Δελτίο Καιρού

Ήταν χθες το βράδυ  , καλοί μου αναγνώστες , που παρακολουθούσα το δελτίο ειδήσεων του έγκυρου Μέγκα με τους ακόμα πιό έγκυρους δημοσιογράφους , αναλυτές και ρεπόρτερς.

Ένα χάρμα ιδέσθαι με  σαντιγύ  τη κοκορομαχία της  Αννούλας  ( μας ) και του Κωστάκη από την Εύβοια , μυγδαλάκια από τις  ομορφιές του Καρατζαφύρερ και κερασάκι το διάγγελμα του πρωθυπουργού μας γιωργάπη.

Με τόσο επικοινωνιακό μπούκωμα χρειάστηκα μια σόδα και έτσι  ( ελλείψει διαθέσιμου αναψυκτικού )  κατέληξα να παρακολουθώ , προς χώνευση , τις αθλητικές ειδήσεις όπου ο Πρίγκηψ  με το Τζίγγερ έβαλαν επιτέλους τις πρώτες και πολυπόθητες υπογραφές. Σηκώθηκα να βάλω ένα ποτήρι νερό γιατί λιγώθηκα με τόσο σιρόπι , ενώ ήδη μια άνοστη ξανθιά άρχισε να «απαγγέλει» το δελτίο καιρού. Λόγω της σημερινής παρέλασης  με ενδιέφερε να ακούσω , αν και στη μικρή μας πόλη ο καιρός έχει το δικό του χαβά.

Και εν μέσω αυτού του δελτίου μένω ενεός :  «η θερμοκρασία τις απογευματινές ώρες στην ΑΡΑΧΩΒΑ θα πέσει κάτω από τους 6 βαθμούς…»

…ΑΡΑΧΩΒΑ ;;;;

Ποιά ΑΡΑΧΩΒΑ ορέ ;;; μας δουλεύουν ;;; ( σκέφτηκα προσπαθώντας να συνέλθω από το σοκ )

Είναι η ΠΡΩΤΗ φορά που ακούω το δελτίο καιρού του …μεγάλου καναλιού να ασχολείται με το καιρό στη κωμόπολη του Παρνασσού.

Και εκεί , εκλεκτοί μου αναγνώστες ( που ευτυχώς αρχίσατε να λιγοστεύετε ) , μου ήρθε η  ..φώτιση …!

Εξηγούμαι :

Την Αράχωβα την έχω δει μια φορά μικρός όταν ο πατερούλης μου με πήγε στους Δελφούς για να θαυμάσω τον ΗΝΙΟΧΟ… περαστικός δηλαδή τη δεκαετία του 60.

Άλλη μια φορά , πάντα περαστικός , πηγαίνοντας τη δεκαετία του 80 να απολαύσω μια εξαιρετική παράσταση : τις «Βάκχες» από το Θέατρο Τέχνης  ( του Κάρολου ακόμη εν ζωή και παρόντος..! )

Αργότερα άλλες τρεις φορές την εποχή της γκλαμουριάς , αλλά όχι για σκι ή ξεσκί , παρά για δουλειά – μεροκάματο σε τοπικά «μαγαζιά» γνωστού  «ηγέτη» της νύχτας . Ώρες ατελείωτες σκυμμένος πίσω από ρακ και καλωδιώσεις , να κουβαλάω μέσα στα στενά  ηχεία και ενισχυτές και άλλα εργαλεία για να διασκεδάζουν οι γκλαμουράτοι Πανέλληνες χιονοδρόμοι. Και τότε ( τρις ) περαστικός  αλλά τουλάχιστον πληρωμένος όπως αντιλαμβάνεστε….

Ακούγωντας λοιπόν την άγευστη ύπαρξη με την ουδέτερη φωνή να διαβάζει από το ωτοκιού τα σχετικά με το καιρό στην ΑΡΑΧΩΒΑ κατάλαβα πολύ περισσότερα από αυτά που προσπαθούσαν να μου εξηγήσουν οι αξιόπιστοι , έγκυροι και  καταξιωμένοι δημοσιογράφοι , παρουσιαστές , αναλυτάδες και από αυτά που  αγωνιούσαν να μου πασσάρουν Αννούλες , Κωστάκηδες και Φύρερ . Και τέλος κατάλαβα πολύ πολύ περισσότερα από αυτά που έκρυβε ανάμεσα στις γραμμές  ο  υπό επιτροπείαν σοσιαλιστής .

Το τι ακριβώς είναι αυτό το καίριο που κατάλαβα θα το αφήσω να το βρείτε εσείς καλοί μου αναγνώστες γιατί …καιρός είναι  , νομίζω , να σκεφτούμε  και να αναλογιστούμε πάνω σε τέτοια , τύποις  απειροελάχιστα ,  φαινόμενα που όμως υποδηλώνουν πολλά.😉

This entry was posted in Ανήθικες προτάσεις. Bookmark the permalink.

44 απαντήσεις στο Δελτίο Καιρού

  1. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Μα είναι θέματα είναι αυτά; Παραδίδουμε λευκή κόλα και πάμε για πόκα!😉

    Увидимся

  2. Ο/Η bernardina λέει:

    Αράχοβα! Πφ, κελ μπαναλιτέ! Το πιο σωστό θα ήταν να δώσουν θερμοκρασίες Στεμνίτσας, όπου εργαζόμενος σε ξενώνα της περιοχής με πληροφορεί ότι δεν υπάρχει ελεύθερο δωμάτιο ούτε για δείγμα. (Για όσους αναρωτιούνται ακόμα πού πήγαν τα ρημάδια τα μπερντέ που υπήρχαν😉 )
    Απορώ όμως πώς δεν πρόσεξες ότι μια δυο μέρες πριν είχαν δώσει και θερμοκρασία Μυκόνου (χωρίς πλάκα).

    Αλλά για να σοβαρευτούμε αμφότεροι και οι δύο🙂 , κι επειδή δεν σου πάνε τα σενάρια συνωμοσίας, σε πληροφορώ ότι κι εγώ την ίδια απορία είχα τις πρώτες φορές που άκουγα στο συγκεκριμένο δελτίο ξεκούδουνα νούμερα για ξεκούδουνους τόπους. Προφανώς οι αθρώποι προσπαθούν να πρωτοτυπήσουν ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Νευροκόπι)😆 (Είναι βλέπεις και το προηγούμενο εκείνης της ξέκωλης, δε θυμάμαι πώς τη λέγανε… που σάρωνε τις ακροαματικότητες, γιατί ο μέσος Έλληνας όσο κι αν πηδήξει πάντα λιγούρης θα μείνει).

    ΥΓ. Και σταμάτα να κλαίγεσαι, τρία μέτρα λεβεντόγερος, ότι κουβαλούσες βαριά καλώδια και παπαριές. Θα προτιμούσες να ήταν ο κώλος σου καρφωμένος δέκα-δώδεκα ώρες την ημέρα σε μια καρέκλα και να κοιτάς μια γαμωοθόνη γαμωυπολογιστή;

  3. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Δηλαδή αν έμενες στα Σέρρας και άκουγες από το τοπικό κανάλι τον καιρό στο Σαντάσκι (τέως από Βορά κίνδυνο) θα ένοιωθες καλύτερα;
    Η ερώτηση είναι για να διευκρινίσω αν έχει εξεγερθεί η αισθητική ή η ταξική σου συνείδηση παπούλη.
    Μήπως άκουσες χθες και ότι ο αντεισαγγελέας του ΑΠ ζητά να γίνει δεκτή η αναίρεση κατά της απόφασης που στέρησε από τον Πανίκα την περιφέρεια; Είδηση που συνδέεται, νομίζω, με την επισκεψιμότητα στην εν λόγω περιοχή περισσότερο από τον καιρό.

  4. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Μπέρνυ γερά με τσαμπουκά!

  5. Ο/Η bernardina λέει:

    Γιαγιάκα,
    Όταν αποκατασταθεί ο Υψηλότατος στο θρόνο Του θα κάνουν παρέλαση προς τιμή του οι δικαιωμένοι συμπρωτευουσιάνοι;

  6. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Όχι, αλλά θα καταλάβουν το Λευκό Πύργο

  7. Ο/Η nosfy λέει:

    με την ευκαιρια : αν σκεφτεστε τιποτα Χριστουγεννα στο ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ με εξαιρετικές τιμές περστε απο την Σπηλια να παρετε εκπτωτικο κουπόνι..
    (στις τιμες περιλαμβανεται και διωρο εκμαθησης ιππασιας)

  8. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Μπέρνυ,
    Οι συμπρωτευουσιάνοι είχαν κατεβεί με τα παιδάκια τους και τα πλαστικά τους σημαιάκια στην παραλία, όταν κάποιοι αποφάσισαν ότι άλλη είναι η ορθή συμπεριφορά και τούς την επέβαλαν ευπρεπώς. Μετά βγήκε και η κα Ρεπούση στο ράδιο και εξηγούσε ότι η παρέλαση είναι κατάλοιπο ολιγαρχικών καθεστώτων. Ακουγόταν πολύ πειστική και είμαι σίγουρη ότι όσοι συμπρωτευουσιάνοι πρόλαβαν να γυρίσουν σπίτι τους και να την ακούσουν θα συμφώνησαν μαζί της. Πληροφορήθηκα ότι συμφώνησε μαζί της και ο μπακάλης του χωρίου μου που είναι φανατικός Ηρακλειδέας και γι αυτό κατέβηκε κι αυτός να βρίσει τον Παπούλια, που είναι οπωσδήποτε προδότης αφού άφησε τον Ηρακλή να υποβιβαστεί.
    Όλα είναι σχετικά…Επειδή χθες το ΠΑΜΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ ασχολήθηκαν με το να εμποδίσουν την παρέλαση, άφησαν ελεύθερα τα διόδια (τα οποία εθιμικώς καταλαμβάνουν τέτοιες μέρες) κι έτσι και τα διόδια πληρώσαμε και την εφημερίδα της Χρυσής Αυγής πήγαν να μας χώσουν στο αυτοκίνητο.

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    καλημέρα σε όλους και ειδικά στις τσούπρες που παρέδωσαν κόλλα γεμάτη .

    Οι βαθμολογίες μέχρι τώρα

    Λέφτηδες = 0 ( έκαναν κοπάνα για πόκα )
    Νόσφη = 2 ( επιεικώς 🙂 )
    Μπέρνη = 6 ( προσέγγισε το ερώτημα με τη δέουσα προσοχή αλλά παρασύρθηκε σε ..συναισθηματισμούς.. έδωσε πρόσθετες χρήσιμες πληροφορίες )
    Λαίδη = 6 ( ομοίως ….🙂 )

  10. Ο/Η papoylis λέει:

    Κορίτσια

    θέλετε να σας ανεβάσω ένα ποστ να μιλήσετε για τα γεγονότα στις χθεσινές παρελάσεις;; 😉

  11. Ο/Η papoylis λέει:

    Προγιαγιά και Λάιδη μου Σεβαστή

    Ειλικρινά δεν απορώ για τη πρωτοβουλία του αντεισαγγελέως του ΑΠ αν και από σένα τη μαθαίνω. Αλλά επί το θέματος του ποστ να επισημάνω ( και να διευκολύνω ) την είδηση που άκουσα προχτές ότι οι Γάλλοι γιατροί χωρίς σύνορα έρχονται με αποστολή για να αντιμετωπίσουν πιθανή ανθρωπιστική κρίση στα ..Πατήσια 😉

  12. Ο/Η bernardina λέει:

    Παπούλη, θα σου πρότεινα να ανεβάσεις ένα ποστ για να συζητήσουμε αν ο Ηρακλής είναι όντως λαϊκό κεφάλαιο και κάτω τα χέρια, όπως δήλωσε ευθαρσώς ο ευσταλής, αλογοουροφόρος και λεβεντομαλά… συγνώμη, λεβεντόμαγκας εννοούσα βουλευτής του Συν που έκανε και χτες ηρωικές δηλώσεις στα κανάλια, αλλά ως ανεπανόρθωτος γάβρος από τις φασκιές μάλλον… δεν. Τι δουλειά έχω με ξένου μύλου αλέσματα;

    Όσο για τις παρελάσεις αυτές καθαυτές, χρόνια τώρα λέω ότι δεν θα είχα καμία αντίρρηση να καταργηθούν, το αντίθετο μάλιστα. Όμως κατόπιν δημοψηφίσματος ή αναλόγου δημοκρατικής διαδικασίας και όχι φορεμένο -δημοκρατικά πάντα- καπέλο από όποιο Λωλοστεφανή φανεί πρέπον να το πράξει. That’s all.
    Γιαγιάκα, μη με συνωστίζεις στην προκυμαία, να χαρείς, γιατί είχα και γιαγιά πρόσφυγα και μου πιτσιλάει αίμα στον εγκέφαλο… Όσο γι’ αυτό που πήγαν να σου χώσουν στο αυτοκίνητο ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ότι τους το έχωσες εσύ εκεί που έπρεπε, αγαπημένη μου.

    Να με συγχωρήσετε που θα λείψω λιγάκι ένεκα οι υποχρεώσεις. Θα επιστρέψω δριμύτερη.

    ‘Φχαριστώ για τη βαθμολογία, παπουλάκο. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα κάτω από τη βάση😉

    Νόσφη, για Άσπεν τίποτα;

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    έχεις καμμιά προσφορά για Μάλι Μάδι… ;;;

    Μπέρνη

    ειλικρινά χέστηκα για το τι ισχυρίζεται ο καθένας για τις παρελάσεις. Εγώ χθες πήρα τη φαμίλια , διάφορους συντοπίτες και πήγαμε στη παρέλαση με ένα πανώ που ζητούσε από το δήμαρχο νέο λύκειο γιατί ο ..κατσαντώνης που ξέρεις από τα 6 χρόνια δευτεροβάθμια , τα πέντε τα έκανε σε λυόμενο και το εναπομένον το έκανε σε μια «αίθουσα» – τρύπα 😉
    Τη παρέλαση ΔΕΝ τη χαλάσαμε , άλλωστε δεν εμφανίστηκε κανένας πολιτικάντης για να ερεθίσει τα πνεύματα των παρισταμένων … Και η τοπική ομάδα ποδοσφαίρου μετά από μια εποχή χρυσών αγελάδων κατάντησε πλέον κλωτσοσκούφι που ούτε η διοίκηση , ούτε οι τοπικοί οπαδοί έχουν όρεξη ή καιρό να ασχοληθούν μαζί της…🙂

    Αυτό όμως που έχει πλάκα … γιατί κορίτσια τα ..θέλει ο κώλος σας🙂 είναι ότι ο ηλίθιος που έδωσε τη γροθιά στο Μαγκούφη ήταν δικό του παιδί .. πράσινο … μέχρι που είχαν φυτρώσει μαρούλια στο άδειο κεφάλι του. Οι «συριζαίοι» σύμβουλοι που «υποκινούσαν» κατά το Διαμαντίδη τα επεισόδια στο Κορυδαλλό έχουν ατράνταχτο άλλοθι , αλλά αυτός τους ΕΙΔΕ. Κοντολογίς οι πολιτικάντες εισπράττουν τώρα τα επίχειρα από ένα κοσμάκη απελπισμένο ( που ήταν χωράφι τους ) , κοσμάκη που δεν εμπιστεύεται πλέον ούτε (θ)εσμούς ούτε εξουσίες. Προβληματικό ;;; ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ , επικίνδυνο ;;; : ΠΡΟΦΑΝΩΣ , αναπόφευκτο ;;; : αν δούμε τη πορεία των τελευταίων 2 χρόνων δυστυχώς ΝΑΙ.

    Αν θέλετε πάντως να συνεχιστεί επ’ αυτών η συζήτηση να ανοίξω σχετικό ποστ , ώστε να προσέλθουν και οι ενδιαφερόμενοι να υπογράψουν τη Καργούδεια δήλωση😉 .. Εμένα θα μου επιτρέψετε να απόσχω από μια τέτοια συζήτηση . Ό,τι είχα να πω επί του θέματος αυτού βρίσκεται αναρτημένο σε τούτο εδώ το σχόλιο😉🙂

  14. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    Μπερνυ
    σου δινω Καρπενήσι σχεδόν τσαμπα- με τα αλογατακια σου (αν αντεχεις εχει και πιο εξτιμ σπορ) και δωρεαν μεταβαση στο παντα Βρεχει

    και μου θες και ..ασπεν;

  15. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    κοσμάκη που δεν εμπιστεύεται πλέον ούτε (θ)εσμούς ούτε εξουσίες.
    -εκτος απο Εκκλησια , Στρατο ,αστυνομια (οπως φανηκε στη Θεσσαλονικη)
    κατα ταλλα αυτος ο κοσμος – ο ..κααυμενος – προφανώς ητανε – και μαλλονπαραεμένει -πελαατης της . Νου Δους , του Πασοκ, Του Λαος ,της Χρσυής Αυγής , του Παπαθεμελη – και κυριως – στη Θεσσαλονικη τουλαχιστον του Ανθιμου
    αν περιμενουν οι Συριζαιοι και ο κ Κουρακης να τσιμπήσουν κανα πελατη απο ολους αυτους ππου φωνάζανε »θα σας φαμε Λαχανο» και »πΡΟΔΟΤΕς» ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥς ΠΩ : κΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑς ΚΟΥΝΑΓΕ
    κατ ταλλα ΠΑΠΟΥΛΗς.συμφωνω και επαυξάνω .. Βαιμάρη ..
    Εκτοις απο το κοσμακης ..» σιγά μηνηταν κοσμακης ολα αυτά τα ξυρισμένα κεφαλια με τις κοιλαρες και στυλ μπραβου και οι ξανθιες φακλανες με το χρωμοσαμπουαν που τσιριζανε χθες και χειροκρουσαν μετα

  16. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Κοίτα εμένα μου πέρασε από το μυαλό ότι ψάχνεις για χώρους (αυτο)εκτοπισμού και κρυψίματος από τη λαϊκή οργή (των εν λόγω), οπότε σκέφτηκες ότι μάλλον εκεί θα την αράξουνε, μετά τη θυσία που κάνανε και πήγανε στις παρελάσεις για το καλό του Τόπου και για αυτό τα Μέσα τους δίδουν χρηστικές οδηγίες……

    Αναρώτηση (δοθείσης της ευκαιρίας που σας βρήκα)🙂
    Πόσους νεκρούς (σε ποσοστό επί του πληθυσμού) εκτιμάμε ότι είχε η Ελλάδα στο ΒΠΠ και την Κατοχή;;
    Α) 13%
    Β) Λιγότερο από 10%
    Γ) Άλλο

  17. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    Όχι αγαπητέ… η πληροφορία αφορούσε αυτούς που επρόκειτο να τη ..κοπανήσουν για το τριήμερο και δεν είχαν τέτοιου είδους ( προβληματικές ) υποχρεώσεις😉

    Για το ερώτημα – κουίζ
    Αν δε κάνω λάθος είναι το Β. Το ποσοστό νεκρών από επιχειρήσεις , κακουχίες , εκτελέσεις , πείνα , εμφύλιες συγκρούσεις , εκτοπισμένους , ξεκαθάρισμα των Εβραίων κτλ πρέπει να πλησιάζει ( εκ των κάτω ) το 10%. Το μεγαλύτερο μερίδιο σε αυτή τη τραγική στατιστική καταλαμβάνουν οι νεκροί από κακουχίες και πείνα ( 41 – 42 ) και ο ελληνικός εβραϊκός πληθυσμός

  18. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Παπούλη δεν κατάλαβες. Δεν έχω καμιά διάθεση να συζητήσω για την παρέλαση. Ειδικό ψάχνω για τη σχιζοφρένεια, μήπως προλάβω να προμηθευτώ τα χαπάκια μου πριν τα εξαφανίσει η αυξημένη ζήτηση. Ασφαλώς και υπάρχει ανθρωπιστική κρίση στα Πατήσια. Και συνετέλεσαν σε αυτήν κάποιοι άνθρωποι ανώτερων αισθημάτων, που τελικώς συμπεριφέρονται όπως οι φιλόζωοι στη χώρα μας. Έξω από την αυλή καμιά δεκαριά σκύλοι κι όλα καλά…..

  19. Ο/Η Left G700 λέει:

    ΑΣΧΕΤΟ(;) ΚΑΙ ΠΑΛΙΟ (ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ)

    Τι μάρκα που είναι αυτός ο товариш Яков!
    😉😉😉😉😉

  20. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Και επιτέλους! Δεν με ενδιαφέρει ποιος δίνει και ποιος τρώει ξύλο. Μ ενδιαφέρει να μην πέφτει ξύλο γενικώς.

  21. Ο/Η papoylis λέει:

    Συμφωνούμε Λαίδη. αλλά ας συμφωνήσουμε και σε κάτι «πρακτικό» :
    Πέρα από τις ευθύνες του καθενός μας υπάρχουν και άλλοι που βαρύνονται με πολύ πιό σοβαρές ευθύνες , ατιμώρητοι και μερικοί από αυτούς γαντζωμένοι στην εξουσία. Επομένως , εν τοις πράγμασιν , ξύλο πέφτει και θα εξακολουθήσει δυστυχώς να πέφτει.😉

  22. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παιδιά και κορίτσια🙂 , μην αφήνετε πίσω αυτούς που μπερδεύονται και ως ανενημέρωτοι ..μένουν πίσω.
    (Για να καταλάβετε ενώ ΗΔΗ είχε γίνει φιούζιον η Αράχωβα, μου λέγαν κάτι νεότεροι εμού, μη φανταστείτε και πολύ, ότι θα πάνε ΣΚ και εγώ τους κορόϊδευα και έλεγα ότι «τα …παιδιά, τις τραβολογάνε σε μέρη όπως η Ανδραβίδα, η Γαστούνη και η Αράχωβα, χα χα χα » και απορούσα που δεν κταλαβαίνανε , οι άλλοι, το αστείο μου και δεν τους κοροϊδεύανε, αλλά βλέπεις δεν με ειδοποιάγανε κιόλας ).

    Σκέπτομαι λοιπόν για τα των Πολιτκών ότι, δε λέω , είναι μεγάλοι …ότι είναι τέλος πάντων, αλλά αυτό πρέπει να βασίζεται στο ότι ενώ θα μπορούσαν να ασκήσουν υπάρχουσες πολιτκές , αυτοί δεν το κάνουν.
    Εκεί είναι που μπερδεύομαι (και δεν μι βοηθάτε).
    Τι θέλετε να κάνει ο οποιοσδήποτε είτε με κοτσίδα , είτε με κουπ «αλά εν χρω», όταν το οπλοστάσιό του για χρόνια δεν επαρκεί για να στοχεύσει στις σημερινές αντιθέσεις.
    Όταν λοιπόν δεν έχεις να πεις κάτι ..στρατηγικό, προσπαθείς να κερδίσεις χρόνο «φτιασιδώνοντας» την πραμάτεια σου και προωθώντας την σα λύση για το όλον (πάσα νόσο και κρίση).
    Όσο δε πιο ..ελλειματική έιναι τόσο γυρνάς στις παραδόσεις και στις γενικολογίες.
    Άλλωστε η συσκευασία μετράει όταν κάνεις προβολή και διαφήμιση όταν στοχεύεις στην εκμετάλλευση » δυναμικών αναγκών»
    Κάποια στιγμή αυτοπαγιδεύεσαι , το πιστεύεις κιόλας και μετά γυαλίζει το μάτι σου που δεν σε καταλαβαίνουν .
    Εκεί ή ..λαλάς και το γυρνάς στην Αίρεση (μετανοείτε ο καιρός γαρ εγγύς) ή το ρίχνεις στο νόμιμο και ηθικό (δε γ@@@ται δεν δικαιούμαι και εγώ που αφιερώθηκα ..μια αράχωβα ρε παιδί μου).
    Αυτό ισχύει και για το Ομορφόπαιδο της Τρόικας και για τον ..μη λέμε ονόματα που θέλει να ηγηθεί της νέας οκτωβριανής επανάστασης.
    Εγώ Παπούλη στο ξανάπα, υπάρχει το σκι στο ..Άσπεν υπάρχει και η καπετανηλίκι στον περίγυρο που μπορεί να είναι σε νεοκαλτ μαγαζά του κέντρου.
    Και όπως έλεγε και ένας ..συναδελφος «η Επανάσταση είναι η αφορμή, η ματαιοδοξία είναι η αιτία»
    Και επειδή πιστός δεν είμαι, ειλικρινά δεν έχω πρόβλημα, δηλαδή οι αμαρτίες (τους) δεν με θέτουν ..ολοσχερώς απέναντι. Αν δεν το κάνω (τις ίδιες αμαρτίες) έχω ανάλογους λόγους και κίνητρα (η υπεράσπιση μιας άλλης εικόνας στον περίγυρο, δηλαδή ..τόμπολα, τηρουμένων των αναλογιών) και όχι επειδή είμαι από ..καλή οικογένεια.
    ΔΗλαδή αυτά να τα λέμε για τους άλλους όχι και σε ταμάς (δε λέω για σένα, για ..μένα λέω και το διάλογο με τον ..εαυτό μου).

    Ας δούμε και το θέμα του Λαού.
    Ενθυμούμαι ότι όταν ασχολιόμουνα με την Πολιτκή (π@@@@ρια έτσι λέγαμε, με τον Συνδικαλισμό τον Φοιτητικό ασχολιόμασταν , αφού μόνο εκεί το ξέρανε ότι ασχολιόμασταν μαζί τους, το υπόλοιπο Λαϊκό κίνημα δεν τόξερε) είχα ξεσηκώσει ένα ορέο και έκανε εντύπωση:
    «Δεν πρέπει να αντιλαμβάνεστε το ΦΚ ως τους φοιτητές γενικά και τις παρατάξεις οι οποιες είναι άλλο και τελικά αθροίζονται, αλλά ότι το Κίνημα πραγματώνεται από τη διαλλεκτική σύνθεσή τους, ήτοι το ΦΚ είναι ΚΑΙ οι παρατάξεις, η δε όσμωσή τους είναι αυτή που το συνθέτει»
    Τέτοια!!.
    Άρα ο κάθε φωνακλάς, αγανακτισμένος ή ..πρόθυμος (που λες και εσύ) δεν είναι αυτό (αλλιώς την έβαψε ..προσωπικώς) μπορεί (λέω εγώ) να έχει και απόψεις και να τις παλεύει στο στίβο της πολιτκής.
    Αν προτάσει αυτό , κάπου χάνει (η άποψή του και θέλει να βρει δικαιολογίες)

    Παπούλη με την προσέγγισή σου, διαφωνώ διότι νομίζω ότι έχεις ανάγει το σύμπτωμα σε αιτία και φαίνεται ότι ψάχνουμε τη λύση μέσα από τη θεραπεία των συμπτωμάτων, βάζοντας κάτω από το χαλί τις αναπηρίες στο γενικό .

    Συνεχίζεται (πλάκα κάνω🙂 )

  23. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Κύριε, κύριε μπορώ να διορθώσω την κόλα (αντέγραψα από τη Μπερναρντίνα που έγραψε ότι δεν είναι πρώτη φορά και δεν είναι μόνο για Αράχωβα αλλά ήταν και η Μύκονος και άλλα ;;
    Η απάντηση είναι ότι είπαν για το καιρό για τους ίδιους ακριβώς λόγους που βράβευσαν ως δεύτερο καλύτερο το παρακάτω:
    http://www.athinorama.gr/restaurants/articles/?id=10245

  24. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    παπούλη για να μην παρεξηγήσω, το «πρακτικό» που θα συμφωνήσουμε πιο ακριβώς είναι;
    ότι γενικώς πέφτει ξύλο; ότι ειναι λογικό να πέφτει ξύλο; ότι δείχνουμε κατανόηση σε όποιον ρίχνει ξύλο; ότι συμφωνούμε με όποιον ρίχνει ξύλο; ότι άμα λάχει θα δείρουμε κι εμείς;
    Τι ακριβώς;

  25. Ο/Η Left G700 λέει:

    Σεβαστή Προγιαγιά,

    Επειδή, όπως ίσως έχεις δει, φάγαμε στο κεφάλι μια περιποιημένη μηδενικούρα, αφού παραδώσαμε λευκή κόλα στο χθεσινοβραδινό διαγώνισμα του товариш Яков, και για να μη φανούμε τελίως στόκοι, να πούμε κάτι με το ερώτημα που θέτεις παραπάνω (με την ελπίδα ότι θα πέσουμε κάπως κοντά αυτή τη φορά και δεν θα πατώσουμε πάλι):

    ‘Εχουμε την υποψία ότι αυτό που θέλει να πει ο товариш Яков είναι πως το ξύλο είναι αναπόφευκτο. Να, όπως εμείς που συνηθίζουμε να παίζουμε πόκα: α ν α π ό φ ε υ κ τ α, κάποιες φορές θα κερδίζουμε και κάποιες θα χάνουμε!😉

    Τα λέμε

  26. Ο/Η bernardina λέει:

    Παπούλη, όλα καλά. Εκείνο που με χαλάει όμως (γιατί δεν με πείθει ως πρακτικό μέσο πίεσης, βρε αδελφέ, μιας και τόσο πολύ σε ενδιαφέρει η πρακτική πλευρά των πραγμάτων) ήταν το ότι χρειαζόταν να πας με πανό στην παρέλαση για να υποβάλεις το συγκεκριμένο αίτημα. Πολύ «θεαθήναι» μου κάνει, αδελφέ μου, πολύ «δήθεν». Πολύ «κοιτάξτε με συμπολίτες πόσο βαρβάτα διαμαρτύρομαι και απαιτώ».
    Αλλά δε βαριέσαι, ποια είμαι εγώ που θα κρίνω. Ό,τι πιάσει, έτσι δεν είναι;
    Αλήθεια, για πες. Έπιασε;

  27. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Παποyλη, έχω τη γνώμη ότι εκτός από το λαό που σήκωσε χτες τα πανό του για νέο λύκειο, εκτός από το λαό που βροντοφώναξε χτες «Ήρθε η ώρα να φύγετε απ’ τη χώρα, δεν σας παρακαλάμε, γ**μιώντας θα σας πάμε», υπάρχει κι άλλο κομμάτι λαού που δεν καταλαβαίνει χριστό κι ανεβαίνει τις παρασκευές στις αράχωβες, στεμνίτσες, Περτούλι,τρία πέντε πηγάδια κουλουπου κουλουπου.
    Ειδικά για Αράχωβα συχνά ανεβαίνει από Λιβαδειά, κονβόι 5-6 πόρσε σπόρ. Χώρια τα καγιένια.
    (όχι όχι δεν μου τάπε ο Πολεμαρχάκης αυτά, με τα μάτια μου τα βλέπω όταν πάω Άμφισσα.)
    Ε λοιπόν, δεν μπορούν να ξεκινάνε όλοι αυτοί χωρίς να ξέρουνε τι καιρό θα συναντήσουνε. Καλά να θέλουνε τα τσιπρόπουλα να τους τα πάρουνε ένεκα που πρέπει να γίνει αναδιάρθρωση των πόρσε, αλλά να τους τα πάρει καμιά καταιγίδα στο Λιβάδι;
    Κρίμας είναι.
    Γι αυτό βγαίνει το δελτίο καιρού Αράχωβας http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=137 ενώ καταβάλλονται συντονισμένες προσπάθειες να βρει επιτέλους και να πει δυο λόγια το μεγάλο μας κανάλι και για τους άλλους λαοφιλείς μας τόπους. Τουλάχιστον ο κ. Πρετεντέρης υποσχέθηκε ότι θα θα το δει θετικά το θέμα.

  28. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    «ανεβαίνει τις παρασκευές στις στεμνίτσες κουλουπου κουλουπου».
    Όσοι ανεβαίνουμε μεσοβδόμαδα (κανα δυο φορές το δίμηνο) εξαιρούμεθα;;
    Επίσης αν ξεμείνουμε καμιά Παρασκευή , να τα μαζεύουμε για πίσω ή μήπως καμιά βεβαίωση ότι ήμασταν από πριν εκεί και για καλό σκοπό μας σώνει;;🙂

  29. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    Ειλικρινά από το μακροσκελές σου σχόλιο δεν κατάλαβα και πολλά 😉🙂

    Σεβαστή

    θα πρόσεξες ότι το «πρακτικό» ήταν σε εισαγωγικά.
    Οι Λέφτηδες έπιασαν ακριβώς το νόημα των λόγων μου : θα πρόσθετα μόνο ένα «δυστυχώς σχεδόν» στο ..αναπόφευκτο περί ξύλου. Για το τι μπορούμε να κάνουμε εμείς ως πολίτες επ’ αυτού είναι μια μακρά συζήτηση που ίσως θα ήταν σκόπιμο να γίνει. Αλλά καλή μου όπως βλέπεις τα σύννεφα γύρω πυκνώνουν..😉 Απόψε 30.000 γάβροι φώναζαν στο μεγάλο τηγάνι εν χορώ : «Είναι π..άνα του Πα..ρέου η μάνα» πάνω στο σκοπό του Γκουανταναμέρα…… Δυστυχώς………

    Λέφτηδες

    να μου θυμηθείτε στο επόμενο διαγώνισμα να σας βάλω καλό βαθμό ( ακόμα και αν την έχετε κοπανήσει για πόκα )🙂

    Μπέρνυ

    Η ιστορία του εδώ νέου Λυκείου είναι πιό πονεμένη από αυτή της Γκόλφως. Το τι θα γίνει θα το δούμε στη πορεία , σημασία είχε να γίνει πιεστικά γνωστό το πρόβλημα και γι αυτό δεν είχα πρόβλημα να εκθέσω την αφεντομουτσουνάρα μου δημοσία. Αν εσύ νομίζεις ότι το έκανα για να μοστράρω αντίσταση προσωπικά δεν με αγγίζει..😉 και ούτε θα το εκλάβω με άσχημο τρόπο.
    Το γιατί φαντάζομαι ότι θα το καταλάβεις εν καιρώ.. 🙂

    Σίσσε μου

    Να είσαι καλά για τη τεκμηρίωση🙂

  30. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Συνέχεια (από το μακροσκελές σχόλιο όπως είχα άλλωστε δηλώσει 🙂 )

    Το σύμπτωμα είναι η συμπεριφορά που βλέπεις και η αιτία είναι ότι τα πολιτικό τους οπλοστάσιο είναι άδειο .
    Ελλείψει ρόλου το ρίχνουν σε ..παρα φύσει (για πολιτκούς) δραστηριότητες.
    Αυτό ισχύει και για το …Στρως Καν και για τους αστέρες της ..εγχώριας επανάστασης.
    Η ιστορία κρατάει πολλά χρόνια , τη δεκαετία του 90 τόδαμε και τσουβαλάτα (από πριν το χύμα φαινόταν).
    Το πρόβλημα είναι στη θεωρία την ιδεολογία και την πολιτική, είναι μ@@@κία να τρώμε ότι είναι στους Πολιτικούς δεξιούς τε και αριστερούς , επειδή κάποιοι λένε «εμείς θα την εφαρμόσουμε καλύτερα (ποια;;)
    Οι αγανακτισμένοι πάιζουν ένα από τους πολλούς ρόλους που έχει ο καθένας μας.
    Όποιος τον κάνει κυρίαρχο (αυτό που τον σφραγίζει) την έβαψε (προσωπικά και συναισθηματικά).
    Δεν είναι ωραίο να το εκμεταλλευόμαστε για πολιτκή αυτό (το κάνουν πολλοί, εξάροντας το ..αγωνιστικό φρόνημα). γιατί έχει και συνέπειες.

  31. Ο/Η papoylis λέει:

    Αν σου πω και πάλι ορέ Αναγνώστα ότι δεν έχω καταλάβει γρυ , φαντάζομαι ότι θα με θεωρήσεις θύμα της γεροντικής άννοιας😉🙂

  32. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    ΥΓ του μακροσκελούς σχολίου μου όπως άλλωστε δήλωσα και απαραπάνω ότι ακολουθεί (το ΥΓ)🙂
    Ορέ Παπούλη , το πρόβλημα είναι ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, ο Φώτης Κουβέλης, ο Ρούντυ, η Παπαρήγα και οι συμπεριφορές τους (που μπορεί εμένα ή εσένα να μην σου αρέσουν) ή ότι η Αριστερά δεν έχει να πει κάτι (ή αν έχει δεν το λέει ), όχι απλώς για τη κρίση, αλλά για το ποια κοινωνία θέλουμε (πώς και με ποιους).
    Δηλαδή τι θέλεις να κάνουν;;

    Αναλόγως οι πολιτκοί της Σοσιαλδημοκρατίας ή η Κεντροδεξιάς του σήμερα (σε όλη την ΕΕ) πέραν από το να κάνει τον τροχονόμο και να δικαιολογούν το ρόλο τους (που ουσιαστικά είναι απαξιωμένος) είοναι το πρόβλημα;;

    Σε τελευταία ανάλυση έχει μεγάλη σημασία αν κάποιος που είναι προφανές ότι δεν έχει ρόλο, για να εμφανίσει ότι έχει πάει στο Ασπεν ή το παίζει Ηγέτης Αίρεσης (θα σώσω τους αμαρτωλούς);;

    Γιατί κολλάς μόνο στους μεν , το θέμα είναι ότι το αποτέλεσμα περιγράφεις, η αιτία δεν είναι στο τι είναι ο καθένας από δαύτους.
    Λήξις σχολίου, τώρα δέχομαι παρατηρήσεις 🙂🙂

  33. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Αναγνώστη μου είσαι πολύ υπαινυχτικός (σχεδόν μπέιμπυ ντολ), θα χρειαστεί να ανακαλέσουμε τη Λουκία (κι αν θα ρθει κι αυτή τώρα με την κρίση)

  34. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Άμα είναι τόσο καλή να βρούμε πνεβματικά κίνητρα να της προτείνουμε και άμα στρώσουνε τα πράματα θα την πάμε και στο Άσπεν, χώρια που ΠΣΚ θα την πηγαίνουμε και στη Στεμνίτσα (που έιναι πιο In από την Αράχωβα)

  35. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    μετά από το τελευταίο σχόλιο ( το ΥΓ εννοώ ) κατάλαβα επιτέλους ένα πράγμα :

    ότι αν μου ζητούσες και εσύ βαθμολόγηση του γραπτού δεν θα ξεπερνούσες ( λόγω επιείκειας ) το βαθμό που έβαλα στο Νόσφη. Θα ήταν καλύτερα αγαπητέ να είχες πάει για πόκα όπως οι λέφτηδες 🙂

    Ο υπαινυχτικός σου λόγος ( για να θυμηθώ τη Προγιαγιά ) φαίνεται δεν μπορεί να συναγωνιστεί ( σε ΑΥΤΟ το ποστ.. τονίζω ) το δικό μου νεγκλιζέ…😉🙂

    Να σου επισημάνω ότι , δυστυχώς , επειδή στη παρέα του ΙΘΙ εμφανίστηκες αργά δεν πρόλαβες να γνωρίσεις τη Λουκία , γιατί τότε ο Πρόεδρος είχε αποσυρθεί στη ντάτσ(ι)α του στα Παλούκια μετά της εριτίμου…🙂

  36. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Αν και λείπουν οι αρμόδιοι του, πάλαι ποτέ, Ιδρύματος για τη διάπλαση των παίδων, νομίζω ότι μπορούμε να ρισκάρουμε την αποκάλυψη κάποιων …αληθειών , λαμβάνοντας υπόψιν ότι τα παιδιά σήμερα μεγαλώνουμε γρήγορα και αντέχουμε (πλέον) την πραγματικότητα.
    1. Ο Άγιος Βασίλης δεν φέρνει δώρα, αυτά τα φέρνουν οι συγγενείς και φίλοι , καθώς και ο Αρτεμίδωρος, οπότε ο καθείς (..νεανίας) ας πορευτεί όπως νομίζει🙂
    2. Το παιχνίδι που αναφέρεσαι προσομοιάζει σε πόκα, αλλά δεν έιναι!!. Φέρνει πιο πολύ σε Μουντζούρη (περιλαμβάνεται άσκηση σε ….εικαστικές τεχνικές, τεχνικές και ουχί καλές τέχνες, λέγω).
    3. Επειδή όμως, αφενός πρέπει να υπάρχει και το πνεύμα του ανταγωνισμού που συγκινεί τους νέους μας, αφετέρου είναι γνωστό ότι η πόκα έχει παραλλαγές, δια να πειστούμε οι νέοι ότι είναι …αρκούντως πόκα, περιλαμβάνονται και παίγνια όπως «τα κουτάλια» και ο «γάιδαρος»
    Ενθυμούμαι ότι είναι τα καταλληλότερα διότι οι παίκτες θορυβούν (ειδικά στα κουτάλια) και φωνασκούν και έτσι το ευχαριστιούνται και όλοι οι γύρω τους καμαρώνουν (που το ευχαριστιούνται).
    4. Στα ορέα αυτά παιχνίδια άμα χάσεις δεν ..ξεπαραδιάζεσαι (για αυτό και δεν χρειάζεται ντακαβάζ) αλλά ο χαμένος αναλαμβάνει να πάει να λέει στα άλλα τραπέζια ότι του λένε οι κερδισμένοι μέσω παντομίμας (πειράζει τα ξένα κορίτσια κλπ)
    Αυτή είναι η πραγματικότητα (που έλεγε και ο Κωστάκης ο Καραμανλής) και μη με ρωτήσεις λεπτομέρειες, το σχόλιο δεν είναι υπαινυκτικό (βιωματικό ίσως).🙂

  37. Ο/Η papoylis λέει:

    Αυτό το τελευταίο σου σχόλιο Αναγνώστα δεν ήταν απλά υπαινυκτικό .. ήταν υπαινεγκλιζέ…

    ( Γιατί τελευταία νοιώθω πως κάτι δεν πάει καλά με τα εγκεφαλικά μου κύτταρα ;;;; )🙂

  38. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Γιατί έχεις γίνει εγκεφαλικός (δεν αφήνεις το ..βίωμα ελεύθερο και θες να ασχολείσαι με την Πολιτική🙂 )

  39. Ο/Η papoylis λέει:

    Τώρα υποτίθεται ότι πρέπει να απαντήσω αγαπητέ ;;;🙂

  40. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Όχι βέβαια, αρκεί και η σιωπηρή αποδοχή!!🙂
    Αστειεύομαι προφανώς, αλλά μην μου πεις ότι δεν έχουμε μπει (για τα καλά) στην περίοδο όπου όλα συζητούνται από την αρχή και πέντε όρια που καταλαβαίναμε ως δεδομένα , δεν είναι. Τουλάχιστον καθόσον με αφορά το βλέπω και δεν το βλέπω μόνο για τους (στους) άλλους. Κρατάω λοιπόν το θετικό της περιόδου, είναι ευκαιρία να εξετάσουμε διάφορα και να αναθεωρήσουμε επίσης.
    Ο ..υπαινυγμός με την Πόκα , καταλαβαίνεις (και άσε τα εγκεφαλικά σου κύτταρα ήσυχα, μια χαρά είναι), ότι αφορά στους όρους αυτού του διαλόγου και στις ελάχιστες προϋποθέσεις για να γίνει (άρα και να συμμετέχω και όχι εδώ , γενικά).
    Όταν έχει ντεκαβάζ (νομίζω ότι ξέρεις καλύτερα εμού τη διαδικασία) έχει νόημα, αλλιώς μπερδεύουμε τους χώρους και τα μέσα.
    Και κλείνω με ..pr, λέγοντας ότι ..παράπονο δεν έχω, το αντίθετο 🙂

  41. Ο/Η papoylis λέει:

    Δυστυχώς Αναγνώστα μάλλον για κούρεμα μετά ντεκαπάζ συλλογικό πάμε
    🙂🙂

  42. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Έτσι είναι, αλλά τι θέλεις να κάνουμε ορέ Παπούλη, να αρχίσουμε να αλληλοξουριζόμαστε για να είμαστε της μοδός (εντός του κλίματος) ή να φτιαχνόμαστε από μόνοι μας ανακαλύπτοντας φαντασιακά παίγνια για να ξεχνάμε το ζόρι του προβλήματος.
    Πιο λογικό (τρόπος του λέγειν, πλάκα κάνω (;) ) μου φαίνεται το ..βιωματικό, όπου τουλάχιστον εκεί μικρομεγαλισμούς δεν έχει (ξέρεις «τι είναι ο άνθρωπος, το σύμπαν , ο χωροχρόνος , η ασημαντότητα» και τέτοια).
    Κουρεμένοι ή όχι , τη διαφύλαξη της λογικής τη θέλουμε , έστω και για την επόμενη βόλτα ( το καλό με τον Καπιταλισμό είναι ότι έιναι ..σουρτούκος και από βόλτες όσες θέλεις, διάθεση και καθαρό μυαλό θέλει)

  43. Ο/Η nosfy λέει:

    τι σοφός .τι σοφός !!!
    παρεμπιπτοντως (και μιας και ελεθερωθηκα λεκτικώς οποτε μπορω κιεγω πια να λέω ελευθερα της Μ2$2μαςτο μ$@!@νι ,Γμ^%$#στε και αλλα τετοια αριστερα και αγανακτισμένα θυμηθηκα και πως την λεγαμε την μακρια γαοιδουρα: τσανταλινα μανταλινα..
    και οταν πηδαγαμε ( ο καθεις στη ..μεση του αλλου λέγμαε και το ασμα : τσανταλινασ μανταλίνα και στον κωλο σου* μια σωλήνα,ποσα ειν’αυτα;

    (πωλο )

  44. Ο/Η nikiplos λέει:

    Και γιατί παρακαλώ?
    Δεν είναι η Αράχωβα (σλαβιστί καρυδιά) κι αυτή μιαν Ελληνική γωνιά?
    Δεν της αξίζει η μνημοσύνη στο δελτίο θυέλλης?

    Την τελευταία φορά που είχα πάει, ήθελα κι εγώ να αναρτήσω πανώ, ενάντια στο Δήμαρχο (μην πω Τρίμαρχο) να φτιάξει επιτέλους πάρκιν, γιατί αυτό το τρε μπανάλ να ανεβάζουμε τις τζιπούρες μας πάνω στα πεζοδρόμια, πλέον με αφήνει ενεό… Εντάξει όταν είχα μόνο εγώ… Την ανέβαζα στο πεζοδρόμιο (μην πω καβάλα στο ηρώο στην τριγωνική πλατεία με τα ωραία βρώμικα του Τέρρυ), και έλεγαν: «ήρθε ο Νίκιπλος!!!». Τώρα ο κάθε σιροκλεμές νοικιάζει καγιέν τις Παρασκευές και ανεβαίνει κι αυτός στο πεζοδρόμιο να το επιδείξει… έλεος πλέον κύριοι… τα πεζοδρόμια είναι να να κάνουν κακά τα αφάν γκατέ σκυλάκια μας!!! 😉

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s