Σχιζοειδής κρίση…

Είναι πολύς καιρός αγαπητοί μου αναγνώστες που παρακολουθώ το πλέον «ευαγές» των ιδρυμάτων της χώρας μας να διάγει μια περίοδο κρίσης. Πρόκειται προφανώς για την δεξιά του Κυρίου Εκκλησία μας  , Αυτοκέφαλή και πολυκέφαλη , πολυσχιδής και σχιζοειδής.

Αλλά βέβαια δεν φιλοδοξώ με αυτό μου το ποστ να  κλέψω δάφνες από το εξαίρετο ιστολόγιο του Ροΐδη ( και του Λασκαράτου ) . Ένα ιστολόγιο με σημαντική προσφορά στο ζήτημα , όπως όλοι οι παλαιοί στη μπλογκόσφαιρα γνωρίζουμε. 😉

 

Δεν πρόκειται δηλαδή να επεκταθώ στα διαχρονικά θεάρεστα έργα των ταγών και του υπηρετικού τους προσωπικού , αλλά θα μείνω στα πλέον πρόσφατα δύο γεγονότα :

Ο Άγιος Αιγιαλείας και Καλαβρύτων , γνωστός για τις θέσεις του υπέρ Πατρίδος , Θρησκείας και Οικογενείας και εναντίον της «νεοταξικής θολούρας» , συνομιλητης και ομοτράπεζος του μακαριστού ( ξέρετε ποιού 😉 ) , υπεδέχθη προχθές μετά βαΐων και κλάδων  τον αφιχθέντα δι ελικοπτέρου γιωργάπη στα Καλάβρυτα . Στη μαρτυρική πόλη όπου ο δόκιμος εθνοσωτήρας μας ομίλησε ενώπιον λαοθάλασσας 30 περίπου ατόμων ( σύσκεψη παραγόντων το λέμε )  ο σεβάσμιος αρχιερέας τον παρασημοφόρησε με το μετάλλιο της Ι.Μητροπόλεως. Ένα μετάλλιο που επαξίως  θα φορά πλέον ο Πρωθυπουργός ,  στον οποίο και  την «ομάδα» του ο ανωτέρω σεπτός Ιεράρχης έχει σούρει στο παρελθόν τα εξ αμάξης επί παντός του επιστητού.  🙂

Ας δούμε όμως και το έτερο των σημαντικών γεγονότων :

Ο έτερος καπαδόκης , ο Θεσ/νίκης και πρώην Αλεξ/πόλεως ( και Δεδέ Αγάτς ) Άνθιμος , σερασκέρης των Νέων Χωρών και μπαϊρακτάρης του αντινεοτάξ κινήματος , αφού χαριεντίστηκε με το κο Μπουτάρη  και διέγνωσε την ωφέλεια του αστικού πνεύματος για τα συμφέροντα του χριστεπωνύμου πληρώματος , αλλά και της ίδιας της Εκκλησίας ( ως Κιβωτού πάντα ) , εδήλωσε ότι σήμερα θα κατέλθει η αγιότης του στο Λευκό Πύργο , ώστε να εκφράσει τη συμπαράσταση και κατανόηση του προς το κίνημα των «αγανακτισμένων». Προφανώς , ως επίσης ομοτράπεζος του μακαριστού «τους πάει»… 🙂

Παράλληλα στα ιστολόγια της μαυρίλας έχουμε  ορέα φαινόμενα. Άλλοι καταριούνται τον Αιγιαλείας , άλλοι επευφημούν τον Θεσσαλονίκης , άλλοι επικροτούν το Σπίθα Μίκη και άλλοι εκθέτουν το Πελεγρίνη και τους συν αυτώ. Παράλληλα εμφανίζουν «αδιάσειστα στοιχεία» ότι το Κίνημα των Αγανακτισμένων ( Indignes)  είναι υπόθεση ύποπτη , εκπορευόμενη από έναν ακόμα πιό ύποπτο κύριο 93 ετών με εβραϊκή καταγωγή . Οδυρόμενοι για τη μαύρη προχθεσινή επαίτειο , επισημαίνουν την εν δυνάμει επικινδυνότητα των εκδηλώσεων  , μιμούμενοι τον έτερο ευπατρίδη και πατριώτη Πάγκαλο , αλλά προφανώς για εντελώς διαφορετικούς λόγους : ο «μαζί τα φάγαμε» κοπρίτης προασπίζει με κάθε τρόπο την εξουσία του , οι απέναντι ακροδεξιοί φαντασιώνονται νύχτες των κρυστάλλων .

Αλλά ας δούμε αυτά τα σχιζοφρενικά υπό το φως της αναγκαιότητας :

Ο Αιγιαμόλα  – Αιγιαλέσας  δεν έχει άλλη επιλογή από το να γλείφει και να βραβεύει την εκάστοτε εξουσία γιατί τα ζητήματα τρέχουν και οι εκατέρωθεν φωλιές δεν είναι καθαρές. Ποιών την ανάγκη φιλότιμο και ασκών το θεσμικό του ρόλο ήταν εκεί παρών και δραστήριος , ώστε να αρθεί το φρόνημα  στα ύψη και η απαιτούμενη εθνική έξαρσις στα ουράνια. Και μπορεί αργότερα να ένιψε τρις τας χείρας του με σουμπλιμέ , αλλά το μετάλλιο το επέδωσε.

Και ο άλλος Άγιος Αμ – βρώσιος όμως δε παρέλειψε να προβεί στο αναγκαίο. Εκεί στο Λευκό Πύργο βρίσκωνται τα δύστυχα και απολωλότα πρόβατα , υποψήφια θύματα  των κακών λύκων της νεοταξικής ιδεολογίας ή της επάρατης αριστεράς. Εκφράζουν την αγανάκτηση τους για το ξεθεμέλιωμα του παρόντος και του μέλλοντος και αποτελούν τον ιδανικό πολτό – κομπόστα  , όπου μπορούν να εμφυτευθούν οι ιδέες της Πατρίδος , της Θρησκείας και της Οικογενείας και να αποφέρουν καρπούς.  Καρπούς που τόση ανάγκη έχει σήμερον η χειμαζόμενη Εκκλησία και η άκρα ( αλλά φέρελπις ) του Κυρίου δεξιά. Γνωρίζει καλά ο θεοσεβής Ιεράρχης , ότι στην ένταση και τη φαινομενική θολούρα η «παραμυθία» της Εκκλησίας πιάνει τόπο και σπεύδει. Αναρωτιέμαι αν εν μέσω τόσων ανέργων , νεόπτωχων κτλ θα είναι  φρόνιμο να φέρει τα χρυσοστόλιστα άμφια και τους πετρόδετους σταυρούς που συνηθίζει. Ο προηγούμενος  και παρασημοφορών ήταν υποχρεωμένος εκ του πρωτοκόλλου , αλλά για τον Άγιο Θεσ/νίκης υπάρχει ζήτημα … 🙂  Αν και η ανάγκη απαιτεί παρουσία και η παρουσία  επίχρυσο κύρος , φαντάζομαι ότι δεν θα επιχειρήσει τέτοιο σφάλμα. Και τούτο καλοί μου αναγνώστες διότι και ο κος Άνθιμος , όπως και ο κος Αμβρόσιος γνωρίζουν καλά το συμφέρον τους.

 

Αυτό που απομένει είναι να το χωνέψουν οριστικά και οι πολίτες…

Ότι δηλαδή χαΐρι δε γίνεται με τους καιροσκόπους και τα εξαπτέρυγα 😉

 

 

This entry was posted in Βίοι Αγίων - Λειψανοθήκαι, Ισορροπισμοί διάφοροι, Σταλίες - εκτελωνισμοί. Bookmark the permalink.

16 Responses to Σχιζοειδής κρίση…

  1. Ο/Η bernardina λέει:

    Βρε κι έλεγα κι εγώ, πώς ήρθε στον Τσίπρα να πάει στον αρχιεπίσκοπο;
    Τώρα εξηγούνται πολλά… Περί σχιζοφρένειας πρόκειται, ε; Μωρέ, κολλητική είναι;

    Όμως, αφού «Αυτό που απομένει είναι να το χωνέψουν οριστικά και οι πολίτες…
    Ότι δηλαδή χαΐρι δε γίνεται με τους καιροσκόπους και τα εξαπτέρυγα»

    Δεν μένει λοιπόν, παπούλη, παρά να το χωνέψει και ο κύριος Τσίπρας και να μην αυταπατάται λέγοντας «σύμμαχο σε αυτή την προσπάθεια θεωρούμε ότι πρέπει να έχουμε και την Εκκλησία, η οποία πρέπει να πρωτοστατήσει στο κοινωνικό της έργο».
    … Ή όχι;

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=403687

    (Α, και κάποιος να του εξηγήσει τη διαφορά με την Εκκλησία του Δήμου…)

  2. Ο/Η papoylis λέει:

    … Χέστηκα Μπέρνυ μου για το τι λέει ο Τσίπρας…. 🙂

  3. Ο/Η Propator λέει:

    Ρε Παπουλη, παλι θυμα παρεξηγησης επεσες (τα γραφομενα σου ενοω)

  4. Ο/Η papoylis λέει:

    Παλι …δεν καταλαβα, ε?

  5. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

    Αν και δεν πρόλαβα να επικοινωνήσω με τον αγαπητό Νοσφεράτο για τη σύνταξη του κειμένου της παρούσης, δηλώνω ..ον δε μπρηφ ότι το παρόν post είναι «συμβολικό» και στρέφεται εναντίον μας ..adhominem και ..ιταμά!!

    Η επιλογή των παραδειγμάτων της συνάντησης του Δημάρχου της συμπρωτευούσης με τον Σεβασμιώτατο , σε συνδυασμό με την ανακοίνωση της επιθυμίας του να συμμετάσχει στας παλλαϊκάς εκδηλώσεις πέριξ του Λευκού Πύργου, ως έμπρακτη επιδοκιμασία (ου μην και συστράτευση) των εκδηλώσεων του Λαού (όχι αυτού που συναντάει ο Sissa στο Σύνταγμα), ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ, ΟΥΤΕ ΑΘΩΑ.

    Στόχος του συντάκτου ΔΕΝ είναι ο ΓΑΠ και το λοιπό Πολιτικό Προσωπικό, όπως διατείνεται, αλλά ημείς, οίτινες, αφενός μεν τυγχάνει να επιδοκιμάζουμε ..μετ’επιτάσεως τα λαϊκάς αυτάς εκδηλώσεις, αφετέρου δε, ουδέποτε αποκρύψαμε τη βαθειά εκτίμησή μας για τον Δήμαρχο (νοούμενον ως Πορθητήν της Θεσσαλονίκης από τους εθνολαικιστάς) και, άλλωστε, δεν …εφεισθήκαμεν δυνάμεων και συμπαραστάσεως κατά τον προεκλογικόν αγώνα, αλλά και κατά τη διάρκεια των επινικίων εκδηλώσεων (έκλεισε ο λαιμός μας) !!

    Άκουσε αγαπητέ !!
    Το ότι συνέπεσε η θέση μας (δις σε 2 ημέρες, αν υπολογίσουμε και το Στρως Καν) , με αυτές του Σεβασμιωτάτου, οφείλεται στο ότι κατανοήσαμε (εν αντιθέσει με σένα που είσαι ..δογματικός) ότι «μαυρος γάτος , άσπρος γάτος , το θέμα είναι να πιάνει ποντίκια» και ότι «συμμαχούμε και με τον Διάβολο», προκειμένου να οργανώσουμε γκέι παρέιντ (και κάτι τέτοια) και τα εφαρμόσαμε (αυτά που κατανοήσαμε) ..αυθορί και παραχρίμα.

    Αν δεν έχεις διαφωνίες με τους παραπάνω εύστοχους συλλογισμούς, αναμένουμε την ανασκευή των κατηγοριών .
    (Άλλως πως, ή εγώ όταν κάνω καζούρα σε φίλους (πχ Νοσφεράτε τι αντι εθνολαικιστής, εδώ συμφωνείς με τον ..Άνθιμο βλέπω) το εννοώ, ή αφού δεν είναι δείγμα, οπότε φιλική πλάκα είναι.

    Πάντως ομολογώ ότι η συμπεριφορά σου(σάτιρα) στο ..ΓΑΠ, εν προκειμένω, ήταν ..άμεμπτος, μέχρι που μου μπαίνουν ιδέες 🙂

  6. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    η καταγγελία στρέφεται προφανώς εναντίον σας ως αυτοαναφορικό τέρας Λεβιάθαν. 🙂

    Για τη συμπεριφορά μου την άμεμπτο προς γιωργάπη δεν μπορώ να σου εγγυηθώ ότι θα διαρκέσει πολύ…. 🙂

  7. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Μωρέ κάτσε να βρω καμια φωτογραφία από συνάντηση του …Καμίνη 😉 με καναν αρχιερέα και θα …..επανέλθω 🙂

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα :

    μη μου πειράξεις το Καμίνη γιατί θα σε ρίξω στο ..καμίνι.
    Από το έργο αυτού του καλού ανθρώπου κατάφερα επιτέλους να απαλλάξω τα παιδιά μου από τα Θρησκευτικά… 😉

  9. Ο/Η Νοσσφερατος λέει:

    Δεν θα …απαντησω ακομη .Θα κανω επιτοπια ερευνα .. Σε τρια τερμινα

  10. Ο/Η Νοσσφερατος λέει:

    Εν τέλει ο Ανθιμος Δεν πηγε Αναγνωστα .. Και ξερεις γιατί; Γιατι μεχρι τωρα στην Σαλονικη Δεν πηραν την συνελευση οι Σπιθο ΑρδηνΚαραδεξιοΦαηλο Σαμαραδοδαμαλοι δηθεν απολιτικ /.. Και αφου δεν την πηραν δεν τον ..περνειτον Ανθιμο

  11. Ο/Η Νοσσφερατος λέει:

    Αντιθετως αθηναιε εκει στας Αθηνας ειδα οτι ο Μικυ και κοσμο και κοσμακη μαζεψε (που φωναζε ..’αερα αερα να φυγει η Χολερα οπως τοτε επι ΑΒΕΡΩΦ » και ..περισπουδαστες δηλωσεις εκανε ..

    ειδα και αυτο

  12. Ο/Η Propator λέει:

    Ρε Παπουλη ηθελα να ‘ξερα αμα εσυ απαλλασεις τα παιδια σου απο τα θρησκευτικα μετα αυτα εναντια σε τι θα εχουνε να επαναστατησουνε?
    Εξεγερση με γονεϊκη μεριμνα και κρατικη συναινεση γινεται?

    Εδω ο Νοτης Σφακιανακης για να γινει ο διαπυρος πολεμιος της θρησκειας που διαπιστωνουμε σημερα χρειαστηκε να καταδυθει βαθεια στη θεολογικη πιστη κατα την διαρκεια του μαθητικου του βιου!

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Δηλαδή εναλλακτικά θα έπρεπε να τα στείλω στο πατέρα Κωλοσούζα για κατήχηση !!! 🙂

  14. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Νοσφεράτε μας αδικείς.
    Αυτός ο κόσμος και ο κοσμάκης που είδες δεν ήταν Αθηναίοι (μετέχοντες της παιδείας μας ) .
    Ήρθαν από τον Πειραια με ..πούλμαν (Ολυμπιακοί, όπως είδες και στο ανωτέρω βίντεο, Συνδικαλιστές της ΠΟΣΔΕΠ και συνοδοιπόροι ), και ήτανε πολλοί γιατί μπορεί να τους έκανε τα έξοδα μεταφοράς ο ..Δήμος (σα το Ψωμιάδη που έκανε τα έξοδα μεταφοράς των μαθητών της Κεντρικής Μακεδονίας 😉 ) .
    Άλλωστε εμείς το ..καθήκον μας το κάναμε και βγάλαμε τον Καμίνη δόξη και τιμή.
    Άρα έχουμε δώσει δείγματα και μην ακπύς τις κακές γλώσσες.

    Τώρα οι άλλοι

  15. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Να επισημάνω ότι οι αποκαλύψεις της Μπερναρντίνας (δυσκολίας e-familys με αυτές εκεινού του Καναδού με τα γοίκιλικς) αποτελούν σημαντικό βήμα και σηματοδοτούν αγωνιστική best practice gia την υπεράσπιση ενός ολόκληρου κλάδου Εκπαιδευτικών (των Θεολόγων) που βάλλονται …πανταχόθεν 😉 και (στερούμενοι των μαθητών τους) θα καταργηθούν οι θέσεις τους και αντί για μετάταξη , με τα νέα μέτρα, θα οδηγηθούν στην Ανεργία και μετά θα αγανακτήσουν και θα τους φταίει το Μνημόνιο.

    ΥΓ Τώρα για τα σημαινόμενα (μάλλον 🙂 ), τα οποία επισημαίνεις, σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σα τις μονομαχίες παλιά (να προλάβεις να γυρίσεις πριν τελειώσει το μέτρημα ο ….κριτής) και μετά άσε τον άλλον να φωνάζει ότι δεν ήταν τίμιο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s