Αχαρακτήριστο..!

Είναι πλέον πέραν πάσης αμφισβητήσεως , ελάχιστοι μα πάντα εκλεκτοί μου αναγνώστες , ότι οι οπαδοί και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ξεπεράσει κάθε επίπεδο κοινωνικά αποδεκτής συμπεριφοράς.

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες και έγκυρες καταγγελίες φιλοζωϊκών  οργανώσεων μια δράκα οπαδών του εν λόγω πολιτικού σχηματισμού , σε μια επίδειξη της απάνθρωπης νοοτροπίας τους , επεχείρησαν προχθές να κακοποιήσουν και να διαπομπεύσουν  μεγαλόσωμο κήτος που εξεβράσθη στη ΝΑ Αττική. Το εν λόγω κήτος , αποστεωμένο , καταρρακωμένο και εν πλήρει συγχύσει , πληγωμένο και πονεμένο  , συνέπασχε με τους κατοίκους της περιοχής για τα δεινά της οικονομικής δυσπραγίας.

Οι αδιόρθωτοι αυτοί οπαδοί , με μια χειρονομία αχαρακτήριστη , προσεπάθησαν περιπαίζοντες να κορέσουν τη πείνα του πελώριου κήτους με ένα  ( 1 ) μόνο γιαουρτάκι , αποδεικνύοντας για μια εισέτι φορά ότι εκτός από κοινωνική συνείδηση , φιλοζωΐα και ανθρωπιά , στερούνται και του χιούμορ… Ντροπή σας κύριοι … 😉

This entry was posted in Ανασκο(λο)πηση Επικαιρότητας, Ξεφτίλα ρεεεε. Bookmark the permalink.

34 απαντήσεις στο Αχαρακτήριστο..!

  1. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    και μαλιστα με Ο λιπαρα ..

  2. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπουλη ειμαι συντετριμμενος. Ομολογω πως ημουν και γω εκει.

  3. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    aαφηστε ησυχα τα Κητη ρε Φαλαινοθηρες…

  4. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Καλημέρα και συγχωρέστε μου την άποψη ότι όλο αυτό το παιχνίδι με τα γιαουρτώματα , τα κραξίματα κτλ , κανένα θετικό μήνυμα δεν κομίζουν, τα δε αποτελέσματα του όλου κλίματος που διαμορφώνεται , καμία σχέση δεν (θα) έχουν με την προάσπιση των συμφερόντων όσων πραγματικά βάλλονται από την οικονομική κατάσταση.

    Φυσικά αθροίζονται με τα αποτελέσματα του κλίματος της «λαϊκής απαίτησης για τιμωρία όσων μας έφεραν έως εδώ», το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, ήταν κεντρική πολιτική επιλογή του ΓΑΠ και του στενού του επιτελείου (αν αυτό σημαίνει κάτι 😉 ) .

    Κάποια στιγμή, όταν θα έχει γίνει η «δουλειά», κάποιοι θα καταλάβουν ότι η Δικαιοσύνη (και όταν δεν μας αρέσουν οι αποφάσεις της , τα ….λαϊκά δικαστήρια) δεν είναι το μέσο άσκησης πολιτικής προς το συμφέρον των καταπιεσμένων, οικονομικά απόκληρων κλπ.
    Βέβαια για κάποιους μπορεί αυτό να μην έχει σημασία , αφού το «υποκείμενο θα έχει μαζικοποιηθεί» και ο μικρόκοσμος , αν και μικρόκοσμος θα παραμείνει, θα έχει ενδιαφέρον για «ενασχόληση».
    Δεν ξέρω αν (και πόσοι) υπάρχουν τέτοιοι, δηλαδή είδωλα των πολιτικών των κομμάτων εξουσίας, αλλά σε τελευταία ανάλυση …οι προθέσεις δεν μετράνε.

    Τέλος βρίσκω ενδιαφέρον το ότι διάφοροι (Πολιτικοί, ΜΜΕ κλπ) προσπαθούν να συνδέσουν τη «βία» του γιαουρτώματος με τη «βία των κουκουλοφόρων» και (κάαπου στο βάθος) με τη βία της τρομοκρατίας.
    Σε πιθανή προς το συντηρητικότερον εξέλιξη του δημόσιου βίου, αυτό που θα μείνει είναι ότι οι διαφορές είναι ποσοτικές και αν το δούμε γενικά «γιατί η μούντζα δεν είναι ένδειξη άσκησης βίας;;».
    Εσείς τι λέτε;; Το «κίνημα» και η Αριστερά να το λάβει υπόψιν της ή «μ@@@κίες , όλα αυτά, είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ στη συνείδηση του Λαού ότι δεν σχετίζονται;;»

  5. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Θα μας επιτρέψεις μια ένσταση επί του φωτογραφικού υλικού;

    Ok. Ευχαριστούμε (δεν περιμέναμε και να μας πεις όχι, άλλωστε… 🙂 ). Λοιπόν:

    Απ’ ό,τι καταλαβαίνουμε πρόκειται για κάποιο φαλαινοειδές που το φουκαριάρικο έχει εξοκείλει και πεθαίνει (ή είναι ήδη νεκρό).

    Συνεπώς, μήπως τα αισθήματα που δημιουργεί μια τέτοια φωτό κάνουν το π ρ ά γ μ α για το οποίο γράφεις να πέφτει κάπως στα μαλακά, καθιστώντας το, εμμέσως και προσυνειδητά, λίγο λιγότερο απεχθές;

    Увидимся

    ΥΓ Η προσφώνηση σου για μας, έγινε τίτλος! Το (Πραγματικό) ένστικτό μας, για μια ακόμα φορά, συμβολοποιήθηκε, εν μέρει βέβαια. Κι άσε τους …Λεκανιστές να λένε ό,τι θέλουν! 🙂

  6. Ο/Η demetrat λέει:

    και γώ έχω μιά ντροπή , που δε μολογιέται ……:)))
    (αυτός θέλει όλη τη στρούγγα , τι να του κάνει του παλιού επαναστάτη ένας κεσές )
    δ

  7. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Μ’ αρέσει ρε συ @Παπς, που
    (προφανώς πριν σφίξουν τα γάλατα, όταν δλδ επιβάλλονταν politically correct συμπεριφορές ακόμα και για «εξεγερμένους» γενικώς),
    παλιότερα, (ξέρεις εσύ πότε),
    «καταδίκασες» το χιτλερικό μουστακάκι που κρέμασαν οι Λέφτηδες στην γνωστή κυρία, και τώρα μιλάς για «ΚΗΤΗ» με ήθος που μου ήταν αδιανόητο ότι κάποτε θα το έδειχνες, φουκαρά μου…
    (Που εντέλει, οι ίδιοι Λέφτηδες αποδεικνύονται ασυγκρίτως υψηλότερου ήθους, αγωνιστικού & ανθρώπινου, τουλάχιστο από κάτι φρέσκα διαδικτυακά κολλητάρια σου, που επαίρονται κιόλας οι αχαρακτήριστοι για τις μαλακίες τους, προφανώς γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ)
    Δε γαμείς, συνέχισε να κατεβαίνεις του κακού τη σκάλα, που ξέρεις, μπορεί κάποτε να σε βγάλει και προς τα πάνω.
    (Αφου έτσι που το πας, δε σε παίρνει και για τίποτ’ άλλο…)

  8. Ο/Η Ενη λέει:

    Σωστά.Eτσι «εφαρμόζεται» η πολιτική και η αντιπολίτευση.

    Αλλοι μεν κάνουν πολιτικές παρεμβάσεις σε σοβαρά προβλήματα, οπως «Τηλεφώνημα της Παπαρήγα στον πρωθυπουργό, να μην αναμιχθεί η Ελλάδα σε στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Λιβύη». (Σύμφωνα με χθεσινά δημοσιεύματα στον Τύπο).

    Και αλλοι «ασχολούνται» με γιαουρτώματα και γιουχαίσματα.

    Επειτα αναρωτιούνται «Τι εχουν τα ερμα (τα ποσοστα) και ψοφάνε;).

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    Η επισήμανση σου σχετικά με τις απόπειρες ορισμένων «έγκυρων» κύκλων να αναζητήσουν σχέσεις μούτζας , κραξίματος και εκτόξευσης γαλακτοκομικών εναντίον προβεβλημένων εκπροσώπων της καθεστηκυίας τάξης με ολοκληρωτικές ή και τρομοκρατικές συμπεριφορές , είναι πράγματι ενδιαφέρουσα. Αντιλαμβάνεται κάθε καλόπιστος άνθρωπος ( ελπίζω ) δύο στοιχεία :
    Από τη μία το γεγονός ότι πρόκειται για παρατραβηγμένη προσπάθεια εξέλασης και μάλιστα πέραν του ορίου θραύσεως.
    Από την άλλη το πανικό των «εγκύρων» που δεν μπορούν να αποδεχθούν ότι η κοινωνία πλέον , όταν δεν τους περιφρονεί και δεν τους απαξιώνει , δεν έχει ούτε ανοχές ούτε εμπιστοσύνη πλέον προς αυτούς και τους εργοδότες τους.

    Το «κήτος» προκάλεσε τη κοινωνία κατά συρροήν και τώρα απολαμβάνει τα επίχειρα… 😉

    Δεν θεωρώ βέβαια ότι τέτοιες ενέργειες αποτελούν οδηγό και μέθοδο αγωνιστικής δράσης που θα έχει σημαντικό αποτέλεσμα στο ίδιο μέτρο που βέβαια δεν αποτελούν σοβαρή απειλή για τη «δημοκρατία» ( τα εισαγωγικά επεξηγούν νομίζω επαρκώς αυτό που λέω ) , αλλά σίγουρα δείχνουν ότι τα επίπεδα εμπιστοσύνης και προσδοκίας της κοινωνίας προς αυτά τα πολιτικά αποβράσματα ( που ΕΤΥΧΕ προ καιρού να βρεθούν στην εξουσία ) τείνουν πλέον στο μηδέν 🙂

  10. Ο/Η papoylis λέει:

    Λέφτηδες

    Νόμισα ότι οι «κακιούλες» μεταξύ υμών και άλλου εδώ σχολιαστή είχαν τελειώσει , τουλάχιστον ως προς την εδώ παρουσία σας. Υπάρχει σοβαρός λόγος να ξαναρχίσουμε τα ίδια ;; Αν είναι έτσι να ακονίσω πάλι το μπαλτά 🙂

  11. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάγγο

    Είναι η πολλοστή φορά που σου επιτρέπω να ασχολείσαι δημοσία με το ΗΘΟΣ μου.
    Είναι κάτι που θα πρέπει να το προσέξω σοβαρά , γιατί στα πλαίσια της φιλίας μας σε έχω αφήσει να εκδηλώνεις εδώ το παραταξιακό σου «πατριωτισμό» εν είδει τυφλών εκρήξεων και γλωσσοπατινάδων του μονίμως ελαύνοντος «βρασμού» σου.
    Βέβαια η δική μου ανοχή είναι ( έχει αποδειχθεί δημοσία ) απεριόριστη , τουλάχιστον σε όσες αιχμές αφορούν την αφεντομουτσουνάρα μου. 🙂
    Σε αυτά λοιπόν να σου απαντήσω να μη σκίζεσαι τόσο πολύ , γιατί όταν θάρθει η ώρα των ελικοπτέρων ( από τη ταράτσα ) για σένα δεν θα έχουν προβλέψει θέση και αν επιχειρήσεις να κρατηθείς από τις σωλήνες , θα σου δώσουν και μια να πέσεις για να μη προσθέτεις βάρος , «φουκαρά μου» 😉
    Σε όσα γράφεις όμως εδώ και αφορούν άλλους σχολιαστές θα σε παρακαλέσω για τελευταία φορά να κατεβάσεις τους τόνους. Αλλιώς θα υποστείς και εσύ τον αμείλικτο μπαλτά του παπούλη 🙂

  12. Ο/Η papoylis λέει:

    Κα Ένη

    φαντάζεστε δηλαδή ότι τα ποσοστά του γιωργάπη στη κοινωνία είναι σημαντικά μεγαλύτερα 🙂 🙂
    Δείτε λίγο παραπάνω την απάντηση μου προς Αναγνώστη ( τον Αθηναίο ) 😉

    Κυρά Ντομάτα

    τη στρούγκα την έχουν ήδη αποκρατικοποιήσει 🙂

  13. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    »Λέφτηδες

    Νόμισα ότι οι “κακιούλες” μεταξύ υμών και άλλου εδώ σχολιαστή είχαν τελειώσει , τουλάχιστον ως προς την εδώ παρουσία σας.’

    ανα εννοεις εμενανε διαμαρτυρομαι εντονώς .. Ουταν ΚΑΝ ασχολουμαι με αυτουνους (ονανε )..τουλαχιστον εδω περα (μεσα)
    εκτος εαν εννοεις τον Καργουδη . Αλλά ο Καργουδης τους παει τους Λεφτηδες δεν τους παει;

  14. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Παντως και εντελκώς σοβαρά: το Λακανικο Πραγματικό δεν συμβολοποιειται εν μερει.
    Οτα λέμε εν μερει σημαινει οτι εν μέρει ..συμβολοποιειται .

    Ομως ο ορισμός του Πραγματικου ειναι Αυτο που ΔΕΝ συμβολοποιειται .

    Που ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβολοποιηθει.

    ΑΥΤΆ προς αποκαταστασιν του Πραγματικου ….
    ———————————————————————————-
    ο Λενιν δε ειπε : Οταν το σιδερο στραβώνει απο τηνμια μερια το χτυπάμε απο την αλλη για να ισιωσει» Τι να Κανουμε ΄΄

  15. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάμπιρα : την επεξήγηση περί συμβολοποίησης του Λακάν την αντιλαμβάνομαι. Αυτό που Δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τσιμπάς με παρατήρηση που αφορά τα λεφτόπουλα και όχι εσένα 🙂

    Καλό βράδυ 🙂

  16. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Τσιμπαω γιατι…ξερω που το πάνε …
    ( ελπίζω να καταλάβουν πάντως οι Αλακανιστοι και να μην ανακατευουν το πραγματικό ..γιατι ..ανακατευομαι )

  17. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Λιγο αργα σαν τον Ραν ταν πλαν. Οι εκδηλωσεις οργης ή διαμαρτυριας οπως αυτη, http://www.youtube.com/watch?v=En7Vh9kdvuQ αποτελουν αυθεντικες εκδηλωσεις πολιτων που δεν ειναι τροφιμοι των δελτιων προπαγανδας οπως καποιοι σχολιαστες του μπλογκ σου. Αποτελουν τις πρωτες ενδειξεις μιας αντιδρασης προς το καθεστως που φορωντας το κουστουμι της ¨δημοκρατιας» εχει αποφασισει να μας μετατρεψει σε «λαϊκη δημοκρατια» της Κινας. Οταν αυτη η αντιδραση θα αποκτησει πιο οργανωμενες μορφες καλο θαναι οι κολαουζοι να εχουν κανα αεροπορικο εισιτηριο μαζι τους.

  18. Ο/Η bernardina λέει:

    «Όχι στην τραμπούκικη τρομοκρατία του ΣΥΝ και την κρατική της πολιτική κάλυψη

    Η ΟΑΚΚΕ καταδικάζει τη νέα οργανωμένη τραμπούκικη επίθεση του Συνασπισμού στο Θ. Πάγκαλο,. Ο ισχυρισμός του Συνασπισμού ότι δεν βρίσκεται ο ίδιος πίσω από αυτές τις επιθέσεις ακυρώνεται από την ώρα που δεν τις καταδικάζει αλλά αντίθετα τις καλύπτει πολιτικά, θεωρώντας τες ουσιαστικά αυθόρμητες αντιδράσεις δικαιολογημένα αγανακτισμένων πολιτών εξ αιτίας των συγκεκριμένων θέσεων που έχει πάρει ο Πάγκαλος.

    Αυτή είναι φασιστική λογική γιατί επιτρέπει σε μειοψηφίες τιμωρών, σε παρακρατικές συμμορίες και σε επίδοξους δικτάτορες να αυτοπροσδιορίζονται ως «οργισμένος λαός», να ορίζουν αυτές τον «κύριο εχθρό του λαού» και να τον εξοντώνουν αφαιρώντας από τις μάζες το δικαίωμα να ξεκαθαρίζουν οι ίδιες τις ιδέες τους, να ορίζουν εκείνες τους εχθρούς και τους φίλους τους τους, να διεξάγουν εκείνες την πολιτική πάλη και να επιχειρούν να επιβάλουν κατ’ αρχήν με ειρηνικό τρόπο τη θέλησή τους. «…..

    Αυτά τα ολίγα για να βλέπουμε τι σημαίνει σοβαρή αριστερή ανάλυση και όχι τκτ9μ-τπτ40*. Για όποιον θέλει και συνέχεια (επειδή οι μάγκες δεν χαρίζονται σε κανέναν) ιδού:

    http://www.oakke.gr/na466/pagalos466.htm

    *Εμπίπτει στη λογοκρισία/μπαλτάδιασμα γι’ αυτό κωδικοποιείται.

  19. Ο/Η Left G700 λέει:

    товариш Яков Федотович Павлов,

    Oρθώς το νόμιζες (και ορθώς εξακολουθείς να το νομίζεις —κόβουμε την πόκα αν δεν είναι έτσι!). Απλώς, μετά από καμιά εικοσαριά[1] πέτρες, είπαμε να ρίξουμε κι εμείς μια πετρούλα! 😉 Αυτό ε ί ν α ι ό λ ο!

    Увидимся

    [1] Εσύ δεν τις πολυμετράς, γιατί δεν τις …τρως εσύ! 😉

  20. Ο/Η demetrat λέει:

    τότε μόνο στρουγγανόφ γιά τον αντιπρόεδρα.Να αξίζει και τον κόπο βρε αδερφέ.
    🙂
    δ

  21. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Κτυπαγε στον αερα .Τον συγχωρώ .
    Ειπαμε το Πραγματικό ειναι αυτο που Δεν συμβολοποιειται. Και να μην συγχεεται παρακαλώ με το Φαντασιακό. Ετερον εκατερον .Οχι επειδή ραβδος εν γωνια αρα βρεχει να λέμε κι οτι ναναι . Εξαλλου η ημιμαθεια ειναι χειροτερη (της αμαθειας)

  22. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Καλημέρα , θα ήθελα να θέσω κάποιες σκέψεις και μια διευκρίνηση.
    Αρχίζοντας από την τελευταία θέλω να πω ότι η , όποια, συζήτηση επί των σκέψεων δεν προϋποθέτει τη συμφωνία στην οπτική για το «τι γίνεται σήμερα στο δημόσιο βίο» , ούτε την επιδιώκει, θεωρώντας ότι κάποια πράγματα έχουν αξία και αυτόνομα.
    Θέλω να πω ότι τόσο το προηγούμενο όσο και το παρόν σχόλιό μου δεν αποτελούν έμμεση επαναφορά των διαφωνιών μου στα όσα έθεσε (δεν μιλάω τόσο για την εξέταση ένα προς ένα, αναφέρομαι κυρίως στην ιεράρχηση) ο Παπούλης στο post «για να τελειώνουμε με ορισμένα ζητήματα» .
    Αυτό και για λόγους οφειλόμενου σεβασμού προς το συζητητή, κυρίως όμως διότι θα με ενδιέφερε η αναζήτηση κοινών τόπων και των συνιστωσών ως τέτοιες και όχι μόνο ως προς τη βασική λειτουργία τους για τη συνισταμένη (καλά στο γραπτό λόγο , που το βλέπεις και μετά, η προσπάθεια οικονομίας μέσω περιφράσεων, δεν ..παίζεται, όρεξη και διάθεση για χαβαλέ νάχουμε, αλλά βλέπεις με την «κρίση» σας έχουν πιάσει τα σοβαρά σας 🙂 )

    Η πρώτη σκέψη γεννήθηκε με αφορμή την απάντηση του Παπούλη σχετικά με το :
    ———————————===============————————
    «Αντιλαμβάνεται κάθε καλόπιστος άνθρωπος ( ελπίζω ) δύο στοιχεία :
    Από τη μία το γεγονός ότι πρόκειται για παρατραβηγμένη προσπάθεια εξέλασης και μάλιστα πέραν του ορίου θραύσεως.»
    ———————————==============————————-
    Αφού ξεκαθαρίσω ότι είμαι ο τελευταίος που θα ασπαζόταν κινδυνολογικές προσεγγίσεις (άρα συμφωνούμε ότι ..δεν κινδυνεύει η Δημοκρατία από το κράξιμο γενικώς), θα έλεγα ότι πρέπει να δούμε τη συσχέτιση της θεσμικής απαξίωσης της λειτουργίας των βασικών θεσμών ελέγχου «από τα πάνω» με τη διαμόρφωση ανάλογου κλίματος «από τα κάτω».

    Θέλω να πω ότι αν υπάρχουν προσπάθειες που καταλήγουν στο να αφαιρείται η δυνατότητα της Βουλής να μπλοκάρει τη σύναψη επιβλαβούς (κατά τη γνώμη της) οικονομικής συμφωνίας , μέσω νομοθετημάτων «εκ των άνω», ήτοι «η Βουλή από κει που χρειαζόταν 160, τώρα απλώς …θα ενημερώνεται», ας σκεφτούμε (2 φορές θάλεγα) πόσο επωφελής είναι η διαμόρφωση του κλίματος που συζητάμε.
    Χρήσιμη θεωρώ και την αναλογία με τα των εργασιακών, ασφαλιστικών κλπ δικαιωμάτων 😉 .

    Σε συνέχεια του παραπάνω θα έλεγα ότι τουλάχιστον όσον αφορά τα εκ των άνω τα αντιμετωπίζεις μέχρι και με …ανένδοτο, αλλά το «κλίμα», το λαϊκό αίσθημα (δίκαιο sic) είναι άτιμα πράματα, διότι δεν αναπτύσσονται ….γραμμικά.
    Ας σκεφτούμε ποιες δυνάμεις του πολιτικού τόξου επένδυαν σε αυτό …από πάντα και γιατί η διείσδυση των «αριστερών» πολιτικών ιδεών, διαχρονικά, δεν ευνοείτο σε περιόδους κρίσης, αλλά εκεί που άλλες κοινωνικές διαδικασίες έδειχναν «φως στο βάθος» .

    Σχετικά με τη δεύτερη σκέψη θα τοποθετηθώ «προκλητικά».
    Αν κάπου διαφωνώ με τα ΜΜΕ και λοιπούς σχετικά με το αν είναι καταδικαστέα η πράξη «αγανάκτησης», δεν είναι στο ότι είναι, αλλά στο ότι πρέπει να αξιολογηθεί και να αντιμετωπισθεί ως ατομική έκφραση.
    Όποιος προτείνει να αντιμετωπισθεί (από την οργανωμένη Κοινωνία και το Κράτος) ως έκφραση συλλογικού δικαιώματος, επί της ουσίας «ρίχνει νερό στο μύλο» όσων εισηγούνται την υιοθέτηση ποινικών προσεγγίσεων στον πολιτικό χώρο. δηλαδή των κακων από τα ΜΜΕ κλπ.

    Τώρα για τη βία (συλλογική, ατομική κλπ).
    Θα αποφύγω την όποια θεωρητική αναφορά διότι σκοπεύω να κομίσω γλαύκα.
    Είναι γνωστό το ζήτημα με αυτό που λέ(γα)με «λούμπεν βία» και της συσχέτισ΄ής της με τα αίτια που την προκαλούν (κοινωνικές συνθήκες, αποκλεισμοί, επανατροφοδότηση του φαινομένου μέσω υγειονομικών ζωνών κλπ).

    Η έννοια όμως της κατανόησης των κινήτρων έχει νόημα όταν εξετάζουμε το φαινόμενο «προς εξαγωγή συμπερασμάτων», υιοθέτηση πρακτικών αντιμετώπισης (σε εξατομικευμένο αεπίπεδο αυτό ..ε!! 😉 ) , κοινωνιολογική προσέγγιση κλπ.

    Σε καμία περίπτωση όμως το παραπάνω δεν αποτελεί λόγο ώστε να υιοθετηθεί ως μέσο πολιτικής πρακτικής.
    Έτσι, θα απαντούσα στο «αποτελουν αυθεντικες εκδηλωσεις πολιτων» του ΧρήστουΚ, ότι δεν έχει καμία σημασία και θα προβόκαρα (με όλο το σεβασμό, εννοώ θα τράβαγα τη ρήση του στα άκρα) λέγοντας ότι αυτός που τσακίζει τη γυναίκα του στο ξύλο γιατί του «λέρωσε την τιμή», επίσης αυθεντικά εκφράζεται (εξ’ού , ως ένα σημείο και το ελαφρυντικό στην ποινική ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ αντιμετώπισή του) και επίσης εκείνη την ώρα που το κάνει «πιστεύει ότι έχει όλο το δίκιο με το μέρος του» και, ενίοτε, αυτό πιστεύει και η πλειοψηφία του περίγυρού του.
    Φυσικά διαφωνώ στο ότι ξεκινάει κάτι ..’ετσι και μετά «οργανώνεται» και στο τέλος τα γιαουρτώματα γίνονται …πολιτική βία μέσω της …συσσώρευσης της ποσότητας.

    Φυσικά γνωρίζω ότι η Αριστερά (στην ιακωβινική εκδοχή της σίγουρα) έθεσε το ζήτημα της πολιτικής βίας στον αντίποδα της «ατομικής». Για αυτό είπα ότι προβοκάρω τη ρήση του ΧρήστουΚ και ζήτησα την κατανόησή του.
    Πιστεύω όμως ότι στις παρούσες συνθήκες , όπου οι σταθερές του 20ου αιώνα δεν υφίστανται, η όποια (υπαρκτή, εν δυνάμει κλπ) Αριστερά στο συγκεκριμένο ζήτημα πρέπει να τοποθετηθεί από την αρχή, διότι όλοι από την αρχή τοποθετούνται.
    Έτσι, το ζήτημα της χωροθέτησης των πολιτικών μέσων, των «ορίων» τον προσδιορισμό της ατομικότητας σε σχέση με τη συλλογικότητα, πρέπει να επαναδιατυπωθούν, αν θέλεουμε να γλυτώσουμε από τις «αμηχανίες».

    ΥΓ1. Βασικός υπεύθυνος για την απαξίωση της Πολιτικής είναι το υφιστάμενο πολιτικό προσωπικό. Ας μην το αποενοχοποιήσουμε ως τέτοιο, δαιμονοποιώντας το.
    ΥΓ2. Μπερναντίνα πόυ τη θυμήθηκες την ΟΑΚΚΕ;; 🙂

  23. Ο/Η bernardina λέει:

    Αναγνώστη,
    εγώ δεν ξεχνάω κανέναν και τίποτα :mrgreen: (μην κοιτάς που δεν πολυμιλάω 😉 )

    Για την ουσία της τοποθέτησής τους καμιά παρατήρηση; Ή να συναγάγω τα συμπεράσματά μου από το σύνολο του σχολίου σου; 😆

  24. Ο/Η papoylis λέει:

    Αναγνώστα

    θα προσυπέγραφα πολλές από τις σκέψεις που κάνεις παραπάνω. Επειδή πλέον γνωριζόμαστε διαδικτυακά πάνω από ένα χρόνο , αντιλαμβάνομαι και το τρόπο που σκέπτεσαι και το τρόπο που εκφράζεις τις σκέψεις σου. Με αυτοσυγκράτηση , υπομονή , περίσκεψη και χωρίς την αλαζονεία της βεβαιότητας , της εμπειρίας ή της πολιτικής «μαγκιάς» . Θαύμαζα από τότε την ικανότητά σου να διακρίνεις μεταξύ ειλικρινών και μη προθέσεων , μεταξύ πραγματικού ήθους και σοβαροφάνειας και να διανθίζεις τις απόψεις που εξέφραζες με μια νότα αυτοσαρκασμού και ένα ψήγμα αμφιβολίας.
    Αυτά τα χαρακτηριστικά φίλτατε είναι που σε κάνουν τόσο ξεχωριστό σαν Αναγώστη και σαν σχολιαστή και σε ευχαριστώ για την εδώ παρουσία σου , την ανοχή και την υπομονή σου.

    Τα ερωτηματικά που θέτεις με έχουν απασχολήσει , όμως θεωρώ ότι ο ορίζοντας της νέας δεκαετίας που τρέχει είναι σκεπασμένος με πολλά σύννεφα. Μου φαίνεται κάπως σαν τις συνθήκες του μεσοπόλεμου , με την έννοια ότι τότε , όπως και τώρα , στο βάθος δε διακρίνεις λιακάδα , αλλά θύελλα και κεραυνούς. Σε εκείνο μου το ποστ που έγραφε ο «σαλεμένος στάρετς» αυτό το ιδιαίτερο των συνθηκών προσπαθούσα να προσεγγίσω.

    Σε αυτό το πλαίσιο αντιλαμβάνομαι και όλα αυτά τα «υποκινούμενα» γεγονότα διαμαρτυρίας. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής , κάποιες φορές βλακωδώς τα απολαμβάνω , σαν μια μικρή μορφή «εκδίκησης» που άλλοι , το ίδιο ασήμαντοι με εμένα , παίρνουν και στο όνομα μου. Δεν γνωρίζω αν αυτές οι εκδηλώσεις μπορούν να χαρακτηριστούν πολιτικές ενέργειες με την έννοια που γνωρίσαμε τη πολιτική στη περίοδο της ευαγούς μεταπολίτευσης. Δεν γνωρίζω αν μπορούν να έχουν αποτέλεσμα θετικό ή αρνητικό . Δε γνωρίζω τέλος αν θα μπορούσαν «αντικειμενικά» να ρίχνουν νερό στο μύλο των κάθε λογής επιτήδειων .

    Αυτό που γνωρίζω , από την επαφή μου με τη καθημερινότητα των απλών ανθρώπων γύρω μου , είναι ότι το μεταπολιτευτικό «όνειρο» της ισχυρής και αναπτυγμένης Ελλάδας μας έχει τελειώσει, μαζί με τις προσδοκίες και την εμπιστοσύνη προς αυτό το πολιτικό κατεστημένο. Η βαθειά μου απαξία για κάθε μορφής εξουσία και «εγκυρότητα» επιτείνει ακόμα περισσότερο αυτή μου την αίσθηση. Και όσο για μένα ισχύει αυτή η αίσθηση , γεγονότα όπως το γιαουρτάκι στο κήτος και άλλα επεισόδια διαμαρτυρίας δεν θα αποτελούν κίνδυνο τόσο σοβαρό όσο η απειλή που επικρέμαται πάνω από το μέλλον των παιδιών μου και αντιπροσωπεύεται από κήτη της κατηγορίας ( και του φυράματος ) αυτού του κυρίου 😉

    Τα τελευταία κατορθώματα του περιβόητου κήτους δημοσιεύτηκαν στο γουίκιληκς , ελπίζω η ΟΑΚΚΕ να αποφανθεί και περί αυτού 😉

  25. Ο/Η nikiplos λέει:

    Πέρα από τα αστεία, οι «ευέλικτοι» πολιτικοί ωσάν τον κον Πάγκαλον
    (που έχουν πολλά βέλη στη φαρέτρα τους δλδ και από τα δεξιά και από τα αριστερά ένεκα προτέρου βίου)
    πληρώνουν απλά το όχημα που επιδοτούσαν τόσα χρόνια. Εκείνο των ΜΜΕ και της χωρίς προηγούμενο ισχυροποίησής τους. Η εικόνα υπερβαίνει του υπόβαθρου, έτσι ο συμπαθής ευτραφής κύριος έκανε το λάθος να ανοίξει διάλογο με το πλήθος («κοντά στο λαό, δίπλα στο λαό»). Το πλήθος από την άλλη επηρμένο κι αυτό προέβη σε θεαματική ενέργεια, ευτυχώς δεν είχε χάσει το χιούμορ του. Γιατί το γιαούρτωμα ΔΕΝ είναι πράξη βίας. Είναι χλεύη, ούτε καν σάτιρα.
    Ίσως και να αποτελούσε μοναχά αποτέλεσμα κάποιου οργισμένου.

    Ετούτες τις μέρες όλους της γενιάς μου (40+) τους καλούν οι εταιρειάρχες (Αθάνατε Μανώλη) για να τους διώξουν. Ολόκληροι όροφοι από νεόδμητα ιδιόκτητα κτήρια αδειάζουν με θεαματικό βαθμό. Όλοι τους πτυχιούχοι ΑΕΙ με Πανελλαδικές και πλείστοι αριστούχοι αλλά και αξιέμπιστοι εργαζόμενοι.
    Δεν είναι εύκολο να ανοίξεις διάλογο με τον λαό, εσύ ένα ευτραφές κήτος, προϊόν μιας διακεκριμένης πολιτικής καριέρας που στον Τύπο, υποτίθεται δεν μασούσες τα λόγια σου…

    Τα υπόλοιπα τα ανέλαβαν τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης (και τρομοκρατίας) που αποφάσισαν να κάνουν την τρίχα τριχιά, και συμφωνώ με τον Αναγνώστη που πρώτος εδώ το επεσήμανε.

  26. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παπούλη, απάντηση στην αναφορά σου για μένα δεν θα κάνω για ευνόητους λόγους , παρά μόνο «merci, αμοιβαία κλπ 🙂 .
    (άσε που ένας φίλος «που ξέρει απ’αυτά» και επαγγελματικώς, με έχει δεσμεύσει «όταν μου λένε καλά λόγια να λέω ευχαριστώ και να μην ..επεκτείνομαι», ήτοι να το βουλώνω 😉 ).
    Το μόνο που ίσως θα άξιζε τον κόπο, θα ήταν μια αναφορά στο «τα θέματα που αντιμετωπίζει ένας σχολιαστής σταθερή περσόνα» ως αναλογία στις αναφορές σου που είχες κάνει με το post για «τον μπλόγκερ σταθερή περσόνα».
    Βέβαια δεν είναι του παρόντος post, απλώς κράτα ότι έχω καταλήξει ότι ο σχολιαστής περσόνα (όπως επέλεξα να είναι ..η αφεντιά μου) για να μην ακυρώσει το λόγο γέννησης και ύπαρξής του , δηλαδή να περνάει ορέα 😉 , πρέπει να κάνει 2 παραδοχές.
    Η μία είναι ότι εξ’ απαλών ονύχων (που λέει και ο ΓΑΠ) είναι ένα «ναρκισσιστικό ζώο» κάτι το οποίο πρέπει να αποδεχθεί και να μην ψάχνει ..σκοπούς και οράματα ύπαρξης, αλλά και να το «κουλαντρίζει», όσο μπορεί, γιατί αλλιώς …την έβαψε.
    Η δεύτερη είναι ότι το sui generis του ρόλου του και συνεπαγόμενη ανασφάλεια, τον οδηγεί συχνά στο να σκεφτεί ότι δια της παρουσίας του και των σχολίων του «προσθέτει αξία» στους χώρους που φιλοξενείται.
    Κάτι τέτοιο είναι μεγάλη παγίδα (για τον ίδιο πρώτα από όλα), διότι αντιστρεφεται η πραγματικότητα.
    Αν και υπάρχουν τέτοιες πλευρές, αυτές είναι παράπλευρες ωφέλειες, το κύριο είναι η ευχαρίστηση που λαμβάνει.
    Το παραπάνω δεν αποτελεί «κανόνα καλής συμπεριφοράς», ούτε κομπλιμέντο στους μπλογκερ, είναι απλώς στοιχειώδης προφύλαξη από τον υπαρκτό(ότατο) κίνδυνο του ψυχαναγκασμού του σχολιαστή από μια διαδικτυακή συμμετοχή.
    Άρα, εν κατακλείδι, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ευχαρίστησίς μου 🙂 🙂 .

    Στα λοιπά που θέτεις και ειδικά στο θέμα του «επερχόμενου σκοταδιού» στη σφαίρα του πολιτικοκοινωνικού, ενώ το καταλαβαίνω, θέλω να παραμείνω αισιόδοξος, αποδίδοντας αυτήν μου την αίσθηση (έστω ένα μέρος της) στο ότι μεγαλώνοντας , σε πολλά και προσωπικά θέματα βλέπω μαυρίλα, άρα είναι ένα ζήτημα που «παλεύεται», …..δια της επιμονής 🙂 .

    Μπερναρντίνα ΕΣΥ ειδικά να κάνεις τις αναγωγές, άμα ήταν κάποια άλλη μπορεί και να χρειαζόταν εξηγήσεις 🙂 .
    (φοβερό πράμα αυτά τα θήλεα, πρέπει να τους λες το αυτονόητο, απλώς γιατί πρέπει να το ακούσουν από το στόμα σουνα το λες, ακόμα και όταν έπρεπε να ξέρουν ότι εννοείται. Μυστήρια πράματα !!)

  27. Ο/Η bernardina λέει:

    Αναγνώστη,
    κατάλαβες τώρα γιατί μια γυναίκα σε ρωτά διαρκώς «μ’ αγαπάς;» μολονότι ξέρει ότι κόβεις φλέβες για πάρτη της; Επειδή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ! 😆 😆

    (Και μη νομίζεις, ούτε η παρούσα εξαιρείται!) :mrgreen:

  28. Ο/Η bernardina λέει:

    Παπούλη,
    πρώτον, ξέρω ότι ξέρεις 😉 πως δεν παρακολουθώ ΚΑΘΕ ανακοίνωση της ΟΑΚΚΕ. Το αν και τι θα αποφανθεί για οτιδήποτε, είναι δικό της καπέλο. Δεν είπα ποτέ πως αυτοδιορίστηκα φερέφωνο ή εκπρόσωπός της, όπως γνωρίζεις. Μην τρελαθούμε! (Όσο για το πού τη θυμήθηκα, όπως λέει και πιο πάνω ο Αναγνώστης, μάλλον από ρεφλέξ -λόγω αθόρυβης δράσης- 😆 , επειδή τώρα τελευταία έχω κουφαθεί από τη φασαρία που κάνουν κάτι ντενεκέδες, που όσο πιο ξεγάνωτοι είναι τόσο μεγαλύτερο σαματά προκαλούν).
    Δεύτερο, αν με το «κήτος» επιμένεις να χαρακτηρίζεις τον Πάγκαλο, και τη φυσιογνωμία σου αδικείς, και ρατσιστής γίνεσαι θίγοντας όλους τους υπέρβαρους του κόσμου. Αλλά δικαίωμά σου…
    Τρίτον, με τα περί γουίκιλικς αναφέρεσαι σ’ αυτό που είπε για τη Μακεδονία των Σκοπίων; Αν ναι, ακολουθεί ξεχωριστό σχόλιο 😉

  29. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπέρνυ μου

    εσύ έφερες εδώ το λίνκ του ανθυπορεταλίου ΟΑΚΚΕ . Επειδή παρακολουθώ συχνά τις ανακοινώσεις τους που φροντίζουν να τοιχοκολλούν στο κέντρο της Αθήνας , έχω μια ιδιαίτερη «ευαισθησία». Δεν ισχυρίζομαι ότι αποτελείς δικό τους φερέφωνο ούτε βέβαια ότι ταυτίζεσαι με τις απόψεις τους , οπότε μην αναρωτιέσαι γι αυτό 🙂 Γνωριζόμαστε νομίζω καλά για να μην υπάρχουν μεταξύ μας τέτοιες γελοίες παρεξηγήσεις. Αλλά σκέφτομαι ότι έχει πράγματι πλάκα να φέρνει κάποιος εδώ ένα τέτοιο κείμενο για λόγους «ζωοφιλίας» 🙂

    Ποιός μίλησε για Πάγκαλο ;;; εγώ την απέλπιδα προσπάθεια ενός περαστικού να προσφέρει σε εκβρασθέν κήτος ένα γιαουρτάκι παρουσιάζω 🙂 ( εδώ πετώ σκοπίμως τη μπάλα στην εξέδρα για να μην αρχίσουμε συζήτηση περί ρατσισμού κατά των υπέρβαρων , αν με εννοείς 🙂 )

    Για το τρίτο που λες , δεν αφορά την υπόθεση των Σκοπίων , αλλά αυτά που έλεγε στη Πρεσβεία για το γιωργάπη την εποχή που όλοι μαζί ήσαν στην αντιπολίτευση και τη «μαύρη» φτώχεια.

  30. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Δηλώνω δημοσία ότι την κίνηση της bernardina να μας μεταφέρει την ανακοίνωση της ΟΑΚΚΕ είναι ευφυέστατη και εξαιρετικά χρήσιμη για το διάλογό μας , μέσω και λόγω της (γόνιμης και διέξοδης) προκλητικότητος (της κίνησης).
    Η εν λόγω κίνηση , αφενός μεν με οδήγησε σε προσανατολισμό των σκέψεών μου , αφετέρου δε με έκανε να ζηλέψω τη δυνατότητα της λιτής κατάθεσης των επιχειρημάτων και μάλιστα διαμέσου χρήσης συμβολισμών.
    Δεν μπορώ παρά να αναφωνήσω : «ουκ εαν μοι καθεύδειν το της Μπερναντίνας τρόπαιον (το οποίον μόλις απένειμα , τάπιασε τα λεφτά της) » 😆

    ΥΓ1. Οι άρρενες καλό είναι να μην ζητήσουν ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ εξηγήσεις για τα αυτονόητα , διότι μπορεί κάποιοι εξ’ημών να θητεύσαμε στη δημοκρατική Αριστερά , και …κακό δεν είναι, αλλά καλό είναι να μην εκθέτουμε συμπεριφορές
    ΥΓ2 . Και καλά με τη φάση δηλώσεων για αγάπες κλπ, αυτό το αντιμετωπίζουμε, το πρόβλημα είναι «όταν πρέπει να συζητήσουμε για τη σχέση μας»…………..

  31. Ο/Η bernardina λέει:

    Aναγνώστη,
    εγώ πάλι, το τέρτελο το παθαίνω όταν ακούω τη φράση «πρέπει να μιλήσουμε». Ειδικά αν προηγείται κι ένα «κάθισε…» (Ελπίζω να μη μου ζητήσεις να εξηγήσω τα αυτονόητα) 😆

    Παπούλη,
    κι εσύ τέκνον (σόρι για το οξύμωρο) Βρούτε; Δηλαδή μόνο τα πολυπληθή σχήματα παράγουν εκ προοιμίου ορθό λόγο; Τα γκρουπούσκουλα αποκλείεται να πετάξουν, έστω αραιά και πού, κάτι σχετικά σωστό; (Μα ακόμα και τα χαλασμένα ρολόγια δείχνουν τη σωστή ώρα δύο φορές την ημέρα κλπ κλπ 😉 )
    Άρα ας μην παραπονιόμαστε, αν είναι έτσι, οι πλειοψηφίες έχουν πάντα δίκιο. :mrgreen:

  32. Ο/Η papoylis λέει:

    Αν νομίζεις Μπέρνυ ότι η ένσταση μου ( και το συνοδευτικό «ανθυπορετάλιο» ) αφορούν την εκλογική δύναμη ή τη καταγεγραμμένη πολιτική επιρροή του εν λόγω σχηματισμού μακρυά νυχτώθηκες. 🙂

  33. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    η ΟΑΚΚΕ προς τιμήν της κινησε και την διαδικασια τοτε για τον Πλευρη .. Και μπραβο της ..

  34. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Κανονίστε , εκεί που αντιπολιτεύομαι βαθιά τις απόψεις του Παπούλη (σκέπτομαι να συγκροτήσω «αριστερή αντιπολίτευση» της evil witch, και να …γίνω ρεύμα, σα το Παναγιωτακόπουλο ένα πράμα), με αυτά τα ΟΑΚΚΕ να με στείλετε στις αγκάλες της εξουσίας του μπλογκ και μετά να θέλετε να με γιαουρτώσετε (δεν είναι κακό, κατά βάθος δεν καν …βίαιο). 🙂

    Σας υπόσχομαι δε, μόλις τελειώσει το μοντερνιζέησον, να σας πω παλιές ιστορίες για έναν φίλο Ρηγά και πολύ καλό παιδί (δεκαετία του 80) που στα πλαίσια της συγκρότησης του Μετώπου ενάντια στην επανεκλογή Καραμανλή 😆 για Πρόεδρο της Δημοκρατίας , κάτι ρεμάλια τον έστειλαν να κάνει επαφή (επίσημη, είχαν κλείσει και ραντεβού) στα γραφεία πρόδρομου σχήματος του εν λόγω, στη Θεσσαλονίκη.
    Εκεί αφού τον έβαλαν και κάθησε κάτω από μια εικόνα του Ιωσήφ, του εξηγούσαν αναλυτικότατα (επί μακρόοον) για τον κίνδυνο να μας καταλάβει το ….Σύμφωνο της Βαρσοβίας, γιατί από το 20ο Συνέδριο και μετά όλο τέτοια έκανε ..το Σύμφωνο και ότι ο Α.Παπανδρέου προτείνει τον Κ.Καραμανλή, γιατί αυτός ήταν ο πρωτεργάτης που μας έριξε στα νύχια του Σοβιετικού ιμπεριαλισμού, οπότε συμφωνΑνε με το Μέτωπο ενάντια στην …επανεκλογή Καραμανλή .
    Φήμες (που διέδιδαν τα ίδια ρεμάλια που τον όρισαν να κάνει την επαφή) λένε ότι αυτόν το Ρηγά από τότε κανείς δεν τον είδε να ξαναφωνάζει το σύνθημα «ούτε ΝΑΤΟ, ούτε Βαρσοβία, Εθνική Ανεξαρτησία», τη δε επόμενη χρονιά (86) εξέφραζε σοβαρές αμφιβολίες για το αν έγινε πυρηνικό ατύχημα στο Τσερνομπίλ και ότι γενικώς κυκλοφορούσε ..σκεπτικός.
    Εγώ τον ξαναείδα δεκαετία του 90 και ρίξαμε χοντρά γέλια όταν τον κοίταξα περίεργα και με ..νόημα όταν, σε μια αποστροφή, μουπε «τελικά μετά το τέλος του διπολισμού ο κόσμος έγινε χειρότερος».
    Για αυτό σας λέω, ο κόσμος είναι κακός και γεμάτος κακοήθεις που σπέρνουν φήμες και σου βγάζουν το όνομα…..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s