L’ avenir de mes enfants !!

Μας ήρθε προ ημερών , καλοί μου αναγνώστες , ένας εξαίρετος κυριούλης για να μας ανεβάσει το πεσμένο ηθικό. Αφού συναντήθηκε με την ηγεσία της χώρας ο συμπαθέστατος αυτός άνθρωπος απευθύνθηκε στους ιθαγενείς επικεντρώνοντας το μήνυμα του στο μέλλον. Ένα μέλλον , εκλεκτοί μου αναγνώστες που διαγράφεται …ευοίωνο.

Κάθε πολίτης που έχει βαθειά συναίσθηση του πατριωτικού καθήκοντος , της εθνικής και πολιτιστικής του ταυτότητας , των στενωπών ας διέρχεται η πολύπαθος Πατρίς , των αναγκαιοτήτων και του επείγοντος των περιστάσεων , δεν θα μπορούσε να μη συγκινηθεί από την επίκληση και τις επισημάνσεις του καλού κυριούλη.

Και τούτο γιατί ο εξαίρετος αυτός πολιτικός προέρχεται από τη καρδιά της Ευρώπης : το Μεγάλο Δουκάτο του Λουξεμβούργου .

Μια χώρα με μακρά ιστορία , ιδιαίτερο πολιτιστικό χαρακτήρα και σαφή εθνική ταυτότητα. Ένα κράτος που θεμελιώθηκε μετά από επίμονους αγώνες του λαού και ευημερεί επί πολλές δεκαετίες , έχωντας εξασφαλίσει τη λειτουργία ενός πολιτεύματος και θεσμών που το εντάσσουν στα πιό προηγμένα κράτη της Ευρώπης και της υφηλίου .

Ήρθε λοιπόν ο καλός κύριος Γιουνκέρ με τα ιδιότυπα γαλλικά του , ως θεσμικά αρμόδιος  αφού είναι πρόεδρος του Eurogroup  για να μου επιστήσει , εμένα του ιθαγενή , τη προσοχή μου σε κάτι σημαντικό :

Ότι δηλαδή η αιμορραγία και οι θυσίες που τώρα υφίσταμαι , εγώ και οι λοιποί ιθαγενείς  , δεν είναι απλά αναγκαίες , αλλά αποτελούν απαραίτητο όρο για να εξασφαλιστεί το l’ avenir de mes enfants ( το μέλλον των παιδιών μου )

Και αναρωτιέμαι ο τάλας : τόσα χρόνια που πάλευα , ίδρωνα και μάτωνα το μέλλον ποιών τελικά εξασφάλιζα ;; Γιατί σίγουρα δεν εξασφάλισα ούτε το δικό μου , πόσω μάλλον αυτό των παιδιών μου.

Με είπε ιδιώτη ο καλός κυριούλης και πρωθυπουργός του μεγάλου Δουκάτου , χωρίς να το θέλει , γι’ αυτό δεν το κατηγορώ. Αντίθετα  συχτιρίζω τον εαυτό μου που δε κάθησα στη τάβλα μαζί με το κο «μαζί τα φάγαμε» και τους ομοίους του. Βαράω το ξερό μου στους τοίχους που δούλεψα δυό δεκαετίες στη νύχτα και έχω ένσημα ενός εξαμήνου , που μέχρι και πρότινος ήμουν τύπος και υπογραμμός με όλες μου τις υποχρεώσεις και κυκλοφορούσα στη κενωνία με ψηλά το μέτωπο , που νόμιζα ότι τον εργασιακό μεσαίωνα που βίωσα  δεν θα τον βιώνει τώρα η πλειοψηφία και στο μέλλον εις πολλαπλούν τα παιδιά μου.

Απορώ γιατί προφανώς κανείς δεν έσπευσε να ενημερώσει το καλοπροαίρετο κυριούλη του Eurogroup ότι εδώ στη ψωροκώσταινα υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες φουκαράδες ιθαγενείς σαν και μένα που δεν σταμάτησαν να , νομίζουν πως , αγωνίζονται για το μέλλον των παιδιών τους .  Θα έπρεπε να έχουν πληροφορήσει το καλό αυτόν άνθρωπο ότι τελικά τόσα χρόνια ματώναμε για το μέλλον των παιδιών μιας μικρής κάστας , που είχε τη φιλάνθρωπη καλωσύνη να μας ρίχνει και μερικά ψίχουλα. Για  τα καζάντια μιας κάστας που έχει εξασφαλίσει εκτός από το μέλλον της και την ατιμωρησία δουλεύαμε επί δεκαετίες.

Φαντάζομαι ότι αν τον είχαν πληροφορήσει σχετικά , ο  καλόκαρδος αυτός τζέντελμαν δεν θα είχε υποπέσει σε αυτό το ολίσθημα : να μας προτρέπει δηλαδή να σκεφτούμε και να παλέψουμε για το μέλλον των παιδιών μας , χωρίς να μας εξηγήσει πρώτα για ποιών το μέλλον σκιζόμασταν μέχρι τώρα.

Βέβαια να ομολογήσω ότι αυτόν τον άνθρωπο τον συμπαθώ βαθύτατα. Πέραν του γεγονότος ότι είναι φιλέλλην , έχει καλούς τρόπους και φέρεται στους ιθαγενείς με θαυμασμό και ευγένεια. Μην αναρωτηθείτε καλοί μου φίλοι γιατί :

Οι φουκαράδες ιθαγενείς που τόσα χρόνια τραβούσαν κουπί για ψίχουλα , εξασφαλίζωντας το μέλλον μιας κάστας , αυτοί που  τώρα καλούνται να υποστούν και την αλυσίδα μετά μαστιγίου , έτσι ώστε να εξασφαλιστεί το μέλλον ολόκληρου ευρώ και του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος , δεν αξίζουν ύβρη και απαξία , αλλά αντίθετα θαυμασμό , στοργή και κρέμα ( προδέρμ ή βαζελίνη ) ..!!!

Όμως  αντιλαμβάνομαι ότι η ανησυχία του κυρίου Γιουνκέρ είναι γνήσια. Αφορά το μέλλον των δικών του παιδιών εκεί στα Λουξεμβούργα . Pour l’ avenir de mes enfants , δεν θα ήταν νομίζω σκόπιμο να του πω αυτά που αισθάνομαι. :mrgreen:  Όπως και να το κάνουμε , ένα τόσο ευγενικό μουσαφίρη δε πρέπει να τον αποπάρεις , ειδικά όταν προέρχεται από ένα τόσο σημαντικό έθνος 🙂

 

 

 

This entry was posted in Ανήθικες προτάσεις, Ισορροπισμοί διάφοροι, Φυσιογνωμίες. Bookmark the permalink.

55 απαντήσεις στο L’ avenir de mes enfants !!

  1. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Paps μου, όχι ότι στο λέω για να αναζητήσεις αναλογίες, αλλά ενθυμούμαι τώρα μίαν συζήτησιν όπου ομοιοπαθής σου
    (20 χρόνια κι αυτός δουλειά, 6 ΜΗΝΕΣ μόνο ένσημα),
    απευθυνόμενος σε παιδί πιατσαδόρικο, ζόρικο-φασριόζο ουμην αλλά και σύντροφον εν ταις νυκτεριανίς των εξορμήσεσιν, τω ενεπιστεύθη τον ιδικόν του νταλγάν δια το μέλλον των πτωχών του κατιόντων λέγων
    «..20 χρόνους ζοριζόμουν για τα παιδιά και τι κατάλαβα; Σύνταξη κι εφάπαξ,
    -να δουν προκοπή & τα κακόμοιρα, ο Λέων & το Λενιώ-,
    με βλέπω για τ αγίου μην πω ανήμερα…»
    Κι όταν απόσωσε, ο περί ου ζόρικος πιατσαδόρος, «έβαλε φωνή μεγάλη»:
    «…Άσε μωρή λούγκρα που έτρεχες για τα παιδιά…
    «…Αφού βρε καριόλη 20 χρόνια τα ένσημα τάπαιρνες -και γω μαζί- μαύρα μαζί με το βδομαδιάτικο- (έτσι επλήρωναν τότε οι εργοδόται φαίνεται)- για να τα πάμε καπάκι για την ακούμπα στα κόκκαλα και τα γούστα, πως μας τη βγαίνεις τώρα του…Παπαφείου;…»
    (Αργότερα έψαξα -τόση εντύπωση μου έκαναν όλα αυτά- και έμαθα ότι το «Παπάφειον», καλέ μου @Παπς, είναι το μεγαλύτερον Ορφανοτροφείον της συμπρωτευούσης νύμφης του Θερμαϊκού, έργον του φιλανθρώπου ευεργέτου Παπάφη)

  2. Πλέον ο καλός κύριος είναι και κοτζάμ επίτιμος διδάκτωρ του Αθήνησι, απ’ ό,τι είδα χτες.

  3. Ο/Η papoylis λέει:

    Έτσι ακριβώς Δύτα 🙂

    Βάγγο

    με κόβεις να τα έρριχνα στα κόκκαλα ή στις γκόμινες ορέ ;;;
    ( πες του παπάρα , αν το ξαναβρείς , ότι ΔΕΝ έχει δουλέψει νύχτα και ΔΕΝ ξέρει τα πως και τα γιατί και μου φαίνεται ούτε και συ σκαμπάζεις )

    συχωρεμένος , γιατί τη πρεμούρα σου την αντιλαμβάνομαι 😉 🙂
    ( και κανόνισε και καμμιά θέση για τα παιδιά στο Παπάφειο , εσύ που έχεις τα κονέ )

  4. Ο/Η kapetanios λέει:

    γμτ ο άλλος Ευρωπέος συμβουλάτορας ήταν πιο ψυχοπονιάρης !
    Εάν ήταν μάλιστα και Έλληνας θα διαδήλωνε μαζί μας- έτσι τουλάχιστον είχε πει και δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω..

  5. Ο/Η zeppos λέει:

    Και συ δίκιο έχεις.. (για να θυμηθούμε τον Χότζα)

    Και ο Γιούνκερ είχε δίκιο οταν πριν 1 χρόνο ξεφώνιζε «δε παρτυ ιζ οβερ» διότι και αυτός ήταν στον μεγάλο σουρό των εξαπατημένων.. σαν και λόγου μας..

    Μα και σήμερα δίκιο έχει οταν δηλώνει οτι «Όλοι θαυμάζουμε την Ελλάδα εκτός από μερικούς ηλίθιους» γιατί διαπιστώνει οτι έχουν αλλάξει πολλά και είναι φανερό οτι οι κόποι και οι θυσίες μας θα πιάσουν τόπο.

    Βέβαια είναι φανερό οτι πείραξαν πολλούς οι παραπάνω δηλώσεις. Και τότε και ιδιαίτερα σήμερα. Φαντάζομαι τι κολακείες θα έπεφταν εάν δήλωνε τα αντίθετα και τότε και τώρα!! Είναι οι καιροί σήμερα όπου για μερικούς – ευτυχώς ολίγους – κάθε δήλωση υπέρ αυτής της κυβέρνησης λοιδωρείται ή θάβετε και φυσικά το αντίθετο συμβαίνει οταν δημοσιεύονται άρθρα που φέρνουν την καταστροφή!

    Η μαζοχιστική ροπή προς την αυτοτιμωρία…

  6. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    ΑΝ …υπάρχει Παπάφειο σε λίγο καιρό!

  7. Ο/Η kapetanios λέει:

    ρε συ παπς , μας είπε και ηλίθιους ο τεχνοκράτης ?!
    Για ξηγήσου γιατί τα Γαλλικά μου δεν είναι και επιπέδου

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Όχι κάπταιν

    το «ηλίθιοι» που εκστόμισε αφορούσε εκείνους τους ξένους σχολιαστές που κατηγορούν και υβρίζουν τη προσπάθεια των Ελλήνων.

    Εγώ λέω ότι ο Γιούνκερ με θεωρεί ηλίθιο επειδή δεν αντιλαμβάνομαι τι είναι καλό για το μέλλον των παιδιών μου.

    Ζέππο

    ήρθες πάλι πουλάκι μου να μας πεις ότι όλα πάνε καλά και πρέπει να ελπίζουμε εεε 🙂
    Να σου πώ τα ( από επίσημα στοιχεία ) νέα ;;;
    Για το Νοέμβρη ανεργία στο 13,9%
    Για το Γενάρη ενεστώτος ρυθμός πληθωρισμού 5,2% ( παρά τις εκπτώσεις )
    Πόσο λές να είναι σε πραγματικούς όρους , γιατί τα greekstatistics δεν πεθαίνουν ποτέ… αρκεί να εξυπηρετούν το εκάστοτε ζητούμενο . Σκίζουμε Ζέππο…. 🙂

    ( και μη τύχει εδώ να μου φέρεις τις παπαριές που ισχυρίζονται ότι ανοίγουν περισσότερες επιχειρήσεις από όσες κλείνουν … αυτά είναι οινειρώξεις των γιωργάπηδων. Την εντελώς μα εντελώς διαφορετική αλήθεια την είπαν χθες προχθές η ΕΣΕ και η ΓΣΕΒΕ )

  9. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    O @Ζ δεν ξέρω τι λέει @παπς, αλλά επειδή εγώ το κάνω έτσι κι αλλιώς το μάζεμμα από (κυρίως τον ευρωπαϊκό) Τύπο, για τσάκω και τούτο (εκτός των άλλων) για να μη μου μοιάζεις «ψιλοερήμην» κι αδιάβαστος:
    http://www.athina984.gr/node/137422
    Κι αυτά είναι μόνο τα σημερινά.
    Τις τελευταίες μέρες το κάνω καθημερινά στη στήλη μου.
    Αν θες μπορείς να το ψάξεις…

  10. Ο/Η zeppos λέει:

    Δεν τα γράφω για σένα αποκλειστικά papoylis.
    Οτι «φέρνω εδώ μέσα», στον ναό της κασσανδρικής εκκλησίας, είναι ιερόσυλο μεν, αλλά αυτό που συμβαίνει σήμερα δε..
    Οι «προγνώσεις» δεν είναι το φόρτε μου..

    Τα «κακά νέα» που λες, είναι αναμενόμενα και έχουν την αξία τους ως αντίτιμα της προσπάθειας που γίνεται. Ο ασθενής είναι ακόμη στο κρεββάτι του πόνου και ως τέτοιο θα είναι επώδυνο. Δεν υπάρχει το μαγικό φίλτρο που θα μας έφερνε στα ίσια μας χωρίς πόνο.. Το ζητούμενο είναι να μην αμελήσουμε την αγωγή!

  11. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάγγο δύο από τα σχετικά τα είχα ήδη διαβάσει αλλού. Εμείς οι αμόρφωτοι ιθαγενείς μερικές φορές ψάχνουμε και πέρα από τη μύτη μας. Τα δε άρθρα σου τα διαβάζω συχνά. 😉

    Για το πιατσαδόρο θα μου πεις τίποτε ;;; Γιατί χλωμό το βλέπω να έχει ιδέα από νυχτερινή πιάτσα 🙂 ( για να μη ξεχνάμε τα οφειλόμενα ρέστα 😉 🙂 )

  12. Ο/Η papoylis λέει:

    Όμως αν εσύ γουστάρεις Ζέππο μου την «αγωγή» και ελπίζεις , θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη και να τη γράφω στο μπλογκ μου , χωρίς να πρέπει να υποστώ , πέραν αυτών που μου επεφύλαξε το μουνιμόνιο και οι γιωργάπηδες , και την εθελούσια τύφλωση 😉 🙂

  13. Ο/Η papoylis λέει:

    Επ ευκαιρία διάβασε με προσοχή Ζέππο μου την επισκόπηση ξένου τύπου στο άρθρο του Βαγγέλη , για να καταλάβεις πως κάποιος μπορεί να υπονομεύσει τις ίδιες τις εκπεφρασμένες του θέσεις 🙂
    Και όχι ζαβολιές εεεε , όχι διαγωνίως !!! 🙂

  14. Ο/Η demetrat λέει:

    παπούλη,
    Αυτά είναι τα χειρότερα.
    Να περνάς των παθών σου τον τάραχο εξ απαλών ονύχων (των κανονικών ,όχι αυτών που εννοεί ο γιός της Μαργαρίτος )και νάρχεται ο ευροπέος με τον κώλο στο βούτυρο, και να σου δηλώνει πως …νόμιζες πως ζορίζεσαι .Και δε φτάνει αυτό, αλλά μαζί με τα εδώδιμα φρούτα, όλοι μαζί πακέτο, σε ορμηνεύουνε πως πρέπει να είναι ο καλός γονιός …
    Μουγκός και δεμένος.
    δ

  15. Ο/Η zeppos λέει:

    Κανείς – και ιδιαιτέρως εγώ – δεν έγραψε οτι δεν επιτρέπονται οι αντίθετες γνώμες.
    Αλοίμονο!
    Άλλωστε ΚΑΙ εσύ με αυτά που γράφεις, δίνεις την ευκαιρία, την ώθηση σαν να λέμε να γραφτούν από μερικούς – μερικούς και πέντε σωστές κουβέντες.
    Αν δεν τά’ γραφες έτσι.. τι θα’χαμε να λέγαμε;

  16. Ο/Η papoylis λέει:

    Σωστά Ζέππο

    Επειδή ως φαίνεται εσύ και μερικοί άλλοι που έρχεσθε εδώ να πείτε και πέντε σωστές κουβέντες περιμένετε από μένα τον άξεστο ιθαγενή μαλάκα να γράψει τις παπαριές του για νάχετε να λέτε 🙂

    Λες και εκεί είναι το πρόβλημα !!!

  17. Ο/Η zeppos λέει:

    Πρόβλημα εδώ δεν βλέπω.
    Υπάρχει βέβαια το σημαντικό πρόβλημα της επιβίωσής μας σαν κοινωνία που αναζητάει λύση.
    Εγώ λέω οτι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ είμαστε σε σωστό δρόμο και συ λες οτι κάνω λάθος..
    Κουβέντα κάνουμε ελπίζω…
    Αυτά τα «έρχεστε εδώ» και τα περί «ιθαγενών» δεν προσθέτουν τίποτα.. και ειλικρινά δεν βλέπω τον λόγο που τα γράφεις.

  18. Ο/Η papoylis λέει:

    Τι να κάνουμε τώρα ορέ Ζέππο που δε βλέπεις γιατί τα γράφω αυτά 😉 🙂

  19. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Εχουμε τόσους να γαμοσταυρίσουμε που ο Γιουνκερ μπροστά τους μοιάζει άγιος άνθρωπος. 🙂

  20. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παρε(μ)πιπτόντως, ξέρει κανείς το ΚΚ Λουξεμβούργου τι ποσοστά παίρνει στας εκλογάς;; (και δεν μιλάμε για δημοκρατική ευρωπαϊκή αριστερά και άλλα τέτοια light, αλλά παρόλα αυτά ΚΑΙ φιλο – δουκικοί είναι 😉 )
    Μυστήρια πράγματα !!

  21. Απ’ ό,τι βλέπω, έπαιρνε 10-18% μεταπολεμικά χάρη λέει στο βιομηχανικό νότο του δουκάτου, και 1,5% στις τελευταίες εκλογές.

  22. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Δύτα , merci, είχα ακούσει για «σοβαρό ποσοστό», δεν είχα πάρει χαμπάρι για τη μείωση.
    Έως ένα σημείο, είχε ενδιαφέρον, ότι πέραν της «παράδοσης», όπως ορθώς επεσήμανες (άλλωστε υπήρχαν και ανθρακωρυχεία), και του ποσοστού, ήταν άξια μνείας και η διείσδυση των θέσεων και των πρακτικών σε αυτό το «κρατίδιο».
    Μάλιστα θεωρούσα ενδιαφέρον το ότι οι συγκεκριμένες θέσεις βρήκαν ανταπόκριση σε μια κοινωνία , όπου οι παρίες ήταν είδος προς εξαφάνιση, κυριαρχούσαν δε οι ωφελούμενοι από την περί την ΕΕ παροχή υπηρεσιών.

    ΕΝ πάσει περιπτώσει sorry (και από τους υπόλοιπους) για την «παρένθεση», απλώς μου κέντρισαν το ενδιαφέρον οι αναφορές του Παπούλη για το «κρατίδιο», δεν θα το ξαναματακάνω, αν έχω να πω κάτι , θα είναι εντός του θέματος 🙂

  23. Ο/Η Propapoys λέει:

    Παντως ρε Παπουλη ετσι οπως το τιθεις το ζητημα ο Καζαντζιδης και ο Ξανθοπουλος μπροστα σου ητανε φρικιά.

  24. Αναγνώστη, ξέρεις πάντως περισσότερα από μένα, εγώ απλώς αντέγραψα τη βίκι 🙂

  25. Ο/Η Κώστας.Κ λέει:

    ‘Για τους έχοντες ασθενική μνήμην. Πριν από 10 ημέρες στο ποστ του Προππάπου «Οι δρόμοι του Πουθενά…» προκειμένου να υποστηρίξω ότι η άποψή μου για μερική διαγραφή του χρέους είναι ρεαλιστική είχα, μεταξύ άλλων, επικαλεστεί τον Στόγκλιτζ, μία παλιότερη έκθεση του ΔΝΤ και την πρόσφατη έκθεση του ινστιτούτου Μπρούγκελ γράφοντας τα εξής :
    1. Κώστας.Κ says:
    02/01/2011 στις 1:47 πμ
    Και επειδή ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, δες τι λένε σε πρόσφατη μελέτη (5/1/11) ερευνητές της γνωστής δεξαμενής σκέψης Bruegel στις Βρυξέλλες (τις μελέτες τους χρησιμοποιεί συχνά η Κομισιόν στη λήψη αποφάσεων) για το θέμα της αναδιάρθρωσης και διαγραφής μέρους του ελληνικού χρέους :
    Mm: But if a country is in default today, the separation of debt into Blue and Red Bonds is of no use, is it?
    Von Weizsäcker: Debt relief could be combined with the introduction of Blue and Red Bonds. Let’s take Greece as an example. According to recent debt projections of the European Union, Greek
    debt will constitute about 150% of GDP at the end of 2011. It seems hardly plausible that the country will be able to dispense with debt relief.
    Up to 60 percent of GDP, Greek government debt could, for example, be converted into Blue Bonds, and 50 percent could be converted into Red Bonds. The remaining 40 percent would be written off. Since some banks would not absorb such a loss, we will have to provide them with government capital injections. As unpleasant as this is, national debt and bank debt are almost like Siamese twins. We can see that especially clearly in the case of Ireland. Only with the Red Bond this could get better.
    Mm: Investors would nevertheless feel mislead…
    Von Weizsäcker: The resolution of the Latin American debt crisis in the eighties was handled similarly, in that case with the US backed Brady Bonds, which were exchanged for national debt. This is not without precedent.
    Θα τη βρεις στο http://www.bruegel.org’

    Σε απάντηση των παραπάνω είχα δεχθεί τότε τα εξής σχόλια :
    1. Β.Δ. Καργούδης says:
    02/01/2011 στις 10:02 πμ
    Καλά, ήταν φως-φανάρι το ότι στο τέλος το πράγμα θα έφτανε σε αμφισβήτηση της δημοκρατικής νομιμοποίησης όπως είναι γνωστή, με τα τούτα
    (“Λεφτά υπάρχουν”)
    και με τα εκείνα (“άσε που σε απόλυτους αριθμούς αρχίδια -υποθέτω- νομιμοποίηση έχουν”…)
    αλλά και με τα παράλλα του “μεροκαματιάρη” @Κ που μπλογκάρει στις 1:40 (πρωϊνή, εννοείται) αλλά επιμένει να πάει “νωρίς για ύπνο” γιατί “βλέπεις το μεροκάματο…” (Με τις συνεπείς δυνάμεις της εργασίας, βλέπεις ο @Κ., οπότε…)
    (Να του θυμίσω δεν έχει και συγκοινωνίες το πρωί, και πρέπει να το κόψει ποδαράτο από νωρίς)
    Που επικαλείται μαζί με άλλους τον “έγκυρο” “Με τόνα πόδι στον τάφο” αλήστου μνήμης προεδράρα φον Βάιστσέκερ σε ρόλο εμπειρογνώμονα οικονομικού
    (Νομπελίστας κι αυτός Κωστάκη? δεν αποκλείεται, εδώ τα φύλλα δίνουν Νομπελίστα και τον….Ελ Μπαραντέι, αλλά εξ αδιαιρέτου, λέει…)
    για να μας πείσει γιατί άραγε;
    Μα αν είναι να επικαλείται κανείς ΑΥΤΟΥΣ, τα Μαρξιστικά σουσούμια παρέλκουν ρε συ Κώστα.
    Ή με την σοσιαλιστική Ευρωπαϊκή Επανάσταση απέναντι στον γεροξούρα Ριχάρδο, ή μαζί του, και απέναντι στους…άλλους.
    Δε θα ήμαστε καλά ορισμένως…

    1. Β.Δ. Καργούδης says:
    02/01/2011 στις 11:47 πμ
    Πρέπει να προλάβω τα ημαρτημένα μου, (προϊόν πρωινής βιασύνης και…ορθοτριχιάσεως,
    (αυτό δηλαδή που παθαίνεις άμα βλέπεις, πως να πω, …απίθανα πράματα ρε παιδί μου)
    γιατί μετά ποιός ακούει τον @Κ:
    Λοιπόν, όοοχι δεν είναι η προεδράρα ο Ριχάρδος (είπα κι εγώ!).
    Περί του φέλοου στο Κονσέϊγ ντ Αναλύζ Εροπεέν του ομοεπωνύμου εριτίμου Ιακώβου πρόκειται, οπότε το επαναστατικό λάπσους που καταλόγισα στον @Κ (αυτό μόνο το πολύ συγκεκριμένο), να μένει…
    Δε βαριέσαι, έχει τόσα ο μπαχτσές, αυτών που από τη μια
    *επιμένουν να μιλούν στο όνομα
    (όχι επικαλούμενοι τη μαρξική γραμματολογία, αυτό άλλωστε το κάνουν και κάμποσοι, -όλο και πιο πολλοί μάλιστα τώρα τελευταία- μέσα στο SPD)
    της “Μαρξιστικής Επαγγελίας”,
    και από την άλλη, να
    *επικαλούνται εις επίρρωση του δικού τους “θολού ευκαιριακού εξορθολογισμού”, τον “γραφειοκρατικό φιλελεύθερο οικονομικό εξορθολογισμό”.
    Φτάνει να χτυπιέται πάντα ο Εχθρός, η επικατάρατη ευρωπαϊκή Σοασιαλδημοκρατία.
    Γι αυτό το στόχο, αξίζει (γι αυτούς)μέχρι και με τον Τένγκ η κολλεγιά, για να ψάλλουν μαζί:
    “άσπρος γάτος-μαύρος γάτος, σημασία έχει να πιάνει ποντίκια…”

    Δηλαδή, αυτό που μέτραγε δεν ήταν η ουσία της τοποθέτησης του Μπρούγκελ για το κούρεμα του ελληνικού χρέους, αλλά η δική μου αντινομία να επιχειρώ μία μαρξιστική ανάλυση χρησιμοποιώντας συγχρόνως φιλελεύθερες πηγές για να πλήξω, άκουσον άκουσον, τη σοσιαλδημοκρατία.
    Δέκα μέρες μετά ο κ. Καργούδης ανακαλύπτει, ώ του θαύματος, την ανάλυση του Μπρούγκελ παραπέμποντάς μας στον http://www.athina984.gr/node/137422
    Να υποθέσει κανείς ότι συμμερίζεστε κ. Καργούδη τώρα την διαγραφή του χρέους ;
    “ψιλοερήμην” κι αδιάβαστος είπατε ;

  26. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Το να προσπαθήσει κάποιος να εξωραϊσει την κατάσταση που βιώνουμε, το θεωρώ πέρα από λάθος και καταδικασμένο.
    Όμως, θα εξακολουθήσω να υπεραμύνομαι της ανάγκης για διατήρηση της ψυχραιμίας, όχι γιατί αυτό είναι καλό, αλλά γιατί είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εξεύρεση μιας πρότασης , η οποία στοιχειωδώς θα αντέχει.
    Όσο και αν η ανωτέρω επίκληση φλερτάρει με προτάσεις που θα χαρακτηρίζονταν μοιρολατρικές, πιστεύω ότι όσο ατελέσφορο είναι (που είναι) να προτείνει κάποιος τη …μη δράση, άλλο τόσο είναι η παγίωση μιας συμπεριφοράς η οποία βασίζεται στις αντανακλαστικές αντι-δράσεις.

    Με αφορμή το post, θυμήθηκα την περίπτωση της …αναθεώρησης της Ιστορίας και ειδικά σε συζήτηση που είχε ανοίξει σχετικά με τον Εμφύλιο.
    Όταν άρχισαν να παρουσιάζονται «ντοκουμέντα» με διηγήσεις σφαγών και γενικά με λεπτομέρειες «περί την αγριότητα», υπήρξαν ψύχραιμες φωνές που υποσημείωσαν ότι «δεν έχει νόημα να σκαλίζουμε το θυμικό ή το συναίσθημα, ΩΣ ΜΕΘΟΔΟ για να βγάλουμε συμπέρασμα, ίσα-ίσα, πρέπει να κρατήσουμε την αναγκαία απόσταση, ώστε να αξιολογήσουμε και τις λεπτομέρειες».

    Αυτό δεν σημαίνει ότι αποστρέφουμε το βλέμμα, βάζουμε τα θέματα κάτω από το χαλί ή , ακόμη χειρότερα, εξωραϊζουμε.
    Οι ίδιες μάλιστα φωνές έλεγαν ότι «δεν θέλουμε να κρύψουμε τους σκελετούς στην ντουλάπα», ήτοι γνωρίζουμε το πρόβλημα και δεν το υποτιμούμε.

    Ελπίζω ότι η συντάκτης του post θα κατανοήσει ότι δεν τον εγκαλώ πλαγιως, ότι η παραπάνω συσχέτιση είναι «τηρουμένων των αναλογιών» και θα θεωρήσει αυτονόητο το ότι η διευκρίνηση «με αφορμή το post» είναι κυριολεκτική και όχι κίνηση αβρότητος με στόχο τις δημόσιες σχέσεις.

    Αυτό που κυρίως θέλω να αντικρούσω είναι η γενικότερη τάση να ορίζονται «στρατόπεδα» και ντε και καλά να παγιωθεί η αντίληψη «αν δεν είσαι με τη μία πλευρά είσαι με την άλλη».
    Δεν εμφορούμαι από χριστιανικές αντιλήψεις.
    Το θέμα μου δεν είναι αν αυτό είναι καλό ή κακό.
    Απλώς θεωρώ ότι τα ανωτέρα σχήματα στην ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ συγκυρία δομούνται δια ιδεαλιστικών , τελικά, «αρχιτεκτονικών».
    Με λίγα λόγια η άλλη πλευρά του νομίσματος που ονομάζουμε «κοινωνικό αυτοματισμό», είναι η σχεδόν ψυχαναγκαστική τάση να ορισθεί στρατόπεδο και να τοποθετηθούν οι πάντες σε κάποιο.
    Αλλιώς τι νόημα έχουν οι αιτιάσεις «αντικειμενικά τα όσα κομίζει ο χ συνομιλητής είναι υπέρ ή ενάντια στα χ ψ ζ σχέδια»;;

  27. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @K: Αδιόρθωτος, αν και κατ επανάληψιν συλληφθείς
    (τό γε νυν συλλαμβανόμενος)
    με το κατσίκι στων ώμο:
    Λοιπόν @κ. Κώστα, εγώ και κάτι γνωστοί μου, αυτές τις μαλακίες
    *να παραθέτουμε μόνο ό,τι επικαλούμαστε, και στη συνέχεια
    *να επικαλούμαστε ότι προηγουμένως παραθέσαμε, ακριβώς για να μπορούμε αργότερα να το επικαλεστούμε,
    τις ξεπεράσαμε «παιδιόθεν», γιατί κάποιοι μεγαλύτεροι, είχαμε την τύχη να μας δείξουν πόσο απρόσφορες πολιτικά και κακόγουστες αισθητικά αλλά και ηθικά είναι.
    Και τις ξεπεράσαμε , όχι σε μπλογκς και έντυπα, ούτε σε προσομοιώσεις ντεμέκ εξεγέρσεων τύπου «κι η μυλωνου τον άντρα της μαζί με τους πραματευτάδες». Αλλά μέσα σε κόμματα πραγματικά, με πραγματικές ηγεσίες, και ακόμα πιο πραγματικά μέλη & στελέχη, και σε πραγματικές μάχες, κοινωνικές & πολιτικές.
    Όταν στη δουλειά μου λοιπόν παραθέτω δημοσιεύματα ολόκληρα ή κομμάτια τους, το κάνω αποκλειστικά και μόνο γιατί θεωρώ ότι αυτός στον οποίο διατίθενται, θα βρεθεί σε καλύτερη θέση να σχηματίσει τη μεγάλη εικόνα της ιστορίας στην οποία αναφέρομαι.
    Κι αν ανατρέξεις και σ αυτό το κειμενάκι και σε αλλα, θα βρείς
    (γιατί εγώ πρώτος το φροντίζω)
    παραπομπές σε απόψεις των πιο διαφιρετικών σχολών σκέψης, των πιο διαφορετικών σκοπιμοτήτων(όταν υπάρχουν) ακόμα και των πιο διαφορετικών στυλ γραφής(ιδίως αυτό αν υπάρχει).
    Κι αυτό @Κ, για να μπορεί κανείς να το κάνει, πρέπει, πέρα από οτιδήποτε άλλο, να νοιώθει ισχυρά και να πιστεύει πριν απ όλους αυτά που ισχυρίζεται…
    Κατανοητό;
    Η αφεντιά σου λοιπόν, εθισμένη προφανώς
    (σάματις είδε ποτέ και κάτι άλλο, λειτούργησε κάπως αλλιώς;)
    στη λογική της παραπομπής σε κάτι, ΜΟΝΟΝ όταν συμβαίνει αυτό να συμφωνεί και να ενισχύει την προκατ εικόνα για τα πράγματα του παραπέμποντος,
    συνεχίζει να βαράει το κεφάλι της (η αφεντιά σου) στο ντουβάρι:
    Ποιάν ανάλυση και ποιανού Μπρύγκελ, βρε κατακαημένε, που ακόμα να καταλάβεις, αυτό που κάποιοι λυσσάζουν να λένε, ήδη από την άνοιξη ακόμα του 2010;
    Πως δηλαδή τα μόνα που δεν έχουν την παραμικρή σημασία σ αυτό το ελληνικό θρίλερ της «κρίσης χρέους», είναι τα νούμερα και οι απόλυτες τιμές.
    Και πως πια, αυτές όλες οι θλιβερές ιστορίες κάποιων που τρώνε ατέλειωτες ώρες να πείσουν, αν ή όχι «βγαίνουν τα νούμερα», μπορεί στην αρχή να ερμηνεύονταν και σαν αφελή ιντερμέδια ασχέτων (πολιτικά), αλλά τώρα, δεν τόχουν πια το ελαφρυντικό της αφέλειας.
    Γιατί ΤΩΡΑ, ξέρουμε πλέον και ποιές είναι οι 2 ομάδες, τις συνθέσεις τους, σε ποιό γήπεδο θα παίξουν και ποιός θα είναι ο διαιτητής.
    Και πως δείχνει να δικαιώνεται μια αρχική διπλή επιλογή:
    α)Κάνε το παν να απλώσεις το πρόβλημα (πέρα από τις ιδιαιτερότητές του) και να το κάνεις πρόβλημα όλων, δηλαδή του «μαγαζιού» : ΟΝΕ & ευρώ. Και,
    β)Αν & όταν δοθεί απάντηση στο:
    αν ή όχι υπάρχει περιθώριο το ένα από τα δύο γενικής αναφοράς νομίσματα να επιτρέψει και ακολούθως να διαχειριστεί το ρίσκο ενός ρήγματος στα πλευρά του, τότε,
    το μόνο πεδίο που σου διατίθεται, είναι ΜΟΝΟ αυτό της ταχύτατης επανάκτησης της αξιοπιστίας.
    Και αγώνας για απόλυτες τιμές, είναι νοητός, μόνο ενταγμένος ακριβώς στο ευρύτερο «ματς «της αξιοπιστίας και μόνο.
    Αν λοιπόν, με μια στοιχειώδη αξιοπιστία επανακτημένη, ανοίξουν οι δίαυλοι συνεννόησης
    (πριν από αυτούς των συναλλαγών)
    με τις αγορές, τότε ΟΛΑ θα γίνουν: και κουρέματα, & επιμηκύνσεις, & μανικιούρ & πεντικιούρ.
    ΜΟΝΟ όμως στο βαθμό που θα αποτελούν κομμάτι της μεθόδου που διάλεξαν οι πιστωτές για να κάνουν το χρέος ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΙΜΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ, ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑ.
    Γι αυτό τότε, εξ αρχής, πριν ακόμα την ύπαρξη το Μάη του 2010 του μηχανισμού, οι ίδιοι άνθρωποι λέγαμε, ότι όλα είναι συζητήσιμα, εκτός από εισηγήσεις για ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΜΕΤΡΑ & ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!
    Που τα θεωρούσαμε όλα αυτά τα ΜΟΝΟΜΕΡΗ, σαν εισηγήσεις για τον βέλτιστο τρόπο ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ της χώρας…
    (Σαν αυτά δηλαδή τα ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΑ που συζητάγατε ΕΣΥ & οι άλλοι επίσης ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΙ, που μετράγατε, περιπαθώς ακκιζόμενοι, πόσο απ’ το χρέος θα κουρέψετε, το 20 τάχα, ή μήπως το 50%, & παραπάνω -οι πιο κουζουλοί*F1-, θαρρείς και σας ρώτησε ποτέ κανείς, ακόμα πιο κουζουλός…)
    _____________________________________
    *F1:Σαν και το Βαρουφ. λόγου χάρη, που έγραφε ο αφιλότιμος και «γιατην πρότασή του -λέει- που «την κατέθεσε αυτός και άλλοι συνάδελφοί του, κι ακόμα δεν απάντησε κανείς»!
    Έρμη follie de grandeur,
    Άμα «φύγεις» τελικά, φαίνεται ότι δεν «ξαναγυρνάς» με τίποτα…

  28. Ο/Η Κώστας.Κ λέει:

    Την follie de grandeur την έχουν όσοι μιλάνε τη γλώσσα που μόλις χρησιμοποίησες. Όσοι δεν ακούνε κανέναν άλλο, παρά μόνον παπαγαλίζουν όσα τους λένε τα αφεντικά τους, οι πιστωτές. Αλλά βέβαια όταν ξεμακραίνεις από τον λαό που σε εξέλεξε, επόμενο είναι να καταντάς έρμαιο ξένων δυνάμεων.

    Από την follie de grandeur πάσχουν όσοι είναι τόσο ανόητοι ώστε να εκλαμβάνουν την πιθανώς συγκυριακή βελτίωση της ευρωπαϊκής αξιοπιστίας για μόνιμη βελτίωση της εθνικής (ή σωστότερα της δικής τους) αξιοπιστίας. Αυτοί που τη δική τους πολιτική αδυναμία να διαπραγματευτούν τη μεταφράζουν σε παντοδυναμία και δίκιο των ξένων πιστωτών. Αυτοί που βάζουν την αξιοπιστία που νομίζουν ότι απολαμβάνουν από τις αγορές, πάνω από κάθε υπόλειμμα αξιοπιστίας τους έχει απομείνει μέσα στην χώρα.

    Από την follie de grandeur τυφλώνονται όσοι ισχυρίζονται ότι «όλα είναι συζητήσιμα, εκτός από εισηγήσεις για ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΜΕΤΡΑ & ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!» την ίδια ώρα που οι ίδιοι τονίζουν πως «ΟΛΑ θα γίνουν: και κουρέματα, & επιμηκύνσεις, & μανικιούρ & πεντικιούρ. ΜΟΝΟ όμως στο βαθμό που θα αποτελούν κομμάτι της μεθόδου που διάλεξαν οι πιστωτές για να κάνουν το χρέος ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΙΜΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ, ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑ».
    Σαν να λένε, δηλαδή, πως η μέθοδος είναι των πιστωτών, αλλά η εξειδίκευση των μέτρων κυβερνητική επινόηση. Σαν να μην υπήρχε Μνημόνιο συνεχώς ανανεώσιμο και Τρόϊκα για να το επιβάλλει στη κυβέρνηση της υποταγής. Σαν να μην είναι τα μέτρα των πιστωτών τα ΠΙΟ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΜΕΤΡΑ & ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ που λήφθηκαν ποτέ.

    Αυτοί, λοιπόν, οι ευφάνταστοι – κουζουλοί είναι που αλλάζουν τις αποφάσεις τους σαν τα πουκάμισα αναλόγως της συγκυρίας και των εξελίξεων, αποκαλώντας τη στάση τους ευελιξία και προσαρμοστικότητα με περισσή ‘περηφάνεια’. Είναι οι ίδιοι που χθες καυτηρίαζαν όσους μιλούσαν για μερική διαγραφή του χρέους και αύριο θα το ζητωκραυγάζουν οι ίδιοι επειδή οι πιστωτές τους θα τους έχουν στο μεταξύ πληροφορήσει πως δεν μπορούν οι πολίτες της χώρας ΤΟΥΣ να το εξυπηρετήσουν ! Από αυτούς θα ενημερωθούν τι μπορούν να κάνουν και τι όχι στη χώρα τους… Από αυτονών τα @@ κρέμονται, αυτονών τα κελεύσματα απηχούν. Στο μεταξύ, δε, συνεχίζουν να χρεώνουν τη χώρα και να διαλύουν την κοινωνία μοιράζοντας φρούδες ελπίδες για ανάκαμψη από το β’ εξάμηνο του 2011.

    Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο πως άνθρωποι τόσο ανίδεοι με τα οικονομικά προβλήματα σαν και την αφεντιά σου, αντιλαμβάνονται την επίλυση της οικονομικής κρίσης σαν ένα καθαρό ζήτημα πολιτικής, που στο οικονομικό επίπεδο εξαντλείται στο ζήτημα της επανάκτησης της χαμένης εθνικής αξιοπιστίας στις αγορές. Προϋπόθεση της οποίας είναι η πιστή εφαρμογή του μνημονίου, δηλαδή της βούλησης των πιστωτών. Πόσος στρουθοκαμηλισμός χρειάζεται, άραγε, για να μην αντικρίζει κανείς αυτή τη ΜΟΝΟΜΕΡΕΙΑ ;

  29. Ο/Η Κώστας.Κ λέει:

    Όσο για την ασυνέπεια λόγων και πράξεων κ. Καργούδη έχεις δίκιο. Πάντα ήταν πολιτικά απρόσφορη και ηθικά και αισθητικά κακόγουστη. Και βεβαίως ενοχλεί αφάνταστα όταν τα πράγματα μιλάνε για πάρτη μας…Έτσι δεν είναι ;

  30. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Κάνε ο,τι σου λένε, και θα γίνει ο,τι σου προτείνουν. Ο αλγόριθμος του Καργούδη. Ορθός. Πάρτε και μια δραμαμίνη μην ξεράσετε. Και μετά δείτε τι άλλο θα πάρετε: τα όπλα, τα βουνά… για το μέλλον των παιδιών, και την απλή δυνατότητα να έχουν κι αυτά τις ίδιες φούριες με σας, ήτοι παιδιά, με ή άνευ μέλλοντος

  31. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Κώστα Κ., καλείσαι να επιβεβαιώσεις οτι δεν ήμαστε συννενοημένοι 😉

  32. Ο/Η Χρηστος Κ. λέει:

    Παππουλη κακως ανησυχεις για το μελλον των παιδιων σου. Τοσες χωρες επισκεφτηκε το ΔΝΤ και ολα πηγαν ρολοϊ. Ας αναμενουμε λοιπον κι εμεις την τυχη της Αργεντινης, Αλγεριας κλπ. Μονο που τοτε οι γιουνγκεραδες δεν θα ειναι εδω. Θα εχουν παρει τους γαπηδες και τα κλαπατσιμπαλα τους (κοινως γιουσουφακια) για αλλες πολιτειες. Αλοιμονο στους νενεκους που θα μεινουν πισω.

  33. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Κομφούκιος:
    «Εάν ειρήνη και ομόνοια δεν βασιλεύουν στο λαό, το λάθος είναι εκείνων που τον κυβερνούν.» 😉

    Καλημέρα σας!

  34. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπλακσίπιε

    περίμενα να επισημάνεις στους λοιπούς γαλλομαθείς εδώ σχολιαστές ότι ο σωστός όρος είναι :

    follie des grandeurs 🙂

    Αναγνώστα

    Δεν θα μπορούσα ποτέ αγαπητέ να παρεξηγήσω το πνεύμα των σχολίων σου , οπότε ανησυχία μην έξεις. 😉
    Να σημειώσω ότι αντιλαμβάνομαι , ως ένα βαθμό μάλιστα υιοθετώ , τη συλλογιστική σου , αλλά δυστυχώς όπως δείχνουν οι εξελίξεις η δική μου πραγματικότητα ( όπως και πάρα πολλών άλλων ) δεν προδιαγράφει μέλλον αξιόλογο , πολύ περισσότερο αν μιλάμε για το μέλλον των παιδιών μου.
    Επομένως δικαιολογείται ίσως , και ως ένα βαθμό φαντάζομαι , η απαισιοδοξία που με διακατέχει 😉

    Βάγγο και Κώστα

    συνεχίστε ακάθεκτοι , μπορείτε να δώσετε και ραντεβού για μονομαχία στον Εθνικό Κήπο. Ως μάρτυρες θα παραστούν από τη πλευρά του Κώστα ο Παπούλης και από τη πλευρά του Καργούδη ο Προπάπους 🙂

    Βάγγο

    επειδή φαίνεται είναι δύσκολο να ξαναβρείς το «πιατσαδόρο» , να σου καταβάλλω τα οφειλόμενα ρέστα :
    Μόνιμη πρακτική των καταστηματαρχών της νύχτας επί δεκαετίες ήταν η ανασφάλιστη εργασία όλων εκείνων των υπαλλήλων που δεν είχαν σοβαρή συνδικαλιστική παρουσία ( όπως μουσικοί , γκαρσόνια ) . Τεχνικοί , βοηθοί , λουλούδια και λοιποί πεζικάριοι δούλευαν υποχρεωτικά μαύρα. Ο λόγος : έπρεπε να μη φαίνονται πολλά έξοδα , αφού έτσι κι αλλιώς δεν φαίνονταν πολλά έσοδα επειδή , με εξαίρεση χορούς και επαγγελματικά έξοδα παραστάσεως , στους λοιπούς πελάτες κοβόντουσαν μειωμένοι λογαριασμοί ή δεν κοβόντουσαν καθόλου.
    Ένας πρόσθετος λόγος ήταν πως αν οι ανωτέρω κατηγορίες εργαζομένων εμφανίζονταν στα επίσημα κιτάπια , θα έπρεπε να πληρώνονται εισφορές εργοδοτικές , νυχτερινά , σαββατοκύριακα , άδειες και δώρα ενώ σε περίπτωση απόλυσης ή κλεισίματος του μαγαζιού να καταβάλλωνται αποζημιώσεις κτλ.
    Προκειμένου λοιπόν να εξασφαλισθεί το μεροκάματο ο πεζικάριος ήταν υποχρεωμένος να αποδεχθεί το μεσαίωνα. Αν διαφωνούσε ήταν βέβαιο ότι δεν θα ξαναβρεί δουλειά στο κλάδο. Και όλα αυτά ήσαν εφικτά με την αγαστή συνεργασία των διαφόρων προϊσταμένων υπηρεσιών και πολιτικών προσώπων που οργίαζαν συχνά στα μπροστινά τραπέζια εξόδοις του καταστηματάρχου.Δε μπορείς να φανταστείς τι έχουν δει τα ματάκια μου 😉 🙂
    Στείλε μου τώρα το πιτσαδόρο να του κάνω ένα φροντιστηριάκι 🙂

  35. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Παπς, ψάξτο να δεις, ότι συχνότερα απαντάται η τρέλλα ΤΟΥ μεγαλείου στον ενικό
    (de grandeur) από τον πληθυντικό, (des grandeurs) που κι αυτό όμως απαντάται.
    Το μόνο που στασιάζεται είναι η σωστή τρέλα ή τρέλλα:
    Follie δηλαδή ή folie…

  36. La folie des grandeurs, με Λουΐ ντε Φινές και Υβ Μοντάν. Θυμάμαι μόνο δυο σκηνές, μια με τον ντε Φινές μασκαρεμένο κυρία της αυλής και την τελευταία, με τους δυο τους σκλάβους στη Μπαρμπαριά. 🙂

  37. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    »Βάγγο και Κώστα

    συνεχίστε ακάθεκτοι , μπορείτε να δώσετε και ραντεβού για μονομαχία στον Εθνικό Κήπο. Ως μάρτυρες θα παραστούν από τη πλευρά του Κώστα ο Παπούλης και από τη πλευρά του Καργούδη ο Προπάπους»

    ως μαρτυρας και οχι μόνο του Κωστα Κ. διατιθεμαι κι εγώ. Ο Κωστας Κ. ειναι μια απο τις πιο σπανιες φωνές στην ελληνική Μπλογκοσφοιρα με γνωση ηθος και Συνεπεια και ιναοτητες γραφής- και -χωρις να περιπεσει στην υπερπαλουστευμένη και Γελοια θεση οσων προτειναν την επιστροφή στην ..δραχμή και τόν τυπου Εμβερ Χοτζα εθνικό απομονωτισμο
    αλλο τόσο αντισταθηκε στην ισοπεδωτική λογικη του Μνημονιου και της Τροικας Τα σχολια του ειναι πάντα εξαιρετικα τεκμηριωένα και χαιρομαι που ανακαλύπτω οτι δεν μασαει στις γνωστες ..επιθεσεις (για να ονοματισω ευγενικά τις λογής λογής αγένειες οσων δεν εχουν επιχειρηματα )

  38. Ο/Η Ενη λέει:

    Ο Παπούλης λέει:

    «Μόνιμη πρακτική των καταστηματαρχών της νύχτας επί δεκαετίες ήταν η ανασφάλιστη εργασία όλων εκείνων των υπαλλήλων που δεν είχαν σοβαρή συνδικαλιστική παρουσία ( όπως μουσικοί , γκαρσόνια ) . Τεχνικοί , βοηθοί , λουλούδια και λοιποί πεζικάριοι δούλευαν υποχρεωτικά μαύρα. Ο λόγος : έπρεπε να μη φαίνονται πολλά έξοδα , αφού έτσι κι αλλιώς δεν φαίνονταν πολλά έσοδα επειδή , με εξαίρεση χορούς και επαγγελματικά έξοδα παραστάσεως , στους λοιπούς πελάτες κοβόντουσαν μειωμένοι λογαριασμοί ή δεν κοβόντουσαν καθόλου.
    Ένας πρόσθετος λόγος ήταν πως αν οι ανωτέρω κατηγορίες εργαζομένων εμφανίζονταν στα επίσημα κιτάπια , θα έπρεπε να πληρώνονται εισφορές εργοδοτικές , νυχτερινά , σαββατοκύριακα , άδειες και δώρα ενώ σε περίπτωση απόλυσης ή κλεισίματος του μαγαζιού να καταβάλλωνται αποζημιώσεις κτλ.
    Προκειμένου λοιπόν να εξασφαλισθεί το μεροκάματο ο πεζικάριος ήταν υποχρεωμένος να αποδεχθεί το μεσαίωνα. Αν διαφωνούσε ήταν βέβαιο ότι δεν θα ξαναβρεί δουλειά στο κλάδο. Και όλα αυτά ήσαν εφικτά με την αγαστή συνεργασία των διαφόρων προϊσταμένων υπηρεσιών και πολιτικών προσώπων που οργίαζαν συχνά στα μπροστινά τραπέζια εξόδοις του καταστηματάρχου.Δε μπορείς να φανταστείς τι έχουν δει τα ματάκια μου »

    και ετσι γυρίζει στο θέμα του ποστ.

    Οταν λοιπόν ο ΠΑΠΑΚ δηλαδή η σημερινή κυβέρνηση τους πρώτους που ηλεγξε με τον ΣΔΟΕ (σημειωτέον τον διέλυσε η ΝΔ), ηταν αυτοί ακριβώς οι «επιχειρηματίες» της Νύχτας, οπου οργίαζε η φοροδιαφυγή, η εισφοροδιαφυγή και η «τρομοκρατία» των μη συνδικαλισμένων εργαζομένων και οι αποδείξεις απέβησαν συνταρακτικές το τι ισχύει στις «επιχειρηματικές» τους δραστηριότητες, ποιό ειναι το νόημα που βγαίνει για «το μέλλον των παιδιών μας»;
    Οτι αυτό το καθεστώς του μεσαίωνα δεν πρέπει να υπάρχει, ουτε κατα διάνοια, για τους εργαζόμενους του μέλλοντος στον τομέα αυτόν.
    Οταν ο «κλάδος» αναγκασθεί να πληρώνει και τους φόρους (που γλύτωνε) και τις εισφορές του ως εργοδότης και αρχίσει να λειτουργεί στα πλαίσια της νομιμότητας δηλαδή να ειναι οι υπάλληλοι του ασφαλισμένοι, τότε θα εκλείψει και ο εργασιακός μεσαίωνας.
    Το οτι τώρα με αυτή τη κυβέρνηση μπήκαν οροι λειτουργίας και έλεγχος, δεν προδικάζεται κανένα μέλλον ιδιο με αυτό των εργαζομένων των προηγούμενων δεκαετιών. Αντίθετα οι εργαζόμενοι ειτε θα γράφονται στον ΟΑΕΕ ειτε στο ΙΚΑ, εξαρτάται απο τη σχέση εργασίας. (Δεν ειναι η Τρόικα που επιβάλλει αυτή την πολιτική αλλά η αποφαση της σημερινής διακυβέρνησης, ειτε αρέσει ειτε οχι).

    Συνεπώς ουτε το Λουξεμβούργο ειναι το θέμα ουτε ο Γιουνγκερ ουτε οι συζητήσεις περί ποσοστου κουρέματος του χρέους κλπ. και φυσικά ουτε η ¨τρελα του Μεγαλείου».
    Αλλά πως θα διασφαλιστούν οι μέλλουσες γενιές να μην ειναι θυματα εκμετάλλευσης απο τους λογής λογής «εργοδότες». 😉
    υ.γ. Και αν υποστηριχθεί οτι ολα αυτά ειχαν υπηρεσιακή η πολιτική κάλυψη, τότε, τώρα δεν υπάρχει τέτοιο περιθώριο πιά. Τέλος οι μαγκιές ειτε της νύχτας ειτε της μέρας.

  39. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάγγο μπορεί και να έχεις δίκιο 🙂
    το θυμάμαι συνήθως στο πληθυντικό

    Δύτα

    πού το θυμήθηκες βρε αγιογδύτα αυτό το ξεκαρδιστικό φίλμ 😉 είσαι καταπληκτικός 🙂

    Νόσφη

    Θα το προτείνω για δύο μάρτυρες. θα έρθεις και εσύ από μεριάς του Κώστα και ο Σούης μαζί με το Πατέρα για το Βάγγο. 🙂

    Κα Ένη

    Ούτε άλλαξε τίποτε στη νύχτα ούτε πρόκειται να αλλάξει καλή μου κυρία. Γι αυτό μπορώ να σας διαβεβαιώσω. Ο Παπακης , ο γιωργάπης και οι ΔΝΤούδες δεν μπορούν να καταλάβουν με τι έμπλεξαν 🙂
    Άλλωστε τώρα με τα νέα μέτρα για την αγορά εργασίας θα υπογράφονται ημερήσιες συμβάσεις όπως στο Πειραιά κάνουν από καιρό οι Κινέζοι.
    Δεν έχετε καταλάβει σε ποιό κόσμο οδεύουμε σεβαστή μου …

  40. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Τι να συγχωρήσω βρε Παπούλη…
    Με κόβεις για …αισιόδοξο;
    Όμως το θέμα είναι να αποκτήσουν ψυχραιμία όσοι την χρειάζονται (μαστε). Για όσους είναι πολυτέλεια, θα βρούν τη λύση.

    Νίκο ΆΛφα, σημειώνω ότι μετά το πάρτυ με τα βερμούτ είναι η δεύτερη φορά που κανονίζεται ιβεντ (στον Εθνικό Κήπο) και εξακολουθείς να μην διεκδικείς τη θεσμική συμμετοχή μας. (και μετά θέλουμε και ντιμπέιτ).
    Μα να μην μπορώ να λείψω ούτε για λίγο…. (είχα μια συνέντευξη τύπου, κάπου κοντά στον εθνικό κήπο κατά τις 15.00μμ)Α

  41. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Καλέ μου @Παπς, και υμείς @Δύτα, κι εγώ με την «τρέλα & το μεγαλείο» της, είχα αρχίσει να ταλαντεύομαι, οπότε τόψαξα, και ιδού το:

    «…fo·lie de gran·deur
       /Fr. fɔlidə grɑ̃ˈdœr/ Show Spelled[Fr. faw-leeduh grahn-dœr] Show IPA
    –noun, plural fo·lies de gran·deur  /Fr. fɔlidə grɑ̃ˈdœr/ show+spelled»>Show Spelled[Fr. faw-leeduh grahn-dœr] Show IPA. Psychiatry .
    a delusion of grandeur; megalomania.
    Use folie de grandeur in a Sentence
    See images of folie de grandeur
    Search folie de grandeur on the Web
    Also, folie des grandeurs  /Fr. fɔli deɪ grɑ̃ˈdœr/ Show Spelled[Fr. faw-lee dey grahn-dœr] Show IPA.
    Origin:
    < French
    Dictionary.com Unabridged
    Based on the Random House Dictionary, © Random House, Inc. 2011.
    Cite This Source
    Link To folie de grandeur
    World English Dictionary
    folie de grandeur (fɔli də ɡrɑ̃dœr) [Click for IPA pronunciation]….", κλπ κλπ

    Οπότε μάλλον το λάθος (το δικό μου), ήταν
    *όχι στον πληθυντικό των…μεγαλείων (Grandeur-s) όπου μάλλον ο ενικός
    "de grandeur" είναι ο σωστός,
    (χωρίς το άλλο, το πληθυντικό, να είναι λάθος, απλά σπανιότερο)
    αλλά στα "l" (δηλαδή τα μποφόρ) της…τρέλας (folie), που τα σωστά είναι ένα (λ, l) και όχι δύο..

  42. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Αναγνώστη
    Δεν έχουμε κανέναν ανάγκη γιατί θα είμαστε η ….ανάγκη τους! 😉
    Τάχω κανονίσει όλα!
    Στον Εθνικό κήπο θάχουμε τις καλύτερες θέσεις!
    ¨Εχω κλείσει ένα σούπερ -λουξ κάμπριο …ασθενοφόρο για να παρακολουθήσουμε την ..εκδήλωση και να προσφέρουμε αμελητί (άρθρο 86) τις πολύτιμες υπηρεσίες μας! 😉
    Εννοείτε ότι θα μας τιμήσουν αναλόγως στο τέλος των εκδηλώσεων ως εκπροσώπους του …Υγειονομικού!
    Εν τω μεταξύ επειδή έχει βγει δελτίο εκτάκτων καιρικών συνθηκών , τα μποφόρ τρέλας και μεγαλείου αυξάνονται και μας έχουν πάρει χαμπάρι διεθνώς, οι υπηρεσίες ασφαλείας έχουν αναρτήσει την κάτωθι επιγραφή στην είσοδο του Εθνικού κήπου ,για να προλάβουν τα χειρότερα! 😉

    http://www.dinfo.gr/wp-content/uploads/2010/10/pinakida-52.jpg 🙂 🙂

  43. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    θα ηταν εντελώς ΑΔΙΚΟ και δήγμα πολιτικής εμπαθειας το να στερησουμε τον Καργουδη απο εναν ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ στενοτατο φιλο του : τον Λεφτη τον εφτακοσαρη . Ετσι καταληγουμε στο σχημα :
    α) Πλευρα Καργουδη : Μαρτυρες , Προπαπους , Δοκτωρ Σουής Λεφτ Εφτακοσαρης
    β) Πλευρα Κωστα Κ. Μαρτυρες Παπουλης , Νοσφερατος και;
    Πρεεπι οπωσδηποτε να βρεθει και τριτος μαρτυρας για Κωστα Κ .
    Αναγνωστη; κ Εvη;

  44. Ο/Η papoylis λέει:

    Βάμπιρα

    ..θα μου επιτρέψεις τις λεπτομέρειες της μονομαχίας να τις καθορίσω εγώ 🙂 😉

  45. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    απλως προτασεις κανω Παπουλη μου
    Φυσικά εχεις τον τελευταιο λόγο .;)

  46. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    απλώς προσπαθώ να βοηθησω το εργο σου..Μη χαλασουνε φιλιες που οικοδομηθηκαν με κόπο

  47. Ο/Η papoylis λέει:

    Ξεχάσαμε ορέ και το Ζέππο

    ( αν και αυτός ασχολείται αλλού με ένα βίντεο 🙂 )

  48. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    τον Ζέππο να τον βαλουμε διαιτητη να μετραει τα βηματα γιατι ειναι αντικειμενικός και αμερόληπτος

  49. Ο/Η papoylis λέει:

    Για να γυρίσουμε στο θέμα μας που αφορά το μέλλον των παιδιών μας. Είναι ήδη έτοιμος ο μηχανισμός για την υποχρεωτική επιβολή του. Και είναι οργανωμένος , πάνοπλος , εκπαιδευμένος . με σχέδιο και βούληση έξωθεν στην ανάγκη.
    Ο εκπρόσωπος του ελληνικού Πενταγώνου δε τα μασάει τα λόγια του. Ο Ιορδάνης με την άλλη λούγκρα το διασκεδάζουν βέβαια , αλλά στα ελικόπτερα θα έχει και γι’ αυτούς θέση ;;; ή θα πάρουνε τους προύχοντες αλλά δεν θα χωράνε οι σμπίροι ;;;

    Δείτε :

  50. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Mωρε Μπραβο …το …Νατο..
    …(λεει Δεν ξερω αν με καταλάβαινετε.. Μωρε καταλαβαινουμε….)

    Μη μας Πιανει ..Ανατριχιλα …

  51. Ο/Η papoylis λέει:

    Δες το νέο ποστ να σε πιάσει και ευθυμία 🙂

  52. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    μωρέ έχετε χάρη που έχει πιάσει το γινάτι τους leftG700 και δεν βγάζουν το μουστάκι.
    Αλλιώς θα πήγαινα και εγώ μαζί τους και θα κάναμε ένα τρίο (σύμφωνα με την πρόταση του Νοσφεράτου 😉 ) …αλησμόνητο, θα λειτουργούσε και ως πέμπτη 😉 φάλαγγα ο Νίκος στους αντιπάλους και γενικώς θα αφήναμε …μόλογο στον Εθνικό Κήπο για καιρό 🙂

    [ΥΓ] Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά είχα δουλειά (έπρεπε να βγάλω κάτι ξένους για φαϊ και επειδή μέχρι τώρα, οι αχαίρευτοι, τους πηγαίνανε σε κάτι μπανάλ μαγαζιά κοντά στο άγαλμα του Κολοκοτρώνη και αυτοί κάνανε μούτρα και δεν κλείνανε τη δουλειά, ανέλαβα να τους τρέχω στην Πειραική , ώστε να τελειώνουμε και να ησυχάσουμε.)
    Τέλος πάντων, μην σας κουράζω με τα δικά μου και την κ@@@δουλειά.

    Παρεπιμπτόντως αυτό το follie des grandeurs που μας φωνάζανε κάτι ..γαβριάδες σιτεμένοι (με μούσι κλπ) στο δρόμο είναι καλό ή κακό ;; γιατί μπερδεύτηκα….

  53. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    παρεμπιπτοντως δηλώνω οτι δεν καταλαβαινω τι ζορι τραβαει ο Προπατωρας και αλλοι με το Μουστακι που κοτσαρανε οι καυμένοι οι Λεφτιαρο εφτακοσαράδες στην γνωστη μαγική εικονα .. Απο ΑΝΕΚΑΘΕΝ οι ελληνοπουλες ειχανε Μουστακια και μαλιστα περιποιημένα και παχεια .. τωρα τελευταια λόγω αμερικανιας και Ιμπεριαλισμου και Ξενου Δαχτυλου αρχισανε να τα Ξυριζουνε οπως και τις Μασχαλαι και το Αποκάτω .. Οι Λεφταρουδιαρηδες ανέλαβαν να αποκαταστησουν την χαμένη λεβεντια των ελληνιδων…..

  54. Ο/Η Ενη λέει:

    Papoylis 11/2 3,49 λέει:

    «Άλλωστε τώρα με τα νέα μέτρα για την αγορά εργασίας θα υπογράφονται ημερήσιες συμβάσεις όπως στο Πειραιά κάνουν από καιρό οι Κινέζοι»

    Δεν ξέρω αν οι επιχειρησιακές συμβάσεις θα ειναι και ημερήσιες (ισως πρέπει να ρωτήσουμε την Κατσέλη ), ομως οπως και να ειναι οι εργαζόμενοι δεν θα ειναι «αφαντοι», δηλαδή ουδέποτε εργασθέντες και συνεπώς κανενός δικαιώματος ασφαλισης (ακόμη και εργατικού ατυχήματος) να δικαιούνται.
    Κανένας δεν περιμένει απο την ασυδοσία αυτού του «κλάδου εργοδοτών» αυτών της Νύχτας οτι αμέσως θα γίνουν πρότυπα. Προς το παρόν πληρώνουν τσουχτερά πρόστιμα μέχρι να αρχίσουν να καταλαβαίνουν οτι το party is over, δηλαδή η «ψυχαγωγία» (τρομάρα μας) που προσφέρουν στους πελάτες τους θα συνεχίσει να ειναι του στύλ «εμεις ειμαστε τζιμάνια της πιάτσας και δεν σηκώνουμε πολλά πολλά».
    Χρειάζεται χρόνος να γίνει συνείδηση οτι η φοροκλοπή, η εισφοροδιαφυγή, τα κεφάλαια που φεύγουν στο εξωτερικό, η παραοικονομία κ.α. τέτοια εξυπνα ελληνικά κόλπα θα ελέγχονται και θα πάρουν τέλος.
    Μπορεί κανείς να αρχίσει να λέει οτι του καπνίσει αλλά η σημερινή κυβέρνηση ουτε ξεπουλάει εθνικό πλούτο ουτε θα αφήσει τη χώρα να την διαφεντεύουν (ποικιλοτρόπως) τα διάφορα προνομια μικρα η μεγάλα.
    Αγαπητε Παπούλη (το σεβαστή μουρχεται λίγο βαρύ). 😆

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s