Ανταπόκριση από το μέτωπο…

Αναβαθμίζεται σε ποστ σήμερα , καλοί μου αναγνώστες ένα σχόλιο του Προπάπου σε προηγούμενο άρθρο αυτού του ιστολογίου. Στο σχόλιο του αυτό ο Σεβαστός μου Πατέρας μεταφέρει την «εμπειρία»  του από τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας που λαμβάνουν χώρα στο κέντρο της Αθήνας αυτές τις μέρες.

Όπως πάντα σύνταξη και ορθογραφία παρέμειναν στην αρχική τους μορφή….

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ

Ανταποκριση απο το μετωπο

Μετα το συγκλονιστικο βιντεο με τον Αντωνακη ενοιωσα το χρεος «της ανθρωπιας και της αγαπης» να μου κτυπαει την πορτα, ως εκ τουτου μου ηταν αδυνατο -αγαπητοι μου αναγνωστες, που λεει και ο Παπουλης- να μην σπευσω στο Συνταγμα οπου βιωσα μοναδικες στιγμες … «συνειοσφορας στον πονο του αλλουνού»!
Για την μορφολογια ενός σημαντικου κοματιου του πληθους των «Αγανακτισμενων Ελληνων Αντιμνημονιακων» (ΑΕΑ) –είναι αληθεια ότι- μας ειχε προϊδεασει η Ανιτα Πάνια αλλα μου ηταν αδυνατο να φανταστω το ευρος αυτου του τμηματος της Ελληνικης κοινωνιας!
Μια παρεμπιπτουσα παρατηρηση του φαινομενου αφορα στις οδοντοστοιχιες των ΑΕΑ η οποιες, κατά ανταλαγη χαμόγελων επιτυχιας μεταξυ των, προσιδιαζε με μαυρη αστραπη!
Αυτοματως μου ηλθε στο νου η εξαγγελια της κυβερνησης για την απελευθερωση των επαγγελματων και συγκεκριμενα αυτης του Οδοντογιατρου: Θα μπορουσανε θαυμασια οι μισοι Ελληνες να αποροφηθουνε επαγγελματικα ως οδοντογιατροι και με έναν τροχο να τροχιζει ο ενας τα δοντια του αλλου!

Κατά τα αλλα υπηρχε μεγα παλομενο πληθος το οποιο διατρανωνε τις αποκρυσταλωμενες αποψεις του και τα οριμα αιτηματα του!
Χαρακτηριστικο κλου τα χιλιαδες φασκελα τα οποια ειχαν σαν παραληπτη την Βουλη των Ελληνων.
Το γαστριμαργικο κυριαρχουσε αφου ντελιβεραδες εθελοντες μετεφεραν συνεχως ταπερ με σπιτισια φαγητα μαγειρεμενα από αδουλωτες Ελληνιδες νοικοκυρες αλλα το κυριως μενου ηταν κοματια ψωμι σε μορφη αντιδωρου και τελαρα με ντοματες και φρουτα.
Για τους πιο καλοφαγαδες υπηρχαν τα δεκαδες καροτσακια με τα σουβλακια και τα λουκανικα!
Οι διαρκεις επιτροπες εργασιας συνεδριαζαν ακαταπαυστως με τη συμετοχη όχι περισσοτερων από 5-10 ατομων υπο τα αγρυπνα βλεματα των συνεχως εναλλασομενων περιπατητων.
Ολιγομελεις παρεες με κιθαρες και κιθαρες και τζετζερεδες, καθισμενοι εν κυκλω στο γκαζον των παρτεριων, επαιζαν και τραγουδουσαν επαναστατικα και λαϊκα ασματα!
Εγχρωμοι μεταναστες μικροπωλητες πουλουσαν την πραματια τους, από βιοχλαπατσα την οποια πετας στην οθονη της TV προκειμενου να σου φυγει το στρες της αγανακτησης, μεχρι λέιζερ με τα οποια ο αγανακτησμενος λαος στοχευε το κτηριο της βουλης το οποιο ειχε μετατρεψει σε ένα τεραστιο ψηφιδωτο!

Σε μικρη αποσταση από την αγανακτησμενη πλεμπα και συγκεκριμενα στα προπυλαια διεξηγετο ταυτοχρονως και η συγκεντρωση των «Αγανακτησμενων πρυτανεων» των εκπαιδευτικων Ιδρυματων της χωρας η οποια ηταν επισης ιδιετερα μαζικη και μαχητικη!
Το μορφολογικο –είναι αληθεια ότι- αλλαζε σε σημαντικο βαθμο χωρις ωαστοσο να εκλειπουν παρεες σε …λουκ «Βαμβακουλα»!
Στην εν λογω συγκεντρωση απηυθυνε θερμο αγωνιστικο χαιρετισμο και ο αγωνιστης της αριστερας και της δημοκρατιας Μικης Θεοδωρακης (στην Θεσσαλονικη ακουσα ότι παρευρεθη και απηυθυνε αντιστοιχο χαιρετισμο ο Ανθιμος)!

Η κυριαρχη ιδεα που επικρατουσε παντου ηταν ότι για την καταντια μας (εκτος από τους πολιτικους), «φταινε οι ξενοι» (Τροϊκα κλπ) !!!
Αλλωστε αυτό ακριβως υποδηλωνε και ο εντυπωσιακος αριθμος των …γαλανολευκων (σημαιων) τις οποιες το πληθος των αγανακτισμενων ανεμιζε υπερηφανα!

Γενικως η ολη ατμοσφαιρα θυμιζε κατι από Παρισινη κομουνα, παζαρι του Σχιστου και Θεσαλλικη ζωοπανηγυρη!

Η αισθηση που αποκομισα είναι ότι αυτό το τουρλουμπουκι δεν θα εκτονωθει ευκολα και ότι θα σηματοδοτησει εξελιξεις οι οποιες εκτιμω ότι θα είναι πολύ δυσαρεστες!
Είναι προφανες ότι ο ΓΑΠ μετα τις πρωτες πανηγυρικες πιρουετες (e-gov, υπουργικα συμβουλια με συνηγορο του πολιτη και αρχιεπισκοπο, αντικαπνιστικο νομο, δια βιου μαθηση και αλλλαι δικαιοπραξιαι) με τις οποιες εκανε την εισοδο του στην διακυβερνηση της χωρας ξεμεινε γρηγορα από ενεργεια, σταματησε να ποδηλατει και σαβουρντιστηκε φαρδυς-πλατυς παραδιδοντας τη χωρα στις μαζες!

Το παρδαλο λεφουσι των αγανακτησμενων αντιμνημονιακων εχει ηδη βγαλει την ετυμηγορια του: «Φταινε η ξενοι», και καμια από τις πολιτικες δυναμεις του τοπου δεν φαινεται διατεθειμενη και ικανη να το αναχαιτησει!
Η κυβερνηση …παρεδωσε το πνευμα και η αξιωματικη αντιπολιτευση βρισκεται στα χερια των εθνικοπατριωτικων δυναμεων!
Η αριστερα είναι αυτή που ηταν παντα: αυτιστικη.

Σε ένα διεθνες περιβαλλον που γινεται ολοενα και πιο ανταγωνιστικο η χωρα επιστρεφει με τον πιο τραγικο τροπο στην εσωστρεφεια, τον απομονωτισμο και την αυτοχαρακωση.

Και ο …θεος να βαλει το χερι του.

This entry was posted in Διαχρονικά επίκαιρα, Προπάπους. Bookmark the permalink.

110 απαντήσεις στο Ανταπόκριση από το μέτωπο…

  1. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Ευτυχως η αντικειμενικοτης ειναι το προσον σας κυριε Προπατορ. Μονο που εκει περι του Ανθιμου τη κανατε τη κουτσουκελα. Δε πηγε ουτε να χαιρετισει ουτε να μυρισει. Κατα τ’ αλλα ευτυχως ξαναλεω εισασθε αντικειμενικος. Γιατι φαντασου να μην ησασταν! Τι ειχατε να σουρετε στους απλυτους που τολμουν να χαλουν τη χαχολικη νιρβανα σας.!

  2. Ο/Η bernardina λέει:

    «Γραφικοί πολιτευτές του χτες και του σήμερα

    Ορισμένες φορές στην πολιτική ιστορία της Ελλάδος εμφανίστηκαν κάποιοι πολιτευτές, οι οποίοι ζήτησαν την ψήφο του εκλογικού σώματος. Μόνο, που είτε το παρουσιαστικό τους είτε το πρόγραμμά τους ή ακόμα και το ίδιο τους το ύφος μαρτυρούσε πρόσωπα πρόσφορα για πλάκα. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν σήμερα λησμονηθεί, άλλοι πάλι εξακολουθούν να μνημονεύονται και, βέβαια, υπάρχουν και οι νεότεροι εκπρόσωποι αυτής της παραδοσής μας.
    Αξίζει, νομίζω, να θυμηθούμε ορισμένους από αυτούς τους πολιτευτές, οι οποίοι σκόρπισαν το γέλιο την εποχή τους και έγιναν στόχος σκωπτικών σχολίων, χωρίς απαραίτητα να λένε ασυναρτησίες.
    ΑΡΜΑΝΔΟΣ ΔΕΛΑΠΑΤΡΙΔΗΣ : Η αλήθεια είναι, ότι ουδέποτε πολιτεύτηκε το συγκεκριμένο πρόσωπο αλλά λειτουργούσε ως δυνάμει υποψήφιος πολιτικός και για το λόγο αυτό τον περιέλαβα στην παρούσα ανάρτηση. Το πραγματικό του όνομα ήταν Τηλέμαχος Νταλάκας και καταγόταν από τη Μικρά Ασία, απ’ όπου και κατέφυγε η οικογένειά του στη Μυτιλήνη, για να γλυτώσουν από τους διωγμούς των Νεοτούρκων. Εκεί εργάστηκε για μερικά χρόνια ως υπάλληλος σε συμβολαιογραφείο, μέχρι που κάπου σε ηλικία 30 ετών αποφάσισε να κατέβει στην Αθήνα. Ήταν τα μέσα της δεκαετίας του ’20, όταν ο εν λόγω κύριος εμφανίστηκε στην Πλατεία Συντάγματος και άρχισε να αγορεύει. Συστήθηκε ως ο πρόεδρος του κόμματος των κυανολεύκων και το πρόγραμμά του περιελάμβανε τη σύσταση υπουργείου έρωτος αλλά και την κατάργηση των συρματοπλεγμάτων, που περικύκλωναν τότε το Δαφνί, «διότι δεν επιτρέπεται να υπάρχoυν Έλληνες διαβιoύντες εκτός συρματoπλέγματoς». Ο κόσμος των κεντρικών καφενείων της Αθήνας έκανε απίστευτο κέφι μαζί του, το οποίο, όμως, δεν ξεπερνούσε τα όρια της ευπρέπειας. Μάλιστα, την εποχή της ακμής του, ο Αρμάνδος Δελαπατρίδης συντηρούνταν από πλουσίους των Αθηνών, οι οποίοι όχι μόνο του δάνειζαν κομμάτια από τη γκαρνταρόμπα τους αλλά και τον μετέφεραν στις οικίες τους, όπου παρουσία των φίλων τους τον παρότρυναν να αγορεύσει. Η φήμη του, όμως, δεν άργησε να σβήσει και ο Αρμάνδος Δελαπατρίδης έζησε ξεχασμένος απ’ όλους για αρκετά χρόνια στο Δαφνί έως το θάνατό του το 1960.
    ΜΑΡΙΚΑ ΠΑΛΑΙΣΤΗ : Όσοι έζησαν τη δεκαετία του ’60 στην Αθήνα και ενημερώνονταν για τα πολιτικά δρώμενα, δεν θα έχουν ξεχάσει τη Μαρικα Παλαίστη. Επρόκειτο για μια γυναίκα μέσης ηλικίας με παρουσιαστικό, όμως, που θύμιζε γυναίκα τρίτης ηλικίας, απόρροια του ατιμέλητου της εμφάνισής της. Ηγούνταν του Ανεξάρτητου Δημοκρατικού Κόμματος Ελληνίδων σε μια εποχή, που η ψήφος των γυναικών ήταν ακόμα πρόσφατη. Έκλεινε αίθουσες για τις ομιλίες της και αυτά, που έλεγε, δεν ήταν καθόλου γραφικά. Το πρόβλημα ήταν το σουλούπι της αλλά και ο όλος αέρας της, που πρόδιδε φευγάτο άτομο. Οι αίθουσες, στις οποίες μιλούσε, γέμιζαν ασφυκτικά, όχι, όμως, από ψηφοφόρους της αλλά από πλακατζήδες, που δε δίσταζαν να κουβαλούν ολόκληρους λαχανόκηπους μαζί τους με στόχο την επίδοξη πολιτεύτρια.
    ΠΕΤΡΟΣ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑΣ : Πριν το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967, ο εν λόγω πολιτικός δεν ήταν καθόλου μα καθόλου γραφικός. Απεναντίας, ήταν επιεικώς επικίνδυνος για την πολιτική ζωή της χώρας, αφού δεν είχε διστάσει να συμπλεύσει με το Παλάτι σε αρκετές από τις αντισυνταγματικές ενέργειες του τότε Βασιλέως Κωνσταντίνου. Το καλοκαίρι του 1965, όντας Υπουργός Εθνικής Αμύνης, είχε παίξει σημαντικό ρόλο στη διάσταση μεταξύ του τότε Πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου και του τότε Βασιλέως Κωνσταντίνου του Β’. Φυσικά, ο ρόλος του φανερώθηκε αμέσως και ο εν λόγω πολιτικός στιγματίστηκε και τούτο φάνηκε κατά τη Μεταπολίτευση, όταν επεχείρησε να πολιτευτεί ως βασιλόφρων, σε μια εποχή, όπου είχε, πλέον, κριθεί η τύχη του εν λόγω θεσμού στην Ελλάδα. Οι προεκλογικές του συγκεντρώσεις καλύπτονταν από συνθήματα, τύπου «ΠΕΤΡΟ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΣΑΙ» και άλλα συναφή, που τον κατέστησαν επιεικώς γραφικό, ενώ η Εθνική Δημοκρατική Ένωση, της οποίας ηγούνταν, κατήλθε στις εθνικές εκλογές του 1974, απέσπασε ποσοστό 1% και δεν εξέλεξε κανένα βουλευτή.
    ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ : Ο μοναδικός από τους εν λόγω πολιτικούς, που απέκτησε ορκισμένη νεολαία, τη γνωστή «νεολαία του Μπάμπη». Είχε συστήσει το κόμμα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ» και κατήλθε στις εκλογές του 1974 αλλά η καζούρα, που έπεφτε στις συγκεντρώσεις του άφησε εποχή, αφού έφτασαν μέχρι και να του ζητήσουν θάλασσα στα Τρίκαλα, χωρίς να λησμονούμε τα απίστευτα συνθήματα. Και, βέβαια, η καθιερωμένη ρίψη φρούτων και λαχανικών με στόχο τον ίδιο τον πολιτευτή δεν θα μπορούσε να απουσιάζει. Ο ίδιος διατεινόταν, ότι μιλούσε με εξωγήινους και άλλα παρόμοια, οπότε μάλλον δικαίως κατέχει θέση στο πάνθεον των γραφικών πολιτευτών μας.
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ : Στο ξεκίνημα της ελεύθερης τηλεόρασης κάπου στις αρχές της δεκαετίας του ’90, εμφανίστηκε σε κάποιο τηλεοπτικό σταθμό ένα πρόσωπο, το οποίο με οργίλο ύφος τα έβαζε με όλο το πολιτικό καταστημένο και υποσχόταν, ότι, αν τον ψήφιζε ο κόσμος, θα έφερνε την κάθαρση στην Ελλάδα. Επρόκειτο για το Βασίλη Λεβέντη, ο οποίος ίδρυσε το 1992 την Ένωση Κεντρώων και με αυτή έχει κατέλθει σε όλες τις εκλογές, που διεξήχθησαν στην Ελλάδα από το 1993 έως και τις πρόσφατες ευρωεκλογές. Το πολιτικό του πρόγραμμα δεν είναι καθόλου αμελητέο αλλά το όλο ύφος του κ. Λεβέντη, το παρουσιαστικό του και οι αντιδράσεις του στα καλαμπούρια των συνομιλητών του («εγκάθετοι», «ζώα» και άλλα συναφή) τον έχουν εντάξει στη συνωμοταξία των γραφικών πολιτευτών της ημεδαπής.
    ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΕΡΓΗΣ : Ή όταν η γραφικότητα συνάντησε το κιτς. Ο Δημοσθένης Βεργής, σε αντίθεση με το Βασίλη Λεβέντη, δεν έκρυψε ποτέ την πίστη του στη γραφικότητα. Με μια σειρά από υπερρεαλιστικές εμφανίσεις, αποκορύφωμα των οποίων ήταν η περιβόητη προεκλογική αφίσα της εποχή, που η αντιπαράθεση ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία για το θέμα των βραχονησίδων στο Αιγαίο Πέλαγος ευρίσκετο στο αποκορύφωμά της, που τον εμφάνιζε γυμνό και με στύση πάνω σε κάτι βράχια και με τη λεζάντα «ΤΣΙΛΕΡ, ΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ», κατάφερε όχι μόνο να αποσπάσει το ενδιαφέρον του κόσμου αλλά και να προκαλέσει ατελείωτα γέλια. Άλλες φορές εμφανίζεται σε προεκλογικές ομιλίες του συνοδεία καλλίγραμμων θηλυκών υπάρξεων, ενώ στις πρόσφατες ευρωεκλογές συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιό του τον πασίγνωστο Νικόλαο Κατέλη, τον «ΚΑΤΜΑΝ» των εκπομπών της Ανίτας Πάνια.
    ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΑΤΣΑΝΤΖΗΣ : Ηγείται του κόμματος «ΧΡΙΣΤΟΠΙΣΤΙΑ» και είχε συμμετοχή σε αρκετές εκλογικές αναμετρήσεις από το 1999 και εντεύθεν, μέχρι, που αποφάσισε να απόσχει από τις ευρωεκλογές του 2009, διατεινόμενος, ότι είναι έργο του Σατανά. Η εμφάνισή του στην εκπομπή «Φάκελλοι» στο Μέγκα το 2004 ήταν ενδεικτική των πεποιθήσεών του, αφού χαρακτήριζε εαυτόν βασιλέα των βασιλέων της γης, χρισμένο από τον ίδιο το Χριστό. Περισσότερο αφελής και λιγότερο γραφικός αποτελεί μια από τις πιο συμπαθείς φιγούρες της ήσσονος πολιτικής ζωής της Ελλάδος.
    Υ.Γ. Αναφέρθηκα σε εκείνους τους γραφικούς πολιτευτές μας, οι οποίοι υπήρξαν ή παραμένουν εντελώς ακίνδυνοι. Διότι υπάρχουν και πολιτικοί με αρκετά στοιχεία γραφικότητας πάνω τους, πλην, όμως, η ανάδειξή τους σε διάφορα πόστα έχει αναδείξει και το επικίνδυνο των απόψεών τους. Και στις περιπτώσεις αυτές, η γραφικότητα υποχωρεί και ο πολιτευτής ή πολιτικός αλλάζει κατηγορία. Και, κυρίως, το πράγμα παύει να έχει πλάκα.»

    http://periousios.blogspot.com/2009/06/blog-post_09.html

    Πάσα ομοιότης με υπαρκτά πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική

  3. Ο/Η bernardina λέει:

    Ο Άνθιμος δεν πήγε, έμαθα όμως ότι έστειλε μονομελή αντιπροσωπία

  4. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    στο Συνταγμα δυστυχώς .. Στους Χαμουτζηδες παλι ..Να μη χαρουμε κι εμεις λιγάκι

  5. Ο/Η papoylis λέει:

    Να ξεκαθαρίσω ότι προσωπικά ως Παπούλης δεν ταυτίζομαι ούτε προσυπογράφω τις ταξιδιωτικές εντυπώσεις του Προπάπου από τη χώρα των «Αγανακτισμένων». Αλλά επειδή το πράγμα είναι ρευστό και πολλοί άλλοι έχουν ασχοληθεί με το φαινόμενο , όπως είδατε , προσωρινά σωπαίνω.

    Για τη «τύχη» όμως αυτού του κινήματος από καθαρά «τεχνική» άποψη μπορώ τώρα να πώ ότι η αυριανή μέρα Πέμπτη εμπεριέχει ζητήματα που ίσως αναδειχθούν καθοριστικά. Δεν θέλω να πω περισσότερα εδώ 😉

    Να προσθέσω ότι σε αντίθεση με το Προπάπο ( λέμε τώρα ) ΔΕΝ έχω προσωπική εμπειρία από τα γεγονότα και αντιλαμβάνομαι πως , παρά τις περιγραφές , τις αναλύσεις , τον ορυμαγδό στα ΜΜΕ , που εν πολλοίς είναι αποσπασματικά ή μη έντιμα , το φαινόμενο δεν έχει περιγραφεί στην ολότητα του , ούτε έχει αναλυθεί στο βάθος του με επάρκεια.

    Ένα άρθρο του Νικόλα Σεβαστάκη σήμερα : http://www.rednotebook.gr/details.php?id=2588

    και ένα του Πέτρου Παπακωνσταντίνου : http://parallhlografos.wordpress.com/2011/06/01/%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bf%ce%af%ce%bc%ce%b9%ce%bf-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%c2%ab%ce%b1%cf%81%ce%b3%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bd%ce%ac%cf%83%ce%bf%c2%bb/

    έπεσαν στην αντίληψη μου ως τροφή για σκέψη . Όποιος θέλει ας τους ρίξει μια ματιά 🙂

  6. Ο/Η bernardina λέει:

    Εμένα ήδη με προβλημάτισε η σπουδή να διαχωριστεί η «άνω πλατεία» από την «κάτω πλατεία»(στο κείμενο του Παπακωνσταντίνου). Τα συμπεράσματα αργότερα, γιατί χρειάζονται σκέψη και επεξεργασία.

    ΥΓ. Μπορεί να κάν(ω)ουμε πλάκα, αλλά το φαινόμενο μάς αφορά πέρα για πέρα.

  7. Ο/Η Propator λέει:

    Χρηστο,
    αν επιζητας την αντικειμενικοτητα μην διαβαζεις τα δικα μου σχολια, διαβαζε Θουκιδιδη και αν θελεις να κατανοησεις τι εστι υποκειμενικοτητα κανε μια βολτα απο το Συνταγμα.
    Ο Θουκιδιδης ομως περιεγραφε πολεμους με οργανωση και συγκεκριμενο ζητουμενο και μονο ο Σπυρος Μελάς περιεγραψε κουλουβάχατο οταν …έπηξε το πρωτο όρδι (συγκροτηθηκε το πρωτο στρατοπεδο) στο οποιο συνερευσε η μιση Πελοπονησος … «με γκλίτσαις και τσουγκραναις» που αν θα το διαβασεις θα καταλαβεις ποσο …κυριος ημουν στις περιγραφες μου.
    Θα μου πεις βεβαια (γιατι σε κατι τετοια εισαι γάτης -και μαλιστα παπουτσωμενος) ότι από εκεινο το τουρλουμπουκι …ξεκινησε η επανασταση, οποτε θα με αναγκασεις να σου υπενθυμισω ότι η περιγραφη μου δεν ειχε σκοπο να καμψει το υψηλο αγωνιστικο σου φρονημα καθοτι στην κατακλειδα του σχολιου μου τονιζω ότι φοβαμαι πως αυτος ο αχταρμας πιθανως να δρομολογισει εξελιξεις λογω του πολιτικου κενου που παρατηρειται στην διακυβερνηση της χωρας.
    Και όταν οι εξελιξεις δρομολογουνται από τα τουρλουμπουκια είναι προφανες ότι ολοι μαζι θα πατησουμε …μαυρο χιονι.

    Εγω αυτό που ειδα είναι ότι …«Φταινε οι ξενοι».
    Παρε λοιπον εσυ τον Παπου από το χερι (να προσεχεις μη σου πεσει) και πηγαινετε στο Συνταγμα να δειτε τις γαλανολευκες να ανεμιζουν και μετα περιγραψε μας εσυ τι ειδες.
    Αντικειμενικα όμως, ετσι?

  8. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Ώστε καλέ μου φίλε @παπούλη, «φουντ φορ θοτ»,
    όλα αυτά τα ανεκδιήγητα,

    (και μάλιστα από κάθε άποψη & από κάθε γωνία θέασης/ανάγνωσης,
    ξεκινώντας δλδ από «δεξιά»-ρεφορμιστικά/»σοσιαλδημοκρατικά», μέχρι και «εξτραπαρλαμεντάρια/εξεγερμένα, των ενδιαμέσων στάσεων περιλαμβανομένων)

    τα τραγικά (πολιτικά) αναλφάβητα (και εξ αυτού του λόγου και μόνο ντιπ για ντιπ ανεύθυνα) ,
    τα «τρία πουλάκια (αστοιχείωτα)κάθονταν, το έκτο κελαϊδούσε «,

    πονήματα όλα «καρδίας & διανοίας» του συγκυριακά «συναγωνιστή» σου (τρομάρα του & σου)
    του Π.Π;

    Εμένα πάντως άσε με να εξακολουθώ (έστω και αφελώς) να πιστεύω, πως, αυτά που παραθέτω πιο κάτω,
    -δείγματα όλα του πονήματος που λέγαμε και μας πασάρεις (πρόχειρα;) σαν τροφή για (τη δόλια τη) σκέψη (μας)-,

    αν αύριο τα συναντούσες σε κάποιο γραπτό που είχες αναλάβει να διορθώσεις,
    α) θα το μηδένιζες το γραπτό χωρίς πολλά-πολλά,
    β) και θα ζητούσες απ το καϊνάρι να προσέλθει «αύριο με τον κηδεμόνα σου (του)»…

    Τα δεί-(μπορεί και δή-)γματα:

    «….Κι αν αυτά τα δημοσιεύματα του Spiegel,
    κι αυτές οι δηλώσεις κυβερνητικών παραγόντων περί πιθανής εξόδου από το ευρώ δεν είναι μόνο μέσα ψυχολογικού εκβιασμού προς τα μέσα, αλλά και διαπραγμάτευσης προς τα έξω (κατά το «μην πλησιάζετε άλλο, γιατί έχω λούσει με βενζίνη τα ρούχα μου και κρατάω αναπτήρα»);
    Μήπως κάτι τέτοιο πληροφορήθηκε ή οσμίσθηκε η Αλέκα Παπαρήγα, εξ ου και το αστροπελέκι της συνέντευξής της στον Παπαδάκη του ΑΝΤ1, όπου είπε ξαφνικά ότι η έξοδος από το ευρώ και η επιστροφή στη δραχμή υπό τις παρούσες συνθήκες θα είναι καταστροφή για τη χώρα;
    (Μια δήλωση η οποία, ακόμη κι αν είναι έτσι τα πράγματα, δεν παύει να αποτελεί ολίσθημα για τη γ.γ. του ΚΚΕ)….»

    Και αμέσως μετά:

    «…Θα μπορέσουν οι κυρίαρχοι κύκλοι να κρατήσουν σε απόσταση τον «αγνό κόσμο της πλατείας» από τις «συντεχνίες» των συνδικαλισμένων εργατών και υπαλλήλων;
    (ΣΣ1: εκεί αυτός με την «πρωτοπορία» της ΓΕΝΟΠ, λόγου χάρη, -αναφερόμενος προφανώς στην επιτυχή δια πιέσεων άνληση πόρων από τον ταξικό εχθρό/εργοδοσία/ΔΣ ΔΕΗ για «τη βελτίωση του επιπέδου ζωής των συνδικαλισμένων εργατών»…)
    Ούτε αυτό φαίνεται πιθανό –
    αντίθετα, οι δύο αυτοί κόσμοι οδηγούνται σε μια εκρηκτική συνάντηση από την ίδια τη διαδικασία των σκανδαλωδών ιδιωτικοποιήσεων που προωθούν κυβέρνηση και τρόικα.
    *Η βαθμιαία ώσμωση
    συνδικάτων (ιδιαίτερα του συντονισμού πρωτοβάθμιων σωματείων) και “Αγανακτισμένων”,
    *η απελευθέρωση δυνάμεων του ΠΑΣΟΚ χάρη στο ρήγμα της ΠΑΣΚΕ που βαθαίνει, και
    *η σταδιακή πολιτικοποίηση-ριζοσπαστικοποίηση των λαϊκών συνελεύσεων αποτελούν τα πρώτα δείγματα….»

    Και φυσικά, έρχεται και η «κορωνίδα»:

    «…Και πάλι, όμως, η ύπαρξη επαναστατικής κατάστασης καθόλου δεν σημαίνει ότι θα εκδηλωθεί όντως επανάσταση –
    και πολύ περισσότερο δεν μας λέει τι χαρακτήρα θα έχει
    ΣΣ2: μήπως κακομαθημένο;)
    και με τι αποτέλεσμα θα στεφθεί.
    Εδώ τίθεται, με πιεστικούς πλέον όρους, το πρόβλημα του πολιτικού μετώπου (πολιτικό πρόγραμμα+κρίσιμη μάζα κομμάτων, οργανώσεων και αγωνιστών+«οδικός χάρτης» προς την υλοποίηση των κρίσιμων στόχων)
    που θα μπορέσει να δώσει νικηφόρα προοπτική στην επερχόμενη σύγκρουση…»

  9. Ο/Η Propator λέει:

    Ρε Παπουλη,
    καλα κανεις και «δεν ταυτιζεσαι με τις ταξειδιωτικες οδηγιες του Προπαπου», γιατι …σερνονται και ιωσεις.
    Και ουτε την υπογραφη σου ουτε τη μπουτσα σου σού ζητησα να βαλεις πουθενα, μονο να πας μια βολτα μεχρι εκει και μετα περιγραψε τα μας με …δικα σου λογια!
    Αλλά μην μου πεις οτι …δεν προσεξες το «μορφολογικο» των αγανακτισμενων για το οποιο σε εχω ηδη ενημερωσει.
    Θα σου προτεινα να …τρουπωσεις και σε καμια επιτροπη (ομαδα εργασιας) και -αν δεις οτι σε παιρνει- χτυπα τους και καμια αναλυση οπως αυτη με την οποια ξεφτυλιζεις την αναλυση της HSBC.

    Παρε μαζι σου το Χρηστο (να σε περασει απεναντι) και μετα -αμα κουραστεις- ελα διπλα στστη σουιτα μου στο «Grand Bretania» να κανεις μια σαουνα και να ξεκουραστεις (να ζητησεις τον θειο -διοτι δεν με ξερουν ως Προπατορα).

  10. Ο/Η bernardina λέει:

    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6276853

    Πολλή τροφή για σκέψη. Στο τέλος θα βαρυστομαχιάσουμε

  11. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Kαργουδη προχτες που μουν εκει στου Λευκου Του Πυργου -οταν τραγουδουσε μια χαριτωμένη γιαγια συνταξιουχα στο εορατστικο προγραμμα-γνωρισα κατι παλιους σου φιλους και μου μιλουσαν ολο συμπαθεια και αγάπη για σενα .. Σου στέλνω χαιρετισματα (αληθεια δεν κανω πλάκα)

  12. Ο/Η bernardina λέει:

    Κι επειδή μάλλον κάποιοι άλλοι έχουν ήδη βαρυστομαχιάσει, προτείνουν ο ένας μετά τον άλλο να εγκαταλείψουν τη Βουλή.
    Τούκα προ ο Καρατζαφέρης (που μάλλον είναι πιο αλεπού στις κινήσεις εντυπωσιασμού), δεύτερος και καταϊδρωμένος ο Αλέκος που φαίνεται πως δεν θέλει να μείνει πίσω.
    Ρε σεις, πραγματικά ζούμε κοσμοϊστορικές στιγμές…

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Μερικές σύντομες απαντήσεις :

    Μπέρνυ

    ( δε μας λέει μόνο πότε θα πάρουμε τα Χειμερινά ανάκτορα και αν τότε θα συμφέρει ή όχι να είμαστε στο ευρώ )

    Βάγγο

    Δεν θα επεκταθώ : με μια λέξη ( ή μάλλον δύο ) το σχόλιο σου είναι επιλεχτικός αχταρμάς… 🙂 ( όπως βλέπεις σου ανταποδίδω αυτά που εσύ τους καταλογίζεις και μάλιστα με την ΙΔΙΑ ευκολία 😉 )

    Πατέρα

    Μου έδωσες μια ιδέα για δράμα – φωτορομάντζο αχτύπητη …. να είσαι καλά. Έχει δουλειά , όμως ελπίζω να το τελειώσω αύριο… 🙂
    Αργότερα θα κατέβω στο Σύνταγμα για καταμέτρηση σημαιών και συλλογή στοιχείων ( λέμε τώρα ) 😉 Δεν θα έχω χρόνο να περάσω απ τη σουίτα για τη σάουνα δυστυχώς 😉

  14. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Νάσαι καλά ρε @Νόσφυ
    (έχω ήδη καταχωρήσει στις πρώτες προτεραιότητες του επόμενου ανεβάσματός μου προς τα εκεί να σε αναζητήσω να τα πούμε…).

    Αλλά ρε παιδί μου, τόσο απίθανο πια το θεωρούσες κι εσύ, να υπάρχουν κατα κει συντρόφια που να με συμπαθούν και να μ αγαπάνε ακόμα;

    (Ξανα) εύχομαι, νάσαι πάντα καλά….

  15. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Προπατορ δυστυχως δε θα μπορεσω να βοηθησω τον παπουλη γιατι ειμαι μακρυα καρντια μου. Αυτος ξερει, θα βρει το δρομο του. Εδω πανω στα βορεια ομως μην ερθεις γιατι το τουρλουμπουκι πολυ δυσαρεστηθηκε με το γραπτο σου και κραταει κατι γκλιτσαις και τσουγκραναις να!

  16. Ο/Η zeppos λέει:

    Θείο: «Σε μικρη αποσταση από την αγανακτησμενη πλεμπα και συγκεκριμενα στα προπυλαια διεξηγετο ταυτοχρονως και η συγκεντρωση των «Αγανακτησμενων πρυτανεων» των εκπαιδευτικων Ιδρυματων της χωρας η οποια ηταν επισης ιδιετερα μαζικη και μαχητικη!»

    Όπου ο μέγας αυλάρχης Μίκης πρότεινε να διώξουμε την τρόϊκα και τα λεφτά τους και να πάμε να πάρουμε χρήμα από τους Ρώσους και τους Κινέζους γιατί πρώτον χέζονται στο τάληρο και δεύτερον μας αγαπάνε…

    Πειράζει να συμφωνήσω με τον προπάτορα;

  17. Ο/Η Propator λέει:

    Χρηστο,
    αν οι Αγανακτησμενοι Ελληνες Αντμνημονιακοι, γνωστοι και ως «οι γεναιοι του βορά», κρατανε …γλιτσαις και τσουγκραναις αυτο σημαινει δημοκρατικη προοδο.
    Αλλα πολυ φοβαμαι οτι θα βγαλουνε τα τρίκυκλα.

  18. Ο/Η papoylis λέει:

    Zeppos

    …μόνο οι λαχανοντολμάδες πειράζουν στην ηλικία σου και μάλιστα αν έχει τσιγαριστεί το κρεμμυδάκι 🙂

  19. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Οχι μωρε Καργουδη δεν εννοουσα αυτό ..Απλώς η εδώ συζητηση εχει ολιγον ξεσαλωσει -ενεκεν η Κυρια Λουκά και ο Αντωνης ο αγωνιστης – ο θασας φαμε ΛΑΧΑΝΟ -που εβγαλε η Ζουγκλα – και ηθελα να καταλάβεις οτι μιλαω σοβαρά

  20. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    κλαά ρε παιδια γινονται αυτά;» Τούκα προ ο Καρατζαφέρης (που μάλλον είναι πιο αλεπού στις κινήσεις εντυπωσιασμού), δεύτερος και καταϊδρωμένος ο Αλέκος που φαίνεται πως δεν θέλει να μείνει πίσω.»
    δηλαδή αντε και φευγουνε .. Τι νομιζουν οτι θα γινει;
    καλά τοσο ……; Δεν μορει να ανοιξουν κανα Συνταγμα κανα Κανονισμο της Βουλής; Βαριουνται;
    εντω μεταξύ ο Θοδωρακης ο Μεγας (Μικυ) ειπε μια κοτσανα στο Μπλογκ του ΣΠΙΘΑ περι αρής δεδηλώμένης τοοοοση (με το συμπαθειο )

  21. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ποιος φοβάται τη …Θεοπούλα;

  22. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αυτό;

    …Ορέο;

  23. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ιστορίες για φίδια και αγρίους λοιπόν..

    Κατ’αρχήν για τους …»αγρίους»
    Και αν συζητάγαμε το ..ανάποδο;;
    Ήτοι, δεν αντιλαμβανόμαστε τις επίδικες (μεταξύ μας) συμπεριφορές ως αποτελέσματα των συγκεντρώσεων κλπ, αλλά ως αίτια για τη διαμόρφωση της φυσιογνωμίας των συγκεντρώσεων.
    Ως υπόθεση εργασίας ας δεχθούμε ότι οι Αγανακτισμένοι βγήκαν διότι νοιώθουν την ανάγκη να διαμαρτυρηθούν και κατά τη διάρκεια (της διαμαρτυρίας) διαμορφώνεται και το «πώς», «προς τα πού» και το «τι».
    Λέω ως υπόθεση εργασίας για τονίσω το κίνδυνο να αντιληφθούμε ότι «το να βγει ο κόσμος στο δρόμο να διαμαρτυρηθεί» μπορεί να είναι (αυτο)σκοπός, και όχι άλλο ένα μέσο, άρα νάσου και η «δια του …αγώνα διαπαιδαγώγηση και συνειδητοποίηση», κάτι που πολύ …αριστερίστικο μου φαίνεται 😉

    Σχετικά με το «πώς» που συζητάμε θα έλεγα ότι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της «έκφρασης της αγανάκτησης του κόσμου» , (διότι ..εξαπατήθηκαν 😉 ) με το να «πα΄ρουν την κατάσταση στα χέρια τους» και με μούτζες, πέτρες, κλπ …αμεσοδημοκρατικά, είναι η εποχή του ΑΥΡΙΑΝΙΣΜΟΥ.
    Εκείνες τις ορέες εποχές που οι ….αποστάτες, άμα συνέχιζαν να ..αποστατούν, και να προδίδουν θα έβλεπαν τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις φάτσα κάρτα σε πρωτοσέλιδο, ώστε ο Λαός (εκαλείτο και «λαουτζίκος» ή «κοσμάκης», ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία για το ότι λήφθηκαν υπόψιν οι ταλαιπωρίες του) να τους βάλει στο πρόγραμμα 😉 «τώρα που πήρε την κατάσταση στα χέρια του».
    Να σημειώσω επίσης ότι η εν λόγω ..συνισταμένη (μούντζες, βρισίδια, τώρα ήρθε η ώρα μας (Παναγία μου!!) , Κέρκυρες, Προπηλακισμοί και απειλές για ..εξανδραποδισμούς λειτουργεί και ..σχετικά αυτόνομα από τον στόχο.
    Να θυμίσω ότι η εν λόγω εφημερίδα συμπεριφέρετο το ίδιο , αλλάζοντας απλώς στόχευση για χρόονια μέχρι και σήμερα.
    Είναι κρίμα που δεν ακολούθησε τις εξελίξεις της τεχνολογίας και πιθανόν να μην μπορέσει σήμερα να έχει τη συμμετοχή που δικαιούται με βάση την ιστορία της.

    Αν, λοιπόν, με κάτι διαφωνώ είναι με το να βλέπω και να ακούω αριστερούς ή/και προοδευτικούς ανθρώπους να διεκδικούν (μετ’επιτάσεως) το δικαίωμά τους στον ..αυριανισμό.
    Αν αυτό δεν είναι αυτοκαταστροφικό (σε σχέση με τη διεκδίκηση των οραμάτων τους) τι άλλο μπορεί να είναι;;

    Για να μην ματαξαναπαρεξηγηθούμε ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ότι το πρόβλημά (μου) είναι ότι κάποιοι διεκδικούν το «δικαίωμά» τους με την αιτιολογία ότι αυτά είναι κακά όταν τα έκανε ο ..Τόμπρας, άμα τα κάνουμε εμείς είναι για καλό (θα εννοούν τα στάδια μάλλον) !!

    Περί φιδιών.
    Δεν προτίθεμαι να κινδυνολογήσω περί του κινδύνου να επωάζονται, ούτε να μιλήσω για τη συσχέτιση των παραπάνω με τη σταδιακή «αποκοινοβουλευτοποίηση» του Δημόσιου Βίου (το έχω ξανακάνει).
    Αυτό που έχω να πω είναι ότι τα μέσα που μετέρχονται διάφοροι , έχουν ….μαζικοποιηθεί, αλλά το πρόσφορο (και φοβάμαι ανεξαρτήτως φαντασιώσεων και το μόνο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ) έδαφος για να δοκιμασθούν είναι στον πόλεμο του «κοινωνικού αυτοματισμού», ο οποίος διεξαγόταν πάντοτες , απλώς ανεβαίνει η ..θερμοκρασία και άρα ας έχουμε το νου μας στο σημείο βρασμού.
    Τα πρώτα ..μεθοριακά επεισόδια πάντως αυτό δείχνουν.

  24. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    Επί όλων αυτών που λες μόνο μια παρατήρηση. Πρόκειται για επιμέρους , επικίνδυνα ή προβληματικά φαινόμενα , που όμως δεν μπορούν να εξηγήσουν επαρκώς το ατελές αλλά πολυσύνθετο όλον.
    Προφανώς το χτίριο της Βουλής έχει χορτάσει μούντζα και βρισίδι και τίθεται το ερώτημα » και μετά;; » αλλά ως μη παρών δεν τολμώ να το διερευνήσω , πόσω μάλλον να το απαντήσω.

    Παρεμπιπτόντως να σε ευχαριστήσω για κάποια ( αλλού ) παρέμβαση σου , αν και σε διαβεβαιώ ότι δεν χρειαζόταν. 😉 🙂

  25. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητέ Αναγνώστη, συμφωνώ με την οπτική γωνία που δίνεις…

    να προσθέσω δε, ότι η τακτική της «Αυριανής» (που αδικείται στο πρόσωπο του κου Τόμπρα), ήταν δοκιμασμένη συνταγή στις ταξιαρχίες της Αριστεράς τότε μέσα στα Πανεπιστήμια. Κυρίως επέβαλαν έναν διάλογο τραμπουκισμού, γιούχα και κραξίματος των αντιπάλων, με την αλησμόνητη ΠΣΚ των 80ς που έριχνε και ξύλο άμα λάχει να ούμε…

    Επειδή υποθέτω ότι δεν είσαι νέωψ, να θυμίσω ότι το αυτόν είχε συζυτηθεί – ζυμωθεί και μέσα στις γραμμές της ΠΑΣΚ, τότε το 81, που κινήθηκε, συζητήθηκε αλλά ευτυχώς δεν επικράτησε η άποψη να πετούσαν εκτός των πανεπιστημίων τους καταληψίες φοιτητές…

    Εγώ όλα τα ανωτέρω φαινόμενα τα αποδίδω στον εκφασισμό της Ελληνικής κοινωνίας που ξεκίνησε κατά τα χρόνια της χούντας
    (με το να μαθαίνει στο Λαό την ανευθυνότητα και την ευκολία)
    και ανδρώθηκε στα κατοπινά χρόνια της εποποιίας του ΠΑΣΟΚ
    (που βρήκε το κόλπο βολικό και συνήθισε τον Λαό στην ευκολία).

    Σήμερα μια ευκολία είναι να λες ότι φταιν οι ΆΛΛΟΙ όπως και να το κάνουμε.
    Πάντως συμφωνώ, είναι νωρίς ακόμη… και η έκφραση της αγανάκτησης και μόνο είναι σημαντική, για αυτά τα αίσχη που διαδραματίζονται στη χώρα μας…

  26. Ο/Η Propator λέει:

    Βλεπω οτι ολη αυτη την αθλιοτητα την προσεγκιζετε με μεγαλη …λεπτοτητα
    και απορω: τοτε τι να πουμε για τους πολιτικους οι οποιοι μασανε τα λογια τους ή σιωπουν -για να μην μιλησω για οσους ταυτιζονται με ολο αυτο τον οχλο- προκειμενου να …κονομησουν κανενα ψηφαλακι?

    Χρειαζονται τοσο πολλες και βαθυστοχαστες αναλυσεις για να αντιληφθει καποιος οτι ο φασισμος ειναι προ των πυλων?

    Τι σημαινει:
    «Δεν φευγουμε αν δεν φυγει η κυβερνηση, το μνημονιο και το χρεος»

    -Πριν λιγο καιρο ηταν οι αγανακτισμενοι υπο την καθοδηγηση του Κολατου που εκαναν συγκεντρωσεις εξω απο το σπιτι του Σημιτη φωναζοντας «εξω οι κλεφτες».
    -Χθες ηταν οι βουλευτες που προπηλακιστηκαν και εφευγαν κυνηγημενοι μεσα απο τον Εθνικο κηπο.
    -Ηταν και οι αγανακτισμενοι τραμπουκοι στην Κερκυρα που πεταγαν πετρες στους Ελληνες και ξενους βουλευτες.
    -Σημερα ηταν οι αγανακτισμενοι που πολιορκησαν τον Πεταλωτη (ψυλλων , που λεει και ο Παπουλης).
    -Αυριο ισως επιχειρησουν …να μας σωσουν …διωχνωντας(!?!?) την (οποια) κυβερνηση, το μνημονιο και το χρεος.

    Α ρε παιδι με το ποδηλατο που παρεδωσε τη χωρα στις μαζες
    Α ρε Ελληναραδες Αγανακτισμενοι Αντιμνημονιακοι
    Α ρε αθανατη ανατολη

  27. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παπούλη,
    συμφωνώ στο ότι το κάθε γεγονός έχει την ιδιαιτερότητά του και δεν λέω ότι βάση των παραπάνω θα ερμηνεύσουμε το όλον.
    Λέω όμως ότι σε κάθε στιγμή (συγκυρία) πρέπει να αναζητάται το νήμα που συνέχει διαφορετικά γεγονότα και δίδει τον τόνο και το ..πρόσημο σε ότι ακολουθήσει.
    Πιστεύω λοιπόν ότι ότι περιέγραψα κάνει ήδη πολύ θόρυβο και τείνει στο να ..εμπεδωθεί, πολύ περισσότερο επειδή βρίσκει και υποστηρικτές εκεί που ..δεν όφειλαν.

    Κατά τα λοιπά είναι φως φανάρι ότι όσο εσείς οι των δεξιών παρεγκκλίσεων προσπαθείτε να ερμηνεύσετε τον κόσμο (το όλον) , εγώ -από μόνος μου- προσπαθώ να τον αλλάξω!!
    Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι στο προηγούμενο σχόλιο …τον αναποδογύρισα κιόλας , άρα μιλάμε για μελετημένα πράματα.

    ΥΓ Να σου πω την αλήθεια ήμουν έτοιμος να επισημάνω κάτι ανάλογο σε άλλο χώρο, όπου οι αναφορές σε σχόλιο ήταν πράγματι βαριές και δεν αφορούσαν αξιολόγηση, αλλά και δίκη προθέσεων και με βαριά ετυμηγορία.
    Αν και δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω ότι η επισήμανση θα τύγχανε καλής αντιμετώπισης (ακόμη και αν δεν θα είχε την ίδια ωριμότητα , το σεβασμό στη διαφωνούσα άποψη και τελικά στον «άλλο» και μάλιστα με έμπρακτη κίνηση, που δεν συνηθίζεται στο μέσο όρο των διαλόγων εντός και εκτός μπλογκόσφαιρας όπως στο περιστατικό που αναφέρθηκες, καθόσον τουλάχιστον με αφορούσε),
    δεν το έπραξα, διότι αφενός δεν ήμουν συνομιλητής , αφετέρου η παρουσία άλλου στη στιχομυθία θα με έκανε να φαντάζω «βασιλικότερος του βασιλέως» 😉

  28. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    λέγοντας άλλον χώρο , εννοώ άλλον (τρίτο, όχι τον ίδιο) από αυτόν που αναφέρθηκες

  29. Ο/Η papoylis λέει:

    Πατέρα αγάντα

    ετοιμάζω το φωτορομάντζο όπου επιτέλους θα τα αποκαλύψω όλα για τη περσόνα σου , με φωτογραφίες , στοιχεία και ονόματα 🙂

    Δεν ξέρω αν θα προλάβω το πρώτο επεισόδιο αργά απόψε ή αύριο… 🙂

  30. Ο/Η Propator λέει:

    Νοσφερατο,
    ντροπη και που …εκτιμουσες και εκτιμας τον Αλαβανο!

    Δεν πας να κανεις ενα κρυο μπανιο μηπως και σου φυγουνε οι ζαλαδες

  31. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    η δεύτερη διευκρίνηση δεν χρειαζόταν , τουλάχιστον μεταξύ μας 😉 🙂

    Στα άλλα δεν είμαι σύμφωνος παρά μόνο εν μέρει ( αναζητώντας το όλον ) αλλά θα απαντήσω μάλλον αύριο. Ετοιμάζω φωτορομάντζο !!!

  32. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Kαθε μέρα σχεδόν πάω στη Συνελευση του Λευκου Πύργου ..Εχουν μια αξιοθαυμαστη οργανωση , εχουν πια σοβαροτητα και επιπεδο συζητησης που θα το ζηλευαν πολλοι .. Και βλέπω , πια , νεαρους που μπορεις να τους δεις μεν σε διαδηλωσει αλλά σιγουρα δεν θα τους δεις κνα ακολουθουν το στυλάκι των αγανακτισμένων Πολιτων με τρικυκλα να προπηλάκιζουν και που θυμιζουν ολου αυτους που καθημερινα ακουμε να ψιθυριζουν .. »ε ρε μια χουντα μας χρειαζεται ..
    Ετερον εκατερον
    αλλο οι »αγανακτισμένοι» του Λευκου Πύργου (για το Συνταγμα δεν καταλαβα και πολλά αλλά ακουω για τις »δυο πλατειες »
    και αλλο οι »αγανακτισμένοι Πολιτες » που προπηλακιζουν ..
    ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ

  33. Ο/Η Propator λέει:

    Απο την «Ελευθεροτυπια»

    «…Υπέρ των «αγανακτισμένων» και ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος

    Όπως αναφέρεται στην προσωπική ιστοσελίδα του μητροπολίτη, πούλμαν με εφημέριους έχει προγραμματιστεί να πάει σήμερα στην πλατεία Συντάγματος προκειμένου να συμμετέχουν στη συγκέντρωση των «αγανακτισμένων».

    Μάλιστα καλεί τους ιερείς της μητρόπολης: “να κατεβούν στις πλατείες μόνοι τους ή με την οικογένειά τους ή με την ενορία τους για να συμμετάσχουν και να συμπαρασταθούν, στην ειρηνική διαμαρτυρία των αγανακτισμένων συμπολιτών», αλλά διευκρινίζει: «Ας το αποφασίσουν όμως μόνοι τους. Ας ακούσουν την φωνή της συνείδησής τους. Στα θέματα αυτά δεν χωράνε εντολές».

    Τέλος στην ιστοσελίδα αναφέρεται ότι «στα πλαίσια της προσπάθειας να ξυπνήσουν οι συνειδήσεις όλων, ώστε να αντιληφθούν την κρισιμότητα της κατάστασης και να κινητοποιηθούν πριν να είναι αργά, το Σάββατο 4 Ιουνίου θα χτυπήσουν οι καμπάνες όλων των ναών της περιοχής Αιγιαλείας από τις 12 έως 12.30 το μεσημέρι. Αυτό θα είναι το «ξυπνητήρι της εκκλησίας.»

    Ητανε να μην ανοιξει ο υπονομος για να αρχισουνε να βγαινουνε ολο και περισσοτερες κατσαριδες.

    Βοηθεια σας οι …αριστεροι!

  34. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Προπατορα μπορει μεν να τον εκτιμώ αλλά δεν ξεχνω και την θεωρια μου περι ΒΓΑΛΜΕΝΟΥ ΒΛΗΜΑΤΟΣ που αφηνει ενα Κενο στη Θεση του Βληματος και χαρακτηριζει Ολους *τους Πρωην Κνιτες και τους κανει να αναζητουν με αγωνια εκεινο που τους φυτεψαν στα νιατα τους και τωρα εχει βγει .. Ξερεις οτι θεωρώ τους νυν Κνιτες πιο ..αξιοπιστους απο τους Πρωην … Ταχουμε πει αυτά να μη τα επαναλαμβανουμε ..
    * αν οχι ολους σχεδόν

  35. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    …εμενα αυτοι οι »αγανακτισμένοι πολιτες » μου θυμιζουν εντονα αγανακτισμένους ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ

  36. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    φυσικά Προπατρα ξερεις οτι ο Κυριος λόγος που τον εκτιμώ ειναι εκεινο το Νονος που ειπε καταμουτρα στον αρχηγο* της Μεγαλης ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ Παραταξης πουκυριολεκτικά ρημαξε τον τοπο με τα Βατοπεδια του τον Βουλγαράκη του τον Ρουσσοπουλα ΤΟΝ ψΩΜΙΑΔΗ ΤΟΥ , ΤΟΝ σΑΜΟΥΡΑΙ ΤΟΥ και του οποιου οι απαγαοητευμμένοι οπαδοι ειναι που παριστανουν σημερα τους ..αγανακτισμένους » προβοκαροντας ταυτοχρονα και τα παιδια (οχι βέβαι τα ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ Τους ) αλλά τω ν αλκλων ριχνοντας πετρες στο αντιπαλο κομα ενώ εκεινος μπουκώνεται ανενοχλητος σαντουιτς
    * τον Μπουχεσα λέω.. Αυτον γιατι δεν τον περικυκλωσε κανενας ; Γιατι δεν τον γιαουρτωσε ; Γιατι δεν τα βαζουν με τους Ρουσοπουλους , τους Βουλγαρακηδες κλπους; δεν σου κανει εντυπωση η ..ασυλια ;

    αλλά τι ρωταω ..Ξεχασα την θεωρια του Βγαλμένου

  37. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Δε με λές Προπατωρα
    Ο Αντωνακης ο Μπρμπιλομάτης ο Θα σας φαμε Λαχανο» ντε σου φαινετε για ..αριστερος ;Η πρωην (και νυν) οπαδός της Μεγαλης Φιλελευθερης παραταξης των ΔΣαμουραι του Μαγγινα , του Πολυδωρα της Ντορας και του Γιακουματου;
    αληθεια που τον βαλαμε τον θα σας φαμε ΛΑΧΑΝΟ;

  38. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    λεει ο προπατωρ

    »’Χρειαζονται τοσο πολλες και βαθυστοχαστες αναλυσεις για να αντιληφθει καποιος οτι ο φασισμος ειναι προ των πυλων?»

    οταν ομως σας ταλεγε εγώ μου κανατε ολοι τον κινεζο (οχι τον Σημιτη ..Τον Κινεζο )

  39. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    αντε φτανει ..

  40. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    τον μόνο πολιτικό και Ανθρωπο που θαυμαζα Απεριοριστα τα τελευται 20 χρονια ηταν τον Παπαγιαννακη…Και χωρις να ειμαι Δημαρ οπως πηγαν νασυμπερνανουν κατι εξυπνακηδες …αλλά και τονΠαπαγιαννάκη οσο ζουσε του βγαζε γλώσσα το καθε Πρωην Κνιτακι … Τι να περι΄΄ενεις απο μια κοινωνια που ρημαζει τους καλυτερους και τρεχει ποισω απο τον ..Μικη ..
    Τετελεσται

  41. Ο/Η Propator λέει:

    Μια και λεγαμε για κατσαριδες: οριστε και ο παπα -αρχιδης που τσαλαβουταει στο βοθρο με τα σκατα ενθουσιαζοντας τους Αγανακτισμενους …νεους μας με το αγωνιστικο του φρονημα.

  42. Ο/Η Propator λέει:

    Ξεχασα να βαλω το λινκ του αγιου χαχολου

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=323239&cid=4

  43. Ο/Η Propator λέει:

    Αφου υπηρετησε την πολιτικη του θητεια ως ΚΝιτης ενταχθηκε …στις παραγωγικες δυναμεις του τοπου επενδυοντας στην αγορα lifestyle οπου μεσα απο εντυπα οπως «Κλικ», «Νιτρο» κλπ ανελαβε να διδαξει στη χωρα την …κοινωνιολογια του …»in» και «out» !
    Το γεγονος οτι η …γκλαμουρια του εχει τις ριζες τις στην παραδοση, στα ηθη και στην αισθητικη της ευανδρου και κραταια Θεσσαλιας φαινεται οτι δεν αποτελει ανασχετικο παραγοντα για το μικροαστικο συφερτο που αποτελει το ακροατηριο του.

    Κι επειδη …»ολα ειναι τζογος» -εκτος απο μαθηματα …αισθητικης- παρτε και …»ολιγη απο επανασταση» απο τον λαχανοδρακοντα του …κοσμοπολιτισμου!

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=323312&cid=9

  44. Ο/Η papoylis λέει:

    Ορέ Πατέρα

    πολύ ζούγκλα βλέπεις …. λες και δε μας έφτανε η ζούγκλα που ζούμε 🙂

  45. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Δηλαδή αγαπητέ προπάπου, τι θες να κάνουμε; Κλέφτες να βγούμε;
    Αφού οι κύριοι που μας είχαν εμπιστευτεί, μας τα πήραν πίσω τα λεφτά που μας είχαν δώσει να παίζουμε στο ΧΑ και να δίνουμε έντυπες συμβουλές τι νούμερο βυζί και κώλο πρέπει νάχει μια κυρία για να είναι επιθυμητή. Κάτι το λοιπόν πρέπει να κάνουμε και μεις. Κάπως πρέπει να πορευτούμε κι εμείς τώρα που πακετωθήκαμε. Ε, δεν παίρνουμε δα και κανα τρανό μεροκάματο για να μοστράρουμε τη φάτσα μας και την ξερόλα μας στο γυαλί. Ίσα που ζεσταίνουμε καρέκλα.
    (Ένας βοηθός του λαχανοδράκοντα, από τον καιρό που διπλώναμε Αγωνιστή).

  46. Ο/Η Propator λέει:

    Sissa,
    οχι «Αγωνιστη» αλλα «Οδηγητη» διπλωνε το καπλανι της γλαμουριας, ο βλαχοκα(ου)μποης του μεσονυχτιου!
    Τωρα αν εβανε και τιποτα αλλο μεσα (σαρδελα, ψιλη μαριδα κλπ) στις εφημεριδες, …θα σε γελασω. 😉

  47. Ο/Η papoylis λέει:

    .. και ίσως και άλλα ενδιαφέροντα προϊόντα 😉 🙂

  48. Ο/Η Propator λέει:

    Ενα εξαιρετικο κειμενο του Φωτη Γεωργελε στην ATHENS VOICE που περιγραφει με σαφηνεια τα αποπροσανατολιστικα διληματα των λαμογιων της χωρας περι χρεοκοπιας και αποχωρησης απο το ευρω καθως και τη πολιτικη νοητικη στεριση των αγανακτισμενων αντιμνημονιακων.

    «Στην ουρά προς το ταμείο, περιμένοντας να πληρώσω. Διάλογοι: Άσε, ρε, που θα μας βγάλουν από την Ευρώπη. Αφού θέλουν να τους χρωστάμε, οι καλύτεροι πελάτες τους είμαστε.
    Φταίνε οι άνθρωποι που σκέφτονται έτσι; Την ίδια μέρα σε μεγάλη εφημερίδα διαβάζω την καταπληκτική φράση: Ο αμερικανικός παράγων πιέζει για χορήγηση δανείου, ώστε να διατηρηθεί η επιτήρηση της χώρας. Κατάλαβες; Πρέπει να μας ζητάνε και συγγνώμη που μας δάνεισαν τόσα λεφτά. Ο βουλευτής της ΝΔ κ. Σταμάτης αποκαλύπτει τη συνωμοσία στο δελτίο της ΝΕΤ: Να συνυπολογίσουμε τις φιλοτουρκικές θέσεις του Όλι Ρεν.

    Αυτή η χώρα έχει επιτύχει την εικονική πραγματικότητα και έξω απ’ το διαδίκτυο. Ζει μια «second life». Υπάρχει μια πραγματικότητα, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των 27 χωρών, όλων των κυβερνήσεων, του υπόλοιπου πλανήτη. Και υπάρχει και η ελληνική. Διάλεξε πραγματικότητα. Απλώς, μετά, δεν υπάρχει «αποσύνδεση».

    Μέσα σε μια δεκαετία καταφέραμε από πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού 5% το 1999, να φτάσουμε σε έλλειμμα 10% το 2009. Σε λεφτά είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Ενώ τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας είχαμε πλεόνασμα, ενώ ακόμα και το ολυμπιακό 2003 το έλλειμμα ήταν μόλις 1,2 δις, την καταστροφική τριετία το έλλειμμα πήγε 4,5 δις το 2007, 11,5 δις το 2008, 24 δις το 2009. Χωρίς τους τόκους. Με τους τόκους 36 δις. Τι έγινε αυτά τα χρόνια; Πώς μπορούμε να γυρίσουμε πίσω, να σταματήσουμε τη σπατάλη και τη λεηλασία; Κανείς δεν απαντάει σ’ αυτό, λένε μόνο «Αντίσταση στη χούντα του ΔΝΤ».
    Στην πραγματικότητα του υπόλοιπου πλανήτη Γη, η Ελλάδα δεν προχωράει στις μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται, δεν εφαρμόζει το πρόγραμμα της Ευρώπης και του Νομισματικού Ταμείου, δεν μειώνει τη σπατάλη του κράτους. Στην πραγματικότητα της Ελλάδας, κατηγορούμε την κυβέρνηση γιατί εφαρμόζει το «Μνημόνιο των ξένων επικυρίαρχων». Τα απίστευτα ελληνικά Μέσα την κατηγορούν και για τα δυο. Ταυτοχρόνως.

    Αφού χωριστήκαμε στο ψεύτικο δίλημμα μνημόνιο-αντιμνημόνιο, φέτος η διαχωριστική γραμμή είναι συναινετικοί-αντισυναινετικοί. Προτιμάμε να πεινάσουμε παρά να υποκύψουμε, όχι στη συναίνεση, γράφουν τα γαλάζια δίκτυα που προετοιμάζουν τον επόμενο πρωθυπουργό της δραχμής. Ιταμή επέμβαση των ξένων, ριγούν τα τηλεοπτικά δελτία, θέλουν να απαγορεύσουν την αντιπολίτευση. Θέλει η ευρωπαϊκή κοινότητα να απαγορεύσει την αντιπολίτευση; Μα αντιπολίτευση σ’ αυτή τη χώρα κάνει ο Πολ Τόμσεν. Αυτός μόνο λέει ότι δεν είναι δυνατόν να επιβαρύνετε συνέχεια τους ίδιους για να χρηματοδοτείτε την υπέρβαση των δαπανών του κράτους.

    Η ΝΔ και η Αριστερά κάνουν τη συνεπέστερη συμπολίτευση στην κυβέρνηση. Η κυβέρνηση συμφωνεί με την τρόικα το πρόγραμμα σωτηρίας και δεν το εφαρμόζει. Η δήθεν αντιπολίτευση τη σιγοντάρει να μην το εφαρμόσει. Το παιχνίδι που παίζεται ένα χρόνο τώρα, με ψευδείς αντιθέσεις, τεχνητές εντάσεις και κρυφή συναίνεση, λέγεται εσωτερική αναδιανομή του χρέους. Αρνούνται να πειράξουν το μηχανισμό χρηματοδότησης της εκλογικής πελατείας των κομμάτων και προσπαθούν να περάσουν το λογαριασμό στον ιδιωτικό τομέα και τους νέους. Δεν πειράζουν την κρατική και κομματική γραφειοκρατία, τα δικά τους εισοδηματικά και ασφαλιστικά προνόμια, τις δικές τους υπηρεσίες, φορείς, οργανισμούς, επιτροπές, διοικητικά συμβούλια, οδοιπορικά, αμοιβές μελών, αποζημιώσεις, επιδόματα και αφήνουν τη νέα γενιά χωρίς δουλειά, χωρίς ταμεία και χιλιάδες επιχειρήσεις σε ασφυξία.
    Σύσσωμο το πολιτικό σύστημα προσπαθεί να προστατεύσει το «μαγαζάκι» του. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει την πτώχευση της χώρας. Με συντονισμένες διακομματικές προσπάθειες αποπροσανατολισμού, κρύβει την πραγματικότητα. Μπερδεύει τους πολίτες με ψεύτικα διλήμματα. Τα καταφέρνει γιατί ενώ η πλειονότητα της κοινωνίας βλέπει ευνοϊκά τις μεταρρυθμίσεις, στο πολιτικό, συνδικαλιστικό, δημοσιογραφικό σύστημα οι μεταρρυθμιστικές δυνάμεις είναι μειοψηφία. Η ευρωπαϊκή κοινότητα δεν θέλει να απαγορεύσει την αντιπολίτευση. Θέλει το τελείως αντίθετο. Θέλει να βάλει το δίλημμα για να σπάσει ακριβώς την κρυφή διακομματική συναίνεση.

    Τις προηγούμενες μέρες η Μαρία Δαμανάκη από τις Βρυξέλλες, με 81 μόνο λέξεις, έθεσε το πραγματικό δίλημμα: Ή συντονίζουμε την πραγματικότητά μας με την πραγματικότητα των Ευρωπαίων εταίρων μας ή συνεχίζουμε στη δικιά μας εικονική πραγματικότητα. Μόνο που αυτή η πραγματικότητα θα είναι πια κάπου κάτω απ’ την Ευρώπη, κοντά στη Λιβύη. Χρεοκοπημένα μέσα ενημέρωσης και κόμματα της χρεοκοπίας, ακόμα και μέσα στο δικό της, έπεσαν αμέσως να τη φάνε. Κι αυτό είναι αποκαλυπτικό και πολύ επικίνδυνο. Δείχνει ότι σιγά-σιγά ωριμάζει στο σύστημα εξουσίας της προηγούμενης περιόδου, σ’ αυτό το σύστημα που οδήγησε τη χώρα στη χρεοκοπία, η ιδέα ότι μπροστά στην προοπτική να γίνουμε «φυσιολογική χώρα» και να σταματήσει η λεηλασία, το ενδεχόμενο ενός τριτοκοσμικού μέλλοντος δεν είναι και πολύ άσχημο. Θα τυπώνουν πληθωριστικές δραχμές στον Χολαργό, θα απομυζούν το δημόσιο οι κομματικοί τους στρατοί, η διαπλεκόμενη επιχειρηματικότητα θα παίρνει δουλειές και προμήθειες όπως πάντα, τα χρεοκοπημένα ΜΜΕ θα κρύψουν τη χρεοκοπία τους μέσα στη γενική χρεοκοπία, θα ιδιοποιούνται τη δημόσια γη στα Βατοπέδια, τα λεφτά των ταμείων με τα τοξικά ομόλογα και με τον πλούτο που συσσώρευσαν όλα αυτά τα χρόνια θα αγοράσουν και την υπόλοιπη Ελλάδα για ένα κομμάτι ψωμί. Οι υπόλοιποι βέβαια θα χρεοκοπήσουν, οι μισθοί θα γίνουν 200 ευρώ και οι νέοι θα ψάχνουν δουλειά στη Βουλγαρία. Είναι πολλοί όμως αυτοί που ποντάρουν στη χρεοκοπία της χώρας κρυμμένοι πίσω από «πατριωτικά» συνθήματα, «αδιαπραγμάτευτες» στάσεις και νοσταλγίες για την «ελληνική» δραχμή.

    Μετά από 20 μήνες έντονου διαλόγου, όμως, κανείς δεν δικαιούται να λέει δεν ήξερα. «Κρύβουν την αλήθεια», αν δεν θες να αντιμετωπίσεις την αλήθεια.»

  49. Ο/Η bernardina λέει:

    Α, ρε συ Νόσφη…
    Το ‘χα πει εγώ σε ανύποπτο χρόνο: ένας Παπαγιαννάκης υπήρχε και πήγε κι αυτός και πέθανε. Νωρίς.
    Και Να αν θα με πούνε Να κι αν δε με πούνε ΔημΑρ. (Συνοδεύεται με τη γνωστή κατακόρυφη κίνηση της τεντωμένης παλάμεως).

    Αλλά μόνο η ΔημΑρ τόλμησε και είπε τρία φωνήεντα για τον εθνικό μας Μίκη. Και καθόλου γλυκά και στρογγυλεμένα.

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.aganaktismenoi&id=7200

    Προπάτορα, σπάσανε τα κιούγκια και ξεχύνεται ο εύοσμος οχετός. Κρίμα μόνο σε κάτι καθαρά παιδιά που πίστεψαν ότι επιτέλους ανακάλυψαν την άμεση δημοκρατία. Τους την έχουνε στήσει κιόλας τη φάμπρικα κάτι πονηράντζες ιστρούχτορες εκεί γύρω από το σιντριβάνι τόσο μαστόρικα που σε λίγο θα τρίβουνε τα μάτια τους. Τόσα ανώμαλα ξυπνήματα απανωτά, ε, όσο να ΄ναι πέφτουνε βαριά, αδερφάκι μου.

    Κάτω τα χέρια από τον Κωστό, ρε! Ο άθρωπας απενοχοποίησε τη σιλικόνη και το μπότοξ. Άσε που έχει γαμάουα συμβία. 😆

  50. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    O Γεωργελές όμως

    (αλήθεια τί καλός μάστορας/γραφιάς)

    σεβαστέ @Προπάτορα,

    του τη χαλάει τη σουπίτσα, την «απ’ αλάργα εξεγερμένη» του φίλου σου
    (και δικού μου, θα πεις, αλλά…)
    του «Παπούλη», και του οικείου φαν κλαμπ του
    (θάλεγα τώρα κάτι για τη Μυλωνού, τον συμβίο της και τους πραματευτάδες, αλλά…).

    Αφού
    (τί τα θες και τα σκαλίζεις τώρα….)
    ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ
    (ο εξώλης & προώλης λαϊστυλίστας Γεωργελές )
    το ΤΙ ΛΟΓΗΣ κράτος (με τα υπαρκτά πλην διαχειρίσιμα προβλήματά του)
    παρέλαβε το 2004 η ΔΕΞΙΑ πανούκλα των
    -μόνιμων την τελευταία 20ετία-
    ΣΥΜΜΑΧΩΝ τους,
    (Είναι μηπως συμπτωματικός ο κακάσχημος ΜΟΝΙΜΟΣ νταλγκάς τους με ό,τι φέρνει έστω και αχνά σε Σοσιαλδημοκρατία και Κεντροαριστερά,
    όντας τελικά οι ίδιοι γνήσια(;) προϊόντα της «καθ ημάς Ανατολής»;)

    και ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ….
    _________________________________________
    (η επανάληψη μητέρα της γνώσης, από επίγνωση όμως….)
    Παρ όλα αυτά, ας το ματαξαναδουν οι εδώ κάθε λογής όψιμοι:

    «….Μέσα σε μια δεκαετία καταφέραμε από πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού 5% το 1999, να φτάσουμε σε έλλειμμα 10% το 2009.
    Σε λεφτά είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό.
    Ενώ τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας είχαμε πλεόνασμα, ενώ ακόμα και το ολυμπιακό 2003 το έλλειμμα ήταν μόλις 1,2 δις, την καταστροφική τριετία το έλλειμμα πήγε
    *4,5 δις το 2007,
    *11,5 δις το 2008,
    *24 δις το 2009.
    Χωρίς τους τόκους. Με τους τόκους 36 δις.
    Τι έγινε αυτά τα χρόνια; Πώς μπορούμε να γυρίσουμε πίσω, να σταματήσουμε τη σπατάλη και τη λεηλασία;
    Κανείς δεν απαντάει σ’ αυτό, λένε μόνο
    «Αντίσταση στη χούντα του ΔΝΤ».
    Στην πραγματικότητα του υπόλοιπου πλανήτη Γη,
    η Ελλάδα
    *δεν προχωράει στις μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται,
    *δεν εφαρμόζει το πρόγραμμα της Ευρώπης και του Νομισματικού Ταμείου,
    *δεν μειώνει τη σπατάλη του κράτους.
    Στην πραγματικότητα της Ελλάδας,
    *κατηγορούμε την κυβέρνηση γιατί εφαρμόζει το «Μνημόνιο των ξένων επικυρίαρχων».
    Τα απίστευτα ελληνικά Μέσα την κατηγορούν και για τα δυο. Ταυτοχρόνως….»

  51. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Προπ τι κρίμα να μην ξέρουν το Γεωργελέ και στη Γαλλία που ψάχνουν πώς θα ξαναπεράσουν το CPE… και δεν έχουν αρκετούς γραφιάδες του επιπέδου του πρόθυμους, γιατί τα σάπια λάχανα μπορεί να έχουν από αυτό το κόλι, οπότε ανεβάζουν την παλιά επιτυχία «παιδόφιλες Αρχές», όσο γίνεται στο καζάνι η φασιστική σούπα που θα σερβιριστεί, όπως κι εδώ, από τους ίδιους (32 και βάλε) πρόθυμους, άμα παρα-αγριέψουν τα πλήθη…

  52. Ο/Η papoylis λέει:

    Δύο μόνο παρατηρήσεις για το σχόλιο του Βάγγου :

    α) όπως θα διαπιστώσεις αγαπητέ , εδώ εμφανίζονται σπανίως ( και αριθμητικά πολύ λιγότεροι ) «αγανακτισμένοι» – «επαναστάτες» από «προθύμους». Αργά και πού σχολιάζει ο Χρήστος Κ. , ακόμα πιό σπάνια ο Μαυροπρόβατος και ελάχιστα έως καθόλου οι Λέφτηδες… 😉
    Οπότε αγαπητέ Βάγγο , μάλλον το αντίθετο ισχύει . Το ιστολόγιο αυτό μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως φωλιά νεοτάξ και κοσμοπολιτών 🙂

    β) στους υπολογισμούς του Γεωργελέ – κοσμήματος της ελεύθερης και αδέσμευτης δημοσιογραφίας – που εκθειάζεις λείπουν πολλά όπως : τα αποτελέσματα της Αλογοσκούφειας απογραφής που αποδέχθηκε η EUROSTAT , η κομπίνα με τα swaps της Goldman Sachs , ο «λογαριασμός» από τους Ολυμπιακούς αγώνες και άλλα ορέα … Απλά ο καλός δημοσιογράφος προτιμά να τα αγνοεί ( γιατί άραγε 😉 ) .

  53. Ο/Η bernardina λέει:

    Πουθενά δεν μπορεί να σε πιάσει κανείς, ρε παπούλη.
    Εμ δεν κάνουμε σχόλια, μας τη λες (όπως καληώρα εμένα και του Μπλακσίπιου όταν τολμήσαμε να ψελλίσουμε πως μας έχεις καλομάθει σε πιο θρεπτικά θέματα)
    Εμ, μπαίνουμε να γράψουμε το κατιτίς μας, αμέσως να κατατάξεις στους «πρόθυμους» όσους δεν συμφωνούν 100% με τα όσα λες.

    Μα με τίποτα δεν είσαι πια ευχαριστημένος, γερο-γκρινιάρη; Όχι, άμα σου χαλάμε το ίματζ να μας το πεις :mrgreen:

    Άσε που με το modernization βγαίνουνε τα σχόλια άλλ’ αντ’ άλλων… (εκεί εγώ, πες πες μπορεί να γίνει κάτι 😉 )
    Επικαλούμαι πάραυτα τη συνδρομή του Αναγνώστη, του Νικάλφα, του Νίκιπλου, του Νόσφη και των υπολοίπων. Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους, να κατεβούμε στην πλατεία της Evil Witch και να διαμαρτυρηθούμε με μεγάλη αγανάκτηση για την αδικία που υφιστάμεθα από τον μπλογκάρχη. Γιαουρτώματα και πετροβολισμοί αποκλείονται δια ροπάλου! 😆

  54. Ο/Η papoylis λέει:

    Δε μου λες ορέ Μπέρνυ..

    από που και ως που αυτά τα συμπεράσματα ;;;

    Στο Bάγγο απαντώ που μου λέει για τους «συνοδοιπόρους» μου και τοy εξηγώ ότι εδώ οι «πρόθυμοι» είναι περισσότεροι και σχολιάζουν πιό συχνά 🙂 🙂

    και εσύ πιάστηκες ορέ από το «πρόθυμοι» ;;;
    Δεν εννοούσα τους άλλους , τους πολιτικούς δηλαδή , που εννόησες εσύ , αλλά την «συμμορία» Πατέρα , Προγιαγιάς , Αναγνώστη , Μπέρνης , Καργούδη , Νόσφη και Νίκιπλου και εσχάτως και Ζέππου ( αλλά και άλλων ων ουκ έστιν αριθμός ) που σχολιάζετε εδώ και πρεσβεύετε όμορες ή συγγενείς απόψεις για τα δικά μου ατοπήματα… :mrgreen: και εσύ μ’ έπιασες από το λαιμό 🙂

    Πάντως αν θέλετε να διαδηλώσετε στη πλατεία Evil Witch συννενοηθείτε μέσω Facebool και Tweeter… Και να με ενημερώσετε γιατί μπορεί να κατέβω και εγώ στη διαδήλωση … 😉

  55. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Μη με αναγκάζεις (εξωθείς) να σε διασύρω, Παπς,
    ελπίζω μόνο απλά να ξέχασες τόσο γρήγορα, το ό,τι ακριβώς τότε συνέβη, και να μην υπάρχει κάτι…άλλο:

    (Απλά να ξέχασες δλδ) ότι τη μέθοδο υπολογισμού των Αμ Δαπανών που «εισήχθη» δια της δυσωνύμου
    (όπως πια περίτρανα αποδείχτηκε προς πλήρη κακοφανισμόν υμών και των…συμμάχων σας )
    ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ, και που ΜΟΝΟ προς στιγμήν την αποδέχτηκε η Γιούροστατ

    -Όπως πάντα γίνεται φυσικά, να αποδέχεται τα πράγματα ΟΠΩΣ ακριβώς κατατίθενται από τις εθνικές κυβερνήσεις-,
    και ευθύνεται (κυρίως αν και όχι αποκλειστικά) για την εκτόξευση στο 7,2% το ελλείμματος, αυτή και ο παραλογισμός της (της μεθόδου) οι δαπάνες να εγγράφονται όλες ΜΟΝΟΜΙΑΣ στον χρόνο παραγγελίας των αμ. συστημάτων και όχι διεσπαρμένες κατά τους χρόνους των ταμειακών εκροών για την τμηματική τους αποπληρωμή)

    ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΖΗΤΗΣΕ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟΤΑΤΑ -λες και χρειαζότανε- την αντικατάστασή της με ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ (και εύλογη) μέθοδο,
    πράγμα, βέβαια, που ο Αλογοσκούφης των λογισμών σας, το αποδέχτηκε μια χαρά-χαρούλα, και τα έβρισκε μάλιστα όλα ωραιότατα,
    (η περίπτωση με τη ρέχα και την ψιχάλα που λέγαμε…)
    και… του βα μπιεν, όπως λένε και οι ξένοι φίλοι σου…

    (Αφού όμως είχε ήδη ολοκληρωθεί η Θεάρεστη δουλειά του διασυρμού του Σημίτη & του έργου του)

  56. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    (συνέχ)
    …για Γκόλντμαν δεν θέλω καν να σου υπενθυμίσω ότι
    στην…»καταγγελία»,
    (με την οποία δεν περίμενα τόσο πρόχειρα να συντάσσεσαι)
    δε φτάνει ότι υπάρχει βλακώδης ετεροχρονισμός
    (η «δουλειά» δλδ υποτίθεται ότι «στήθηκε» για χρονιά που όμως ΔΕΝ μέτραγε καν στα μεγέθη εισαγωγής της χώρας στην ΟΝΕ),
    είναι και που και ολόκληρο Γιούρογκρουπ αποφάνθηκε ΠΡΟΣΦΑΤΑ
    (μη μου πεις ότι ΔΕΝ το άκουσες!…)
    ότι όχι μόνο το Σημίτειο τρικ, αλλά και (τουλάχιστο) τα Ιταλικά και (όλων των άλλων) τα αντίστοιχα, «κατά το χρόνο της διενέργειάς τους, υπήρξαν ΚΑΙ απολύτως νομότυπα ΚΑΙ θεμιτά»…

    Όσο για τους Ολυμπιακούς, πρώτος εσύ θα περίμενα τουλάχιστο έτσι για αρχή,να ξεκινήσεις και να πεις ότι

    «άμα τα ακίνητα/κατασκευές/εγκαταστάσεις που η Βαρκελώνη χρησιμοποίησε για να περάσει μπροστά στον ανταγωνισμό σαν Η Ευρωπαϊκή πόλη των «Φώτων» του τέλους του 20ού αιώνα,
    εσύ ή τα δίνεις στα Βατοπαίδια ή τ αφήνεις αναίσχυντα να χορταριάζουν,
    ΔΕΝ σου φταίει κανείς….»
    Περίμενα, αλλά είχα ξεχάσει ότι είναι και οι…Σύμμαχοι στη μέση, οπότε…

  57. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Κανονίστε να την πάθετε σα το συνδυασμό του ..Καμίνη, που στην πρώτη σπόντα του Νικήτα «ΦΙλοκυβερνητικοί είστε όλοι, αφού να δεν πήρατε θέση και για την Υπατία» και αρχίσανε «δεν είμαστε όλοι το ίδιο, άλλο εγώ είμαι διακριτός και δεν ..τσουβαλιάζομαι και άλλο ο τάδε του ΠΑΣΟΚ » και με κάτι τέτοια κοντέψανε να κάνουνε το συνδυασμό ρημάδι 😉

    Δεν χωρεί εφυσηχασμός και χαλάρωση, σχετικά με τη στάση των απεχόντων και των …(αυτο)φιμωμένων, κάπου εδώ γύρω είναι και καιροφυλαχτούν (μερικοί παίζοντας χαρτιά με μεγαλύτερους, και επειδή δύσκολο το κόβω να ..ρεφάρουν….) .

    ΥΓ1 Αυτή η άθενσ βόις κάτι μου θυμίζει από μια συζήτηση , αλλά δεν θυμάμαι από πού;;
    ΥΓ2. Μπερναρντίνα , στη διαδήλωση θα κατέβουμε στο μπλοκ των Νεοτάξ ή των Κοσμοπολιτών (εγώ στην αλυσίδα δίπλα στο Νοσφεράτο ή στο Βαγγέλη δεν κάθομαι γιατί είναι ..αψείς 🙂 )

  58. Ο/Η papoylis λέει:

    Πράγματι Βάγγο

    όλα νόμιμα και θεμιτά … μαζί και τα Βατοπέδια , τα υποβρύχια , η μίζενς και τα άλλα παιδιά…

    ( κανόνισε να μη με διασύρεις πολύ γιατί δεν θα το αντέξω ) 🙂

    Αναγνώστα

    σε παραπέμπω στο δεύτερο επεισόδιο του φωτορομάντζου που σύντομα θα αναρτηθεί ( ίσως και εντός της ημέρας ) 😉

  59. Ο/Η Propator λέει:

    Παπουλη,
    η «συμμορια» των ετεροκλητων περσονων, οπως τις περιεγραψες, μπαινει εδω συνηθως οταν ανεβαινει κανενα ποστ (πχ εμου του ιδιου) περαν των δικων σου – ιδιετερα δε αυτων τα οποια εγω χαρακτηριζω hate αλλα εσυ τα θεωρεις εναρετα.

    Επι μηνες ολοκληρους γυρω απο τα ποστ σου αυτα ειχατε μαζευτει ολοι οι Αγανακτισμενοι Αντιμνημονιακοι πατριωτες και κανατε το φεστιβαλ με θεμα: «Φταινε οι ξενοι», χωρις -προσωπικα- να διαταραξω τον αγωνιστικο σας ιστρο.
    Με εξαιρεση τους χουλιγκανους, τους οποιους εσυ εξακολουθεις να υποθαλπτεις, ολοι οι υπολοιποι μια χαρα κελαϊδανε εδω μεσα.

    Ο Γεωργελες με πολυ χαρακτηριστικο τροπο θιγει καποιες πλευρες του ζητηματος οι οποιες δεν ειναι …ορατες στην αριστερη θεαση. Αν τα καταλαβαινεις -εστω και στοιχειωδως- εχει καλως, αν οχι υπαρχει και ο …Λαφαζανης.

  60. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Δε μου λές (να βγάλουμε και κανά φράγκο – υποδιαίρεση της δραχμής- από τη διαρροή, καθότι σκέφτομαι ως επικερδή δραστηριότητα τη διαχείριση των ..προσεχώς).
    Το στόρυ θάχει και νεαρά αγανακτισμένη που κυνηγημένη από τα ΜΑΤ θα ζητήσει άσυλο στη Μεγάλη Βρετάνια και αυτός αφού της το παράσχει θάρθουν πιο κοντά και αυτή θα γίνει πιο ώριμη και μετά θα πάρει αέρα και θα γίνει σιγά σιγά κοσμοπολίτισα και , ακολούθως νεοτάξ, και θα τον ..προδώσει και αυτός τότε θα καταλάβει τον πόνο των προδομένων και θα βγει στην πλατεία μαζί με τους αγανακτισμένους και θα κηνυγάει ..βουλευτίνες ;;

  61. Ο/Η papoylis λέει:

    … Ναι , δεν έχω αμφιβολία. Τα περιγράφεις όπως ακριβώς έχουν τα πράγματα.
    Αλλά εγώ απαντώ στο Καργούδη που μιλάει για τη παρούσα φάση που διέρχεται το ιστολόγιο… 🙂

  62. Ο/Η Propator λέει:

    Μαυρο Προβατο,
    δεν καταλαβα GR* απ’ολα αυτα που εγραψες και υπαρχει κινδυνος να πεσεις παλι θυμα (παρεξηγησης, αυτη τη φορα), γιαυτο …»σπαστα και ξαναριχτα»

    * γρί

  63. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    »Μέσα σε μια δεκαετία καταφέραμε από πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού 5% το 1999, να φτάσουμε σε έλλειμμα 10% το 2009. Σε λεφτά είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Ενώ τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας είχαμε πλεόνασμα, ενώ ακόμα και το ολυμπιακό 2003 το έλλειμμα ήταν μόλις 1,2 δις, την καταστροφική τριετία το έλλειμμα πήγε 4,5 δις το 2007, 11,5 δις το 2008, 24 δις το 2009. Χωρίς τους τόκους. Με τους τόκους 36 δις. Τ»

    EM

    ΑΦΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΑΜΑΛΩΝ ΚΑΙ ΣΙΑ ΡΕ ΠΡΟΠΑΤΩΡΑ

  64. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Νταξ τωρα με τον Κατρουλε εδεσε το γλυκο. Να περασει ο επομενος φιλοσοφος παρακαλω!

  65. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Μιας και ο Λόγος περι Κλικ και Κωστοπουαλ δειτε αυτο για το βιβλιο του ΣΕΒΑΣΤΑΚΗ

    http://nosferatos.blogspot.com/2010/06/life-style-90_29.html

  66. Ο/Η zeppos λέει:

    «Μέσα σε μια δεκαετία καταφέραμε από πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού 5% το 1999, να φτάσουμε σε έλλειμμα 10% το 2009. «

    Μια «μικρή» διόρθωση:
    Το έλειμμα το 2009 ήτο 15,5 και οχι 10%, έφτασε τα 36 δις. [Πάντα με τους τόκους γίνονται η σούμα].
    Μέσα σε ένα χρόνο με το κολοσφίξιμο το πρώτο έπεσε 5 ολόκληρες μονάδες (με το επέρατο και «αποτυχημένο» μνημόνιο) και στο τέλος του 2010 ήταν 10,5% ή 24 δις..

  67. Ο/Η Propator λέει:

    «Νταξ τωρα με τον Κατρουλε εδεσε το γλυκο. Να περασει ο επομενος φιλοσοφος παρακαλω!»

    Αυτο το σπινθιροβολο πνευμα ηταν που διεκρινα -εγω πρωτος απ’ολους- εκεινη τη βροχερη και ασελινη νυχτα, μολις σε ειδα να μπαινεις στο μπλογκ του Παπουλη, καθως …τσακμάκαγε μες στο σκοταδι.

  68. Ο/Η nikiplos λέει:

    Καλησπέρα…

    Βρήκα πολύ ενδιαφέρον το λινκ του Νοσφέρατου που αφορά το βιβλίο του Σεβαστάκη… Με μεγάλη μου έκπληξη όμως βρήκα εξίσου ενδιαφέρον και το 2ο λινκιο… η συνέχεια της παρουσίασης:
    http://nosferatos.blogspot.com/2010/06/2.html
    Από εκεί αντιγράφω:
    «Όσοι, για παράδειγμα, συνεχίζουν να ασκούν κριτική ή και να αισθάνονται δυσφορία για την κοινωνική εξέλιξη εντάσσονται στο «σωματείο της εθνικής κλάψας», στο καταραμένο σώμα αυτών που χαλούν την ατμόσφαιρα «κάθε φορά που ο τόπος λέει να κάνει ένα βήμα μπροστά». »
    Αποκορύφωμα της ιδιότυπης αυτής «εθνικιστικής έξαρσης» που βγήκε παραδόξως μέσα από τις επάλξεις του εκσυγχρονισμού (τέλη 90ς), ήταν φυσικά ο παροξυσμός του Χρηματιστηρίου. Το Χρηματιστήριο όχι μόνο δεν αποκωδικοποιήθηκε σωστά, αλλά αντίθετα ακοκρύφθηκαν τεχνηέντως κάποιες απο τις πραγματικές αιτίες της καταστροφής (λαός συνηθισμένος στην ευκολία + απληστία + γρήγορο ανέξοδο κέρδος), ανακυρήσσοντας υπεύθυνους μόνο τους υπουργούς + λαμόγια… Ο Λαός δεν έφταιγε σε τίποτε, τον παρέσυραν (και εδώ)… [με αυτό, παρακαλώ ας μην παρεξηγηθώ… δεν αποσείω τις ευθύνες των θεσμικά υπευθύνων].

    Όσο για το άρθρο του Γεωργελέ, ο Κυνόδοντας του Λάνθιμου (και ουχί το σκυλόδοντο του Άνθιμου) είναι πάντοτε επίκαιρος. Πράγματι, ζούμε μιαν Εθνική πραγματικότητα… που όμως υποδαυλίζεται, συντηρείται και προστατεύεται από όλους αυτούς τους συστημικούς: Παιδεία, Εκκλησία, Κράτος, Κάστα που διοικεί από το παρασκήνιο…

  69. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    …”σπαστα και ξαναριχτα” από αύριο προπ, θα έχω τεχνική δυνατότητα. Με φοβίζει όμως οτι έχεις καταλάβεις μέχρι τώρα, οτι επειδή φτύνω τον κοπρίτη του «όλοι τα φάγαμε», λέω κιόλας οτι φταίνε «οι ξένοι», ή «οι εβραίοι τραπεζίτες με τα νύχια τα γαμψά», όπως χλεύαζα προ έτους σε άλλο ιστολόγιο, το ντισκούρ που επιχειρεί να παροχετεύσει στο φασισμό τη λαϊκή αγανάκτηση (φόβητρο και ταυτόχρονα εναλλακτική που παντού(*) το καθεστώς κρατάει ανοικτή όταν η κρίση του απαιτεί μανούβρες για τον έλεγχο)
    (*)στη Γαλλία είμαι λέμε

  70. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπλακσίπιε

    πρόκειται για Αγκίτ Προπ… 🙂

  71. Ο/Η Propator λέει:

    Ρε συ Μαυρο προβατο,
    επειδη στην εποχη της …λυχνιας εγω καιω ακομα καρβουνο συμβαινει -καμια φορα- να βουλωνουνε τα τούμπα και να …στραβοκαταλαβαινω.
    Για διαφωτισε με λοιπον διοτι εγω σε ειχα καταχωρησει στις ταξεις του …υπαρκτου, οποτε αν εχω σφαλει να σε σβησω απο κει και να σε εγραψω στη λεσχη Μπιλντεμπεργκ που ειμαι …»στα μεσα και (κυριως) στα εξω» (πορτιερης -θα σε αφησω να …τρουπωσεις 😉 ).

    Αλλα αμα σ’εχω αδικησει, οπως λες, ειμαι διατεθειμενος να σκισω τα πτυχια μου στη «Στρουχτούρα», στην «Αγκιτάτσια» και στην «Κονσπιράτσια» τα οποια εχω παρει σε εποχες που -φανταζομαι- οτι δεν ειχες συλαβισει ακομα τη λεξη ΜΟΔΝΕ. 😉

    Οτι δεν εισαι στην …πατριδα αυτο το’χω καταλαβει καθοτι φαινεται ποσο βαραινει πανω σου η …κακουργα η ξενιτια κι αυτος ισως ειναι ο λογος που νοσταλγεις την Ελληνικη σκατιλα στην πιο καφρικη και αναχρονιστικη της εκδοχη (τιμημενο …κι ετσι 😉 ).

    Ομως ας τα αφησουμε αυτα γιατι μια και βρισκεσαι στην πολη του φωτος θελω να μου κανεις ενα θελημα:
    Ψαξε να βρεις τον Ζορζ Καταλά (θαναι καμια 65αρια τωρα) και πες του οτι σε στελνει ο θειος, κι αν σε ρωτησει «ποιος ειναι ο θειος?» πες του «αυτος που …Ατενέ 1975 (ή 6?) απρέ συνεδρί τρε ζολι Ναταλί ετ πετι Ντανιέλ ντον λε μπατό παρφέ νταμούρ ολαλά τρε μπιεν 😉
    Ελπιζω να ειναι ζωος και αβλαβης και να ειναι ακομα στις επαλξεις !

  72. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Η ΚΟΥΦΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΕΚΔΙΩΞΗΣ !.. Ενα σεναριο του τι θα συμβει αν τυχόν περασουν τα σχεδια των ..»χρησιμων ηλιθιων» και παμε στη Υποτιμημένη δραχμη .
    http://nosferatos.blogspot.com/2011/06/blog-post_7426.html

  73. Ο/Η zeppos λέει:

    «απρέ συνεδρί τρε ζολι ………… ολαλά τρε μπιεν»

    Ετσι ξεβουλώνει τα τούμπα ο Περαίας!
    Έγινε της πόρνης …

  74. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Ρε συ @Νόσφυ,
    έτσι, πολύ ειλικρινά σου λέω, ότι
    εκεί που τη μια στιγμή νοιώθω ότι κάπου σε «βρίσκω» ρε παιδί μου,
    -το νήμα της σκέψης σου δλδ-,
    την ίδια στιγμή ανακαλύπτω ότι τίποτα δεν είχα βρει!

    (Εκείνο το τραγουδάκι «μια σε βρίσκω μια σε χάνω» το θυμάσαι;
    Εεε, καμιά σχέση.
    Εγώ όλο σε χάνω, αφου ποτέ δεν κατάφερα να σε βρω)

    Είσαι με τα συγκαλά σου μωρέ,
    και το προτείνεις κιόλας «προς φρονηματισμόν»

    (αφού πρώτα έχεις εκφράσει ομού τη συμφωνία και τον θαυμασμό σου στον κατασκευαστή με την υπόσχεση ότι θα αναπαράγεις το «πόνημά» του)

    αυτό το α-νοϊκό επιτραπέζιο παιδικό Μονόπολι
    βλακωδών προ/βλέψεων
    -που παριστάνουν κιόλας τη λογοκρατούμενη «ανάλυση»-
    που πέρα και πριν από οτιδήποτε άλλο (τους σούρεις),
    δείχνουν μέσα στην ΚΔΟΑ του «μυαλού» τους να έχουν προσλάβει την ΕΕ & την ΟΝΕ

    (το πιο ρηξικέλευθο-ριζοσπαστικό Διεθνικό μεγα/εγχείρημα των τελευταίων αιώνων,
    -κι αυτό στην περίπτωση που ΔΕΝ σου λέει τίποτα ιδεολογικά/πολιτικά/ιστορικά)

    σαν μια επαρχιώτικη ΕΠΕ «Βιοτεχνίας εσωρούχων» που φτιάχτηκε και το μοναδικό μέλημα των εταίρων της είναι
    το «πώς θα ξεγελάνε ο ένας τον άλλο κι όλοι μαζί τους απέναντι»…

    Στην περίπτωση όμως που λάθος καταλαβαίνω,

    (γιατί, δεν σου κρύβω, το φοβάμαι το λάθος, έτσι χαμένος στον Λαβύρινθο όπου παρασύρεις όποιον θα ήθελε κάπως να παρακολουθήσει τις διαδρομές της σκέψης σου)

    θα ήθελα ρε συ @νόσφυ να μου δείξεις και το πώς και το γιατί…

  75. Ο/Η bernardina λέει:

    Από το δεύτερο λινκ του Νόσφη:

    Αν δεν υπήρχαν κι αυτές οι φωνές θα είχαμε μείνει με τους κρατικοδίαιτους διανοούμενους, δήλωσε ο κύριος Τσίπρας.

    Ενώ, ας πούμε, η Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης δεν πήρε ποτέ ούτε σέντσι κρατικής επιχορήγησης, ε; Ιδίοις αναλώμασιν αλωνίζει τις ραχούλες κάτι δεκαετίες τώρα, όχι με τα όβολα του υπουργείου Πολιτισμού…

    Όταν ο θολός βυθός φλερτάρει με τα ανεμοδαρμένα ύψη…

  76. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Ρε συ @Νόσφυ,
    έτσι, πολύ ειλικρινά σου λέω, ότι
    εκεί που τη μια στιγμή νοιώθω ότι κάπου σε “βρίσκω” ρε παιδί μου,
    -το νήμα της σκέψης σου δλδ-,
    την ίδια στιγμή ανακαλύπτω ότι τίποτα δεν είχα βρει!»\\\

    Ναι ..Ειναι κοματι δυσκολο.. 😉

  77. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    06/04/2011 στις 12:52 μμ

    Ρε συ @Νόσφυ,
    έτσι, πολύ ειλικρινά σου λέω, ότι
    εκεί που τη μια στιγμή νοιώθω ότι κάπου σε “βρίσκω” ρε παιδί μου,
    -το νήμα της σκέψης σου δλδ-,
    την ίδια στιγμή ανακαλύπτω ότι τίποτα δεν είχα βρει!

    (Εκείνο το τραγουδάκι “μια σε βρίσκω μια σε χάνω” το θυμάσαι;
    Εεε, καμιά σχέση.
    Εγώ όλο σε χάνω, αφου ποτέ δεν κατάφερα να σε βρω)

    Είσαι με τα συγκαλά σου μωρέ,
    και το προτείνεις κιόλας “προς φρονηματισμόν”

    (αφού πρώτα έχεις εκφράσει ομού τη συμφωνία και τον θαυμασμό σου στον κατασκευαστή με την υπόσχεση ότι θα αναπαράγεις το “πόνημά” του)

    αυτό το α-νοϊκό επιτραπέζιο παιδικό Μονόπολι
    βλακωδών προ/βλέψεων
    -που παριστάνουν κιόλας τη λογοκρατούμενη “ανάλυση”-
    που πέρα και πριν από οτιδήποτε άλλο (τους σούρεις),
    δείχνουν μέσα στην ΚΔΟΑ του “μυαλού” τους να έχουν προσλάβει την ΕΕ & την ΟΝΕ

    (το πιο ρηξικέλευθο-ριζοσπαστικό Διεθνικό μεγα/εγχείρημα των τελευταίων αιώνων,
    -κι αυτό στην περίπτωση που ΔΕΝ σου λέει τίποτα ιδεολογικά/πολιτικά/ιστορικά)

    σαν μια επαρχιώτικη ΕΠΕ “Βιοτεχνίας εσωρούχων” που φτιάχτηκε και το μοναδικό μέλημα των εταίρων της είναι
    το “πώς θα ξεγελάνε ο ένας τον άλλο κι όλοι μαζί τους απέναντι”…

    Στην περίπτωση όμως που λάθος καταλαβαίνω,

    (γιατί, δεν σου κρύβω, το φοβάμαι το λάθος, έτσι χαμένος στον Λαβύρινθο όπου παρασύρεις όποιον θα ήθελε κάπως να παρακολουθήσει τις διαδρομές της σκέψης σου)

    θα ήθελα ρε συ @νόσφυ να μου δείξεις και το πώς και το γιατί…»

    ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΕ ΡΕ ΚΑΡΓΟΥΔΗ …
    πεσμου ρε συν ..γιατι πραμα μιλας ;

  78. Ο/Η Propator λέει:

    Νοσφυ,
    παλι μπερδεψες τις τσαντες με τα βιβλια, θα τα …ακουγες και απο εμενα αλλα ας μην επαναλαμβανομαστε.

    Αλλο τωρα.
    χθες ακουσα τον Πεταλωτη που (δικαιως) τα’ χωνε σε εκεινον τον απεριγραπτο τυπο του ΣΥΝ, τον Σκουρλετη (αν συγκρατησα σωστα το ονομα του) ο οποιος θυμιζε ΚΝιτοφατσα των 70ς.
    Αν ακουσα καλα (διοτι μπορει να μην ακουσα καλα) ειπε ο Πεταλωτης -αναμεσα στα αλλα- και το εξης:

    «Moνο στην παρουσα κυβερνηση ξερετε να κανετε αντισυγκεντρωσεις, ουτε στη ΝΔ ουτε στις προηγουμενες κυβερνησεις του ΠΑΣΟΚ που οδηγησαν την χωρα στην παρουσα κατασταση τα κανατε αυτα».

    Και παλι αναρωτιεμαι, το ειπε ή δε ακουσα καλα?

  79. Ο/Η nikiplos λέει:

    Καλησπέρα…

    Από το τρίτο λινκ του Νόσφυ:
    «Μέσα σε λίγα λεπτά από την πρωθυπουργική ομιλία όλα τα ATM των τραπεζών της χώρας θα έχουν ξεμείνει από ρευστό, καθώς όλοι μας θα προσπαθούμε να τραβήξουμε όσα ευρώ μπορούμε. »

    Βέβαια η ελληνική πραγματικότητα διαφέρει κάπως: … Ώρες ίσως και μέρες πριν την ομιλία του πρωθυπουργού, κάποιοι σηκώνουν τον ασήκωτο από τις τράπεζες… Κατόπιν, κάποιοι άλλοι που είναι πονηρεμμένοι, αρχίζουν κι αυτοί να σηκώνουν τον ασήκωτο… Μέχρι και την Παρασκευή, ημέρα προγραμματισμένη για τη δραματική ομιλία του πρωθυπουργού, έχει εξαχθεί δυό φορές το χρέος μας στην Ελβετία: Μαύρο χρήμα, σεντούκια, βανάκια μέσω συνόρων κλπ. Για εκείνη την εβδομάδα όλοι οι «συστημικοί», δημοσιοκάφροι κλπ θα είναι «χαμένοι». Δεν θα τους βρίσκει κανείς ούτε στο κινητό…

    Η μόνη κατάλληλη εβδομάδα, είναι εκείνη πριν το 15Αύγουστο, που θα είναι όλοι οι Γραίκηδες στις παραλίες…
    😉

  80. Ο/Η Ενη λέει:

    Zeppos 3/6 7,52 μμ.

    Το λάθος στα ποσσοστά το ειχα δει κι΄εγω, αλλά φαίνεται οτι ο κόσμος τοσο πολύ εχει εθισθεί στα δισ. που σου λέει
    τι 15,50% του ΑΕΠ που σημαίνει 36δισ.

    τι 10,00 % του ΑΕΠ που σημαίνει 24.δισ.

    Τώρα για πενταροδεκάρες θα μιλάμε; 😆

  81. Ο/Η Ενη λέει:

    Ακόμη μια παρέμβαση, αν μου επιτρέπετε,
    ειδα αυτά που γράφονται περί Κωστόπουλου. Δεν ξέρω αν ειχε χρηματίσει και κνίτης αλλά για το περιοδικό «Αγωνιστής» ειναι σωστό, ηταν το περιοδικό της νεολάιας ΠΑΣΟΚ.
    Συνεπώς οπως τον θυμαμαι εγω, σε ενα διεθνές συνέδριο το ’80 «Για τη μετάβαση στο σοσιαλισμο» (που ειχε οργανώσει ο Ανδρέας) με συμμετοχή Γκουντερ Φρανκ, Σαμιρ Αμιν, Βεργοπουλος, Αρσένης (τοτε ηρθε στην Ελλάδα), οπως και άλλοι επιστήμονες διεθνούς εμβέλειας, τότε λοιπόν

    σε μια εισήγηση κάποιου απο τους συμμετέχοντες , ο Κωστόπουλος εκανε μια παρέμβαση που εκανε αισθηση στο ακροατήριο. Ηταν τότε, οπως εμαθα αργότερα ,Γραμματέας της σπουδάζουσας ΠΑΣΟΚ στο Παρίσι.
    Αρα μάλλον περι «Αγωνιστή» και οχι «Οδηγητή»πρόκειται, εντυπα νεολαιων ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ.
    Δεν ξέρω αν τα διάβαζε κιόλας………..

  82. Ο/Η Ενη λέει:

    Bernardina

    Aυτή η Μαρίκα Παλαίστη ,εισαι σίγουρη οτι ειναι της δεκαετίας του ΄60 και οχι των αρχών του αιώνα (του πρώην); 😆 😆

  83. Ο/Η bernardina λέει:

    Ένη,
    τον κατάλογο δεν τον έγραψα εγώ, απλώς τον αντέγραψα από το λινκ που δίνω στο τέλος, χωρίς να αλλάξω τίποτα. Προφανώς μάλλον εσύ έχεις δίκιο.

  84. Ο/Η bernardina λέει:

    Και για δέστε πώς (επιτρέψαμε να) μας βλέπουν έξω…

    http://www.spiegel.de/wirtschaft/soziales/bild-766645-221762.html

    (Αν ξανακούσω το κλισέ «μια εικόνα χίλιες λέξεις» θα με πιάσουν τα διαόλια μου)

  85. Ο/Η papoylis λέει:

    Έ τότε Μπέρνυ να τους στέλνουμε φωτογραφίες της Μαρίκας Παλαίστη .. 😉

  86. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Ένσταση και μάλιστα ισχυρότατη (παρακαλούμε πολύ να γίνει σεβαστή η δεοντολογία και το σχόλιο αυτό να εμφανιστεί):

    Γράφεις σε κάποιο σχόλιο:

    «[…] εδώ εμφανίζονται σπανίως […] και ελάχιστα έως καθόλου οι Λέφτηδες…»

    Δύο παρατηρήσεις (κυρίως για τους -ηθελημένα ή αθέλητα- επιπόλαιους ή αμνήμονες αναγνώστες):

    1) Είμαστε από τους τακτικότερους σχολιαστές στο τσαρδί σου.

    2) Θα ήμασταν και στο παρόν ποστ. Αλλά ο αρθρογράφος έχει α π α γ ο ρ ε ύ σ ε ι τον σχολιασμό εκ μέρους μας σε δικές του αναρτήσεις.

    Увидимся (όχι όμως εδώ ;-))

  87. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Ας θυμηθουμε οτι την ωρα που εμεις εδώ …ξεφτιλζουμε οτι απεμεινε στηνΣυρια Οι ΧΑΣΑΠΗΔΕΣ σφαζουν μικρα παιδια

    http://nosferatos.blogspot.com/2011/06/blog-post_7588.html

  88. Ο/Η Propator λέει:

    Ενταξει, σε οσους δεν μπορουν να καταλαβουν τιποτα περα απο την τυφλα τους, δεν αρκουν «χιλιες λεξεις» (η φωτογραφια του ανωτερω λινκ) για να περιγραψουν ποση αθλιοτητα χωραει μες την …αγανακτιση.
    Ισως χρειαστει να δουμε και τους Χρυσαυγητες να πρωτοστατουν καιγοντας τη σημαια της ΕΕ για να το καταλαβουμε.

    Παπουλη, για πες μας εσυ τι καταλαβες απο τη φωτογραφια?

    ΥΓ
    Η προσκληση (να πουνε τι καταλαβανε απο τη φωτο) ισχυει και για τος αλλους αγανακτισμενους αντιμνημονιακους που κυκλοφορουν σε αυτο το μπλογκ.

  89. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Τα πράγματα νομίζω ότι δυσκολεύουν.
    Είδα με έκπληξη (και φυσικά με απογοήτευση) ότι έχουν αρκετή πέραση (δε λέω για εδώ, μιλάω για πλατείες κλπ) ότι αυτό που εμφανίζεται ισχυρό είναι το εξής:
    Εδώ που φτάσαμε πρέπει να ανατρέψουμε ΤΩΡΑ και με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ και κόστος το Πολιτικό Σύστημα (όλο 😉 ) .
    Πρέπει να φύγουμε από την Ευρωζώνη τώρα και με πρωτοβουλία μας.
    Αυτό θα το αναλάβει ο Λαός που αυτοοργανώνεται και θα το πραγματώσει «στις διαδικασίες του δρόμου».
    Οτιδήποτε άλλο είναι χειρότερο, άλλως πώς ότι πρόβλημα και αν δημιουργούν τα ανωτέρω είναι προτιμότερο να το υποστούμε παρά να υπομείνουμε τον αργό θάνατο.
    Χρεωκοπία, εξωτερικές πιέσεις, Τουρκίες , ΝΑΤΟ κλπ, θα τα αντιμετωπίσει το λαϊκό κίνημα στα λογική της «Παλαϊκής Άμυνας» και Λαός που κινείται δεν ηττάται.
    Ο αυτοοργανωμένος Λαός θα βρει τις ηγεσίες του …μετά!!, τώρα προέχει να διώξουμε τους δωσίλογους και τα αφεντικά τους (το διεθνές τραπεζικό σύστημα).

    Μορφώματα της «Αριστεράς» (καλά την Παπαρήγα ήδη την στολίζουν ως συνοδοιπόρο της Δαμανάκη και υπό την έννοια της ..συναδέλφου 😉 ), ειδικά κάτι …συνιστώσες, τζογάρουν κανονικά στη λογική «σωστά είναι αυτά που λέτε, αλλά έχουμε να προσθέσουμε….» .

    Και όλη αυτή η …..συνισταμένη αυθυποβαλλόμενη υποβάλλει την εικόνα του Παρισιού του 1871 «διαφωνώντας» απλώς (αναμεταξύ τους όμως 😉 ) στο επίπεδο μήπως είναι τα Χειμερινά Ανάκτορα του 1917, το Κίνημα του 1909 (καλά οι πιο ορέοι είναι αυτοί που νομίζουν ότι είναι το Σύνταγμα του 1843).

    Πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι ένα 12χρονο ανηψάκι μου που πέρασε από Σύνταγμα (προχθές), πηγαίνοντας σε ένα παιδικό πάρτυ και μου είπε «θείε, μου θύμιζε τη φωτογραφία με τους Σοβιετικούς που ετοιμάζονταν να καταλάβουν το Ράιχσταντ» (του έχει εντύπωση η φάση με τον Μίνιν και τη Σημαία και τα ψιλοχαζεύει κάτι τέτοια).
    Ελπίζω ότι έχει δίκιο και δεν έπεσε απλώς μέσα ως προς τον τόπο και μπέρδεψε τον χρόνο και τους συμμετέχοντες του «κάδρου»

  90. Ο/Η bernardina λέει:

    Μπα, δε λέει ρε παπούκο.

    Καλύτερα ο συνδυασμός χοντρούλας-με-μαύρη-ρίζα-και-φραπόγαλο/τσιγάρο/fake rolex-στο-χέρι+σημαία-με-σβάστικα+αστέρια-της-ΕΕ+χάχας-που-χασκογελάει-από-πίσω-και-όλοι-μαζί-μουντζώνουμε-το-μπουρδέλο-πριν-το-κάψουμε-για-να-έρθει-να-θρονιαστεί-ο-ΕΝΑΣ-Ο-ΣΩΤΗΡΑΣ/Παπαδόπουλος/Κοκός/Sir-Μαρκεζίνης/Μαρμαρωμένος-Βασιλιάς-που-θα-μας-απαλλάξει-από-τους-Νεοσταυροφόρους.
    Ακόμα και ως περιγραφή είναι πολύ πιο πιασάρικη από ένα τόσο τρε μπανάλ όνομα του προπερασμένου αιώνα, δε συμφωνείς;
    Άντε καλά κρασά

  91. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ορθή επανάληψις:
    «Μορφώματα» της Αριστεράς
    και όχι
    Μορφώματα της «Αριστεράς» όπως έγραψα

  92. Ο/Η Ενη λέει:

    Μπερναρντινα,

    Αυτή παιδί μου μάλλον υπήρξε τις δεκαετίες των νιάτων των δικών μου γονιών μου, οχι και τη δεκαετία του 1960.
    Ετσι Παπούλη, λίγο δύσκολο να βρείς φωτογραφίες, πλην αυτές απο «εθνικά αρχεία».

    Τώρα βέβαια η ορεα χαρακτηριστική φωτογραφία, Μπερναρντινα, θα μπορουσε να μας οδηγήσει στον εξης συλλογισμό.
    Ας υποθέσουμε λοιπόν οτι αυτοί που δανείζουν ειμαστε εμεις και αυτοί που δανείζονται ειναι αυτοί οπως απεικονίζονται στη φωτογραφία.
    Πού με τον ελληνοπρεπέστατο τρόπο αποδοκιμασίας , τη μούτζα, απευθύνονται σε μας που τα κοινοβούλια μας (των χωρων μελών της ευρωζώνης), ενέκριναν το δάνειο προς αυτους που μας βρίζουν και μας αποκαλούν κιόλας ναζιστές (με το ναζιστικό σύμβολο).
    Ποια νομίζουμε θα ηταν η αντίδραση μας, ως εχοντες δε και την ψυχολογία οτι δε δεχόμαστε μύγα στο σπαθί μας, στην ενδοξη ιστορία μας, στα φώτα που εδωσαν οι αρχαιοι ημων προγονοι, στην καπατσοσύνη μας , στην ασπιλη και αμόλυντη εθνική μας διαδρομή με τα δάνεια απο ενάρξεως ελληνικού κράτους που φαγώθηκαν απο πάσης μορφής επιτήδειους διαχρονικά απο το 1830 και αλλα πολλά….
    Το πιο πιθανό σενάριο θα ηταν «βρε αντε απο δω που θα σας δανείσουμε για να βγειτε απο τη κρίση που δημιουργήσατε με ενα υπερδιογκωμένο κράτος που αποδείχθηκε «λερναια υδρα» με πολλά πλοκάμια που απλώνεται παντου και σας…..επνιξε ολους μαζι.

    Ετσι λοιπόν ως δανειστές αρνούμαστε να σας συνδράμουμε και βγάλτε τα πέρα μόνοι σας. Τότε και οι αγανακτισμένοι και οι μη αγανακτισμένοι, θα αντικρύσουν την πραγματική εικόνα της φτώχειας και της απελπισίας (δεν θα υπάρχει κανένας μειωμένος μισθός η σύνταξη), διότι δεν θα υπάρχει κανένας λογαριασμός που θα πληρώνει. Και αυτό βέβαια θα γίνει γαιτανάκι για ολη την υπόλοιπη κοινωνία…………

  93. Ο/Η Propator λέει:

    Κι αλλος Αγανακυτισμενος Αντιμνημονιακος

    Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης στο Ράδιο Γάμμα (94 FM) της Πάτρας.

    Ο περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα τεθεί σε αργία από τη Δευτέρα, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης και των υπουργών της, θεωρώντας ότι παίζεται βρώμικο παιχνίδι με το Μνημόνιο, όπως και με τα εθνικά ζητήματα.

    «Η τρόικα να φύγει. Μόνοι μας πρέπει να σώσουμε τη χώρα, αφού αν παίρνουμε κάθε μέρα δανεικά, στο τέλος θα μας πάρουν και τα σώβρακα» είπε χαρακτηριστικά. Αναφορικά με το αν κινδυνεύει η Ελλάδα να χάσει κάποια έκταση, απάντησε με νόημα «αυτήν την ερώτηση να μου την κάνεις μετά από 40 χρόνια. Και στη Μακεδονία και στη Θράκη παίζονται πολύ βρώμικα παιχνίδια».

    Παπουλη,
    παρε κι αυτον τον Αγανακτισμενος Αντιμνημονιακος και …θα σου πιασω κι αλλους.

  94. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Κυρίες και κύριοι,
    φίλες και φίλοι,
    συντρόφισσες και σύντροφοι
    Πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η μεγαλειώδης,παλλαϊκή,συγκλονιστική η πιο μαζική πορεία που έχει γίνει στα χρονικά της Θεσσαλονίκης από την χούντα μέχρι σήμερα!

    Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΗΣΕ!!!!

    Κανείς πια δεν μπορεί να αγνοήσει το βαρυσήμαντο,πολυκύμαντο και καθοριστικό μήνυμα που χιλιάδες αγανακτισμένων έστειλε προς κάθε κατεύθυνση και ιδιαιτέρως, ιδιαιτέρως λέω και αποκλειστικώς ,στους αγαπητούς σχολιαστές της evil witch!!!

    Πλήρης συγκινήσεως ,
    ελπίζω να κάθεστε αναπαυτικά και σε ασφαλές σημείο,
    έχω την τύχη και την τιμή να σας μεταφέρω το σύνθημα που συγκλόνισε την Λεωφόρο Νίκης και τον Λευκό Πύργο.Το σύνθημα,το πιο δημοφιλές, που γέννησε ρίγη συγκινήσεως , κύματα ενθουσιασμού ,απίστευτη ζωντάνια ,αχαλίνωτο γέλιο σε ένα τεράστιο πλήθος που παραληρούσε με ένα παλμό πρωτόγνωρο και μοναδικό και που οριστικά και αμετάκλητα θα επηρεάσει την πορεία της ..χώρας αλλά και της …evil witch και τους συσχετισμούς ισχύος και επιρροής στους κόλπους της!!!

    Ο λαός μίλησε!
    Και τι είπε εν χορώ, ασταμάτητα και με πρωτόγνωρο ενθουσιασμό;;
    Απολαύστε:

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ …ΠΑΠΠΟΥ…
    ΓΑΜΩ …ΤΟ ΔΟΥΝΟΥΤΟΥ… !!!!!!!!! 😆 😆 😀

    Μετά από αυτό το μόνο που μένει είναι, να ..ψελλίσω εμβρόντητος και περιδεής!

    Παπούλη τα ….ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!!! 🙂 🙂

  95. Ο/Η papoylis λέει:

    Τι να τονε κάνω το Ζορρό Πατέρα και μου τον στέλνεις ;;;;

    ( έχω μερικές ιδέες αλλά άστο καλύτερα…. 🙂 )

    Νικάλφα ευχαριστώ για την ανταπόκριση … 😉

  96. Ο/Η Propator λέει:

    Ασ’τα σαπια ρε Παπουλη, που δεν ξερεις …τι να τονε κανεις τον Ζορο.

    Να τονε βαλεις μαζι με τους αλλους Αγανακτισμενους Αντιμνημονιακους πατριωτες να γινετε πολλοι, διοτι οταν οταν κατακατσει ο κουρνιαχτος του ενθουσιασμου των μαζων θα χρειαστει να συνασπιστητε ολες οι αντιμνημονιακες δυναμεις να φτιαξετε κομμα για …»να σωσετε την πατριδα» απο την Τροίκα και την ΕΕ.
    Σε αυτον τον ιερο αγωνα κανενας (σας) δεν περισσευει

  97. Ο/Η bernardina λέει:

    Νικάλφα,
    Εκείνοι που προχτές γιουχάρισαν και έδιωξαν τον μπαρμπα-Γιάννη αποκαλώντας τον κομμούνι, προδότη και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι, τι φώναζαν χτες;

  98. Ο/Η bernardina λέει:

    Φοβάμαι πως εκείνοι που έχουνε φρυάξει περισσότερο απ’ όλους αυτές τις μέρες είναι οι ψυχίατροι που χάνουνε πελατάκια.
    Ξέρεις τι κρυφή πετριά, ανισορροπία και ανεπάρκεια βγήκε στις ρούγες και εκτονώθηκε βγάζοντας το άχτι της μαζί με όλους τους άλλους (δίκαια ή άδικα) πικραμένους αυτές τις μέρες; Έεεχω να σου πω παραδείγματα…

  99. Ο/Η papoylis λέει:

    Πατέρα

    έχω μαζέψει ήδη στο μπλοκ καμμιά τρακοσαριά χιλιάδες κόσμο από χθές και μου λες να βρώ χώρο για το Ψωμιάδη;;; 🙂

  100. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Μπερναρντίνα, το πρόβλημα είναι ότι και από την «άλλη πλευρά» θα δεις ότι κυριαρχούν παρόμοιες προσεγγίσεις.
    Αν ψάξεις να βρεις ένα κοινό σημείο θα δεις ότι στο τραπέζι παίζουν προτάσεις «αριστοκρατικού» ή «ολιγαρχικού» τύπου (έστω να πούμε ότι κυριαρχούν αυτές που έχουν καλύτερη διαφήμιση και μάρκετινγκ).
    Η κύρια διαφορά ανάμεσά τους είναι σ’αυτό, δηλαδή κάποιοι φαντασιώνονται λαοπρόβλητες «τυρρανίες» και κάποιοι «αριστοκρατικές».
    Η ουσία είναι ότι οι προτεινόμενες λύσεις δεν επαρκούν.
    Και αυτό αφορά το σύνολο έστω και με διαβαθμίσεις.

    Εδώ να πω ότι η ανεπάρκεια (που οι σοβαρότεροι την καταλαβαίνουν …ενθεν κακείθεν) «θεραπεύεται» από τη θολούρα του «ποιος είναι με τα συμφέροντα του Λαού» με το γνωστό «αν αποδείξω ότι εσύ δεν είσαι , άρα είμαι εγώ».

    Αν σου βγει ένας από τους Αντιμνημονιακούς (όχι στυλ φιμωμένου 😉 ή ..αγανακτισμένου «και τα μυαλά στα κάγκελα», κάποιος που είναι πιο ..ψύχραιμος ) , θα σε παραπέμψει σε λινκ με τον Άδωνη να υπεραμύνεται του Μνημονίου διότι η βαλκανοποίηση κλπ και θα αρχίσει «κοίτα με ποιον είσαι» (*)
    Δουλειά έτσι όμως δεν γίνεται.

    Σε τελευταία ανάλυση το θέμα μας είναι ότι υπάρχει το αισιόδοξο πως αν τεθεί κάποια πρόταση θα την ..ακούσουμε (με την καλή έννοια 🙂 ).
    Θα την καταλάβουμε όταν δεν θα …τίθεται ως ..εμβόλιο «που θα σώσει τον αθώο κόσμο που βγήκε αγανακτισμένος και ..αποπροσανατόλιστος (για να χρησιμοποιήσω την καλή εκδοχή και όχι αυτήν με την παθητική μετοχή» , αλλά θα έχει τα …(μη πω κανά σεξιστικό) να τεθεί προς κρίση στο Λαό που ούτε αθώος , ούτε ένοχος , ούτε τίποτα από όλα αυτά δεν είναι 😉 .

    Μέχρι τότε αποφάσισα να κάνω ..ανένδοτο!! (μούβαλε ιδέες ο Παπούλης με τον Νομάρχη και το γάϊδαρο)

    (*) προσωπικώς δεν έχω πρόβλημα 😉 , αλλά …να τα λέμε όλα.

  101. Ο/Η bernardina λέει:

    Διαβάζω σε διάφορες εφημερίδες:

    «Η συντηρητική αντιπολίτευση της Πορτογαλίας πέτυχε μια καθαρή νίκη στις βουλευτικές εκλογές της Κυριακής,…»

    «Είχαν υπάρξει εκκλήσεις από διάφορες πλευρές να αναδεχθεί μια ισχυρή κυβέρνηση ικανή να εφαρμόσει τους σκληρούς όρους του δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, που συμφώνησαν να δώσουν στην κυβέρνηση της Πορτογαλίας 78 δισεκατομμύρια ευρώ ώστε η Λισαβόνα να αποφύγει τον κίνδυνο οικονομικής κατάρρευσης.»

    «Ο Πάσος Κοέλιο έλαβε μια «καθαρή εντολή» για να εφαρμόσει τις μεταρρυθμίσεις τις οποίες χρειάζεται η Πορτογαλία σε «μια από τις πιο απαιτητικές εποχές στην ιστορία της»…»

    Αν κατάλαβα καλά, ο καβγάς εκεί γίνεται για το πάπλωμα -με άλλα λόγια για το ποιος θεωρεί εαυτόν ικανότερο να διαχειριστεί το φτουκακά απεχθές μνημόνιο που έχει επιβληθεί στον κάθε χρεωμένο.

    Άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία για τη «δικιά μας» Δεξιά, στη βερσιόν Σαμαρά, που διεξάγει τον αγώνα τον καλό με παντιέρα το «Κάτω το Μνημόνιο-έξω οι ξένοι πάτρωνες».
    Αν δεν ζούσα σ’ αυτή τη χώρα και μπορούσα να δω τα πράγματα αποστασιοποιημένα (παναπεί αν θα μπορούσα να ξεραθώ στα γέλια), θα ήθελα να δω τι θα έκανε ο Σαμαράς αν κατάφερνε να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη. Θα ξωπετούσε το μνημόνιο; (εδώ γελάνε) Ή θα το διαχειριζόταν «με καλύτερο τρόπο» από τον Γ.Π.; Όπως, πχ. χειρίστηκε το Μακεδονικό; (εδώ γελάνε ξεκαρδισμένα).

    Βέβαια υπάρχουν και οι γνωστές άλλες εκδοχές.
    Ε, εκεί το γέλιο κόβεται μαχαίρι.

  102. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ανταπόκρισης συνέχεια:
    Ο κόσμος ήταν απίστευτος χθες ,αν αφαιρέσετε από την πρώτη περιγραφή τις αναφορές για τον Παπούλη,όχι το σύνθημα ,αυτό είναι γεγονός, όλα τα υπόλοιπα ισχύουν στο ..τετράγωνο!
    Αυτοί που λες Μπερναντίνα μάλλον ,όπως εκτιμώ, ήταν μια μικρή μειοψηφία που ήταν στην κεφαλή της πορείας με δυο Ελληνικές σημαίες ,όχι περισσότεροι από διακόσια άτομα ,που στο τέλος όταν επέστρεφε ο κόσμος είχαν διαχωρισθεί από τον κύριο όγκο που ακολουθούσε εκατό μέτρα πιο πίσω και ήταν αμέτρητος!Η συμπεριφορά τους ήταν πολύ διαφορετική ,σε σχέση με τον κόσμο που ήταν παρκαρισμένος στις καφετέριες της παραλιακής ,μάλιστα σε κάποια στιγμή τους είδα να μουτζώνουν και να γιουχάρουν τους καφενόβιους της παραλιακής !Σε αντίθεση τα μεγάλα μπλοκ που ακολουθούσαν,που έντεχνα τους είχαν αφήσει να φύγουν μπροστά,είχαν κιαυτά διάλογο με τους πελάτες των καφέ ,που ήταν πολύ λιγότεροι από το σύνηθες,με τα συνθήματα:
    Εσείς που μας κοιτάτε
    αύριό θα πεινάτε
    και
    πάρτε το ποτό ,
    σε ένα πλαστικό
    και θα σας περιμένουμε
    στον πύργο τον Λευκό!
    Δυο κόσμοι,δυο σύμπαντα.Η διαφορά συντριπτική υπέρ του δεύτερου!Υπολογίζω πως το δεύτερο κομμάτι ήταν πάνω από 30000 κόσμος ,όταν τελείωνε η πορεία, που είχε κέφι ,αγωνιστική διάθεση,ήταν κόσμιο , συσπειρωμένο και στο μεγαλύτερο ποσοστό ..παρθένο!
    Άλλα συνθήματα:
    Λαέ πολέμα ,σου πίνουνε το αίμα,
    Εεεοο,εεεο πάρτε το μνημόνιο
    και φύγετε από δω
    Με το έτσι ,με το θέεελω
    την Ελλάδα κάνατε μπουρδέλο
    Το γελαστικό:
    ένα ελικόπτερο για κάθε υπουργό
    και για τον Πάγκαλο φαλαινοθηρικό
    Αυτά Μπέρνυ τα ολίγα και επειδή έπιασε πάλι φουρτούνα θαργήσουμε να τα ξαναπούμε!Στο επανιδείν λοιπόν!

  103. Ο/Η bernardina λέει:

    Τι κρίμα λοιπόν βρε Νικάλφα που τόσος λαός δεν κατάφερε να υψώσει ανάστημα σ’ αυτούς τους διακόσιους αλήτες και τελικά πέρασε το δικό τους. Γιατί αν δεν κάνω λάθος, τελικά τον Μπουτάρη δεν τον άφησαν να μιλήσει.

    Τέλος πάντων, κοντοχωριανέ, θα είχα πολλά ακόμα να πω αλλά δε θέλω να σε κακοκαρδίσω άλλο. Καλοτάξιδος, λοιπόν, και προσοχή στις ξέρες!
    Πάρε κι ένα τραγουδάκι να το ‘χεις συντροφιά

    (πλάκα δεν έχει εκεί που λέει
    And I went down to the demonstration
    To get my fair share of abuse
    Singing, «We’re gonna vent our frustration
    If we don’t we’re gonna blow a 50-amp fuse»); 🙂

  104. Ο/Η Ενη λέει:

    Να ξαναγυρίσουμε στο ποστ;
    Ο Προπατωρ εχει επισημανει πολλά, με το πέρασμα των ημερών των αγανακτισμένων δεν διαφαίνεται τίποτα καινούριο, εχουν μείνει στην «καθαρότητα» της αγανάκτησης.
    Και υστερα τι;
    Τιποτα θα τα λένε κάθε μέρα αγανακτώντας, αλλά πως θα μας βγάλουν απο τα δύσκολα ειναι ακόμα σε πεδία που δεν διερευνώνται. Θα δούμε.
    Αλλοι εχουν την αποψη οτι …….κάτι λείπει οπως το κάτωθι λινκ

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=12&ct=8&artID=4635239

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s