ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ;;;

Τον ενθουσιασμό μου , που τον εξέφρασα απροκάλυπτα στο προηγούμενο ποστ , εκλεκτοί μου αναγνώστες , για την ανάληψη της εξουσίας από τη ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ μας ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,τον έχετε νομίζω καταλάβει. Όμως τώρα που το καλοσκέφτηκα το πράγμα έχω και μερικές ενστάσεις :

Ο εις εκ της τριανδρίας των προβεβλημένων στελεχών της νέας μας κυβέρνησης , σε μια αποστροφή των δηλώσεων του μετά την ορκωμοσία  , διαβεβαίωνε τους ιθαγενείς ότι δεν θα χρειαστεί η πώληση μνημείων της εθνικής μας κληρονομιάς για να διασωθεί η πατρίς.

Αμέσως μετά ο εσμός των δημοσιογραφίσκων , των κομματικών φερεφώνων του εθνολαϊκισμού , των συνδικαλιστικών εκπροσώπων των προνομιούχων ( με φωτεινή εξαίρεση την ΕΕΒ και την Εν. Ελλ. Τραπεζών ) , έσπευσαν να διαμαρτυρηθούν  και να εκφράσουν την απαξία τους.

Αργότερα ( και μάλλον αργά )  εμφανίστηκε και δήλωση του συνδικάτου στιλβωτών υποδημάτων , από την έδρα τους στο μαξίμου , όπου  οι πένητες , βαθύτατα πάσχοντες και σκληρά εργαζόμενοι του συμπαθούς κλάδου εκφράζουν την απαρέσκεια τους για τη δήλωση της ΝΕΑΣ μας ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ.

Όλοι σε αγαστή συνέργεια για να υπονομεύσουν το έργο της σωτηρίας των πιστωτών μας , της πατρίδος , του ευρώ , της ευρωζώνης , των τραπεζών και εν γένει της κοινωνικής τάξεως και ευνομίας που  επεβλήθη καθ’ άπασαν την επικράτειαν.

Όμως εγώ δεν αντιλαμβάνομαι την έκρηξη αυτών των μιαρών υποκινούμενων παρά μόνο ως προσπάθεια υπονόμευσης του μέγιστης σημασίας έργου που ανέλαβε η ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ μας ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ.

Επομένως θεωρώ τη παραχώρηση περί μη πώλησης και των μνημείων  ως απαράδεκτη υποχώρηση της νέας μας  κυβέρνησης ,  έναντι αυτών που βυσσοδομούν και απεργάζονται κρυφίως τη κατάρρευση της χώρας. Η παραχώρηση αυτή δεν έπρεπε να είχε γίνει  από τη τριανδρία για λόγους που θα εξηγήσω παρακάτω :

α) Μια τέτοια παραχώρηση – υποχώρηση δε συμβάλλει στο να εμπεδωθεί το απαραίτητο εκείνο κλίμα τάξης , ευνομίας και αποφασιστικότητας που πρέπει να χαρακτηρίζει τη νέα εκτελεστική μας εξουσία.

β) Η πώληση μνημείων θα αποτελέσει τη πλέον αποδοτική μέθοδο για εξασφαλισθεί ταχέως η αποφυγή της χρεωκοπίας ,  η εξόφληση των δανειστών και η ανάπτυξη του real estate που αποτελεί το πλέον δυναμικό κλάδο στη παγκόσμια οικονομία

Δίνω μερικά παραδείγματα για να γίνω πιό κατανοητός :

Με βάση μελέτες και εκτιμήσεις του έγκυρου γραφείου  Shoeshine , Horseshoe , Puppy and Coπανοι LTD οι κάτωθι  αρχαιολογικοί χώροι παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σύμφωνα με το σχετικό ενημερωτικό φυλλάδιο που εξέδωσε η εταιρεία πρόσφατα :

1) Σούνιο : μια έκταση περίπου 1000 στρεμμάτων με πρόσβαση και εξαιρετική θέα στο Σαρωνικό , εξαιρετικές παραλίες , καλή συγκοινωνία , μικρή απόσταση από το αεροδρόμιο. Ιδανική για τουριστική ανάπτυξη. Προβλέπεται ήδη χώρος καφετέριας και μπαρ επί του υπάρχοντος ναού μετά την ανακαίνιση. Κατάλληλο σημείο για καταδύσεις από βατήρα. Αξία εκτίμησης 4 δις $ ή περίπου 3,1 δις ευρώ.


2) Επίδαυρος : Ακίνητο περίπου 5.000 στρεμμάτων με πευκόδασος και ανοικτούς χώρους , σε μικρή απόσταση από τις ακτές του Σαρωνικού , αλλά μέτριο οδικό δίκτυο. Συνιστάται η παράλληλη αξιοποίηση του χώρου της Νέας Επιδαύρου για δημιουργία επιβατικού λιμένα. Ιδανικός χώρος για ανάπτυξη πολιτιστικών εκδηλώσεων σε συνδυασμό με επιχειρήσεις ψυχικής υγείας. Υπάρχει ήδη εγκατάσταση θεατρικής σκηνής και κερκίδων με άριστη ακουστική , που χρειάζεται εκ βάθρων ανακαίνιση με βάση τα πρότυπα του Athens Arena . Έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον για το χώρο από τους παραγωγούς της Lady Gaga . Εκτιμώμενη αξία 3,7 δις $ ή 2,85 δις ευρώ.


3) Μυκήναι : Χώρος περίπου 600 στρεμμάτων με πολλές υπόγειες αποθήκες. Ιδανικός για συντήρηση οινοπνευματωδών , τροφίμων και για χρήση logistics. Πρόσβαση σε σύγχρονο οδικό δίκτυο και παλαιά σιδηροδρομική γραμμή που χρειάζεται ανακαίνιση. Η φημολογούμενη κατάρα των Ατρειδών , που βαραίνει το χώρο , μειώνει κατά τι την αξία του ακινήτου . Εκτιμώμενη αξία : 1,5 δις $ ή 1,15 δις ευρώ.


4) Κνωσσός : Χώρος περίπου 500 στρεμμάτων πολύ κοντά στη πόλη του Ηρακλείου Κρήτης , κοντά σε λιμένα και αεροδρόμιο. Ιδανικό για εγκαταστάσεις παροχής υπηρεσιών αισθητικής , ομορφιάς και μόδας. Μπορεί να συνδυαστεί με άλλες τουριστικές δραστηριότητες ( θαλασσοθεραπεία , ρακοθεραπεία ) λόγω της γειτνίασης με περιοχές εξαιρετικού κάλλους. Πιθανές αντιδράσεις  ανυπότακτων ιθαγενών μπορεί να μειώνουν την αξία του ακινήτου. Εκτιμώμενη αξία : 3,4 δις $ ή 2,6 δις ευρώ.


5) Δελφοί : Ακίνητο περίπου 1000 στρεμμάτων σε ορεινή πλαγιά. Ιδανικό για πολυδύναμη τουριστική ανάπτυξη. Κέντρο χιονοδρομίας και αλπικών σπορ λόγω  Παρνασσού , πολιτιστικά δρώμενα ( υπάρχει έτοιμο θέατρο ) ,  συνεδριακός τουρισμός , παραψυχολογικές και παραφυσικές δραστηριότητες , ορειβασία. Δράκοντες και άλλα τέρατα έχουν εξοντωθεί προ πολλού , ενώ μόνο πρόβλημα της περιοχής παραμένει ο λήσταρχος Παλαιοκώστας .Καλό οδικό δίκτυο , ο λιμήν της Ιτέας είναι επίσης κοντά. Εκτιμώμενη αξία 4,9 δις $ ή 3,77 δις ευρώ.


6) Αρχαία Κόρινθος : Εξαιρετικό ακίνητο περίπου 800 στρεμμάτων πολύ κοντά στην Αθήνα . Σύνδεση με προαστιακό σιδηρόδρομο , άριστο οδικό δίκτυο , λιμένας. Ιδανικός για ανάπτυξη ερωτικού τουρισμού και τυχηρών παιγνίων. Στη προσφορά συμπεριλαμβάνεται και ο λόφος του Ακροκορίνθου με εξαιρετική θέα σε Σαρωνικό και Κορινθιακό. Το φάνατσμα του Κιαμήλμπεη έχει εξορκισθεί προ αιώνων. Εκτιμώμενη αξία 5,2 δις $ ή 4 δις ευρώ.


7) Μεσσήνη : Τεράστιο ακίνητο  περίπου 2000 στρεμμάτων στη ΝΔ Πελοπόννησο. Εξαιρετικό οδικό δίκτυο πρόσφατα εγκαινιασμένο. Κοντά στο λιμένα της Καλαμάτας. Παλαιά σιδηροδρομική γραμμή , εξαιρετικές κλιματικές συνθήκες , μεγάλη ηλιοφάνεια. Λόγω του μεγέθους , γεωγραφικού ανάγλυφου και των κλιματικών συνθηκών ιδανικό για εγκαταστάσεις  εναλλακτικών μορφών ενέργειας.  Δυνατή και η βιομηχανική χρήση. Υπάρχει κοντά και πηγάδα για τη ρίψη των αποβλήτων. Εκτιμώμενη αξία 8,2 δις $ ή 6,3 δις ευρώ.


8 ) Δήλος : Ακατοίκητο νησί 5000 στρεμμάτων εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς στο κέντρο των Κυκλάδων. Ιδανικές παραλίες , απείραχτη φύση , μοναδική ηλιοφάνεια και καθαρότητα των νερών. Δίπλα στη κοσμοπολίτικη Μύκονο. Η τέλεια λύση για τουριστική αξιοποίηση με κατοικίες υψηλών προδιαγραφών για μεγιστάνες. Θα χρειαστεί η δημιουργία λιμένα και ελικοδρομίου όπως και η εκκαθάριση πολλών ερειπίων που δυσχεραίνουν την αξιοποίηση του χώρου. Πρόκειται για μοναδική ευκαιρία. Εκτιμώμενη αξία 6,7 δις $ ή 5,15 δις ευρώ.


9) Ολυμπία : Χώρος περίπου 2000 στρεμμάτων , όμορος με το ποταμό Αλφειό  , πρόσφατα εκκαθαρισμένος από δάσος , έτοιμος για ανάπτυξη. Υπάρχουν υποτυπώδεις αθλητικές εγκαταστάσεις. Ιδανικός για αθλητικό τουρισμό. Καλό οδικό δίκτυο και παλαιά σιδηροδρομική γραμμή. Εκτιμώμενη αξία 4,6 δις $ ή 3,54 δις ευρώ.


10 )  Ακρόπολη : Μοναδικό ακίνητο στο κέντρο της Αθήνας. Σε λόφο με εξαιρετική θέα. Πωλείται μαζί με το λόφο Φιλοπάππου , την Αρχαία Αγορά και δύο ενσωματωμένα θέατρα. Ως εξτρά παρέχεται και το παραπλήσιο Μουσείο , πρόσφατα χτισμένο  , μαζί με τα εκθέματα. Ιδανικό για πολυδύναμη ανάπτυξη : Κατοικίες , πολιτισμός , εμπορικά κέντρα. Άριστη συγκοινωνία με μετρό , χώροι πάρκινγκ εξασφαλισμένοι , δυνατότητα κατασκευής ελικοδρομίου επί του υψώματος. Διάφορα ερείπια επί του λόφου μπορούν να ανακαινιστούν και να ενταχθούν στο αναπτυξιακό master plan ή να ισοπεδωθούν. Εκτιμώμενη αξία 2,4 δις $ ή 1,8 δις ευρώ.

Με βάση  επομένως τις εκτιμήσεις της έγκυρης φίρμας μπορούμε να αντλήσουμε από τους επενδυτές  κεφάλαια της τάξης των 34, 26 δις ευρώ. Επίσης εκτιμάται ότι η ανάπτυξη που θα προκύψει , λόγω των δραστηριοτήτων που θα υπάρξουν , θα δημιουργήσει περίπου 7.200 θέσεις εργασίας με αποτέλεσμα η ανεργία να μειωθεί κατά 1% . Επίσης θα έχουμε αύξηση του ΑΕΠ λόγω των κερδών των επιχειρήσεων που θα αναλάβουν τα έργα και την αξιοποίηση των ακινήτων και θα δημιουργηθούν ευκαιρίες απασχόλησης για τους οικονομικούς μετανάστες που κατακλύζουν τη χώρα.

Νομίζω ότι κακώς η ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ υποχώρησε σε αυτό το σημαντικό κατά τη γνώμη μου σημείο. Δεν είναι δυνατόν να τίθεται σε αμφισβήτηση η αξιοπιστία της χώρας , η δυνατότητα αποπληρωμής των δανειστών μας ,  η ευστάθεια του ευρωπαϊκού χρηματοπιστωτικού συστήματος , επειδή ορισμένοι ιθαγενείς είναι πιθανόν να προβάλλουν τις ιταμές τους διαμαρτυρίες.

ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ

ΝΑ ΠΑΤΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΙΑΡΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ

ΖΗΤΩ Η ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ

ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ ΟΛΑ , ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΝΗΜΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ , ΕΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ ΜΑΣ

This entry was posted in commercials, Ξεφτίλα ρεεεε. Bookmark the permalink.

72 απαντήσεις στο ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ;;;

  1. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Αγιον Ορος . Αθως : Εκτιμωμενη αξια 80.δις ευρω .

  2. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Λοιπόν
    διαρκούντων των εκπτώσεων εξηγούνται οι εξευτελιστικές τιμές των προσφερομένων φιλέτων!
    ΠΑΡΤΕ ΚΟΣΜΕ! ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΕΙΔΕ!

    Σοβαρά τώρα Παπούλη αν έβρισκες ένα τρόπο να ανεβάσεις το ποστ αυτό στα Αγγλικά με την ανάλογη διαφήμιση ,τύφλα νάχει το διαφημιστικό πρόγραμμα του ΕΟΤ!

    Θα χτυπήσουμε 20% άνοδο στον Τουρισμό σίγουρα! 😉

  3. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Έλεγε ο ΠΑΠ στην επερώτηση της ΝΔ , τον Ιανουάριο
    —————————-===============—————-
    «Η συζήτηση για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, είναι απόλυτα χρήσιμη, όταν γίνεται επί πραγματικών δεδομένων. Αυτό που πάμε να κάνουμε, πληροί όλες τις προϋποθέσεις. Δεν θα πρέπει να νομίζουμε ωστόσο, ότι θα βρούμε την μαγική λύση που θα σβήσει το δημόσιο χρέος και θα λύσει τα προβλήματα του ελληνικού κράτους. Γιατί οι διαδικασίες είναι χρονοβόρες, θα πρέπει να επιλεγεί πολύ σωστά ο χρόνος και ο τρόπος αξιοποίησης και γιατί όλα θα πρέπει να γίνουν με απόλυτη διαφάνεια και κοινωνική λογοδοσία» ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών. »
    —————————————==============————————

    Του λέει ο Κεφαλογιάννης:

    «Βεβαίως δεν περιμένει κανείς να λύσει το οικονομικό της πρόβλημα η Ελλάδα με την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας» παρατήρησε από πλευράς ΝΔ, ο κοινοβουλευτικός της εκπρόσωπος, Μανώλης Κεφαλογιάννης.

    Παρακάτω λέει και ένα ωραίο:
    «Θα σας παρακαλέσω να το πείτε αυτό στον κο Πρωθυπουργό, γιατί στα πιο επίσημα φόρα, και μετά από συναντήσεις με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, δήλωσε πως η Ελλάδα έχει μεγάλο πλούτο που φτάνει τα 270 δις ευρώ και αυτό είναι κομμάτι της λύσης του δημοσιονομικού προβλήματος».
    Πηγή:www.capital.gr

    http://www.capital.gr/News.asp?id=1116928
    ——————————————–==============————–

    Ψάχνω να δω τι λένε και οι ….άλλοι, ώστε άμα την πέσω να την πέσω και γω τεκμηριωμένα στην Τρόικα , όπως ο Ραγκούσης , ο Καρχιμάκης κλπ 😉

  4. Ο/Η papoylis λέει:

    Εγώ πάντως Αναγνώστα τα υπολόγισα σε 34,26 δις για δέκα ακίνητα μόνο και μάλιστα με τις πεσμένες τιμές λόγω συγκυρίας 🙂 Το τι λένε οι ραγκουσοκαρχιμάκηδες ποσώς με απασχολεί.

    ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΣ

  5. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    .. προσεχως : Μια πολύ Σεμνή προταση για την Οριστική και Αμετακλητη επιλυση του Προβλήματος του Χρεους με ταυτοχρονη επιλυση του Μεταναστευτικου, αξιοποιηση της Εκκλησιαστικής περιουσιας , επιλυσιν του ζητηματος των Αδεσποτων Κοπριτων του Δημοσιου , του Συνατξιοδοτικου και της ελευθερης προσβασης στην Θαλασσα ολων των Ελληνων και Μη και εν γένει Ανθρωπων και Ζωων
    στην Σ τ Ν .

  6. Ο/Η Ενη λέει:

    Τι μας ειπαν οι Τροικανοί

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=384065&ct=32&dt=12/02/2011

  7. Ο/Η Ενη λέει:

    Τώρα που διάβασα το ποστ θα διαμαρτυρηθώ ως βορειοελλαδίτισσα, καλέ πως ξεχνάς τα Αβδηρα;
    Αλλά και τα Πυθαγόρεια της Σάμου και πλήθος αλλων περιοχών; Ετσι σιγά σιγα θα φτάσουμε τα 200 δισ. του Σαμαρά. 😆

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Μόνο που ο Αντωνάκης δεν είναι στο μαξίμου να στιλβώνει υποδήματα , είναι οι γιωργάπηδες αν δε κάνω λάθος.

    Για τα ακίνητα της Βορείου Ελλάδος ( Νέων Χωρών ) σε επόμενο ενημερωτικό φυλλάδιο 🙂

  9. Ο/Η Προμήτωρ λέει:

    Δυστυχώς οι τροϊκανοί ασχολούνται μαζί μας μόνο καθέτως και γι αυτό οριζοντίως συνεχίζουμε να αυτενεργούμε όπως συνηθίσαμε ως τώρα, για να αντιστεκόμαστε στον κατακτητή.
    Χθες ήμουν σε μια επιστημονική ημερίδα όπου αναλυόταν ένας καινούριος νόμος πολλά υποσχόμενος για τους πολίτες και την κοινωνία, σε ένα πεδίο εκτός της άμεσης επιτήρησης των πιστωτών μας. Αντί για τον εξορθολογισμό και την επιτάχυνση που ήταν ο τίτλος και το πνεύμα του νόμου, έβλεπες ολοκάθαρη την προσπάθεια μιας συγκεκριμένης συντεχνίας να διατηρήσει παλαιά και να κατοχυρώσει νέα δικαιώματα ενόψει και του δαρβινισμού που έχει αρχίσει να υφίσταται μέσα στις νέες οικονομικές συγκυρίες. Επειδή έχω κουραστεί να πληρώνω ως ιδιώτης (με τη γαλλική έννοια της λέξης) όλο αυτόν τον πληθωρισμό των ελεύθερων επιστημόνων, που το κράτος φρόντισε να παράξει σε πολλαπλάσιο από τον αναγκαίο αριθμό και μετά μού τους έστειλε να τους συντηρώ (κι αυτό είναι απλώς ένα παράδειγμα των στραβών κι ανάποδών μας), παρακαλώ τα μέλη της τρόικας να αποκτήσουν από δυο κεφάλια ακόμη το καθένα, ώστε όταν το ένα θα κοιτάει κάτω τα άλλα δυο να κοιτούν αριστερά και δεξιά για να επιτευχθεί και η οριζόντια εφαρμογή του προγράμματος, γιατί αλλιώς του Έλληνος ο τράχηλος θα τούς φέρει τούμπα.
    Κι επειδή οι άνθρωποι μες την ευρωπαϊκή τους αφέλεια βγήκαν και είπαν την αλήθεια, για να καταλάβουν μετά πως σε αυτή τη λαμπρή χώρα όποιος τολμά να πει την αλήθεια αποκαλείται ψεύτης, δηλώνω ότι εγκαταλείπω τους λαχανοντολμάδες και πάω να φτιάξω μερικά ταψιά μουσακά να τούς στείλω μπας και τους γλυκάνω λιγάκι.
    Για τον Σούη θα σκεφτώ αν θα αφήσω κομμάτι.

  10. Ο/Η Ενη λέει:

    Αγαπητή Προμήτωρ,

    Φαίνεται οτι η Τρόικα διάβασε το σχόλιο σου και απήντησε δημόσια. 😆 😆

    Δες το λινκ

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=384151&dt=13/02/2011

    υγ. Ο μουσακάς λίγο βαρύ φαι, δεν μας φτιάχνεις κανένα φρικασέ με αρνάκι;
    Χθες το βράδυ που ημουν καλεσμένη κάπου η οικοδέσποινα μας ειχε ενα φρικασέ «αξέχαστο» 🙂

  11. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αλμανάκ ,καζαμίας και τσελεμεντές για καλές οικοκυρές!Φίνα! 😆

  12. Ο/Η kapetanios λέει:

    Η βουλή πόσο να πιάνει άραγε ?

  13. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Ομολογώ ότι έπρεπε πρώτα να περάσει καιρός, αλλά τώρα πια το κατάλαβα:
    -Δεν είναι οι καλοί μου φίλοι οι «εξεγερμένοι» όπως τους λέω συνοπτικά, ούτε τόσο πακτωμένοι σε ιδέες & σχήματα αρχαϊκά
    (αδίκως ανησυχούσα)
    ούτε το θυμικό τους έχει τόσο μοιραία επικρατήσει πάνω στις
    (όποιες)
    δυνατότητές τους για ανάλυση & εξαγωγή συμπερασμάτων.

    Πρόκειται
    (απλά)
    για τη νέα ηγεσία
    (ιδεολογική & πολιτική)
    μιας νέας Δεξιάς, που
    (επί τέλους)
    ανατέλλει και στη χώρα μας, μετά τα εξ Εσπερίας υποδείγματα με τους «Νέους Φιλοσοφους» (ε, μαυροπρόβατε;)
    για να ενισχύσει την άνοδο στην εξουσία μιας νέας, Αυτόχθονος Συντήρησης,
    (καρα-Δεξιάς στα καθ ημάς) απαλλαγμένης από την ξενοδουλεία, ταις πρεσβείαις του Αντωνάκη του Πατρώτου του Α’..

    Υποδεχθείτε τους!
    (Αφού πρώτα καταφέρετε να τους καταλάβετε και στη συνέχεια να τους συμπαθησετε)
    Εξ αριστερών προς τα Δεξιά στο μπαλκόνι, ιδού:
    Ο @Παπς(Παπούλης), ο @Μπλακσίπιος(Μαυροπρόβατος), 0 Γκας (@Κώστας) και τα άλλα παιδιά….
    Να τους χαίρεστε, αληθώς
    (κι αυτοί τον εαυτό τους)

    __________________________
    ΣΣ: Μαζί με τα σεβάσματα, δεχθείτε παρακαλώ @Προμήτωρ και τις ευχαριστίες μου, αφού ήταν το δικό σας σχόλιο που παραμέρισε το «παραπέτασμα» και με εβοήθησε να προσεγγίσω την νέα εξ Αποκαλύψεως Αλήθεια…
    Υγειαίνετε πεφιλημένη…

  14. Ο/Η papoylis λέει:

    Και εμείς να σε χαιρόμαστε Βάγγο μου πεφιλημένε , καμάρι και μπουντέλι της σοσιαλδημοκρατίας 🙂 🙂

  15. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Φανταστείτε να μην είχαν στο μυαλό τους να βοηθήσουν την κυβέρνηση! 🙂 🙂

  16. Ο/Η papoylis λέει:

    Περίμενε το επόμενο ποστ σχο και θα καταλάβεις 🙂

  17. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Καλημέρα σε όλους(ες)
    (δεν θα σας πω ότι σήμερα είναι ωραία μέρα, ήλιος κλπ, μόνο και μόνο για να μη νομίζετε ότι σας «δουλεύω», αλλά ότι είναι η άτιμη , η μέρα, είναι 🙂 ) .

    Τούτου δοθέντος, σκέφθηκα με αφορμή την παρέμβαση του Βαγγέλη, ότι , ο άτιμος 🙂 , τη δυνατότητα να «φτιάχνει κλιμα» γενικώς και να γίνεται παιχνίδι , πάλι γενικώς, «τόχει».
    Δεν είναι ότι διάβασα το σχόλιο 2 φορές. Είναι και η συγκυρία, (ήλιος κλπ) υπό την έννοια της διάθεσης.

    Λοιπόν, για χρόνια τυγχάνει σε … τακτικιά βάση να μαζευόμαστε κάποιοι φίλοι, διαφόρων αποχρώσεων, και να τα τζούζουμε.
    Από πέρσι με το μνημόνιο, η «αριστερή πτέρυγα» μου την είχε πέσει στο στυλ «καλές οι αμφιβολίες, αλλά στραβός είσαι , δε βλέπεις που πάμε!!»,
    και με την αναμενόμενη επωδό «αφού (ΚΑΙ ΟΣΟ 😉 ) δεν είσαι …τέτοιος, σημαίνει ότι το ξερό σου το κεφάλι δεν σε αφήνει να δεις μπροστά σου, αφού άλλη εξήγηση δεν υπάρχει!!» , «δεν έχεις ευθύνη που δε μιλάς για το Α, Β ;; » και τέτοια.

    Ε!! για να μπορέσω και εγώ να πιω κανα ποτήρι με την ησυχία μου , συνεννοήθηκα με έναν δεξιό , φίλο μας από παλιά (μιλάμε για …κανονικό δεξιό , έστω και πεφωτισμένο, με το στυλ του κλπ , όλο το καντρ που λένε και οι Γάλλοι) και με το που ερχότανε τους έλεγα «να συνενοηθείτε εσείς οι αντιμνημονιακοί μεταξύ σας και να μου τα πείτε μαζί για να μην μπερδεύομαι με τις τάσεις ΣΑΣ».
    «Γάτα» ο άλλος άρχιζε τα «εμείς δεν έχουμε ιδεολογικές παρωπίδες, σαν τους αριστερούς, βεβαίως και συμφωνώ μαζί τους για το καλό της πατρίδος κλπ.

    Φυσικά καταλήγαμε να συζητάμε για το ότι εκτός από «την μνημονιακή πολιτική» που είναι κάτι πολύυυ γενικό, υπάρχει και η «πραγματική αντιμνημονιακή πολιτική» (ένα πράμα σαν την Αλλαγή και την Πραγματική Αλλαγή) και γενικώς περνάγαμε ωραία (μέχρι που μας πήρανε χαμπάρι και περνάγαμε ..ορέα).

    Sorry , για το «διάλλειμμα», ειλικρινά είναι «λόγω της ημέρας», απλώς σκέφθηκα ότι μπορεί να γίνεται και πλάκα και για τα σοβαρά . Εγώ πάντως έτσι το κατάλαβα, ανεξαρτήτως προθέσεων

    Υπόσχομαι να «κόψω την πολυλογία για τα δικά μου» και σοβαρά σκέφτομαι το θέμα με τις συσχετίσεις του βρώμικου (;;) 89 , τα του Αρσένη το 84, του Σημίτη , κυρίως το 96, και γιατί ο Κωστάκης το 2004 βγήκε με το σύνθημα «να νοικοκυρευτούμε , επανιδρύοντας το Κράτος»
    Καλό μεσημέρι 🙂

  18. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Κακως στα περιουσιακα στοιχεια της χωρας δεν προσμετρωνται οι εργαζομενοι. Θα επιαναν τουλαχιστον μια πενηνταρα δις. Οι δημοσιοι υπαλληλοι βεβαια χαρακτηριζομενοι ως κοπριτες απο τον αρχικοπριτη εχουν χασει την αρχικη τους αξια αλλα κατι θα πιασουν κι αυτοι. Οι δε νεοι-ες θα χτυπησουν πολυ καλες τιμες. Τι κριμα να μη επιτρεπεται το νομιμο σκλαβοπαζαρο.
    Ατυχη η προσπαθουσα κυβερνησις.

    Υ.Γ.
    Ο θιασος των πασοκων θα εμφανισθει την επομενη εβδομαδα ως ανταρτης Βρυξελλων. Λογω πληθωρας εκστασιαζομενων πασοκοθεατων με τον θιασο οι παραστασεις θα παρουν παραταση.

  19. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Από χθες, λόγω και των συχνών υπενθυμίσεων, μας έχει κολλήσει μια σκέψη. Κι επειδή οι υπενθυμίσεις συνεχίζονται, και η σκέψη πλέον έγινε βασανιστική, θέλουμε να σε ρωτήσουμε κάτι:

    Εσείς, εκεί στο μακρινό 1918, γιατί μωρέ товариш δείξατε τόσο κακή και αναξιόπιστη και ανήθικη συμπεριφορά, κι αντί να αναγνωρίστε τα χρέη του τσαρισμού και να τα πληρώσετε με την εκποίηση της περιουσίας της Αγίας ρωσικής εκκλησίας, μπήξατε τα πόδια χάμω και είπατε «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω»;

    Γιατί ορέ товариш, γιατί εκτεθήκατε έτσι στην παγκόσμια κοινότητα; Σάμπως ήταν του ρούσικου λαού η περιουσία;

    Της εκκλησίας ήτανε, βρε κουτά!… 😉

    Увидимся

  20. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Το 1917 γινοταν ενας Παγκοσμιος πολεμος , οι Ρωσοι ειχανε μερικά εκατομμυρια νεκρους , στρεψανε τα οπλα κατα των αξιωματικών τους , ξεσπασε μια τρομερή επανασταση οπου συμετειχε το μεγαλυτερο μερος του Ρωσικου λαου και ηταν προανακρουσμα μιας αλλαγής του κοσμου , επικρατουν οι Μπολεσεβικοι και ο Λενιν που ειχε δει τον αδελφο του ναεκτελειται ,σκληροι ανθρωποι ,επαναστατες που δεθηκανε σαν το ατσαλι , σε μια αχανή τεραστια χωρα οπου αρχικά η επανασταση επικρατησε σε πολύ μικρές κουκιδες γυρωα απο την Πετρουπολη και τη Μοσχα, ενώ μαινοτανε η εμφυλια συγκρουση και οι Λευκοι αντεπαναστατες ειχαν ακομα τεραστιες περιοχες υπο τον ελεγχο τους και ταυτοχρονα Αγγλοι Γαλλοι αλλά και Ελληνες εκστρατευαν εναντιον των Μπολσεβικων και ο Λενιν συημαχησε με τον Κεμαλ(1921) για να κλεισει τα Στενα και να μην επιτρεψει αλλο τις εισβολές των Αγγλων , για τρια χρόνια επικρατουσε Πρωτοφανής πεινα και ακολουθησαν ολες οι περιπετειες της Επαναστασης μεχρι τον Σταλιν και τις εκκαθαρισεις ενώ το ζητημα του χρεους συνετελεσε στην Περικυκλωση της ΕΣΣΔ για ολο τον Μεσοπολεμο ενώ ο Μεγάλος νομικός των σοβιετικώνΠΑΣΟΥΚΑΝΙΣ επεξεργαστηκε την θεωρια των Δυο Διεθνων Δικαιων ακριβώς για να τεκμηριωσει την αρνηση πληρωμής του Χρεους ακολουθησε ο Β Πολεμος , η ειρηνική συνυπαρξη , ο Ψυχρος πολεμος μεχρι να φτασουμε στην δεκαετία του 90 οπου η Παλινορθωση στη Ρωσσια οδηγησε και στην Επαναγνωριση του Χρεους μετα απο εναν αιωνα σχεδόν περιπετειων στην Μεγαλύτερη σε εκταση , και πιο αποφασισμένη και επαναστατική Χωρα του πλανήτη . Να γιατι .

  21. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Φυσικα υπάρχουν και αυτοι που νομιζουν οτι τον ρόλο του Λενιν θα μπορεσει να τον παιξει ο Αλαβάνος , ο Ρουντυ , ο Μικης Θοδωράκης ο Καραμπελιας ,ο Καζάκης ή ο κ Μαρκεζίνης … Αποψεις … 😉

  22. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Μαυρε Προβατε οι αποψεις μου και η ορολογια που χρησιμοποιω μαλλον δεν ..συμπιπτει με αυτην (ες) …… της Δυστροπης Πραγματικοτητας …Ειναι γνωστο αυτο.. αλλο αν εχουμε βρει τροπους ειρηνικής συνυπαρξης μετα τον Ψυχρό πόλεμο …

  23. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    παντως ειναι παρα πολύ ενδιαφερον το οτι μερικοι που δεν σκεφτονται καν να ριξουν μια ματι στον Χαρτη και στην Ιστορια για να δουν σε τι διαφερει η μικροσκοπική Ελλάς του σημερα απο την Αχανή Ρωσσια του 1917-18(η οποια βεβαια δοκιμασε τις πολεμικές εισβολές της Ανταντα ακριβώς για το Ζητημα του Χρεους) προτιμουν να φανταστουν την Ελλ΄δα του Σημερα ως Ρωσσια του 17 και τα ιδαλματα τους ως Λενηνδες
    ————————————————–
    παρά να διανοηθουν εστω να αγγιξουν εστω και μια τριχα απο την Εκκλησιαστική περιουσια και τα χαλασμένα κοτοπουλα της..

  24. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    και ..Μαυρε Προβατε η καλυτερη μεταφορά για την περιπετεια της πρωτης πετυχημένης εργατικής επαναστασης στον Κοσμο εγινε απο τον Οργουελ στην Φαρμα τον Ζωων …
    Και αν στην Γαλλική Παλινορθωση του 1815 ειχε προηγηθει η Θερμιδόρ και ο Ναπολέοντας στην Ρωσσική παλινορθωση του 1990 ειχαν προηγηθει οι Δικες της Μόσχας και ο Σταλινισμός. Δυστυχως το ΚΚΕ εκανε με την σειρα του την δική του παλινορθωση παλινορθωνοντας (με την ιδιοφυια που το ..χαρακτηριζει ) τον Σταλιν

  25. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Μαυροπρόβατε,

    Αν μας επιτρέπεις:

    Το αξιοσημείωτο δεν είναι η χρήση της λέξης ‘Παλινόρθωση’. Το αξιοσημείωτο είναι η μη αποκρυπτόμενη ικανοποίηση για την επαναγνώριση του τσαρικού χρέους!

    Τα λέμε (τι να πούμε τι…)

  26. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    μερικοι μερικοι (σε συσκευασια ενός) εχουν ιδαιτερα αξιομνημονευτες ικανοτητες =-μεταξύ αλλων οπως στην τεχνη της διαστρεβλωσης και της φαιας προπαγάνδας – στον αποκρυφισμό ,μαντεια , αποκρυπτογραφηση της σκεψης αλλων και στην δικην Προθεσεων.. Ισως χαρις την επιφοιτησιν του Αγιου Πνευματος ..Παντως φαινεται οτι τα πάνε πολύ καλά με τις βουλές του Υψιστου και την Δεξιαν του Κυριου ..
    Κατα ταλλα ..Λενιν και εανασταση του 17 ..και η Ρασπουτάνα ητανε η Μανα του Ρασπουτιν και πρασιναλογα.

  27. Ο/Η Πειραχτήρι λέει:

    Κοίτα τώρα, παπούλη μου, να δεις:
    1. Στις 11-2-2011 η υπουργάρα μας επί των Οικονομικών συμφωνεί με τους τροϊκανούς για την τρίτη αναθεώρηση του μνημονίου.
    2. Την ίδια μέρα στέλνει ενημερωτικό σημείωμα στην κυβερνησάρα μας περί των συμφωνηθέντων.
    3. Ανάμεσα στα συμφωνηθέντα είναι και τα εξής:
    «- Ενίσχυση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας για την περίοδο 2012-2016.
    – Ολοκλήρωση της καταγραφής και της δημιουργίας ενός χαρτοφυλακίου συμμετοχών και εμπορικά αξιοποιήσιμων ακινήτων ύψους τουλάχιστον 50 δισ. ευρώ. Στόχος είναι η συνολική είσπραξη εσόδων τουλάχιστον 50 δισ. ευρώ την περίοδο 2011-2015 εκ των οποίων τα 15 δισ. έως το 2012.»
    4. Η κυβερνησάρα μας αναρτά το Ενημερωτικό Σημείωμα του υπουργείου Οικονομικών για την τρίτη επικαιροποίηση του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής, στην επίσημη ιστοσελίδα της.
    http://government.gov.gr/2011/02/11/7894/
    5. Οι τροϊκανοί δίνουν την περίφημη συνέντευξη τύπου στην οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρουν και τα συμφωνηθέντα για την εκποίηση δημόσιας περιουσίας.
    6. Τα καθάρματα που μας «κυβερνούν» παρουσιάζονται διαμαρτυρόμενα, για να καλύψουν τους συμβιβασμούς και την συνθηκολόγηση τους.

    ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ!!!

  28. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Καλά η συζήτηση είναι σουρρεαλ.

    -Κάποιοι έχουν πιστέψει οτι η χώρα προσφέρεται για ξεπούλημα (σε φέτες, όπως έχω σε ανύποπτο χρόνο επισημάνει) έναντι 50 δις ή 30κάτι δις και όχι για τίποτα,

    -κάποια… κομμουνιστικά απολιθώματα θαυμάζουν άμα λάχει την αλληγορική λογοτεχνική δύναμη της βρετανικής εθνικοφροσύνης που κάρφωνε και τους κομμουνιστικούς (όχι ακόμα απολιθωμένους) γεωσκώληκες,

    -τα ίδια κατοχυρώνουν στην ορθόδοξη αποστολική κτλ εκκλησία της Ελλάδος, την περιουσία της, είτε προσφέρουν την καλή τους συμβουλή για το αν θα χαρίσουμε το κιλότο ή το ψαρονέφρι της αγ.ελλάδος,

    -κάποιοι ξενύχτηδες αλληλοξεβρακώνονται αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες της (εξίσου νυχτερινής) παράστασης «ο τροϊκός πόλεμος και η λαϊκή εντολή»,

    -και οι δεξιοί, οι καλύτεροι τούτου τού χωριού , ακολουθούν με το εκπληκτικό νούμερο «εμείς τά’παμε τα ίδια πριν τους τρόες/τρώες, αλλά μόνο εμείς διαφωνούμε με αυτούς και όχι ο Καλλιγωτής με τον Καλλιγούλα»

  29. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ενω καποιοι ποιούν φρονιμως την κομμουνιστικήν Νησσαν και κανουν μια βουτια στα νερά της Λιμνεως ξορκιζοντας δια της υπεκφυγής το προβλημα :θα το λύσει με τον τροπο της η ιστορια εμεις ας επαναλαβουμε : Δυο πόδια κακά τεσσερα πόδια καλά…

  30. Ο/Η papoylis λέει:

    Καλώς τα τα πειραχτήρια λέμε 🙂

  31. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    χαχαχαχα: κάποιους δεν τους κάλεσε κανείς, να «λύσουν το πρόβλημα». Για περισσότερες λεπτομέρειες, συνδεθείτε με Κάιρο 😉

  32. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ΚΑΙΡΟ

  33. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    και μιας και μιλάμε για Καιρο..Μια εκδηλωση στη Σαλονικη

    http://nosferatos.blogspot.com/2011/02/19-830-wwwsocialcenter-gr.html

  34. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    τωρα παρατηρωντας κατι θλιβερες εξελιξεις στο Μια του κλεφτη δυο του κλεφτη τρεις και η κακή του μέρα ..μουρχεται κατι να πώ ..αλλά απο την αλλη ειναι Τοσο θλιβερή η καταληξη που νιωθω σχεδόν Οικτο- σχεδόν λεω …

  35. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    «Κι όλα αυτά την ίδια μέρα» !!! ..στοοός! 😉

    Στο Δεκαήμερο όμως; Όχι του Βοκκάκιου βέβαια!Όλος ο Θίασος επί σκηνής!

    Καλή εβδομάς!

  36. Ο/Η papoylis λέει:

    Ορέ Βάμπιρα

    Επιτέλους πιά νισάφ !!! :mrgreen:
    Είναι ορέ το δικό μου μπλογκ χώρος σχολιασμού για τεκταινόμενα σε άλλα ιστολόγια ;;; Ιστολογικό κουτσομπολιό θα κάνουμε εδώ. ;;; Εδώ βλέπεις ότι αποφεύγω να σχολιάζω εγώ ο ίδιος άλλο μπλογκ για το οποίο θα είχα σοβαρό λόγο. Σε παρακαλώ αυτό το βιολί να τελειώσει εδώ και τώρα :mrgreen:

  37. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    μαλιστα

  38. Ο/Η papoylis λέει:

    Έτσι καμάρι μου 🙂 🙂

    Δεν είναι τόσο τραγικό να μου κάνεις κι εμένα ένα χατήρι 😉

  39. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπουλη, διαβαζοντας το σχολιο σου στο αλλο μπλογκ θα μπορουσα να σου πως μερικα πραματα αν μου εστελνες το μεηλ σου.
    Σορυ για το ασχετο του μηνυματος αλλα δε βρηκα πιο προσφορη μεθοδο για να επικοινωνησω.

  40. Ο/Η dimitris t λέει:

    Χαιρετώ την ομήγυρη, καθώς γράφω για πρώτη φορά στο μπλόγκ, και θέλω να κάνω μια ερώτηση στον Νοσφεράρο.

    Μπορούμε τουλάχιστον να φανταστούμε την Ελλάδα ως Ισημερινό του 2008 ή υπολειπόμαστε και σ’ αυτή τη περίπτωση;

    Όχι μόνο να της πειράξουμε τρίχα αλλά κανονικό ξεκοκάλισμα χρειάζεται στην εκκλησιαστική περιουσία, αρκεί αυτό να γίνει για τον Ελληνικό λαό, όχι για τους τραπεζίτες!

  41. Ο/Η Left G700 λέει:

    @Χρηστος Κ.:

    Στο φως ρε Χρήστο! Δημόσια! Παλικαρίσια! Τι είσαι; Ποντικός; Αριστερός δεν λες ότι είσαι;

  42. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Λεφτηδες η κουβεντα που θελω να κανω αφορα εμενα και τον Παπουλη. Μαζι οτι ειχαμε να πουμε το ειπαμε. Τελος. Τα ποντικια σας τα επιστρεφω. Το τι ειμαι δεν σας αφορα και πολυ περισσοτερο δε θα ζητησω την πιστοποιηση απο εσας.

  43. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ξανά Μαλιστα !!!!!!

  44. Ο/Η papoylis λέει:

    Λέφτηδες

    Κακώς παρεμβαίνετε εδώ. Ο Ζάλιος αν μη τη άλλο ΔΕΝ είναι ποντικός. Μπορεί φαντάζομαι να συζητήσει μαζί μου ιδιωτικά , όπως το κάνετε και εσείς. Χαλαρώστε 🙂

  45. Ο/Η Left G700 λέει:

    @Χρήστος Κ.:

    Όποιος έχει μάτια βλέπει Χρήστο. Κι όποιος έχει βαθιά (αριστερή) ψυχή το ‘δειξε…

  46. Ο/Η papoylis λέει:

    Αρκεί παίδες αριστεροί…. 🙂

    Χρήστο
    σε λίγο θα έχεις μαιλ δικό μου από gmail

  47. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    δημητρη για τον Ισημερινό η απαντηση ειναι Οχι.. Ουτε Ελλ΄δα του Βενιζελο το 32

    — ξερεις οταν πρωτοξεκινησε η συζητηση για το αν πρεπει να πάμε στην Δραχμή κι ας ζοησουμε και με λιγωτερα κλπ καποιος – εξαιρετικά σοβαρος Μπλογκερ -κατα τα αλλα -μου θυμισε -για να πεις οτι αν γυρισουμε στη Δραχμή θα ειμαστε πιο ..ευτυχισμένοι το παραδειγμα της …Αιγυπτου .. εκει μου ελεγε οι ανθρωποι ζουν με ενα δολαριο την ημερα αλλά………ειναι ευτυχισμένοι….
    αν δεν πιστευεις σου δινω και το Λίνκ .. Δεν θελω να σκαλιζω …
    Τωρα τα περι εκκλησιαστικής περιουσιας μισθοδοσιας κληρικών κλπ

    Εκεινο που ηθελα και θελω να δειξω ειναι οτι εντελως παραδοξως Παλι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ μενει στο σκεπαστρο και στο απυροβλητο ενώ ολους μας εχει πιασει η Βροχη ( Τι βροχή ..Τσουναμι )
    Κανμεις πιά δεν μιλά ουτε καν για μια-λογω εκτακτης αναγκης – Φορολογηση της κινητης και ακινητης περιουσιας της ..ουτε καν για την αναγκη εκποισης ενος μερους της περιουσιας της – ουτε καν για την αναγκη Χωρισμου της αποτο κρατος (και να αναλάβει αυτή να πληρωνει τους κληρικους της )
    – Ουτε Πασόκος ουτε .Αριστερος ..ουτε Δεξιος
    . ε να .. Αυτο ..
    η μηπως δεν ισυει

  48. Ο/Η papoylis λέει:

    Λέφτηδες

    να ελέγξετε και το δικό σας μαιλ 😉

  49. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    :LOL:

  50. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Φυσικά και έχει κάθε δικαίωμα. Δεν του το αμφισβητούμε. Δημοκρατία έχουμε! Όταν όμως έχει προσκληθεί να σου απαντήσει δημόσια στο δικό μας τσαρδί, και αντ’ αυτού έρχεται εδώ και μάλιστα για να απαντήσει ιδιωτικά, όσο να ’ναι, ένα θεματάκι υπάρχει… 😉

    Увидимся

  51. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    λοιπον παπουλη Χρηστε και οποιος αλλος ενδιαφερεται ..Αν ενδιαφερεστε ποραγματι να μαθετε το ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ στειλτε σε εμενα Μέηλ που ξερω ολη την ιστορια .. Οτνα λέω ολη εννοώ Ολη .. Απο τη αρχή .. Αν παλι δεν ενδιαφερεστε και κανετε οτι τοτε μήν .*
    ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ
    * θα τηρηθει απολυτη Εχεμυθεια …

  52. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    Πας φιρί φιρί να με κάνεις χασάπη και μάλιστα με παλούκι , σταυρό και σκόρδο έτσι 🙂
    Τι ανακατεύεσαι ορέ … ;;;; Δε σου φτάνουν τα δικά σου ζητήματα ασχολείσαι και με άλλους ; :mrgreen:

    Την επόμενη φορά θα φας βρυσίδι κανονικό και θα βγείς και διαμαρτυρόμενος… Βάμπιρας , ότι σου εθίγη η αξιοπρέπεια 😉

    Λέφτηδες

    Μη μου εξηγείτε εδώ… όσοι ενδιαφέρωνται θα δούν στο δικό σας το τσαρδί και θα κρίνουν. 😉

  53. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παπς σορυ. Δε θα ξαναμιλησω. Λεφτηδες αυτα περι ψυχων και αριστερων να τα πειτε εκει που σας παιρνει οχι σε μενα.

  54. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Παπούλη σου Θυμιζω οτι ΚΑΤ ΑΡΧΆΣ ΚΑΙ ΚΑΤ ΑΡΧΉΝ ειναι δικο μου ζητημα αυτο για το οποιο εσύ τωρα πας φιρι φιρί.. χωρις να καταλαβαινει κανεις τι σε κοφτει για κατι τοσο προφανές ..
    Αν θες να με Κοψεις Κοψε ..και να ξερεις με ολο το σεβασμό..εχω να πώ οτι το ..παρακάνεις .. Ακου που σου λέω

    Και αν θες να βρυσεις ..Βρύσε .. Εχω συνηθισει ..
    Σκεψου ομως το τι Κανεις .

    ;(

  55. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    :mrgreen:

  56. Ο/Η papoylis λέει:

    Ρε Νόσφη

    την έχεις χάσει εντελώς τη μπάλα ;;;;

    Ρε ανεκδιήγητε : σήμερα ξημερώματα 12:32 , φέρνεις εσύ εδώ το ζήτημα με σχόλιο σου ( και ως ζήτημα εννοώ τις αερομαχίες στους Λέφτηδες που ΔΕΝ έχουν σχέση με τη δική σου διαμάχη μαζί τους )
    το πρωί σου απαντώ με αυστηρό τόνο 10:11 και αμέσως μου απαντάς «μάλιστα» , για να σε κανακέψω ( ο ηλίθιος… πού νάξερα ) στη συνέχεια. 😉

    Και αφού έρχεται ο Χρήστος και στη συνέχεια οι λέφτηδες να πούνε τα δικά τους ( ως εμπλεκόμενοι στο τρέχον ζήτημα , αν και κακώς εδώ στο δικό μου μπλογκ ) έρχεσαι και εσύ , πρώτα να βάλεις εκείνο το λακωνικό LOL και στη συνέχεια να κάνεις τον αβανταδόρο στις 3:11 για ένα ζήτημα που ίσως σε αφορά αλλά όπου ΔΕΝ εμπλέκεσαι ευθέως. Αν έχεις κάτι να γράψεις σχετικά , γράφτο στο μπλογκ σου ή άλλαξε θέμα. Εδώ δε θα γίνει μπερντές επειδή εσύ γουστάρεις. Τον αέρα τον έκοψα και στους δύο άλλους Χρήστο και Λέφτηδες και εκείνοι έδειξαν ότι καταλαβαίνουν. Εσύ αντίθετα , βασιζόμενος όπως φαίνεται στη

    α) μακρά διαδικτυακή μας φιλία
    β) στην επί μακρόν ανοχή μου

    … μου ζητάς βρε απίθανε και τα ΡΕΣΤΑ 🙂 :mrgreen:

    Να σε ενημερώσω λοιπόν ότι , πέρα από τη συγγνώμη που μου χρωστάς ( αλλά δεν καίγομαι να μου την αποδώσεις ) , κατάφερες ΕΣΥ ορέ Βάμπιρα ( ποιός , εσύ που έχεις υποστεί λογοκρισίες μεγατόννων !!! ) να με φέρεις στο σημείο να σου πω ότι κάθε άλλο δικό σου σχόλιο πάνω σε τεκταινόμενα άλλων ιστολογίων , θα σφάζεται άμα τη εμφανίσει. :mrgreen:
    Μπορείς επομένως να είσαι ευχαριστημένος που κατάφερες και το Παπούλη να γίνει χασάπης. 🙂 🙂 🙂 Μπράβο !!!!!

    Θα παρακαλέσω εδώ όλους τους λοιπούς σχολιαστές ( και εννοώ ΟΛΟΥΣ ) να κάνουν ασκήσεις αφωνίας για το θέμα αυτό… 😉

  57. Ο/Η dimitris t λέει:

    Νοσφεράτο, πρώτα απ’ όλα διαγραφή του χρέους ή μέρους του δεν σημαίνει επιστροφή στη δραχμή, είναι διαφορετικά πράγματα.

    Γιατί θα γίνει Αίγυπτος η Ελλάδα με τη δραχμή και όχι με το ευρώ;;; Ήδη ζούμε με πολύ λιγότερα απ’ ότι ένα χρόνο πριν και πάμε ολοταχώς προς την εξαθλίωση. Το γεγονός ότι θα είμαι φτωχός με ευρώ στα χέρια και όχι Αιγυπτιακές λύρες δεν με παρηγορεί.

    Η ιστορία έδειξε ότι το σταθερό/ισχυρό νόμισμα δεν είναι τελικά ότι καλύτερο, τουλάχιστον για τις μικρές οικονομίες. Η Ελλάδα με το ευρώ ήρθε σ’ αυτό το χάλι!

    Εγώ τουλάχιστον δε βλέπω η εκκλησία να είναι στο απυρόβλητο, τουλάχιστον από τη πλευρά της αριστεράς.

  58. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Eπειδή μαλλον πολλές Φορες το Παιγνιωδεςυφος μου μαλλον παρεξηγειται και καποιοι νομιζουν οτι μπορουν να μου μιλάνε αυστηρα και να κανουνε και πλάκα : Εχω να πώ .
    παπουλη
    1. Ειμαι παρα πολύ τσανμτισμένος για αυτο που παιζεται μπροστα στα μάτια μου εδω και πολύ καιρο . Και για την Ζημια και κατα συστημα συκοφαντια και προβοκατσια που Υφισταμαι απο μια ομαδα εχώ και πολύ καιρο και μαλλον το Βλεπεις – Παπουλη
    2. Νομιζω οτι εσύ θα πεπρεπει να ζητησεις συγνώμη εδώ και πολύ καιρο ή τουλαχιστον μέηλ
    3. αφησα ενα σχόλιο στα παιδια που αφορά και σενα
    4. Θα συνεχισω – αν μου το επιτρεπεις – να γραφω εδώ -εξλαλλου νομιζω οτι με καλοδεχτηκες ..και Οτι Θελεις Κοψε. Μόνο Μή μας φωνάζεις ……
    5. Τιποτε αλλο προς το παρόν .

    ———————————————————————————-
    Δημητρη\\

    Στη συζητηση για την δραχμή και το ευρώ εχω -οπως και αλλοι – εμπλακει πολύ καιρο .. Και εχώ υποστει ουκ ολιγα . Κοντολογής σου λέω : Επειδή η επιστροφή στην Δραχμή για τους Μισθωτους – εργαζομενους και οχι για τους ..επιχειρηματιες που ιδως κανουν εξαγωγές

    θα σημαινει και μια Ακραια Υποτιμηση περαν αυτήν που Υφισταμεθα ηδη με το Μνημονιο ..

    Θα ειναι καταστροφική : Η επιστροφή στη Δραχμή — υποτιμηση κλπ ειναι ακρως Νεοφιλελευθερη οικονομική συνταγή .

    Και η πολιτική του Μνημονοιου ομως ειναι Νεοφιλελευερη.

    Η μεριμνα των μισθωτων και Εργαζομένων ειναι -η οφειλει να ειναι : Οχι αλλα βαρη στους εργαζομενους. Οχι αλλες περικοπές μισθων . Να αναπληρωθει το χαμένο εισοδημα

    Να τα παρετε απο τα Λαμογια , τους εφοπλιστες τους Φοροφυγάδες και φυσικά την ΕΚΚΛΗΣΙΑ .

    τωρα γιαυτά εχω γραψει και αλλοι – Μεταξύ των οποιων -ο πολύ περισοοτερο Γνωστης απο μένα Κωστας Κ. ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ . Αν θες ξαναρχιζουμε την συζητηση και να σου στειλω λίνκ .. Δεν ξερω ομως αν συμφωνει ο Παπουλης που μαλλον εχει ΑΓΡΙΕΨΕΙ .Παρε την αδεια απο αυτονα και

    τα…λέμε ..

  59. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    dimitris t Μια απο τις πρωτες κουβνετες στο Διαδικτυο για ευρω δραχμ΄΄η εγινε εδώ: Καπου στο τελος θα δεις γκαι για την ..Αιγυπτο

    http://e-cynical.blogspot.com/2010/07/blog-post_06.html
    οσο γιαυτο που ειπες
    »πρώτα απ’ όλα διαγραφή του χρέους ή μέρους του δεν σημαίνει επιστροφή στη δραχμή, είναι διαφορετικά πράγματα.» συμφωνω .. Και για το οτι δεν σημαίνει επιστροφή στη δραχμή, και για την διαγραφή μέρους τουχρέους»
    Εουν γινει πολλές συζητησεις και εδώ .

  60. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη

    σε όσα αφορούν τη συζήτηση περί Οικονομικών , αν και επι της ουσίας περατωμένη , δεν υπάρχει αντίρρηση να συνεχίσετε. Θα πρότεινα μάλιστα να υποδείξεις εδώ στο Δημήτρη πού έχουν συζητηθεί όλα αυτά. Εν ανάγκη φτιάξε ένα ποστ στο μπλογκ σου και κάλεσε τον ( και όποιον ενδιαφερόμενο ) να το συζητήσετε. Θα προτιμούσα να μην ανοίξει πάλι η συζήτηση αυτή εδώ , αλλά δεν είναι και πρόβλημα

    Αντίθετα :

  61. Ο/Η papoylis λέει:

    ….Επειδή Νόσφη :

    ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ δεν καταλαβαίνεις , για να σε διευκολύνω : αν κάπου σου χρωστάω συγγνώμη να στη δώσω , τη συγγνώμη που ΜΟΥ χρωστάς άς τη να μένει , δε μου χρειάζεται. ( χέστηκα τελικά 😉 )

    Για όλα τα υπόλοιπα να πας να ζητήσεις ρέστα ΑΛΛΟΥ ή στο μπλογκ σου , και αν είσαι τόσο βαρεμένος που δεν αντιλαμβάνεσαι ότι η παρούσα διένεξη στους Λέφτηδες δεν έχει να κάνει ( ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πια ..) με τη δική σου υψηλή προσωπικότητα αλλά με άλλα υψηλά πρόσωπα , τότε μείνε με τις εμμονές σου. Αλλά ως εδώ , τέρμα !!!!

    Θα πέσει χατζάρα και δεν θα έχω κανένα ενδοιασμό και καμμία τύψη. 😉 :mrgreen:

  62. Ο/Η papoylis λέει:

    Εις εαυτόν σχόλιο :

    Φαντάζομαι τώρα ότι πολλοί από τους εκλεκτούς εδώ αναγνώστες θα θεωρούν πως ο υποφαινόμενος Παπούλης είναι ανεκτικός μέχρι μαλακίας 😉
    Η αλήθεια είναι αυτή αγαπητοί μου αναγνώστες . Είμαι ανεκτικός μέχρι βλακείας. Ελπίζω πολύ στον άνθρωπο , αυτό είναι το κύριο ελάττωμά μου. Αν δε μπορείτε να το αποδεχθείτε τουλάχιστον συγχωρείστε το 🙂

  63. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    1.ότι η παρούσα διένεξη στους Λέφτηδες δεν έχει να κάνει ( ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πια ..) με τη δική σου υψηλή προσωπικότητα αλλά με άλλα υψηλά πρόσωπα »
    Eτσι ειναι αν ετσι νομιζετε μεσιε παπουλη μας 😉
    εγω Δεν νομιζω …

    2.Θα πέσει χατζάρα και δεν θα έχω κανένα ενδοιασμό και καμμία τύψη.
    Oπω πολύ καλά ξερεις αγαπητε μου Παπουλη εχω τοσες φορές Υβρισθει , συκοφαντηθει, προβοκαριστει και ..δοθει απο εχθρους και ..φιλους που καμμια χαταζαρα δεν με τρομαζει πλεον .. Και εγω θα σ’αγαπαω ακομα και με ..Χατζαρα ..
    🙂

  64. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    μα οχι φιλε ..Δεν εισαι ..

  65. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάμπιρα

    1) Αν ΔΕΝ νομίζεις , γράφτα στο δικό σου μπλογκ. Εδώ έχει σημασία τι νομίζω εγώ. Και εγώ νομίζω ότι η παρούσα φάση στους Λέφτηδες δεν έχει σχέση με σένα. Οπότε τέλος… 🙂

    2) Αν θέλεις ΚΑΙ ΕΔΩ να το παίξεις θύμα και αδικημένος το πεδίο είναι ανοιχτό. Με τη χατζάρα δαμόκλεια 😉

  66. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Προς μεσάζοντα:

    Ενημερώνω απλώς ότι η βαθιά απέχθεια, απαξία και έλλειψη σεβασμού είναι απόλυτα αμοιβαία, οπότε δεν θεωρώ ότι έχουμε κάποιο επίδικο. Με τον Λεφτ γνωριζόμαστε, εσένα ούτε σε ξέρω ούτε θα ήθελα να σε μάθω.

  67. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    τρεφω τα ακριβώς ιδια αισθηματα στο προσωπο σου ..και κατι επιπλεον λόγω συμπεριφορών σου .
    Δεν ειναι προσωπικο το θεμα – τουλαχιστον μαζί σου .

  68. Ο/Η papoylis λέει:

    Προς Διανούμενο της Αριστεράς

    Ρόλο μεσάζοντος μεταξύ της μαθητιώσης νεολαίας και του επαναστατικού απαράτ μάλλον εσείς διεκδικείτε καλέ μου κύριε. Εγώ αντίθετα μόνο το δικαίωμα μου στην απόλυτη τύφλα . Οπότε καλό θα είναι να μην εμφανιστείτε άλλη φορά εδώ , εκτός και αν θέλετε τα προσωπικά μου στοιχεία , όπως και εγώ αποφεύγω να εμφανίζομαι στο δικό σας ευαγές ίδρυμα 😉 :mrgeen:

  69. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Αν θέλεις ΚΑΙ ΕΔΩ να το παίξεις θύμα και αδικημένος το πεδίο είναι ανοιχτό. Με τη χατζάρα δαμόκλεια 😉

    Σιγά ……

  70. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Όχι, δεν έρχεσαι στο δικό μου ιστολόγιο, το κάνεις σε ιστολόγιο τρίτων. Σαφώς αισχρότερο. Και για αυτό δεν σχολίασα τις χυδαιότητές σου εκεί που πας να τις σπείρεις αλλά εκεί που πρέπει.
    Τέλος συζήτησης.

  71. Ο/Η papoylis λέει:

    Καλέ μου κύριε

    Θα πρέπει να σκέφτεσθε διπλά προτού γράψετε τέτοια υβριστικά ad hominem. Μπορεί να πέσετε σε κανένα δικομανή που θα εκμεταλλευθεί την ευκαιρία 😉
    Παρακαλώ να μου επιτρέψετε να θέσω εγώ τέρμα σε αυτή τη συζήτηαη . Κάθε επόμενο σχόλιο σας θα διαγραφεί. επομένως αν θέλετε να συνεχίσετε το ορέο σας έργο παρακαλώ στο μπλογκ σας ή εκεί που διεξάγεται η σχετική συζήτησις.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s