Το Βυτίο ΓΡΑΦΕΙ…!

Το τελευταίο ποστ του Βυτίου , καλοί μου αναγνώστες , προτείνω σήμερα για ανάγνωση και σκέψη. Περιέχει μερικές  φράσεις σχεδόν αποφθεγματικής αξίας  αλλά συγχρόνως εκείνη τη ιδιαίτερη χροιά που χαρακτηρίζει τα γραπτά του. Αν για κάτι θα ήθελα να συζητήσω  σήμερα θα ήταν για αυτό του το  γραπτό. Το λίνκιον :

όλων των ειδών οι σφαλιάρες | το βυτιο

 

This entry was posted in Ανήθικες προτάσεις, Επέτειοι και επαίτειοι, Προσεγγίσεις αισθητικής - πετικιούρ, Σταλίες - εκτελωνισμοί. Bookmark the permalink.

62 απαντήσεις στο Το Βυτίο ΓΡΑΦΕΙ…!

  1. Ο/Η zeppos λέει:

    Είναι (και πάλι) η γνωστή διάχυτη ατμόσφαιρα της θυματοποίησης των «αριστερών» ή αριστεριστών όπως στο κείμενο του βυτίου επιχειρείται ένα απαλό γλίστρημα…..
    Η «πουτάνα κενωνία»…
    Μου άρεσε δε ιδιαίτερα το απόφθεγμα «ο επί χρόνια τραμουκισμός των πασοκων» ή κάπως έτσι..φταίει για την οργανωμένη παρακμιακή μπαχαλοποίηση που ζούμε..
    Αν δεν υπάρχει αιτία για τον σημερινό τραμπουκισμό, απλά την επινοείς!

  2. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ε αφού θες να συζητήσεις… 🙂

    Δεν θα σταθώ σε αξιολόγηση του κειμένου (τα είπες εσύ).
    Θα προσπαθήσω να δω κάποιες πλευρές από αυτά που αναφέρει , στη λογική ότι μου φάνηκαν οικείες και για αυτό ενδιαφέρουσες.
    Ας μην παρεξηγηθώ για τον τρόπο που θα τις διαχειριστώ, οφείλεται αποκλειστικά στην πεποίθησή μου ότι τα οικεία πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε όσο γίνεται ..αποξενώνοντάς τα🙂 , άρα δεν αφορούν (πιθανά ούτε καν τον αγγίζουν) τον συγγραφέα.

    Κάπου λέει:
    «Έλεγα λοιπόν πως την όποια αριστεροσύνη μου, την όποια οπτική για τη ζωή, την απέκτησα κυρίως εκεί μέσα» ,
    εννοώντας στα σούπερ μάρκετ και σε διάφορα σημεία τεκμηριώνει ότι
    «Έτσι αυτό που (νόμιζα πως) έβλεπα ήταν ότι αυτοί που πετύχαιναν, διέλυαν με κάθε τρόπο, αυτούς που δεν είχαν πετύχει»

    Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αυτή η περιγραφή «πώς γίναμε αριστεροί» παραπέμπει στην ταύτιση του Αριστερού με τον Κοινωνικά Ευαίσθητο.
    Μάλιστα είναι η συγκεκριμένη ματιά κάποιου που ο ίδιος δεν είναι παρίας, ούτε βιώνει τον κοινωνικό αποκλεισμό, αλλά ευαισθητοποιείται όταν συναντά ανθρώπους που υποφέρουν.
    Φυσικά μου είναι οικείο (έτσι νόμιζα και εγώ, δεν το λέω καθόλου απαξιωτικά) , όμως η ίδια αφήγηση θα μπορούσε να τεκμηριώνει την «όποια χριστιανοσύνη», άλλωστε και ο Χατζιδάκης όταν έλεγε περίπου το ίδιο στον «Κεμάλ», δεν μίλαγε για αριστεροσύνη.

    Βέβαια «τα γραπτά» που ειδαμε μετά και μας επιβεβαίωσαν την «οπτική», δεν έλεγαν τέτοια πράγματα, μίλαγαν για τάξη για τον εαυτό της, ήτοι η κυρίαρχη ματιά ήταν του εκμεταλλευόμενου και για τον αγώνα για την υπεράσπισή του συμφέροντός του.
    Όμως, σε μια Κοινωνία που μετά τον πόλεμο (και κυρίως μετά την χούντα) αναπτύχθηκε οικονομικά, η λεγόμενη αριστερή παράταξη είχε ανάγκη να προτάξει το ζήτημα της «κοινωνικής αλληλεγγύης» και «ευαισθησίας» και να το αθροίσει με ανάλογες αφηγήσεις, ώστε το όλο πακέτο να είναι πειστικό.

    Θεωρώ την ταύτιση λανθασμένη , η δε χρήση της στην Πολιτική πιστεύω ότι αποτελεί τροχοπέδη στην ενηλικίωση της αριστερής πολιτικής θεωρίας στην εποχή μας.
    Νομίζω ότι θα είναι καλύτερα για την Αριστερά να απεκδυθεί του ..κουκουλίου της «προσέγγισης για τον Άνθρωπο» και να διεκδικήσει το ρόλο της ως πολιτική και στρατηγική πρόταση.

    Για εμάς (πρώην, νυν, αει κλπ) επίσης νομίζω ότι το «επάλλοντο οι χορδές μας όταν αντικρύζαμε την αδικία» μπορεί να ήταν παρακαταθήκη ζωής , όμως το αν γίναμε αριστεροί ή κάτι άλλο (πχ Εθελοντές στους Γιατρούς χωρίς Σύνορα, ΑΛΛΑ και επιστήμονες για να βοηθήσουμε την ανθρωπότητα ή Καλλιτέχνες για να ..καλλιεργήσουμε ψυχές), αφενός δεν ήταν πολιτκό ζήτημα, αφορούσε εμάς, αφετέρου έχει να κάνει με άλλα πράγματα (προβοκατόρικα θα πω ότι μπορεί να μας άρεσε κάποια που έπαιζε βιολί ή ήταν στην ΚΝΕ, μπορεί στον Κοινωνικό μας περιβάλλον να είχαν σε υπόληψη τους γιατρούς στυλ Παπανικολάου κλπ).
    Με μια κουβέντα η ευαισθησία και η συνεπαγόμενη αλληλεγγύη δεν προσφέρεται πολιτικά, όπως και δεν προσφέρεται μέσω αγαθοεργιών (για τους ανάλογους λόγους).

    Στο υπόλοιπο κείμενο προσφυώς περιγ΄ραφεται το έδαφος πάνω στο οποίο ..φύτρωσαν τα προβλήματα, πχ:
    ———————————————================————————————
    «Η καρπαζιά από πίσω, δεν μπορεί να είναι παρά το φυσικό αποτέλεσμα του τραμπουκισμού που επεδείκνυαν στα κανάλια και στην πραγματική ζωή επί μια εικοσαετία (τουλάχιστον)
    ——————————————===================————————————-

    και φτάνουμε στο » έτσι όπως τάκαναν, ας πρόσεχαν».

    Η κοινωνική μου ευαισθησία , το σφίξιμο στο στομάχι που προκύπτει όταν συναντιέμαι με την ένδεια, η ελπίδα μου ότι μπορούμε καλύτερα, με υποχρεώνει να μην συμφωνήσω με την κατακλείδα του κειμένου 🙂

    ΥΓ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ πήρα αφορμή από αναγραφόμενα για να ..αυτοστοχαστώ ( δεν προσάπτω κάτι στον άνθρωπο)

  3. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Για να τα λέμε όλα, μια κάποια εισήγηση εκ μέρους σου μας έλειψε. Αλλά φευ! 54 μόλις λέξεις (μαζί με τον τίτλο). Έτσι περιμένουμε να βγάλουμε κάποια άκρη από τον διάλογο. Πάντως ο Αναγνώστης ανέδειξε μερικά ζητήματα ουσιώδη. Φαίνεται θα είναι Παναθηναϊκός και πήρε σήμερα κάτι από τη φόρμα τής ομάδας του!😉

    Увидимся

  4. Ο/Η tamistas λέει:

    Αγαπητοί μου (πότε θα πάψω, επιτέλους, να προσφωνώ απευθυνόμενος σε άρρενες;)

    Έθεσα, εν είδει σχολίου, εις τον κ. Βυτίο το εξής απλό ερώτημα – άνευ, προσώρας, απαντήσεως:
    Τι να π(ι)ω;
    Μήπως γνωρίζετε κάποιον να μου πει τι θα συμβαίνει εδώ, στην αρένα, μετά από 2-3 χρόνια; Γιατί δεν γνωρίζω κανένα που να μπορούσε πριν από 2-3 χρόνια να μου πει τι θα συνέβαινε σήμερα…

    Διότι, μας βλέπω άπαντες (νάτο πάλι το ισχυρό φύλο) εύκολους στην εξήγηση τής ήδη παρελθούσης πραγματικότητας, την οποία δεν ενθυμούμαι ουδένα (αμάν*) να είχε προβλέψει εγκαίρως. Δεν είμαι περίεργος, ούτε επιστημονικώς διεστραμμένος. Απλώς σκέφτομαι: να την κάνω; Να πάγω σ’ άλλη γη; Να πάγω σ’ άλλη θάλασσα.

    * ουδεμία, ουδέν (δια να ορθοποδήσω πολιτικώς)

  5. Ο/Η papoylis λέει:

    Ζέππο :

    να βάλω και εγώ ένα απόφθεγμα ;;;

    «οι μούντζες, οι καρπαζιές και οι όποιοι τραμπουκισμοί δεν είναι προοίμιο εκτροπής, αλλά αποτέλεσμα της εκτροπής χρόνων.»

    Αναγνώστα

    πράγματι θέτεις ζητήματα για ποιό τελικά πρέπει να είναι το πρόσωπο μιας σύγχρονης αριστεράς. Αλλά ο Βυτίος δεν προχωρά σε ένα τέτοιο προβληματισμό γιατί αυτό που τον τοποθετεί στη θέση ενός σκεπτόμενου ( και πιθανώς ) αριστερού είναι η «κοινωνική ευαισθησία» που σωστά παρατηρείς.

    Αλλά υπάρχουν είδη διάφορα αυτής της ευαισθησίας που ξεκινούν από το παντεσπάνι της Μαρίας ( και Αντουαννέτας ) , περνούν από το ταμείο απόρων κορασίδων της φρίκης και τους λοιπούς φιλανθρωπικούς θεσμούς , από την αυτοθυσία μεμονωμένων ιεραποστόλων , γιατρών κτλ για να φτάσουν στην οργανωμένη πολιτική της έκφραση υπό τη μορφή της πάλαι ποτέ σοσιαλδημοκρατίας . Αφήνω έξω τη μαρξιστική – λενινιστική προσέγγιση και ακόμα περισσότερο το «κομμουνισμό της εξαθλίωσης» που αντιπροσωπεύει εδώ η κυρά Αλέκα αφού και ο πρώτος και ο δεύτερος αυτός τρόπος να βλέπουμε τις κοινωνικές εξελίξεις έχει πρώτιστα πολιτικό στόχο ( για το πρώτο οραματικό για το δεύτερο καθαρά εργαλειακό )

    Θα τολμούσα να πω αγαπητέ Αναγνώστα ότι στο περιβάλλον που ζούμε πλέον , στο σκηνικό που έχει διαμορφώσει η εξέλιξη του καπιταλισμού σήμερα , η έννοια της αριστεράς δεν μπορεί να σταθεί χωρίς αυτή τη μορφή «κοινωνικής ευαισθησίας» που εκφράζει το βλέμμα του Βυτίου.
    Είτε αυτή η «αριστερά» έχει είτε δεν έχει συγκροτημένη πρόταση και λύση θα είναι αδύνατον να πείσει , να συσπειρώσει και ίσως ( στο μέλλον ) να επιβάλλει και να εφαρμόσει τις «αποτελεσματικές» πολιτικές που ίσως φαντάζεσαι χωρίς το καίριο αυτό προαπαιτούμενο.

    Είναι προφανές ότι σε μια κοινωνία όπως η δική μας , «διαπαιδαγωγημένη» και εθισμένη στον ατομισμό και τη ντρίπλα επί δεκαετίες οι «τυπικοί» φορείς της «αριστεράς» θα εμφανίζουν τα ίδια προβλήματα με τους πολιτικούς φορείς που κυβέρνησαν διαχρονικά. προβλήματα αξιοπιστίας , προβλήματα πολιτικών προτάσεων , προσκόλληση σε μικροκομματικά συμφέροντα ,αδυναμία στην έκφραση και την επικοινωνία κτλ κτλ. Αλλά μέχρι να διαμορφώσει ( αν αυτό καταστεί δυνατόν ) ένα ισχυρό μέτωπο με ξεκαθαρισμένους στόχους , πολιτικές και συνειδητή και σταθερή υποστήριξη από το κοσμάκη αυτό που ΔΕΝ μπορεί με κανένα τρόπο να εγκαταλείψει σε συνθήκες προϊούσας εξαθλίωσης είναι αυτή η αίσθηση «κοινωνικής ευαισθησίας» που το Βυτίο με τόση ενάργεια εξέφρασε.😉

    Κατά τα λοιπά οι ενστάσεις , οι παρατηρήσεις και οι επιφυλάξεις σου προφανώς δεν απέχουν πολύ από τις δικές μου σκέψεις.

    Λέφτηδες

    Δεν είμαι καθοδηγητής καρντιές μου για να γράψω εισαγωγικό κείμενο για το άρθρο του Βυτίου γι αυτό και το λινκάρησα με αυτό το λιτό πρόλογο. Τροφή για σκέψη είναι όχι μανιφέστο δράσης🙂

    Ταμίστα

    είσαι όπως πάντα συγκινητικός. θα πρότεινα σε όλους όσους θα ήθελαν να συμμετέχουν σε αυτή τη συζήτηση να δούν το τελευταίο σου πόνημα στη Καρακάξα. 🙂

  6. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ορέ Αναγνώστη
    κατανάλωσες τόσα ..πίξελ, για να συμφωνήσεις στο τέλος με τον ..Ζέππο; 🙂
    Δηλ θέλουμε την ευαισθησία για τον ..εαυτό μας (ως προτέρημα), αλλά θα την ..αρνηθούμε στην αριστερά γιατί δεν έχει ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης της κρίσης;Και ποιος έχει;

    Ταμιστάς αν δεν έχουμε …θεό ,ψάχνουμε …προφήτη(ες); 🙂
    Μην ανησυχείς, η …διπλωματούχος (κατ απονομήν) Κασσάνδρα του ιστολογίου (θα) έχει ..απάντηση!
    Το δευτερεύον τώρα (που λέει κι ο ..σοφός)😉 : Η αγωνία που εκφράζεις διαχέεται παντού και απασχολεί τον καθένα μας .Αλλά να την υπερβούμε και να προτείνουμε κάτι ,ειδάλλως θα μείνει αγωνία και …μοιρολόγι!😉

  7. Ο/Η bernardina λέει:

    “οι μούντζες, οι καρπαζιές και οι όποιοι τραμπουκισμοί δεν είναι προοίμιο εκτροπής, αλλά αποτέλεσμα της εκτροπής χρόνων.” Καλό το τσιτάτο, παπούλη,

    Να καταθέσω κι εγώ ένα και μετά να σας αφήνω σιγά σιγά γιατί είναι φανερό πως σας χαλάω το παρεάκι.

    «Η εκτροπή χρόνων δεν χάλαγε -σχεδόν- κανέναν όσο έπεφταν μερικά χοντροψίχουλα από το τραπέζι της εξουσίας στους κάτω, που τότε ήξεραν μόνο να κουνάνε σημαιάκια στις πλατείες. Τώρα που το ψίχουλο έγινε μπαγκέτα ολικής και τους χώθηκε από λάθος μεριά, το γύρισαν στη μούντζα, την καρπαζιά και τον τραμπουκισμό προς αυτούς που έπαψαν να τους πετάνε τα ψίχουλα».
    Κομφούζιος.

    Άντε, γεια χαρά και καλά κρασά.

  8. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Νίκο ανιτθέτως, αλί (και τρισαλί) αν αποδεχθουμε ότι οι πολιτικές παρατάξεις διαθέτουν ή δε διαθέτουν ευαισθησίες. Συναισθήματα μόνο τα πρόσωπα μπορούν να έχουν.
    Ότι κάποιοι (πολλοί και δεν εξαιρώ την ..αφεντομουτσουνάρα μου) βολεύονται(αν) έτσι για να λένε η χ ιδεολογία είναι .. ανάλγητη διότι όσοι την ..πρεσβεύουν είναι αδίστακτοι συμφεροντολόγοι και ατομιστές, άρα όσοι είναι αισθηματίες εδώ είναι ο χώρος τους, το καταλαβαίνω, αλλά δε θα συμφωνήσω κιόλας.
    Σε αυτό το σημείο, δεν ξέρω με το δικό μας Ζέππο, αλλά με τον άλλον, τον πρέσβη ..επί τιμή, συμφωνώ όπως το θέτει (το συνάφι του) για τα Κράτη και τα Έθνη, για το δίκιο τους κλπ 😉
    Αυτά με τα μεταξύ μας …συνδικαλιστικά (φαντάζομαι ότι θα μου πεις ότι δεν το εννοούσες έτσι , ήτοι «δεν είναι αυτο που νομίζω» 🙂 )
    Δεκτόν (εκ των προτέρων), συνδικαλισμός είναι, γιατί με ..φούντωσες🙂 .

    Ήθελα πάντως να το πάω παραπέρα από αυτά που μου υποσημείωσε ο Παπούλης.
    Βοηθεία Νίκου🙂 , επαναλαμβάνω ότι η ματιά του Βυτίου αποτελεί χαρακτηριστικό που αφορά το πρόσωπο και για να μην το κλωθογυρνάω, αποτελεί κριτήριο για τις διαπροσωπικές και ευρύτερα τις κοινωνικές μου ..δραστηριότητες και αξιολογήσεις (δεν πάω παραπέρα διότι θα το ρίξω στα pr).

    Προσπαθω να δω όμως 2 πράγματα.
    Και όταν λέω να δω, δεν εννοώ να αναλύσω, αλλά απλώς να συνδέσω κάποια αυτονόητα και εκπεφρασμένα από τους περισσότερους.
    Το ένα αφορά στην Πολιτική (και όχι ειδικά στην Αριστερά) και το δεύτερο στο θέμα της ταυτότητας του προσώπου σε σχέση με την ταυτότητα της ομάδας.
    Για την Πολιτκή τα είπα, για το δεύτερο υπάρχει ένα θέμα ότι το πρόσωπο πολλές φορές αποδίδει στις ομάδες που συμμετέχει ρόλους και χαρακτηρηστικά με την έννοια της κατάθεσης κεφαλαίου προς αναπαραγωγή και τελικά κέρδος (προσωπικό).
    Εκχωρεί δηλαδή δικές του απαντήσεις σε κρίσιμα προσωπικά ερωτήματα, με στόχο κάθε φορά που τα χρειάζεται να αποδεικνύεται ότι τα διαθέτει μέσω των αποδεικτικών κατάθεσης.
    Τα χρειάζεται;;
    Εγώ λέω ναι και διαρκώς (από προσωπική εμπειρία, μην παρεξηγηθώ), διότι και προσωπικά ξέρει (;;) ότι είναι και ευαίσθητος και οιονεί αγανακτισμένος, μην σας πω ότι κρύβει και το ζώο μέσα του.

    Στον καθημερινό αγώνα της ισορροπίας στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζει (δεν μπορεί να είναι αλλιώς) το θέμα της ταυτότητας είναι το κρίσιμο για το ποιος εαυτός υπερισχύει.
    Προσοχή🙂 ποιον αναγνωρίζει το κοινωνικό περιβάλλον ότι υπερισχύει κυρίως , τα περί συνείδησης και «ύπνου τα βράδυα» είναι άλλο ζήτημα και έχει να κάνει πόσο συνομιλεί ειλικρινά με τον εαυτό του ή το ρίχνει στα ..pr.
    Φυσικά διάφοροι θεσμοί αναλαμβάνουν ασμένως το ρόλο του επενδυτή και αναπαράγοντας το Κεφάλαιο τελικά παίζουν το ρόλο των ..Τραπεζών και των ..κερδοσκόπων 😉
    Μην πάμε μακρυά η Εκκλησία και οι …. Αιρέσεις είναι κλασσικά παραδείγματα, αν και ακραία.
    Ως ένα σημείο μάλιστα θα έλεγα ότι είναι και λογικό , έως και χρήσιμο, άλλωστε η ταμπέλα , συνεπώς και το μπραντ νέημ είναι συστατικό στοιχείο οποιουδήποτε θεσμού.
    Το θέμα είναι στο ζύγι (πούλεγε παλιά και ο Μίκης).

    Το ερώτημα για την Αριστερά λοιπόν είναι το κατά πόσο η συγκεκριμένη λειτουργία έχει παγειωθεί αναπαραγώμενη ως τέτοια και άρα υπερισχύουν τα (προσωπικά δια της προσωποποίησης) συμφέροντα για τη διατήρησή της ή αν μπορεί να κρατήσει το ζύγι και να λειτουργεί νορμάλ.
    Η πρόκληση που αντιμετβπίζουν οι πολιτκές ιδεολογίες σήμερα , νομίζω ότι έιναι αυτή και αυτό για λόγους ..ρεαλισμού, δηλαδή το όλο «τσουνάμι» έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για επαναθεωρήσεις , ενώ παλιότερα η αδράνεια ήταν ισχυρότερη μιας και τα διακυβεύματα ήταν μεγαλύτερα.
    Αναφέρω την Αριστερά, ως παράδειγμα, διότι φέρνει το βάρος της μαζικοποίησης της πολιτικής δράσης, το οποίο και πιστώνεται φυσικά.
    Τα ανωτέρω δεν έχουν να κάνουν ότι …την κατηγορώ ή ότι μηδενίζω κάποια αξία.

    Θα ήταν εύκολο να ξεμπερδέψει κάποιος λέγοντας ότι το σωστό θα ήταν ελεύθεροι άνθρωποι να επιλέγουν πολιτικές εντάξεις, χωρίς να μεγαλοποιούν την αξία της πολιτκής ταυτότητας ή να μην χρησιμοποιούν την Πολιτκή ωσάν τον Άγιο Παντελεήμονα.
    Άρα είμαι Αριστερός γιατί πιστεύω ότι η βασική αντίθεση είναι Κεφάλαιο -Εργασία και η λύση είναι η ασυνέχεια κλπ κλπ. Σε δεύτερο χρόνο συζητάμε και το πώς , ειρηνικά ξεειρηνικά κλπ.
    Όχι όμως η Αριστερά είναι στάση ζωής, πολιτισμικό χαρακτηρηστικό, ευαισθησία , αλληλεγγύη και τέτοια.

    Όμως εκεί που μπερδεύεται το πράγμα είναι αν παρατηρήσουμε ότι στην εποχή μας το θέμα της ταυτότητας δεν είναι τόσο απλό (όσο «θάπρεπε» να είναι).
    Κλείνω με μια αναφορά στους εξωτερικούς παράγοντες.
    Κλασσικό παράδειγμα οι «Αγανακτισμένοι».
    Πριν 3-4 χρόνια η συγκυρία με οδήγησε να παρακολουθήσω το θέμα (από τον τύπο και τα διαθέσιμα σε αυτόν στοιχεία) της Φρανς Τέλεκομ.
    Είναι εντυπωσιακή η διαδικασία της εγκαθίδρυσης της λεγόμενης «εργασιακής οδύνης» και τι σημαίνει ένα τέτοιο περιβάλλον για την αδυναμία σταθεροποίησης της λεγόμενης «προσωπικής ταυτότητας».
    Ας έχουμε υπόψιν (χο χο) ότι μπορεί να ελπίζουμε ότι αυτή είναι μια ακραία εκδοχή, αλλά πρακτικά για αυτό μιλάμε .
    Σε τέτοιες συνθήκες το ζήτημα της ελευθερίας τίθεται με τελείως διαφορετικούς όρους η δε ευαισθησία πρέπει να επανορισθεί (να καθορισθεί πιο συγκεκριμένα και όσο και να είναι επικίνδυνο να ψαχθεί και το θέμα της αρνητικής λειτουργίας της, αφού πολλές φορές δεν αφορά τους άλλους αλλά τον ..διαθέτοντα ).

    Συνεχίζεται ….. (χο χο χο)

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    θα περιμένω τη συνέχεια και θα απαντήσω😉

    Μπέρνη

    από αποφθέγματα άλλο τίποτα .. μόνο που αυτό που έβαλες βρε παιδάκι μου δεν είναι απόφθεγμα … είναι σεντόνι🙂

    Και για να είμαι ειλικρινής καλύτερα να έβαζες το απόφθεγμα του Πάγκαλου :

    «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ»😉

  10. Ο/Η papoylis λέει:

    Ώστε Μπέρνη :

    » Να καταθέσω κι εγώ ένα και μετά να σας αφήνω σιγά σιγά γιατί είναι φανερό πως σας χαλάω το παρεάκι. »
    ……………………….. μας το χαλάς το παρεάκι ;;;;

    Δηλαδή εσύ είσαι του πεταματού… έτσι σε έχουμε ;;;;

    ( ο εκνευρισμός ΔΕΝ κάνει καλό ( εσύ το ευαγγελίζεσαι συχνά ) … εκτός και αν αυτό που είπες ήταν χιούμορ😉 )

  11. Ο/Η bernardina λέει:

    Παπούλη, όπως ξέρεις, ο εκνευρισμός με έχει νικήσει κατά κράτος τον τελευταίο καιρό. Και παρόλο που δεν θα έπαιρνα πίσω ούτε ρανίδα από την ουσία των σχολίων μου, κάνα δυο φορές μετάνιωσα για το ύφος. Αλλά είπαμε, σκρίπτα μάνεντ. Ας είναι…
    Το ότι συχνά νιώθω πως σας χαλάω το παρεάκι είναι επίσης αλήθεια. Το γιατί συμβαίνει αυτό, κατ’ ιδίαν αφού δεν αφορά άλλους. Αλλά για λόγους τάξης (πάλι επικίνδυνη λέξη χρησιμοποίησα γαμώτο:mrgreen: ) δημόσια δηλώνω μόνο ότι όχι, δεν αισθάνομαι του πεταματού by you. Απλώς έχω πραγματικά αποκάμει, καλέ μου, από την οργή και την απόγνωση που με πνίγει καιρό τώρα. Και με πνίγει ακόμα περισσότερο γιατί οι αναλύσεις μου δεν μου επιτρέπουν να ακολουθήσω τον εύκολο δρόμο και να τις διοχετεύσω ΜΟΝΟ προς τα εκεί (και με τον τρόπο) που τις διοχετεύει η πλειοψηφία. Δυστυχώς.

    (Κι αν ήθελα να υπογράψω ως Πάγκαλος δεν θα φοβόμουν να το κάνω. Το ξέρεις. Αλίμονο, όμως, δεν διαθέτω το δικό του… εκτόπισμα🙂 )

  12. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αναγνώστη
    πάω να πληρώσω το χαράτσι (β δόση) για να μη ..περιμένω τη συνέχεια.Θέλω όμως και το ..πρόγραμμα, σαυτήν!😉

  13. Ο/Η bernardina λέει:

    Κι επειδή, παπούλη, είθισται να βάζουμε πού και πού κάνα λίνκιον, πάρε έναν τυπά αντιεξουσιαστή που γουστάρω πολύ. Για να κάνει κέφι το παρεάκι, (αφού δεν μ’ έχει του πεταματού😉 )

    http://themotorcycleboy.blogspot.com/2011/10/blog-post_31.html

  14. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Πιο «πεταματού» ή «α-πεταματού», την περίπτωση να ..σκιάζονται την έχεις σκεφτεί;;
    Πρόσεξε στην απάντηση (αν υπάρχει , αλλιώς και η σιωπηρή αποδοχή ..αρκεί) διότι μπορώ να το τεκμηριώσω και λογικα , ου μην και εμπειρικά (χωρίς προσωπικές αναφορές) αυτόν τον (πως να το πω) αντανακλαστικό σκιαγμό 🙂🙂

  15. Ο/Η bernardina λέει:

    Μπρε Αναγνώστη μου, οκέι, να δεχτώ πως είμαι σκιαχτικιά (σιγά μην…) και γκράτσιε που μπήκες στον κόπο.
    Αν όμως τέτοια παλικάρια σκιάζονται από μια διαδικτυακώς φωνασκούσα μπερναρντίνα, τότε πώς θα προτάξουν τα στήθη τους στον ταξικό εχθρό; Τόσο «λίγους» και «μικρούς» τους θεωρείς; Εγώ πάλι όχι! (Πρόσεξε την απάντηση😆 😆 )
    Εκτός κι αν εννοείς ότι σκιάζονται εκείνοι που συμφωνούν με τις κραυγές μου τους άλλους οι οποίοι διαφωνούν μ’ αυτές (ΕΔΩ κι αν πρέπει να προσέξεις την απάντηση. Αλλά και η σιωπηρή αποδοχή αρκεί😉 )

  16. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Νίκο έχω πρόταση και πρόγραμμα!!
    Άμα την πληρώσεις θα την φωτοτυπήσεις (επικυρώσεις με στρογγυλές σφραγίδες κλπ) και μετά θα πας στην επόμενη συγκέντρωση και από άμβωνος θα ξιφουλκήσεις «ποιοι είναι τα λαμόγια, εμείς που πληρώνουμε (εκεί θα την επηδήξεις) ή αυτοί που τα πήγανε στο Άσπεν (*) » ;;.
    Μετά θα αρχίσεις διμέτωπο (Σκυλολόι, που λέει και ο Παπούλης πλασ (+) Δεν πληρώνω) και θα μαζέψεις μέχρι και το ΔΗΜΑΡ γύρω σου.
    Το επόμενο στάδιο (το πρόγραμμά μου εμφορείται από τη θεωρία των Σταδίων) θα το συζητήσουμε ανάλογα τα αποτελέσματα και την κατάσταση που θα είσαι μετά το πρώτο στάδιο, όπως περιεγράφη ανωτέρω🙂

    (*) Στην Ελβετία είναι αυτό;;

  17. Ο/Η bernardina λέει:

    Επί του πιεστηρίου:
    Ο Τσίπρας κατέθεσε υπόμνημα στον προδότη και τώρα κάνει δηλώσεις.

  18. Ο/Η bernardina λέει:

    (*) Στην Ελβετία είναι αυτό;

    Την τελευταία φορά που κοίταξα (τον χάρτη) ήταν στο Κολοράντο. Του Αμέρικα, ντε🙂

  19. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Του χουμ ιτ μεη κονσερν
    Μην πεις σκέτο «στο Άσπεν», πες καλύτερα » στην Ελβετία , και κάποιοι ακόμη και στη χώρα των οίκων και του ΔΝΤ»
    Είναι πιο πλήρες και δείχνει ότι ξέρουμε και γεωγραφία (άειντε όλα εγώ θα στα λέω)

  20. Δεν είναι θέμα «κοινωνικής ευαισθησίας»: στα σουπερμάρκετ γίνεται ορατή η ταξική δομή της κοινωνίας, αυτό λέει ο Βυτίος, κατάλαβα εγώ.

  21. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Μπέρνυ
    τη …συμπάθεια την ξέχασες!😉
    Αναγνώστη ,μετά το χαράτσι νοιώθω μια ..λιγούρα , οπότε θα συμφωνήσω (προς ώρας) στον ..διμέτωπο,αν με βεβαιώσεις πως θα μαζέψω και την ΔΗΜΑΡ και πάω για ..φαγητό .Καλή σας όρεξη!

  22. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Δύτη, θα μπορούσαμε να πούμε πως η συνειδητοποίηση ότι η «ταξική δομή» της Κοινωνίας , υπό τους όρους που περιγράφεται στο post , έχει αρνητικό πρόσημο.
    Αυτό έχει να κάνει με το ότι οι λόγοι που όλη η εικόνα προσλαμβάνεται ως κάτι αρνητικό αφορούν κυρίως πεδία όπως η ευαισθησία ενός νέου ανθρώπου , η αντίληψή του περί δικαίου – αδίκου, η υγιής αποστροφή προς ότι προκαλεί ανθρώπινο πόνο.
    Έτσι το εκλαμβάνω, κυρίως διότι τα μετέπειτα «διαβάσματα» επιβεβαίωσαν το ανωτέρω, ήτοι ότι ο ταξικός διαχωρισμός είναι κάτι που συνεπάγεται συμπεριφορές πόνου στον άλλον (αδύναμο κλπ).
    Η εν λόγω αξιολόγηση λέγεται ότι δεν ήταν ευθύ αποτέλεσμα των «διαβασμάτων» (και πώς άλλωστε θα μπορούσε, προφανώς όλοι κάπως έτσι τα προσεγγίζουμε).
    Φυσικά, δεν κατηγόρησα τον άνθρωπο ότι έμεινε στην εικόνα του SM, προφανώς το πώς θα πρέπει οι συγκεκριμένοι διαχωρισμοί να εκλείψουν (όραμα για αταξική κοινωνία, αν εννοεί αυτό λέγοντας αριστεροσύνη) είναι αποτέλεσμα έλλογων δραστηριοτήτων.

    Δεν έχει όμως σημασία πώς το εξέλαβα, έτσι και αλλιώς με αφορμή το post, αναφέρθηκα σε δικά μου (προσπαθώντας να έχουν κάποια συνάφεια με αυτά που αποκόμισα από την ανάγνωση του post).
    Όχι δηλαδή για τίποτα άλλο , αλλά επειδή ο Παπούλης εξέφρασε την επιθυμία του να το συζητήσει 🙂

  23. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Μπερναρντίνα, θελω να ζητήσω την κατανόησή σου που για το θέμα της ..εν δυνάμει σκαιότητός σου (χο χο χο) δεν απάντησα ..αστραπιαία, αλλά όπως είδες με μπλεξανε με τα πολιτικά (στο άλλο post).
    Για να το καταλάβεις πρέπει να κατανοήσεις ότι καταρχήν είναι αντανακλαστική αντίδραση ενός ακροατηρίου (θαυμαστών θα μπορούσα να είπω) που, αν παρακολουθούσες, προσεγγίζουν πολλά θέματα ..βιωματικώς (θαύματα, αποκαλύψεις , σφραγίδες και τέτοια).
    Μερίδα ..τινή, δε, έτσι εκλαμβάνει και τα ..ιδεολογικά.
    Άρα το αντανακλαστικό σκιάξιμο που προανέφερα οφείλεται στο ότι στους πολιτικούς χώρους που παρεπιδημούν υπάρχουν βαθειά ριζωμένες παραδόσεις , οι οποίες σμιλεύτηκαν στην πορεία των χρόνων από τα παθήματα διαφόρων συναγωνιστών.
    Ο σεβασμός δε σε αυτές τις παραδόσεις λειτουργεί ως ..αλεξικέραυνο.

    Μια παλιά παράδοση λοιπόν (την οποία σέβομαι, αλλά και ασπάζομαι) έχει δώσει εικόνα στο χειρότερο που μπορεί να σου τύχει αν ο Γιαραμπής φέρει τα πραγματα έτσι και συγκρουστείς μαζί του (αδιάφορο το ..επίδικο και το πεδίο του).
    Το λέω λακωνικά: Θήλυ που πέρασε από τον …αναθεωρητισμό και τα περί αυτού ιδεολογικά και συνέχισε μη μένοντας εκεί, σε συνδυασμό με πάρε δώσε με το φεμινισμό, τον οποίο απέρριψε ως όλον και κράτησε μόνον τα αναγκαία (τα πιο επικίνδυνα δηλαδή).
    Το χειρότερο δε είναι η δυνατότητα αστραπιαίας αλλαγής γηπέδου , από το πολιτκό, στο κοινωνικό και τούμπαλιν (αυτό μας ζαλίζει και έχω παραδείγματα αλλά δεν είναι της ώρας να αναφερθώ σε αυτά).

    Η πρότασις μου λοιπόν όταν πέφτει στην αντιληψή τους (έστω και αμυδρά) ότι είναι μπροστά τους ένα τέτοιο φαινόμενο και μάλιστα αγριεμένο είναι η ακόλουθη:
    «το παγώνι (κάνουμε) συναγωνιστές, το παγώνι!!».
    Με μια κουβέντα καλύτερα Συρυζαία τέως με το Μπανιά, ενεργό μέλος Φεμινιστικής Ομάδας, διότι εκεί κάτι με τα βιωματικά, κάτι με τα ιδεολογικά, μπορεί και να το γλύτώσεις.
    Γενικότερα καλύτερα κάποιος να πιστεύει κάπου …ολοσκερώς, αντιμετωπίζεται, το άλλο , άστα να πάνε!!

    Αγαπητή Μπερναρντίνα θα ήθελα να σε παρακαλέσω μη σου ξεφύγουν τίποτα από τα παραπάνω σοτυς ..συναγωνιστές, διότι μπορεί να πρυνατεύσει το κακώς εννοούμενο ανδρικό εγώ και δεν με βλέπω καλά.
    Μην κοιτάς που εγώ είμαι ….απελευθερωμένος , οι άλλοι δεν ξέρω και αφού δεν ξέρω δεν μπορώ να πω 🙂

  24. Ο/Η bernardina λέει:

    😳 😳

    (με αποστόμωσες.
    Και όσοι με ξέρουν θα σε βεβαιώσουν πως είναι κάτι που δεν μου συμβαίνει συχνά…)

  25. Ο/Η bernardina λέει:

    Νίκο, κάτι Δημαρίτες μου ζητούν να σε ρωτήσω περισσότερες λεπτομέρειες😉😉

    Καλή όρεξη. Και δεν ξεχνάω τίποτα😉

  26. Ο/Η bernardina λέει:

    Τέλος. Πάμε παρακάτω

  27. Ο/Η νοσφερατοσ λέει:

    😳😳
    ωραιοτατα αυτα τα ανθρωπάκι μπερνυ

  28. Ο/Η Left G700 λέει:

    «Το λέω λακωνικά: Θήλυ που πέρασε από τον …αναθεωρητισμό και τα περί αυτού ιδεολογικά και συνέχισε μη μένοντας εκεί, σε συνδυασμό με πάρε δώσε με το φεμινισμό, τον οποίο απέρριψε ως όλον και κράτησε μόνον τα αναγκαία (τα πιο επικίνδυνα δηλαδή).
    Το χειρότερο δε είναι η δυνατότητα αστραπιαίας αλλαγής γηπέδου , από το πολιτκό, στο κοινωνικό και τούμπαλιν (αυτό μας ζαλίζει και έχω παραδείγματα αλλά δεν είναι της ώρας να αναφερθώ σε αυτά)».

    Καταπληκτική ανάλυση, φίλε Αναγνώστη! Καταπληκτική!

    Για το στίχο «Φτερό στον άνεμο, γυναίκας μοιάζει»!😉

    Τώρα αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε (αλλά πολύ αρχή, έτσι;) γιατί σε λένε σοφό!😉

    Τα λέμε

  29. Ο/Η bernardina λέει:

    Λεφτόπουλα,
    αν είχατε καταλάβει όντως, θα ήσασταν αλλιώς. Και αλλού. Αλλά, όπως λέει και ο στίχος, «τι να καταλάβουμε οι φτωχοί»…
    Τα λέμε.

  30. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλη Μπερναρντίνα,

    Εμείς τα ρίξαμε μισοαστεία-μισοσοβαρά. Εσύ το γυρνάς αποκλειστικά στο σοβαρό. Δεν θα είχαμε καμία αντίρρηση. Όχι όμως ενόσω έχεις ακόμα θυμό μέσα σου. Η συζήτηση με θυμωμένο άνθρωπο (σεβαστό) δεν μπορεί να οδηγήσει παρά μόνο σε καβγά. Και λέμε να απέχουμε.

    Τα λέμε

  31. Ο/Η Left G700 λέει:

    REWRITING

    Φίλη Μπερναρντίνα,

    Εμείς τα ρίξαμε μισοαστεία-μισοσοβαρά. Εσύ το γυρνάς αποκλειστικά στο σοβαρό. Δεν θα είχαμε καμία αντίρρηση. Όχι όμως ενόσω έχεις ακόμα θυμό μέσα σου. Η συζήτηση με θυμωμένο άνθρωπο (τον σεβόμαστε τον θυμό) δεν μπορεί να οδηγήσει παρά μόνο σε καβγά. Και λέμε να απέχουμε.

    Τα λέμε

  32. Ο/Η bernardina λέει:

    Λεφτόπουλα,
    όπως ΕΣΕΙΣ περισσότερο από κάθε άλλον εδώ μέσα γνωρίζετε, με ανθρώπους καλής πίστης και προαίρεσης ο θυμός μου κρατάει όσο μια καλοκαιρινή μπόρα. Αν και ξέρω πια εκ πείρας την κακιά συνήθειά σας να κάνετε πουστίτσες και να αποσύρετε το σοβαρό μισό του σοβαροαστείου όταν σφίγγουν τα γάλατα, θα πάω για μια ακόμα φορά με τα νερά σας και θα βάλω μετριαστική χαμογελαστή φατσούλα στην όντως τσαντισμένη απάντησή μου.
    Αλλά για να σας τσιγκλήσω όπως εσείς εμένα, θυμίζοντάς σας σχολιαστές που… λατρεύετε (να μισείτε) θα σας συμβούλευα να μην ξύνεστε σε γκλίτσες αν δεν θέλετε να σας την ακουμπάει ο τσοπάνης (κι ας ακούγεται σεξιστικό από μια γυναίκα το σχόλιο. Η ερμηνεία του φαινομένου, στην τοποθέτηση του Ανάγνου.😉
    Τα λέμε. Αργότερα όμως, γιατί δουλεύουμε κιόλας (όχι τον κόσμο, όπως άλλοι)

  33. Ο/Η Propator λέει:

    Ο τοπος και οι ανθρωποι που τον κατοικουν βουλιαζει και χανεται και την ιδια στιγμη δυο τινά συμβαιονουν.

    -Τινό 1: Πολλοι, οι περισσοτεροι, ουρλιαζουν εκκωφαντικα, μουτζωνουν, βριζουν και καταριουνται τους πολιτικους, την πολιτικη, το καπιταλιστικο συστημα, την παγκοσμιοποιηση και τους ….ξενους (Αμερικανους, Εβραιους, Γερμανους) εκδηλωνωντας ετσι το θυμο και την αγανακτιση τους να βγει προς τα εξω την οποια ομως αγανακτηση -ετσι κι αλλιως- κουβαλουσαν παντα μεσα τους.

    -Τινό 2: Οταν οι ανθρωποι δεν κραυγαζουν θυμωμενοι επιδιδονται μεσω των μπλογκ σε ενα ειδος επικοινωνιας που ειναι εντελως ακατανοητος και που σε κανει να αναρωτιεσαι αν εισαι ηλιθιος που δεν καταλαβαινεις τι ενοουν οι …ποιητες.

    Ετσι λοιπον δεν με ξενισε η ενεργεια του Παπουλη να μεταφερει και να αδειασει εδω μεσα το περιεχομενο του βυτιου προς …προβληματισμο και …διαβουλευση!
    Αρχισα λοιπον να τσαλαβουταω κι εγω μεσα σε αυτο το περιεχομενο αναζητωντας καποιο πληρες νοημα ή εστω καποιο σημαντικο εννοιολογικο ρακος.
    Τα μονα που βρηκα ηταν:

    α) [«οι μούντζες, οι καρπαζιές και οι όποιοι τραμπουκισμοί δεν είναι προοίμιο εκτροπής, αλλά αποτέλεσμα της εκτροπής χρόνων»]
    β) [«Πασοκονεοδημοκράτες ανακαλύπτουν τώρα με φρίκη ότι το να φτιάχνεις μια κοινωνία με κύρια χαρακτηριστικά τον άκρατο ατομισμό, την αδικία και την τυφλή λατρεία στα λεφτά, είναι μια συνθήκη η οποία αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα γυρίσει και θα πέσει με φόρα στο κεφάλι σου. Ας πρόσεχαν.»]
    Το (α) περιοριζεται αυστηρα στην ασκηση διαγνωστικης ιατρικης, οτι δλδ η κουτσαμαρα οφειλεται σε πτωση, ενω ως προς την αντιμετωπιση της καταφευγει στη γνωστη μεθοδο: -«Γιατρε με ποναει το ποδι μου, τι να κανω?» Γιατρος: -«Να κουτσαίνεις»!
    Ετσι κι αλλιως: [«καλώς ή κακώς, πιθανότατα καλώς, η κατάσταση δεν είναι σε κανενός τα χέρια»]
    Κι εγω συμφωνω οτι «πιθανοτατα καλως» διοτι αν η κατασταση βρισκοτανε στα χερια καποιου θα μπορουσε να μας την παρει και να την …ψαχνουμε!
    Το (β) αφου καταγγελει τη λατρεια των χρηματων (τα οποια, οπως καταγγελει και η θρησκεια, ειναι συνωνυμα με τον Σατανα) καταληγει στο συμπερασμα : «Ας προσεχαν» !
    Αυτο που απο τα συμφραζομενα καταλαβαινω οτι θελει να πει ο ποιητης ειναι οτι: «Το κακο πεφτει στο κεφαλι των «Πασοκονεοδημοκρατων», ας προσεχαν, εμενα στ’αρχιδια μου»
    Αυτο μου θυμιζει λιγο το πλουσιοπαιδο τον Γιωργακη οταν τον ειχε …βγαλει στον πινακα ο δασκαλος να κλινει το «εγω πειναω», αρχισε λοιπον ο Ζωρζ:

    Εγω πειναω? Εσυ πεινας, αυτος πειναει!
    Εμεις πειναμε? Εσεις πεινατε, αυτοι πεινανε!

    ***

    -γ) [«Ο μονόλογος δημιουργεί μονολόγους. Ο κυνισμός διαπαιδαγωγεί κυνικούς. Το ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, πλάθει επικίνδυνους απελπισμένους. Κι ύστερα, ας μην κρυβόμαστε, μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας για πολλά χρόνια φλερτάρει με τον ρατσισμό, τον αυταρχισμό και τη συντήρηση.»]

    Στο σημειο αυτο, οπως και σε ολο το κειμενο, μου δημιουργειται η εντυπωση οτι ο καλιτεχνης ειχε απλωσει τα πνεβματικα του δημιουργηματα …στον ηλιο να λιαστουνε αλλα επειδη ξαφνικα αρχισε να βρεχει τα μαζεψε οπως-οπως με αποτελεσμα να ανακατευτουνε και στο τελος να δημιουργηθει ενας εννοιολογικος αχταρμας μεσα στον οποιο αναζητησα (ανεπιτυχως) και αλλα εξ ισου βαθυστοχαστα μυνηματα οπως:
    «Μην ταξεις της γριας ψωλη και του παιδιου κουλουρι», «Της κοντης ψωλης οι τριχες της φταινε», Τυφλος τρελον οδηγαγε και οι δυο εις βοθρον πιπτουσι» και αλλα Ορεα!!!

    Και μπορει ως προς το νοημα να εξαγεται το συμπερασμα οτι …άρτζης μπούρτζης και λουλάς αλλα ταυτοχρονως αποτελει αδιαμφισβητητο γεγονος οτι απο το ολον περιεχομενο του βυτιου αναδιδεται ενα αρωμα αριστερης ευαισθησιας ανακατεμενο με γνησιο θυμο ως προς τα …κακως κειμενα …αλλα και γενικωτερα!

    Παπουλη σ’ευχαριστουμε επειδη μπηκες στον κοπο να λιπανεις τον -ετσι κι αλλιως- πλουσιο προβληματισμο που αναπτυσεται στο …τσαρδι σου με το περιεχομενο του βυτιου αλλα και διοτι, οπως μαθαινω, η Ψηταλλεια ειναι ηδη κορεσμενη, οποτε οτι (αριστερο) βυτιο βρισκεις φερνε το εδω ν’αδειαζει.

  34. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλη Μπερναντίνα,

    Έχουμε την ελπίδα ότι όπως μετάνιωσες για το ύφος κάποιων προηγουμένων σχολίων σου, θα μετανιώσεις και για κάποια σημεία από το περιεχόμενο του παραπάνω (5:22 μμ.)😦

    Τα λέμε

  35. Ο/Η bernardina λέει:

    Ώστε έτσι, εκτός από πιστοποιητικά φρονημάτων μού ζητάτε και δηλώσεις μετανοίας;
    Και έχετε το θράσος να λεγόσαστε αριστεροί; Ντροπ ον γιου!🙂
    Note: (είπα για το ΎΦΟΣ, όχι για την ουσία👿 )

  36. Ο/Η papoylis λέει:

    Ορέ Πατέρα

    αντί να μπλέκεσαι εσύ αριστοκράτης και μεγιστάνας άνθρωπος με τα σκατά και το πόπολο , δεν πας μερικά πόστ παρακάτω στα : «Γενέθλια της ..Σκου … Λαίδης» όπου σου έχουμε κρατημένα στο ψυγείο μερικά υπόλοιπα από το τσιμπούσι ;;;🙂

    Μπέρνυ

    Έχεις το προνόμιο να βγάζεις συχνά το οργισμένο σου στοιχείο… Να δούμε τι θα γίνει ( όχι μεταξύ μας προφανώς🙂 ) όταν αρχίσω και εγώ να το βγάζω…😉🙂

  37. Ο/Η papoylis λέει:

    Και για να αρχίσω Μπέρνη μου το σχόλιο σου για το Τσίπρα που «πήγε να δει το προδότη» είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ… !

    Το αφήνω ως έχει σαν μνημείο του τι κάνει η «οργή» ….΄;)

  38. Ο/Η bernardina λέει:

    Απαράδεκτο είναι που το έγραψα, που τον αποκαλούν έτσι ή που ξαφνικά θυμήθηκαν ότι είναι ο ρυθμιστής του πολιτεύματος και απέξω απέξω (όχι και τόσο εδώ που τα λέμε) του ζητούν να παραιτηθεί για να επισπευστούν οι διαδικασίες που νομίζουν ότι τους συμφέρουν; (τις λένε και εκλογές)
    Και φυσικά δεν φαντάζομαι ότι περιμένεις να εκλάβω σαν απειλή το ότι θα αφήσεις το σχόλιό μου! Σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ να το αφήσεις: ως μνημείο των πιστεύω του καθενός μας, αφού τα δικά μου δεν τα έκρυψα ποτέ.
    Και μη βιάζεσαι παπούλη να υπερασπιστείς άτομα που, εκόντα άκοντα (;), σύντομα προβλέπεται να λειτουργήσουν ως δούρειοι ίπποι (αν δεν άρχισαν ήδη😉 . Σημείωσε, παρακαλώ και ΑΥΤΟ το απαράδεκτο σχόλιό μου, και θα το συζητήσουμε νηφάλια όταν με το κακό επαληθευτεί.

  39. Ο/Η zeppos λέει:

    Μα γι’αυτό πήγε Μπερναντίνα, για να δείξει οτι …δεν ήξερε τίποτα….
    Α! και για να ζητήσει από τον πρόεδρο να παραβεί το σύνταγμα…
    Λεπτομέρειες θα πείς…

  40. Ο/Η zeppos λέει:

    Γράφαμε μαζί….
    Μα συμπληρώσω.. να μην το ξεχάσουμε.. οτι η κατηγόρια για παραβίαση του συντάγμταος είναι έτοιμη προς πάσα χρήση … για όλους τους άλλους..

  41. Ο/Η bernardina λέει:

    Ζέππο,
    κανείς δεν μπορεί να παραβιάσει κάτι που δεν έχει ορκιστεί να υπηρετεί. Με εξαίρεση τη Λιάνα Κανέλλη που ως φανατική Νεορθόδοξη έδωσε τον γνωστό όρκο στην ομοούσια και αδιαίρετη τριάδα, οι βουλευτές του ΚΚΕ ορκίστηκαν στη συνείδησή τους να υπηρετούν το σύνταγμα, (άρα, όταν η συνείδησή τους υπαγορεύει να το παραβούν, όλα ωραία και καλά και νο πρόμπλεμ), οι δε βουλευτές του Συνασπισμού δεν έδωσαν κανέναν απολύτως όρκο και αποχώρησαν από τη διαδικασία.
    Αυτά για την ιστορία και όποιος αμφιβάλλει οι πηγές υπάρχουν, γκουγκλίζει και βρίσκει.
    Κουλ, λοιπόν, και μη συγχλίζεσαι με «λεπτομέρειες».

  42. Ο/Η bernardina λέει:

    Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, ωρέ παπούλη, θα πρέπει το οργισμένο στοιχείο μου να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αφού τόσον καιρό το είχα βουλώσει τελείως και δεν έκανα το παραμικρό σχόλιο, οργισμένο or otherwise, αλλά παρ’ όλ’ αυτά αισθάνθηκες ότι έχω το προνόμιο «να το βγάζω συχνά».
    χμμμ, αυτό είναι όντως τροφή για σκέψη (δική μου, φυσικά😉 )

    Και ποιος σ’ εμπόδισε καλέ μου να βγάλεις το δικό σου; Εκτονώσου μπρε πιντί μου, θα σου κάνει καλό😉

  43. Ο/Η papoylis λέει:

    Ποιός αποκάλεσε το παπούλια προδότη Μπέρνη ;;;

    ¨Όταν μου απαντήσεις σε αυτό θα συζητήσουμε και για την ( ενδιαφέρουσα ως φαίνεται:mrgreen: ) συνέχεια….

    Ζέππο

    Ήξερε δηλαδή κάτι που το ξέρεις και ΕΣΥ , αλλά εμείς οι του μη ενημερωμένου «πόπολου» δεν το ξέραμε ;;;;

  44. Ο/Η zeppos λέει:

    Δεν ξέρω αν το λες αυτό.. χάριν αστειότητος, αλλά δεν έχει καμία σημασία αν ορκίστηκαν ή οχι..
    Δικαίωμά τους ήταν..
    Ολοι οι Έλληνες είμαστε όμως υποχρεωμένοι να τηρούμε τους κανόνες του. Αλλοιώς δεν θα χειάζονταν..
    Φυσικά το έχουν γραμμένο πολλοί και αμολάνε παρόλες κατά το δοκούν, αλλά αν προκύψει θέμα συνταγματικότητας υπάρχουν τα αρμόδια όργανα να κρίνουν..
    Πρόσφατα μάλιστα με την ψηφοφορία για το μνημόνιο, προσέφυγαν οι δικηγόροι στο Σ.τ.Ε. ζητώντας να ακυρωθεί η ψήφιση με απλή πλειοψηφία ως αντισυνταγματική και έφαγαν μια απόρριψη.. Αλλά παρ’όλη την απόφαση, πλοίστοι όσοι «ειδικοί» πολιτικάντηδες και γυρολόγοι των ΜΜΕ συνεχίζουν να μασουλάνε την αντισυνταγματικότητα…
    Τώρα βέβαια, ζητώντας «επέμβαση» του Παπούλια, την ξεχνάνε τελείως…

  45. Ο/Η zeppos λέει:

    Η ενέργεια να κράζουν πολιτικούς, είναι κεντρική απόφαση του Συριζα. Άλλο αν πολλές φορές τα πράματα δεν «πάνε στρωτά» και ξεφεύγουν περισσότερο από οτι σχεδίαζαν…
    Στην προκειμένη περίπτωση, οι φασίστες προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω, αλλά αυτά συμβαίνουν σε μπαχαλοποίηση και είναι ψίχουλα μπροστά στον ντόρο που έκανε η οχλαγωγία…

    Ο Τσίπρας βλέπει το δημοσκοπικό 5% που μεταφράζεται σε διπλασιασμό εδρών και χρημάτων και πιέζει για εκλογές τώρα. Ολοι καταλαβαίνουν οτι εκτός από αυτό, τίποτα καλό δεν θα προκύψει για τη χώρα. Εγώ εύχομαι να πάει ο ΓΑΠ για 180 για την νέα συνθήκη…
    Και οτι ήθελε προκύψει…
    ΠΡΙΝ να εκταμιεύσει όμως τα 8 δισ της 6ης δόσης.. ΟΧΙ μετά…

  46. Ο/Η papoylis λέει:

    Επιτέλους..

    ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

    αποκαλύπτεται πλέον από τον ίδιο το Ζέππο ότι είναι μέλος των κεντρικών οργάνων του ΣΥΡΙΖΑ και γνωρίζει πολλά. Οι θέσεις τύπου μούσιαλου που πα5ουσιάζει εδώ και αλλού δεν είναι παρά πρόσχημα. Ο άνθρωπος στη πραγματικότητα αγωνίζεται για τη πτώση της «χούντας του ΠΑΣΟΚ» , απλά εμε’ις δεν το είχαμε καταλάβει.

    ΥΓ Θυμάσαι ορέ Ζέππο μία συζήτηση ουσίας που είχαμε οι δυό μας προ ημερών ;;; Για όσα μου έλεγες τότε ;;; για αυτά που σου απάντησα ;;;
    Ε λοιπόν Ζέππο μου αυτά ακριβώς σου χρειάζονται… είναι το προσφάι σου.😉🙂

  47. Ο/Η zeppos λέει:

    Ορέα απάντηση..
    Είναι δημοκρατικό μου δικαίωμα, αναφαίρετο να λέω την γνώμη μου για κάτι που με ρώτησες, έστω και αν εσύ δεν συμφωνείς . Αυτή είναι και η ουσία μιας συζήτησης,.. Εκτός και αν μου το .. αρνηθείς..
    Εχεις εδώ άλλους πολλούς να συμφωνήσεις..

  48. Ο/Η zeppos λέει:

    Τώρα τόδα..
    Τι μου «χρειάζεται»;

  49. Ο/Η papoylis λέει:

    Ζέππο

    κόψε τη κλαψομουνίαση και τις εξυπνάδες

    Είπες ότι είναι ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ του ΣΥΡΙΖΑ. το κράξιμο των πολιτικών.
    Αυτό δεν είναι δημοκρατική έκφραση γνώμης και πάει τέλειωσε : απαιτεί τεκμηρίωση πριν το προφέρεις κάν.
    Αλλά είπαμε .. εσύ είσαι μέσα στα πράγματα και η άποψη σου είναι έγκυρη και ακλόνητη… !

    Η δική σου απάντηση ήταν ..ορέα Ζέππο , όχι η δική μου

    ( Το τι σου χρειάζεται : αν δε το κατάλαβες είναι ακριβώς αυτού του είδους οι αντιπαραθέσεις για να πετάξεις στο …καναβάτσο κάθε άλλον που επικρίνει το χάλι των γιωργάπηδων … αυτό είναι το προσφάι σου όπως σου είπα και η η συζήτηση που κάναμε προχθές ήταν τελικά για να περνάει η ώρα ( η δικιά σου ) , γιατί η δική μου είναι δυστυχώς περιορισμένη και δεν έχω περιθώρια να ασχολούμαι με τέτοια «ζητήματα» ..😉 )

    και
    ΥΓ κανείς ποτέ δεν σου απαγόρευσε να έρθεις εδώ να λες τα ..μουσιαλικά σου. Αλλά όταν αναφέρεσαι σε ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ εδώ ως σχολιαστής θα καλείσαι να τεκμηριώσεις με έγγραφα και δεν θα το ρίχνεις στη κλάψα για τα ‘δικαιώματα» σου. Και τη πρόγκα θα την δέχεσαι αγόγγυστα…Γιατί το πρώτο και αναφαίρετο δικαίωμα εδώ μέσα το έχω ΕΓΩ…Γκέγκε ;;;

  50. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπέρνη

    πως σου φαίνομαι τώρα ;;; οργισμένος😉🙂

  51. Ο/Η bernardina λέει:

    Εδώ γίνονται πράματα κοσμοχαλασιά, η χώρα πάει για δημοψήφισμα και ψήφους εμπιστοσύνης στη βουλή κι εμείς γνέθουμε τη ρόκα μας. Χεσμένους τους έχω στην τελική και όσους φώναζαν προδότη τον Παπούλια και αν το πρόγκημα είναι κεντρική απόφαση των συριζαίων με πέιπερ ή νον πέιπερ. (Αχ, ρε παπούλη, δεν πρόλαβα να σου πω να αφήσεις την οργή σου ελεύθερη και βρήκες να ξεσπάσεις στον Ζέπο).
    Άντε καλό ξημέρωμα…

  52. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπέρνη

    έχεις δίκιο. Αλλά περί της κοσμοχαλασιάς σε ποστ αργότερα..🙂

    ( το Ζέππο βρήκα χαλαρό να ξύνεται στη γκλίτσα μου 😉 )

  53. Ο/Η zeppos λέει:

    Τι να τεκμηριώσω… δηλαδή.. Το λένε και οι γάτες στα κεραμίδια…
    Όπως εσύ «τεκμηριώνεις» τα όσα μύρια προσάπτεις στους πασοκους;
    Ασε το εαυτό σου ελεύθερο παπουλη, σε «αποδευσμεύω»! Στοπ στην λευκή απεργία λεξηπλεξίας, θα χρειαστείς ολα τα «οπλα» τώρα για ανατρέψεις την συμφωνία κουρέματος..
    Δημοψήφισμα είπε!
    Καληνύχτα σας…

  54. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Μπέρνυ, χαίρομαι που σε βλέπω. Συμμερίζομαι απολύτως την ανησυχία σου – υποθέτω καθόλου το «δια ταύτα» σου. Για να είμαι βέβαιος, ερωτώ: τι θα ψηφίσεις; (υποθέτω οτι το δημοψήφισμα θα είναι ναι/όχι στη λεγόμενη πρόσφατη συμφωνία)

  55. Ο/Η bernardina λέει:

    Από συνέντευξη του Παπαδημούλη:

    «Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Συνασπισμού καταδικάζει τα συνθήματα «Παπούλια προδότη» που ακουστήκαν στη Θεσσαλονίκη αλλά αφήνει και αιχμές κατά του ΣΥΡΙΖΑ γιατί καθυστέρησε να εκδώσει ανακοίνωση καταδίκης των επεισόδιων.

    «Τα συνθήματα Παπούλια προδότη εκφράζουν μια κουλτούρα άκρας δεξιάς και δεν έχουν καμιά θέση με τη δική μας Αριστερά. Η θεωρία ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο κακός υποκινητής και η προσπάθεια να του φορτωθούν οι ύβρεις εναντίον του κ. Παπούλια αποδείχθηκαν χοντρές συκοφαντίες. Όμως θα προτιμούσα η σαφής ανακοίνωση αποδοκιμασίας των ύβρεων εναντίον του Προέδρου της Δημοκρατίας που εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ να είχε εκδοθεί από την πρώτη στιγμή γιατί τα Παπούλια προδότη είναι ακροδεξιάς έμπνευσης συνθήματα και δεν εκπροσωπούν εμάς»»

    Μετάφραση: Δεν τον μαχαιρώσαμε εμείς, άλλοι τον έσπρωξαν δεκαπέντε φορές με την πλάτη πάνω στο μαχαίρι μας και το καταδικάζουμε!

  56. Ο/Η bernardina λέει:

    Μπλακσίπιε, κι εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που σε ξανανταμώνω, αλλά επειδή α) οι καιροί είναι πονηροί, β) οι αντοχές και το χιούμορ μου μειωμένα, και γ) μέσα σε σαράντα οχτώ ώρες μου έχουν ζητήσει α) πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων, β) δήλωση μεταμέλειας μη μου ζητάς τώρα κι εσύ (γ) αναφορά για το τι θα ψηφίσω, γιατί θα πάθω πάλι οξεία ταπηροκρανίωση τώρα που άρχισε να καταλαγιάζει η αντάρα μέσα μου.:mrgreen:
    Καταπώς το πάτε, θα πάθω κάνα ζάχαρο και θα με χάσετε δια παντός!

    υγ. «Για να είσαι βέβαιος» για ποιο πράγμα;😯

  57. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Παπς,
    παραδέξου ότι κάθε που πάω ν αγιάσω, υποδύεσαι το διάολο και μου το απαγορεύεις.
    Στο δε προκείμενο ,

    -στις «χαλαρές» δλδ κομμουνιστο-πουστίτσες,
    που «αιωρούμενες» από προς τούτο εντεταλμένους,
    *άμα λάχει παριστάνουν τη γραμμή τσιμενταρισμένη,
    *κι άμα ξε-λάχει την προσωπική άποψη κάποιων μειοψηφούντων-,

    το να κάνεις το 101 ετών υπερήλικο αλεπουδάκι,
    ούτε σε παίρνει, ούτε στο συνιστώ..

    Μην κάνεις δλδ τον ανήξερο
    (εκτός κι αν είσαι, οπότε….)
    για το «θανάσιμο» ΣΥΡΙΖΑίϊκο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των συνιστωσών
    (του τρελο-Αλαβάνου περιλαμβανομένοι ως εξωφυλαρούχα-μονοπρόσωπης συνιστώσας)
    που ξέσπασε κάπου τον περασμένο χειμώνα,
    -με έναρξη την παρουσίαση του βιβλίου του ΤΑΣΟΥ του ΠΑΠΑ στο Χαλάνδρι με τον ΛΟΒΕΡΔΟ στο πάνελ (εκεί ήμουν, διάολε)-,
    όπου οι μεν Λαφαζανο-δραχμόμορφοι επέμεναν στο σύνθημα
    «να μην μπορούν να υπάρχουν δημόσια οι θεσμικοί υποστηριχτές του Μνημονίου»
    και όλοι οι λιγότερο παλαβοί, προσπαθούσαν απεγνωσμένα στις βίαιες πρωτοβουλίες
    (που, διάολε, δεν ήταν δα και κανένα ΚΚΕ να τις έχουν παραγγελιά & υπό έλγχο 100%)
    να ψάχνουν εναγωνίως για να εμπλέκουν απαραιτήτως κανέναν βλάμένο παλαιοπασόκο για ξεκάρφωμα,
    σχέδιο που σιγά-σιγά τους απέφερε τιςημερινές εξαιρετικές σχέσεις με Δημαρά, που τον έχουν για επί κεφαλής στο Επικρατείας, λένε…

    Δλδ εσύ για να πας πάσο, να παραδεχτείς με άλλα λόγια μερικά αυταπόδεικτα, σαν τι θα ήθελες να σου «υποβάλλουν ευσεβάστως»;
    Καμιά δεόντως χαρτοσεσημασμένη απόφαση που της κΠΕ του ΣΥΝ που θα λέει ότι
    «όπου τον βρούμε τον Πρόεδρα θα τον κράζουμε προδότη,
    και ειδικά στις παρελάσεις θα του κάνουμε και τα νεύρα τσατάλια»;

    Εε, τέτοιο πράμα, «να ομολογήσω με συντριβή», ούτε υπάρχει ούτε θα μπορούσε ποτέ να υπάρξει
    ΥΓ: Επί τη ευκαιρία,
    (γιατί με φαίνεται έχασες επεισόδια)
    δες & μέτρα πόσα και ποιά στελέχη ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ είναι απόψε στην τιμητική τους στα κανάλια,
    σε ΟΛΑ τα κανάλια, διεκπεραιώνοντας ΜΑΓΓΙΌΡΙΚΑ σε ΑΠΟΣΤΟΛΗ, την κεντρική ΝΔτική επιχειρηματολόγηση
    «ΟΧΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ-ΕΚΛΟΓΕΣ»….

  58. Ο/Η bernardina λέει:

    Μπακογιάννη στο Σκάι: . Εχουμε 5 βουλευτές. Θα προσπαθήσουμε να πείσουμε τους συναδέλφους μας του ΠΑΣΟΚ να άρουν την εμπιστοσύνη τους ,πρέπει να πέσει η κυβέρνηση και να πάμε σε εκλογές.

    Μετάφραση: σαν καλό μήλο εμπεδώνω διδάγματα και πέφτω με γδούπο κάτω από τη μηλιά της αποστασίας.

  59. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάγγο

    όσα μου λες είναι δικές σου εκτιμήσεις . Δεν έχω τίποτα να σου απαντήσω γιατί δεν βλέπω λόγο να το κάνω. Αυτά που λες τα έλεγε προχτές και ο Μαγκόύφης που μετά τα μάζεψε. Σήμερα ούτε ο μούσιαλος δεν τόλνησε να τα επαναλάβει😉

    Μπέρνη

    Συμφωνώ με το παπαδημούλι μόνο σε ένα πράγμα : ότι δεν έπρεπε να αφήσουν το πράγμα χωρίς γρήγορη και σαφή απάντηση να κρέμεται για να γίνεται βορά ο ΣΥΡΙΖΑ στα γνωστά καραγκιοζόπουλα. Για τις πρωκτοβουλίες σε νέο , ήδη ανηρτημένο , ποστ…😉

    Μπλακσίπιε

    εγώ δηλώνω στο νέο ποστ τι θα «ψηφίσω» , αλλά δεν επιτρέπεται , εσύ ένας γαλλοτραφής να ρωτάς τέτοια πράγματα σε μια οργισμένη Κυρία😉

    Ζέππο

    να μας μεταφέρεις εδώ κάθε φορά τι λένε οι ..γάτες στα κεραμίδια. Έτσι το κύρος και η σοβαρότητα σου θα μείνει αλώβητη και δεν θα σε αγγίζουν οι ..λεξηπλασίες μου. Αποφασισμένος , υπεύθυνος και σοβαρός θα κληθείς να πας στο ..δημοψήφισμα για να απαντήσεις το «αυτονόητο».

    Άντε καληνύχτα σαααααας…🙂

  60. Ο/Η nosfy λέει:

    εξαιρετικο το σχολιο της Μπερναντινας στις 31/10/2011 στις 5:22 μμ λεει με ωραιοτατο τρο τα συκα συκα* καιτη σκαφη σκαφη
    * κυριολλεκτικά ¨;)…

  61. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Αν η στάση του ΣΥΝ σήμερα (μετά τα προχθεσινά ορέα, δηλαδή τα επί καιρώ ορέα, που κατέληξαν στα προχθεσινα 😉 ) μπορεί να τύχει συνέχειας , η γνώμη μου ότι αξίζει να δοθεί η ευκαιρία.
    Και για το καλό του ΣΥΝ (που δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα) και για το καλό του δημόσιου βίου (που με ενδιαφέρει ..ιδιαίτερα).
    Και αν αυτό το καταλαβαίνω, οφείλω να καταλαβαίνω ότι το να «μετωπάρονται» κάποιοι που θα βοηθούσαν σε μια τέτοια εξέλιξη (έστω και αμυδρή) και μέσω πιέσεων να ενεργοποιούνται τα παραταξιακά αντανακλαστικά τους και τελικά να ωθούνται σε επιστροφή στα ..γνωστά, ήτοι να χαρίζονται στην πατριωτική – κομματική ..εξαλλοσύνη, δεν είναι σκόπιμο.
    Και ειδικά αν οι πιέσεις γίνονται για λόγους ..ιστορικούς δηλαδή το γαμώτο, έστω και αν είναι δικαιολογημένο (το γαμώτο 😉 ) εγώ είμαι διατεθημένος να κάνω το μ@@@@@κα και μάλιστα ..ασμένως.
    Όμως καλό είναι και αυτοί να το διαχειριστούν με ωριμότητα γιατί καμιά φορά οι πανηγυρισμοί βγαίνουν μπούμεραγκ (δημοσκοπικώς ή όχι, δευτερεύον).

    Θα έλεγα καλυνήχτα , αλλά έχω να δω συνέντευξη (πίτσα , μπύρα κλπ) , εκτός και αν είναι κονσέρβα και δεν μιλήσει ο Μεγάλος για τα σημερινά.
    Έρρωσθε!!

  62. Ο/Η papoylis λέει:

    Άντε καληνύχτα Αναγνώστα και σε περιμένω στο επόμενο ποστ🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s