 20 χρόνια στη Βουλή σαν τον Κουβέλη, βρίσεις πως ο κ.Παπούλιας είναι ο ιδανικός Πρόεδρος και παραβλέπεις τα δάνεια της Εκάλης) και είναι κομματάκι δύσκολο να κάνουν τέτοιου τύπου επιθέσεις….».

  85. Ο/Η laskaratos λέει:

    Papoylis,
    έκανα κατάχρηση του χώρου με το δικαίωμα που μου δίνουν οι δικοί σου εκτενέστατοι σχολιασμοί στο μπλογκ του κου Ροϊδη.
    Αναχωρόντας επειγόντως δεν έχω χρόνο να σου δώσω πλήρη απάντηση, η οποία απο ότικαταλαβαίνω θα σε κουράσε έτσι κι αλλιώς.
    Για το θέμα της αλλαγής θέσης του ΣΥΝ δια στόματος του αρχηγού του στο (πολύ καίριο, διάβολε είναι κι αυτό εμμονή μου;) θέμα χωρισμού Κράτους Εκκλησίας και προσχώρησης στην επίσημη ορολογία ΓΑΠ: «Διακριτοί ρόλοι», που στην ουσία σημαίνει διατήρηση του σημερινού καθεστώτος, ιδού η απόδειξη στο youtube.
    Αν θέλετε τιτλοφορείστε το «Η γαλατική ευγένεια του Αλ.Τσίπρα προς την Αυτού Αγιότητα τον παγκαριότατο αφορολόγητο (καλά υπάρχουν λεφτά, θα τα παρουμε από τους καπιταλιστές) αρχιεπίσκοπο Κατάρ, Αλληλεγγύης, Λαυρεντιάδη, Σιβιτανιδείου (κάτι 2,5 εκατ. ευρώ κρατήσεις καθηγητών που δεν αποδόθηκαν στα ταμεία κλπ για τις οποίες η Αυγή δεν έγραψε μια λέξη),
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,id=80643840,94497920,7542080

    Βουλιαγμένης, Βοιωτοπεδίου (κάτι 80.000 στρέμματα, για τα οποία η Αυγή δεν έγραψε μια λέξη)
    http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17533&subid=2&pubid=11509752

    κλπ, γιατί μετάτην ανεπανάληπτη αναφορά του ΣΥΡΙΖΑ στο Λάος ώς «άνθρωποι που τίμησαν την 28η Οκτωβρίου στο σπίτι του δικτάτορα Μεταξά», είναι φανερό πως ο ΣΥΝ πολεμά την Ακροδεξιά και την Εκκλησία αντλώντας φράσεις από το Σαβουάρ βιβρ της βαρώνης Σταφ ή της Ελένης Χαλκούση:

  86. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αγαπητή άγνωστή μου Bernadina,
    μια από τις εμμονές μου για τις οποίες δεν κατηγορήθηκα εδώ, είναι η φασιστοποίηση της κεντροδεξιάς.
    Έχω αφιερώσει πάνω από 10 ποστ στο θέμα, αλλά τώρα δεν έχω χρόνο γιατί φεύγω.

    Σε ευχαριστώ.

  87. Ο/Η bernardina λέει:

    Παρακαλώ.
    Στο καλό να πας όπου πας🙂

  88. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπουλη ζητω ταπεινα συγνωμη για την εκρηξη μου🙂. Δε προκειται να συνεχισω τη κουβεντα. Αφηνω τον πουρο αριστερο, μεγα κριτη της αριστερας να παιξει μπαλα.

  89. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    -Μπέρνυ κι εγώ κάπου το διάβασα, σε κάποιο πυροβολημένο σάιτ οτι ο Παπαδήμος είναι λέει ευαγγελικός (προτεστάντης). Αληθεύει; Αν ναι, περιμένουμε τη βαρυσήμαντη παρέμβαση του προπάτωρος😀
    Εν τω μεταξύ, διαβάστε Ριζοσπάστη σήμερα, αυτό, αυτό και (το απλούστερο περιγραφικό) αυτό

  90. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Μια και, απ’ ό,τι διαβάσαμε, ο φίλος Λασκαράτος διακόπτει για την ώρα την επαφή του με το νετ (ασφαλώς θα επανέλθει αργότερα), ποστάρουμε δυο-τρία λόγια πρώτα εδώ, πριν καν απαντήσουμε εκτενέστερα στο δικό μας τσαρδί (αφού θα λείψει, έχουμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας).

    Δεν σου κρύβουμε ότι μας στενοχώρησε το σχόλιο του Λασκαράτου. Γιατί, παρά τις δομικές πολιτικές διαφωνίες με τις βασικές απόψεις του, έχουμε την εντύπωση πως ούτε η παρρησία τού λείπει, ούτε η ικανότητα να διαβάζει between the lines. Δεν αλλάζουμε την εντύπωσή μας αυτή για ένα σχόλιο, όμως, για να τα λέμε όλα, ο ίδιος ‘‘πλήγωσε’’ σε όχι ασήμαντο βαθμό αυτές τις θετικές πλευρές του.

    Ειλικρινά, δεν μπορούμε να δούμε πού βλέπει ο Λασκαράτος ολιγωρία τής Αριστεράς για την είσοδο του ΛΑΟΣ στην κυβέρνηση. Το ΚΚΕ, με τη σημερινή διακήρυξη της Κεντρικής Επιτροπής, μιλάει για «μαύρο μέτωπο», απ’ τον τίτλο ακόμα! Ο ΣΥΡΙΖΑ (που δεν εκφράζεται μόνο μια ανακοίνωση τύπου, δεν είναι, οργανωτικά, ΚΚΕ), γράφει όσα γράφει. Μια χαρά τα λέει. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ το καταγγέλλει φαρδιά-πλατιά. Άλλοι εξωκοινοβουλευτικοί τής Αριστεράς, το ίδιο. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνουμε. Παρ’ όλα αυτά θα κάνουμε μια απόπειρα, ρίχνοντας στην οθόνη δυο εξηγήσεις:

    1) ΟΛασκαράτος, ως μεταρρυθμιστής αριστερός (έτσι αυτοπροσδιορίζεται), έχει μια συγκεκριμένη δυσκολία να καταλάβει ότι για την Αριστερά, ένα κόμμα σαν το ΛΑΟΣ, δεν είναι κάτι ‘‘εξωθεσμικό’’, ένα ‘‘κακό σπυρί’’ στο πρόσωπο της «φιλελεύθερης αστικής δημοκρατίας». Είναι σπλάχνο απ’ τα σπλάχνα της και σε κρίσιμες στιγμές πάντα σπεύδει να στηρίξει τη μάνα-‘‘δημοκρατία’’. Επειδή δεν καταλαβαίνει (ή δεν συμμερίζεται, να μη τον αδικούμε) αυτή την αναλυτική γραμμή, βρίσκει ελλιποβαρή την καταδίκη.

    2. Επίσης για τον ίδιο λόγο (μεταρρυθμιστής αριστερός), όσο να ’ναι, έχει φάει μια γερή κατραπακιά από τα διαμειφθέντα στη ΔΗΜ.ΑΡ., το βασικό κόμμα του αριστερού μεταρρυθμισμού. (Αν δεν ξέρεις εσύ ή οι αναγνώστες σου να σε πληροφορήσουμε ότι στην κλειστή(!!!) συνεδρίαση της Κεντρικής της Επιτροπής, 40 κουκιά έπεσαν υπέρ της καταψήφισης της κυβέρνησης Παπαδήμου, 24(!!!) υπέρ της ψήφου ανοχής και 4 …λευκά!).

    Νομίζουμε ότι εδώ ο φίλος Λασκαράτος υπέπεσε (με αντίστροφη όμως έννοια, αν μας εννοείς, που μας εννοείς!😉 ) σε αυτό που ο σοφός λαός λέει:

    Έβαλε κι η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες!

    Αυτά τα ολίγα.

    Увидимся

    ΥΓ Ελπίζουμε ότι θα μας επιτρέψεις να συμπεριλάβουμε πολλά σημεία από το ανωτέρω σχόλιο στο απαντητικό μας σχόλιο προς το φίλο Λασκαράτο, αργότερα στο τσαρδί μας. Μη μας τραβήξεις καμιά αγωγή και μας ζητάς τη μάνα μας και τον πατέρα μας για παραβίαση του νόμου περί τύπου!😉

  91. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πράγματι το ΚΚΕ είχε αντιδράσει όπως έπρεπε, mea culpa, ζητώ συγνώμη, το αδίκησα δεν το είχ δει.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως αντέδρασε σήμερα, πολύ καθυστερημένα. Κάλιο αργά κλπ υποθέτω πως κατάλαβε.

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=325618

    Ηλεκτρονική Έκδοση
    enet.gr, 16:04 Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011
    ΣΥΝ: Η πρώτη μεταπολιτευτική κυβέρνηση με ακροδεξιούς θα ολοκληρώσει την αντιδραστική επίθεση

    1.Τώρα δυο οφειλόμενες απαντήσεις:
    @papoylis: Οι τσουατοάκηδες έχουν ήδη παραδοθεί στα χέρια μιας “Δικαιοσύνης” την οποία ούτε ελέγχει , ούτε καθοδηγεί η αριστερά

    Απ. Λασκ.: Οφείλει η Αριστερά να ελέγχει-όχι βέβαια διοικητικά-δημόσια τη Δικαιοσύνη για τις παρανομίες της ειδικά για προκλητικές περιπτώσεις όπως του Τσουκάτου. Στάθηκα σε αυτόν γιατί δεν υπάρχει κανένα απολύτως νομικό πόσχημα για τη μη δίκη του η οποία δεν καταγγέλεται από πουθενά.
    Εκτός κι αν ισχύει η πρόσφατη δήλωση Τσίπρα: «Έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη», στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε όταν ανακάλυψε με δυο χρόνια καθυστέρηση τα διπλασιασμένα μυστικά κονδύλια του ΓΑΠ, τα οποία έχουν εδώ και ένα χρόνο καταγγείλει οι διπλωματικοί υπάλληλοι.
    (all time classic δήλωση Κούγια, Π.Ψωμιάδη, Μ.Ψωμιαδη κλπ κλπ).

    Παρεμπιπτόντως ελπίζω να θυμηθεί κάποτε να ρωτήσει και το μεγαλοπατριώτη επίδοξο πρωθυπουργό Σαμαρά για τα μυστικά του κονδύλια.

    Για τον Άκη των υπερεξοπλισμών όφειλε η Αριστερά όταν το 2004 τον κατήγγειλε πρωτοσέλιδα για πλουτισμό η Καθημερινή να ζητήσει ένα πλήρες και σωστό «Πόθεν Έσχες». Θέλει και ρώτημα;

    @Χρήστος Κ.: Για σενα προφανως η λυση ειναι να μπει φυλακη ο Ακης και αυτοματως ο καπιταλισμος θα γινει ανθρωπινος.

    Δεν αρκούν οι προωπικές επιθέσεις, έχουμε και κακόπιστες παρερμηνείες.
    Πως θα σου φαινόταν αν σε ρωτούσε κάποιος:
    «Για σενα προφανως η λυση ειναι να μπει φυλακη ο Κορκονέας και αυτοματως ο καπιταλισμος θα γινει ανθρωπινος».

    Πουθενά δεν είπα πως έτσι ο καπιταλισμός θα γίνει ανθρωπινος.
    Είπα πως η Αριστερά οφείλει να μην καλύπτει κλέφτες υπουργούς, ακόμη κι αν πρόκειται για το φίλο της τον Άκη, παραδοσιακό προνομιακό συνομιλητή του Ν.Κωνσταντόπουλου υπό τη σκιάν της Ακροπόλεως ακόμη και σε κρίσιμες στιγμές , για όσους θυμούνται
    Φίλος μεν Πλάτων κλπ
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=21.10.2004,id=43869988

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=05.06.2004,id=26394748

    Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με τους ελληνικούς υπερεξοπλισμούς που όπως πολύ σωστά κατήγγειλε ο Κον Μπεντιτ (αλλά όχι και η διεθνιστικη-φιλειρηνική και τώρα και πατριωτική Αριστερά μας), είναι παρανοϊκοί και χρηματοδοτούν τη Δύση.

  92. Ο/Η papoylis λέει:

    Αγαπητέ λασκαράτε

    Διακατέχεσαι από ένα περίεργο είδος ενοχής ;;;;🙂

    Η παρατήρηση μου για το αρχικό δικό σου σχόλιο ήταν στην ουσία μια παραπομπή όλων των εδώ ενδιαφερομένων στο δικό σας κονάκι , όπου η συζήτηση αυτή διεξάγεται εξακολουθητικά και σχεδόν διαχρονικά… Μπορείς προφανώς να σχολιάζεις και εδώ όπως και όποτε νομίζεις…😉🙂

    Μια απάντηση επί της ουσίας αυτών που γράφεις προς εμένα αργότερα.

    Χρήστο

    το μόνο που είπα είναι να κατάβουν οι τόνοι και οι χαρακτηρισμοί , αφού έχουμε πρόσφατη την εμπειρία της κόντρας λέφτηδων – νοσφεράτου , όπου ( θυμήσου ) εσύ παρακολουθούσες με ποπ κόρν , και καλά έκανες😉

    Λέφτηδες

    Δικό σας σχόλιο … δική σας η πρωτοβουλία για το που και πως θα χρησιμοποιηθεί. Τάχουμε ξαναπεί αυτά τα διαδικαστικά😉

    και μια σημείωση διαδικαστική

    Η WordPress κράτησε δύο ( 2 ) σχόλια : το τελευταίο του Λ. και το τελευταίο του Μαυροπρόβατου επειδή περιείχαν λινκς άνω των δύο… Φροντίστε αγαπητοί συσχολιαστές να περιέχει το κάθε σχόλιο σας το ΠΟΛΥ δύο λίνκια , αν όχι «σπάστε» το σε δύο ή περισσότερα σχόλια🙂

  93. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Λασκαρατε ξεχασες την υποψηφιοτητα Δαμανακη σε συνεργασια με το Πασοκ, το βρωμικο 89 και τη Βαρκιζα. Θελω να πω με αυτον τον εξυπνακισμο πως η μνημη σου ειναι επιλεκτικη. Για να στηριξεις την αβασιμη αηθεια περι φιλιας του Ακη με τον Συριζα φτανεις στη προεδρια του Κωνσταντοπουλου και διαγραφεις οσα εχει πει ο Συριζα μεσα στη βουλη αλλα και με κειμενα του για τις περιπτωσεις των διεφθαρμενων πασοκων.

  94. Ο/Η Left G700 λέει:

    (Άλλη μια φορά -άμα είναι να τα γράφουμε με εμότικον, να μη τα γράφουμε σαν τα …μούτρα μας!😉 )

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Έγγραφη διαμαρτυρία, μετά ηλεκτρονικών “μούτρων” (😡😡😡😡😡 ) γι’ αυτό:

    “Χρήστο

    το μόνο που είπα είναι να κατάβουν οι τόνοι και οι χαρακτηρισμοί , αφού έχουμε πρόσφατη την εμπειρία της κόντρας λέφτηδων – νοσφεράτου , όπου ( θυμήσου ) εσύ παρακολουθούσες με ποπ κόρν , και καλά έκανες ”

    Ο Χρήστος παρακολούθησε με ποπ κορν την κόντρα Μ α υ ρ ό π ρ ό β α τ ο υ – Νοσφεράτου κι όχι τη δική μας!

    Να τα λέμε όλα (χωρίς όμως μπουρδουκλώματα, επειδή δεν θυμούνται αυτοί που καλούν άλλους να θυμηθούν! )

    Увидимся

  95. Ο/Η laskaratos λέει:

    Χρήστος Κ.:
    @Λασκαράτε ….. Για να στηριξεις την αβασιμη αηθεια περι φιλιας του Ακη με τον Συριζα φτανεις στη προεδρια του Κωνσταντοπουλου και διαγραφεις οσα εχει πει ο Συριζα μεσα στη βουλη αλλα και με κειμενα του για τις περιπτωσεις των διεφθαρμενων πασοκων.

    Χρήστο Κ.
    Για τις περιπτώσεις των διεφθαρμένων πασόκων, αόριστα και χωρίς ονόματα, δεν αγνοώ πως έχει πει κατεβατά.
    Για τον Άκη των υποβρυχίων που γέρνουν και των εναέριων Αναχαιτίσεων θέλω να μάθω γιατί δεν κατήγγειλε επώνυμα, έγκαιρα τον προφανή πλουτισμό του, τις γνωστές βίλες του, ιδιαίτερα όταν το 2004 τον κατήγγειλε η Αλαφουζιάς πρωτοσέλιδα:
    (Η «Κ» κυκλοφόρησε στις 13-7-04 με κύριο άρθρο που είχε τον τίτλο «Κύριε Τσοχατζόπουλε πώς πλουτίσατε;», το οποίο έμεινε επί μία 6ετία αναπάντητο…)
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_13/06/2010_404389

    Να υποθέσω πως στον ΣΥΡΙΖΑ δεν διάβαζαν ‘Καθημερινή’;
    Τους ενδιέφερε ποτέ στα σοβαρά το καίριο θέμα της ελληνοτουρκικής φιλίας των υπερεξοπλισμών και των υπερμιζών;
    Το συνέδεσαν ποτέ με το χάλι της Οικονομίας;
    Το μετέφρασαν ποτέ σε νοσοκομειακά κρεβάτια για να καταλάβει και ο κοσμάκης πόσο κοστίζει ο πατριωτισμός των μυστικών κονδυλίων;

    Καλά τώρα δεν μιλάνε για να μην στενοχωρήσουν τους επίδοξους συμμάχους κ.κ.Ν.Κοτζιά (ΚΚΕ-ΓΑΠ-Σαμαράς), Ραυτόπουλο (πραξικοπηματικά ΓΣΕΕ) Δημαρά, Μ.Θεοδωράκη (τ.ΝΔ) τον Τουρκοφάγο, με «δυνάμεις της λαϊκής Δεξιάς» (!!!, Τσίπρας έφα) κλπ

    Δεν ζήτησα να κουτσομπολέψει ο ΣΥΝ ούτε να προκαταλάβει, να ζητήσει σαφές Πόθεν Έσχες ζήτησα.

    Τωρα το ότι ο Άκης και ο Κωνσταντόπουλος συνετρωγαν προεκλογικά στο Διόνυσο (05/06/2004) και ότι ο Άκης ήθελε Κωνσταντόπουλο για πρόεδρο Δημοκρατίας (21/10/2004), δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για τους συνειρμούς ανοχής στο πρόσωπο του Άκη που σου δημιούργησε.

    Κοίταξε,
    προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί η Επανάσταση την οποία ετοιμάζει έδώ και χρόνια ο ΣΥΝ, τους εμπόδιζε να κάνουν συγκεκριμένη αντιπολίτευση πάνω στα τεράστια οικονομικά σκάνδαλα που πέρναγαν ατιμώρητα, πχ νόμιμη προμήθεια 6.5 εκατ.ευρώ για σάπιο C4I τυ φίλου και σύμβουλου ΓΑΠ κ.Τρεπεκλή. Γιατί τόση σιωπή;
    Χάθηκε μια ερώτηση Τσίπρα την ώρα του πρωθυπουργού, μια πρόταση πατριωτικής φορολόγησής της με συντελεστή 95%;
    Φωνάζει τάχα ο ΣΥΡΙΖΑ και σκίζεται για τους συνταξιούχους, γιατί δεν αντιπροτείνει εναλλακτικούς τρόπους εξεύρεσης πόρων;
    Αριστερά δεν σημαίνει σπασμένες τζαμαρίες, σημαίνει ξεμπρόστιασμα και προτάσεις.
    Τι τους εμποδιζει π.χ. σήμερα να στριμώξουν λίγο τον κ.Σαμαρά ρωτώντας τον έστω και με καθυστέρηση 20 χρόνων που διέθεσε τα μυστικά του κονδύλια ως Υπ.Εξ κι αν πρόκειται όταν με το κακό πάρει την Εξουσία να συνεχίσει να ξοδεύει δημόσιο χρήμα χωρίς να δίνει λογαριασμό ούτε σε κάποια επιτροπή της Βουλής.

    Αν η Αριστερά πολιτεύεται ανήθικα τώρα ως Αντιπολίτευση (είναι δεκάδες οι περιπτώσεις που το αποδεικνύουν για όποιον δεν εθελοτυφλεί), φαντάζομαι τι θα κάνει ως κυβέρνηση, αν ό μη γένοιτο κλπ και το λέω αυτό μαζί με τον Χρόνη Μίσιο που λέει ευτυχώς ηττηθήκαμε.

    Αυτό το τελευταίο Papoylis,
    δες το ως απάντηση στην παρατήρησή σου προς εμένα:
    «Εξακολουθώ να θεωρώ ότι η επιμονή σου να “καθαρίσεις τη κόπρο” από την “αριστερά έχει αγγίξει τα όρια της εμμονής….. ”».

  96. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Λασκαρατε αυτο το κολλημα που εχεις με τον ΣΥΝ και τον Συριζα μη το αφηνεις δεστο με καποιον επαγγελματια. Για το ποσο βαθεια νυχτωμενος και αδαμαστα ψευτης εισαι βαζω μονο ενα λινκ γι’αυτη τη σου τη ψευτια, «Τους ενδιέφερε ποτέ στα σοβαρά το καίριο θέμα της ελληνοτουρκικής φιλίας των υπερεξοπλισμών και των υπερμιζών;
    Το συνέδεσαν ποτέ με το χάλι της Οικονομίας;
    Το μετέφρασαν ποτέ σε νοσοκομειακά κρεβάτια για να καταλάβει και ο κοσμάκης πόσο κοστίζει ο πατριωτισμός των μυστικών κονδυλίων;»
    Στις 22/5/2009 ηταν ημερα δρασης για τους εξοπλισμους μετα απο πολυμηνη ενημερωτικη εξορμηση, http://www.syn.gr/downloads/eksoplismoi.pdf.
    Τουλαχιστον την αγνοια σου προσπαθησε να τη διορθωσεις γιατι το αλλο δε διορθωνεται ουτε με εγχειρηση. Και μια συγνωμη μπορεις να γραψεις δεν ειναι κακο.
    Υ.Γ. Βαζω μονο ενα λινκ γιατι δε γινεται διαφορετικα. Για οτι εχεις γραψει παραπανω και αποτελει μεγιστη παπαρα εχω και το αντιστοιχο λινκ. Εαν επιμενεις να ξεφτιλιστεις κι αλλο πεστο για να σου τα επιδεικνυω ενα ενα.
    Y.Γ. Παπς σε παρακαλω να μη το μπαλταδιασεις, τουλαχιστον μεχρι να το διαβασει ο ενδιαφερομενος.

  97. Ο/Η laskaratos λέει:

    Χρήστο Κ.,
    Μπορώ να σου υποδείξω και μια πολύ καλή ερώτηση Αλαβάνου την ώρα του πρωθυπουργού (Καραμανλή), που κατήγγειλε τους υπερεξοπλισμούς, που την είχα τότε προβάλει με ολόκληρο ποστ, και ομιλίες των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στις προγραμματικές δηλώσεις ΓΑΠ όπου υπήρχαν δυο αράδες στον καθέν για τους εξοπλισμούς.
    Έχω επισημάνει και την τελευταία καλή κίνηση του ΣΥΡΙΖΑ προς αυτήν την κατεύθυνση την έχω επαινέσει πιο πολύ από τον καθένα και έχω όμως επισημάνει το αποσπασματικό, την έλλειψη επιμονής, συνέχειας και ολόπλευρης εξέτασης του θέματος.
    Π.χ. εδώ:
    http://roides.wordpress.com/2010/05/17/17may10/
    «….Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει σταθερά την ελληνοτουρκική προσέγγιση. Έχει μάλιστα συνεργασία με το κοινοβουλευτικό κομμάτι της τουρκικής Αριστεράς. Εκδόθηκε μάλιστα και κοινή δήλωση ΣΥΝ και του κόμματος «Ελευθερίας και Αλληλεγγύης» της Τουρκίας. Είναι αλήθεια επίσης πως συχνά ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρεται στην ανάγκη μείωσης των εξοπλισμών. Γίνεται όμως αυτό χωρίς την τεκμηρίωση και το πάθος που χρειάζεται η διατύπωση μιας τέτοιας θέσης για να φτάσει στον λαό και για να μην διατυπώνεται απλά ως αριστερό άλλοθι και καθήκον που φοβάσαι να το προβάλεις μαχητικά. Ο Αλαβάνος είχε προκαλέσει με ερώτησή του το Νοέμβρη του 2008 μια συζήτηση στη Βουλή με τον κ.Καραμανλή όπου ο τελευταίος υποσχέθηκε μείωση 15% αλλά το πράγμα έμεινε εκεί: «Δεν μπορεί η Ελλάδα να είναι -σε απόλυτους αριθμούς- τέταρτη χώρα στον κόσμο στους εξοπλισμούς….η Ελλάδα είναι πρώτη στην ευρωζώνη σε εξοπλιστικές δαπάνες όταν είμαστε τελευταίοι σε δαπάνες για κοινωνική προστασία; Κάθε Έλληνας εισφέρει στην Άμυνα 432,8 ευρώ κατ’ έτος για αγορές όπλων με βάση το προϋπολογισμό του 2009». Αυτά τότε αλλά σήμερα κ. Αλαβάνος δεν ευκαιρεί να ασχολείται με μπανάλ ζητήματα. Έχει κηρύξει αντάρτικο κατά της Ε.Ε. και δίνει τη μάχη της προσωπικής προβολής με εντυπωσιοθηρικά συνθήματα. Δυστυχώς ο ΣΥΡΙΖΑ σπαράσσεται από μεσαιωνικές θεολογικές έριδες και βέβαια δίνει μόνιμα την εντύπωση πως αδυνατεί να ολοκληρώσει τις προσπάθειες που ξεκινάει σε συγκεκριμένα θέματα. Διολισθαίνει γρήγορα στις γενικολογίες που δεν ενοχλούν κανέναν. Ντρέπομαι επίσης να ανατρέξω στις συνωμοσιολογικές αστειότητες του Μ.Θεοδωράκη λυπάμαι γιατί κάποτε ο Μίκης, η Αριστερά και το ΚΚΕ πρωτοστατούσαν μαχητικά στην ελληνοτουρκική φιλία, από κοινού με Τούρκους αστούς διανοούμενους και αριστερούς αγωνιστές. Καταντήσαμε να φωνάζει αγανακτισμένος για λογαριασμό μας ο πράσινος Κον Μπεντίτ για την παράνοια των ελληνικών εξοπλισμών που χρηματοδοτούν τη Δύση και βουλιάζουν σε δυστυχία τον ελληνικό λαό….».

    Αν εσύ τώρα τα θεωρείς αυτά τα αποσπασματικά και πολύ λίγα του ΣΥΡΙΖΑ, αρκετά, αν θεωρείς ότι η κοινωνία έχει εισπράξει κάποια αντίθεση του ΣΥΝ στο θέμα των εξοπλισμών, αν θεωρείς πως ο ΣΥΡΙΖΑ έχει θίξει όπως όφειλε τα θέματα των 10 μιλίων των αναχαιτίσεων κλπ (τα έχουν θίξει μόνο οι Μητσοτάκης, Κ.Στεφανόπουλος, Ν.Μπίστης-ως ΠΑΣΟΚ-και Γιάννης Μαρίνος της ΝΔ) με γειά σου με χαρά σου.
    Εγώ αυτά τα θεωρώ άλλοθι ή τουφεκιές για την τιμή των όπλων, το ζήτημα είναι τεράστιο, οι σιωπές είναι εκκωφαντικές, και όποιος διαβάσει όλο το σχόλιό μου και τη δική σου απάντηση, μπορεί να κρίνει πόσο και σε τι απάντησες από αυτά που έλεγα και να κρίνει αν το οργίλο ύφος σου εκφράζει την αγανάκτηση του συκοφαντημένου απέναντι στο συκοφάντη ή τις φωνές του κλέφτη στον νοικοκύρη που τον τσάκωσε επ’αυτοφόρω.

  98. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Μου φαίνεται ότι δεν έχουμε καταλάβει «τι παίζεται» και αφελώς υιοθετούμε ιστορίες για προτεστάντες και τέτοια.
    Τότε πώς εξηγείται ότι στην Ιταλία ανέλαβαν οι καθολικοί;;
    Κοιτάξτε να δείτε (που λέει και η Παπαρήγα).
    Το πράγμα είναι φως φανάρι.
    Όλα ξεκίνησαν το 14ο αιώνα όταν το χρηματοπιστωτικό σύστημα της εποχής δέχθηκε καίριο πλήγμα από την Πολιτική Εξουσία.
    Έτσι οι Αγορές και οι Οίκοι (ενοχής) ηττήθηκαν μετά την αποφασιστική επίθεση του Φίλιππου του Ωραίου στους εκπροσώπους τους (ναϊτες).
    Από το 1314 και μετά (που εκτελέστηκε ο Ζακ ντε Μολύ) το χρηματοπιστωτικό Κεφάλαιο προσπαθεί να πάρει τη ρεβάνς από τους Πολιτικούς και να εκδικηθεί.
    Δεν είναι τυχαίο ότι η Μάχη είναι μεταξύ εκπροσώπων του χρήματος (Μαμμωνάς) και των Λαών.
    Τι έκαναν λοιπόν;;
    Εισόδισαν στον τεκτονισμό και αφού εκμεταλλέυτηκαν τη γερμανική εκδοχή των Πεφωτισμένων (βάισχάουπτ) προσπάθησαν με το Διαφωτισμό (Καντ Βολτάιρος κλπ) να διαλύσουν κάθε πολιτική και θρησκευτική τάξη και να διαλύσουν την κοινωνία.
    Μετά δια της συγκρότησης του ελευθεροτεκτονισμού (καθόλου τυχαίες οι συσχετίσεις με τον φιλελευθερισμό😉 ) προχώρησαν και σε πράξεις. Διάλυση της πολτικής τάξης στην Ευρώπη το 1879 και λοιπά φοβερά και σατανικά (του Μαμμωνά).
    Απόδειξη ότι οι Ιακωβίνοι (ζακοβίν εις την γαλλική) πήραν το ονομά τους από το Ζακ ντε Μολύ.
    Άλλωστε είναι γνωστό ότι όταν αποκεφαλίσθηκαν οι Ανώταοι Πολιτειακοί Άρχοντες το 1789, το κεφάλι τινής περιεφέρετο από ..τινά , ο οποίος έλεγε «Ζακ εκδικηθήκαμε το αίμα σου».
    Όμως δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι σε αυτό το σχέδιο εντάσσονται και οι ..Εβραίοι.
    Έτσι δια της διασποράς, αλλά και της οργάνωσης σε νέα, ..ανώτερη ποιότητα, προσπάθησε το εν λόγω ..κεφάλαιο να διεισδύσει και να ελέγξει τα πάντα πολτικά , ιδεολογικά και ..θρησκευτικά.
    Μάλιστα υπάρχουν αμφιβολίες ακόμη και για το ποιόν του Πάπα Πίου του Ζ’ (να φανταστείτε).
    Τι βλέπουμε σήμερα να κυριαρχεί;;
    Νεοφιλελευθερισμός και Παγκοσμιοποίηση!!
    Είναι νομίζω φως Φανάρι τι παίζεται στην Ευρώπη και στην Πατρίδα μας.
    Ας σταματήσουμε να ..μπερδεύουμε τα σημαίνοντα με τα σημαινόμενα, καθώς και τη σχέση της γραφής με το Λόγο , ου μην και της δυνατότητας ανεξάρτητης κίνησής της (της γραφής) και ας δούμε ..πόσο απλά είναι τα πράγματα.
    Και μη νομίζετε ότι υποτιμώ και τις άλλες ..ερμηνείες για το ποιόν του κεφαλ(α)ιου και του ..Λουκά!!

    ΥΓ1. Αν κανείς (καμία) έχει διαβάσει το ..ευπώλητο, παρακαλείται να μην κάνει τον έξυπνο(η) : «από το Κοιμητήριο της Πράγας τα αντέγραψες».
    ΥΓ2. Αν κάνουμε κανά βιωματικό παρακελίται ο μπλακσίπιος να φέρει ..καύκον (όχι μεζόν και μ@@@κιες, εμφιαλωμένο) και ..σπίριτ.
    ΥΓ3 Αργότερα θα τοποθετηθώ και για την τρέχουσα πολτική επικαιρότητα🙂

  99. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    παρακελίται ο μπλακσίπιος να φέρει ..καύκον (όχι μεζόν και μ@@@κιες, εμφιαλωμένο) και ..σπίριτ. Κατοχυρώθηκε!🙂 Ελπίζω δε να αναπτύξεις το παραπάνω πρόπλασμα σε κανονικό, μεγάλο γραπτό. Ένα φιλοξενούμενο* ποστ ως ενδιάμεσο στάδιο; (στο μέτρο που υπάρχει χρόνος…) *στέγη προσφέρωμεν μετ’αγαλλιάσεως!

    Εν τω μεταξύ, έχω την εντύπωση οτι η χαρούμενη ατμόσφαιρα εδώ δεν συνάδει με τους δραματικούς τόνους που κυριαρχούν πλέον στην ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή (ψάξτε να δείτε τι είπε η Μέρκελ σήμερα- μένω φειδωλός στα λινκς ύστερα από τις τεχνικές διευκρινήσεις του παπούλη …) Όσο για το καθημάς μαύρο μέτωπο της τριλάτεραλ κυβερνήσεως, όπως σχολίασα και αλλού, η αποστολή Παπαδήμ(ι)ου αποτελεί από πολιτειακή άποψη μια ανώμαλη κατάσταση – δικτατορία, με την αρχαία έννοια του όρου. Ο νέος πρωθυπουργός ορίζεται rei gerundae causa αλλά και seditionis sedandae causa .
    Να συμπληρώσω όπως εξελίσσεται το τοπίο (
    1. κι άλλη τρύπα από τα μέχρι τώρα προβλεφθέντα, που θέτει με αναμενόμενο τρόπο νέα δεδομένα και αυγατίζει τη λίστα των ψεμμάτων Βενιζέλου οτι θα εφαρμοστούν μόνον όσα επαχθή έχουν ήδη ψηφιστεί
    2. συνεπεία τούτων, οι πιρουέτες Σαμαρά (επιμονή στη λήξη της 19/2, άρνηση «επιστολἠς») αποτελούν τις προβλέψιμες, αλλά τελευταίες προσπάθειες να σωθεί η παρτίδα της διακυβέρνησης δια της κοινοβουλευτικής οδού, κορυφαίο προϊόν της οποίας μέχρι τώρα υπήρξε ακριβώς η τριλάτεραλ…
    3. η ευρωζώνη με ημερομηνία λήξης όπως τη γνωρίζουμε, αλλά με κατοχυρωμένη πλέον την εξαιρετικότητα της ελληνικής περίπτωσης
    )
    πρέπει να έχουμε ετοιμότητα για κάθε είδους έκτροπα – για κάθε είδους εκτροπές, καθώς στο βαθμό που τα υπόλοιπα μέσα διακυβέρνησης σώνονται χωρίς να φτάνουμε σε ευστάθεια, παίρνουν σειρά να δοκιμαστούν και άλλες «λύσεις» προς τις οποίες ξεκίνησε ήδη η απόπειρα παροχέτευσης της λαϊκής αγανάκτησης…
    Η μόνη δυνατή και έμπρακτη εφαρμογή της ετοιμότητας αυτής είναι η λαϊκή αυτοοργάνωση (πείτε το κίνημα, κοινωνία των πολιτών, λαϊκές συλλογικότητες – δεν είναι ώρα για θεωρητικό λακριντί). Από το ύψος της ετοιμότητας αυτής φοβάμαι οτι θα κριθεί το μέλλον του λαού και του τόπου για αρκετά χρόνια.
    Ελπίζω να είναι κατανοητός, αν και κατά βάθος θα ήθελα να φαντάζουν και να είναι ανοησίες όλα αυτά…

  100. Ο/Η Left G700 λέει:

    «[…] στο βαθμό που τα υπόλοιπα μέσα διακυβέρνησης σώνονται χωρίς να φτάνουμε σε ευστάθεια, παίρνουν σειρά να δοκιμαστούν και άλλες «λύσεις» προς τις οποίες ξεκίνησε ήδη η απόπειρα παροχέτευσης της λαϊκής αγανάκτησης…»

    Φίλε Μαυροπρόβατε, ποιες λύσεις προς τις οποίες «ξεκίνησε ήδη η παροχέτευση της λαϊκής αγανάκτησης» εννοείς; Δυο λόγια παραπάνω;

    Τα λέμε

  101. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Λασκαρατε η τελευταια απαντηση σου ηταν αλλα γι’αλλα και της παρασκευης το γαλα. Εδωσα ενα λινκ που αποδεικνυε οτι αυτο που ειπες για τους εξοπλισμους ειναι παραμυθι. Και συ τι απαντας? Οτι ναναι. Υπαρχουν τουλαχιστον 30 ερωτησεις στη βουλη τα τελευταια τρια χρονια που αφορουν τους εξοπλισμους και τα μυστικα κονδυλια. Υπαρχει ερωτηση απο τον Τσιπρα που ρωτα να του πουν που πηγε ενας σκασμος εκατομμυρια σε υποτιθεμενες δημοσιες σχεσεις του υπουργειου εξωτερικων. Υπαρχει ενα αιτημα χρονων απο τον Συριζα να καταργηθουν ολες αυτες οι μυστικες χρηματοδοτησεις και να μαθαινουν οι πολιτες ολους αυτους τους κωδικους χρηματοδοτησης. Θελεις να πεις κατι αλλο που τουλαχιστον εχει βαση? Ναι ξερω ο Τσιπρας ειναι φιλος με τον Ιερωνυμο. Θα μας πεις και το αλλο με τον Τοτο ή το κρατας για το τελος.

  102. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Το να κατηγορείται ο Συν για συμπόρευση/συγκάληψη/ανοχή στη διαφθορά που έτρεχε (και τρέχει…) από τους πόρους του συστήματος πολιτικής κυριαρχίας στην Ελλάδα μου φαίνεται τελείως άκυρο, όπως και να κατηγορείται επειδή σωστά δε θεωρεί τη διαφθορά ως αιτία, αλλά ως σύμπτωμα της χρεωκοπίας του καθεστώτος αυτού. Αν θέλει κανείς να αναμοχλεύσει αμαρτίες του Συν, ας υπενθυμίσει οτι χαρούμενα υπερψήφισε τη συνθήκη του Μάαστριχτ, προσχωρώντας πολύ αργότερα και εξίσου χαρωπά στις τότε (και τώρα) θέσεις του κομμουνιστικού κόμματος. Αλλά στην περίπτωση αυτή, ίσως χρειαστεί να κάνει κανείς και την αυτοκριτική του!
    (Ντήαρ λεφτ, αργότερα)

  103. Ο/Η laskaratos λέει:

    Χρήστο Κ.,
    εγώ θα συνεχίζω να σου απαντάω με ντοκουμέντα.
    Επειδή ο papoylis είε πως σηκώνει κάθε σχόλιο δυο λινκς, θα βάλω μόνο δυο, και επειδή φεύγω θα απαντήσω τμηματικά.
    Λοιπόν αντιπαρερχόμενος το ανάγωγο ύφος σου και ότι αυτό σημαίνει, σου απαντώ:
    Μου λες:
    @Υπαρχει ερωτηση απο τον Τσιπρα που ρωτα να του πουν που πηγε ενας σκασμος εκατομμυρια σε υποτιθεμενες δημοσιες σχεσεις του υπουργειου εξωτερικων. Υπαρχει ενα αιτημα χρονων απο τον Συριζα να καταργηθουν ολες αυτες οι μυστικες χρηματοδοτησεις και να μαθαινουν οι πολιτες ολους αυτους τους κωδικους χρηματοδοτησης. Θελεις να πεις κατι αλλο που τουλαχιστον εχει βαση? Ναι ξερω ο Τσιπρας ειναι φιλος με τον Ιερωνυμο. Θα μας πεις και το αλλο με τον Τοτο ή το κρατας για το τελος.

    Ας αρχίσω λοιπόν από τον Τοτό:
    Ότι αισχρότερο και χυδαιότερο υπάρχει στον εκκλησιαστικό κοσμο είναι το πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Ένας πραγματικός οχετός κάθε μορφής σκανδάλων που αποκαλύφθηκαν το 2005 όταν προσωρινά έσπασε η Ομερτά (Βαβύλης, Παπαδήμας, Φαρμάκης, Ειρηναίος Χριστόδουλος κλπ κλπ).
    Μια συνοπτικότατη έκθεσή τους με τεκμηριωμένες παραπομπές σε άρθρα του Τύπου είναι αυτή:
    http://roides.wordpress.com/2008/11/25/25nov08/

    Υποτίθεται πως ο ΣΥΝ υπερασπίζεται τους Παλαιστινίους
    α.Το πατριαρχείο Ιεροσολύμων είναι απροκάλυπτα ρατσιστικό, απροκάλυπτα αντιχριστιανικό, δρα ως παράρτημα του ελληνικού Υπ.Εξ, περιφρονεί τους Παλαιστινίους ορθοδόξους, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες τους δεν τους αναγνωρίζει το δικαίωμα να έχουν δικό τους πατριάρχη και μέσα στην ίδια τους την πατρίδα, συνιστώντας έτσι ακόμη και κατά την ορθόδοξη εκκλησιολογία πραγματικό σκάνδαλο της αίρεσης του «φυλετισμού» (εθνικισμού θα το έλεγε η Αριστερά), τους επιβάλλει χωρίς κανένα απολυτως έρεισμα, χωρίς να υπάρχει εκεί ούτε ένας Έλληνας πιστός, Έλληνα πατριάρχη και επισκόπους, όντας η μοναδική στον κόσμο Εκκλησία με αλλοεθνή Ιεραρχία. Για παράδειγμα η Καθολική Εκκλησία έχει στα Ιεροσόλυμα Παλαιστίνιο πατριάρχη.

    β. Ο ΣΥΝ υποτίθεται ότι είναι υπέρ του χωρισμού Εκκλησίας-Κράτους.
    Ο Αλ.Τσίπρας, ρχηγός αριστερού κόμματος, ριζοσπάστης, αντιαποικιοκράτης, αντιρατσιστής, αντιεθνικιστής και ανατροπέας κάθε ατιμίας, αντί να εισηγηθεί διακοπή κάθε χρηματοδότησης του Υπ.Εξ στα πατριαρχεία και ιδιαίτερα στο πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την απομάκρυνση των Ελλλήνων επισκόπων από εκεί, συνεντευξιαζόμενος σε εκκλησιαστικό ιστοχώρο χαϊδεύει αυτιά και εισηγείται αύξηση της χρηματοδότησης, με ταυτόχρονη φορολόγησής της, για τα πατριαρχεία! Ασφαλώς δεν φανταζόταν πως θα ασχολιόταν κανείς τρίτος με τέτοιες λεπτομέρειες. Όντως η συνέντευξή του πέρασε εντελώς απαρατήρητη, άλλωστε ποιός θα τα βάλει με την Εκκλησία. Διανύπουμε πάλι περίοδο Ομερτά.

    Πως συμβιβάζονται αυτά με τον χωρισμό Κράτους Εκκλησίας, από πότε κατά την Αριστερά η οικουμενική ορθόδοξη Εκκλησία πρέπει να γίνει εθνική Εκκλησία που να προωθεί «παρεμβάσεις του ελλνισμού σε κρίσιμες περιοχές» όπως λέει ο πρόεδρος του ΣΥΝ θεωρώντας πως τον ακούνε μόνο οι παπάδες, μπορείς να μας το εξηγήσεις εσύ.

    http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=1927

    «….Γ.Φ.: Ξέρουμε ότι υπάρχει μία οικονομική βοήθεια από το κράτος προς τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων. Νομίζετε ότι θα πρέπει να υπάρχει διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση της περιουσίας των Πατριαρχείων;

    Αλ.Τσίπρας: Τώρα αυτό είναι ένα ειδικό θέμα και είναι και κάποια κονδύλια που δεν έχουν τόσο να κάνουν με την θρησκεία ή την Εκκλησία, αλλά με την ανάγκη να στηριχθούν οι πρωτοβουλίες και οι παρεμβάσεις του ελληνισμού και της χώρας σε κρίσιμες περιοχές. Σε ό,τι αφορά το Οικουμενικό Πατριαρχείο και άλλες δικαιοδοσίες είναι ειδικά θέματα. Εγώ όμως θα έλεγα ότι η δίκαιη κατανομή των βαρών και η δίκαιη φορολόγηση είναι μία βασική μας αρχή. Δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει δίκαιη φορολόγηση και ας είναι μεγαλύτερα τα κονδύλια (σ.σ. που δίνονται) στο κάτω κάτω. Ούτως, η άλλως αυτά τα κονδύλια δίνονται για ειδικούς σκοπούς.

    Γ.Φ.: Δηλαδή να συνεχίζονται να δίνονται κονδύλια και η φορολόγηση-φορολόγηση;

    Α. Τ.: Είναι πολύ εξειδικευμένο το θέμα και θα μπορούσε να πει κανείς ότι χρειάζεται να δει επιμέρους και τις ανάγκες, τις προτεραιότητες, τους στόχους. Νομίζω ότι το θέμα του δίκαιου φορολογικού συστήματος θα κατανέμει τα βάρη εξίσου χωρίς καθεστώτα φοροαπαλλαγών σε Νομικά πρόσωπα και θα κατανέμει επίσης σε Φυσικά πρόσωπα. Είναι κάτι το οποίο πρέπει να γίνει. Εξίσου σε Νομικά και Φυσικά, αλλά με δικαιοσύνη.

    Να μην υπάρχουν Φυσικά που εξαιρούνται και δικαιοσύνη στα Νομικά, διότι με αυτό το φορολογικό σύστημα που έχει η χώρα, το οποίο είναι κοινωνικά άδικο, δημοσιονομικά αναποτελεσματικό και εξαιρετικά σύνθετο, δεν πρόκειται να λύσουμε το πρόβλημα της δημοσιονομικής κρίσης και της ανάπτυξης, διότι το κάθε ευρώ που θα δίνουμε για την κοινωνική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή θα δημιουργείται έλλειμμα. Εδώ πρέπει να πάμε σε μία ριζική φορολογική μεταρρύθμιση που να κατανέμονται δίκαια τα βάρη. Αυτό που έλεγε ο Παπανδρέου προεκλογικά και ξέχασε μετεκλογικά. Έλεγε “χρήματα υπάρχουν”. Η απάντηση είναι πως χρήματα υπάρχουν, αλλά έτσι όπως πάτε δεν θα τα βρείτε πότε, διότι 30 δις χάνονται σε φοροαπαλλαγές και φοροκλοπές.

    Γ. Φ.: Οπότε πρόεδρε φορολόγηση στους πάντες και στα πάντα;

    Α.Τ.: Δίκαιη κατανομή των βαρών ούτως ώστε να μην είναι τα μόνιμα υποζύγια οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι.…».

    Κάτω από την φαινομενικά δίκαιη αυτή κατακλείδα, πόσα πράγματα κρύφτηκαν κουτοπόνηρα κάτω από το χαλί ικανοποιώντας και την Κική και την Κοκό.
    Θα επανέλθω

  104. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Η άποψή μου είναι ότι το θέμα Τσουκάτου , Άκη κλπ δεν μπορεί να αποτελεί (κύριο) μέρος πολιτικής ατζέντας, η οποία υποτίθεται ότι εντάσσεται σε προσπάθεια για βελτίωση των πραγμάτων (προοδευτική τη λέγαμε παλιά).
    Τόσο παλιότερα στην Καλύβα (με αρκετούς από τους εδώ συνομιλητές) , όσο και εδώ έχω εκφράσει την άποψή μου για την ηθικοποίηση της Πολιτικής (πολιτική με ηθικούς όρους) όσο και με το αν είναι εφικτός ή πρόσφορος ο στόχος ενός «ηθικά καθαρού υποκειμένου».

    Περιορίζομαι απλώς να επαναλάβω ότι αυτού του είδους η ατζέντα ήταν η δικαιολογία από το 2009 για το ότι «δεν εκινήθη τίποτα» (γίνονταν εξεταστικές αντί για έργο), ότι ο Τσοβόλας πήρε 40% μετά την ενεργή συμμετοχή της Αριστεράς στο ρόλο του εισαγγελέα (και ουσιαστικά και συμβολικά με τον Κωνσταντόπουλο στο Ειδικό Δικαστήριο) το δε εγχείρημα του ενιαίου ΣΥΝ κατέληξε ..εκεί που κατέληξε και ότι χωρίς Ντι Πιέτρο, Μπερλουσκόνι ( και τίποτα χειρότερο, εδώ συμφωνώ δυστυχώς με το Μαύρο Πρόβατο) ..ουκ.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι «νομιμοποιείται η αυθαιρεσία η παρανομία ή το έγκλημα», αλλά ..το αντίθετο, δεν υπονομεύεται η προσπάθεια απόδοσης ευθυνών μέσω της αναγωγής της σε μέρος πολιτκού προτάγματος και άρα διαστρέφεται και τελικά υπονομεύεται.
    Αν αυτό κάνουν οι ..αστικές δυνάμεις, δεν κατάλαβα, το πρόβλημα είναι ότι αυτές είναι σάπιες από γεννησιμιού τους και τα ..παραγράφουν , ενώ οι αριστερές άτεγκτες και ως άγγελοι δικαιοσύνης θα την αποδώσουν;;
    Δηλαδή δεν είναι η διαδικασία που οδηγεί στο αποτέλεσμα (κουκούλωμα) αλλά στο dna των διαχειριστών της;;
    Άλλωστε υπάρχουν δυνάμεις (πολτικές) που έχουν ειδίκευση στο σπορ κάτι που άλλωστε (δεν μπορεί παρά να) φαίνεται και στη γενικότερη αντίληψη περί παραβατικότητας (ναρκωτικά, έγκλημα, ποινικά κλπ) 😉 .

    Σχετικά με τα υπόλοιπα θα εμμείνω στην άποψή μου για το πώς τοποθετούνται οι βασικοί παίκτες στο παιχνίδι (ΕΕ, ΔΝΤ κλπ) και ότι ουδεμία αλλαγή επήλθε ή θα επέλθει στα όσα δηλώνουν.
    Άρα τα πράματα ..σκούρα.
    Δυστυχώς πιστεύω ότι η Αριστερά θα βολευτεί άλλη μια φορά στην ευκολία της αντιπαράθεσης με ιδεολογικούς όρους , αν και πιστέυω ότι τώρα πια δεν θα ήταν εύκολο κάτι άλλο (σε σύγκριση με παλιότερα).
    Έτσι Κυβέρνηση έκτακτης ανάγκης με 49 μέλη, δομές που παραπέμπουν στο σουρεάλ και μόνο ..ιλαρώς μπορούν να προσεγγιστούν και ..βόηθα Παναγία μου.
    Φυσικά με μια κουβέντα αυτό που ..αποπνέεται προς τους ..έξω είναι «καλά αφού έτσι και αλλιώς μ@@@κίες μας λέτε και δεν σας βλέπουμε και πολύ σταθερούς, δεν κάνετε τα στραβά μάτια , όπως στην αρχή , για να κερδίσουμε χρόνο και μεις και εσείς;; »
    Ε!! δεν θα κάνουν
    Αναζητείται αντιπρόταση για το πώς θα πορευθούμε (χο χο χο).
    Α!! Μαυρο Πρόβατο σχετικά με τους φόβους σου ότι τα πράγματα σκουραίνουν και πολιεταικά και (κυρίως) κοινωνικά, αφιερωμένο, ελπίζοντας σε καλύτερες προτάσεις από αυτές του τραγουδιού😉🙂

  105. Ο/Η laskaratos λέει:

    Nα επανέλθω για να προσθέσω στα ήξεις αφήξεις, στα μισόλογα και στις υπεκφυγές του Αλ.Τσίπρα που προσπαθεί να βολέψει τα αβόλευτα και που καταλήγει να θέλει και ενίσχυση οκονομική των πατριαρχείων-γιατί τους χρωστάμε; τώρα που είμαστε στο ΔΝΤ;- πως το πατριαρχείο Ιεροσολύμων έχει τεράστια περιουσίαστην Ιερουσαλήμ-είναι ιδιοκτήτης πολλών κυβερνητικων κτιρίων-και στην Αθήνα-είναι διοκτήτης ακόμη και θεάτρων.
    Στο παρακάτω σαιτ μπορείτε να δείτε διαδηλώσεις Παλαιστινίων Ορθοδόξων κατά του Έλληνα πατριάρχη-μεσίτη Γης.
    Σκίζεται ο ΣΥΝ για τους Παλαιστίνιους, αλλά μόνο σε ότι αφορά το Ισραήλ, σε ότι αφορά τον τυραννίσκο τους τον Έλληνα κρατικό πατριάρχη που ποιμαίνει την κατώτερη φυλή των Αράβων, κανει το κορόϊδο, τον ανυψώνει σε παράγοντα «παρέμβασης του Ελληνισμού» και τον θέλει να του δίνουμε οικονομική είσχυση κι από πάνω, αρκεί να την φορολογούμε.
    Monday, January 11, 2010

    Palestinian Greek Orthodox Riot Against Patriarch
    http://www.johnsanidopoulos.com/2010/01/palestinian-greek-orthodox-riot-against.html

    Να σημειώσω πως και τα 3 εθνικά (!) μας πατριαρχεία που ο κ.Τσίπρας θέλει να παίρνουν κρατικές χορηγίες είναι ζάπλουτα και στήριξαν τη Δικτατορία. Ειδικά το πατριαρχείο Αλεξανδρείας στήριξε και το απαρτχάϊντ στη Ν.Αφρική, η μόνη χριστιανική Εκκλησία που το έκανε. (Η αγγλικανική πολέμησε με πάθος το απαρτχάϊντ)
    Αυτά είναι ψιλά γράμματα όμως μπροστά στις εθνικές μας υποθέσεις.

    Τώρα ποιές είναι οι «παρεμβάσεις του ελληνισμού και της χώρας σε κρίσιμες περιοχές» που πρέπει να στηριχτούν και οι ειδικοί σκοποί για τους οποίους δίνονται τα κονδύλια [Αλ.Τσίπρας: «Δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει δίκαιη φορολόγηση και ας είναι μεγαλύτερα τα κονδύλια (σ.σ. που δίνονται) στο κάτω κάτω. Ούτως, η άλλως αυτά τα κονδύλια δίνονται για ειδικούς σκοπούς»],
    ένας απο αυτούς είναι και η ιερή παιδεραστία για την οποία το πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης έχει ξεπουπουλιαστεί να πληρώνει αποζημιώσεις στις καπιταλιστικές ΗΠΑ όπου η Δικαιοσύνη δεν αστειεύεται και δεν υπάρχουν κόμματα σαν τον ΣΥΝ να κάνουν την πάπια (μη μου ζητήσετε κατάλογο περιπτώσεων γιατί θα λιποθυμίσετε από τη δυσοσμία).
    Εννοείτε πως τις υποθέσεις αυτές τις πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι μέσω των κονδυλίων του Υπ.Εξ που πρέπει να αυξηθούν και να φορολογηθούν:

    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=1147

    Sexual Abuse Settlements Strain Greek Orthodox Budget

    Author: Editor, The Orthodox Beacon

    Date Published: 11/2/2009

    Publication: The Orthodox Beacon (USA)

    An American Orthodox Institute article highlights several points from a recent interview with Archbishop Demetrios, head of the Greek Orthodox Archdiocese. Highlights include: payments since 2000 for sexual abuse settlements total $16 million; the GOA is continuing to pay $150,000 a month from one sexual abuse settlement alone; and the Greek Government is being asked to fund Hellenic College and Holy Cross Seminary due to financial issues presumably linked to the sexual abuse case settlements

    Μεταφράζω το ζουμί:

    «“Επειδή οι αποζημιώσεις των παιδεραστιών αδειάζουν τα εκκλησιαστικά ταμεία της ελληνικής Αρχιεπισκοπής των ΗΠΑ, αφού μόνο από το 2000 έχουν καταβληθεί σε συμβιβασμούς $16 εκατ. και πληρώνονται $150.000 μηνιαία για την κάλυψη μιας μόνον υπόθεσης Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΛΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΔΥΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ”.

    Υπάρχουν σχετικά άρθρα και στον ελληνικό Τύπο για να μην μας πει κανείς πως στον ΣΥΝ δεν ξέρουν Αγγλικά.

  106. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…

    Κατ’αρχήν, είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσα να μιλήσω εκ μέρους μιας ελληνικής αριστεράς, επομένως εκ προοιμίου ο όρος «απολογητής» θα ήταν τελείως άστοχος για το άτομό μου…😉
    Όμως, παρατηρώ εκ μέρους σχολιαστών, μια επιμονή να εγκαλούν την ελληνική αριστερά αφαιρετικά και τον Σύρριζα ειδικά, για «αφωνία» ή επιλεκτική καταγγελία, σε ότι αφορά τα μικρά ή μεγάλα σκάνδαλα της ελληνικής κοινωνικής και πολιτικής ζωής…

    Αυτός ο καταγγελλτικός λόγος (επιλεκτικός η μη), έχει δυό βασικά μειονεκτήματα:
    α) Συντάσσεται με την εκάστοτε μείζονα αντιπολίτευση, (η οποία το πολύ να καθαίρεται αυτοστιγμή κατόπιν ανανέωσης στελεχών).
    β) Δεν είναι ουσιαστικός, δλδ τα μεγάλα σκάνδαλα, γίνονται νομιμότυπα και μένει τελικά το ζήτημα της ηθικής ή της βλακείας να πλανάται στους «αγνούς» καταγγέλλοντες, με όλους τους υπόλοιπους να κλείνουν το μάτι ο ένας στον άλλον…
    (Εδώ δεν υιοθετώ την θεολογική άποψη του στυλ: «όλα θα φτιάξουν όταν καταρρεύσει ο καπιταλισμός» που ευαγγελίζονται κάποιοι… )

    Η γνώμη μου είναι, πως το κυρίαρχο είναι η ύπαρξη εμπεριστατωμένων εναλλακτικών προτάσεων. Δλδ αντί να συντάσσεσαι με τις ακρότητες του αντιεξουσιαστή ΓΑΠ, καλύτερα να έχεις απέναντι σε όλη αυτήν την φλυαρία συγκεκριμένα πράγματα για τον κόσμο… Δόξα τω θεώ, η Αριστερά στη χώρα μας, έχει όπως και αλλαχού, ένα καλά καταρτισμένο επιστημονικό δυναμικό στις τάξεις της και θα μπορούσε να το ενεργοποιήσει εν είδη εθελοντισμού… (πχ, φωτοβολταϊκά, πράσινη ενέργεια).

    Πέρα από τα επιθυμητά, σήμερα οι συγκυρίες έτσι όπως μπαίνουν, ευνοούν έναν χώρο που θέλει να οργανωθεί προς ώφελος της κοινωνίας. Η φτώχυνση των στρωμάτων ακόμη και σε είδη διατροφής, θα μπορούσε να επανακινητοποιήσει νεολαίες που θα βοηθούσαν στην απεθείας διανομή ποιοτικών ειδών διατροφής που παράγονται στην περιφέρεια στο καταναλλωτικό κοινό των πόλεων, μέσω δικτύωσης-διαδικτύωσης. Παράλληλα θα μπορούσε να γίνει και μια θεαματική ενέργεια πχ στην επιτροπή ανταγωνισμού, που της έχει πάρει 5 χρόνια (με ή χωρίς γαλάζιους κουμπάρους) να κρίνει, αν η αγορά γάλακτος λειτουργεί ολιγοπωλιακά… Κυρίως όμως να παρέμβει στην κοινωνία, να παρασταθεί.

    Αυτό βέβαια απαιτεί σημαντικό επίπεδο οργάνωσης και συμμετοχής, κάτι που στην σημερινή ελληνική αριστερά εκλείπει…

    Αυτό που φαίνεται τις επόμενες μέρες είναι ισχυρή επίθεση του συστήματος για επιβίωση, εις βάρος της κοινωνίας. Για παράδειγμα θα διπλασιάσουν την ασφάλιση στους ελεύθερους επαγγελματίες που τώρα δεν έχουν δουλειές και παραπαίουν… και άλλα ων ούκ έστιν αριθμός…

    Το να αναλλώνεται στη βουλή ένας χαρτογιακάς, για το δικαστή Γιοβανούδα, το θεωρώ σημαντικό, όμως ολίγον μακριά από την κοινωνία… Σε τελευταία ανάλυση, μια μαζική διαπόμπευση του συστήματος είναι προτιμότερη, από τη διελκυστίνδα νομικών τερτυπίων που θωρακίζουν σύστημα-διοίκηση-δικαιοσύνη…😉

    συγνώμη για τη σεντονιάδα…

  107. Ο/Η papoylis λέει:

    Φίλτατοι / ες

    έχω ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα με τον υπολογιστή … χρωστάω απαντήσεις , θα προσπαθήσω να τις δώσω remotely σύντομα… Συγχωρέστε επομένως το Παπούλη και όσο «λείπω» παρακαλώ διατηρήστε τους τόνους χαμηλούς😉 🙂

  108. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Τι χαμηλούς τόνους και άλλα ρεφορμιστικά!!
    Θα ξεδιπλώσουμε όλο το προτσές από το Μεσαίωνα και ..τούδε και μετά (απνευστί) θα πάμε από Βυζάντιο και πίσω ,μέχρι τους αγώνες παγκρατίου και ..σταδίων (και μαρξιστικώς-λενινιστικώς αν το δούμε) .
    Δεν μας ξέρεις καλά!!
    Καμιά ανοχή στους ανά τους αιώνες τοκογλύφους και στις συμπαιγνίες τους
    Γιατί παρακαλώ συγκοφατήθηκαν οι παυλιανικές κοινότητες, τι κοινό έχουν ο ..Χαίντεκερ με το Σόρος, γιατί συνήργησε ο Πάπας στην μεταφορά του λειψάνου του ΣΑΚ (*) χωρίς να διασφαλισθεί το ..αναπόσπαστο της δεξιάς χείρας, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην Τριανδρία και γιατί δεν τοποθετούνται οι φιλελεύθεροι (από το Μάνο μέχρι τον ..ατάσθαλο και τι σημαίνει η..εκκωφαντική, αλλά και έβλογη σιωπή της πολλαπλώς εορταζομένης) ;;

    Φοβούμαι ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται με τον πλέον τραγικό τρόπο!!
    (συνέχεια των χθεσινών αποκαλύψεων , εν είδει γιουίκι λικς στο πιο ..κοσμοθεωρητικό)
    Έτσι και τότε (τέλη 18ου αιώνα), το μεγαλύτερο μέρος της αλήθειας είχε αποκαλυφθεί από τον Αβά Μπαρουέλ στο πόνημά του «μεμουάρ α (η ντε, δεν θυμάμαι αυτά τα ..συντακτικά, καθώς και αν μπαίνει αξαν εγκύ ή γκράβ) σερβριρ πουρ λιστουάρ ντε (αυτό σίγουρα) λ(απόστοροφος) ζακομπινισμ» (ο τόνος στην λήγουσα).
    Όταν όμως φωτισμένοι άνθρωποι επεσήμαναν στον Αβά ότι τόσο στους Πεφωτισμένους (και διαφωτιστές και διαφωτιστές) όσο και στους Ελευθεροτέκτονες (και φιλελεύθερους και φιλελεύθερους) έχουν κυριαρχήσει οι Εβραίοι, αυτός εσιώπησε (μάλλον κάπως έτσι πρέπει να ξεκινησε και το κίνημα των τραπίστ που έβγαζαν και εξαιρετικές μπύρες, αλλιώς δεν εξηγείται).
    Ενημέρωσε πλαγίως (στη ζούλα) τον Πάπα Πίο το Ζ'(που σας έλεγα χθες) καθώς και την πολιτκή και εκτελεστική εξουσία και έβγαλε την ουρά του απέξω προφασιζόμενος λόγους ανθρωπισμού και άλλα κουλτουριαρέικα.
    Και λοιπόν;; νιέντε!!
    Δηλαδή τι απεδείχθη;;
    Ότι οι Πολιτικοί ήταν, έναι και θα είναι λούστροι (στιλβωτές υποδημάτων), όπως και στο παρόν Ιστολόγιο έχει επανειλημμένα υποσημειωθεί.
    Τυχαίο;;
    Αλλά και η διανόηση (όσοι κατέχουν τα ..φιλελευθερα και τα βιωματικά) τι πράττει;;
    Σιωπά, και αρκείται σε επισήμανση σημείων (που και που).
    Δουλειά όμως έτσι δεν γίνεται!!
    Ο καιρός γαρ εγγύς, ήδη Προστεντάντες και Καθολικοί αναλαμβάνουν τη διακυβέρνηση

    (*)καλούμενος χάριν συντομίας ο Σπυρίδων Άγιος Κύπρου (και Κερκύρης και Κερκύρης)

  109. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Έχεις σοβαρό πρόβλημα με τον υπολογιστή; Χα!

    Δηλαδή, ο υπολογιστής φταίει που από τα δυο λάθος γραμμένα σχόλια και το ένα σωστό, πήγες και διάλεξες ένα από τα …λάθος;;;

    Увидимся (όχι όμως και να τα ρίχνουμε όλα στους υπολογιστές!😉 )

  110. Ο/Η Propator λέει:

    Πως παν’ αραπη τα παιδια σου, οσο πανε και μαυριζουνε!

  111. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Προπάτωρ να τα βγάλεις σε βιβλίο τα γνωμικά, γιατί μέχρι τώρα στην αγορά υπάρχει μόνο το παροιμιολόγιο του Πάσχου απ΄όπου αντιγράφουν διάφοροι ηλίθιοι μισθοφόροι του συγκροτήματος (ένα είναι το συγκρότημα), όποτε δεν ξέρουν πώς να τελειώσουν τις αράδες τους (=πάντα) :mrgreen: Δες το σα συμβολή στην εθνική προσπάθεια της τριλάτερης κυβερνήσεως του δικτάτορος ευαγγελιστού Λουκά (του τάγματος των γκολντμανιτών😉 )

  112. Ο/Η Propator λέει:

    – «…ηλιθιοι μισθοφοροι του συγκροτηματος…»,
    – «…του δικτάτορος ευαγγελιστού Λουκά (του τάγματος των γκολντμανιτών)»

    Ειδε η γατα το μουνι της και το περασε πληγη!

  113. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Ναι αλλά συγκέντρωσέ τα κάπου

  114. Ο/Η Βαρθολομαίος λέει:

    Ειρήνη υμίν
    Λίγο έλειψα και ξέσπασε πόλεμος. Ας με φωνάζατε τουλάχιστον, αφού το πρόβλημα είναι «αριστερό» (για μια πράσινη ανάπτυξη είχα πεταχτεί εδώ παρακάτω). Απέρχομαι, αλλά αν φουντώσει η συζήτηση με βυζάντιο και γιακωβίνους, ειδοποιώ τους καρμπονάρους φιλικούς κι ερχόμαστε (λόγω ειδικότητας)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s