Δεν κρατήθηκα …. !

Έχουν περάσει κοντά έξη μήνες , όπως γνωρίζουν αρκετοί φίλοι και σχολιαστές αυτού του ταπεινού ιστολογίου , που ο υποφαινόμενος και ελάχιστος παπούλης , αναλαβών τα υπάρχοντά του ( γυλιό , παλάσκες , παγούρι )  απεχώρησε από το παλιό του μετερίζι.

Για όσους δε κατάλαβαν εννοώ τη Καλύβα του Πάνου Ζέρβα  ( λινκ στο υπογάστριο δεξιά ) , όπου ο υποφαινόμενος πέρασε αρκετά χρόνια της διαδικτυακής του ζωής ως σχολιαστής και αργότερα ως αρθρογράφος.

Από αυτή την αποχώρηση , που έγινε όσο το δυνατόν ανώδυνα και αξιοπρεπώς , ο Παπούλης κράτησε δύο ενθύμια : Το Evil Witch ( Κακιά Μάγισσα ) και το «αριστερός μπετόβλακας». Χαρακτηρισμοί που όχι μόνο έγιναν αποδεκτοί από εμένα , αλλά  αποτέλεσαν σημεία αναφοράς για τη δημιουργία αυτού εδώ το μπλογκ , το οποίο μου κάνετε τη τιμή να διαβάζετε.

Οι λεπτομέρειες εκείνων των ¨δραματικών γεγονότων»  είναι γνωστές σε αρκετούς , ενώ όσοι δεν τις γνωρίζουν μπορούν να τις αναζητήσουν στη Καλύβα. Την ίδια περίπου περίοδο απεχώρησαν από εκεί και άλλοι σχολιαστές , ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Κανείς σχεδόν από αυτούς δεν διατηρεί σήμερα ενεργό ιστολόγιο.

Όπως έχω δηλώσει συχνά , δεν ασχολούμαι με τα τεκταινόμενα στο προβεβλημένο αυτό ιστολόγιο , δεν σχολιάζω εκεί , ούτε επιτρέπω σε κανέναν να συνεχίσει εδώ τη διαμάχη τη σχετική με εκείνα τα γεγονότα. Στις ελάχιστες περιπτώσεις που έχω παρέμβει στη Καλύβα ήταν για να  ξεκαθαρίσω ορισμένες παρεξηγήσεις – κατάλοιπα εκείνης της περιόδου ( και αυτό έγινε μόνο τις  πρώτες μέρες ) καθώς και για ευχές.

Αλλά φαίνεται ότι το ξύδι του Καλυβάρχη ακόμα δεν έχει ξεθυμάνει. Αυτό βέβαια είναι ανθρώπινο και κατανοητό. Ειδικά αν γνωρίζει κανείς το χαρακτήρα του ανθρώπου , νομίζω και συγχωρητέο. Όμως  προχθές ο σημαντικός αυτός ιστολόγος αναμάσησε τα   «ορέα»  περιστατικά εκείνης της περιόδου και εξέμεσε μια καραμπινάτη διαστρέβλωση :

Ελληνας γεννιέσαι ή γίνεσαι; « Η καλύβα ψηλά στο βουνό

Σε απαντητικό του σχόλιο προς κάποια κυρία Καζάνα Ντίνα , εξηγεί ότι ο εκεί σχολιαστής ΣΑΘ συμπίπτει με τον εξαίρετο κύριο Σπυρίδωνα Α. Θεοδωρόπουλο , όστις  φιλοξενείται εδώ και ένα χρόνο στη Καλύβα. Αφού ο Πάνος εκθειάσει  τα προτερήματα του καλού κυρίου ( με τον οποίο είχα τη τύχη να συνομιλήσω εκείνες τις αξέχαστες εποχές )  καταλήγει στο γεγονός 😆 ( κατά τον Πάνο πάντα ) ότι ορισμένοι «αριστεροί μπετόβλακες» τον προέτρεψαν να «κλαδέψει» το κο ΣΑΘ , αλλά ο ίδιος δεν υπέκυψε με αποτέλεσμα οι «αριστεροί και μπετόβλακες» να αποχωρήσουν.

Πρόκειται για διαστρέβλωση χωρίς προηγούμενο , ατόπημα στο οποίο , τουλάχιστον εγώ , δεν είχα «τσακώσει» το Καλυβάρχη  μέχρι τώρα στα πράσσα. Από όσα μπορώ να γνωρίζω ουδείς ποτέ πρότεινε στο  Καλυβάρχη τον αποκεφαλισμό του κυρίου θεοδωρόπουλου . Μπορεί οι αντιθέσεις του με ορισμένους τότε σχολιαστές να ήσαν αιχμηρές  και σε υψηλό τόνο , αλλά ποτέ δεν ετέθη τέτοιο θέμα ( ούτε και για άλλον σχολιαστή από όσα γνωρίζω , αφού μόνιμη πεποίθηση των περισσοτέρων ήταν η διατήρηση της ελευθερίας στο σχολιασμό ) . Ο Καλυβάρχης δυστυχώς δεν μπορεί ακόμα να απαλλαγεί από εκείνο το φορτίο και το επαναφέρει  σε τακτά διαστήματα με  αποστροφές των σχολίων του , αυτή τη φορά όμως με τη προσθήκη της ανωτέρω διαστρέβλωσης.

Μου κάνει μάλιστα εντύπωση που κανείς από τους  εναπομείναντες παλαιούς σχολιαστές της Καλύβας δεν του επισήμανε χθες αυτό το ατόπημα. Τους καταλαβαίνω , αλλά εξακολουθώ να απορώ  ( όσο και αν αυτό φαίνεται οξύμωρο ) 😉 🙂

Αλλά επειδή είναι πιθανό να έχουμε συνέχεια , να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα που  απομένουν ως ρέστα από τότε , έτσι ώστε να μην υπάρχει περιθώριο αμφισβήτησης:

Ο βασικός λόγος για τη δημιουργία του κλίματος εκείνου που οδήγησε στα επεισόδια που προκάλεσαν την αποχώρηση ορισμένων σχολιαστών , μεταξύ αυτών και της ταπεινότητας μου , ΔΕΝ ήταν η παρουσία του κου Θεοδωρόπουλου.

Κεντρικό σημείο ήταν η πλάγια  ( γκρίζα ) διαφήμιση που επιχειρήθηκε  υπό τη σκέπη και κάλυψη του Καλυβάρχη για ένα ιστορικό πόνημα – έκδοση ενός δικού του φίλου , σχετικά  με τις προ του 1945 εμφύλιες διαμάχες στη Πελοπόννησο. Εμφανίστηκε σχολιαστής τις που επί της ουσίας διαφήμιζε και προωθούσε το βιβλίο σε κάθε ευκαιρία . Όπου υπήρχε στοιχειωδώς έδαφος για σχολιασμό ( ανεξαρτήτως του θέματος του ποστ ) ο καλός αυτός κύριος  μας παρέπεμπε στα του Μελιγαλά ( μετά των λοιπών παραφερναλίων )  και βέβαια στο σχετικό βιβλίο , το οποίο αν δεν διαβαστεί – διαδοθεί οι αναγνώστες και σχολιαστές του  περιφανούς ιστολογίου δεν μπορούν να έχουν γνώμη , λόγο και αξιοπιστία .  Ο υποφαινόμενος γνώριζε εδώ και πολύ καιρό ( σε ανύποτο χρόνο ) ότι ο σχολιαστής – οπαδός  και promoter του πονήματος ταυτιζόταν με το συγγραφέα του παραδοξολογήματος  , αλλά δεν μιλούσε. Κάποια στιγμή το πράγμα έγινε τόσο προφανές που  άλλοι σχολιαστές ( χωρίς να έχουν ατράνταχτα στοιχεία – εγώ έχω ακόμα και σήμερα ) άρχισαν τις «μπηχτές». Γιατί νομίζω θα ήταν πιό τίμιο να αναλάβει ο ίδιος ο σχολιαστής επώνυμα το βάρος της προώθησης του  ΔΙΚΟΥ του πονήματος και να μη μας  φουσκώνει με παραμύθια , ότι τάχα μου διάβασε το σχετικό βιβλίο και το προτείνει σε όλους… !

Υπήρχε δηλαδή ένα ζήτημα δεοντολογικής εντιμότητας , στο μέτρο που το προωθούμενο ανάγνωσμα είναι ( πέραν του σαφούς προσανατολισμού ) και εμπορικό αντικείμενο. 😉 Το ζήτημα εντιμότητας αφορούσε πρώτα το συγγραφέα – σχολιαστή ( Δύο σε Ένα ) αλλά και το Καλυβάρχη. Μοναδική επομένως περίπτωση που υπονοήθηκε ( αν και δεν εκφράστηκε ποτέ  ευθέως ) πρόταση από σχολιαστές , που αργότερα αποχώρησαν με το «στίγμα» του «αριστερού μπετόβλακα» , για ρύθμιση ( και όχι «κλάδεμα» ) ζητήματος σχολιαστή , ήταν εκείνη που αφορούσε το κύριο Δύο σε Ένα . Μια προτροπή δηλαδή να εμφανιστεί επιτέλους ο καλός κυριούλης ως Ένας σε Ένα , ώστε το marketing του πονήματος να συνεχιστεί μεν , αλλά με καθαρούς κανόνες του παιγνίου ( δε ) . 😉 Τα αποτελέσματα είναι γνωστά στους παλαιούς σχολιαστές . Ο Πάνος ερμήνευσε κατά το δοκούν την έννοια της φιλίας , την οποία στη συνέχεια επικαλείται. 🙂

Οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία αυτών των γεγονότων από το Πάνο , όπως αυτή στην οποία αποδύθηκε με το τελευταίο του σχόλιο   ή θα επιχειρηθεί στο μέλλον , μόνο ως αποτέλεσμα αναθυμιάσεων του όξους μπορεί να χαρακτηριστεί.

[ Λυπούμαι που αναγκάζομαι να ανεβάσω αυτό το ποστ , αλλά δεν  μπορώ να δεχθώ αυτή τη διαστρέβλωση. Σκέφτηκα αρχικά να  σχολιάσω στο επίμαχο ποστ της Καλύβας.  Όμως ίσως αυτό να αποτελούσε κατάχρηση φιλοξενίας , ενώ συγχρόνως  θα μπορούσε να πυροδοτήσει αντιδράσεις  και συζητήσεις σε ένα ( εκεί ) ποστ που έχει εντελώς διαφορετική θεματολογία και ανήκει στον αγαπητό σχολιαστή. Προτίμησα  ό,τι είχα να γράψω να το  παραθέσω εδώ. Θα παρακαλέσω  σχόλια μετρημένα και μόνο από όσους γνωρίζουν καταστάσεις και πρόσωπα ]

 

UPDATE Ιούλιος 2011 :

Τώρα που πλησιάζει η «μαύρη» επέτειος της αποχώρησης μου από τη Καλύβα ,  οι  ίδιοι και οι ίδιοι καλοί κύριοι επανέφεραν σε εκεί τους σχόλια το ζήτημα. Ο επανακάμψας ,  μετά και από δεύτερη  ( ή τρίτη ; … έχω χάσει το λογαριασμό ) αποχώρηση  του , έγκριτος κος ΣΑΘ σε σχετική συζήτηση με τον .. Επαυλάρχη επαναφέρει το κατ’ αυτόν  θέμα : τα δεινά που υπέστησαν από τους «αριστερούς» μπετόβλακες οι  καλοπροαίρετοι , αθώοι  και καθωςπρέπει σχολιαστές εκείνη τη μακρυνή εποχή. Και απαντητικά ο Επαυάρχης  εμφανίζει μια «βελτιωμένη» εκδοχή για τα τότε τεκταινόμενα. Τη παραθέτω εδώ just for the record :

Η δράση του ΕΛΑΣ στην Κατοχή « Η καλύβα ψηλά στο βουνό

( και τα πέριξ σχόλια όπου εμφανίζεται  όψιμος και η  «πέτρα του σκανδάλου»  )

Το ταγγισμένο ξύδι σε νέα σαλάτα  🙂

 

Εννοείται ότι για το θέμα ( διαστρέβλωση ) του παρόντος ποστ δε περιμένω ούτε επιθυμώ πλέον απάντηση. Άλλωστε κάλεσα πρόσφατα σε άλλο ιστολόγιο , όπου εμφανίστηκε περαστικός  , τον έγκριτο κο ΣΑΘ να απαντήσει επί του προκειμένου ,  αλλά απήλθε δρομαίος… 🙂 🙂

 

 

This entry was posted in Αλκοολούχα υπόλοιπα, Ανάτυπα ενός ενδόξου παρελθόντος, Διαδικαστικά φληναφήματα. Bookmark the permalink.

59 απαντήσεις στο Δεν κρατήθηκα …. !

  1. Ο/Η papoylis λέει:

    να προσθέσω εδώ ότι ούτε ο … έγκριτος και πάντα δίκαιος κος θεοδωρόπουλος βγήκε να διαψεύσει τον ισχυρισμό του καλυβάρχη αν και από μνήμη νομίζω πάει πολύ καλά ( ειδικά όταν αφορά ορισμένα ιστορικά γεγονότα , λογοτεχνικά αποσπάσματα και γραμματικούς κανόνες )

  2. Ο/Η papoylis λέει:

    Από το κύριο Δύο σε Ένα βέβαια δεν περίμενα διάψευση 🙂 🙂

  3. Ο/Η bernardina λέει:

    Πλην της οσμής του όξους, και αυτή της χολής είναι επίσης αισθητή. Δόξα τω θεώ, όμως, δεν έχουμε πάθει ομαδική αμνησία όσο κι αν θα το ήθελαν κάποιοι. Η μόνη μου ένσταση, καλέ μου παπούλη: τι θες κι ανακατεύεσαι ακόμα με τα πίτουρα; Αφού ξέρω πως δεν σ’ αρέσει να σε τσιμπολογάνε οι κότες… Ούτε για διαγωνισμό popularity μπαίναμε άλλωστε τότε σ’ εκείνο το ιστολόγιο. «Έτσι είναι αν έτσι νομίζουν».
    ΥΓ. Το ότι ο καλός μας Σχο σε τιμά, έστω και αραιά, με την παρουσία του, για μένα σημαίνει πολλά (περισσότερα απ’ όσα φαίνονται εκ πρώτης όψεως).

  4. Ο/Η demetrat λέει:

    εγώ δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράμματα, αλλά ωστόσο συμμετείχα γιά λίγο στην παραμόρφωση εκείνη της ιστορίας που επιχειρηθηκε ούτε λίγο ούτε πολύ να βγουν οι γερμανοτσολιάδες …. κατατρεγμένοι , και … εξ ανάγκης δωσίλογοι..
    Σταμάτησα να ανακατεύομαι γιατί το βρήκα άσκοπο να παίξω τις πιτσικουλιές με τον κυριούλη που λες.
    Αλλά η κύρια αιτία που την έκανα με γρήγορα πηδηματάκια, ήταν πρώτον.
    η κάλυψη που του προσέφερε ο κατα τα άλλα τυπικός καλυβάρχης.
    Μου θύμισε πάρα πολλές φορές, άνθρωπο που παραμόνευε πίσω από την πόρτα, κι έτσι και έμπαινε σχολιαστής που είχε αντίθετη γνώμη στον προστατευόμενό του ή όποιον άλλον συνοδοιπορούσε , τον περιλάβαινε στην ειρωνία και στο κοπάνημα.
    Και δεύτερον η περίφημος ρήσι .»αριστερός μπετόβλακας», ειπωμένη από ένα δεξιό (κατά τη γνώμη μου )μπετόβλακα.Όχι γιατί ειπώθηκε ,( ο καθένας μπορεί να νομίζει πως είναι ο γκουρού της αλήθειας )αλλά γιατί υιοθετήτηκε τότε από μιά χαρούμενη χωρωδία απβλεπί , και επαναλαμβανόταν ως τιτίβισμα αντί οποιασδήποτε άλλου ερείσματος.Αυτά.
    Αν δεν πληρώ τα κριτήρια σχολιαστή στο ποστ, ρίξε χί.

    υ.γ
    προσωπικά πιστεύω πως του παραέδωσες σημασία του συγκεκριμμένου γεγονότος.
    Αυτοί που ήθελαν να καταλάβουν , κατάλαβαν όσα έπρεπε.Γιά τους υπόλοιπους , μη σε νοιάζει.
    δ

  5. Ο/Η papoylis λέει:

    Αν οι δόσεις όξους δεν ήσαν σχετικά τακτές μπορεί και να το αγνοούσα. Αλλά εδώ η διαστρέβλωση κορίτσια είναι καραμπινάτη. 😉

  6. Ο/Η bernardina λέει:

    Επίσης ένα χαριτωμένο (μεταγενέστερο) touch για όσους αγαπούν τη γλωσσική σημειολογία, είναι η μετακόμιση των εισαγωγικών από την πλήρη original (my ass) φράση «αριστεροί μπετόβλακες» μόνο στο «αριστεροί». Όπερ σημαίνει: ουδεμία αμφισβήτηση περί μπετοβλακοσύνης (την έχουμε στην τσέπη) αλλά μεγάλη αμφιβολία περί αριστεροσύνης (με άλλα λόγια, παίζεται αν είμαστε…)
    Cute 😉

    Όπως είπε και κάποιος, ανατρέποντας τον Φλομπέρ (αν δεν απατώμαι), «ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες»…

  7. Ο/Η sxoliasths λέει:

    Οπως έχω γράψει και στην καλύβα, διάβασα το βιβλίο και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.

    Θεωρώ το παρόν ποστ ως ατυχές.

    Αυτά τα ολίγα. Χαιρετώ.

  8. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Τι έγινε το σχόλιο που έστειλα;

  9. Ο/Η papoylis λέει:

    Μισό ρε σχο να δώ στο Πίνακα Ελέγχου

  10. Ο/Η papoylis λέει:

    Βλέπεις και μόνος σου ότι μπήκες με το νικ γραμμένο με λατινικούς χαρακτήρες 😉

    Μακρυά από εμένα η σκέψη να σε κόψω εντάξει ;;;

    Τώρα για την ουσία :

    Δεν είναι το ποστ μου ατυχές ( ποστ που ΔΕΝ ασχολείται με το αν είναι κακλό ή κακό το βιβλίο ) , αλλά το σχόλιο του Πάνου. Δεν περιμένω όμως να συμφωνήσεις , αν και γνωρίζεις καλά τα τότε γεγονότα. Γνωρίζεις πολύ καλά πως ουδείς ζήτησε τον αποκεφαλισμό του κου Θεοδωρόπουλου , όπως επίσης και το ότι κάποιοι σχολιαστές αποχώρησαν για λόγους που δεν έχουν σχέση με το κο Θεοδωρόπουλο Έτσι δεν είναι σχο 😉 🙂

  11. Ο/Η demetrat λέει:

    παπούλη μου,
    είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά, και κάποιοι μεγαλύτερα.
    Υποθέτω πως όλοι αντιλαμβανόμαστε τις διαστρεβλώσεις.Μη σκας.
    Επίσης , εγώ ουδέποτε θα σε προέτρεπα να γίνεις καλός και να αγνοήσεις τα διάφορα που λέγονται η γράφονται.
    σου ζητάω να γίνεις κακός (σαν και μένα ) και να ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΙΣ.
    🙂
    δ

  12. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Είναι μια υπόθεση με την οποία δε θέλω να ασχοληθώ. Πολλά στενάχωρα πράγματα έγιναν και ειπώθηκαν. Και μια ανθρωποφαγική επίθεση έγινε τότε που μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί δεν την περίμενα. Είναι από τις περιπτώσεις που ράγισε το γυαλί.

    Ως …συντελεστής της καλύβας σας χαιρετώ μια και καλή.

    Να είστε καλά.

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Ότι νομίζεις κάνε σχολιαστή. Στις ανθρωποφαγίες εκεί στη Καλύβα είστε ξεφτέρια 🙂
    ( Βέβαια για το προκείμενο ΔΕΝ θέλεις να ασχοληθείς , αναρωτιέμαι τι μπήκες τελικά να σχολιάσεις εδώ 🙂 )

    Να είσαι καλά φυσικά 🙂

  14. Ο/Η papoylis λέει:

    Να σου θυμίσω και κάτι σχο ( που μιλάς για ανθρωποφαγίες ) ;;;

    Επειδή ούτε εσύ ούτε εγώ έχουμε σπόνσορα όταν για πρώτη φορά μπήκε στη Καλύβα ο Μπλακμπλόγκιος , εσύ αντέδρασες άμεσα με το περίφημο : » Ούστ Γορίλλα»
    Έσπευσε τότε ο Καλυβάρχης να σε επαναφέρει εις την τάξιν για να μπορούν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ανθρωποφάγοι να περνούν ορέα 😉 και εσύ βέβαια μόκο !!!

  15. Ο/Η Πάνος λέει:

    Just for the record, θεωρείται μέλλον αυτονόητο όταν κάποιος κατηγηρεί κάποιον άλλον για διαστρέβλωση της αλήθειας, να παραθέτει αυτούσιο το επίμαχο απόσπασμα, χωρίς να το …διατρεβλώνει (πως είπατε;)

    Παρακαλώ τους καλόπιστους αναγνώστες του παρόντος ιστολογίου να ανατρέξουν στο αυθεντικό μου σχόλιο στην καλύβα και να μην αρκεστούν στην (διαστρεβλωτική) απόδοσή του εδώ, διότι έτσι σχηματίζουν λάθος εικόνα.

    Κατά τα λοιπά, τα γραφτά μας είναι ο καθρέφτης μας – ίδιος με εκείνον του Ντόριαν Γκρέυ.

    Άλλο να δηλώσω δεν έχω* – και ελληνικά γνωρίζω.

    Να είστε όλες και όλοι καλά.


    * ας επαναλάβω, καλού κακού, ότι επιβεβαιώνω ΠΛΗΡΩΣ το σχόλιό μου, όπως διατυπώθηκε πριν λίγες μέρες στην καλύβα, όχι όμως όπως (διαστρεβλωμένο) αποδόθηκε εδώ.

  16. Ο/Η Πάνος λέει:

    (Ζητώ συγγνώμη για τα λάθη του προηγουμενου σχολιου, γραφω απο το εξωτερικό σε ένα τόσο δα πληκτρολόγιο – και δεν είμαι συνηθισμενος σε τετοιες συνθηκες…)

  17. Ο/Η papoylis λέει:

    Και για να μη κουράζωνται οι άνθρωποι να πατάνε λίνκια ας το δημοσιεύσουμε ολόκληρο εδώ :

    «Ντίνα,

    ο ΣΑΘ είναι έγκριτος (και επώνυμος) σχολιαστής της καλύβας, εδώ και πολλούς μήνες. Για μένα οι απόψεις του είναι πάντοτε σεβαστές (αν και συχνά διαφωνώ μαζί του) γιατί τις εκφράζει με ευπρέπεια, μέθοδο, ανιδιοτέλεια αλλά και παρρησία. Κάτι έχει την αυτονόητη δυνατότητα να το κάνει στην καλύβα, αλλά που δε μπόρεψαν ποτέ να το χωνέψουν ορισμένοι “αριστεροί” μπετόβλακες, οι οποίοι προτίμησαν να αποχωρήσουν ομαδικά από αυτό το ιστολόγιο όταν διαπίστωσαν (μεταξύ άλλων) ότι η απαίτησή τους να τον “κλαδέψω” έπεσε στο κενό.

    Μια στάση η οποία χαρακτηρίζει τους ανθρώπους, αλλά σε ό,τι με αφορά έχω απολύτως ήσυχη τη συνείδησή μου, ότι έπραξα αυτό που όφειλα να πράξω.»

    Και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του ( ποιός διαστρεβλώνει και μάλιστα για δεύτερη φορά )

    Ομοίως να είσαι καλά και εσύ Πάνο …. δε πρόκειται να σε κρίνω από τη πληκτρολόγηση και κανείς αλλος εδώ … μην ανησυχείς. 🙂

  18. Ο/Η papoylis λέει:

    Θα παρακαλέσω όλους εδώ να ΜΗΝ απαντήσουν απαξιωτικά ή άλλως πως στο Πάνο.
    Αυτό για λόγους που θα μου επιτρέψετε να μη σας εξηγήσω. 😉

  19. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    – H παρουσα διαμαχη μου θυμιζει την διαμαχη της Τασκενδης του 55 μεταξύ Ζαχαριαδικών και Κολληγιανικών -οπου πρωην συντροφοι αλληλοκατηγορουταν για ..αλληλοαπκλεισμους ξεχνωντας ποιους αμφοτεροι εξαφανισαν κατα τα προγουμενα ετη ….

    Ως πρωτος εξ καλυβιστας και Κυριολεκτικά πρωτος που τολμησε να θυμισει οτι ο Εμφυλιος Δεν αρχισε το 43 και μαλιστα με πρωτοβουλια της Εαμικής πλευράς που φερθηκε σκληρα στους καημένους τους Ταγματασφαλητας , αλλα το 46 και οτι οι Ταγματασφαληται δεν ησαν και τοσο καλά παιδια και θυματα τω κακών Εαμιτων αλλά Συνεργατες των Ναζί και Θυτες ,
    και παρολο που νεωτερες γενιες Εξ Καλυβιστων ανα καλαυπταν καθε τοσο της ηδη ανακαλυφθεισα Αμερικη αλλά Τοτες οχι μόνο αγρον ηγοραζαν αλλά εκαν και την Παπιαν και αλλα λογια α αγαπιομαστε και επαναλάμβαν εν χορω » ΚΑΚΕ ΚΑΚΕ ΚΑΚΕ Νοσφεράτε »’

    νομιζω οτι δικαιουμαι να ειπω και εις την παρουσαν φασιν του Κωμωδιοδραματος ¨:
    Παιδες μη μαλώνετε…
    Και Φιλος ο Πανος και ο Παπουλης Φιλτατη δε η Αληθεια

    Και καθώς θέλετε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι, και υμείς ποιείτε αυτοίς ομοίως. Και ει αγαπάτε τους αγαπώντας υμάς, ποία υμίν χάρις εστί;

  20. Ο/Η papoylis λέει:

    Ενώ ο Πάνος στο μπλογκ του επικαλείται τη Παναγία , εξακολουθώ να ανρωτιέμαι πότε επιτέλους ο έγκριτος κος Θεοδωρόπουλος θα προστρέξει να αποδώσει τα του Καίσαρος…

    Και μια διευκρίνηση : όπως φαίνεται και από τη σύνταξη του κειμένου του ποστ , το δικό μου απόσπασμα σε italics δεν φιλοδοξεί να είναι αντιγραφή του σχολίου , για το οποίο παρέθεσα ΠΡΙΝ το λινκ ( και το οποίο αναπαρήγα λίγο πιό πάνω στα σχόλια ) αλλά περίληψη ( ΠΙΣΤΗ ) των αναγραφομένων. 😉

    Δείτε όμως ότι για τη ταμπακέρα ούτε ο ένας ούτε ο άλλος καπαδόκης ομίλησαν.

    Θα μου πείτε , τι περιμένω τώρα ;;;; και θα έχετε δίκιο 🙂

  21. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    είσαι ΕΚΤΟΣ θέματος …

    αν δε το κατάλαβες το πρόβλημα ΔΕΝ είναι στο πότε άρχισε ο Εμφύλιος 😉

  22. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Για το πώς προσέλαβε

    (και δη ως μη όφειλε ακατανοήτως βαριά και περίπου στα όρια της υπαρξιακής κρίσης)

    ο αγαπημένος μου φίλος ο @Παπς, την (στην ουσία) διαδικασία αποπομπής του από το «κονάκι του Ζέρβα»

    (@σχο, καλέ μου, πρόσεξε πως λέω «ΤΟΥ» Ζ. & όχι «ΤΩΝ» Ζ., όπως θα ήταν ενδεχομένως πραγματολογικά ακριβέστερο, αλλά επί της ουσίας παντελώς ανυπόστατο. Κι αν θες την καλή τη πίστει -αυτό είμαι βέβαιος πως το ξέρεις, όπως & την εκτίμηση που έχω για σένα-γνώμη μου, μην διεκδικείς κάτι που μπορεί εν μέρει πράγματι να σου ανήκει, αλλά στο μέλον, όχι το ΠΟΛΥΥΥ μακρινό, θα αποδειχτεί ότι δεν έχει να προσθέσει το παραμικρό στην προσωπική σου σκευή, ούτε δημιουργικά, ούτε-πολύ περισσότερο- ηθικά)

    έχω εκφράσει τις πολλές & τεράστιες ενστάσεις μου, κατ ιδίαν στον ίδιο.
    Φυσικά, «όσα ξέρει ο νοικοκύρης, του μουσαφίρη περισσεύουν», οπότε, αυτός… ΞΕΡΕΙ!

    Κατά τα άλλα, χρωστώ ΜΟΝΟ να πω πως ο κος Θεοδωρόπουλος

    (με τον οποίο να θυμίσω το «κοντό φυτίλι» του παλιοχαραχτήρα μου δεν παρέλειψε να τον αρπάξει κατ επανάληψη τον άνθρωπο από τα μούτρα)

    *ούτε ποτέ αποτέλεσε επίδικο πρόσωπο εκεί στο παλιό-καλό Ζερβαίϊκο
    (πώς θα μπορούσε άλλωστε, άνθρωπος ευγενής από κάθε άποψη),
    *ούτε είχε ποτέ την παραμικρή συμμετοχή
    (φοβάμαι ΟΥΤΕ την ενημέρωση)
    για τα κάμποσα «αλήτικα» κολπάκια
    (100 η αλεπού 101 τ αλεπουδάκια, γίνεται που δε γίνεται;)
    που εκτυλίχτηκαν εκεί, στην προσπάθεια των εχόντων το πρόσταγμα,
    *είτε να φέρουν σε πέρας έργο ανατεθειμένο,
    *είτε αυτοκλήτως να ολοκληρώσουν προσφορά, σε άκρες από τις οποίες ήταν σίγουροι για το π0λλαπλάσιο της ανταπόδωσης, όποτε αυτή εζητείτο….

    Κατά τα άλλα, σιγά τώρα μην αναθέσουμε καθήκοντα Αριστερόμετρου & Αριστερονόμου, σε κάποιον που επαίρεται γιατί παλιότερα,
    «…στην ΟΝΝΕΔ της Ιατρικής είχαν πάντως καλύτερες μουνίτσες κι από τον Ρήγα…»

    Νάσαι καλά καλέ μου @σχο, και σχώρνα με, αλλά καμιά φορά τα χρωστούμενα τα ανεπίστρεπτα, είναι βάρος ασήκωτο…

  23. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Θα παρακαλέσω όλους εδώ να ΜΗΝ απαντήσουν απαξιωτικά ή άλλως πως στο Πάνο.

    Και φυσικά Πρωτος εγω δεν θα μιλησω απαξιωτικά ή άλλως πως στο Πάνο.
    Και μιλώ ειλικρινώς : Διοτι απο ΤΟΤΕ μεχρι σημερα ανακαλυψα πως αυτο που τοτε -ιντας εντελώς απειροσς απο διαδικτυακες συμπεριφορες μου σηκωνε την τριχα τωρα – εκ των υστερων και εν συγκρισει ανακαλύπτω οτι υπαρχουν και Απειρως Χειροτερες ..Και τον καταλαβαινω ολο και περισσοτερο χωρις βεβαια να δικαιολογω τα Τοτε ουτε σε αυτον αλλά ουτε και στους Λοιπους που στην καλυτερη περιπετωση κανανε την Παπιαν και στην πιο συνηθη ριχνανε διαρκώς Βενζινη στη φωτια
    αυτά .. Υγιαινετε και Ειρηνη Υμιν

  24. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Φυσικά και ειμαι Εκτος του Δικου σου Θέματος … Αυτο προσπαθω να σου πώ τοση ωρα Φιλτατε .. Εσυ βλεπεις απο την δικη σου πλευρά Ξεχνωντας οτι υπάρχουν και αλλες παλιοτερες …
    Και επιμένω .. Μην Μαλώνετε (σαν τους Ζαχαριαδικους με τους Κολληγιανηδες ). Ειρηνη Υμιν

  25. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Και επειδή κι εγω δεν κρατιεμαι -ως γνωστον θα το πώ ..και το λέω δημοσια για πρωτη φορά
    Υπαρχει κατι που σεβομαι – παρολα τα απιστευτα που εγιναν – που σεβομαι στον Πάνο -μετα απο τοσα χρόνια
    Με πολέμησε στα ΙΣΙΑ . Πληγωθηκε απομένα και με Πληγωσε Ανοιχτα .. Δεν εστριψε ..Σκληρά με απαραδεκτους τροπους αλλά Ανοιχτα … Και αυτο το σεβομαι …
    Φυσικά οι θεσεις μας ειναι εκ διαμέτρου αντιθετες.. Και φυσικά οι πληγές παραμένουν ..
    Ομως δεν μπορω παρα να του αναγνωρισω οτι – μετα απο τοσες και τόσες συμπεριφορές που ειδα στο διαδικτυο ηταν η Μόνη – απιστευτα σκληρη βέβαια – απαραδεκτη Συμπεριφορά εναντιον μου που ειδα να Γινεται στα Ισια ..

  26. Ο/Η papoylis λέει:

    Ναι Νόσφη… το δικό σου θέμα προωθείς 😉

    Μόνο μη ξεχνάς ότι το θέμα του ποστ αφορά εμένα. Και μπορεί να μη ζητώ υποστήριξη ( γιατί δε τη χρειάζομαι ) αλλά δεν έχω ανάγκη και να πετάς τη μπάλλα στη δική σου εξέδρα 😉

  27. Ο/Η papoylis λέει:

    Πάνος 1 point

  28. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Ωραια μπορεις να μου πεις Ποιο ειναι τελος παντων το Δικο σου θέμα;

    αυτο; :. »Κάποια στιγμή το πράγμα έγινε τόσο προφανές που άλλοι σχολιαστές ( χωρίς να έχουν ατράνταχτα στοιχεία – εγώ έχω ακόμα και σήμερα ) άρχισαν τις “μπηχτές”. Γιατί νομίζω θα ήταν πιό τίμιο να αναλάβει ο ίδιος ο σχολιαστής επώνυμα το βάρος της προώθησης του ΔΙΚΟΥ του πονήματος και να μη μας φουσκώνει με παραμύθια , ότι τάχα μου διάβασε το σχετικό βιβλίο και το προτείνει σε όλους… !»

    Κοιτα για μένα το κεντρικο θεμα ειναι η Προωθηση-Χωρις ιστορικά επιχειρηματα αλλά με το ετσι θελω της Δεξιας Αναθεωρητικής αποψης – συκοφαντικής για το ΕΑΜ οτι τον εμφυλιο τον αρχισε το.. 43 το ΕΑΜ και μαλιστα τα θυματα ηταν οι ταγματασφαλήτες »
    Για σεν – για να καταλάβω – ειναι το οτι ο Πανος δεν αποκαλυπτε το πραγματικκό ονομα ενός σχολιαστη του; Και ετσι ο σχολιαστης προωθουσε – με ψευδωνυμο το δικο του Βιβλιο; αυτο ειναι το θεμα σου Παπουλη;
    Μα αυτό ειναι προς τιμην του Πανου αν τοκανε και οχι εις βαρος του ..Καλά εκανε και Προστατεψε τον σχολιαστή του που πελεξε να μιλά με Ψευδωνυμο ..
    Αν αποκαλυπτε το Ονομα του τοτε θα ηταν το ..Ατοπημα ..
    εκει θα επρεπε να αντριδρασεις ..Φιλτατε Παπουλη

    ..Αν ο Πάνος αποκαλυπτε το πραγματικό ονομα ενός σχολιαστη του .. Αυτο ειναι Αισχος ..Το να αποκαλυπτει ενας Μπλογκαρχης ονοματα σχολιαστων του. Αισχος με κεφαλαια

    Οχι το οτι δεν το αποκαλυπτε ..
    – ασχετο αν ο ιδιος ο σχολιαστής επρεπε ο ιδιος να προμοταρει το βιβλιο ή να βαλει εναν φιλο του η εναν Υπαλληλο του ή τον εκδοτη του ..
    ——

    Ομως η ουσια ειναι αλλη .. Το θεμα ειναι αλλο ..: Οι ταγματασφαλητες ηταν οι συνεργατες των Ναζί ή τα ..καυμένα θυματα του Εαμ που ξεκινησε τον εμφυιο το ..43..
    Αυτο για μένα ηταν και ειναι το κυριο ζητημα και τα αλλα ειναι απλώς οδοντοκρεμες ..
    Και με συγχωρεις αν εχουμε διαφορετική οπτική γωνια ..

  29. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    και Βοηθησε με να καταλάβω Παπουλη: Ποιο ειναι το θεμα σου;
    Το οτι ο ιδιος ο σχολιαστης που προωθει το βιβλιο του δεν αποκαλυπτε το ονομα του η οτι δεν το αποκαλυπτε ο Πανος;
    διοτι αν το προβλημα ηταν τοι πρωτο θα μππορουσα να καταλάβω οτι ειχες ζητημα με τον σχολιαστη και ισως και δικιο αλλά αυτο δεν θα αφορουσε τον Πανο
    αν ομως ισχυειτο δευτερο θα ηθελα να μου ξεκαθαρισεις : Συμφωνεις οτι δεν υπάρχει μεγαλύτερο ΑΙΣΧΟΣ για εναν που εχει Μπλογκ το να αποκαλύπτει τα ονοματα σχολιαστων του που πανε εκει με ψευδώνυμο; Αν ναι πώς θα το εκανε αυτο ο Πανος για τον συγκεκριμένο σχολιαστη.. Δεν ειναι προς τιμήν του που δεν το εκανε και δεν θατανε ΝΡΟΠΗ να αποκαλυπτε το πραγματικο του ονομα;

  30. Ο/Η papoylis λέει:

    Συχωρεμένος Νόσφη μου αλλά δυστυχώς θα πεθάνεις με τις εμμονές σου.

    Το ΜΟΝΟ θέμα αυτού του ποστ είναι η διαστρέβλωση που έκανε με προχθεσινό του σχόλιο ο Καλυβάρχης. Διάβασε επιτέλους ποιά είναι η διαστρέβλωση και θα καταλάβεις.

    ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα υπόλοιπα που γράφεις ανήκουν σε άλλη υπόθεση και θεματολογία που δεν αφορά το προκείμενο το δικό μου. Αν ΔΕΝ καταλαβαίνεις και πάλι δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο 🙂

  31. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    άνοιξε τα στραβά σου και διάβασε το ποστ : μιλώ για μια διαστρέβλωση και την εξηγώ. Το ζήτημα ( παράπλευρο ) με τον άλλο σχολιαστή ήταν για να προλάβω τυχόν αντιδράσεις ορισμένων που θα επιχειρούσαν να θολώσουν τα νερά. Αυτών δηλαδή που θα ρώταγαν : γιατί εσείς δε τα βάλατε με το κο Θεοδωρόπουλο ;;;. Αλλά τι κάθομαι και σου εξηγώ : εσύ τότε ήσουν κομμένος στο ξύρισμα… 😉

    Θα μου επιτρέψεις ελπίζω το ζήτημα του Δύο σε Ένα σχολιαστή να το συζητήσω με αυτούς που το έζησαν. Γιατί ουδείς απαίτησε από το Πανο να δώσει εκείνο το σχολιαστή … Ουδείς !!!! Υπήρχαν άλλοι τρόποι σε διαβεβαιώ , την ίδια ώρα που ο κόσμος τόχε τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι. Μην έρχεσαι λοιπόν να μου κάνεις μάθημα. :mrgreen:

  32. Ο/Η Left G700 λέει:

    Руки прочь от товариш Яков Федотович Павлов!

    ΥΓ @товариш Яков Федотович Павлов: Δεν φοβόμαστε· ξέρουμε ότι αντέχεις! 😉

  33. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Παλι μου βαζεις αυτο το πρασινο ανθρωπακι . Ας ειναι
    – Πρεπει ναχεις καταλάβει οτι παρακολουθώ τα τεκταινομενα στην Καλύβα αδιαλειπτως μιας και ειναι δημοσια εδώ και τεσσερα χρονια . Τωρα
    – Για να δουμε τρια ζητηματα κρισιμα…κατ εμε
    1. Εχει δικαιωμα ενας συγγραφέας να προμοτάρει το οποιο βιβλιο του με ψευδωνυμο; Για οποιον αντιλαμβανεται την κατασταση στο χωρο του Βιβλιου εχει και παραεχει … Οι ελληνες Δεν διαβαζουν . Απο την αλλη αν δουνε κανενα να υπστηριζει με σθενος το ιδιο το Βιβλιο του -επειδή ειναι ολοι Ψωνισμένοι και ολοι νομιζουν οτι ειναι ευκολο να γραψουν ενα – αρχιζουν την κοροιιδια ..χωρις παλι να το διαβάσουν .. Για να διαβασουν και να δωκουν και κανα ευρω πρέπει να το δουνε σε ..»εγκυρες » βιβλιοκριτικές σε εφημεριδες κλπ -που παλι οποιος το ψαξει και λίγο καταλαβαινει πόσο ..εγκυρες και πόσο στην πραγματικοτητ ..στημενες ειναι ..
    Κοντολογής καταλαβαινω απολυτα οτι καποιος μπορει να προμοταρει και ο ιδιος το βιβλιο του με ψευδωνυμο η χωρις και καλά κανει κι εχει και το δικαιωμα και δεν καταλάβαινω ποιο ειναι το προβλημα

    2. Ο Καθε Μπλογκαρχης οχι μονο δικαιουται αλλά και Υποχρεουται να Μην αποκαλυπτει τα ονοματα σχολιαστων του. Αν τα αποκαλυψει Θα ειναι αισχος και νροπή και λέγεται και κάπως….. . Ο Πάνος δεν το αποκαλυψε στην Συγκεκριμ,μένη περιπτωση και καλά εκανε και Μπραβο του (για την συγκεκριμένη περιπτωση πάντα )
    3. Τωρα το επιδικο : Εχειο δικαιωμα ο πάσα εις – χωρις ιστορικές μεθοδους χωρις να κανει επιστημη , χωρις να παραθετει πηγές να Αμαυρώνει την εθνική αντισταση το Εαμ κλπ οχυρωμένος πισω απο ενα Ψευδωνυμο- η και πραγματικο Ονομα ή Πανεπιστημιακους τιτλους – και οταν τον στριμωξουν με στοιχεια να τσιριζει οτι καταπαταται η ..ελευθερια του λόγου και ασκουν τρομοκρατια οι ..αριστεροι Μπετοβλακες» Κλπ ;

    Η απάντηση μου ειναι ΟΧΙ .

    Δικαιωμα του καθενός βεβαια να λεει οτι θελει , αν ομως μιλά για Ιστορια πρεπει να εχει και ιστορική μεθοδολογια , πηγές κλπ Δηλαδή να δοκιμαζεται στο πεδιο της Ιστορικής αληθειας και να οχι να οχυρωνεται πισω απο την Θυματοποιηση και το δικαιωμα στην ελευθερια του καθενός να λεει οτι θελει .. Διοτι μπορει να πει καποιος οτι π.χ 2και 2 = 3 και δικαιωμα του αλλά ειναι και μεγα΄λη μλκ οπως και το να λές οτι ο εμφυλιος αρχισε το 43 επειδή ειχαμε εμφυλιες συγκρουσεις παραγνωριζοντας το μεγιστο ζητημα της Κατοχής και να λές οτι το κυριαρχο π.χ στην Επανασταση του 21 δεν ηταν η συγκρουση με τους τουρκους αλλά οι εμφυλιοι μεταξύ στρατιωτικών – πολιτικών ή στερεοελλαδιτων και Μοραιτων .. Μπορεις να το πεις , εχεις το δικαιωμα αλλά γινεσαι και ρεζίλι

    αυτο ειναι κατ εμε το Κυριο ζητημα και οχι τα δυο πρωτα και ΠΑΠΟΥΛΗ ακουσον μέν και μετα μου βγαζεις τα Πρασινα ανθρωπάκια και επετρεψε μου να σου πώ οτι σου γινε συνηθεια και τα βγαζεις ασχετως λογου και αιτιας ..

  34. Ο/Η papoylis λέει:

    Ειλικρινά Νόσφη η περίπτωση σου είναι ανίατη

    Σηκώνω τα χέρια ( χωρίς πράσινο ανθρωπάκι ) 🙂

  35. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Θα μου επιτρέψεις ελπίζω το ζήτημα του Δύο σε Ένα σχολιαστή να το συζητήσω με αυτούς που το έζησαν.

    Και συ θα μο πειτρεψεις να σου πώ οτι το ζητημα του ζήτημα του Δύο σε Ένα σχολιαστή το εζησα και αντιμετωπισα πρωτος και αντιμετωπισ

  36. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ..αν και κομμενος και οταν υπηρξε μια προσβολή στον αγωνιστη της εθνικιής αντιστασης Μ .Γλεζο και πολύ πριν Υμεις το παρετε χαμπαρι .. Δεν λέω οτι δεν αντιδρασατε ..εγω ομως εφαγα -τοτε την Κυριως αντιδραση ..
    Και αυτο που ονομαζεις εμμονες εγω το λέω αρχες …Στα μάτια σας μπορει να ειναι ενοχές .. Για την δική μου ζωη και της οικογενειας μου ηταν τα Βιωματα γενιων ..
    Κι εμαα στη ζωή μου Φιλε να ξεχωριζω το κυριοαπο το δευτερευον .. Το αν προβαλλεται η Εθνική αντισταση και βγαινουν λάδι οι ταγματασφαλητες ειναι το Κύριο .. Το μουπες σουπα τουπα ειναι δευτερευον αν οχι τριτευον .

  37. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Ειλικρινά Νόσφη η περίπτωση σου είναι ανίατη »

    😆
    Γνωστές διαγνωσεις καλυβιστων και εξ καλυβιστων οταν δεν εχουν τι να πουνε ..Μωρε .μπραβο φιλε 😉

  38. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Και επειδή Νομιζω οτι αυτή την φορά δεν μπορει να ισχυσει η δικαιολογια της χατζαρας διοτι θα αναφερθω στα τεκταινομενα σε αλλο Μπλογκ μιας και η παρουσα αναρτηση αφορά ακριβώς στα τεκταινομενα σε αλλο Μπλογκ και μαλιστα σε συγκεκριμμένο ποστ
    Θελω να μεταφερω το Λίνκ ενός σχολιου της κ Ντινας Καζανα πο υ προσυπογραφω και να της δωσω και συγχαρητηρια που τολμα να πει στον κ. αυτονε τον περι Ου ο λόγος την Αληθεια και το τι σκεπτεται γι αυτον και τους ομοιους του χωρις να ..στριβει
    http://panosz.wordpress.com/2011/02/06/sxoliasths-ellinas/#comment-110677

    Μπραβο Ντίνα ..
    ————–
    Υ, Γ .. για να δουμε αν θα πέσει η… χατζαρα ..

  39. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Απο τον Ανιατο και πιθανόν και Αριστερο Μπετοβλακα
    στον Φιλτατο Παπούλη

  40. Ο/Η papoylis λέει:

    Θέλεις να φύγουμε οι υπόλοιποι για να μείνεις να αγορεύεις εδώ μόνος ;;;

  41. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    OXI

  42. Ο/Η papoylis λέει:

    Μήπως να σου δώσω και τα κλειδιά του ιστολογίου , να μείνετε μόνοι με τη κοπέλλα στο νέο ποστ ;;; 🙂

  43. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    oχι ..κρατα εσυ..εσυ εισαι ο ..κυριος 😉

  44. Ο/Η papoylis λέει:

    Ποιός κύριος ορέ Βάμπιρα ;;;
    …. ούτε στο γάμο μου δε φόρεσα γραβάτα 😉 😆

  45. Ο/Η kapetanios λέει:

    Παπούλη
    τι θα γίνει με αυτήν την γεροντική σου ακράτεια μωρέ?!
    Όσο για τον Πάνο και το σχόλιο που έκανε, έ , δεν είναι λίγες οι φορές που άλλα θέλουμε να πούμε και άλλα μας βγαίνουν- που οφείλονται πχ στην δύσκολη παιδική μας ηλικία , σε μια ερωτική απογοήτευση , σε κάποιες εμμονές μας , στον μεγαλοϊδεατισμό που εδώ που τα λέμε διακρίνει όλη σχεδόν (εκτός από εμένα δλδ χο χο χο ) την φάρα των μπλογκερ ή τέλος πάντων στην μαλακία που μας δέρνει ώρες ώρες. 😉

    Πάντως για όλα υπάρχει ο πανδαμάτωρ χρόνος άστονα μωρέ να κυλήσει και πάλι εδώ θαμαστε να τα συζητάμε.
    Ας ξεκαθαρίσουμε όμως και κάποια πράματα ,
    δεν είναι και λίγες οι φορές που μερικοί μερικοί ,φίλοι και οχτροί, μπαίνουν στον πειρασμό να ζητήσουν για διάφορους λόγους την αποπομπή μερικών σχολιαστών. Ο Πάνος λέει ότι κάποιοι το ζήτησαν. Σε ότι με αφορά και κατά πως και εσύ δηλώνεις, εμείς δεν το ζητήσαμε. Ας μας πει ο Πάνος ποιοι είναι αυτοί που το ζήτησαν –πάντως συνεννοημένη εκ των προτέρων ομαδική αποχώρηση όπως λέει δεν υπήρξε, σε αυτό είμαι απόλυτος.
    Όσο για την στάση των υπολοίπων εναπομεινάντων σχολιαστών της καλύβας την καταλαβαίνω απόλυτα. Στις μέρες μας κανείς δεν θέλει να χαλάσει τις σχέσεις του σε έναν χώρο επειδή κάποιοι ,ενδεχομένως και φίλοι τους, φαγώθηκαν αναμεταξύ τους.
    υγ
    το μεγάλο θέμα που δημιουργήθηκε με την Βανούλα δεν το σχολιάζω γιατί θα σκοτωθούμε με μερικούς μερικούς -ονόματα δεν λέμε

  46. Ο/Η papoylis λέει:

    Καλώς Κάπταιν…;)

  47. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    εννοουσα ο κυριος του Μπλογκ ..και του ανεκδοτου στο αλλο ποστ

  48. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Ναι, πες μας και σαβουρογ@@@ες 🙂

    Κατά τα λοιπά (και δευτερεύοντα, σε σχέση με το φλέγον 😉 ) , συμφωνώ, όντως θα είχε νόημα κάποια αιτίαση , μόνον αν κάποιος «ονομάτιζε», αλλιώς δεν έχει.

    Πάντως αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι άλλο είναι μια Σκήτη και άλλο μια Καλύβα.
    Ούτε είναι δίκαιο η Καλύβα να συγκρίνεται με τη Σκήτη, ούτε, και κυρίως, αξίζει στη Σκήτη να λειτουργήσει σαν Καλύβα-εσ(ωτερικού) 🙂 (*), γιατί ήδη πήρε άλλο , αυτόνομο δρόμο και φαίνεται ότι «τραβάει».
    Καλό θα ήταν να ξεκαθαρισθεί ότι η ανάπτυξη της Σκήτης δεν λειτουργεί ανασταλτικά στην ανάπτυξη της καλύβας και τούμπαλιν και αν , υποτιθέστω, εμφανιστούν φαινόμενα σε κάποιο μέρος «ανάσχεσης, μάλλον πρόσκαιρης, της ανάπτυξης» δεν είναι σκόπιμο να στρέφεται στο άλλο μέρος, γιατί μπορεί και να μη σχετίζεται 😉

    (*) Μωρέ το σωστό θα ήταν να το πω Καλύβα-μλ, αλλά είδα την αντίδρασή σου σε ένα παράπονο (η/και αιχμή) και , προς το παρόν σκιάζομαι να παίξω με επικίνδυνες λέξεις 🙂

  49. Ο/Η papoylis λέει:

    Αυτό που βλέπω Αναγνώστα είναι ότι επί του προκειμένου δεν αναφέρεσαι. 😉
    Κανένα πρόβλημα.
    Επειδή όμως θίγεις κάτι σημαντικό ( αν και παράπλευρο )

    …ούτε τη δόξα ούτε τα νούμερα της Καλύβας ζήλωσα ποτέ. Εδώ είναι και θα εξακολουθήσει να είναι σκήτη. Μη νομίσετε ότι εδώ βρίσκονται και σχολιάζουν παραπάνω από 20 άτομα… 🙂

    Ούτε και Καλύβα μλ θέλησα ποτέ να γίνω.

    Αν παρακολουθείς είναι πολλοί μήνες που έχω να αναφερθώ για ο,τιδήποτε που να έχει σχέση με τη καλύβα. Δεν θα το έκανα και σήμερα αν η διαστρέβλωση δεν ήταν τόσο βίαιη 😉
    Διάβασε τις αντιδράσεις των εκεί «συντελεστών» και δες πως την έκαναν ( και από εδώ και από το trackback εκεί ) με ελαφρά πηδηματάκια 🙂

  50. Ο/Η papoylis λέει:

    Από τη μια γκάφα στην άλλη πέφτεις νόσφη , ειδικά όταν προσπαθείς να διορθώσεις τα αδιόρθωτα 🙂

  51. Ο/Η Πάνος λέει:

    Αν και δεν είναι της ώρας (για μένα) θα δώσω μια απάντηση στο Νοσφερατο, για το θεμα του εμφυλιου …στα μπλογκ.

    Η χρονικη διαρκεια (1943-49) δεν ειναι δικη μου επινόηση. Υπαρχει μια ολόκληρη σχολή ιστορικων, που την υποστηρίζει. Ανεξαρτητα από τις προθεσεις τους, θεωρω ότι έχουν δικιο: ο εμφύλιος αρχισε αγριος και αδυσωπητος μεσα στην κατοχή, με στοχο τον μετακατοχικό έλεγχο της χώρας.

    Μπορεί κανενας να το δεχεται αυτό, ως ιστορικό δεδομενο, μπορει και όχι. Εκείνο που με ενδιαφέρει εμένα (ως μπλόγκερ) είναι να καταγραφονται ελεύθερα οι εκατέρωθεν απόψεις και οι παραλλαγες τους: ούτε ιστορικός είμαι, ούτε θεολόγος – για να διεκδικώ το αλάθητο ή να αποκλείω μιαν οποιαδήποτε άποψη. Ουτε- και το θεωρω σημαντικό- προσομοίωσα ποτε την καλύβα με περιοδικό ειδικότητας, όπου κάθε τι περνάει από κρίση ΠΡΙΝ δημοσιευτεί.

    Λοιπόν; Που είναι το πρόβλημα;

    Για μένα το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι (άλλοτε) φίλοι αμφισβήτησαν με τον πλέον άχαρο τρόπο το δικαιωμα μου να επιλέγω και να υπερασπίζομαι μιαν άποψη διαφορετική από τη δική τους. Εν προκειμένω, την άποψή τους ότι ο εμφύλιος ξεκίνησε στα 1946. Ποιός ήταν αυτός ο άχαρος τρόπος; Η αυθαίρετη (και παντελώς εξωφρενική) απόδοση προθέσεων.

    Κάποιος υποστήριξε ότι όλο αυτό (στην καλύβα) γίνεται για να δικαιωθούν οι Ταγματασφαλήτες (λες και άλλο καημό δεν είχα!)

    Άλλος, ότι συμμετεχω στην υλοποίηση μιας ατζεντας με πολιτικούς στόχους (του ΛΑΟΣ!)

    Τρίτος διατυπωσε τη διαγνωση (χωρίς να ντρέπεται…) ότι προωθώ τα βιβλία ενός συγκεκριμένου εκδοτικού οίκου – δεν τόλμησε να αποκαλύψει, ωστόσο, το …ποσοστό που παίρνω.

    Ειπώθηκε επίσης και το ορέον ότι (η δηθεν) «στροφή» της καλύβας ψηλά στο βουνό ερμηνεύεται ως επιθυμία να μεταλλαχθεί (η καλύβα, πάντοτε) σε έπαυλη χαμηλά στον κάμπο! (τρέχα γύρευε τι περνούσε από το μυαλό του ποιητή, όταν το έγραφε αυτό…)

    Θλιβερες, φτηνές και κακομοίρικες θεωρίες συνομωσίας, ξεπουλήματος, προσωπικής απαξίωσης… Και, μπορεί όταν τα έγραφαν αυτα (στην ιδια την καλύβα) άνθρωποι που δεν γνωρίζω ή δεν εκτιμω ιδιαίτερα, να μην έδινα την παραμικρη σημασία. Αλλά, ατυχως, τα υποστηριξαν (είτε ευθεως, είτε με τη μετέπειτα σταση τους) και άνθρωποι που θεωρούσα (αφελώς) φίλους: όχι μόνο δεν μου αναγνωρισαν το (αυτονόητο) δικαίωμα στην ΑΠΟΨΗ, αλλά προχώρησαν σε άκρως υποτιμητικές διαγνώσεις / αποφάνσεις του τυπου που αναφερα παραπάνω.

    Αυτό, αγαπητε Νοσφερατε, πραγματι ξεπερνάει τα προσωπικά μου όρια. Όχι ότι ζητησα λογαριασμό από κανέναν (πάντα υποστήριζα ότι κάθε ένας που γραφει δημόσια αυτο-χαρακτηρίζεται), αλλά υπάρχει μια (εντελώς σωματική) αίσθηση αηδίας και αποστροφής, ειδικά για ανθρώπους που (αφελώς) θεωρούσα φίλους μου – και (ακόμα πιο αφελώς) τους εμπιστευόμουν ακόμα και προσωπικά μου θέματα, όπως συνηθίζεται δηλαδή μεταξυ φίλων.

    Αυτα όμως δεν ενδιαφέρουν κανεναν άλλον, εκτός από τους άμεσα εμπλεκόμενους, δηλαδή τρεις – τέσσερις ανθρωπους συνολικά.

    Εκείνο που ενδιαφερει τη μπλογκόσφαιρα είναι η εξασφάλιση της δυνατότητας για ελεύθερη (εντελώς ελεύθερη, με μοναδικό όριο την ευπρέπεια) έκφραση των απόψεων. Δεδομενο που ενδεχεται να οδηγησει (έχει συμβεί πολλές φορές) σε ενδιαφεροντα, ακόμα και συναρπαστικό διάλογο.

    Αυτη τη θεση αρχης αμφισβητησαν με τον πιο επίμονο, και κατά την ταπεινή μου γνώμη, πολλές φορες με εξωφθαλμα απαραδεκτο τρόπο, αρκετοί παλαιοί σχολιαστές της καλύβας. Απαράδεκτο όχι μοναχα απέναντί μου, αλλά και απέναντι σε άλλους «στόχους», όπως ο Γιάννης Μπουγας – στην περίπτωση του οποίου κάποιοι ξεπέρασαν την κατάσταση «αμόκ» και έφτασαν ως την απροκάλυπτη ανθρωποφαγία.

    Όλα αυτα συνεβαιναν στην καλύβα – ελπίζω να μην επαναληφθούν. Και ο καλύτερος τρόπος είναι να παραμείνουν μακριά (κι αλάργα) όσοι δεν έχουν μαθει να συζητούν με κανόνες και όσοι δεν σέβονται τον άλλον – ειδικά όταν διαφωνούν μαζί του!

    Λυπάμαι πολύ για το παρόν ποστ. Ό,τι είχα να πω γι’ αυτό το είπα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Έγραψα όμως τα παραπάνω (και μάλλον βγηκε σεντονι) προσπαθώντας να εξηγήσω σε σένα, Νοσφερατε, με αυτη την αφορμή, τον τρόπο που αντιλαμβάνομαι το μπλόγκιν και το ρόλο μου ως μπλόγκερ, ο οποίος μάλλον ξενίζει (ή ξυνιζει) ορισμένους: είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ο ίδιος τρόπος που αντιλαμβάνομαι τις σχεσεις των ανθρωπων στην πραγματικη ζωη. Χωρις την παραμικρη διαφορά.

    Αυτό δε μπορεί να αρέσει σε όλους, το καταλαβαίνω – δικαίωμά τους. Μπορεί και κάποιοι να το παρεξηγούν, καλοπροαίρετα – οπότε πάμε σε διαφορετικούς δρόμους και κανενα πρόβλημα. Για τους ελάχιστους, που χαλιούνται αλλά εξακολουθούν να ξύνονται …ξυδάκι! 😉

    ΥΓ. Επειδή έχω μπροστά μου μακρινό ταξίδι, μάλλον θα αργησω να ξαναδώ αυτό το ποστ. Άντε γεια.

  52. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    συνομωσίας->συνωμοσίας

  53. Ο/Η Πάνος λέει:

    Ουδείς άσφαλτος!

    (Άντζελα Δημητρίου)

  54. Ο/Η papoylis λέει:

    Έχεις όμως ένα τρόπο Καλυβάρχη να τα παρουσιάζεις όλα όπως ακριβώς σε συμφέρει 😆 . Κάποτε δεν το καταλάβαινα το κόλπο , αλλά τώρα παλληκάρι μου δε μασάω 😉

    Πότε βρε στρεψιάδη …
    «Για μένα το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι (άλλοτε) φίλοι αμφισβήτησαν με τον πλέον άχαρο τρόπο το δικαιωμα μου να επιλέγω και να υπερασπίζομαι μιαν άποψη διαφορετική από τη δική τους. »
    … σου αμφισβήτησε κανείς το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να κτλ κτλ…

    εφηύρες εκ των υστέρων βρε αθεόφοβε την «απόδοση προθέσεων» ως μέσο τάχα μου για να σου αφαιρεθεί το δικαίωμα my ass , αφού πρώτα είχαν διαδραματισθεί σημεία και τέρατα. Μετά ο καθένας απέδωσε στον άλλον τις προθέσεις που τον βόλευαν. Αυτό κάνεις τώρα και εσύ…. !!!

    «Κάποιος υποστήριξε ότι όλο αυτό (στην καλύβα) γίνεται για να δικαιωθούν οι Ταγματασφαλήτες (λες και άλλο καημό δεν είχα!)»

    Παρά το γεγονός ότι δεν ήμουν εγώ αυτός , εκ των υστέρων ( γιατί και εσύ εκ των υστέρων πας να μας βγείς και μάγκας ) μπορώ και εγώ να πω ότι τελικά ο μόνος καημός που είχες ήταν αυτός ( το γιατί το ξέρεις εσύ )

    «Άλλος, ότι συμμετεχω στην υλοποίηση μιας ατζεντας με πολιτικούς στόχους (του ΛΑΟΣ!)»

    Ούτε πάλι ήμουν εγώ αυτός , αλλά πάντα εκ των υστέρων σκέφτομαι τώρα ότι ίσως και να είχε δίκιο. Αν μάλιστα σκεφτούμε ότι οι δικές σου πολιτικές ατζέντες μέχρι τώρα ΔΕΝ σου βγήκαν !!!!

    » Τρίτος διατυπωσε τη διαγνωση (χωρίς να ντρέπεται…) ότι προωθώ τα βιβλία ενός συγκεκριμένου εκδοτικού οίκου – δεν τόλμησε να αποκαλύψει, ωστόσο, το …ποσοστό που παίρνω. »

    Εδώ υπάρχω και εγώ αναμφίβολα. Τότε απλά προειδοποιούσα πλαγίως και ιδιωτικά για να τον προφυλάξω από το καραγκιοζιλίκι. Τώρα το μόνο που έχω να πω είναι : να τον χαίρεσαι το Πελασγό….

    Και αυτό το τελευταίο τι τόβαλες βρε πρώην φίλε και νυν Επαυλάρχη

    «Ειπώθηκε επίσης και το ορέον ότι (η δηθεν) “στροφή” της καλύβας ψηλά στο βουνό ερμηνεύεται ως επιθυμία να μεταλλαχθεί (η καλύβα, πάντοτε) σε έπαυλη χαμηλά στον κάμπο! (τρέχα γύρευε τι περνούσε από το μυαλό του ποιητή, όταν το έγραφε αυτό…)»

    …. που το έγραψα βέβαια εγώ αλλά στο ποστ της αποχώρησης μου και αφού όλα είχαν τελειώσει κατ’ ευχήν , ώστε να μείνετε εκεί μόνοι και ανενόχλητοι να χαριεντίζεστε με το Μπλακμπλόγκιο και τα άλλα «παιδιά» …. !!!

    και μετά αναλώνεσαι σε κλαυθμηρισμούς προς Νοσφεράτο και μεταξύ αυτών βρε ανεκδιήγητε το :

    «Εκείνο που ενδιαφερει τη μπλογκόσφαιρα είναι η εξασφάλιση της δυνατότητας για ελεύθερη (εντελώς ελεύθερη, με μοναδικό όριο την ευπρέπεια) έκφραση των απόψεων. Δεδομενο που ενδεχεται να οδηγησει (έχει συμβεί πολλές φορές) σε ενδιαφεροντα, ακόμα και συναρπαστικό διάλογο. »

    …. δε χρειάζεται να υπενθυμίσω και στο Νοσφεράτο και σε πολλούς παλιούς , σε ποιά από τα παλαιότερα των υποδημάτων σου τα έχεις γράψει συχνά όλα αυτά τα ορέα…

    Και έρχεται το δακρύβρεκτο φινάλε :

    Εδώ :

    «Αυτη τη θεση αρχης αμφισβητησαν με τον πιο επίμονο, και κατά την ταπεινή μου γνώμη, πολλές φορες με εξωφθαλμα απαραδεκτο τρόπο, αρκετοί παλαιοί σχολιαστές της καλύβας. Απαράδεκτο όχι μοναχα απέναντί μου, αλλά και απέναντι σε άλλους “στόχους”, όπως ο Γιάννης Μπουγας – στην περίπτωση του οποίου κάποιοι ξεπέρασαν την κατάσταση “αμόκ” και έφτασαν ως την απροκάλυπτη ανθρωποφαγία.»

    και εδώ :

    «Λυπάμαι πολύ για το παρόν ποστ. Ό,τι είχα να πω γι’ αυτό το είπα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Έγραψα όμως τα παραπάνω (και μάλλον βγηκε σεντονι) προσπαθώντας να εξηγήσω σε σένα, Νοσφερατε, με αυτη την αφορμή, τον τρόπο που αντιλαμβάνομαι το μπλόγκιν και το ρόλο μου ως μπλόγκερ, ο οποίος μάλλον ξενίζει (ή ξυνιζει) ορισμένους: είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ο ίδιος τρόπος που αντιλαμβάνομαι τις σχεσεις των ανθρωπων στην πραγματικη ζωη. Χωρις την παραμικρη διαφορά.»

    …. γιατί ο άνθρωπος αυτός που σχολιάζει παραπάνω και μιλάει για τις αρχές του μπλόγκινγκ και για άλλα ορέα ( Νοσφεράτε … 😉 ) αφού στο μπλογκ του πέταξε τη διαστρέβλωση που έχω εξηγήσει επανειλημμένα πιό πάνω , και για την οποία από το μεγαλείο της αφεντιάς του ΑΠΑΞΙΕΙ να απαντήσει !!! ( ΤΙ να απαντήσει άλλωστε ;;; ) , έρχεται τώρα να μας κάνει και μάθημα και να μας πληροφορήσει ότι θα αργήσει να ξαναδεί αυτό το ποστ.

    Εγώ προτείνω να μη το ξαναδεί γιατί ό,τι είχα να πω σχετικά το είπα και δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Επομένως ας πάει στη δουλειά του και ας πάρει και το ξύδι μαζί του να πορεύεται. Τα κείμενα υπάρχουν δημόσια για όλους σε αφθονία. Αντίθετα η υπομονή μου έχει όρια. Καλό θα ήταν να μη ξαναπατήσει εδωμέσα. :mrgreen:

  55. Ο/Η papoylis λέει:

    Θα παρακαλέσω θερμά να μην υπάρξει εδώ άλλο σχόλιο.
    Το θέαμα μεταξύ Παπούλη – Άντζελας τελείωσε !!!!!!!!

  56. Ο/Η papoylis λέει:

    Ο «πολύς» κος ιστολόγος θέλει και συνέχεια . Επανέρχεται στο semi «μαύρο» μπλογκ του με μια ανάρτηση περί καρβουνιαραίων. Το ον αυτό της μπλογκόσφαιρας , αφού αμόλυσε τη διαστρεβλωσούλα του , για την οποία εδώ δε μας είπε ΤΙΠΟΤΑ , γελοιοποιείται ΚΑΙ από τα πράγματα :

    Δείτε τις τελευταίες εξελίξεις στο επίμαχο ποστ : ο κος ΣΑΘ , έγκριτος μετριοπαθής και δίκαιος όπως πάντα , δε βρήκε κάτι να πεί για τη διαστρέβλωση , όμως θιγείς βαθύτατα από κάποια κυρία Καζάνα ( για άλλους λόγους ) αποχωρεί αυτοβούλως.

    Τα όρια του γελοίου ταυτίζονται πλέον με αυτά της σοβαροφάνειας ….. 🙂

  57. Ο/Η papoylis λέει:

    …άρχισε τώρα ένα χιλιοπαιγμένο έργο. Ο «υβρισθείς» επώνυμος έναντι της ανώνυμης περσόνας – μουτσούνας. 😉 . Να αναμένω και συνέχεια επ αυτού ;; 🙂

    Αλλά για τη καραμπινάτη διαστρέβλωση κουβέντα… οταν λέμε κουβέντα εννοούμε κιχ… μούγκα στη στρούγκα. Ο πολύς κος ΣΑΘ επέστρεψε σφριγηλός όπως πάντα , αλλά ούτε αυτός γνωρίζει κάτι για τη διαστρέβλωση που εμμέσως τον αφορούσε.

    Όσο οι καλοί κύριοι ασχολούνται και συνεχίζουν θα ανεβάζω με σχόλια εδώ το update εν είδει ημερολογίου.

  58. Ο/Η papoylis λέει:

    Αν επιθυμεί τόσο πολύ να απαντήσει ο επιφανής μπλογκερ , όπως δηλώνει σήμερα , ας το κάνει στο δικό του ιστολόγιο. Υπάρχει εκεί το επίμαχο δικό του σχόλιο με τη καραμπινάτη διαστρέβλωση καθώς και το νεόκοπο περί καρβουνιαραίων , όπου η «Άντζελα» δίνει τα ρέστα της στη πίστα , συνεπικουρούμενος από χορωδία χερουβείμ. Εδώ του δόθηκε και ο λόγος και η ευκαιρία να ανασκευάσει , αλλά προτίμησε με τρία και μισό σχόλια να στείλει τη μπάλα στην εξέδρα. Σκέφτηκα προς στιγμήν να ανοίξω πάλι τα σχόλια μόνο για τον ίδιο. Αλλά δεν αξίζει το κόπο. Ας μείνει με το ξύδι και τους χαρακτηρισμούς. Εδώ για μένα κλείνει οριστικά το ζήτημα. Για όσους ενδιαφέρωνται τα κείμενα υπάρχουν , αδιάψευστοι μάρτυρες.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.