Ευχές σε ήχο πλάγιο…

Το σχεδίαζα μέρες τώρα , εκλεκτοί μου αναγνώστες , τούτο το ατόπημα. Γνωρίζοντας ότι σαν σήμερα , προ αμνημονεύτων , ήρθε στη ζωή ένα εντελώς ιδιαίτερο ανθρώπινο ον  , με το οποίο με συνδέει μια  ( μέχρι τώρα σύντομη αλλά αδιάσειστη φιλία ) προσπαθούσα να ανασυντάξω ψυχήν τε και πνεύμα για να του αφιερώσω ένα ποστ γενέθλιο…

Σκέφτομαι πόσο δύσκολο είναι να μιλήσεις για ένα ανθρώπινο ον. Οποιοδήποτε ανθρώπινο ον…. Πόσο ελλιπής , πόσο μερική μπορεί να είναι η αντίληψη μου  για κάθε ανθρώπινη ύπαρξη και ακόμα περισσότερο για εκείνες  τις υπάρξεις με τις οποίες συνδέομαι με δεσμούς φιλίας. Φαίνεται οξύμωρο το σχήμα ( εκ πρώτης όψεως ) αλλά σκεφτείτε , καλοί μου αναγνώστες , ότι η εγγύτητα ενέχει παγίδες , συμπάθειες και ανοχές , δημιουργεί πολώσεις , παράγει εντάσεις και δυσχέρειες , κοντολογίς θολώνει την εικόνα… 😉

Με το καλό αυτό φίλο γνωριστήκαμε πρώτα στο διαδίκτυο ως σχολιαστές  σε διάφορα ( και κυρίως ένα ) ιστολόγια . Γραφή ιδιότυπη ( σχεδόν αραμαϊκή  🙂 ) , εμμονές ,  τάσεις επιστροφής σε εποχές  ( οπωσδήποτε ) αξέχαστες , κοινές εμπειρίες , παράλληλες ως ένα βαθμό πορείες και διαφορετικές ( σήμερα ) καταλήξεις.

Στη συνέχεια γνωριστήκαμε από κοντά. Η χημεία , οργανική και πανίσχυρη , επικράτησε από τη πρώτη στιγμή. Φιλοξενία ,  συζητήσεις , άλλες εξίσου σημαντικές γνωριμίες … εκ των ενόντων πορευτήκαμε , κοινός ο έρως για τις μελιτζάνες 🙂 🙂

Ρεφενέ και με τα υπάρχοντα ,  κουβαλώντας ο καθένας τις εμμονές του , το παρελθόν και τις δυσκολίες του . Και προπάντων ειλικρίνεια , αντιπαράθεση  ( οξεία κάποιες φορές )  αλλά με κίνητρα σαφή και οπωσδήποτε έντιμα.

Συμπλεύσαμε και συγκρουστήκαμε για να φτάσουμε μέχρις εδώ . Επίδικο  ασυμβίβαστο , παρελθόντα ιστορημένα αποσπασματικά και επομένως γεμάτα κενά . Κενά χαίνοντα που δύσκολα γεφυρώνονται . Και μια σημαντική ειδοποιός : Εκείνος  πολιτικό ον μέχρι τα ακροδάχτυλα με εμπλοκή και πείρα απροσμέτρητη , με  κίνητρο και πεποιθήσεις ισχυρές , έτοιμος να πιστέψει και να υποστηρίξει  , η αφεντομουτσουνάρα μου στη δυσπιστία και την άρνηση ,  στον ομφαλοσκοπικό μου αυτοσαρκασμό δοσμένος , έτοιμος να εμέσσω επί δικαίων και αδίκων τις αμφιβολίες , το σαρκασμό και την στομαχική μου ( σχεδόν ενστικτώδη )  απαξία.

And yet , αυτή η σχέση λειτουργεί  με ένα τρόπο ανεξήγητο : Τα βάρη έχουν εγγραφεί , τα πληρεξούσια ανέκκλητα . Έτσι έρχομαι σήμερα εδώ να του αφιερώσω αυτά τα λίγα λόγια , αφού στα προηγούμενα του γενέθλια δεν διέθετα ( τότε ) αυτό το ελάχιστο βήμα για να μπορώ να τιμώ  ( με την ένδεια  μου ) αυτούς  που πραγματικά αξίζουν…

This entry was posted in Από σταβέντο, Αφόρητες γενικολογίες, Επέτειοι και επαίτειοι, Σταλίες - εκτελωνισμοί, Φυσιογνωμίες. Bookmark the permalink.

26 απαντήσεις στο Ευχές σε ήχο πλάγιο…

  1. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Νά ‘σαι καλά ρε συ @Παπς
    Μπορεί κάποιες φορές να σου καταλόγισα πως υπήρξες ακριβός στα πίτουρα, το σίγουρο όμως είναι πως είσαι πάντα πανάκριβος στα δώρα, αδερφέ μου.
    Ιδίως σ αυτά.
    Για σήμερα, προτιμώ να σκέφτομαι ότι οι προσωπικές συγκλίσεις, συχνότατα προαναγγέλουν συλλογικές συμπαρατάξεις, όσο κι αν τα επιφανόμενα για άλλα μιλούν.
    Και πάντως, είναι στο τέλος-τέλος αυτές που μετράνε….
    Απλώς, καμιά φορά συμβαίνει
    «…. οι συγκυρίες,
    σεμνές σαν κυρίες,
    (να) χαλούν ευκαιρίες…»
    (Το θυμάσαι το δίστιχο;)

  2. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Και γω παπού να του ευχηθώ από εδώ, Χρόνια Πολλά και Αξιοβίωτα.
    Τόσα όσα χρειάζονται για να γράψει κείμενα που να τα κατανοούμε και μεις οι αναγνώστες της SportDay και της Espesso.

  3. Ο/Η papoylis λέει:

    Όχι ρε Βάγγο , δεν το θυμάμαι το δίστιχο , ο δύστυχος 🙂

    Σίσσε 😉 🙂

  4. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Αν και δεν έχω πιει καφέ μαζί του, όντας βέβαιος πως αξίζει τον κόπο να παρακάμψω τη φόρμα και να δω την ουσία (*), για αυτό και διαβάζω πάντοτε επιμελώς και , θα τολμούσα να πω, …διεισδυτικώς τα σχόλιά του ( πολλές φορές το βράδυ) ,και όπως έχω ..επανατονίσει, δεν έχω μετανοιώσει 😉 🙂 .

    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα 🙂

    (παρακαλώ να σημειωθεί για τους υπόλοιπους ότι μέσα σε όλα τα άλλα είμαι και ..αντιφορμαλιστής)

  5. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Υγεία και μακροημέρευση! Εμπιστευόμαστε τα λοιπά στο χρόνο 😉

  6. Ο/Η Προγιαγιά λέει:

    Χρόνια Πολλά και Εξαιρετικά Καλά!!!!!
    (Βάλε, αν ευκαιρείς και ένα λινκ με το δύστυχο το δίστιχο γιατί το σχετικό άρθρο σου μού το είχαν δώσει τυπωμένο και δεν το βρίσκω στο διαδίκτυο).

  7. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Από καρδιάς αντεύχομαι, @Μαυροπρόβατε.
    Να μακροημερεύουμε, νάχουμε τουλάχιστο ο καθένας (και να μπορούμε να απολαμβάνουμε) κανέναν αντίπαλο της προκοπής….

    @Αναγνώστη, λες κάπου
    «…Αν και δεν έχω πιει καφέ μαζί του..»
    Μ@λ@κία μας, αμφοτέρων
    Το κατ εμέ, δεσμεύομαι «από Σεπτέμβρη» να το κυνηγήσω πάση δυνάμει….
    Νάσαι καλά

  8. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Σίσσα μας, θυμάμαι τώρα δα το πρώτο ευεργετικό σοκ που μου είχες προσφέρει στα πρώτα διαδικτυακά μου μπουσουλήματα, με την αναφορά σου σε χρόνια παλαιότατα, Αμφιθεάτρων κλπ κλπ.
    Επίτρεψέ μου λοιπόν, στις ευχαριστίες για τα «χρόνια πολλά»
    -και (κυρίως) αξιοβίωτα-,
    να προσθέσω και τις παλαιόθεν χρωστούμενες…

    Αγαπητή @προμήτωρ, από βάθους καρδίας ευχαριστώ σας,
    ιδίως για κείνο το «Εξαιρετικά καλά»
    Περί δε το δύστυχον δίστιχο, ιδού το το αιτούμενον:
    http://www.athina984.gr/node/16794

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάγγο

    χαλάρωσε μη μου πάθεις τίποτα από τη συγκίνηση

  10. Ο/Η Left G700 λέει:

    Να ευχηθούμε κι εμείς Χρόνια Πολλά και Καλά στον εορτάζοντα!

    (Αλλά λιγότερες παρενθέσεις ρε γμτ! 😉

  11. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Βαγγέλη
    (αν και καθυστερημένα)-λόγω δύσκολης συγκυρίας στο Αθηναικό καμίνι-, βρίσκω την ευκαιρία (επιτέλους)
    αγαπητέ μου, να σου ευχηθώ (από καρδιάς ), Χρόνια πολλά ,καλά , πάντα δημιουργικά (όπως έχεις συνηθίσει το κοινό σου και τους φίλους ) και ευτυχισμένα!

    Να σου υπενθυμίσω δε, πως όταν (που δεν θα αργήσει) ξαναπεράσεις (το ποτάμι 😉 ),η θέση του στρατηγού του ..Πυροβολικού σε περιμένει, …αυτοδίκαια! 😉 🙂

  12. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Καλώς ‘τονε και τον @Νικάλφα. Από καρδιάς σ ευχαριστώ
    (Θύμισέ μου μόνο καμιά φορά κατ ιδίαν να σου πω για τις εντυπώσεις μου όταν πρωτόμαθα εκείνο το ανεστραμμένο της πορείας σου σε σχέση με τη δική μου. …)

  13. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Β.Δ.Καργούδη,

    Δηλαδή, στον Νικάλφα ευχαριστίες από καρδιάς, κι οι Λέφτηδες στα …τσακίδια; Σκύλα μάς γέννησε εμάς;

    Τα λέμε (αλλά να τα λέμε σε όλους, ε; 😉 )

  14. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Παραδέχομαι την δια παραλείψεως πατάτα μου,
    καλά μου φιλαράκια @Λέφτηδες,
    αλλά
    *τις (θερμότατες) διαθέσεις μου για σας και το κονάκι σας τις ξέρετε με το νι & με το σίγμα,
    ήδη από τον καιρό που πρωτοδιάλεξα
    (και πια μ αρέσει όλο και πιο πολύ)
    να περνάω τόσο συχνά απ το δικό σας το κονάκι, και να τα λέμε με τον δικό μας ιδιαίτερο τρόπο που μαζί τον φτιάξαμε, και
    *τις έτσι κι αλλιώς τυπικές ευχές (για τις οποίες ξαναευχαριστώ) & τις ανταποδοτικές ευχαριστίες,
    έχουμε την ευκαιρία να τις ξεπερνάμε μεταξύ μας σαν «υποχρεώσεις»,
    στην τόσο ενδιαφέρουσα κουβέντα που εξελίσσεται στο στέκι σας με τα τελευταία
    (εξαιρετικά εύστοχα) ποστς…
    Νάστε καλά

  15. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Β.Δ.Καργούδη,

    Να διευκρινίσουμε (όχι για σένα, αλλά για τυχόν «καλοθελητές» -ξέρεις, τα λέω στην πεθερά για να τ’ ακούει η νύφη…) ότι το σχόλιό μας ήταν 100% αστείο πείραγμα και 0% ουσία.

    Τα λέμε

  16. Ο/Η Left G700 λέει:

    Α, κι ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

  17. Ο/Η Ενη λέει:

    Σ’ αυτό το «αφιερωμένο εξαιρετικά «ποστ του Παπουλη, να προσθέσω κι εγω τις απο καρδιάς ευχές μου στον Βαγγέλη για τα γενέθλια του.
    Χρόνια Πολλά Βαγγέλη να εισαι πάντα καλά και μαχητικότατος οπως πάντα (που πολλές φορές φέρνεις κάποιους σε πολύ δύσκολη θέση να σου αντιπαρατεθούν), με εξοχους σχολιασμούς και απο απόψεως πολιτικης σκέψης αλλα και γνωστικού αντικειμένου.
    Σου ευχήθηκα και αλλου (στην Καλύβα σήμερα) αλλά δεν……με προσέχεις. 🙂

  18. Ο/Η nikiplos λέει:

    Εύχομαι ολόψυχα,
    χρόνια πολλά, μακροημέρευση και … πολλές … εμμονές στον αγαπητό κον Καργούδη!!!
    Γιατί τούτες τις μέρες εκλείπουν εκείνοι που έστω και διαισθητικά «ομφαλοσκοπούν» (α ρε Τεύκρο – Παππούλη) σε παλαιότερες εμμονές κάτι που σε εμένα τουλάχιστον είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον σαν διαδικασία, καθώς ως «νεώτερος» δεν θήτευσα σε θέσφατα παλαιότερων δεκαετιών (ιδίως σε εκείνα που εκφέρονταν στις αρραγείς τότε τάξεις της Αριστεράς).

  19. Ο/Η papoylis λέει:

    Νίκιπλε :

    ουδέποτε ιστορικά η ελληνική αριστερά υπήρξε αρραγής 😉

    Τώρα τελευταία δε ακόμα περισσότερο.

    Οι ραγάδες οι κιρσοί και ο φλεβίτης υπήρξαν ανέκαθεν ενδημικά στην αριστερά νοσήματα , αν αντιλαμβάνεσαι τι λέω και πέραν του λογοπαιγνίου 🙂

  20. Ο/Η suigeneris λέει:

    ρε Βαγγέλη, μιας και στα μέρη μου η γιορτή κρατάει ~40 μέρες, ας αποστείλω κι εγώ τις ετεροχρονισμένες αλλά ειλικρινείς ευχές μου..!

  21. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Νάσαι καλά ρε @Σούη….ακριβοθώρητε
    Και άμποτε να αξιωθούμε να σε δούμε κι απ τα δικά μας τα μέρη, φίλτατε…

  22. Ο/Η Propator λέει:

    Με σημαντικη καθυστερηση λογω της περιοδειας μου στην επαρχια επιθυμω να ευχηθω κι εγω με τη σειρα μου στον κ. Καργουδη καλη υγεια, ευ-τυχη-α, μακροημερευση και …δροσια το καλοκαιρι (το χειμωνα ζεστη).

    Πολυχρωμος κι Εντυχισμενος!

  23. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Νάσθε και υμείς καλά Προπάτωρ, να δροσίζεσθε (το καλοκαίρι), να δημιουργείτε, και να μας εμπνέετε

    ΥΓ Μετά την Ανάληψιν, η Επανεμφάνισις πότε εορτάζεται;

  24. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Επίσης καθυστερημένος λογω περιοδειας μου σε πιο ζεστα μέρη (του κατω κόσμου) και επσιτροφής (πηγενελα ) ευχες πολλές στον Φιλτατο και αγαπητοτατο Β. Δ. Καργουδη .

  25. Ο/Η Ενη λέει:

    Τυπικότατος ο Βαγγέλης, απάντησε ευγενικά σε ολους που του ευχήθηκαν, με εξαίρεση τις δικές μου ευχές που εμειναν……..αναπάντητες εκει σε μια άκρη……….
    Γεια σου Βαγγέλη.

  26. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Καλή μου @Ένη, τη (συντετριμμένη) συγγνώμη μου, και φυσικά
    τις (άπειρες & από καδιάς) ευχαριστίες μου

    @Νόσφυ μου, εσύ νάσαι καλά, όπου και νάσαι, κι από τυπικότητες μεταξύ μας….
    Τις (επίσης ειλικρινείς) ευχαριστίες μου για τις ευχές….

Σχολιάστε

