Η Finos Films και πάλι στις δόξες της…

Θα θυμάστε  , καλοί μου αναγνώστες , το τσαμπουκά με τον οποίο η κα Δια Βίου αντιμετώπιζε προ ημερών τις καταλήψεις στα ΑΕΙ – ΤΕΙ και λίγο μετά στα σχολεία.  Για όσους έχουν στοιχειώδη σχέση με τα τεκταινόμενα στη Παιδεία μόνο θυμηδία μπορούσαν να προκαλέσουν οι υστερισμοί της νεόκοπης  Βουγιούκλως και οι σοσιαλιστικές της ευαισθησίες.

Αντίθετα  όλο το καθεστωτικό αππαράτ  προέβαλλε  με πηχαίους τίτλους και συνοδευτικά θυμιατά  τους ακκισμούς της εξαίρετης ηθοποιού , που όπως και σε κάθε άλλη ευκαιρία ,  την αυτοπροβολή της ιδίας της  σταρ και την εμπορική επιτυχία των σεναρίων-για- τους-νοικοκυραίους επικοινωνιακά εξυπηρετούν.

Όμως η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ βοά και χαντακώνει κάθε προσπάθεια  να τη σκεπάσουν με τέτοια νάζια και τσιριμόνιες :

Θα είδατε νομίζω την ανακοίνωση του συλλόγου δασκάλων της Α εκπαιδευτικής περιφέρειας της Αθήνας. Ένα κείμενο πραγματικά σπαραχτικό , μαρτυρία τραγική που η κα Δια Βίου τη ξεπέρασε με μια επίσκεψη στα «μαγαζιά» αλλάζωντας ταγιεράκι και χτένισμα για να το παίξει Υπολοχαγός  Να..πάρτα..!  Φαίνεται σκληρό αυτό που γράφω , εκλεκτοί μου αναγνώστες , αλλά είναι καιρός να πάψει οριστικά το παραμύθι ότι αυτά τα  ανέσπερα άστρα της film industry  ενδιαφέρονται ειλικρινά για τίποτε περισσότερο από το να αφήσουν το αποτύπωμα τους στα πλακάκια του καθ’ ημάς Grauman Chinese Theater…

Και δεν θα επιμείνω σε αυτό καλοί μου φίλοι  , γιατί η εν λόγω σταρ έχει παίξει πολλούς ρόλους και έχει μακρά εμπειρία στο πλατώ και το σανίδι , ώστε να τη συγκινούν οι κλαυθμηρισμοί μερικών φουκαράδων δασκαλάκων ( που δεν έτυχε να έχουν χρυσά μάτια )

Θα αναφέρω εδώ δύο παραδείγματα καραμπινάτα της υποκρισίας που  χαρακτηρίζει όλο το πολιτικό μας σταρ σύστεμ και ιδίως την εν λόγω κυρία :

Το μέγα πρόβλημα που θα προέκυπτε από τις καταλήψεις ΑΕΙ – ΤΕΙ κατά τη κα Δια Βίου ήταν ότι  , αν συνεχίζονταν , δεν θα ήταν δυνατό να συμπληρωθούν οι 13 εβδομάδες του εξαμήνου κατά το νόμο και επομένως θα χανόταν το εξάμηνο για τους φοιτητές. Όμως όπως αποκαλύπτεται από τα πράγματα  οι κραυγές της  ηθοποιού ήταν για το θεαθήναι.  Ήδη το ΤΕΙ Αθήνας , στο οποίο πλέον έχουν σταματήσει σχεδόν οι καταλήψεις ,  έχει κηρυχθεί αναστολή λειτουργίας..! Γιατί άραγε ;;; Μήπως πρόκειται για προβοκάτσια των πανεπιστημιακών με σκοπό να κινδυνεύει να χαθεί  το εξάμηνο ;;;  Μήπως  τελικά οι επισημάνσεις και οι απειλές της Μανταλένας  δεν ήταν επί ματαίω και ουδόλως υποκριτικές ;;;

Ας δούμε λοιπόν το γιατί :

Στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ , το τρίτο σε μέγεθος εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας φέτος εισήχθησαν  (  με απόφαση της Υπολοχαγού Νά..φάτα… )  1200  ( + 30% ) περίπου παραπάνω πρωτοετείς σε σχέση με αυτούς που πρότεινε το ίδιο το  ίδρυμα. Δεν φαίνεται να είναι σοβαρό , επειδή ως γνωστόν η τακτική αυτή ( να υπερφορτώνονται τα ιδρύματα  )  ακολουθείται εδώ και δεκαετίες.

Αν αυτό συνδυαστεί όμως με το γεγονός ότι τη τελευταία πενταετία έχουν συνταξιοδοτηθεί περίπου 200 άτομα από το μόνιμο ΕΔΠ , ενώ συγχρόνως τα κενά και οι ανάγκες καλύπτονταν μέχρι πέρσυ από περίπου 500 συμβασιούχους 407άδες και φέτος δεν δίνονται μέχρι στιγμής κονδύλια παρά μόνο για ( κρατηθείτε )  ΕΝΝΙΑ ( 9 ) , θα αντιληφθείτε ίσως :

α) γιατί το ΤΕΙ Αθήνας  ανακοίνωσε εβδομαδιαία ( αρχικά ) αναστολή λειτουργίας , αφού είναι αδύνατο να καλυφθούν με τους εναπομείναντες μόνιμους όλα τα αντικείμενα και προπάντων ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ για τους περίπου ( ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ) 28.000 σπουδαστές. Ο Τακτικός προϋπολογισμός του ιδρύματος έχει περικοπεί κατά 60% , ενώ τα ειδικά κονδύλια για προσλήψεις έκτακτων δεν αποδεσμεύονται. Άλλωστε και τα εγκεκριμένα και ήδη ψαλλιδισμένα δωδεκατημόρια του ΤΠ των 3 τελευταίων μηνών δεν έχουν ακόμα αποδεσμευθεί.

β) γιατί η σχετική απάντηση της κας XEROX ( ζήρο )  θυμίζει το «έχω ένα μυστικό…» ή το «νιάου ..νιάου βρε γατούλα με τη green μυτούλα»…😉

Κατά τα λοιπά πρώτο και βασικό μέλημα  της enjeunie  πριμαντόννας του «αυτονόητου» και της «ευνομίας» είναι  …να μη χαθεί το εξάμηνο. 🙂🙂

Αλλά ας πάμε και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση :

ΒΙΒΛΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ .. ! στις αποθήκες  και αφού τροφοδοτήθηκε το εμπόριο για να  έχουν τα ιδιωτικά σχολεία επάρκεια. Τα υπόλοιπα κρατούνταν σε αποθήκες ,  που άνοιγαν κατά περίπτωση για να  τροφοδοτηθούν ορισμένα υπό κατάληψη σχολεία , ώστε να  εφευρίσκεται μια ακόμα «εξυπνάδα» κατά των καταληψιών. Βέβαια δεν φτάνουν για όλους και πολλοί τίτλοι δεν έχουν ακόμα δοθεί γιατί προέχει η σωτηρία της καλής μας Πρώκτον Μπάνκ με καμμιά 800αριά εκ. ευρώπουλα , απευθείας από τη τσέπη αυτών ακριβώς των γονιών που στέλνουν τα παιδάκια τους στα δημόσια σχολεία για να μάθουν ..γράμματα.

Αλλά η ξεφτίλα δε σταματά εκεί. Πχ.  στο Λύκειο του γιόκα μου λείπουν 5 βασικοί καθηγητές. Ιδιαίτερα εμφανής είναι η απουσία ενός ( έστω γαμώ το φελέκι μου ) ΦΥΣΙΚΟΥ. Ο μοναδικός που υπάρχει θα έπρεπε να κοπεί σε αρκετά αντίτυπα για να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες. Δεν υπάρχει τήρηση ωραρίου , το πρόγραμμα αλλάζει κάθε επόμενη μέρα  και συνήθως είναι κάτω του πεντάωρου. Πρόκειται στη πραγματικότητα για parking παιδιών που από την έκδηλη βαρεμάρα τους και τη διάχυτη απελπισία  ( εκεί και στα σπίτια τους ) το ρίχνουν και σε καμμιά κατάληψη για να το διασκεδάσουν. Σε συνεχείς οχλήσεις προς τη διεύθυνση και αυτής προς τη τοπική δευτεροβάθμια μάθαμε  , πανευτυχείς , ότι δυστυχώς δεν υπάρχουν ακόμα κονδύλια για πρόσληψη αναπληρωτών , ούτε αναμένωνται στο επόμενο ορατό διάστημα. Δύο ακόμα εκ των υπαρχόντων καθηγητών φεύγουν ήδη ( ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ) με απόσπαση , οπότε στο σχολείο θα έχουμε λιγότερο διδακτικό προσωπικό από τους επιβάτες ενός εννεαθέσιου Ραγκούσειου ταξί. Και βέβαια οι ΜΙΣΕΣ αίθουσες διδασκαλίας είναι ( εδώ και χρόνια ) παραπήγματα ISOBOX . Δεδομένων των συνθηκών και των προβλέψεων οι φετεινοί 270 μαθητές  θα γίνουν του χρόνου περίπου 350 , οπότε αναμένεται να προσέλθει προς υπηρεσία ( στα διπλανά κοτέτσια ) και η δασκάλα με τα χρυσά μάτια αυτοπροσώπως.🙂

Θέλετε κι άλλα ;;;; Όχι γιατί το λόγο από τα επίσημα μικρόφωνα θα έχει ΜΟΝΟ η Βουγιούλκω :

Έρχεται λοιπόν η ..σωφερίνα της Παιδείας μας με λυγμούς , κραυγές και λιποθυμίες να μαγειρέψει το επικοινωνιακό της στιφάδο και να μας το σερβίρει με το πρόσωπο γυρισμένο αλλού , για να μη πιάνει η ευαίσθητη μυτούλα της τη μπόχα  του πόπολου ( και του στιφάδου ).

Για να μας κουνήσει το δάχτυλο και να μας βάλει στη γωνία τιμωρία , σαν άλλη ηρωΐδα παρωδίας έργου του Μυριβήλη , αυτή τη φορά με μαλλί κορακί. Τανύζεται και διπλώνεται σαν ψιψίνα και μας μοστράρει το  βερνικωμένο της νυχάκι . Ένας Πίπης της συμφοράς που δεν πείθει ότι το βράδυ δεν θα μεταμορφωθεί σε Λίζα .. ( πάρτα και κάντα κορνίζα )….😉

This entry was posted in Βαριάντες, Επικοινωνιακές κ..οτούμπες, Ξεφτίλα ρεεεε, Ο γιόκας μου, Τέχνη και ζωή, Φυσιογνωμίες. Bookmark the permalink.

81 απαντήσεις στο Η Finos Films και πάλι στις δόξες της…

  1. Ο/Η Τίμιος λέει:

    «…Ένα κείμενο πραγματικά σπαραχτικό, μαρτυρία τραγική που η κα Δια Βίου τη ξεπέρασε με μια επίσκεψη στα “μαγαζιά” αλλάζωντας ταγιεράκι και χτένισμα …»

    Mη γίνεσαι κακός*. Η Διαβίου, με το φιλελέ (λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ’) αγόρι της, σπιντάρoυνε στην εταιρική κοινωνική ευθύνη. Μην ανησυχείς λοιπόν, κανείς δεν θα πεινάσει, λίγα κιλά θα χάσει. Στις μέρες μας δεν είναι λίγο να:

    «… δίνεται σε κάθε μαθητή ένα Lunch Box, το οποίο θα περιέχει ένα πολυβιταμινούχο χυμό, ένα σοκολατάκι υγείας, ένα παστέλι, μία μπάρα δημητριακών, ένα μήλο, μία μπανάνα, μία οδοντόκρεμα και μία οδοντόβουρτσα, ως μία ενδεικτική διατροφική επιλογή για μία ισορροπημένη και σωστή διατροφή. Επιπλέον, θα μοιραστεί για τους γονείς ένας οδηγός διατροφής για παιδιά που έχει ως στόχο την ενημέρωση και παροχή χρήσιμων συμβουλών σε θέματα διατροφής και άσκησης που αφορούν στην παιδική και εφηβική ηλικία…»

    http://www.lidl.gr/cps/rde/xchg/SID-08071955-F5CE2911/lidl_gr/hs.xsl/10956.htm

    *Ο Στρως ξαναγύρισε, αντέχεις τις κόντρες;

  2. Ο/Η papoylis λέει:

    Το ήξερα αυτό το κολπάκι με τη Lidl αγαπητέ , αλλά καλά κάνεις και το θυμίζεις.
    Καλώς σε ξαναβρίσκω εδώ 🙂

    Τα είδα και τα καζάντια του Στρώσε Κάνε… τώρα θα τον πηγαίνουν συνέχεια πίπα – κώλο , οπότε εγώ τι να προσθέσω 😉

  3. Ο/Η Τίμιος λέει:

    Kαλώς ανταμωθήκαμε, Παπούλη.

    Κι όμως την αδικείς τη νεόκοπη. Για δες την εδώ σε διανομή ευφάνταστου καλοδουλεμένου σεναρίου. Μήπως ζηλεύεις; [:-)

  4. Ο/Η papoylis λέει:

    Τίμιε

    αν εννοείς τα 400 ευρώπουλα των σχολικών συμβούλων κτλ να σε πληροφορήσω ότι στη περιοχή μας υπάρχει μόνο ένας : για τα θρησκευτικά🙂

  5. Ο/Η Τίμιος λέει:

    Όχι, απλά ξέχασα να βάλω τον σύνδεσμο του σεναρίου στο σχόλιο μου και τον έστειλα αμέσως μετά.
    Θα το ψάξω αυτό που λες. Και σε μας υπάρχει μόνο ένας, παντός εξηχρονιστικού καιρού, παραθρησκευτικών προδιαγραφών. Βοήθεια μας.

  6. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…

    Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, το συγκεκριμένο ποστ, είναι πολύ ήπιο…

    Υπερβαίνει τα εσκαμμένα της κ@λοπαρέας που μας κυβερνάει ο νόμος για τη Γ’θμια εκπαίδευση και τα ΑΕΙ-ΤΕΙ.
    Λίγα γεγονότα της πεζής πραγματικότητας που περνούν ξώφαλτσα, όμως καίνε ολίγον:

    α) Το τελευταίο δίχρονο, είναι γεγονός πως τα παιδιά των επαρχιωτών (υπενθυμίζω ότι είναι πολίτες ισότιμοι με τους «πρωτευουσιάνους»), δεν μετοικίζουν στις πόλεις σπουδών, καθώς το κόστος της ζωής είναι υπέρογκο για να το σηκώσουν οι οικογένειές των. Φυσικά μιλάω για εκείνα που οι γονείς τους δεν είναι χωμένοι στην εκκλησία ή το ΚΚΕ, ώστε να βρουν ασμένως δωμάτιο στις κατά τόπους εστίες… Έτσι πηγαίνουν μόνο στις εξεταστικές, μοιραζόμενοι τα έξοδα, ενώ οι διάσημες γκαρσονιέρες-δυάρια της εγγύς σε πανεπιστήμιο περιφέρειας, νοικιάζονται πλέον και με το 15θήμερο ή /μήνα…😉
    Η κα Διαβίου, στέλνει τελεσίγραφα, να κόβονται, να χάνουν έτος κλπ οι σπουδάζοντες, καθώς εκείνο που τόσα χρόνια έφταιγε στην Γ’θμια εκπαίδευση και δεν μπορούσαμε να το ανακαλύψουμε ήταν οι αιώνιοι φοιτητές…

    β) Μια άλλη παράπλευρη απώλεια του εξωπανεπιστημιακού ελέγχου, είναι ότι αναδεικνύει ένα πραγματικό πρόβλημα… Τα ελληνικά πανεπιστήμια, ως θεόφτωχα, έχουν κυρίως σπασμένο λογισμικό. Τώρα με βάση το νέο νόμο θα πρέπει να το ξεφορτωθούν και να προμηθευτούν γνήσιο με άδειες κλπ. Αν έγινε πάρτυ με τις ιστιοσελίδες στους ΟΤΑ, καταλαβαίνετε τι μεγάλο φαγοπότι θα γινόταν εδώ, όμως φευ, λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν… Αν εφαρμοζόταν άμεσα ο νόμος, πολλές σχολές θα ξέμεναν από ζωτικό λογισμικό… για την ώρα αναμένουν, μήπως γίνει ότι και με τους άλλους νόμους-χαρτιά τουαλέτας της κυβερνήσεως της κωλοπαρέας του Γιωργάκη… Και μόνο το κόστος για το γνήσιο λογισμικό (στοιχειώδες όχι … παπάδες), ακόμη και αν (πράγμα αδύνατο για τη χώρα μας) προμηθευόταν από σοβαρούς προμηθευτές με τιμές της Αμερικανικής αγοράς ας πούμε, υπερβαίνει τρεις φορές τον προϋπολογισμό του κράτους… Τι λένε εκεί οι παροικούντες? σιγήν ιχθύος…

    και η μουσίτσα το βραδάκι να τραγουδάει ανέμελα… φυσικό είναι. Αυτοί εδώ και χρόνια τώρα τα τέκνα τους τα στέλνουν απευθείας στο εξωτερικον…

  7. Ο/Η papoylis λέει:

    Πράγματι αγαπητέ Νίκιπλε το ποστ είναι ήπιο… πολύ ήπιο θα έλεγα με βάση αυτά που βλέπω να συμβαίνουν τα 2 τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.

    Αλλά η σταρ έχει θράσος. μαζί με άλλους δύο προβεβλημένους jeunes premiers της Φίνος : το Λοβέρδο και το Ραγκούση συνέγραψαν άρθρο σημαντικό σήμερα. Είναι φανερό ότι η Βουγιούκλω έχει φιλοδοξίες μεγάλες. Μου μυρίζουν μέρες 96…. 😉

  8. Ο/Η nosfy λέει:

    ολιγον ασχετο αλλα δεν ηξερα που αλλου να το χωσω .σορρυ
    http://nosferatos.blogspot.com/2011/10/radical-desire.html

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    θα έπρεπε να το σκεφτείς καλά ορέ , πριν μου μοστράρεις και εδώ αυτό το βολεμένο κομψομόλο της αριστερής διανόησης. 😉

  10. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    to …σκεφτηκα

  11. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    ..και παρακαλώ πολύ να δωσετε σημασια στην ουσια και ουχί σε ασημαντες λεπτομέρειες

  12. Ο/Η papoylis λέει:

    Και εγώ με την ευκαιρία που μας έδωσαν οι τρεις «καμπαλλέρος» κατά της «ανομίας» να δώσω ένα λινκ για την εξαιρετική ανάλυση που μας δίνει ο Γαλαξιάρχης στο Παραλληλογράφο :

    http://parallhlografos.wordpress.com/2011/10/16/%cf%84%cf%81%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%bf%ce%af-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%af%cf%86%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%c2%ab%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b9/

    αυτό πραγματικά άξίζει να το διαβάσεις Βάμπιρα και όχι τις θεωρητικές περιπλανήσεις του Αρντή..😉

  13. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    παντως παπουλη εισαιι και συ λιγο..απροσεκτος που λεει για μενα κι ο Προπατωρ ¨;)

  14. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    κανείς δεν αρνείται ότι ο κίνδυνος μιας επί το ελληνικόν Βαϊμάρης είναι υπαρκτός. Αλλά το να αναμασάμε συνέχεια αυτό το ματζούνι δεν θα πάει τα πράγματα μπροστά αλλά πίσω😉

    Ούτε χρειάζονται περί πολλού θεωρητικές αναλύσεις και τσιτάτα του Σπινόζα για να γίνει αυτό κατανοητό.

    Άλλωστε η πιό χαρακτηριστική έκφραση του νεοφασισμού και του λαϊκισμού ήταν το άρθρο του τρίο Στούτζες που ο Γαλαξιάρχης μαστιγώνει αλύπητα. Κοινωνικοί αυτοματισμοί , εκβιασμοί και επίκληση Πατρίδος και Έθνους είναι πειστήρια ατράνταχτα..😉

  15. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    Κοινωνικοί αυτοματισμοί , εκβιασμοί και επίκληση Πατρίδος και Έθνους είναι πειστήρια ατράνταχτα..
    σ’αυτο συμφωνω .. ΒΕβαια μη ξεχνας οτι επικληση Πατρίδος και Έθνους και εκβιασμους κανουν τωρα τελευταια πολλοι απο πλευρες και πλευρές 😉 οι οπιοι επιπλεον οτνα ακουνε για Βαιμαρη θεωρουν οτι …ξερουν αυτοι .και να μη τους τα πρηζουμε διοτι…ξερουν .
    ετσι ακριβως συναιβενε και επι…Βαιμαρης

  16. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    θα ξερεις ασφαλως οτι επι Βαιμαρης οποιος μιλουσε περι το κινδυνου του Φασισμου εισεπραττε την απαντηση οτι ο κινδυνος ειναι ο..σοσιαλφασισμος

  17. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    περι του σταλινικου ορου »σοσιαλφασισμος»
    http://nosferatos.blogspot.com/2011/03/blog-post_4837.html

  18. Ο/Η nikiplos λέει:

    Σχετικά με το πόστ:
    Σημερα συνάντησα μετά από καιρό φίλο από μεγάλο περιφερειακό πανεπιστήμιο… που έχει πολλούς ντόπιους φοιτητές, έτσι μετά τον πρώτο μήνα των εξαμήνων, να υπάρχουν 5-10 άτομα μέσα σε μια αίθουσα ή αμφιθέατρο… Μου έλεγε ότι παρατηρώντας αρκετούς επαρχιώτες από μακρινά μέρη να ενδιαφέρονται, αλλά μη έχοντες δυνατότητα να πληρώσουν τις πανάκριβες γκαρσονιέρες-δυάρια-τριάρια, έχει ανάγει το μάθημα σε ολίγον … ανοικτό πανεπιστήμιο…
    Δλδ, δίνει σημειώσεις από διαδίκτυο, μέσω email, δέχεται τις απαντήσεις από τους φοιτητές και ακόμη και συζητήσεις πριν την τελική προθεσμία… και τελευταίως έχει πιάσει και έχει καλά αποτελέσματα… φυσικά όλη αυτή η πρακτική είναι παράνομη γιατί τόσο το ίδιο το Πανεπιστήμιο, όσο και η διαΒίου, απαγορεύουν ρητά τέτοιες πρακτικές και ενθαρρύνουν το κάρφωμα…

  19. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    και ομως Νικιπλε ..οταν ενα πολύ δικο μου παιδιι πηγε στην Ισπανια με Ερασμους καθε φορα που αργουσε και δεν πατουσε στο μαθημα δεχοταν ενα ..μέηλ.. Εμαθε λοιπόν να πηγαινει στις παρακολουθησεις
    βεβαια οταν ξαναρθε εδω ..ξεμαθε.(διοτι καθε φορα που πατουσε ..δεν πατουσε ο ..καθηγητης)

  20. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Έλα …σειρά,που λέει κι ο Αναγνώστης ,
    μου «έφαγες» το λινκ που θα έβαζα ,αλλά χαλάλι σου!( απεξανέκαθεν μικροδείχνω ,καθ ότι …μεγαλόψυχος) 🙂
    ..Ολοκληρώνω με : http://antistachef.files.wordpress.com/2011/10/pantespanitreis.jpg
    Σταχυολογώ :
    «Οι τρεις υπουργοί οι οποίοι υπογράφουμε αυτό το κείμενο, λόγω των αρμοδιοτήτων μας που αφορούν βασικούς τομείς του δημόσιου χώρου, βιώνουμε κάθε μέρα, με μεγάλη ένταση, τα φαινόμενα που εδώ καταγράφουμε. Πάρα πολλές φορές, αλλά και σήμερα, αντιλαμβανόμαστε πως ορισμένοι σπρώχνουν τα πράγματα πέραν των ορίων, για να γίνει μακελειό. Πιστεύοντας, πως η Δημοκρατία δεν θα τολμήσει και, συνεπώς, θα κάνουν και πάλι το δικό τους».
    Οι κύριοι και η κυρία είναι αποφασισμένοι να τολμήσουν,στο όνομα του «νόμου και της τάξης». Βέβαια διάβασαν το άρθρο σου για τον προυπολογισμό του Υπ.ΠΡΟΠΟ και είδαν πως η καταστολή ..συμφέρει! Στο έχω ξαναπεί ,μη τους ανοίγεις τα μάτια ,αλλά δεν ..ακούς!😉🙂
    Τι προαναγγέλουν λοιπόν οι ..συνεπείς αγωνιστές; Ο απαντών αμοιφθήσεται!
    Σε όλο αυτό το απαύγασμα σοφίας ,απουσιάζουν πέρα από την κορυφή ή το κεφάλι του ψαριού που βρωμάει χαρακτηριστικά ,όπως επισημαίνει ο Γαλαξιάρχης ,ειδικότερα η δική τους διαδρομή και ευθύνη. Έχουμε ακόμη μια παρθενογένεση φωτισμένων πρωτοπόρων που φιλοδοξούν ακόμη μια φορά να μας σώσουν.Τα φίδια ,ως γνωστόν,όταν αναπτύσσονται αλλάζουν το δέρμα τους,αλλά ..παραμένουν φίδια ,ότι «πουκάμισο» και αν φορέσουν!
    Το καλύτερο όμως είναι πως ο..αντιπρόεδρας προσπάθησε να τους φορέσει καπελάκι στα μέτρα του: http://tvxs.gr/news/ellada/e-benizelos-poly-thetiki-i-protoboylia-ton-trion-ypoyrgon!
    Καλά δεν αντιλαμβάνεται πως η τριμερής πρώτο στόχο έχει τον ίδιο; Και μετά κάποιοι απορούν πως έχασε από τον ΓΑΠ στο προηγούμενο ντέρμπυ.Το μόνο βέβαια που δεν αντιλαμβάνονται όλοι τους, είναι πως δεν υπάρχουν πια παρά ελάχιστα για να ..κληρονομήσουν.Αλλά η εξουσιομανία τους δεν γνωρίζει όρια!

  21. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    καλά μη σπρωχνεις ..ειπες τα δικά σου ασε να επιστρεψω στα..δικά μου
    http://nosferatos.blogspot.com/2010/01/blog-post_5636.html

  22. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητέ Νοσφέρατε… έχοντας περάσει «κι απέξω» έχω σαφή και παγιωμένη άποψη περί αυτού, που δεν χαρίζεται στην ευκολία που πολύ σωστά επισημαίνεις…

    Όμως:
    Στο εξωτερικό, η πρακτική των πανεπιστημίων είναι να στεγάζουν τους φοιτητές τους στα κάμπους. Στις περιπτώσεις που αυτό είναι αδύνατο, υπάρχουν ιδιωτικές εστίες που αφενός το μίσθωμα είναι συμβολικό, αφετέρου ελέγχονται από το Πανεπιστήμιο… Έτσι δοθείσης της σίτισης στέγασης, η «μπάλα» πηγαίνει στους φοιτητές.
    Στο εσωτερικό, τα πανεπιστήμια δημιουργήθηκαν κυρίως για να νοικιαστούν τα σπίτια της περιφέρειας και για να δώσουν «ζωή» εκεί. Αν και οι προθέσεις ήταν εξ’ αρχής κακές, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι… φιλότιμοι καθηγητές, και ανταποκρινόμενοι φοιτητές έδωσαν κάποιο νόημα σε όλα αυτά, με το κράτος, σταθερά ενάντιο σε κάθε φιλότιμη προσπάθεια…

    Στην Ελλαδα λέμε: κόψε το λαιμό σου που θα μείνεις και πως θα πηγαίνεις στο πανεπιστήμιο. Αρκεί να νοικιάζεις Γκαρσονιέρες και δυάρια…
    Στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, τα 20 εκατομύρια τουρίστες που περνούν από το νησί, κάνουν κυρίως μια διαδρομή: Αεροδρόμιο-Λιμάνι. Εντούτοις, η κυβέρνηση των Βαλεαρίδων έφτιαξε το μετρό να πηγαίνει από το λιμάνι στο Πανεπιστήμιο, κι όχι στο Αεροδρόμιο!!! Προήχθησαν οι φοιτητές και το Πανεπιστήμιο, έναντι των πολύ πλούσιων Τουριστών…
    Στην Αθήνα του 2011, ακόμη δεν πάει μετρό στο Πανεπιστήμιο… Στιβάζονται σαν ζώα οι φοιτητές στα τριτοκοσμικά λεωφορεία… Και τρέχουν να πληρώσουν τους κερδοσκοπικούς οικοδομικούς οργανισμούς που οικοδομούν αθρόα γκαρσονιέρες με αναίτια υψηλά μισθώματα… νυν υπερ πάντων η παρτίς…
    Κοντολλογίς, τη δεκαετία του 90 που είχαμε συζητήσει για ιδιωτικές εστίες, μια σοβαρή και δωρεάν οικονομοτεχνική μελέτη που είχε αφιλοκερδώς προσφέρει ένα μεγάλο κατασκευαστικό γραφείο των Αθηνών, έβγαζε το κόστος σε 10.000 δρχ/δωμάτιο… Δεδομένων των άφθονων εκτάσεων που θα δίνονταν από τα κατά τόπους Πανεπιστήμια… Φυσικά το Σοσιαλιστικό Πασοκ αλλά και οι ακροαριστερές και μεσοαριστερές οργανώσεις μας είχαν σχεδόν προπηλακίσει… Με το αίτημα «Δωρεάν σίτιση στέγαση για όλους» απέτρεψαν και τη στοιχειώδη σίτιση στέγαση για τους φτωχούς… Από τα καλόπαιδα της ΝΔ, δεν είχαμε τίποτε να περιμένουμε έτσι κι αλλιώς… είχε κολλήσει η χαλασμένη έτσι κι αλλιώς βελόνα τους στο ότι όλα θα λυθούν αν ιδρυόταν ιδιωτικό ΑΕΙ… (ότι πιο χλαπάτσα στα μούτρα μας έχει προταθεί τα τελευταία 20 χρόνια…γιατί ως ιδιωτικά ΑΕΙ, εννοούνταν τα κολλέγια της συμφοράς και κάτι απίθανοι τύποι που ίδρυσαν κολλέγια εκ των υστέρων… )

  23. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    Όμως:
    Στο εξωτερικό, η πρακτική των πανεπιστημίων είναι να στεγάζουν τους φοιτητές τους στα κάμπους. Στις περιπτώσεις που αυτό είναι αδύνατο, υπάρχουν ιδιωτικές εστίες που αφενός το μίσθωμα είναι συμβολικό, αφετέρου ελέγχονται από το Πανεπιστήμιο… Έτσι δοθείσης της σίτισης στέγασης, η “μπάλα” πηγαίνει στους φοιτητές.»

    αγαπητε νικιπλε το παιδι που σουλεγα στην Βαρκελώνη πληρωνε 300 ε για μια τρυπα 2επι 2 χωρις παραθυρο

  24. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Η τριάς αυτό που είπε είναι «είμαστε και εμείς εδώ», και μάλιστα έχουμε συγκροτήσει και κάτι.
    Μην αρχίσουμε τώρα αν δικαιούνται ή όχι, αν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους ή γιατί έχουν βλέψεις για το μέλλον🙂.
    Το θέμα είναι ότι αφενός δηλώνουν «και ΕΠΙΣΗΜΩΣ» το πάμε παρακάτω (ποιος ΓΑΠ και σιγά μην είναι ο επόμενος ο Βενιζέλος, ..ως τέτοιος) και βεβαίως το προφανές ότι τα πράγματα έχουν παρασοβαρέψει.
    Δεν αναφέρομαι στο «πίσω από τις γραμμές», δηλαδή τι σημαίνουν αυτά που λένε (συμφωνώ προκαταβολικά με …όλους σας 🙂 )

    Φυσικά (καθόσον με αφορά) για τα ..καλά (από αυτά που λένε) το θέμα είναι «πώς θα γίνουν όλα αυτά», διότι πολλοί τα διακηρύσσουν , αλλά ουδείς (εκ του αποτελέσματος) δεν ..στοχοπροσηλώνεται.
    Αυτή δε η φορά είναι δύσκολη αφού η δυνατότητα συγκρότησης κοινωνικής συμμαχίας μάλλον ανάγεται στη σφαίρα της φαντασίας αυτήν την περίοδο. Ελπίζουμε στην επόμενη.
    (μα καλά , όταν είχαν πάρει 11% από το δεύτερο και ..καταϊδρωμένο πού είχαν το μυαλό τους ;; Αλλά ας όψονται και όσοι τους αθωώνουν λέγοντας ότι το ΠΑΣΟΚ πήρε τις εκλογές το 09 γιατί πίστεψε ο κόσμος το «λεφτά υπάρχουν» (άλλο αίτημα – υποχρέωση εντολή δεν υπήρχε), πιστεύοντας ότι έτσι ο Λαός αποτελείται από «αφελείς που εξαπατήθηκαν, άρα δικαιούνται να ..το ένα ..το άλλο κλπ .
    Φυσικά άλλο που δεν θέλουν και όσοι (δε λέω μόνο για τους 3 υποχρεωτικά) δεν ανέλαβαν τις πολιτικές ευθύνες που τους αναλογούσαν και για αυτά που έκαναν και κυρίως για αυτά που δεν έκαναν).

  25. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    οσο για τα καμπους Ολοι στη Σαλονικη ξερουν οτι υπαρχει μια τεραστιαεκταση δωρεαν για μεταστεγαση του ΑΠΘ στα ….περιχωρα .Μαντεψε ποιοι αντδιρουν

  26. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    «Από μια άποψη, όσοι επιμένουν στον κίνδυνο της ανομίας φαίνεται να έχουν «λύσει» μια και καλή το πρόβλημα: σπεύδουν να διαγνώσουν πίσω από κάθε σύγκρουση μια κοινωνική ανωμαλία, έναν ψυχοπαθολογικό ανορθολογισμό και μια αντικοινωνική ιδιοτέλεια. Ο λόγος τους μοιάζει εντέλει να μεταφέρει στο παρόν τα κλασικά ολιγαρχικά στερεότυπα περί της «χυδαιότητας του όχλου». Και όταν αυτά τα ολιγαρχικά στερεότυπα συνδυάζονται με την υποκριτική ρητορική περί σεβασμού στους θεσμούς, τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ανησυχητικά…»
    http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B7
    Η άλλη όψη του ..νομίσματος.Η κυρίαρχη ,άρα πιο επικίνδυνη!

  27. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    μεχρι να βρω τα αντιστοιχα του Σεβαστακη περι ..επαναστατικής δεξιας
    παρε ενα εμου του ιδιου
    http://nosferatos.blogspot.com/2009/03/blog-post_1754.html

  28. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    (μα καλά , όταν είχαν πάρει 11% από το δεύτερο και ..καταϊδρωμένο πού είχαν το μυαλό τους ;;
    Σοφέ μας ,τι εννοείς εδω; Δεν ..τόπιασα.

  29. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Νοσφεράτε λυπάμαι αλλά η αναλογία παραείναι τραβηγμένη!

  30. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    αντε καλά ..ειναι ..τραβηγμ΄ενη και μαλιστα παρ-ειναι

    .δες τωρα αυτο του Σεβαστακη μιας και απο τοτι ειδα τον πάς

    Μαχητές του μεσαίου χώρου
    Του ΝΙΚΟΛΑ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗ
    «Ρε συ, αυτοί οι Γότθοι δεν είχαν γλώσσα». Σχόλιο εκφωνητή σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης.
    Ξαναπιάνω το νήμα προηγούμενου κειμένου για το φαινόμενο μιας νέας πολιτισμικής Δεξιάς.

    Επαναλαμβάνω την υπόθεση: όσο λοιπόν γιγαντώνεται η αίσθηση ότι «χάνουμε τον έλεγχο» στον σκληρό πυρήνα της πολιτικής μας ύπαρξης και των βιοτικών μας σχεδίων τόσο πιο ευάλωτοι γινόμαστε σε διάφορες εκδοχές «πολιτισμικού πολέμου».
    Σε μια τέτοια περίπτωση νομίζω ότι πρέπει να εντάξουμε και τον εθνικισμό του αφρού που εμφανίζεται κατά διαστήματα ως υποκατάστατο κάποιου αντιστασιακού φρονήματος, μαγική αναπλήρωση των μαχών που έπρεπε να δοθούν και φυσικά δεν δόθηκαν. Ας δούμε για παράδειγμα την περισσή αγανάκτηση που προκάλεσε η κυνική και εξυπνακίστικη πρόκληση κάποιων συντακτών του «Focus».
    η συνεχεια
    http://nosferatos.blogspot.com/2010/05/blog-post_1987.html

  31. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    νικαλφα αυτο το αποσπασμα ποιανου λες ναναι;
    ‘Έχει ωστόσο ενδιαφέρον ότι, από μια άλλη πλευρά, κάποιες πολύ διαφορετικές δυνάμεις προβάλλουν με τη σειρά τους την ίδια επιθυμία υπέρβασης. Μοιράζονται ένα αντίστοιχης δραματικότητας ανορθωτικό-εξυγιαντικό πάθος. Μόνο που αυτές οι φωνές ομνύουν, όπως ισχυρίζονται, στο αντι-σύστημα και όχι στο σύστημα. Εμφανίζονται όλο και πυκνότερα ως ένα κομμάτι του κόσμου της διαμαρτυρίας και της λαϊκής αγανάκτησης. Σε ένα μπλογκ διεξάγεται αυτές τις μέρες μια «ψηφοφορία» με θέμα: σε ποιων τα σπίτια θέλετε να διαδηλώσετε περισσότερο; Από κάτω έχει μια σειρά ονομάτων ηγετικών στελεχών από τα δυο μεγάλα κόμματα. Το συγκεκριμένο μπλογκ είναι εξάλλου ένας από τους σπόνσορες της πρωτοβουλίας με το μεγαλειώδες όνομα «Κίνημα Λαού» η οποία διαδήλωσε έξω από το σπίτι του Άκη Τσοχατζόπουλου και του Σημίτη.

    Δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη περίπτωση. Εδώ και πολλούς μήνες διαμορφώνεται μια πολυσυλλεκτική και ρευστή «παράταξη» των όσων λένε ότι δεν θέλουν να ανήκουν σε παρατάξεις, των όσων ισχυρίζονται ότι είναι ελεύθεροι ή ανεξάρτητοι ή ακηδεμόνευτοι Έλληνες. Η «φιλελεύθερη» δημοσιολογία κάνει τα πάντα για να ταυτίσει αυτή την ιδιαίτερη αντι-πολιτική δυναμική με τα διαφορετικής λογικής κινήματα κοινωνικής ανυπακοής και τις μορφές κινηματικής παρέμβασης της Αριστεράς. Αλλά και κάποια τμήματα της Αριστεράς θεωρούν ότι μπορεί και πρέπει να υπάρξει μια ενιαία μετωπική συσπείρωση με τους πάντες στη βάση Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο. Το θέμα έχει κρίσιμη σημασία καθώς ο χώρος της αντιπολιτικής αφύπνισης εμφανίζεται να ενσωματώνει επιλεκτικά αριστεροφανή αντι-ολιγαρχικά συνθήματα σε μια βάση που δεν έχει τίποτα το αριστερό.

    Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Με ποια ακριβώς έννοια άραγε είναι αριστερή η χύμα αντικλεπτοκρατική ρητορική; Η ίδια συνθηματολογία θα μπορούσε να εκπορεύεται από ένα Tea Party ή από οποιοδήποτε μόρφωμα της νέας «λαϊκής δεξιάς», όπως αυτά που ανθίζουν στη Βόρεια και στην Ανατολική Ευρώπη. Ένα ακόμα παράδειγμα: πως μπορεί να υπάρξει συνεννόηση με φωνές οι οποίες διαβάζουν τη νεοφιλελεύθερη διακυβέρνηση με όρους ξενοκρατίας και εθνικής προδοσίας; Από μια άποψη, τα «αμερικανο-εβραϊκά συμφέροντα», οι «εθνικές προδοσίες», η «διάλυση του κράτους μας», το κυνήγι του κλέφτη και του λαμόγιου, όλα αυτά τα θέματα και οι αντίστοιχες ευαισθησίες δεν ανήκουν παρά σε έναν κοινό τόπο πολύ κοντινό στο ακροδεξιό αυτονόητο. Και επειδή έχουμε κορεστεί από τους διάφορους ιεροκήρυκες του αυτονόητου και από τους κήνσορες της «κοινής λογικής», χρειάζεται να ξανασκεφτούμε σοβαρά το στοιχειώδες: ότι υπάρχουν διαφορετικές λογικές κοινωνικού κινήματος, λαϊκού ακτιβισμού, αντιφιλελεύθερου λόγου. Και μια πολύ πλούσια ιστορική εμπειρία διδάσκει ότι υπάρχουν επίσης ποικίλες — και ασύμβατες μεταξύ τους– εκδοχές αντικαπιταλισμού και ριζοσπαστισμού. Ότι μια άβυσσος χωρίζει την κριτική αμφισβήτηση του συμβατικού κοινοβουλευτικού παιχνιδιού από τις καισαρικές και αυταρχικές επιθυμίες με «αμεσοδημοκρατική» μεταμφίεση.
    μη ψαχνεις πολύ
    http://nosferatos.blogspot.com/2011/03/left-liberal-synthesis_13.html

  32. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Τι να εννοήσω συνάδελφε;; 🙂 , το αυτονόητο εννοώ.
    Όταν (λες ότι) θέλεις να κάνεις τομές , συγκρούσεις με την ..αδράνεια, άλματα και ..α/συνέχειες και δεν το κάνεις όταν μπορείς να ασκήσεις πολιτική παρέμβαση έστω σε μία συγκυριακή πλειοψηφία , τι πιθανότητες έχεις να το κάνεις σε μια συγκυρία σα τη σημερινή;;
    Και αν τότε αποφάσισαν ότι δουλειά τους είναι να γίνουν ..ασίσταντ του οικονομικού επιτελείου ου μην και του ΥΠΕΞ και κατά τα άλλα τα «συνηθισμένα» (αγαπητοί από όλο το Λαό , τους κοινωνικούς εταίρους στη ..συνδιακλιστική τους εκδοχή και γενικώς προφίλ ΜΜΕ), τώρα τι ακριβώς θα κάνουν;; Θα το παίξουν σοφοί (ήτοι ,θα προβλέψουν τα μελλούμενα).
    ΔΗλαδή θα έχω και .. αθέμητο ανταγωνισμό;;

  33. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητέ Νοσφέρατε…
    Η Ισπανία είναι η αλήθεια είναι ιδιαίτερη περίπτωση… ιδίως η Βαρκελώνη… κι αυτό γιατί προϊόντος του χρόνου η Βαρκελώνη, δεν θεωρείται περιφέρεια, αλλά κέντρο, καράκεντρο…
    επιγραμματικά, με την είσοδό τους στην ΕΕ, ίδρυσαν νέα Πανεπιστήμια, παράλληλα με τα παλιά, με νέες όμως ιεραρχικές δομές και νέο τρόπο διοίκησης και συνεπώς χρηματοδότησης. Στόχος ήταν αφενός τα νέα να είναι ευέλικτα, δυναμικά, αφετέρου να κινητοποιούνταν τα παλιά και γραφειοκρατικά, όσα μπορούσαν… Επιπλέον έκαναν και ουσιαστική αποκέντρωση, δλδ αποσυμφορώντας τα μεγάλα αστικά κέντρα από τις αιχμές, τις οποίες διοχέτευσαν σε περιφερειακότερες οικονομίες και οικιστικούς χώρους… έκαναν δλδ αποκέντρωση…
    Μέχρι σήμερα το μοντέλο τους δουλεύει και τουλάχιστον στην Παμπλόνα που είχα πάει σε ένα νέο ημιιδιωτικό, τα πράγματα ήταν σε υψηλό βαθμό… Ουδείς τέλειος όμως, και δη δει χρημάτων…

    στα δικά μας: Προφανώς σύσσωμη η Θεσσαλονίκη με τα εξαπτέρυγα του Άνθιμου αλλά και της λαϊκής Αριστεράς, θα αντιδρούσε σε μια στέγαση των φοιτητών, με μικρό αντίτιμο. Εκτός κι αν είμασταν Αγγλοσάξωνες και τα έκτιζε ο Δήμος, και οι δημότες έπαιρναν ποσοστά-μετοχές από αυτή τη διαδικασία… αλλά φεύ, είμαστε Γραικοί…

  34. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Μπορεί να μας πεις μικροαστούς και οικονομιστές, αλλά το ‘χουμε πολύ καιρό στην άκρη των δοντιών μας και δεν γίνεται να το κρατάμε άλλο:

    Έχεις σκεφτεί να χρεώνεις 0.10 του ευρώ για κάθε λινκ που ποστάρεται προωθητικά εδώ; Για σκέψου του! Η συχνότητα του φαινομένου θα σου απέφερε αρκετά έσοδα για να κοντράρεις την προσφορά τού Πρίγκηπα για τον Παναθηναϊκό! (Με την προϋπόθεση ότι θα χρέωνες δεκαπλάσια τιμή για λινκς που αφορούν παπαγαλισμούς -δηλαδή αναδημοσιεύσεις.[1])

    Увидимся

    [1] Καλά, για αναδημοσίευση από το τσαρδί σου βιωματικών προσωπικών κειμένων, δεν το συζητάμε! The treasury of Bank of England is the limit!😉

  35. Ο/Η nosfy λέει:

    αγαπητε Νικιπλε
    προς το αρον στην μεταφορα αντιδρα το καθηγηταριατο ..τους πεφτει μακρια

  36. Ο/Η nosfy λέει:

    ειχα βαλει στοιχημα οτι θασκαγαν😆
    καιρο εχα να κανω λολ

  37. Ο/Η nosfy λέει:

    μαχη κατα της ακριβειας
    πολλές αναρτησεις -παπαγαλισματα σε …μια (ο,10 ευρω )
    http://nosferatos.blogspot.com/2010/06/blog-post_665.html

  38. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    https://papoylis.wordpress.com/2011/10/15/finos-films/#comment-8395

    (χο χο χο, δεν είναι τόσο αθώα η κίνησή μου «απλώς να αποδείξω το παράδοξο κλπ», σκεφτείτε και την εκδοχή να προκύψουν ..παράγωγα προϊόντα, αφήστε που η κυκλοφορία γενικώς ..παράγει αξία😉 )

  39. Ο/Η nosfy λέει:

    »..παράγωγα προϊόντα, αφήστε που η κυκλοφορία γενικώς ..παράγει αξία »
    πολύ σωστο σοφε.
    οσο αναπαραγονται τα παπαγαλισματα τοσοπροστθεται υπεραξια

  40. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    ¨ δες τωρα αυτο του Σεβαστακη μιας και απο τοτι ειδα τον πάς¨
    Τον …πάω ,όσο βλέπει και τις δυο πλευρές του φεγγαριού !😉 Στο λινκ που έδωσα,κάτω από το κείμενο υπήρχαν παραπομπές σε αρκετά άρθρα του που ακριβώς δείχνουν την προσπάθεια του να αποσαφηνίσει τα πράγματα απ όλες τις πλευρές! Το ζήτημα είναι όμως πάντα η ιεράρχηση και σαυτό απάντησε και ο Παπούλης παραπάνω.
    Αναγνώστη ….λυπάμαι ειλικρινά αλλά όπως πάντα η αλήθεια είναι πικρή!😦
    Δυστυχώς δεν ωφελεί σε τίποτε το να φιλονικείς με το αναπόφευκτο.Ας αφήσουμε την μοίρα να ακολουθεί τον δρόμο της.Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον φίλε μου ,πρέπει να το δεχτείς:
    Φυσικά και θα έχεις ..αθέμιτο ανταγωνισμό ,αλλά επειδή έχω υποχρέωση να βοηθήσω να ..υπερασπιστείς τον τίτλο σου …ξαναρωτώ: Ποιο είναι αυτό το 11% που δεν μπορώ να θυμηθώ;

  41. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ρε μπας και ψήφισες ΠΑΣΟΚ το 2009 και ούτε θέλεις να το θυμάσαι;; 🙂

  42. Ο/Η papoylis λέει:

    Εδώ , ορέ Αναγνώστη , δεν θέλουν να το θυμούνατι ούτε τα τρία ( νεοφασιστικά ) γουρουνάκια και τη πέφτεις στο φουκαρά το Νικάλφα 😉🙂

    Τι κονσόρτιουμ περιμένεις να κάνετε μετά από κάτι τέτοιο , γιατί η μπίζναμε το Νόσφη από ότι καταλαβαίνω πήγε περίπατο😆

  43. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Οι μακρόχρονες σχέσεις βασίζονται σε ενότητες με ζητήματα του υποσυνειδήτου (…χημεία).
    Δεν έχουμε ανάγκη εμείς (εγώ και ο έτερος του κορσότσιουμ) 🙂

    Για τον άλλον, νομίζεις ότι πήγε περίπατο…. Απλώς όπως λέει και το ανέκδοτο αν δεν έχεις καταλάβει ποιον θα ..γδάρουμε οικονομικώς, πρέπει να ανησυχείς (Δηλαδή ο Νοσφεράτος θα σου ζητήσει τη μέχρι τούδε χασούρα, εγώ και τις ξενοδοχειάρες μου εξασφάλισα και τις ταβέρνες μου , τώρα θα το ρίξω στο υψηλό κονσάλτινγκ και στις ..σοφίες, μέχρι να ξανασκεφθούμε καμιά ..δράση)

  44. Ο/Η nosfy λέει:

    με τον Σοφο εχουμε υψηλή επικοιννια ανωτατου πνευματικου επιπεδου .. εδω οπου ναναι θα προχωρησουμε και σε συνεργασια με τον κοψοχερη Πασοκο τον ΝικΑλφα με αντικειμενο τα αρθρρθα του Σεβαστακη (εχει πολύ πραμα)
    εσυ παπουλη θα μεινεις στο 0,10 ε εκτος αν αρχισεις να σκεφτεσαι πλατυτερα και απαλλαγεις απο μερικά βαρυδια

  45. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    σκοπεύω προς στιγμήν να σκέφτομαι ..στενότερα. 🙂

    Ααααα… και από δω και πέρα κάθε ..αναδημοσίευση θα κοστίζει .20 ευρώ:mrgreen:

  46. Ο/Η nosfy λέει:

    κοιτα..αν απαλλαγεις απο μερικά βαρυια θαχεις ωτο κατι τις το παραπάνω.
    και τα εξτρα σου σε κρεατα στο Παρανεστι

    δεν μιλαω για απολυσεις .να τους βαλεις σεφεδρεια θελω ..

  47. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Επειδή πρέπει να εξαπλωθούμε και γεωγραφικώς , για δες και το θέμα της Καβάλας (που μούχει και απωθημένο).
    Όπως σου εξήγησα είναι σα τη Δράμα, αλλά έχει και θάλασσα, σύνδεση με τουριστικους προορισμούς στοχευμένου ενδιαφέροντος (Θάσος για γαρίδες, Σαμοθράκη για να ξανανοιώσουμε στους Καταράκτες κλπ) .
    Το μέλλον είναι στο άνοιγμα νέων αγορών, μη μένουμε στα ειηθότα, ας καινοτομήσουμε επιτέλους.
    Ο άλλος (ο κεντροαριστερός ντε) πρέπει να ασχοληθεί με τη Μεγαλόνησο (όχι αυτήν με τη Σαλαμίνα και τον Αρτεμίδωρο, την άλλη τη δικιά μας με το Γαϊδουρονήσι), αλλά να ξέρει ότι εκεί ΘΑ τον ελέγξω (όχι σα τη Δ.Μακεδονία που λέει ο καθένας ότι θέλει , επειδή ..ξεχνάω).

    ΥΓ Για τις τιμές (0,20) πες του ναι , έτσι και αλλιώς θα βρούμε τρόπο να του πούμε ότι οι αναρτήσεις του μπλογκ δεν είναι ελεύθερες, δες και το σαξές στόρυ που έβαλα παραπάνω.

  48. Ο/Η nosfy λέει:

    ΥΓ Για τις τιμές (0,20) πες του ναι
    ναι αλλά με πιστωση αναλογς την μπλογκοαματικοτητα κλπ

  49. Ο/Η nosfy λέει:

    (Θάσος για γαρίδες..
    σοφε περαν γαριδας η θασος ειναι περιφημη για το μελι της..Γιατι νομιζεις εφτιαξα την ετκετα Μελισσες στη Σπηλια( δεν εβαλα λινκ) η οποια ετικετα ερχεται πρωτη στις προτιμησεις των παμπολλων Αμερικάνων επισκεπτων της Σπηλιας (πανω απο 500 ημερησιως)με δευτερη την ετικετα Τουρισμος( δεν εδωσα λινκ );
    κερδος 0.40 e

  50. Ο/Η nosfy λέει:

    Αγαπητε κοψοχερη στην ετικεττα ΣΕΒΑΣΤΑΚΗς στη σπηλια θα βρεις πολλάααα αρθρα των Σεβαστακη ( αμφοτερων ).Μπορεις νατα επισκεφτεις δωρεαν

  51. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ωχ,ωχ ούτε το γιο σου στο μπάσκετ δεν μπορείς να πας μου φαίνεται.
    …Κοινωνικός αυτοματισμός αδέλφια,κοινωνικός αυτοματισμός!
    Ορέ Παπούλη, ευχαριστώ για τη …βοήθεια.!Σου χρωστάω! 😆
    Μη μου μαλώνεις όμως τον Αναγνώστη.Ομοιοπαθείς ..ψάχνει,σαν τους καπνιστές ένα πράγμα! Γι αυτό τον αγαπάω .Είναι βιωματικός.🙂
    Με τον ..άλλο τι θα κάνουμε.Τα αγαπάει τα χεράκια του ,τα αγαπάει πολύ! 😉
    Αγαπητέ ..μακροδόντη! Μήπως τα βάζεις και δεν τα ..διαβάζεις;Των Σεβαστάκηδων ντε.
    Έχε υπόψιν σου ότι και κοψοχέρης να ήμουνα, διατηρώ πολύ γερά δόντια .Να, κάνε ένα ..ποιοτικό έλεγχο: :mrgreen:

  52. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Γιατί ομοιαπαθείς παρακαλώ;;
    Εγώ τα θυμάμαι : ΠΑΣΟΚ 43,92% , ΝΔ 33.48%, ΚΚΕ 7,54% , ΛΑΟΣ 5,63%, ΟΠ 2,53%.
    Ορίστε, για να μην λες ότι δεν τεκμηριώνω και ότι διακατέχομαι από εμπειριοκριτικισμό ,δηλαδή🙂 .

  53. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Είδες ,είδες που η διαφορά ήταν 10,44;Ορίστε κύριοι ,η …αδικία ολοφάνερη !🙂

  54. Ο/Η nosfy λέει:

    Έχε υπόψιν σου ότι και κοψοχέρης να ήμουνα, διατηρώ πολύ γερά δόντια .Να, κάνε ένα ..ποιοτικό έλεγχο::mrgreen:
    διακρινω μια αρχομενη μακροδοντια(περαν της παραξενης πρασιναδας

    »Μήπως τα βάζεις και δεν τα ..διαβάζεις;Των Σεβαστάκηδων ντε.»
    επισης μια ιδιορρυθμον αισθηση του χιουμορ(αν εννοεις.)
    εκτοςβεβαια αν αυτα που λές τα λες …Κ Υ Ρ Ι Ο Λ Ε Κ Τ Ι Κ Α

  55. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Μη φωνάζεις ρε φίλε .Με ξεκούφανες.Είπαμε ομοιο-απαθείς ,όχι όμως κι έτσι!Καλά ..γιατρέ μου;
    ΥΓ
    Μη θίγεσαι… τόσο εύκολα!

  56. Ο/Η nosfy λέει:

    Καλά ..γιατρέ μου;
    ΥΓ
    Μη θίγεσαι… τόσο εύκολα!
    καλά το καταλαβα οτι εισαι κ υ ρ ι ο λ ε κ τ ι κ ο ς
    καληνυχτα

  57. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Καληνύχτα και περαστικά. Για τα παυσίπονα λέω! Βάλε και μια θερμοφόρα.

  58. Ο/Η nosfy λέει:

    εβαλα

  59. Ο/Η papoylis λέει:

    Εγώ σου τάχω πει ορέ Βάμπιρα :
    με τα βαρειάς κουλτούρας κείμενα του Αρντή που διαβάζεις θα σε πιάσει η μέση σου… καλύτερα στη καρακάξα ορέ… το τελευταίο στιχούργημα του Ταμίστα θα μπορούσε να απαντά σε όλα και όλους😉

  60. Ο/Η nosfy λέει:

    ποτε δεν διαβασα ολοκληρο κειμενο του Αρντη . του Σεβαστακη ναι

  61. Ο/Η nosfy λέει:

    αλλα ουτε και συ αν κρινω απο το εδω δεν τα διαβαζεις ολοκληρα .. αλλιως δεν θαγραφες οτιι εγραψες

  62. Ο/Η papoylis λέει:

    Τότε έχεις ελπίδες φίλτατε γιατί ο Σεβαστάκης δεν καταπονεί τους σπονδύλους.

    Πράγματι η μέση μου είναι μια χαρά τελευταία😉

  63. Ο/Η nosfy λέει:

    μην εισαι τοσο σιγουρος ..κιεγω Σεβαστακη διαβαζα μεχρι…

  64. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    παντως οπως και ναχει το ιστολογιοτου Αρ Ντη προσφερε στην ελληνική Μπλογκοσφαιρα πρωτογνωρη Γνωση και Κοινωνική θεωρια (οσο ιαν δεν μπορεσαν αυτο να το εκτιμήσουν κατι …. )

  65. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    και παρολο που -οπως ξερεις αγαπητε παπουλη -γνωστα …οντα της Μπλογκοσφαιρας ανακατευτηκαν και μπουρδουκλωσαν και σπειραν ζιζανια και εφαγα στη μαπα οτι σπειρανε και φυσικα ειδες οτι εφαγα -δεν μπορω παρα να αναγνωρισω οτι το Ραντικαλ ντιζαιρ ειναι ενα σπανιοτατο σε ευρος και βαθος γνωσεων μπλογκ με εξαιρετικες αναρτησεις που κοσμει την ελληνική μπλογκοσφαιρα. Διοτι εγω μικροπρεπής ΔΕν ειμαι κιουτε προκειται να γινω στα γεραματα …

  66. Ο/Η papoylis λέει:

    Γιατί δε πας ορέ Βάμπιρα να του τα γράψεις αυτά σχόλιο στο μπλογκ του και συνεχίζουμε εδώ μια αδιέξοδη συζήτηση 😉🙂

    Μόλις τώρα γύρισα από δουλειά ( 2ο μεροκάματο μέσα στον Οκτώβρη…σκίζουμε ) και είδα τα σχόλια…

  67. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    ε εδω εγινε η συζητηση. περι αρ ντη ..😉
    τι σε πειραζει;
    εξαλλου εκλεισε δεν ταμαθες;

  68. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Πάντως 20 μεροκάματα σε 18 ημέρες (18 Οκτώβρη σήμερα και …χρόνια πολλά🙂 ) δεν είναι και άσχημα.
    Και ύστερα λένε για τους ΔΥ ότι είναι διπλοθεσίτες 🙂

  69. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    ΔΥ ότι είναι διπλοθεσίτες
    η αληθεια ειναι αναγωστα οτι ορισμενοι Δ Υ ειναι διπλοθεσιτες.. Συγκεκριμενα οι παπαδες-εκπαιδευτικοι .. Δεν ξερω αν τους βαλουν σε εφεδρεια αλλά και να τους βαλουν με την μια ..θαχουν την ..αλλη.

  70. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    δε λέει 20 … 2o δηλαδή ΔΕΥΤΕΡΟ λέει😉

  71. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Νοσφεράτε εξαιρούνται ρητώς από την εφεδρεία οι κληρικοί καθώς και οι μητροπόλεις από τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις Ν Π.Άντε χαϊρλίδικα.

  72. Ο/Η Τίμιος λέει:

    Τα νέα απ’ το αρραγές μέτωπο:
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=318867
    *************************************************************
    τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον:
    http://biblos.com/matthew/6-11.htm

  73. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    ξαιρούνται ρητώς από την εφεδρεία οι κληρικοί καθώς και οι μητροπόλεις από τις καταργήσεις και συγχωνεύσεις

    ναι αλα εγω ακουσα οτι θα προσφερθουν εθελοντικα .

  74. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Εύγε ..εύγε.Θα ανάψω ένα κεράκι στη χάρη τους! :green:

  75. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    κι εγω στη χαρη των ….
    και τρεις ευχες ΚΑΙ ΜΙΑ

  76. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Τίμιε
    η ερώτηση δεν απευθύνεται …σ εσένα! 🙂

    Άλλωστε όλο και κάποιος θα απαντήσει ,από τους εδώ καμπαλέρος 😉

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s