…. Και πάρε μισό κιλό φέτα… ( Αρτεμίδωρος συνέχεια 2η)

Διαβάστε σήμερα καλοί μου αναγνώστες τη συνέχεια της Ιεράς Ιστορίας και Κατηχήσεως περί Αρτεμιδώρου ( το ανάγνωσμα πρόσχομεεεεν )  , δοσμένη όπως πάντα απολαυστικά από τη Σεβαστή μας Προγιαγιά  και MyΛαίδη. Αφιερωμένο υπό της συγγραφέως στην αγαπητή μας Κα Ένη..!

«Μη ξεχάσεις, όταν γυρίσεις, να φέρεις και μισό κιλό φέτα».

Την κοίταξε σχεδόν με αποστροφή. Του έκανε την έξυπνη λόγω της προίκας της. Από τη μέση και κάτω μες στο λέπι, φυσικός κυρίαρχος του χώρου, να σηκώνει τρικυμίες με την τρίαινά της και να στέλνει στον πάτο αδιάβαστους χριστιανούς, εβραίους κι εθνικούς. Ο ιερός Σπυρίδων υπήρξε αμείλικτος:

-«Θα την πάρεις».

-«Και θα αμαρτάνω χωρίς να θαυματουργώ;»

-«Δεν θ’ αμαρτάνεις με αυτήν, είναι φύσει και θέσει αδύνατον κι ούτε που θα σε επιθυμήσει ούτε που θα σού επιτρέψει να την πλησιάσεις δια το πονηρόν».

Ο Αρτεμίδωρος έστρεψε τα νώτα του στον Άγιο και ασπάστηκε τη λάρνακα όπου φυλασσόταν το δεξί του χέρι. Ήταν ο τρόπος του να δείχνει υπακοή και ασέβεια ταυτόχρονα, αλλά ο άγιος τον κοίταξε με επιείκεια. Εκείνη την ώρα, πλήθος πιστών Ρώσων προσκυνούσε στη μονή του Αγίου Δανιήλ στη Μόσχα το ιερό του σκήνωμα που αύριο θα ταξίδευε για το Κίεβο, προσκεκλημένο του θεοσεβούς Βλαδίμηρου. Σχεδόν χαρούμενος, σκανδάλισε τον Αρτεμίδωρο καθώς τα οστάρια του αντίχειρα και του δείκτη ανασήκωσαν το κάλυμμα της λάρνακας και τον τσίμπησαν στο μάγουλο. Αυτός συγκρατήθηκε.

Ανακαινιζόταν, τότε, ο ναός του Αγίου στην Τριανδρία και από τους είκοσι εν ζωή διακόνους του, μόνο ενός η εικόνα θα στόλιζε τα αριστερά της Ωραίας Πύλης, παραδίπλα από τον Άγιο. Την απόφαση για το ποιος θα ήταν αυτός θα την ενέπνεε ο Άγιος, δίκην οράματος, στα μέλη της εκκλησιαστικής επιτροπής, όταν επιτέλους θα συνεδρίαζε. Άγνωστο ποιον θα προτιμούσε, αλλά γνωστό το κριτήριο: Αυτόν στον οποίο θα αναπέμπονταν οι περισσότερες προσευχές.

Υπάκουσε, λοιπόν, στην εντολή και πήγε να ζήσει δίπλα σ΄ αυτήν την πολύξερη μάγισσα και κατά συρροή δολοφόνο. Ένας μόνον όρος είχε τεθεί στο προγαμιαίο συμβόλαιο, ο Σπυρίδων τον διαπραγματεύτηκε πολύ σκληρά μαζί της :

Σε κάθε δέκα καράβια που θα βυθίζονταν, ο Αρτεμίδωρος θα αναδυόταν από τα κύματα και θα έσωζε όσους πιστούς προλάβαινε, συνήθως νέες γυναίκες, που τις οδηγούσε σε απάνεμους προστατευμένους όρμους. Θα ήταν δε ελεύθερος να βγαίνει από τη θάλασσα, όποτε μια προσευχή πιστού τον καλούσε.

Και κύλησαν τα χρόνια, το αλισβερίσι δεν του βγήκε σε κακό, αντιθέτως επετεύχθη ο σκοπός του Αγίου να συνδεθεί ο Αρτεμίδωρος με τη λαϊκή παράδοση, μέχρι και ο Ζήσης τον ζωγράφισε να σηκώνει στον ουρανό μια αγγελόμορφη πριν την πετάξει στη θάλασσα η φολιδωτή ουρά της εν βυθώ συμβίας του, που, όπως κι αυτός, με συνέπεια και σύνεση, κράτησε τη σχέση τους μυστική.

Στο μεταξύ, όμως, σεισμός είχε γκρεμίσει το ναό και η αναστήλωση καθυστερούσε, ο δε Σπυρίδων, περιφερόμενος ανά τον κόσμο και μάλιστα εις τεμάχια δυο, επιδείκνυε για το ζήτημα αυτό μακάρια αδιαφορία.

Ο όσιος Παχούμιος ο Μέγας εξέτασε σχολαστικά το αποτέλεσμα της μετενσάρκωσής του. Αυτός δεν είχε την τύχει να μαρτυρήσει νεαρός, δια λογχισμού ας πούμε, και να κυκλοφορεί με στέρνο ευρύ, διακοσμημένο με σημάδια μαχών και ηρωικών πράξεων. Το όπλο του ήταν ανέκαθεν το μυαλό του, η εφευρετική και συγκροτημένη σκέψη, η ευκολία με την οποία επιβαλλόταν στους άλλους.

Έτσι οργάνωσε και έστησε στην έρημο της Αιγύπτου τα περίφημα ιερά κοινόβια, χάρη στα οποία αγιοποιήθηκε κι όχι επειδή έκατσε να του κόψουν μύτη, γλώσσα ή αυτιά. Μ’ αυτά του τα προσόντα έκανε τη Βάσω απ’ την αρχή να τον εμπιστευτεί, να μένει όλο και πιο αργά στην πισίνα, να τον φωνάζει για να τη βοηθήσει να βγει και να καθίσει στο καροτσάκι της, μα πιο πολύ να τού ζητά να μένει δίπλα της, όταν έκανε τις ασκήσεις της και καμιά φορά απ το φόβο της σφιγγόταν και βούλιαζε. Μετά από λίγο η αγιογράφος αναρωτιόταν σε ποιον άγιο θα μπορούσε να χαρίσει το έντονο και διεισδυτικό βλέμμα του. Μα ο Παχούμιος το γνώριζε αυτό ήδη. Πολύ σύντομα θα την προσκαλούσε για ένα κρασί κι εκεί αδιάφορα θα έφερνε την κουβέντα σ΄ αυτόν, σαν δήθεν ξένος θα της διηγούνταν την ιστορία της αγιοσύνης του. Κι ύστερα ένα θαυματάκι για να μπορέσει η Βάσω να σταθεί στα πόδια της και να πιάσει το πινέλο προς δόξαν του ιδίου.

Το ένιωθε πως βρισκόταν σε καλό δρόμο, απόψε η Βάσω είχε μείνει τελευταία κι ο τρόπος με τον οποίο επέπλεε και κοιτούσε το φεγγάρι έδειχνε πως κάποιο θερμό αίσθημα είχε αρχίσει να γεννιέται μέσα της. Στην ατμόσφαιρα σιγά – σιγά απλώθηκε μια θεϊκή γαλήνη, τροχοφόρα και άνθρωποι σίγησαν, μια λεπτή ήσυχη βροχή άρχισε να πέφτει από τον ασυννέφιαστο ουρανό. Ο Παχούμιος με μια ξαφνική παρόρμηση άρχισε να αιωρείται πάνω από το νερό, ήταν έτοιμος να πλησιάσει τη Βάσω βαδίζοντας σ΄ αυτό, να τη σηκώσει και όρθια να την κρατήσει στην αγκαλιά του.

«Γιατί» , αναρωτήθηκε, «γιατί βιάζομαι τόσο;»

Κι ύστερα κατάλαβε. Ένα θαύμα επρόκειτο να τελεστεί μα όχι από αυτόν. Ψύχραιμος πήγε στις πόρτες των αποδυτηρίων. Πήρε την ταμπέλα των ΑΝΔΡΩΝ και την άλλαξε μ’ αυτή των ΓΥΝΑΙΚΩΝ. Μόλις που πρόλαβε, όταν ο Αρτεμίδωρος τον προσπέρασε και έσπρωξε την πόρτα…..

 

This entry was posted in Βίοι Αγίων - Λειψανοθήκαι, Φυσιογνωμίες, MyΛαίδη. Bookmark the permalink.

39 Responses to …. Και πάρε μισό κιλό φέτα… ( Αρτεμίδωρος συνέχεια 2η)

  1. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Αν και ο Επίσκοπος δεν ενεμφανίσθη ..προσώρας (μην ήτο και αυτός ορθολογιστής και έντιμος;;- προκύπτει αβίαστα η απορία), η (πολυ)σημαντικότητα του κειμένου είναι κατάδηλος, οι δε συσχετίσεις που προκύπτουν (αβίαστα), εύλογες.

    Σημειώνω καταρχήν (διότι φοβούμαι ότι , σε προηγούμενο σχόλιο αδίκησα τον Καπετάνιο λέγοντας, κακώς, πως υπερβάλλει δίδοντας και πολιτική διάσταση στις ..πραγματείες) ότι ήδη εμφανίσθηκε συσχέτισις με τον .. Σεργκέι Αϊζενστάιν, αφού ο μνημονευόμενος παρά της συγγραφέως Δανιήλ της Μόσχας ήτο γιος του Πρίγκιπα Νιέφσκι, ο οποίος , ως γνωστόν, κατατρόπωσε τους Δυτικούς.
    Άρα ναι!! και η πολιτική είναι παρούσα, το παραδέχομαι και ζητώ δημοσία συγγνώμη που σκέφτηκα πως η παρέμβαση του Καπετάνιου ήταν προβοκάτσια που σχεδίασαν με τον Παπούλη για να επαναφέρουν το μοντερνιζέησον.
    Όμως!! Τις (εύλογες) συσχετίσεις με το Βλαδίμηρο , ξεχάστε τες (μην το παρααπαυτώσουμε).
    Ο εδώ ήτο Πρίγκηψ και εκεί που ήταν γυναικάς είδε το φως το αληθινό και ..ανέβλεψε και αφού εφάρμοσε το Χριστιανισμό στη Ρωσία, πέρασε το υπόλοιπο του βίου του με μια γυναίκα (όχι δηλαδή ότι και ο άλλος ήταν κανα σαρδανάπαλος)
    Να προσθέσω τέλος, ότι το ότι ο Πρίγκηψ έζησε καμιά τρακοσαριά χρόνια πριν τον Άγιο (Δανιήλ), δεν έχει σημασία για τον ευρυζωνικό χώρο των θαυμάτων, που πραγματευόμεθα, όπως είπε και η ..Γοργόνα, πριν την παραγγελία της.

    Α!! ας μη διαφύγει της προσοχής της αγαπητής (αφιερωμ)Ένης πως ο Όσιος Παχούμιος συνδέεται με τη Μονή Μπαλί στην Αττάλη, στην Κρήτη (νομίζω ότι η Κρήτη είναι ο τόπος καταγωγής της) που αναφέρεται ως
    «»Τόπος μάλλον ανώμαλος. Διακρίνονται ερείπια οικιών και άλλων κτισμάτων».
    Λέγεται ότι σήμερα διασώζεται παράδοση που αναφέρει ότι πρόκειται περί περιοχής που είχε μόνιμους κατοίκους παλαιότερα, μάλλον καλόγερους.

  2. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Ευτυχώς κόψαμε ένα εισιτήριο. Είχα αρχίσει να ανησυχώ.
    Είναι αλήθεια ότι η συγγραφέας έκανε άλματα στο χωροχρόνο, προσπαθώντας να προσελκύσει απουσιάζουσες αγωνίστριες, εξ ου και τα μπερδέματα. Η σύνδεση με τον επίσκοπο αργεί ακόμη
    (έχουμε και δουλειές). Οι πολιτικές προεκτάσεις αφηνονται επίτηδες νεφελώδεις, είπαμε ότι πρόκειται για διαδραστικό αφήγημα, εδώ το έναυσμα ήταν μισό κιλό φέτα. Στόχος της συγγραφέως είναι φυσικά το Κρεμλίνο,ως γνωστόν στόχος δύσκολος.
    Πίστη και Υπομονή σε όλους μας.
    Παπούλη, ωραία η πισίνα. Έχει και χλώριο;

  3. Ο/Η papoylis λέει:

    όχι Σεβαστή την απολυμαίνω με φέτα Ζήρειας

  4. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Καλά… και Παχούμης και Βάσω και Αρτεμίδωρος και… όλοι στο Σαρμ ελ Σέιχ έχουνε πάει;

    Είναι αλήθεια ότι θα ήθελα να διαβάσω και μια ερωτική εμπλοκή του Μπομπ Σφουγγαράκη με την οιονεί σύζυγο του μάρτυρος. Αλλά αν δεν βγαίνει δεν πειράζει. Θα αρκεστώ σε ότι μας σερβίρετε αγαπητή προγιαγιά. Έτσι κι αλλιώς μας προσφέρετε όσα δεν τόλμησε να αποκαλύψει το γουίκι ληκς για τα παρασκήνια της των αγίων κοινότητος.

  5. Ο/Η Ενη λέει:

    Eυχαριστω για την αφιέρωση, πολύ ευγενικό εκ μέρους και της συγγραφέως και του ιστολογίου.

    Πρέπει ομως να ομολογήσω, ταπεινα, απο ολο το πόνημα τη μόνη φράση που καταλαβαίνω ειναι ο τίτλος: «και πάρε μισό κιλό φέτα»

    ολα τα αλλα, λυπαμαι, ειναι «κινέζικα» για μένα. Θες επειδή πάντα δεν ειχα επικοινωνία με θρησκευτικά εκκλησιαστκά θέματα, ναούς πολυποίκιλτους (ως η ανω εικονοφράφηση) και ολα τα σχετικά με την επιστήμη της θεολογίας, αισθάνομαι ντιπ σκράπας στις «περιπλανήσεις στοχασμών και σκέψεων» μιας σεβαστής Μυλαίδης.
    Αν ομως κάποιος μου κάνει τη μετάφραση, υπόσχομαι να προβώ σε μελέτη εστω και με ταχύρρυθμη εκπαίδευση.
    Αναγνωστα ουτε και με τις δικές σου προσεγγίσεις στο θέμα (περί Κρήτης κλπ) δεν «κατάλαβα πράμα» (μετφρ. απο την κρητκή διάλεκτο «δεν κατάλαβα τίποτα».
    Τα λέμε λοιπόν οταν το κείμενο «εκλαικευθεί»

  6. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Για την οιονεί σύζυγο έχουμε σχέδια. Για το Μπομπ Σφουγγαράκη που δεν τον έχω δει ποτέ, θα πρέπει να μελετήσω. Ως Σφουγγαράκης θα μπορούσε να κάνει τίποτε ζαβολιές με τις αγιογραφίες; Αν ναι τότε η εμπλοκή θα μπορέσει να υλοποιηθεί, τις συνέπειες όμως θα τις δούμε.
    Άλλες προτάσεις;

  7. Ο/Η papoylis λέει:

    Κα Ένη

    είναι αδύνατον να μεταφρασθούν στη καθομιλουμένη τα πονήματα της Λαίδης , αρκεσθείτε στην εικαστική απόλαυση 😉

    Σίσσε

    … ήταν εκείνη η ευσεβής εποχή όπου οι μπίλιες της ρουλέτας ήταν τετράγωνες και γι αυτό πήγαν στο Σαρμ ελ Σείχ για να τις στρογγυλέψουν 🙂

  8. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ένη καλημέρα, οι προσεγγίσεις μου είναι απλώς περιγραφικές, αποτελούν υποσημειώσεις και δεν υπάρχει δεύτερο (ούτε τρίτο) επίπεδο ανάγνωσης, ούτε ..βάθος.

    Σου σημείωσα απλώς ότι ο Παχού(ω)μιος έχει σχέση με την πατρίδα σου και άρα, πέρα όλων των άλλων, πρέπει να νοιώθεις μια εγγύτητα με το πόνημα (στο γεγονός ότι μπορεί αυτός του Μπαλί να είναι άλλος, που έδρασε καμιά χιλιοτρακοσαριά χρόνια αργότερα από αυτόν της Αιγύπτου, μη δίνεις ιδιαίτερη σημασία , η εγγύτητα , εγγύτητα).

    Θέλω μόνο να σταθώ, για λίγο, σε αυτό που λες «Θες επειδή πάντα δεν ειχα επικοινωνία (με) ολα τα σχετικά με την επιστήμη της θεολογίας» και να σου πω πως και εγώ έτσι νόμιζα, αλλά ανακαλύπτω ότι έχω μια ..έφεση που δεν μπορεί να προέκυψε ξαφνικά, ούτε από ..παρθενογέννηση (ήμαρτον!!).

    Τέλος συμφωνώντας με την πρόταση του Παπούλη για τον ευθετότερο τρόπο προσέγγισης των Κειμένων (έτσι κάνω και εγώ), να σου πω ότι η συμβολή σου στο θέμα κατάρτισης εγχειριδίου οδηγιών (μάνιουαλ) «πώς βλέπ(α)ετε το Κρεμλίνο», που είναι και ο λόγος που συμμετέχω ..διαδραστικά, της συγγραφέως ρήμασι πειθόμενος, δεν μπορεί παρά να είναι πολύτιμος.

    Πόσο πιο απλά και με σαφήνεια να το θέσω;;

    ΥΓ. Παπούλη σε αυτό το Σαρμ ελ Σείχ , συχνάζουν εκπρόσωποι της Αστικής Τάξης και του Κεφαλαίου, γενικότερα, ή πάλι τα μπέρδεψα, όπως με τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη ή την Κέρκυρα;;

  9. Ο/Η Ενη λέει:

    Αναγνώστα,ειπα επακριβως
    » Θες επειδή πάντα δεν ειχα επικοινωνία με θρησκευτικά εκκλησιαστκά θέματα, ναούς πολυποίκιλτους (ως η ανω εικονοφράφηση) και ολα τα σχετικά με την επιστήμη της θεολογίας»
    Με αλλα λόγια, ουτε «λατρευτικές δοξασίες στα τυφλά» πιστεύω ,ουτε με εκκλησίες παπαδαριο, λειτουργίες, προσευχές κλπ. (συνεπώς και τα αντιστοιχα κείμενα) με περιεχόμενο που προσω μοιάζουν με αυτά (εστω και υπαινικτικά) δεν «πιάνω το νόημα τους » ως επιλογή.

    Και να σου πω, δεν θα ειχα ασχοληθεί αν δεν μου ειχε αφιερωθεί (ως ποστ), το οποιο και παλι δεν καταλαβαίνω. Αλλά η ευγένεια υποχρεώνει……..

    Κατι πιο σχετικό με γεγονότα τρεχοντα που μας τρέχουν fast track κιόλας;
    υγ. Γιατι και το «Κρεμλίνο» ειναι πια τόσο κοινότοπο , τόσο που μετά και τη δεκαετία του ΄60

    ειναι θέματα για θεραπείες στα ντιβάνια των ψυχολόγων. Xo

  10. Ο/Η Ενη λέει:

    Συμπληρωση: «……των ψυχολόγων και μόνο»

    δηλαδή τη δουλεια εχει σε ενα μπλογκ «πολιτικο-θεωρητικων-κοινωνικο-οικονομικων»
    «αναλυσεων «εστω και με εικονογραφήσεις του πάλαι ποτέ….. βωβου κινηματογράφου. 😆

  11. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ένη, και εγώ αντιδρούσα στα ..θρησκευτικά, όμως δεν ντρέπομαι να είπω πως τις τελευταίες μέρες (που ασχολούμαι με το θέμα μας εδώ) αισθάνομαι σα να πηγαίνω κάθε μέρα στη ..Δαμασκό (στο δρόμο μου αποκαλύπτονται αλήθειες που δε γνώριζα και ..με σημαδεύουν)

    Η τελευταία αλήθεια που δεν είχα καταλάβει είναι αυτή που μόλις μου αποκάλυψες, ήτοι ότι το παρόν ιστολόγιον είναι :
    «μπλογκ “πολιτικο-θεωρητικων-κοινωνικο-οικονομικων αναλυσεων».
    Φυσικά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στο ρόλο που συνεπάγεται η φυσιογνωμία, αλλά θα προσπαθήσω!!
    Λέω μάλιστα να ξεκινήσω από τα σίγουρα, ήτοι » πολιτικο-θεωρητικες-κοινωνικο-οικονομικες αναλυσεις, μέσω θεολογικού τύπου προσέγγιση.
    Μούπαν ότι πιάνει και τέλος πάντων ας αρχίσω έτσι και σιγά σιγά βελτιώνομαι.

    Ρωτάς: » Κατι πιο σχετικό με γεγονότα τρεχοντα που μας τρέχουν fast track κιόλας;»
    Τι να σου πω , σκούρα τα πράγματα, προβλέπω σύντομα εκλογές…

    ΥΓ1 Να πούμε και κάτι σοβαρό. Εγώ την αφιέρωση δεν την είδα ως ευγένεια, αλλά ως ένδειξη συμπάθειας και εκτίμησης. Αυτή είναι και η ερμηνεία για τους όλους υπαινιγμούς σε σχέση με το θέμα (το πρώτο το εικάζω, για το δεύτερο σε διαβεβαιώ). Αν όμως δεν φαίνονται έτσι, που σημαίνει ότι εκφράσθηκαν άστοχα, no problem, στο κάτω κάτω 5 άνθρωποι συζητάμε.

    ΥΓ2 Σχετικά με το Κρεμλίνο, και η διάστασις των ψυχαναλύσεων που έθεσες με τα ντιβάνια και αυτή χρήσιμη είναι (για το μάνιουαλ που σου λέω), δεν είμεθα δογματικοί 🙂

  12. Ο/Η Propator λέει:

    Ενη (Γουεη)
    σου αφιερωσε τετοιο κελεπουρι η μη-λαιδη κι εσυ το γυρνοβολας απο τη μια κι απο την αλλη οπως η νεαρη γατα το κουβαρι: ειναι σα να διαλυεις ενα λουλουδι για να δεις απο τι αποτελειται!
    Μυρισε το και θα τα καταλαβεις ολα (με τη μια) δλδ πιστεβέκε-μηερέβνα!

    Η Προγιαγια εγραψε ενα σπανιο κοματι το οποιο μπορει να σαρωσει ολα τα βραβεια στη Μπερλιναλε και στο Ρολαντ Γκαρος, ελπιζω να αποτελεσε παραδειγμα για τους νεωτερους και να την μιμηθουνε.
    Η μονη μου παρατηρηση αφορα τον τιτλο του εργου του οποιου η σωστη βερσιονα ειναι:
    «ΦΕΡΕ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΚΙΛΟ ΦΕΤΑ (ΟΠΩΣ ΘΑ’ΡΧΕΣΑΙ)»

  13. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Είδατε τι κάνουν πενήντα χρόνια συμβίωσης;
    Φοβούμαι πως δεν είναι ευκρινής η αντιστοιχία ΓΑΠ -Αρτεμίδωρος # Αντωνάκης – Παχούμιος στο παρόν ποστ; (Η Βάσω είναι φυσικά ο κυρίαρχος λαός). Μάλλον πρέπει να το ξαναγράψω.

  14. Ο/Η Propator λέει:

    ΑΜΠΝΕΥΣΙΣ
    ——————

    Παει καιρος που εμπνευση δεν ειχα
    να γραψω ενα ποιημα και οι στιχοι
    σαν απορια σε ιεροψαλτου βηχα
    αποκλεισμενοι μεναν εξω απο τα τειχη

    Μα να σιγα-σιγα θαρρω πως κατι αλλαζει
    σα να λαλουν εντος μου χελιδονια,
    αυτη η χελιδονοσουπα -σου το΄πα- με πειραζει,
    δεν εφτιαχνες καλυτερα κεινα τα μακαρονια?

    Κι ετσι περνουν γλιστρωντας οι ζωες μας
    πανω στο διαφανο γυαλι του κρυου παγου
    ενω τ’ αρχιδια μας ζαρωνουν κι οι μορφες
    μοιαζουν ολοενα πιο πολυ με αυτη του τραγου!

  15. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Προγιαγιά, νομίζω ότι δεν χρειάζονται ..αναθεωρήσεις!!
    Η αφήγηση είναι σαφέστατη και γενικώς το ξαναγράψιμο της Ιστορίας ..εξάπτει τα ήθη και μέχρι σπίτια έχει κλείσει (και ανοίξει) .
    Μην αρχίσουμε τώρα να μιλάμε για την τρομοκρατία που ασκούσαν οι στηλίτες στις ..παρθένες και στις οικογένειές τους και λόγω της αρειανής τρομοκρατίας (του Άρειου), δικαιολογημένα για να γλυτώσουν, στήριξαν τη Σύνοδο της Νίκαιας και άρα ο Άγιος (Σπυρίδων) ήταν …αμφιλεγόμενος και μετά ο (αναμενόμενος να εμφανισθεί) Επίσκοπος ήταν κατά βάθος Ουνίτης με αποτέλεσμα να συνδέεται με τον ..Τράα στις μέρες μας και ..βοήθα Παναγία μου.
    Είδες με τον Εμφύλιο τι γίνεται!!

    Το κείμενο είναι άριστο .
    Μικρές παρεμβάσεις (εν είδει τεχνικών διευκρινήσεων) ίσως.
    Ας πούμε πρέπει να εξηγηθεί πώς ο Παχώμιος-Αντωνάκης μπόρεσε να πάει στο Μπαλί (Κρήτη) ενώ είναι άντρο του ..εξαποδώ και ο Αρτεμίδωρος έχει ρεύμα (στις Εκλογές από το 74 και μετά οι περισσότεροι ψηφίζουν δαγκωτό) .

  16. Ο/Η papoylis λέει:

    Συμφωνώ με την Αναγνώστη
    Το μόνο που χρειάζεται είναι ..η συνέχεια 🙂

  17. Ο/Η Ενη λέει:

    ….και ει δυνατόν χωρίς «θρησκευτικό» περίβλημα, γίνεται βαρετό ως ανάγνωσμα με ολες αυτές τις αναφορές στην «ιστορία των θρησκειών,αιρέσεων κλπ». 😆

    υγ. τώρα μάλιστα που εξηρέθη ,και απο την εκτακτη εισφορά , η εκκλησία. Το ειπε και ο Πάγκαλος που πολλές φορές λέει πολλές αλήθειες, κι΄ας προκαλεί …….θυελλα οργισμένων αντιδράσεων. Χο

  18. Ο/Η Ενη λέει:

    ……..γιατί οσο και ναπεις, Αναγνώστα, το να πετάς και εναν «μισητό Τραα» στη μέση, δεν αλλάζει το σκηνικό

  19. Ο/Η Propator λέει:

    «….και ει δυνατόν χωρίς “θρησκευτικό” περίβλημα»

    Εχει δικιο η Ενη: ΕΞΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ !
    (για να μην διαταρετεται η ευσεβεια και το …ασκητικον ιδεωδες πιστων και αγιων)

    Το αφηγημα πρεπει να συνεχιστει με ορους πιστεως, να διαφυλαχτει δλδ η θρησκευτικοτητα του!

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ !
    ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ !

  20. Ο/Η Propator λέει:

    Ενη (Γουεη),
    Η μη-λαιδη σου αφιερωσε ενα μοναδικο ιερο κειμενο που βριθει ευσεβεια κι εσυ προσπαθεις να το αφ-ιερωσεις (ξεθρησκεσκευτικωσεις, ξε-ιερωσεις), Ντροπη!
    Για οτι δεν καταλαβαινεις να ρωτας τον Αναγνωστη τον αθηναιο (ή εστω κανενα αναγνωστη θεσαλονικιο) που ειναι η δουλεια του να καταλαβαινει και αυτος θα σου εξηγησει τα νοηματα.

    Σε αντιθετη περιπτωση, και επειδη ησουνα εσυ η εκλεκτη της μη-λαιδης (σου αφιερωσε το ποστ) αν δεν το καταλαβαινεις αλλα ταυτοχρονως εξακολουθεις να επιδεικνυεις ελειψη ενδιαφεροντος για να μαθεις, τοτε θα πρεπει να κανεις «αποποιηση αφιερωσης» (αντιστοιχη με την αποποιηση κληρονομιας) προκειμενου η αφιερωτρια να το αφιερωσει σε καποιον αλλον !αλλον

  21. Ο/Η Ενη λέει:

    Εχεις δικαιο Προπάτωρ, δεν γίνεται να σου αφιερώσει κάποιος ενα πνευματικό πόνημα κι΄εσυ να το κριτικάρεις με καποια, ας πουμε, αγένεια.
    Ισως πράγματι θα πρέπει να βρεθεί κάποιος αλλος/η που θα δείξουν μεγαλύτερο σεβασμό σε κείμενα που εμβριθώς αναλύουν πολιτικο-θρησκευτικά θέματα και στο μεταξύ …….στέλνουν την μπάλα «αλλού» με μια παιγνιώδη διάθεση.
    Τι θα λέγατε να αφιερωθεί, γενικως, στο φιλοξενον μπλογκ; που ετσι κι΄αλλιως του αρέσουν τα παιγνιώδη θέματα; 🙂

  22. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Πάντως μια έφεση στις χυλόπιτες (να ρίχνεις) πρέπει να την έχεις, αγαπητή Ένη.
    ΤΟ σημειώνω για το μάνιουαλ 🙂

  23. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Αχ είναι νομίζω φανερό ότι η Ένη προέβη τελικώς σε αποποίηση αφιερώσεως άνευ αιρέσεως ή προθεσμίας. Ένεκα τούτου το κέιμενο θα παραμείνει σχολάζον και θα αναμένει τον κηδεμόνα του.
    Η Ένη συγχωρείται εφόσον δεν έχει προλάβει το θρησκευτικό αριστούργημα (ουχί δικό μου) που πραγματεύεται την εμφιάλωση του διαβόλου από τον Άγιο Αντώνιο.
    Αλλά ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω, πού είναι το παιγνιώδες θέμα;

  24. Ο/Η papoylis λέει:

    … ε δε θα χρειαστούμε και το θεώρημα Nash για να επιλύσουμε το παίγνιο 🙂

  25. Ο/Η nosfy λέει:

    Propator says:
    22/09/2011 στις 2:33 πμ
    Κι ετσι περνουν γλιστρωντας οι ζωες μας
    πανω στο διαφανο γυαλι του κρυου παγου
    ενω τ’ αρχιδια μας ζαρωνουν κι οι μορφες
    μοιαζουν ολοενα πιο πολυ με αυτη του τραγου!

    ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ….

  26. Ο/Η nosfy λέει:

    Μοιζαει η Ζωή με μια πελωρια Παγίδα
    μας κατταπινει σαν νερό η Νεροφιδα
    Βρε αφιλοτιμη μας εχεις πιά στεγνωσει
    και δεν υπάρχεις αλλος κανεις για να μας σωσει

    Αχ βρε Ζωή πουσαι μεγαλη Ξεσηκώστρα
    και παρασυρεις κξαι τον Γιανννη και τον Κωστα
    καναμε εξοδα μαςφυγανε Λεφτα
    Και τωρα εκπληκτοι λεμε μοναχα Α!

    απ ‘τη ζωή δεν περνεις μαθημα κανένα
    φευγουν τα χρόνια , χελιδονα ενα ενα,
    κανουμε παντα και ξανά τα ιδια λάθη
    αχ! τι θα γινουμε με ολα αυτά τα πάθη..

  27. Ο/Η Propator λέει:

    Νοσφυν Ενταυθα
    το ανωτερω ποιημα εχει αποσπασει την ανωτατη διακριση (Α βραβειο) στις Καννες αλλα στον τριτο στιχο λειπει ενα «μας» απο το πρωτοτυπο, το σωστο ειναι:

    «ενω τ’αρχιδια μας ζαρωνουν και οι μορφες μας»

    ΥΓ
    Ρε συ Νοσφη, πεθυμησα τους ποντιους (& αριστερους), τι γινονται αυτες οι ψυχες, μπορεις να πα να πιασεις κανεναν να μου τον φερεις εδω?

  28. Ο/Η nosfy λέει:

    δεν μπορω τωρα.. Αργοτερα ισως . εχω αλλα ..(ασε εχω τρεχαματα)
    Δεν με λές ..; Γιατι δεν τους κανεις μια Αιφνιδια επισκεψη .. Θα χαρουν πολύ ..

  29. Ο/Η Propator λέει:

    Ενη,
    εσυ εισαι η μονη αρμοδια να το αφιερωσει Ενη Γουεαρ αφου αποτελει δικη σου κληρονομια.

    Με την ευκαιρια σου αφιερωνω και το θρησκευτικο αριστουργημα στο οποιο αναφερεται η μη-λαιδη καθοτι υποθετω πως οταν (εξω απο)’δω εφιαλωναμε διαβολους εσυ ασχολιοσουν με την οικοδομηση του σοσιαλισμου!

    Αν δεν καταλαβαινεις κατι ειμαι στη διαθεση σου.

    Ακολουθει ΙΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

    Εκει που ο Αγιαντώνιος
    στην ερημο εντρυφούσε,
    τη μερα εζεστενοτανε
    κι αφορητα εδιψουσε,

    το βραδι ομως εκρύωνε
    κι ετρεμε ωσαν το οψάριο.
    Μια νυχτα για να ζεσταθει
    εψελνε ενα τροπαριο

    κι εκει οπου το εψελνε
    κι ηταν στον πρωτο στιχο,
    αξαφνα βλεπει μια σκια
    εις της σπηλιας τον τοιχο!

    Γυρναει τοτε αποτομα
    και βλεπει μια αραπινα,
    του λεει: -«Ειμαι νυστικη,
    πεθαινω απο την πεινα,

    ενα χουρμα δεν εβαλα
    στο στομα μου ολη μερα».
    κιαυτος: -«Πνευμα του σατανα
    ηπαγε απο δω περα»,

    της λεει. –«Ειμαι η Άισέ,
    του λεει, Αγιε μου Αντωνη»,
    κι απλωνοντας τα χερια της
    το γεροντα ζυγωνει.

    Τα ματια της πετουν φωτιες
    που καιν τα σωθηκα του,
    πισωπαταει ο Αγιος,
    σκονταφτει, πεφτει κάτου,

    βγαζει τη γλωσσα της η Άισέ
    (που ητανε σα δυχάλα),
    σηκωνεται ο γεροντας
    κι αρχιζει την πηλαλα.

    Μπροστα του βλεπει ενα δενδρί
    και παει να σκαρφαλωσει
    συνεχιζεται………

    ΠΑΝΟΣ
    …γιατί έφτανε ένας αραπάς
    με μια χουρμάδα τόοοοοση

    (Μην με διακοπτετε)
    Συνεχαω………

    πατάει ομως το ρασο του
    και σκαει σα χλαπατσα
    (τι ταθελε ο χριστιανος
    στην ερημο τα ρασα;

    δε φοραγε καλυτερα
    μια δροσερη βερμουδα,
    ητανε αναγκη να ντυθει
    σα να ’τανε αρκουδα;

    τουλαχιστον, αν εβαζε
    κανενα κοντογούνι
    δεν θα του καρφονωτανε
    στην αμμο το πιγουνι.

    Ομως μονάχος πιαστηκε
    στης πιστης του το διχτυ
    εφαγε χωμα πεφτοντας
    και αρχισε να βηχει.

    Και οπως ενας αθλητης
    που στον αγωνα βηχει
    ουτε να τρεξει ημπορει,
    ουτε πηδαει τον πυχη,

    ετσι κι ο αγιος αυτος
    την πατησε ο καημενος
    λογω του ρασου, κειτοταν
    στην αμμο ξαπλωμενος).

    Πλησιαζει τοτε ο αραπάς
    μ΄ενα χουρμα …αλλο πραμα(!)
    κι ετονενες εγινικε
    το πιο μεγαλο θαμα!
    συνεχαει………………

    ΠΑΝΟΣ
    Α, βέβαια, πρέπει να συνεχιστεί!
    *
    Σαν φτάνει ο πρώτος αραπάς
    με το χουρμά να γνέφει
    γίνεται θαύμα εξ’ ουρανού,
    σκοντάφτει και του πέφτει,
    και πίσω του ο πισινός
    χτυπά στον μπροστινό του,
    που άφησε σκοντάφτοντας
    γυμνό τον πισινό του,
    κι έτσι απόμεινε αγνός,
    λόγω θαύματος θείου,
    μέσα σε τέτοιον κίνδυνο
    ο πισινός του αγίου.
    Μα η φάση συνεχίζεται
    με θάρρος και με γνώση
    την ιστορία ολόκληρη
    ο Ισίδωρος θα δώσει!

    ATHANASSIOS
    H “Αντωνιάδα” του θείου εντυπωσιακή…
    περιμένω τη “λύση” … να δούμε το θάμα…

    Θειος: Θα το δεις και δε θα το πιστευεις!

    Συνεχεια εκ του προηγουμενου.

    Αντι γι΄αραπης αγριος
    (που’τανε σα ντερεκι),
    τωρα μπροστα στα ματια του
    μια φελαχα στεκει,

    που΄ναι εντελως θεο-γυμνη
    κι ουτε φοραει παπουτσα,
    μον’ τρωει χουρμαδες λαιμαργα
    και φτυνει τα κουκουτσα,

    κι ως ο Νταλαρας τραγουδα
    “τα ματια της φωσφόρος”
    καταλαβαινει ο αγιος
    πως ειναι ο εωσφορος

    (γιατι γυναικα στο ντουνια
    δεν εχει τετοια καλη)!
    Ψαχνει στην τσεπη του, δεξια,
    και βρισκει ενα μπουκαλι,

    το ξεβουλωνει ογληγορα
    και τρεις φορες φωναζει:
    -«Μπες μεσα πνευμα ακαθαρτο»,
    το διαβολο προσταζει.

    Ορμαει αυτή ξεβρακωτη
    και μπαινει στο μπουκαλι,
    αρπαζει ο αγιος το φελο
    και το σφραγιζει παλι.

    Αλλα καθως ο κωλος της
    δεν ειχε μπει ακομα
    μες το μπουκαλι ολοκληρος,
    της σφινωσε το πωμα!

    «Νενικηκάσε σατανά,
    της λεει αυτος, Αμήν*!»
    κι αυτή του λεει «με πονας,
    καντο γλυκα, Αχχχ, μην!»
    ………………………………………………………………………….
    * Συμφωνα με την ορθοδοξη εκδοχ ενώ συμφωνα με την καθολικη.:
    «Νενικάσε σατανα,
    της λεει αυτος, Αμέν**!»
    κι αυτή φωναζει: «πονά δε,
    αλλα μ’ αρεσει, μεν** !!!».

    **μεν (Man) = Αντρα(κλα) μου!
    ……………………………………………………………………………..

    Αυτο ητο κατα τας γραφας
    το θαυμα του αγιαντώνη
    οπου νικαει το διαβολο
    και τον εμφιαλωνει!

    Βαθεια υποκληση και εξοδος απο τη σκηνη. Χεροκροτηματα και συριγμοι διαρκειας (σιεται το στερεωμα)!

    Επιστροφη στη σκηνη και ….

    ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ

    Κι ετσι της βγηκε τ’ονομα,
    απ΄τον φελο: Φελάχα (!)
    μα αν ειχε πωμα βιδωτο
    πως θα λεγοταν τάχα?

    Το κοινο παραλληρει, οι σεκιούριτοι φυγαδευουν τον ποιητη, το θεατρο παραδιδεται στις φλογες, το ιδιο και η πολις!

    ΥΓ
    Το αριστουργημα αυτο ηταν το τελευταιο μερος της Τριλογιας «ΕΩΑ ΓΗ» ενω τα αλλα δυο ηταν 1) «Η Αϊσέ»
    2) «Ταξειδιωτικον»

    Ολοκληρο το εργο θα ανεβει σε μια και μοναδικη παρασταση προσεχως!

  30. Ο/Η Propator λέει:

    Νοσφυ,
    δεν ξερω, ειναι δυσκολο, μετα απο τοσα χρονια η συγκινηση μπορει να μας σκοτωσει.
    καλυτερα ειναι να τους φερεις εδω και να τους το πεις με τροπο.

    Γιατι δεν περνας τον Προύθο να ξαναπας εγκλειστος εκει να’ρχομαι να σε βλεπω?

  31. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    και να μη ξεχναμε :

    Ο ΜΟΡΜΟΝΟΓΟΡΓΟΝΟΣ
    ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ θΕΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΑ
    απο THN ΝΕΑ ΧΕΛΙΔΟΝΑ ΤΗΣ ΚΑΛΥΒΑΣ

    http://panosz.wordpress.com/2007/06/10

    Πριν από χρόνια κάποτε ,
    ένας μικρός Μορμόνος

    Άξαφνα, μεταλλάχθηκε και εγινε Γοργόνος
    Τα πόδια εξαφανίστηκαν και έγιναν ουρά

    Και είχε λέπια μπόλικα απάνω στ’ απαφτα
    Φοβήθηκε πάρα πολύ κι έψαχνε να κρυφτεί
    Από το μορμονοσογο που ταν πάρα πολλοί

    Στην τουαλέτα κλείστηκε και μπήκε στην Μπανιερα
    Και άρχισε να μπανιάζεται ,ένιωθε πολύ λέρα
    Έπιασαν τον Μορμόνο μας ,παράπονα ! σεκλέτια!
    Και τονε φαγουριζανε και της ουράς τα λέπια
    Πως θα το είπω ,σκέφτονταν , Πως θα τα’ ανακοινώσω

    Ότι Γοργονος έγινα ,μπορεί να τους σκοτώσω !
    Που ολο το μορμονόσογο , είναι πολύ ηθικό

    Δεν έγινε μετάλλαξη ξανά στο σόι αυτό!
    συνεχίζεται (απο τον θειο …Ιούνιος 23, 2007 στο 11:07 μ.μ

    Ο θειος Ισιδωρος

    Το νεο ομως διερευσε, το μαθαν οι Μορμόνες
    κι επηγαν και του φερανε ενα σταμνί ορμόνες
    με τα σταμνια κουβαλαγαν ορμονες απ΄τη βρυση
    κι ολες ονειρευοντουσαν πως θα τις εγαμήσει
    αλλα εις ματην τα ονειρα κι αι φρούδαι φαντασιωσεις,

    γιατι ο μορμονογόργονος που λεγονταν Θοδώσης
    ουτε στιγμη δεν εβγαινε εξω απ΄την μπανιερα
    κι ολημερις κι οληνυχτις την εβγαζε εκει περα
    Τον πλεναν τον χτενιζανε του ξυνανε τα λεπια

    στο στομα τον ταϊζανε χουρμαδες και σαλέπια
    συνεχιζεται…Ιούνιος 23, 2007 στο 11:22 μ.μ
    Ο θειος Ισιδωρος
    κι απο τον πολυ χουρμα κι απ΄το πολυ σαλεπι
    ο Θεοδωσης επαθε “Σκλύρινση κατα λέπι”,
    μια αρωστεια τρομερη, μια ανιατη ασθενια,
    και οι μορμονες παθανε ολες τους ψυχασθενεια

    κι εγιναν μελαγχολικες, παθανε α-κηδία
    κι ετσι εμαραθηκανε των μορμονών τα αιδοια!Ιούνιος 23, 2007 στο 11:39 μ.μ
    Ο θειος Ισιδωρος

    Μα τοτε εμφανιστηκε ενας πλανοδιος μαγος
    ητανε ενας γεροντας που εμοιαζε σαν τραγος
    ειχε μια φατσα απαισια σαν του Καραμουρτζούνη
    λεγαν πως παρασκευαζε το μαγικο ματζούνι,
    ματζουνι που οποιος το ’παιρνε γινοτανε περδίκι

    και λεγαν πως κατηγετο απο το Λιδωρίκι
    συνεχιζεται…Ιούνιος 24, 2007 στο 12:01 π.μ.
    Νοσφεράτος

    Και τονε εθεραπευσε δεν ητο Πια Γοργονας,
    κι ‘ ευθύς μεταμορφώθηκε εγινε Μιρμιδόνας,
    και αρχισε να κλαιγεται δια την Ιστορία,
    της Εκτης του Δημοτικού ,τραβώντας Μαλακία
    Και να κατηγορεί αισχρα τον Λιακο και Ρεπούση
    Μεχρι που τον εσκεπασε ενα ομιχλώδες πούσι,

    Και τοτες ηρθε μαγισσα με μυρα να τον ρανει,
    Κι ολοι οι Μορμόνοι γυρω του, -ητανε σ’ ενα χανι –
    θελαν να μεταμορφωθει και παλι εις Γοργονο,
    και να κρατησουν και γι αυτους λίγο ψαρισιο γόνο,
    γιατι τα ψαρια -λεγουσι-δεν γνωρισαν τον πόνο.
    Ετσι οι Μορμόνοι αφησαν την Χριστιανοσύνη,
    κι ολοταχώς προσχωρησαν εις την Γοργονοσύνη,
    Κι οπου Μορμόνος θα φανει με γενι αγριωπό
    ειναι Γοργόνος στη ψυχή ,κορμι λεπιδωτό…
    οι δε Μορμόνες ,λυγερες και που φορούν φουρά
    κατω απ’ τα φουστανια τους εχουν ψαρίσια ουρά….Ιούνιος 24, 2007 στο 12:06 π.μ.
    Ο θειος Ισιδωρος

    Αντε, και του χρονουΙούνιος 24, 2007 στο 12:11 π.μ.
    Νοσφεράτος
    Αληθώς…Aμήν

  32. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    Προπαπε δεν μπορω να γυρισω στα παλια .. Με πιάνει κατι

  33. Ο/Η Propator λέει:

    καλα τοτε, αν δεν μπορεις να μου τους φερεις τοτε δωστους τουλαχιστον αυτο το χαιρετισμο απο μενα:

    Γεια και χαρα σας λεβεντιές
    Αριστερα & Ποντος
    εχωντες οψιν τρομεραν
    εξωγηινου οντος,

    μυστακα ως ψηκτρα στιλβωτου
    μεγιστη γαμψη ρινα
    με ροθωνας ως δικανον
    ρώσικη καραμπινα,

    κι ως ψαυετε επι των οπων
    δια των χονδρων δακτυλων
    επι τον τυπον θετετε
    τον δακτυλον τον ήλων!

    Συνωστισθεντες εις καιρους
    βαθεως παρελθοντος
    ηχθη-τε-ρατογεννεσις:
    Αριστερα & Ποντος!

    Είναι βαρια ως σιδηρος
    η ευθυνη δια τους Τσετας
    ισοβαρης περιπτωσις
    μισου κιλου εκ φετας!!!

  34. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    Προπαππε Τι μου θυμισες ; Τα ταραχωδη χρόνια..
    που ταθαψα στη Μνημη μου και νομιζα Αιωνια …
    Τοτε π’επηλθε στο ΙθΙ η πλεόν αγρια Ρηξη
    Χωθηκαν και Καραμπελιακοι που μας τα εχουν Πρηξει
    κι εγινε επανασταση και εγινε της Πόπης
    και χωθηκαν αναμεσα τα μουτρα της Ευρώπης
    κι ανεκατευθη ο Στρος Καν με την Μιγαδοπούλα
    και στο Χρηματιστηριο φωναζαν: Πουλα ! Πουλα!
    και μες τη Ρηξη χαθηκε και ο Μυρμηγκολεων
    που το μισο του Μερμηγκας το αλλο μισο του Λέων

    και λενε πως του κανατε ανοσια πειράματα
    Θεε μου ! Πως μπορεσατε να καντε τετοια Πραματα
    σ’αυτοτο ερμο ζωντανο που ηταν και παρθένο ;
    και με το στομα ανοιχτο- απο τη Φρικη- Μένω….
    Αλιμονο .. Μες το ΙΘΙ υπηρξανε Κτηνοβατες
    – Υπαρχουν κατι κυριοι οπου Φοράν Γραβατες
    που ψησανε το Ζωντανο στο Φουρνο ( με πατατες)

    (Τι μου κανατε τον Ζωντανο μου Βρε; )

  35. Ο/Η Propator λέει:

    Οι ποντιοι τον φαγανε, τον νομισαν για ελαφι
    πατατες για τον Λεοντα κι ο μερμηγκας πιλαφι!
    ηπιανε βοτκα υστερα, λόζα και σλιγοβίτσα
    φωναζαν «-Ναστνταρόβια», και τοτε μες τη γλιτσα
    να πλατσουριζει αρχισε το εσωτερο εγω τους
    και τοτε πανικοβλητοι ολους τους καμαρωτους
    φωναξανε να φερουνε μπουγελα και λεκανες.

    Πιστευω θα σαρωσουμε στο φεστιβαλ στις Καννες!

  36. Ο/Η νοσφερατος λέει:

    αραγε ποιοι να σ’εφαγαν Μικρέ Μηρμηγκολέων;
    Πουχες Μητερα Μερμηγκα πατερα ειχες λέων
    κι απο μικρό σ’ανεθραψα με του Πουλιου το Γάλα
    μεχρι που ποια μεγαλωσες σαν και τα ζωα τ’αλλα
    και εγινες και στρουμπουλος κι εγινες σα Μοσχαρι
    αρνακι ασπρο και παχύ της Μανας σου ,Καμάρι
    και εκει που σε καμαρωνα και σειχα σαν Θρεφταρι
    στον Φουρνο σε κατεληξαν σαν να σουνα Οψάρι ;
    Ποιοι αργε σου κανανε τα πιο ανοσια Βίτσια
    λές κι ησουνα η Λαουρα που παιζε την Μαλιτσια
    ποιοι σε κακοποιησανε και φωναζες Βοηθεια
    και η Φωνή σου εφτανε σεεμενα ως τα στηθεια ;
    Αλιμονο .. σου ετυχαν Μαρτυρια και Πάθη
    σε σενα εκτονωθηκαν τα των Ανθρωπων λαθη
    εσενα θυσιασανε εξιλαστηριο Θύμα
    και για να σε θυμομαστε Γραφω αυτο το Ποιημα .
    Ποιοι σε Κακοποιησανε Μικρε Μηρρμηγκο λεων
    που ησουνα πανεμορφος και ησουν πειναλέων;

  37. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Πάντως αν δεν τα καταφέρει ο Νοσφεράτος (να Σου φέρει κανέναν) εντόπισα αλλού εναν εθνικολαικιστή, άλλο πράμα!!
    Επίσης, να λάβεις υπόψιν ότι έχει πουλήσει τις ιδέες της πραγματικής Αριστεράς και διαπνέεται από τις Αρχές του ..λεγκαλισμού της ρεάλ πολιτίκ και του ταξικού συμβιβασμού γενικότερα, σα το Βαγγέλη (μας) ένα πράμα.
    Και όλα αυτά τα 2, σε 1!

  38. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    Ποιοι αργε σου κανανε τα πιο ανοσια Βίτσια
    λές κι ησουνα η Λαουρα που παιζε την Μαλιτσια..
    αναγνωστα σου αρεσαν οι στιχοι; Λεω να τους κανω σλογκαν ειναι πολύ τραβηχτικοι ..

  39. Ο/Η νΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    ποιοι να σε καναν Παστουρμα ποιοι σεκαναν Στιφαδο
    και επειτα περιδρομιασαν και τραγουδουσαν Φαδο
    ποιοι Ταχα σ’εκγαμισανε Μικρε Μηρμυγκολέων ;
    (πουχες Μητερα Μερμηγκα πατερα ειχες Λέων; )

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s