Αδώνιδος και Ανδρέου (α)γωνία..

Αν δεν το μάθατε καλοί μου αναγνώστες , εις απάντησιν ερώτησης Αδώνιδος προς Ανδρέα , κατέστη γνωστό ότι η νοσηλεία των σουβλακοφάγων μεταναστών ( και δήθεν απεργών πείνας ) εκόστισε στο δημόσιο το δυσθεώρητο ύψος των 100.000 ευρώ.

Μάλιστα οι συσσωρευμένοι λογαριασμοί των ντελιβεράδων που προσεκόμιζαν στην Υπατία  πιτόγυρα , πίτσες  , κεμπάπ , μακαρονάδες μπολονέζ και άλλα νηστήσιμα εδέσματα , ΔΕΝ έχουν συμπεριληφθεί εισέτι είς το ανωτέρω κονδύλι. Αναμένεται  επομένως ότι , αν αυτά δεν καλυφθούν από τους ίδιους τους ( εισοδηματίες ) μετανάστες , το πραγματικό κόστος  θα ξεπεράσει κατά πολύ το ανωτέρω προϋπολογισθέν κονδύλι.

Ας επιχειρήσουμε ένα πρόχειρο υπολογισμό :

300 μετανάστες  επί 2 διπλά πιτόγυρα ημερησίως επί 4 ευρώ επί 40 ημέρες = 96.000 ευρώ

Αν αυτά , όπως θα ήταν λογικό , συνοδεύονταν με μία ( 1) μπύρα κατ άτομο και κατά γεύμα , ώστε να μη χάνεται  το κέφι και ο αγωνιστικός ενθουσιασμός , έχουμε :

300 άτομα επί 2 μπύρες ημερησίως επί 4 ευρώ επί 40 ημέρες = 96.000 ευρώ

Αν τέλος σε αυτά συμπεριλάβουμε τα τιπς των ντελιβεράδων και  άλλα γενικά έξοδα , είναι προφανές ότι ο ευειδής Ανδρέας απέκρυψε επιμελώς την αλήθεια από τον στιβαρό Άδωνι και το ελληνικό κυνοβούλιο. Στη πραγματικότητα το κόστος αυτής της οργανωμένης κατά του Έθνους προβοκάτσιας είναι τουλάχιστον τριπλάσιο.

Αν και ( παρασυρμένος από συναισθηματισμό )  εδήλωσα αλληλέγγυος αυτών των υποκινουμένων υπανθρώπων ,  διακατέχομαι πάντοτε από το πατριωτικό ιδεώδες και αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες , ας διέρχεται σήμερον η Πατρίς . Κατανοώ επομένως την αγωνία των δύο  jeunes premiers του πολιτικού μας στερεώματος για τα δημόσια οικονομικά.

Να σημειώσω παρεμπιπτόντως ότι μετά από αρκετό καιρό κατόρθωσα να βρώ εργασία για δύο εβδομάδες και όπως αντιλαμβάνεστε το χρήμα μου τρέχει από τα παντζάκια. Επειδή λοιπόν ο δεύτερος εκ των δύο Βαλεντίνων αναζητεί εναγωνίως διεύθυνση για να αποστείλει το λογαριασμό των εξόδων διατροφής , αναψυχής και νοσηλείας των 300 υπανθρώπων , προσφέρομαι ολοψύχως να συμβάλλω στο θεάρεστο αυτό έργο.

Ας επικοινωνήσει μαζί μου στη κάτωθι ηλεκτρονική διεύθυνση των οικονομικών μου υπηρεσιών για να καθοριστούν οι λεπτομέρειες :

thaparetetarxidiamou@teiresias.gr

This entry was posted in Αλκοολούχα υπόλοιπα, Ανήθικες προτάσεις, Δαρβινικά κατάλοιπα, Επικοινωνιακές κ..οτούμπες, Ξεφτίλα ρεεεε. Bookmark the permalink.

27 Responses to Αδώνιδος και Ανδρέου (α)γωνία..

  1. Ο/Η bernardina λέει:

    Οι ευλογημένοι… δε μου ζητούσαν τη ρετσέτα για κοτόπουλο με σος BBQ να μην έχουν ανάγκη κανένα Λοβέρδο; :mrgreen:

    Όμως αφού ανέλαβες που ανέλαβες τα συγκεκριμένα έξοδα, ρε παπούλη, δεν αναλαμβάνεις και τα έξοδα της κηδείας εκείνου του ανθρώπου (αγνώστων λοιπών στοιχείων) που κοκάλωσε άπαξ δια παντός από το κρύο τις ίδιες πάνω-κάτω μέρες αλλά κανείς από μας δεν βρέθηκε να πάρει τα δικά του μπόσικα; Λέω τώρα…

  2. Ο/Η papoylis λέει:

    Κανένα πρόβλημα Μπέρνυ… φέρτε τα όλα σε μένα 🙂

    ( μιλάμε ότι αυτό το τραγικό γεγονός έχει γίνει επιχείρημα ολκής 😆 )

  3. Ο/Η bernardina λέει:

    Πού έχει γίνει επιχείρημα; Και σε τι; I don’t understand…

  4. Ο/Η Β.Δ.Καργούδης λέει:

    Τι έγινε ρε συ @Παπς καλέ μου, μας προέκυψε στριμοκωλίασις από διαθέσιμες ώρες & και καταφεύγουμε για επιχειρήματα στο Ινδυμέδιον?
    Αντε ρε, και «εις ανώτερα»…

  5. Ο/Η papoylis λέει:

    ναι Βάγγο μου

    …ακριβώς από εκεί το πήρα το «επιχείρημα»… έκανες διάνα 😆

    ( πάντως η στριμοκωλίασις δεν οφείλεται στο ινδυμήδιον ή άλλα τρισκατάρατους διαδικτυακούς τόπους , σε διαβεβαιώ … γιατί μαζί τα φάγαμε 😉 )

    Καμμιά άλλη εξυπνάδα κανείς ;;; προλάβετε όσο το αφεντικό είναι στις καλές του και δεν έχει πάρει ακόμα τη σατήρα ( ματσέτα κατά το λατινοαμερικάνικο ) .

    ΥΓ είναι πανεύκολο να εκτίθεται και να γελοιοποιείται κανείς όταν έχει ως συνομιλητές Αδώνιδες 😉

  6. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    …Επί τη ευκαιρία, να ενημερώσω ότι σήμερα στις 19:00 ο Δημήτρης Ψαρράς του Ιού (της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ) παρουσιάζει το βιβλίο του με θέμα τον Καρατζαφέρη.
    Προσεχώς (όπου νάναι δλδ) θα τον έχω και προσκεκλημένο να μας τα πει από κοντά…ραδιοφωνικά.
    Κατά τα άλλα, δεν είμαι ξέρεις και τόσο βέβαιος πλέον, ρε συ @Παπς, για το πότε εκτίθεται κανείς ευκολότερα:
    Μιλώντας πχ
    *με & περί Αδώνιδες, ή (αντιστοίχως)
    *με και περί άλλα περίεργα, της (κατά δήλωσίν της) Αριστερής πολιτικής πανίδας.
    Με κάτι κυρ-Αλέκους, φερ ειπείν,
    (πού είσαι νιότη πούδειχνες πως (παύσις)….αυτό που έδειχνες τέλος πάντων)
    ή με τους ακόμα πιο θλιβερούς τους επιγόνους…

  7. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπουλη μαλλον πρεπει να μαζεψεις πολλα καπικια γιατι ο Loverδος θα ζητησει κατι εκατομυρια για τα νοσηλεια οσων κολασμενων εχουν επισκεφτει τα νοσοκομεια.
    Αυτη η κυβερνηση κανει μεγαλη προσπαθεια να καταρριψει και το τελευταιο ρεκορ απανθρωπιας.

  8. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Χρήστο, έτσι ειλικρινά, από πραγματολογικό και μόνο ενδιαφέρον
    (και χωρίς ίχνος υπαινιγμού)
    ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ;
    Και ποιά ζόρικα φυτά έχει η πανίδα εκεί που ζεις και τα πίνετε και σε μας δεν δίνετε;

    (Αν τα παραπάνω θεωρήσεις ότι περιέχουν πάλι ΚΑΙ υβριστικές διατυπώσεις, ενημέρωσέ με, παρακαλώ σε, και ποιά γλώσσα μιλούν εκεί που ζεις….)

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    Για να σου λύσω εγώ την απορία Βάγγο ο Χρήστος και πολλοι πολλοί άλλοι ( μεταξύ αυτών ΚΑΙ εγώ ) ζούμε Αδώνιδος και Ανδρέου γωνία. Εκεί κατοικούν διάφορα είδη πανίδας που ως κοινό γνώρισμα έχουν την αρπακτική φύση , τη σκληρή πέτσα και τη δίψα για εξουσία. Όσο για τη γλώσσα που μιλούν εκεί που ζούμε : υπάρχουν δύο ειδών γλώσσες

    α) η ψεύτικη ΄και περίφροντις που ομιλείται δια των οθονών και των μικροφώνων
    β) η αληθινή που ηχεί σαν ελαύνων βρασμός και συνήθως δεν είναι κατανοητή από τους ομιλούντες το πρώτο είδος.

    Ελπίζω να κατάλαβες σε ποιό κόσμο ζούμε γιατί όσο και να χαριεντίζεσαι καλέ μου στο ίδιο ακριβώς καζάνι μέσα βράζεις 😉

  10. Ο/Η nikiplos λέει:

    Παρακαλώ να σημειωθεί ότι ο Αντώνης, επί τω λαϊκότερω Άδωνις, τρώει μόνο γαλλικές ρετσέτες φτιαγμένες απο την άρτι εκπαιδευθείσα σύζυγό του. Το μόνο πρόβλημα είναι η δίαιτα που κάνει η ευειδής θήλυ….

    Επίσης δεν πίνουν μπύρα καθότι μουσουλμάνι… Τσιγαρλίκια έκαμναν που κοστίζουν περισσότερο… Μην σου πω λοιπόν 4 φορές περισσότερο κόστισαν ετούτοι για να κάνει παιχνίδια ο Σύριζας…

    Σ’ αρχαίο μέλλον ζούμε κι οι δυό που έλεγε κι ο μακαρίτης…

  11. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Με καλυψε ο παπουλης. Να πω μονο στον κυριο Καργουδη οτι η ζωη δεν ειναι τα λογια της Τρεμει και του Πρετεντερ. Ζω λοιπον σε μια πολη με 40% ανεργια στους νεους-ες σε εναν νομο που αργοπεθαινει και σε μια χωρα οπου οι νεοφιλελευθεροι εχουν κηρυξει πολεμο στην κοινωνια. Γνωριζω πως ο δογματισμος σας δε προκειται να σας αφησει να δειτε τι συμβαινει περα απο τη μυτη σας.
    Δε πειραζει δε με ενδιαφερει κιολας.

  12. Ο/Η Ενη λέει:

    «που ως κοινό γνώρισμα έχουν την αρπακτική φύση , τη σκληρή πέτσα και τη δίψα για εξουσία»

    Με αλλα λόγια, ζούμε σε μια χώρα η οποία εχει μια κυβέρνηση που ειναι ενα «αρπακτικό ορνεο» «σκληρόπετσο» και διψώντας για εξουσία, θυσιάζει το ψωμί του φτωχού λαού σε οφελος των πλουσίων, (για τούς οποίους κυρίως μοχθεί),και η κυρίως πολιτική της παρομοιάζεται με αυτήν του » σκληρότερου δυνάστη».

    Ελεος παιδιά μου, το ερώτημα που ζείτε ισχύει αλήθεια.

    υγ. Για να μην νομίζετε οτι η δική μου θέση προσωπική ειναι διαφορετική απο τον περισσότερο κόσμο αυτή τη δύσκολη εποχή, και η σύνταξή μου (χαμηλή) μειώθηκε και εχω στην οικογένειά μου ανεργο μέλος (επιστημων) επι ενα χρόνο, και αλλα μέλη απλήρωτα επι μήνες.
    Ομως δεν ειμαι μόνο εγώ ειναι πάρα πολλοι αλλοι και σίγουρα δεν φταίει γι΄αυτό η συγκεκριμένη κυβέρνηση ,αντιθέτως κάνει πάρα πολλά για την αντιμετώπιση μιας πολύ δύσκολης κατ’αστασης, ομως , (πέστε το κι΄εσείς κάποτε ),η εγκληματική πολιτική της προηγόύμενης της ΝΔ οπως φυσικά και η γενική παγκόσμια κρίση η οποία εχει επιπτώσεις στη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων σε ολο τον κόσμο.
    Η δε σημερινή κυβέρνηση οσο και να προσπαθείτε να την παρομοιάσετε με ενα «τέρας ανάλγητο», εχει την αποδοχή ενος μεγάλου μέρους της κοινωνίας. Ειναι αυτοί που δεν οδηγούνται απο μια παθιασμένη αντιπολίτευση αλλά βλέπουν και κρίνουν.
    Φυσικά μπορείτε να λέτε ο,τι θέλετε, δημοκρατία εχουμε, ποσους πολλούς ομως αλήθεια πείθετε;

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Όπως ακριβώς και εσείς μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε καλή μου κα Ένη 😉 🙂

  14. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Πάππο μου, εκείνος ο «ελαύνων βρασμός»,
    (που υποτίθεται ότι δανείζει τον ήχο του στο ιδιόλεκτο που ομιλείται εκεί που «…κατοικούν κλ κλπ», «Ανδρέου & Αδώνιδος γωνία» τέλος πάντων)
    πολύ με άρεσε…
    Αφού να φανταστείς χρειάστηκα χρόνο για να εντοπίσω το «ποιητική αδεία» πραγματολογικό έλλειμμα που περιέχει.
    Ο βρασμός @Πάππο μου καλέ,
    *είτε έχει ήδη επέλθει, ακριβώς στο γνωστό όριο βαθμών θερμότητας, οπότε και ακούγεται. Και πολύ μάλιστα…
    *Είτε είναι ελαύνων, και σαν τέτοιος είναι,
    -ακουστικώς τουλάχιστον-
    undercovered.
    Δλδ μουγγός, ύπουλος (ως εν βεβαιότητι «ελαύνων»).
    Ούτε καν υποτονθορίζων…
    (Για να το καρατσεκάρω, τσάκωσα προ ολίγου το μπρίκι, και, πλήρες ύδατος, το εναπέθεσα επί της πετρογκάζ….Τίποτα @Πάππο μου, ήχος μηδέν ΠΒ, δλδ «προ βρασμού».
    Εβεβαιώθην λοιπόν, -για να μη λέμε κολοκύθια τούμπανα-, ότι ελεύνοντος
    (που λες και συ)
    του βρασμού, ήχος μηδέν, τσιμουδιά. Επελθόντος δ’ αυτού, τίγκα στο τσιρτσίρισμα & τη βαβούρα)
    Ο θαυμασμός πάντως για τον εκφραστικό πλούτο, παραμένει…
    Όσο για τα σύνθετα γλωσσικά ήθη των συγχρόνων ΜΜ (Μετα-Μνημονι-ακών) ιθαγενών της Νοτίου Ελλάδος, επιφυλάσσομαι -με την άδειά σου- να ξαναρίξω μια ματιά σε κάτι παλιά τεφτέρια του ντε Σωσύρ, στα «εσέ(ς) ντε Λινκβιστίκ Ζενεράλ», μπας και καταλάβω τίποτα, γι’ αυτά τα φαινόμενα «αρχομένης βαβέλ», ήτοι πλήρους ασυνεννοησίας και ασυμπτωματικών διαλέκτων, που αναφέρεις, σε τόσο περιορισμένη γεωγραφική περιοχή και σε τόσο μικρούς πληθυσμούς.

    *Κύριε @Χρήστο, να μην λησμονήσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες.
    Προσθέσατε στη συλλογή μου με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, και το «Δογματικός», που ήταν το μόνο πολύτιμο κομμάτι που μούλειπε.
    Φυσικά, αυτοί που ξέρουν τις απόψεις μου, θα χοντρογελάσουν αν τους ενημερώσω ότι, επί τέλους, το απόκτησα κι αυτό το μπιζουδάκι, αλλά δε βαριέστε, τί ξέρουν αυτοί….
    Ενώ εσείς…

  15. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Που ζουμε? Αληθεια που ζουμε?
    Να ρωτησω λοιπον αυτους που ξερουν που ζουν.
    1) Εκτιναχθηκε η ανεργια σε νουμερα που δεν ειχαμε ξαναδει?
    2) Χρειαστηκαν 4 μνημονια αντι για ενα που μας ελεγαν στην αρχη?
    3)Χρειαστηκε να ζητησουν επιμηκυνση της αποπληρωμης, πραγμα που σημαινει οτι επεσαν εξω στους υπολογισμους τους?
    4) Το χρεος αυξανεται μερα την ημερα?
    5) Εχουν εκτροχιαστει η προβλεψεις που αφορουν τα εσοδα?
    6) Η υφεση ειναι μεγαλυτερη απο αυτην που προεβλεπαν?
    7) Υπαρχει περιπτωση να ξεπληρωθει το χρεος σε 100 χρονια με αυτους τους ρυθμους αναπτυξης του?
    Και κατι που ραγιζει την εικονα αυτων που ξερουν που ζουν. Οι γιατροι του κοσμου εκαναν εκκληση για αντιβιοτικα για υπαρχουν δεκαδες να μη πω εκατονταδες που δεν εχουν να αγορασουν φαρμακα. Μηπως ειναι ψεμα αυτο?
    Προφανως καποιοι ζουνε στην κοσμαρα τους. Αναρωτηθηκατε ομως ποτε μηπως εισαστε εσεις αυτοι?
    Υ.Γ. Παπουλη σορυ για το πανωσεντονο αλλα δεν αντεξα αλλο την πασοκιαση.

  16. Ο/Η προγιαγιά λέει:

    Βαγγέλη,
    ο παπούλης έβραζε καφέ τούρκικο κι άκουσε τον ελαύνοντα βρασμό, όχι νεράκι σκέτο. Δοκίμασέ το να δεις.

  17. Ο/Η papoylis λέει:

    …. Ακριβώς 😉

    Τα σεβάσματα μου Προγιαγιά μας 🙂

  18. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    TI KAKO KI AYTO ..να μή μπορω να διαβασω Φουκώ

  19. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @προσφιλεστάτη προμάμμη,
    και το ρεβυθοζούμι στην Κατοχή μπορεί
    -ως θορυβωδεστέρας διαδικασίας βρασμού-
    να το εξελάμβαναν τινές ως προκαλούν «ελαύνοντα βρασμόν»…
    Αγγελοκρουόμενοι, άλλωστε, απαντώνται αδιαλλείπτως ανά τας Ιστορικάς εποχάς.
    Επειδή όμως ακριβώς ΔΕΝ πρόκειται ΠΟΤΕ να καταχωρίσω το φιλαράκι μου τον @Παππούλη, στις στρατιές, επίγειες & επουράνειες, των «απανταχού αγγελοκρουομένων»
    -και φαντάζομαι, ελπίζω πιο σωστά, ούτε ο ίδιος έχει τέτοιες φιλοδοξίες-, απεπειράθην υπαινικτικώς
    (και με διάθεσιν ειλικρινώς παιγνιώδη)
    να του υπενθυμίσω, ότι η κοινωνική δυναμική, (ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ)
    *ούτε ως «ελαύνων βρασμός» προσλαμβάνεται,
    *ούτε (πολύ περισσότερο) υποτονθορίζει διάφορα «ντεμέκ εξεγερμένα λογάκια» εις το ους εκλεκτών της τινών, που επαγγέλλονται τον διαμεσολαβητή στο πόπολο των (τάχαμου) τάσεών της.
    Απλώς επέρχεται (η κοινωνική δυναμική) με κρότους & με ποδοβολητά!
    Και οι πρώτοι που απολαμβάνουν το προνόμιο να την «σακκουλεύονται» όταν επέρχεται, είναι ακριβώς εκείνοι που φροντίζουν με συνέπεια να επικοινωνούν ΠΟΛΙΤΙΚΑ με τους πολλούς, με το πόπολο…
    Να είστε καλά…
    (Και ει δυνατόν, να μαθαίνουμε συχνότερα νέα σας)

  20. Ο/Η papoylis λέει:

    Φίλτατε βάγγο

    το ζήτημα είναι ποιός βρίσκεται σε θέση να ακούσει τον «ελαύνοντα» 🙂

    Αυτό αν θέλεις μπορούμε να το συζητήσουμε κατ’ ιδίαν. 😉

  21. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Προσφιλέστατε (μοι ….τουλάχιστον 🙂 ) Παπούλη,
    θα προσεγγίσω το θέμα με τους βρασμούς και τα ….ακούσματα, ενετελώς προσωπικά, αφού πλέον ενηλικιώθηκα (έκλεισα ήδη ένα χρόνο ως Αναγνώστης , πήγα και σε ..καλά σχολεία όπου διάβαζα τα μαθήματά μου , γνώρισα τότε ..στα νιάτα μου και καλά και αξιόλογα παιδιά, οπότε 😉 🙂 )

    Λοιπόν (από όσο θυμάμαι) κάποια στιγμή ακούμε το θόρυβο του βρασμού και βάζουμε στόχο (ζωής το λέγαμε κάποτε) να τον αξιοποιήσουμε – εκφράσουμε – ταυτιστούμε.
    Για κάποια περίοδο μάλιστα υποδυόμαστε και τους καφετζήδες (το υποδύομαι και με την καλή και με την ..κακή έννοια).
    Για κάποιους η δυνατότητα εξάσκησης του εν λόγω επαγγέλματος καθίσταται αδύνατη προϊόντος του χρόνου.
    Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό.
    Καθόσον με αφορά, θεωρώ ισχυρό την αδυναμία εξάσκησης της τέχνης , παρόλο το μεράκι για ..μερακλήδικο πολλάβαρύ, πάντα κρίνοντας εκ του αποτελέσματος.
    Όπως και νάχει, το ζήτημα της επόμενης φάσης , αφού έχει περάσει και η πρώτη νεότητα είναι «καφετζής δεν αξιώθηκα να γίνω, αλλά δεν θα χροντοπετσιάσω τόσο ώστε να μην ακούω το βρασμό».
    Για πολλούς αυτό είναι μια δικαιολογία που στηρίζει το οικοδόμημα της προσωπικής μας «παραμυθίας», και φυσικά είναι η καλή περίπτωση.
    Η κακή είναι να εμφανίζεται η κατάσταση του «ακούοντος» ως μια εκδοχή του καφετζή.
    Έχουν φτιαχτεί μέχρι και καριέρες από τους γιαλαντζί καφετζήδες, τους καταλαβαίνεις δε από το ότι ούτε βαπορίσιο δεν μπορούν να κάνουν.
    Γνωρίζουμε άλλωστε ότι το χαρακτηριστικό του …βαπορίσιου είναι ο γρήγορος βρασμός με πολλή θόρυβο από την αρχή και με αποτελέσματα ..άστα να πάνε.

    Αφού ξεκαθαρίσω ότι (όσο μπορώ να καταλάβω) τέτοιους δεν συνάντησα στις διαδικτυακές μου παρέες, να πω ότι πέραν όλων των άλλων το νόημα του «τουλάχιστον να τον ακούσω το βρασμό, ακόμη και αν δεν συμμετείχα» έχει να κάνει κυρίως με το «όταν φουσκώσει ο καφές να είμαι από τη σωστή πλευρά και να μην καταντήσω πούσουν νιότη πούδειχνες κλπ 😉 «..
    Απλώς 3 παρατηρήσεις.
    Μια εσάνς ξορκίσματος στο παραπάνω την ….»ανθίζομαι».
    Η πρότερη κατάσταση του καθένα (τηρουμένων των αναλογιών, αφού δε μιλάω γενικά, αλλά σε συγκεκριμένη παρέα 😉 πολύ λίγο θα επηρεάσει τη συμπεριφορά και τη στάση ενός εκάστου «όταν και αν έρθει η ώρα».
    Η βάση της εσχατολογικής προσέγγισης βρίσκεται σε κάτι σαν τα παραπάνω, άρα όσοι είμεθα ….επιρρεπείς, θα ζήσουμε με τον κίνδυνο και ελπίζω ότι θα τον αντιμετωπίζουμε επιτυχώς, διότι η κατάσταση ..δε λέει.

    Με πολλές ευχές για «συσσώρευση» μέσω των επαγγελματικών δραστηριότήτων και με πλήρη σεβασμό (αν και διαφωνών τον θεωρώ οφειλόμενο) στις δηλώσεις και τα «ξεκαθαρίσματα» , διατελώ κλπ κλπ και καλό βράδυ σε όλους και όλες 🙂 🙂

  22. Ο/Η papoylis λέει:

    Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε Αναγνώστα 🙂

    Οι παρατηρήσεις περί καφέ , ελαύνοντος βρασμού και ψυχοακουστικής καλόδεχτες. 😉

    Περί Αδώνιδος και Ανδρέου ( μιλάμε για έρωτα μεγάλο ) δεν είδα να παρατηρείς κάτι 🙂

  23. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    μ’ αυτά και μαυτά ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΤΕ και δεν μ’αφηνετε να διαβασω Φουκώ (Και Λακάν ειδικά περι του Πραγματικου ..Παντως προλαβα να διαβασω οτι το πραγματικό δεν ειναι αυτο που δεν συμβολοποιειται πληρως -οπως νομιζουν οι αλακινιστοι- αλλά αυτό που δεν συμβολοποιειται καν , που ειναι αδυνατον να συμβολοποιηθει .Οπερ εδει Δειξαι . Αμήν .)

  24. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι οι μεγάλοι έρωτες ενίοτε ξεκίνησαν ως (φαινομενικά) μεγάλα μίση .
    Όσοι λοιπόν μετέρχονται μεθόδων όπως η δαιμονοποίηση μορφωμάτων στον πολιτικό στίβο, ας έχουν υπόψιν ότι αυτά είναι αποτελέσματα λειτουργίας του θυμικού και όσο να το ξορκίζουν με (εκ)δηλώσεις οργής, κάποια στιγμή μπορεί και να …αρραβωνιαστούνε (ακόμη και αν είναι ..έγγαμοι) .

    Ο Ανδρέας δεν είναι τίποτα (*)…, που να δείτε κάτι άλλους που τα βρίσκουν με Αδώνηδες και Μάκηδες (Βορίδηδες) καλύπτοντας τεράαααστιες αποστάσεις στο πολιτικό φάσμα μπροστά στην ανάγκη να αντιμετωπιστεί η παγκοσμιοποίηση ου μην και η ..εθνοαποδόμηση.
    Και αν ήταν απλώς μια «ξεπέτα» υπό την έννοια της ταχτικής ….ok, φοβάμαι όμως ότι ελλοχεύει και κίνδυνος για … αίσθημα .

    Παπούλη, δεν έχεις παράπονο, έκανα εκτενέστατη αναφορά στο πνεύμα του post 🙂 🙂

    (*) στο κάτω κάτω επιφανές στέλεχος κόμματος εξουσίας είναι

  25. Ο/Η Left G700 λέει:

    «Όμως αφού ανέλαβες που ανέλαβες τα συγκεκριμένα έξοδα, ρε παπούλη, δεν αναλαμβάνεις και τα έξοδα της κηδείας εκείνου του ανθρώπου (αγνώστων λοιπών στοιχείων) που κοκάλωσε άπαξ δια παντός από το κρύο τις ίδιες πάνω-κάτω μέρες αλλά κανείς από μας δεν βρέθηκε να πάρει τα δικά του μπόσικα; Λέω τώρα…».

    Κανείς από σας δεν βρέθηκε, όντως. (Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν δίνετε δεκαράκι).

    Από εμάς όμως βρέθηκαν όλοι! (Κι αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως είμαστε πιο αριστεροί).

    Άμα είναι να τα λέτε, να τα λέτε όλα! 😉

    Τα λέμε

  26. Ο/Η bernardina λέει:

    «Από εμάς όμως βρέθηκαν όλοι! (Κι αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως είμαστε πιο αριστεροί).»

    Τώρα που το λέτε, ναι, έχετε δίκιο. Από εσάς βρέθηκαν όλοι, όπως διαπιστώνω εκ των υστέρων. (Ίσως τω όντι αυτό να σημαίνει ότι είσαστε πιο αριστεροί. Μαγκιά σας, το λοιπόν και ντουζ πουάν στο συγκεκριμένο, Κλεφτόπουλα).

    Γιατί άμα είναι να τα λέμε, να τα λέμε όλα…

    Α, και πού ‘σαστε… Παίζει και να μην ήτανε μόνο ένας 😦

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s