Βίον σκατόσπαρτον

Θαυμάζουν σήμερα εκλεκτοί μου αναγνώστες και χάσκουν  δύο δισεκατομμύρια κόσμος ,  στις οθόνες τους ανά το κόσμο , τους βασιλικούς γάμους στο πάλαι ποτέ imperium πέραν της Μάγχης.

Το θέαμα μεγαλοπρεπές , τα πλήθη ενθουσιώδη , ο πλούτος επιδεικνυόμενος ανερυθρίαστα εν μέσω των παρατεταγμένων redcoats , τα ΜΜΕ λιγωμένα μέχρι λιποθυμίας και οι μικρές λεπτομέρειες ενός πρωτοκόλλου που τηρείται ευλαβώς επί αιώνες , δίνουν το απαραίτητο κύρος στο θεσμό του Βρεταννικού Θρόνου.

Αντιλαμβάνομαι τη λατρεία και τη πίστη  των βρεταννών στο παραδοσιακό πολιτειακό τους άρχοντα, τη προσκόλληση τους στο θεσμό και τα παραφερνάλια του ,  την αγνή χαρά και ενθουσιασμό που τους καταλαμβάνει  σε τέτοιες εορτές :

Χρωστούν στο θεσμό σημαντικό μέρος από την ευμάρεια , την ισχύ και το κύρος που γνώρισε η χώρα τους στο παρελθόν. Το  επιτηδευμένο φολκλόρ που διαδραματίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις , σε συνδυασμό με τα διάφορα φιλανθρωπικά galas  και τις λοιπές εκδηλώσεις ,  διανθίζουν το κοινωνικό βίο της χώρας και σκορπίζουν την αφόρητη πλήξη της μεσαίας και κατώτερης τάξης.

Δημιουργεί συνάμα ένα τέτοιο γεγονός ελπίδες σε κάθε  νοικοκυρά από το Sussex   ότι θα μπορέσει κάποτε να προωθήσει τη θυγατέρα ή το κανακάρη της ( συνήθως τη πρώτη ) στα υψηλά εκείνα κοινωνικά στρώματα που διαφεντεύουν τη χώρα αλλά ( ακόμα και σήμερα ) μέρος του κόσμου. Ότι το βλαστάρι τους με τη σκληρή προσπάθεια , την υιοθέτηση όλων εκείνων των προαπαιτούμενων ( κανόνες συμπεριφοράς , ομορφιά , ευελιξία , υποταγή )  και την επιμονή στο στόχο , θα μπορέσει να γίνει κάποτε ίσως ποθητό  και επιλέξιμο  για την εισδοχή σε αυτό τον ιδιότυπο κόσμο της Βρεταννικής αριστοκρατίας και , γιατί όχι , και της ίδιας της βασιλικής οικογένειας. Άλλωστε με ενέσεις τέτοιου φρέσκου αίματος διατηρείται έκπαλαι το υπέροχο αυτό είδος.

Είθισται σε γάμους να εύχεται κανείς στους νεόνυμφους βίον ανθόσπαρτον και διάφορα άλλα λεκτικά  clichés που έχουν υιοθετηθεί από τις κοινωνικές μας συμβάσεις. Και προφανώς η τεράστια πλειοψηφία των εκεί ( αλλά και των ανά το κόσμο τήλε.. ) θεατών  αυτό ευχήθηκαν στο νιόπαντρο και λαμπερό ζευγάρι. Φαντάζομαι ότι πολλοί / ες θα δάκρυσαν όταν ο νεαρός πρίγκηψ εναγκαλίστηκε και φίλησε τρυφερά τη καλή του από του εξόχου ύψους του εξώστη εκεί στο Buckhouse .

Δεν θα τους μιμηθώ , κινδυνεύοντας να χαρακτηριστώ αγενήςγκροτέσκος και γκρινιάρης. Μελετώντας εδώ και χρόνια την ιστορία του γηραιού  imperium γνωρίζω καλά πάνω σε πόσων γενεών το αίμα , το πόνο , το δάκρυ  , τη δυστυχία και τη στυγνή εκμετάλλευση στήθηκε , πλούτισε , «μεγαλούργησε» και υπάρχει αυτός ο «οίκος» και οι προηγούμενοι.

Και το «πολιτισμό» και τις «αστικές ιδέες» που γέννησαν και διέσπειραν ανά την υφήλιο με τις κανονιοφόρους ,  τις διπλωματικές ραδιουργίες και τους εκβιασμούς οι άρχοντες αυτής της χώρας το χόρτασα και εγώ ο ελάχιστος και εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων όπου γης επί τρείς συναπτούς αιώνες .

Με το τίτλο αυτού του ποστ εύχομαι λοιπόν τα δέοντα στους  γαλαζοαίματους  νεόνυμφους , στο σόι  και τους λακέδες τους . Με το μαντηλάκι τους   βουτηγμένο σε Κοκό Σανέλ νο 5 , είμαι βέβαιος ότι , θα αγνοήσουν τη μπόχα που αναδίνει το χνώτο μου και το ευχετήριο δώρο μου  , όπως έκαναν πάντα.

This entry was posted in Ανήθικες προτάσεις, Ανασκο(λο)πηση Επικαιρότητας, Δαρβινικά κατάλοιπα, Προσεγγίσεις αισθητικής - πετικιούρ. Bookmark the permalink.

34 Responses to Βίον σκατόσπαρτον

  1. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    παπουλη πριν θεωρησουμε τους Αγγλους καθυστερημένους ας ριξουμε μια ματια στην εδώ καθυστερηση της Βασιλοχουντο Δαμαλικής παρατξεως τγωνμ εθνολαικιστοδαμάλωντων λακεδων τους και των γυρινων τους .. Η μηπως οταν βλεπουν τον Κοκό και τα πριγκιποπουλα οι ΒασιλοχουντοΨωμιαΝουδεξιαρες μας δεν υφιστανται το ιδιο ντελιριο…;

  2. Ο/Η papoylis λέει:

    Ποιός ισχυρίζεται ότι οι Άγγλοι είναι καθυστερημένοι ορέ Βάμπιρα. Εμείς οι λίγοι που αηδιάζουμε με αυτές τις εκδηλώσεις του δυτικού πολιτισμού είμαστε τα κνώδαλα 😉

    Θα τη τελειώσεις ορέ τη ψαλμουδιά στη καρακάξα να τη κάνω ποστ ;;;;

  3. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    XO XO (όπως λέει και ο sissa ben dahir)

  4. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    δεν ξερω ..Προσπαθώ να κοψω το Μπλογκινγκ οπως και το τσιγαρο .. Ηδη οπως θα ειδες εκανα το Μπλογκ μου ΙΔΙΩΤΙΚΟ και ησυχασε για λίγο το κεφαλι μου απο τα Δαμαλατα .. Αμακοψω και το σχολιαζειν θαειναι τελεια .. Στο κατωκατω κνωδαλα ειμεθα οπως συ ειπας .. Τοπο στα νιατα τα (μππλογκο δηθεν ) επαναστακια

  5. Ο/Η papoylis λέει:

    Κάνε μου μόνο τη χάρη να τελειώσεις τη ψαλμουδιά πρώτα και μετά κάνε αποτοξίνωση όσο θέλεις 😉 🙂

  6. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

  7. Ζηλεύουμε ε; 🙂

  8. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Αυτές τις τάσεις για ..κοψίματα τις παθαίνεις γιατί καπνίζεις ΣΕΚΑΠ 🙂
    Οπότε συμφωνώ με τον Παπούλη!! (σε αυτό το θέμα, ήτοι της συνέχειας της ενασχόλησής σου, γιατί κατά τα άλλα άμα προτείνω ακριβά βιρτζίνια ….δεν ξέρω να θα ….συμφωνήσουμε 🙂 )

  9. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Αχ τι ωραία!!….με συγκίνηση θυμάμαι που αν και 12ετής με είχαν καλέσει και μένα οι βασιλείς μας στο γάμο τους το 64 και κουνούσα το σημαιάκι μου στο πεζοδρόμιο της Βασ. Σοφίας.
    Δυστυχώς δεν αξιώθηκα να φρεσκάρω τις επιταγές του πρωτοκΩλου που μου δίδαξε ο μέγας Ζαμπούνης και να παραβρεθώ ακόμα μια φορά στους γάμους του πρίγκηπά μας Νικολάου πέρυσι το καλοκαίρι.
    Ας είναι καλά το γινάτι αυτής της στρίγγλας της Ντάιαν Φον Φιρστενμπεργκ που χώνει τη μύτη της σε όλους τους βασιλικούς γάμους και με απέκλισε από τις προσκλήσεις.

  10. Ο/Η nikiplos λέει:

    Στην Αγγλία οι Βασιλείς κατέχουν τη γή… έτσι δεν γίνονται οι πόλεις τους τσιμεντένιες χαβούζες… ούτε καρφί δεν μπορείς να καρφώσεις αφού η υψηλή κυριότητα ανήκει στη Βασίλισσα…

    Στο Γκρής το Παλάτι ευθύνεται κυρίως για τη μετατροπή του εθνικού μας πολεοδομικού ιστού σε χωματερή-χαβούζα της Ευρώπης… και συνεκδοχικά της χώρας μας δλδ…

    Είναι μια από τις κύριες αιτίες που σήμερα τα πράγματα θα ήταν σαφώς καλύτερα για τον δύσμοιρο τούτο τόπο αν είχε κερδίσει τότε ο Άρης… (και ας μην βιαστούν να με χαρακτηρίσουν κάποιοι γιατί θα πέσουν αντιδιαμετρικά έξω… 😉 )

  11. Ο/Η papoylis λέει:

    Νίκιπλε

    μη ξεχνάς ότι η βασίλισσα Ελισάβετ είναι αγρότισσα και μάλιστα με τις υψηλότερες εισπράξεις από επιδοτήσεις στην ΕΕ 🙂

  12. Ο/Η Αγγελος λέει:

    Παπούλη,
    Για να μη ζαλίζουμε τους αναγνώστες του Σαραντάκου με άσχετα, και μια που δεν έχω τη διεύθυνσή σου, σου γράφω εδώ λίγα λόγια για το πρόβλημα της ισοσκελούς υπερβολής, όχι βέβαια για δημοσίευση αλλά για δική σου ενημέρωση.

    Φυσικά, ο πιο τυφλοσουρτικός τρόπος είναι ο διαφορικός λογισμός. Το τυχόν σημείο του ενός σκέλους είναι (u, a/u), όπου u>0, και το τυχόν σημείο του άλλου είναι (-v, -a/v), όπου v>0. Η απόστασή τους είναι √D, όπου D = (u+v)² + (a/u + a/v)². Έχουμε ∂D/∂u = 2(u+v) + 2(a/u+a/v)(-a/u²) και ∂D/∂v = 2(u+v) + 2(a/u+a/v)(-a/v²). Για να μηδενίζονται αυτά πρέπει και αρκεί ∂D/∂u = ∂D/∂v =0, δηλαδή u+v = (a/u+a/v)a/u² = (a/u+a/v)a/v², από όπου (αφού u+v>0) συνάγεται u=v = √|a| και √D = 2√2√|a|.

    Χωρίς διαφορικό λογισμό, αλλά χρησιμοποιώντας δυο φορές την ανισότητα των μέσων όρων (ότι δηλαδή για θετικά p, q έχουμε (p+q)/2 ≥ √(pq) ), παρατηρούμε πρώτον ότι 1/u + 1/v = (u+v)/(uv) ≥ (u+v)/((u+v)/2)² = 4/(u+v), και επομένως ότι D ≥ (u+v)² + 16a²/(u+v)², και δεύτερον ότι αυτό είναι ≥ 2· (u+v) · 4a/(u+v) = 8a, τιμή που επιτυγχάνεται όταν u=v=√a.

    Γεωμετρικά τέλος, η ελάχιστη (και η μέγιστη, αν υπάρχει) απόσταση σημείου από ομαλή καμπύλη (ή και επιφάνεια) είναι πάντοτε η κάθετος από το σημείο στην καμπύλη (ή την επιφάνεια). Στην περίπτωσή μας επομένως, η ελάχιστη απόσταση των δύο σκελών της υπερβολής είναι η ευθεία [ακριβέστερα: το ευθύγραμμο τμήμα] που είναι κάθετο και προς τα δύο σκέλη. Και προφανώς αυτή είναι η ευθεία y=x, που τέμνει τα δύο σκέλη στα σημεία (√a, √a) και (-√a, -√a) αντιστοίχως, η απόσταση μεταξύ των οποίων είναι 2√2√a.

  13. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Αγαπητέ Νίκιπλε, το ότι είμεθα χώρα (μη σας πω και γενιά 😉 ) του …σκυροδέματος (ενίοτε δε και του ….οπλισμένου) δεν χωρεί αμφιβολία περί τούτου 🙂 .

    Τώρα, σε σχέση με τα του post, και τους …λοιπούς αγαπητούς, επειδή τα χρόνια περνάνε (η Γ’ Περίοδος του βίου μου είναι ορατή 🙂 ) παθαίνω το εξής:
    Από τη μια βλέπω ότι οι γύρω μου (ομού μαζί μου) συζητούν για το πού πάμε, ποιες οι ευθύνες μας για αυτά που κάναμε (αυτή είναι η απλή περίπτωση , μερικοί το ρίχνουν στις ευθύνες για αυτά που ΔΕΝ κάναμε ή ΔΕΝ κάνουμε) και ..γενικώς 😉
    και από την άλλη διάβασα μια συνέντευξη του …Ζάχου Χατζηφωτίου, ο οποίος έλεγε ότι στα 86 του έχει 2 φλερτ, γιατί «άμα έχεις ένα κινδυνεύεις να ..σε παντρέψουνε, όπως τόπαθε στα νιάτα του και ..τον τύλιξε (δεν το λέει απαξιωτικά) η …Τζένη Καρέζη.
    Και ερωτώ αγαπητοί μου: κακό είναι να στρατευθώ και εγώ στην υπόθεση να εξανδραποδίσουμε τους …φαύλους και να φέρουμε τον Πρίγκιπα Νικόλαο στα πράγματα;; Και επειδή «άσπρος γάτος, μαύρος γάτος κλπ 😉 θα ασχοληθώ με την αξιοποίηση των Ζαμπούνηδων …γενικώς 🙂

    ΥΓ Νοσφεράτε το βίντεο με τους Μόντυ Πάιθονς άπαιχτο

  14. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    στον αγαπητοτατο Δυτη που καποτε ζητησε να μαθει τα λόγια

  15. Ο/Η demetrat λέει:

    λεγεται πως απόλαυσαν το γάμο δύο δίς κόσμος διά τηλεοράσεως.
    Αν θεωρησω πως όπως στο ελλάντα και οι άλλες τιβές στον στον υπόλοιπον κόσμο επί τριήμερον μας έπρηζαν τα φρύδια με βασιλικές παπαριές , ειδικά δε την ημέρα του γάμου ξεσάλωσαν,και πως ο κοσμάκης πνιγμένος στα δικά του προβλήματα τις είχε γραμμένες στα φρύδια του επίσης , αναρωτιέμαι ,πόσοι είναι πραγματικά οι ηλίθιοι θυρωροί (οι δικοί μας είχαν μιά τρελλή αγάπη γιά τον βασιλέα ) που ασχολήθηκαν με τα βασιλικά δρώμενα της βρεττανίας και της βασίλισσας αγρότισσας.
    κοινώς δηλαδή , θέλω να πω , ..κάποιος χέστηκε ..
    δ

  16. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Ε όχι και σκατόσπαρτον! Η μέλλουσα βασίλισσα είναι θεά! Πώς πήγε το χέρι σου; Μήπως επειδή δεν μπορείς να το «απλώσεις»; 😉

    Увидимся

  17. Ο/Η papoylis λέει:

    Αγαπητέ Άγγελε

    η προσέγγιση μου στη λύση είναι η πρώτη ( με διαφορικό λογισμό ) . Τη δεύτερη δεν την είχα σκεφτεί…

    Η τρίτη ( γεωμετρική ) απαιτεί πρώτα την απόδειξη περί της «κοινής καθέτου» που λέγαμε στο Νικοκύρη 🙂 Να είσαι καλά και χαίρομαι πολύ που σχολιάζεις στο ταπεινό μου τσαρδί.

  18. Ο/Η papoylis λέει:

    Για τους λοιπούς καλούς φίλους που σχολίασαν σήμερα εδώ δεν χρειάζεται να πω περισσότερα… μιλούν ήδη τα σχόλια τους 🙂 🙂

  19. Ο/Η demetrat λέει:

    λέφτες

    κάτι τέτοια πάθαινε με τους εγγλέζους αφυψηλούντες και η αποστολή στο Λίβανο.
    δ

  20. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλη Δήμητρα,

    Τι πιάσαμε το υποκρυπτόμενο κίνητρο της …μπηχτής σου! 🙂

    Γι’ αυτό (και κυρίως επειδή θυμόμαστε ότι είσαι και μονομάχισσα, φύλαγε τα ρούχα σου… 😉 ) ανασκευάζουμε:

    Τι θεά η μέλλουσα βασίλισσα! Εδώ η Δήμητρα είναι ημίθεη! [1]

    Τα λέμε 😉

    [1] Ενημερωτικά μια και το πιθανότερο είναι ότι δεν ασχολείσαι με το κλωτσοσκούφι: Λέγεται στους ποδοσφαιρόφιλους κύκλους ότι αυτό έχει ειπωθεί σε ελληνικό γήπεδο για κάποιον καλό παίχτη. Ο διάλογος μεταξύ των δυο οπαδών, που έβλεπαν την ομάδα τους να πετάει και το είδωλό τους να γαζώνει, πήγε κάπως έτσι:

    -Θεός σήμερα ο τάδε, έ;
    -Τι Θεός ρε! Ημίθεος!

  21. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Έχουμε ακούσει τον ορισμό του Σεφέρη (αν δεν κάνουμε λάθος) για την ποίηση:

    Ποίηση είναι η αλληλογραφία μεταξύ ποιητών.

    Τώρα μαθαίνουμε κι ότι ο σχολιασμός στα μπλογκς είναι διάλογος μεταξύ …μαθηματικών!

    Κάντε τα λίγο πιο λιανά και για μας τους άσχετους, ρε παιδιά!

    Κοίτα ρε γμτ κάτι αθρώποι!… 😉

    Увидимся

  22. Ο/Η papoylis λέει:

    Ποιός σας είπε ρε Λέφτηδες ότι είμαι μαθηματικός ;;;

    Χομπίστας είμαι 🙂 🙂

  23. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    δυτη τα ειδες τα λόγια;

    Παπουλη ηθελα να πώ κι αλλα λόγια αλλά δεν θελω να αρχισουν να λένε οι Τα λέμ ε (οι ετσι ντε )οτι ..σου βαζω λόγια

  24. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητέ Αναγνώστα,

    Επειδή είμαι γενικώς θρεμμένος με τα «εσπεριδοειδή»
    τα «κλέη» και το TV-Press των 80ς (αν με εννοείτε, που με εννοείτε σαφώς…)
    έχω γενικώς πολλές αλλεργίες 😉

    Οι πρώτες έφυγαν όταν επιτέλους επισκέφτηκα «την Δύσιν» και έζησα εκεί…

    Επειδή έχω επισκεπτεί (εργασία κατηραμμένη γαρ) τις Βαλκανικές πρωτεύουσες…
    Κι επειδή έχω επισκεφθεί (προσφάτως–εργασία κατηραμμένη δις) και τους άσπονδους φίλους και γείτονές μας ομονήσους και ομοθάλασσους…

    Κι επειδή οι άσπροι-μαύροι γάτοι, παπουτσωμένοι ή όχι, ήταν πάντοτε το άλλοθι της Δημοκρατίας…
    Θα πρότεινα από τα του Βασιλικού Οίκου του ΗΒ να κρατήσουμε μόνο αυτό που γράφεται στον θυρρεό του: «ντροπιασμένος ας είναι εκείνος που σκέφτεται πρόστυχα»

    Θα ήταν μια καλή αρχή για τον τόπο… 😉

  25. Ο/Η papoylis λέει:

    Καλά Βάμπιρα.. 🙂

  26. Ο/Η demetrat λέει:

    τι μπηχτή καλέ, ολόκληρη συνδιάσκεψη είναι 🙂

    … και πάντα φυλάγοντας τον ρουχισμό μου κατάσαρκα, δηλώνω, πως μόνο γιά φτύσιμο πιάνω βασιλείς στο στόμα μου , ούτε καν γιά πλάκα.
    εντάξει ..καλά , ησυχάστε.
    ..και γιά να πατσίσουμε στα συνθήματα.
    σε ποιόν αγώνα είχε γραφτεί το σύνθημα «μαμμά (κι όχι μάννα) στείλε λεφτά!!!!!)
    με υπογραφές τρία ονόματα ;
    (το ημίθεος γιά το Γκάλη έχει ειπωθεί πρώτα ,άν θυμάμαι καλά η μητέρα.)
    δ

  27. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Νίκιπλε, κανένα πρόβλημα !! Θα δούμε το ζήτημα ..πλουραλιστικά και …πολυεπίπεδα!!
    Θα μοιράσουμε τους θηρεούς (κράτα όποιο κομμάτι θέλεις, εμένα δε με κόφτει, να γίνω ο Ζάχος Χατζηφωτίου της (Κεντρο)Αριστεράς θέλω )
    Επίσης δέχομαι να μοιράσουμε και τα targetgroup.
    Προτείνω εγώ να βουτήξω στη λάσπη της απωλείας με τους ..Ζαμπούνηδες και εσύ να αναλάβεις τον Μαθηματικό 🙂 και τους φίλους του.

  28. Ο/Η papoylis λέει:

    Νίκιπλε και Αναγνώστα :

    έρχομαι δια του παρόντος να σας επιπλήξω βαρύτατα για το διττό ορθογραφικό σας λάθος :
    ΘΥΡΕΟΣ ορέ ( από τη θύρα και τη θύραθεν παιδεία που έχω 🙂 🙂 )

    Να αντιγράψετε σπίτι τη λέξη εκατό φορές 🙂

  29. Ο/Η Ενη λέει:

    Αμαν βρε Παπούλη, ολόκληρο ποστ κι΄εγω πήρα μυρωδιά το γάμο μόνο την Κυριακή ,σε καποιες ειδήσεις, οπως και απο ενα αλλο ποστ (αλλου) οπου το θέμα δεν ηταν ο γάμος αυτός καθαυτός, αλλά οι «καμπύλες» της αδελφής της νύφης.
    Κατι ψιλοακουγα αλλα δεν ειχα εντυπωθεί για το γεγονός πότε ακριβώς θα γίνει.
    Εδω να συμφωνήσω με τη Δήμητρα που αμφισβητεί το παλλαικο ενδιαφέρον.
    Ετσι εχω χάσει παντελώς ολη την θεαματική τηλεοπτική εξέλιξη του γεγονότος ,που ελαβε χώρα στη γηραιά αλβιώνα. (ετσι τη λένε η κάνω λάθος;).
    Ομως να σημειώσω οτι κι εσύ την Προγιαγιά η τη Σκουπίτσα την αποκαλείς «Λαίδη», δηλαδή εναν τίτλο που οσο νάναι δημιουργεί μια εικόνα βρετανικου»μεγαλείου». 🙂

  30. Ο/Η papoylis λέει:

    Κα Ένη

    Η Λαίδη της καρδιάς μας δεν έχει ανάγκη από μεγαλεία και παράτες 🙂

  31. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Α!! από το θύρα προέρχεται!!.
    Ορίστε, οι προκαταλλείψεις της Αριστεράς με έκαναν να πιστεύω ότι είναι από το θηρίο 🙂

    Κατά τα λοιπά:
    Η Ένη έθεσε το θέμα στις σωστές του διαστάσεις, υπαινισσόμενη τα στοιχεία οράματος και προοπτικής που προσπάθησα να θέσω και εγώ αρχικώς.
    Όντως η Πίππα είναι ευειδεστάτη , αν και όπως προείπα το θέμα και τα συμπαραμαρτούντα το αντιμετωπίζω πολιτικώς (να φύγουν οι φαύλοι, να τους κλείσουμε φυλακή και τέτοια).

    Ασχετο, αλλά καμιά ιδέα για την ετοιμολογία της λέξης θυροειδής;;

  32. Ο/Η nikiplos λέει:

    Αγαπητέ Παπς, δεκτόν… θυρεός λοιπόν…

    Αγαπητέ Αναγνώστα, δύσκολο το target group που μου δίνετε, όμως έχοντας κατά νου τη δική σας δυσκολία θα δεχόμουν…

    Εν τω μεταξύ και για να υπάρχει ομόνοια (να ενοούμε ομοίως δλδ) προτείνω να συγκρίνουμε μια οποιαδήποτε τουρκική πόλη (πχ την Καισάρεια ή Καϊσερί όπως θα είχατε ακούσει στο σήριαλ με τον Ονούρ) με οποιαδήποτε Ελληνική (διαλλέξτε μόνος σας ελεύθερα) :

    -στο πράσινο
    -στις υποδομές (πχ δημόσιες τουαλέτες, ποδηλατόδρομοι, θέσεις πάρκιν)
    -στην καθαριότητα
    -στη ρυμοτομία…

    Μετά τα θέματα προς συζήτηση θα έγκεινται υπόρρητα και σημειολογικά αν θέλετε σε θυρεούς, διαδόχους και λοιπούς της ημεδαπής -που μας παρέδωσαν αυτόν τον παράδεισο οπλισμένου σκυροδέματος. 😉

  33. Ο/Η demetrat λέει:

    Αναγνώστη
    υποθέτω πως μιλάς γιά τον αδένα .
    Καθόλου άσχετο οπότε.
    από το θυρεός, που σημαίνει μεταφορικά τον φύλακα ,τον προστάτη της θύρας.
    Επειδή ο θυροειδής είναι μπροστά από το λάρυγγα και κατά κάποιον τρόπο τον προστατεύει ,οι παλιοί γιατροί, τον πίστευαν φύλακά του (πράμμα που δεν ξέρω αν ισχύει ).
    δ

  34. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    merci beaucoyp 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s