The Garbage Report ( Evil Witch first anniversary )..!

Είναι σήμερα  , εκλεκτοί μου αναγνώστες , η πρώτη επέτειος  αυτού του ταπεινού ιστολογίου.  Σκουπίδια ατάκτως ερριμμένα που δημοσιεύθηκαν εδώ και έγιναν αντικείμενο προσοχής , γιούχα 🙂 και σχολιασμού από μια δράκα  ανθρώπων που οι περισσότεροι συνδέονται με δεσμούς μακρόχρονης πλέον φιλίας.

Η ταπεινότητα μου αισθάνεται ότι υπήρξε κατώτερη των προσδοκιών ορισμένων εξ αυτών ( των φίλων και σχολιαστών ) και οπωσδήποτε κατώτερη των δυσχερών περιστάσεων ας διέρχεται προσφάτως η  «πατρίς» και κάθε ένας μας ξεχωριστά.

Πολλά από τα σχεδιαζόμενα ποστ δεν έγινε κατορθωτό να ανέβουν , πολλές από τις συζητήσεις εδώ εξετράπησαν σύντομα σε γρονθοπατινάδα , σε ορισμένες περιπτώσεις ο υποφαινόμενος αναγκάστηκε να κάνει χρήση του μπαλτά , πράγμα που οπωσδήποτε δεν το τιμά ή να αναζητήσει την ησυχία του πίσω από το τοίχο του μετριασμού ( modernization ) των σχολίων , μια λύση αποτελεσματική μεν , μη  συμβάλλουσα στη λειτουργικότητα δε… 😉

Μια μικρή έκθεση πεπραγμένων :

120.000 χιτς μέχρι σήμερα

172 άρθρα σε 36 κατηγορίες με ορισμένες φιλοξενίες ( Νόσφης , Προπάπους , Προγιαγιά ) και  πάνω από 7000  συνολικά σχόλια.

Ποιητικές εξάρσεις με την αναδημοσίευση σε ξεχωριστή σελίδα του Γράμμου , την ολοκλήρωση και δημοσίευση του έπους της Μαριώς , ομοίως σε ξεχωριστή σελίδα , καθώς και τη πέραν ανταγωνισμού Καρακάξα που σήμερα ξεπέρασε τα 600 σχόλια.

Ιστορικά παραφερνάλια , φωτορομάντζα , σχολιασμός της επικαιρότητας και λογοτεχνικές μπαλαφάρες συμπληρώνουν τη θεματολογία αυτού του ασήμαντου ιστολογίου.

Ο  υπογράφων θέλει να ευχαριστήσει την Evil Bitchόλους τους σχολιαστές   που συνέβαλαν με τη δική τους προσφορά , να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του σε αρκετούς διαδικτυακούς και  εν τοις πράγμασι φίλους για την υποστήριξη , τη κριτική και τη στάση τους και να υποσχεθεί ότι , όσο ακόμα δεν θα επιβάλλεται υποχρεωτική επωνυμία στα ιστολόγια , θα συνεχίσει να ασκητεύει σε τούτο εδώ το ελάχιστο κονάκι. Μοναδική του φιλοδοξία και μέλημα να μπορεί να φτερουγίζει  , αμελητέος σπουργίτης , στο περιθώριο της μπλογκόσφαιρας.

Ως επετειακό μποναμά  θα επιχειρήσω από σήμερα  την επιστροφή στο προηγούμενο καθεστώς σχολίων ώστε να δικαιωθεί ο Αναγνώστης ο Αθηναίος , ο σεβαστός Πατέρας  , ο καλός μου Νόσφης και άλλοι αγαπητοί που συχνά ανέμιζαν εδώ τη μπαντιέρα του «απελευθερωτικού» αγώνα. Είναι προφανές ότι διατηρώ ανά χείρας , ακονισμένο και εύκαιρο το μπαλτά και ότι κάθε  νέος σχολιαστής θα υπόκειται στον έλεγχο του πρώτου σχολίου του προ της δημοσίευσης. Επιτρέπονται μέχρι και 2 λίνκια ανά σχόλιο. Σχόλια ελεύθερα λοιπόν !  🙂

This entry was posted in Αφόρητες γενικολογίες, Επέτειοι και επαίτειοι. Bookmark the permalink.

17 απαντήσεις στο The Garbage Report ( Evil Witch first anniversary )..!

  1. Ο/Η Abravanel λέει:

    Πρόσθεσε και 23 αναγνώστες μέσω GReaded όπως ο γραφών 😉

    Καλή συνέχεια οπότε, ακόμα και αν σχολιάζουμε σπάνια.

  2. Να τα κατοστήσεις προσπαθώ να γράψω, ψωφ (χωρίς πλάκα) έγραψε η γάτα ανεβαίνοντας στο πληκτρολόγιο, αλλά οι δικές μου οι ευχές είναι που πιάνουνε. Πάντα τέτοια! 🙂

  3. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    С Днем Рождения! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Увидимся

  4. Ο/Η Ενη λέει:

    Αγαπητέ Παπούλη,
    Τι λες παιδί μου, πέρασε κιόλας ενας χρόνος;
    Πότε ητανε που γράφονταν «πύρινα» κείμενα για Εκθέσεις βάθους 50ετίας, απαντήσεις-ανταπαντήσεις, θεωρητικολογίες και πολλά άλλα;
    Τώρα παρατηρείται μια τάση ολιγόλογων σχολίων, με «βαθύ νόημα».
    Σε κάθε περίπτωση ευχομαι δυναμική συνέχεια του ιστολογίου και χαιρετίζω την «τολμηρή» απόφαση να σταματήσει αυτό το μοντερνιζεισον. 🙂

    υγ. Αλήθεια αυτή η «αναμονή» για να ανοίξει το «ποστ της ποίησης» εχει καποιο ειδικό λόγο; τις περισσότερες φορές ο επισκέπτης παραιτείται της προσπάθειας. 😕

    Mε την ευκαιρία τα Αριστερά-Φιλαράκια μου, γιατί επιμένουν…….ρωσικά;

  5. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Και όμως, Ένη, πριν κανά χρόνο έτσι ξεκίνησε.
    Post ….βιωματικά, κοσμοφιλοσοφικοθεωρητικά, λογοπλαστικά και τέτοια ..ασκητικά (μη σου πω και περισσότερο).
    Μετά περάσαμε στην Ιστορική Διάσταση (η πειρατεία στη Μεσόγειο το 15ο Αιώνα και τέτοια) και πάνω που είμασταν έτοιμοι να δούμε την Ιστορία …να ζωντανεύει μέσω post και σχολίων (μάλιστα είχα κάνει και φροντιστήριοι για να μη λένε ότι είμεθα αστοιχείωτοι), ΦΕΥ, θυμήθηκε ο Παπούλης ότι είμεθα (πολιτικά) ζώα και αφού μαζικοποιηθήκαμε, ..τρέχαμε 🙂 .
    Ωραία ήταν όμως !!
    Μην κοιτάς που ο Ιστολόγος τα θεωρεί ορέα διότι νομίζει ότι κινδύνευσαν να χαλάσουν καρδιές. Αλλά αφού μερικοί(ες) μερικοί(ες) 😉 του το επιβεβαιώνουν λέγοντας ότι αισθάνονται αδελφές ψυχές (νοιώθουν το ίδιο), δεν με παίρνει να τον ..ψέξω δημοσία
    Σερσέ λα φαμ δε λέγανε;

    Άρα, φέτος τα πράγματα πάνε πιο γρήγορα και λόγος ανησυχίας δεν υφίσταται.
    Βλέπεις ότι με το καλημέρα εμφανίσθηκε post με ασκητική εσάνσ, αλλά και προσανατολισμό (τουλάχιστον).
    Ήδη (όπως παρατήρησες) πήρα τη πρωτοβουλία να τοποθετηθώ ..βιωματικά (ως προς την ..πρόσληψι) και αν δεν ήξερα ότι ελλοχέυει ο ..Προπάτωρ, Παυλιανική Κοινότητα θα τόχαμε κάνει το μαγαζί (αλλά οι ορθολογιστές πρέπει να έχουν ένα θέμα, οπότε άστο γιατί θα λειτουργήσει ..λικβινταριστικά).
    Όπου νάναι, λοιπόν, θα αρχίσουμε και τα πολιτικά και εκεί με πείρα (π΄’εον) αλλά και ενθουσιασμό, πάλι θα …τρέχουμε (τα θέματα που θα διαπρατευτούμε).
    Τραστ μι 🙂

  6. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Α!! όσο για το τελευταίο σου ερώτημα, μάλλον για τους ίδιους λόγους που ένας φίλος πρώην εκτελωνιστής , εξακολουθεί να αγοράζει συσκευές από χώρες του Σέγκεν ενώ εδώ είναι στην ίδια τιμή και πληρώνει και από πάνω τα μεταφορικά.

  7. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Αναγνώστη εκφράσου ελεύθερα. Τι θα πει ελοχεύει ο προπάτωρ; Μην κι είναι ο αίλουρος Χρηστίδης;
    (αλλά για τα περί προσλήψεων τον καιρό των απολύσεων, καλύτερα να χρησιμοποιήσεις συνθηματικά. Όπως πχ, πώς επιτυγχάνεται η θέαση του Κρεμλίνου από απόσταση και με καιρό νεφελώδη)

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Σεβαστή

    με τέτοιο μπουχό ούτε ο πύργος του Άιφφελ δε φαίνεται 🙂

  9. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Και όμως Παπούλη, η πίστις μετατρέπεται εύκολα (μη σου πω νομοτελειακά και μου πεις ότι είμαι ..θελησιοκράτης) σε βίωμα.
    Άμα το πιστέψεις (μέσα σου βαθειά που λένε) , δε, όχι το Κρεμλίνο , αλλά και την Αγιά Σοφιά (ή όποιο Ναό προτιμάει ο καθένας, τέλος πάντων) με κόκκινες καμπάνες και σφυροδρέπανο στον ιστό βλέπεις.
    Βέβαια είναι εξαντλητικό και αναγνώριση (θεσμική) μην περιμένεις με τα βιώματα (δεν βλέπεις τι σούρνουν στο ..Παύλο;;).
    Όσο για την ομίλη και τις αποστάσεις , υπάρχουν και τα ..μητροπολιτικά (δίκτυα,wifi, οπτικές ίνες κλπ)

  10. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Αναγνώστη
    Επειδή βλέπω ότι στον καιρό της ποτοαπαγόρευσης μελέτησες σκληρά, και είσαι έτοιμος περί τα βιωματικά, βεβαιώνω κι εγώ ότι ισχύει η ρήση: Δεν θα το είχα δει αν δεν το είχα πιστέψει.

  11. Ο/Η Ενη λέει:

    Aγαπητέ Αναγνώστα-Αθηναίε,

    Α ολα κι ολα, ενα πράγμα που μαθαίνει ο αριστερός πολιτικός κόσμος ειναι οτι το ιδιωτικό ειναι δημόσιο, αρα και τα καθε ειδους βιώματα ειναι…..πολιτική. (νομίζω δεν ελειψε στιγμή απο το παρόν ιστολόγιο). Το ιδιο ισχύει και για την Ιστορία κλπ.κλπ.

    Ομως σς ο,τι με αφορά η «βιωματική εμπειρία» δεν με εμπνέει και πολύ, για να τα λέμε ολα, επειδή ο «βιώνων, συνήθως τα αντιλαμβάνεται οπως εκείνος τά «βλέπει» που μπορεί ενας τρίτος να τα …..βλέπει αλλιως. Μπερδεμένη κατάσταση.

    Η συνέχεια λοιπόν ειτε ποιητικά, ειτε με αναφορές σε κατανυκτικές ενοράσεις, ειτε ορθολογικά, ειτε με διέγερση της φαντασίας, ειναι «νομοτελειακή» (ωραία εκφραση).

    υγ. Τι θα πει «λικβινταριστικά»; Μηπως χρειάζεται να κάνω φροντιστήριο;

  12. Ο/Η papoylis λέει:

    Όρμα Αναγνώστα :

    ευκαιρία να επιδείξεις τη Μ.Λ. σου παιδεία 🙂

  13. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ένη είναι πολύ ..κακό πράγμα. Όταν κάποιος λέει ότι «λειτουργείς λικβινταριστικά» σημαίνει ότι ο τρόπος ..λειτουργίας σου είναι διαλυτικός σε αυτό που συμμετέχεις και μάλιστα διαλυτικός με τη χημική σημασία (αποδομείς τα στερεά μέχρι ..υγροποίησης).
    Σκέψου τους παλαιοΠασόκους στο opengov και θα καταλάβεις 🙂
    Το παραπάνω ισχύει για τη χρήση ως προς τους «αντικειμενικά λειτουργούντες» έτσι (πλανημένους, επιρρεπείς κλπ κλπ).
    Στην πραγματικότητα ελλοχεύουν (*) , στο διηνεκές, οι «λικβινταριστές» από τη Β’ Διεθνή οι οποίοι ΣΚΟΠΙΜΩΣ τα έκαναν όλα αυτά, αφού ήθελαν να διαλύσουν το υποκείμενο (ένα είναι το υποκείμενο) και να διατηρήσουν την αστική «νομιμότητα», δηλαδή το ιμπεριαλιστικό (ανωτάτου σταδίου στάτους κβο).
    Θλιβερά τέτοια απομεινάρια βλέπουμε και στις μέρες μας και αν δεν με πιστεύεις ρώτα και τα …φιλαράκια σου 🙂

    Τώρα, εγώ θυμάμαι ότι το «ιδιωτικό είναι πολιτικό» το λέγαν οι φεμινίστριες και κάποιοι εισοδιστές (στα ..εναλλακτικά κινήματα). Ενίοτε οι δεύτεροι για να επωφεληθούν , αλλά συνήθως δεν τους έβγαινε
    Σε ΜΛδες, παντός τύπου, που λέει και ο Παπούλης, γενικώς, δεν ήτο σόφρον να πεις για αυτοδιάθεση του σώματος της της γυναίκας (τους) ως defacto βήμα για την απελευθέρωση της Κοινωνίας, αφού το προσωπικό είναι δημόσιο , άρα πολιτικό κλπ κλπ.

    (*) (παρεμπιμπτόντως εγώ το Χρηστίδη τον θυμάμαι ως μπακαπ του Στεργιούδα και τον βάζανε στα μπέναλτυ καθότι στις εξόδους δεν ..ελόχευε καλά)

  14. Ο/Η papoylis λέει:

    Και προς κα Ένη

    Λικβινταρισμός από το liquid , όπου διαλύεται , υγροποιείται αυτό το ένα ( που είν’ το κώμμα ) 🙂

    Αναγνώστα ο Χρηστίδης είναι πολύ παλαιότερος του Στεργιούδα , όταν στη τελευταία φάση της καρριέρας του ήρθε στην ΑΕΚ. Υπήρξε ένας από τους καλύτερους τερματοφύλακες ( ίσως ο καλύτερος ) που πέρασαν από το ελληνικό ποδόσφαιρο , δεινός εκτελεστής των εκτελεστών τηςε εσχάτης των ποινών και με εξαιρετικές εκτινάξεις. Υστερούσε όντως λίγο στις εξόδους , αλλά στις καλές του ακόμα και σε αυτή τη δραστηριότητα υπήρξε σαφώς ανώτεροες του Στεργιούδα. Τώρα που επιστρέφει ο προπάπους , ως ειδήμων θα σου απαντήσει δεόντως 😉 🙂
    ( πώς σου φαίνεται όμως ότι είσαι χανουμάκης 🙂 )

  15. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    1. Δεν ξέρω αν μιλάμε για άλλο Χρηστίδη (κάτι σαν τον Αρτεμίδωρο δηλαδή που διάφοροι μπερδεύουν αυτόν που πήγε από εξάντληση με τον άλλον που πήγε από φωτιά), αλλά το 1976-1977 στον προημετελικό του ΟΥΕΦΑ η ΑΕΚ έπαιζε με την QPR από την οποία είχε χάσει 3-0 στην Αγγλία και την κέρδισε στην κανονική διάρκεια με 3-0 έχοντας τερματοφύλακα το Στεργιούδα.
    Μετά την ..άκαρπη παράταση, ακολούθησε η διαδικασία των πέναλτυ, όπου έγινε αλλαγή και στη θέση του Στεργιουδα μπήκε ο Χρηστίδης, ο οποίος με τις αποκρούσεις του έστειλε την ΑΕΚ στον ημιτελικό.
    Εκεί συνάντησε την Γιουβέντους (της εποχής καντενάτσιο) και πάλι έπαιξε ο Στεργιούδας.
    Φρονώ επειδή έπαιζε ο Μπέτεγκα , ο οποίος ήταν ικανότατος στις κεφαλιές, καθώς και στα ..μπασίματα που κατέληγαν σε τετατέτ και ΑΡΑ χρειαζόταν καλός τερμοφύλακας στις εξόδους 😉
    Τελικά έφαγε 4 έξω και 1 μέσα και αποκλείστηκε.
    Παρεμπτιμμπτόντως, στον τελικό (νομίζω ήταν 2) που ακολούθησε έπαιξε με Ισπανούς (ΑΘλέτικο) όπου τόριξε στο κα(ν)τενάτσιο και στην καθυστέρηση και αναγκάστηκε ο Διακογιάννης να αναφωνήσει κάτι σε «Ε όχι κύριε Μπενέτι, δεν υπάρχει διαιτητής να τον πετάξει έξω;;»

    2. Όχι δεν είμαι ΑΕΚτζής. Αυτά τα θυμάμαι γιατί ήταν η πρώτη φορά που με αφήνανε να δω τηλεόραση μέχρι «αργά» (τους αγώνες) και γιατί ήταν η αρχή στο να σταματήσω να συμπαθώ το Αγγλικό ποδόσφαιρο (άκου ,,κουήν’ς παρκ ρέηντζερς).
    Αποτέλεσμα αυτού ήταν ότι στο σχολείο εγκατέλειψα την ομάδα «Κανονιέρηδες» και ..μεταγράφηκα στην Δυναμό Μαρασλείου (σοβαρά, την ονόμασαν έτσι κάποιοι συμμαθητές που τα μεγαλύτερα αδέρφια τους ήταν στην ΚΝΕ) 🙂

  16. Ο/Η papoylis λέει:

    ..καλά που δεν την ονόμασαν Λοκομοτίφ ή Ερυθροό Αστέρα 🙂

  17. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Αναγνώστη είσαι πολύ μικρός για να θυμάσαι τον αίλουρο Χρηστίδη. Ήταν στη σκιά του Οικονομόπουλου (άτιμο ΠΟΚ) και όχι του Στεργιούδα, από τον οποίον (Οικονομόποιυλο) ήταν κλάσεις ανώτερος. Χρειάστηκε δε να γίνει ρόμπα ο Οικονομόπουλος στο Βελιγράδι (Τσερβένα Ζβέζντα παπούλη, αν το προφέρω σωστά) για να πάρει τη θέση του στην εθνική. Και μη μου μιλάς για τον αίλουρο. Δέκα χρόνια τον είχα να κρέμεται πάνω απ΄το κρεβάτι μου (σε φωτογραφία), ο Αρτεμίδωρος ούτε μπάζα μπροστά του. Ουφ! εκδηλώθηκα……

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s