Συναίνεση και πειθώς …

Συναίνεση και πειθώ επικρατούν καλοί μου αναγνώστες σήμερα καθ’ άπασαν την επικράτειαν.

Ξαναζούμε τις ένδοξες εκείνες εποχές του πρώτου καραμανλικού μεταπολιτευτικού κράτους. Αι εθνικαί και πατριωτικαί δυνάμεις με όπλο τη πειθώ του ροπάλου θριαμβεύουν και εμπεδώνουν τη συναίνεση.  Ζούμε στιγμές εθνικής εξάρσεως ……….

Πόσοι τώρα θα παρακαλούν , κρυμμένοι στα γραφεία τους  , να γλυτώσει το μοιραίο ο διαδηλωτής , αναρωτιέμαι.  Αφού με συνεργό τους σόμπολους κατάφεραν και σήμερα να αποκρύψουν τη βίαια και προσχεδιασμένη μαζική καταστολή , να  μη βγάλουν την τραγική είδηση που θα μας απασχολήσει ως φαίνεται  στη συνέχεια , τώρα αγωνιούν για τις πιθανές επιπτώσεις και ετοιμάζουν ΕΔΕ και άλλες σαχλαμάρες για να διασκεδάσουν την οργή. Μια οργή που δε ξέρουν πως και αν θα εκδηλωθεί και μάλιστα ( δυστυχώς ) σε συνθήκες πολύ χειρότερες  και συγκυρία πολύ πιό επιβαρυμένη από εκείνα που ίσχυαν το Δεκέμβρη του 08.

Εναλλακτικά επιδιώκουν να σπείρουν το τρόμο , το δέος την υποταγή και τώρα τρίβουν , οι ηλίθιοι , τα αβρά και αθώα χεράκια τους ,  στρογγυλοκαθισμένοι στις πολυθρονάρες τους.

Σε κάθε περίπτωση η «συναίνεση» που ευαγγελίζονταν μας τελείωσε σήμερα. 😉

This entry was posted in Παίγνια στο Alkatraz. Bookmark the permalink.

18 Responses to Συναίνεση και πειθώς …

  1. Αναρωτιέμαι, τα ανάποδα γκλομπ εν είδει μπαστουνιού του μπέιζμπολ τα είχατε στις μέρες εκείνες τις καραμανλικές Παπούλη;

  2. Ο/Η nikiplos λέει:

    κατ’ αρχήν οι θερμότερες ευχές-προσευχές να γλυτώσει το παιδί!!! Δεν φταίει σε τίποτε, δεν θα προσδώσει ούτε ένα μετερίζι λιγότερο η σωτηρία του…
    Πραγματικά κάθε ζωή είναι απαραίτητη και δεν υπάρχει η πολυτέλεια σε … ξόδια…

    Τα ανάποδα, γκλομπ, οι γιαλαντζί παληκαρισμοί και οι φυσούνες, θα φαντάζουν … νεροπίστολα μπροστά σε κείνα που θα ακολουθήσουν, όταν το παίγνιο εξελιχθεί…
    α(χ)μην

  3. Ο/Η papoylis λέει:

    Δύτα

    τα έχω δει όλα . Απλά δε φανταζόμουν ότι θα έβλεπα τόση πειθώ και συναίνεση εν μέσω σοσιαλδημοκρατίας.

  4. Ο/Η papoylis λέει:

    Οπωσδήποτε ευχές καλέ μου Νίκιπλε

  5. Ο/Η demetrat λέει:

    Μακάρι να ζήσει γερό το παιδί που διαλέξανε οι άτιμοι γιά στόχο.
    Γιά τον θίασο και τους μπράβους του, δεν έχω να πω τίποτα.
    Είναι καμμιά φορά ο θυμός τόσο μεγάλος , που οι λέξεις να τον περιγράψεις μπουκώνουν και στο τέλος δε βγαίνει καμμία.Και ο θυμός γίνεται τεράστιος.
    υ.γ
    δεν τα θυμάμαι τέτοια γκλόμπς , φαίνεται πως όσο μικραίνει το τσουτσούνι μεγαλώνει αυτό.
    δ

  6. Ο/Η papoylis λέει:

    Και χθές βράδυ τα φασιστοειδή σκότωσαν εν ψυχρώ ένα δύστυχο μετανάστη από το Μπαγκλαντές. . Η μόνη διαφορά με το βαρύτατο τραυματισμό του 30χρονου που νοσηλεύεται στη Νίκαια είναι ότι αυτή προήλθε από το «μονοπώλιο» βίας του κράτους.
    Ένα μονοπώλιο που πλέον έχει μετατραπεί σε ολιγοπώλιο , επειδή έχουν εμφανιστεί στην ‘αγορά’ και οι χρυσαυγίτες.

    Νομίζω να καταλαβαίνει κανείς πλέον τι σκοπό και τι «βάρος’ έχουν οι καταγγελίες των Πάσχων για την ανομία , τη βία και τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας των πολιτών , όπως και για ποιό λόγο τα φερέφωνα εξακολουθούν να ιεροσυλούν συστηματικά στους νεκρούς της Μαρφίν. 😉

  7. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    και για ποιο λόγο επιμένω εδώ και καιρο για τον κνδυνο του φασισμου που ειναι ενα συνθετο φαινομενο κι εχει και τη διαλεκτική του…
    (αυτο αν θελεις σφαγιασε το οπως και τα αλλα .. δε με νιαζει φιλαρακο

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Ρε νόσφη …

    μερικές φορές νομίζω ότι έχεις την εντύπωση πως μιλάς σε ηλιθίους και άσχετους

    Το να καταγγέλλεις και να τονίζεις εσύ τους κινδύνους και τα φαινόμενα είναι εντελώς διαφορετικό από το να τα χρησιμοποιούν οι «πρωταθλητές’ της ευνομίας.

    Αν εσύ τονίζεις μια φορά το κίνδυνο αυτοί τον τονίζουν δέκα , ακριβώς γιατί από το ίδιο μαύρο αυγό γεννήθηκαν και αυτό εκτρέφουν επαγγελματικά και αδρά αμειβόμενοι. Κατάλαβες τώρα ή θα μου αρχίσεις πάλι τη γκρίνια ;;;

    ( όσο για το τσεκούρωμα θα συνεχίσει εφόσον τα σφαγιαζόμενα είναι «κοσέρ» )

  9. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εμένα η άποψή μου είναι ότι μεγαλώσαμε αρκετά και έχουμε αρκετές προσλαμβάνουσες παραστάσεις , ώστε κάποια πράγματα να είναι ευδιάκριτα και να μην έχουμε τη δικαιολογία ότι δεν ξέραμε τι θα ακολουθήσει.
    Το σκηνικό των ημερών διαμορφώνεται ως η κυριαρχία των πλευρών που θα επιβάλλουν το δίκιο τους με κάθε μέσο , και αυτό θα κυριαρχείται από την άσκηση «δικαιολογημένης» βίας.
    Βία απέναντι φυσικά στον «εκπρόσωπο» του ΄»άλλου», αφού στο δρόμο όπου θα ασκείται αυτός θα είναι εκεί.
    Η δικαιολογία θα είναι ότι η ύπαρξη θυμάτων δεν επιτρέπει παρά μόνο τον «νυν υπερ πάντων αγώνα υπέρ βωμών και εστιών 😉 »

    Η σκιαγράφηση , νομίζω εύκολη. Από τη μια μεριά ο βαριά τραυματισμένος διαδηλωτής και ο Αφγανός και από την άλλη ο δολοφονημένος προχθές και (έστω και έμμεσα) οι νεκροί της «MArfin».
    Ξέρουμε πια ότι κάποιοι ένθεν κακείθεν θα προσπαθήσουν να αυξήσουν την «κρίσιμη ποσότητα» με ενέργειες που θα ανεβάζουν το θερμόμετρο (ήδη ξεκίνησαν από χθες), άρα και το επίπεδο της σύγκρουσης.
    Αυτοί φυσικά θα είναι οι «ομάδες δράσης» με συγκεκριμένα ηλικιακά, κοινωνικά και ιδεολογικά χαρακτηρηστικά, (ως άνθρωποι εννοώ).

    Κάποιοι άλλοι θα προσπαθήσουν να το διαχειρισθούν πολιτικά, ανάλογα με τις στοχεύσεις τους.
    Φυσικά , κάποια στιγμή θα «κάτσει ο κουρνιαχτός» και θα αρχίσουμε να μετράμε ζημιές και θύματα.
    Εκεί θα αρχίσουν όλοι (ΚΑΙ αυτοί που έγιναν μέρος του προβλήματος και αυτοί που το υποδαύλισαν) να μιλούν για την ανάγκη ανάλυσης των αιτιών, για το καταστροφικό της βίας και του ολοκληρωτισμού κλπ που συνηθίζονται.
    Αυτά όμως κατόπιν εορτής και εκ του ασφαλούς (αφού η προφητεία θα έχει εκπληρωθεί και άρα ο ρόλος το μχ προφήτη θα είναι «σίγουρος»).

    Αυτό που λέω είναι μήπως τα «μετά» (που τα ξέρουμε) λεχθούν και επιχειρηθούν «πριν» ;;
    ¨Οσοι (διαμορφώνοντες αντιλήψεις και συμπεριφορές , μαζικά) το καταλαβαίνουν, δεν θα έπρεπε να νοιώθουν υπέυθυνοι για αυτό;;

    Αυτή δεν (θα έπρεπε να) είναι η δουλειά τους , άρα και το σημείο που θα κριθούν;;
    Η μπροστά στον «τελικό στόχο» του καθενός (να πέσει ο Καπιταλισμός για κάποιους ή να μπει φραγμός στην απαράδεκτη κατάσταση με την ανεξέλεγκτη εισροή μεταναστών για άλλους) όλα αυτά είναι «παράπλευρες απώλειες» ;;

  10. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    »Η μόνη διαφορά με το βαρύτατο τραυματισμό του 30χρονου που νοσηλεύεται στη Νίκαια είναι ότι αυτή προήλθε από το “μονοπώλιο” βίας του κράτους.
    Ένα μονοπώλιο που πλέον έχει μετατραπεί σε ολιγοπώλιο , επειδή έχουν εμφανιστεί στην ‘αγορά’ και οι χρυσαυγίτες.»

    Γιατί Παπουλη δεν βλέπεις το προφανές; Γιατί να ναια δυο και οχι ενα σε δυο;
    Γιατί ξεχνας τι σημαινει παρακράτος; …
    Οσο γιατον επιθετικό τονο ου χρησιμοποιες ταυτιζοντας με -εμμεσως πλην σαφώς -με πρωταθλητές’ της ευνομίας, * οπως ακριβως και 😉 )καθε φορά που λέω το ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ.. για τον ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ φασισμό που ειναι Ante Portas…το παραβλέπω … 😉
    μου αρκει που σιγά σιγά εστω αντλαμβανεσαι το τι πραγματικά συμβαινει με τους φασιστες και κρυφοφασιστες εστω κιαν δεν θελεις -λογω ηλικιας και εγωισμου της -να το παραδεχτεις.

    –θα γραψω κιενα ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΡΑΜΜΑ στον Ταμιστα για να καταλάβει κι αυτος τι συμβαινει θα μου το δημοσιευσεις και θα φυγω ..μην ανησυχεις

  11. Ο/Η papoylis λέει:

    Χρήστο

    το γεγονός στη δράμα το ξέρω , για τη Μύκονο φαίνεται το έθαψαν εντελώς για να μη τους χαλάει το lifestyle…. Δυστυχώς

    Αναγνώστα

    Οι σκέψεις σου είναι εύστοχες και ευπρόσδεκτες , αλλά δες γύρω σου. Στη κοινωνία έχει συσσωρευθεί τόση οργή , τόση απαξία , τόσο έλλειμμα εμπιστοσύνης σε θεσμούς , πολιτικάντες , δικαιοσύνη κτλ που είναι πολύ δύσκολο να ακουστούν ψύχραιμες φωνές σαν τη δική σου. 😉 Ευθύνες βαραίνουν πολλούς , αλλά πρώτα από όλα αυτούς που μας κυβέρνησαν κοντά σαράντα χρόνια . Σε αυτό δε νομίζω να διαφωνείς. και αυτοί Αναγνώστη μου δεν έχουν «πληρώσει» μέχρι τώρα έστω και δεκαράκι από τις ευθύνες τους. Έτσι δεν είναι ;;

    Νοσφεράτε

    Πάλι προσπαθείς να μου κάνεις μάθημα για το παρακράτος , αν και το έχω ζήσει εγώ και η οικογένειά μου στο πετσί μας.
    και επιπλέον μου βάζεις ( «εμμέσως πλην σαφώς» ) στο στόμα πράγματα που δεν είπα και δεν ασπάζομαι. Ότι δηλαδή θεωρώ και εσένα πρωταθλητή της ευνομίας. Επειδή ως φαίνεται βρίσκεσαι σε έξαρση και διαβάζωντας χάνεις λάδια , δες το και πάλι το επίμαχο απόσπασμα μπας και συνέλθεις.

    Το τι καταλαβαίνω Βάμπιρα , στο είπα και χθες , άστο να πάει στα κομμάτια. Λόγω ηλικίας και εγωισμού τα έχω χαμένα. 🙂 🙂

    Τώρα για το ανοιχτό γράμμα που λες προς Ταμίστα , δεν του το στέλνεις στο μαιλ ή σαν ποστ στη Σπηλιά , γιατί υποψιάζομαι ότι στο τσαρδί μου θα φάει τσεκούρι. 😉

    Να φύγεις αν θέλεις , εγώ σηκώνω πλέον τα χέρια , αλλά δε σε διώχνω . Απλά σε τσεκουρώνω όταν ξεφεύγεις.. 🙂 Και μη νομίσεις ότι είσαι ο μόνος που τρώει σήμερα μπαλτά 😉 🙂

    Προς όλους

    Σήμερα πάλι τα στατιστικά σκίζουν και εγώ στενοχωριέμαι. Άργησα να ανεβάσω τα σχόλια επειδή , ευτυχώς , σήμερα είχα λίγο δουλίτσα 🙂 Ευχαριστώ εσάς τους ολίγους για την υπομονή σας.

  12. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παπούλη με ρωτάς για τους κυβερνώντες των 40 χρόνων : και αυτοί δεν πλήρωσαν ένα δεκαράκι από τις ευθύνες τους, έτσι δεν είναι;;.
    Ναι έτσι είναι!!

    Και να σου πω, το αν πληρώσουν (μετά) ποσώς με ενδιαφέρει.
    Το θέμα δεν είναι ότι , τελικά, δικαιώνονται προσωπικά (αφού ο Λαός τους εκλέγει μέχρι να βαρεθούν και μετά εκλέγει και τα κατιόντα μέλη των οικογενειών τους) , αλλά ότι δικαιώνεται ο τρόπος του «πολιτεύεσθαι» που εκπροσωπούν και σηματοδοτούν.

    Άρα δεν εκφράζω κάποια ψύχραιμη «αντίληψη», αλλά μάλλον έναν προβληματισμό για το αν το «παιχνίδι» μπορεί να παιχτεί με άλλους όρους ή , τελικά, είμαστε καταδικασμένοι να επιλέγουμε σε αποχρώσεις του εν λόγω.
    Γιατί, μην κοροϊδευόμαστε, πρακτικά, και από την «αντίπαλη» όχθη version βλέπουμε και όχι άλλο προϊόν.
    Το χειρότερο όμως είναι ότι και σε κοινωνικό επίπεδο οι αταβιστικές συμπεριφορές θεωρούνται ως πρόσφορες και τα μέσα που απορρέουν από αυτές είναι αυτά που μετέρχονται , δυστυχώς, κατά κόρον οι παρίες και οι αδικημένοι (χωρίς εισαγωγικά).

    Και ξέρεις Παπούλη, το ζήτημα δεν είναι προσωπικό, ούτε θέμα κινήτρων.
    Μπορεί να διαφωνήσουμε , αλλά αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι αν κάποιος βολεύεται στα παραπάνω με κίνητρο «σκάφος τζιπ και γκόμενες» ή για να κάνει το κομμάτι του στον περίγυρό του, ή απλώς είναι τεμπέλης και δεν …καινοτομεί (πού να τρέχεις τώρα!! ).
    Από τη σκοπιά που το εξετάζω αυτό που ενδιαφέρει είναι το αποτέλεσμα σε σχέση με το σημαινόμενο (η/και το σημαίνον, αυτά τα 2 έκπαλαι τα μπέρδευα 🙂 )

    Θα σου πω το προκλητικό ότι ποτέ δεν θεώρησα πιο συνεπή τον ..Ορέστη Κολοζώφ από τον Ανδρουλάκη ή τον Μπίστη και θεωρώ ότι επί της ουσίας είμαι «απέναντι» τους περισσότερο από αυτούς που τους θεωρούν ..προδότες ή ότι πήγαν στην «άλλη μεριά»
    Και να κλείσω λέγοντας ότι τα παραπάνω δεν αποτελούν ..κατάσταλαγμα ωριμότητας, ακόμη και στα νιάτα μου που ασχολιόμουν …ενεργά με την Πολιτική (*) το ίδιο θέμα μας αποσχολούσε. Και ήταν πολλοί αυτοί που το καταλάβαιναν έτσι, δεν αφορούσε κάποια φωτισμένη μειοψηφία.

    (*) (δηλαδή με το Συνδικαλισμό και μάλιστα τον τσάμπα, τον φοιτητικό , αλλά τότε νομίζαμε ότι παρεμβαίναμε στην Κεντρική Πολιτική Σκηνή επειδή κατεβάζαμε μπλοκ στις συγκεντρώσεις του ..Εργατικού Κέντρου).

    ΥΓ Μα καλά τι έχεις πάθει με τα ..στατιστικά. Μπορεί σήμερα να ανέβηκαν επειδή άφησε σχόλιο ο suigeneris και δημιούργησε απαιτήσεις 🙂

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    δεκτά και σεβαστά. Οι σκέψεις σου πάντα με βάζουν σε μια ιδιότυπη εγρήγορση. Μία μόνο παρατήρηση στο :

    «Και να σου πω, το αν πληρώσουν (μετά) ποσώς με ενδιαφέρει.
    Το θέμα δεν είναι ότι , τελικά, δικαιώνονται προσωπικά (αφού ο Λαός τους εκλέγει μέχρι να βαρεθούν και μετά εκλέγει και τα κατιόντα μέλη των οικογενειών τους) , αλλά ότι δικαιώνεται ο τρόπος του “πολιτεύεσθαι” που εκπροσωπούν και σηματοδοτούν.»

    Όπου συμφωνώ 100%…

    Το πρόβλημα είναι ότι η τεράστια πλειοψηφία των απλών πολιτών δεν αισθάνεται το ίδιο με μας. Μπορούσε να τους ανεχθεί και να τους ( ξανα ) ψηφίσει , αυτούς και τα κωλόπαιδα τους αρκεί να μπορούσαν να τσιμπήσουν κανένα ψίχουλο από το μέγα φαγοπότι που διαδραματιζόταν εκεί στα ψηλά. Τώρα όμως αντί για ψίχουλα πέφτουν από το τραπέζι γκλοπιές και μάλιστα με τη σιδερένια λαβή και ( δυστυχώς ) ούτε παιδεία , ούτε εμπιστοσύνη , ούτε ψίχουλα υπάρχουν για να κάνει το κοσμάκη να σκεφτεί αλλιώς , αντί να ζητάει «αίμα»

    Το να ουρλιάζεις για να πληρώσουν οι «υπεύθυνοι» είναι μια διεξοδος για να ξορκίσεις τις δικές σου ευθύνες. Ευθύνες μικρές , απειροελάχιστες σε ατομικό επίπεδο που συλλογικά αποκτούν βάρος τεράστιο. Αλλά νομίζω θα συμφωνήσεις ότι οι «ευθύνες» του πόπολου , όπως τον διαπαιδαγώγησαν για κανα δύο αιώνες οι εκάστοτε ( ίδιες όμως πάντα ) εξουσίες δια του μαστιγίου και του καρότου , ωχριούν μπροστά στις ευθύνες της καθεστηκυίας πολιτικής και οικονομικής ολιγαρχίας. Και αυτό το γνωρίζουν καλύτερα από κάθε άλλον οι ίδιοι οι διαχρονικοί μας αφεντάδες. Απομένει – εκκρεμεί η «πληρωμή'[ , έστω με αναδιάρθρωση ή κούρεμα και , ελπίζω να μη διαφωνείς ότι , τα επόμενα χρόνια προσφέρωνται για κάτι τέτοιο. Αυτό ανθίζεται ο κοσμάκης και λυσσάει , συνήθως σιωπηλά ή φωναχτά στις παρέες , στις γιωργάπικες φιέστες και στις διαδηλώσεις.
    Τις δικές του ενοχές καταριέται , έτοιμος να αρπάξει την επόμενη φρούδα προσδοκία που θα του σερβίρουν , όσο και έτοιμος να τα σπάσει όλα.

    Αυτό το έχουν καταλάβει καλά οι ταριχευμένοι εκεί στο περισσό , γι αυτό κάθε τόσο κάνουν περιφρουρημένες περαντζάδες σα δεσποινίδες σε νυφοπάζαρο 😉

  14. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    »Τώρα για το ανοιχτό γράμμα που λες προς Ταμίστα , δεν του το στέλνεις στο μαιλ ή σαν ποστ στη Σπηλιά , γιατί υποψιάζομαι ότι στο τσαρδί μου θα φάει τσεκούρι. 😉

    Να φύγεις αν θέλεις , εγώ σηκώνω πλέον τα χέρια , αλλά δε σε διώχνω . Απλά σε τσεκουρώνω όταν ξεφεύγεις..»
    απλά …
    Tί να σου πω φίλε… Δεν λέω τιποτα… Δικο μου λαθος η παρουσια μου εδώ περα εξαρχής .. επρεπε να ειχα λάβει το μηνυμα προ πολλου
    Νασαι καλά …

  15. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    απο την αλλη πλακα εχει (ς).. Αληθεια σε τι υψος εχουν φτασει τα στατιστικά;

  16. Ο/Η papoylis λέει:

    κοντά στα 1000 χιτς Νόσφη μου. Μη κοιτάς που ο «λαουτζίκος» δε σχολιάζει , απλά θαυμάζει τα ορέα εδώ επεισόδια του σήριαλ που πρωταγωνιστείς 🙂

    Παράλληλα γεμίζει και ο καταψύκτης με τα σφαγμένα…… 🙂
    Δεν θέλεις να σου πω το σκορ. 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s