Ο Ιπποπόταμος ( του Νόσφη )

Να είσαι σαν τον Ιπποπόταμο


Που πηδάει χαρούμενα την
ιπποποταμινα του μέσα στη λάσπη
μουγκρίζοντας
Χωρίς να τον Νοιάζει αν –πάνω στα
δέντρα- οι γατζωμένοι Πίθηκοι τον
κοροϊδεύουν και του πετάνε Διάφορα
πράγματα

Ν α είσαι σαν τον Ιπποπόταμο
Που όταν βγαίνει από το έλος, περπατά καμαρωτός και γυαλίζοντας και με μουσούδα όλο χάρη και μ’ένα πονηρo γελάκι
Ενώ κολλάνε πάνω του διάφορα έντομα και βδέλλες και παράσιτα

Ν α είσαι σαν τον Ιπποπόταμο
Που όταν ανοίγει την στοματάρα του,ρουφάει τον ουρανό ολόκληρο , σφυρίζοντας(κι αστράφτουν διαμαντένια τα δυο μπροστινά μοναχικά του δόντια)
Και όταν Πλατσουρίζει ευτυχισμένος στον βάλτο του ευγνωμονεί τη θεά Ιπποποταμίνα για τα καλούδια του,
Γιατί δεν είναι αχάριστος
Και είναι και φτερωτός …
Κι όταν δίνει ένα σάλτο και πηδά από τον Βάλτο ,απογειώνεται Μαζί με τα ιπτάμενα γαϊδούρια που τα λένε Πηγάσσους , και τους ρινόκερους, τιςνεράιδες, τις μπεκάλτσες ,τους καναρινόγατους και τους Μηρμυγκολέοντες
-Και τα καρχαρίνια με τα φτερά νυχτερίδας και τα χελιδονόψαρα
Και στήνουμε ουράνια πάρτι για πάρτη τους και γελάνε μέχρι δακρύων , -και μετά κλαίνε-κι ύστερα ξαναγυρνούν όλοι στο βάλτο και κάνουν λασπόλουτρο και κοιμούνται –άπαντες- μακάριοι ….
ευτυχισμένοι

Νοσφεράτος ( 15/ 09 / 2008 )

στο :  http://luciferidis.wordpress.com/2008/09/15/%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CE%BD%CF%86%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8C-%CE%B9%CF%80%CF%80%CE%BF%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF/

[ Αναδημοσιεύω εδώ τον Ιπποπόταμο του αγαπητού μου Νοσφεράτου , με την άδεια του ελπίζω , γιατί ένα τέτοιο δημιούργημα αξίζει θέση στη μαρκίζα του ταπεινού μου καταστήματος. Η σύνταξη  , διάρθρωση και ορθογραφία διατηρήθηκε ως έχει.  Είναι σκόπιμο εδώ να σημειώσω ότι στο όλο έργο του εμφανίζωνται , σχεδόν από το πουθενά , διάφορα υποκείμενα του ζωϊκού βασιλείου , άλλα από αυτά πραγματικά , άλλα ανήκοντα στη σφαίρα της ( καλπάζουσας ) φαντασίας. Μια μελέτη σχετική νομίζω θα ήταν  , αν μη τι άλλο , ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική. ]

UPDATE ( 21 /01/2011

Εδώ ο φιλοξενούμενος Νοσφεράτος θα ανεβάζει στο εξής με σχόλια του ( και με δική του ευθύνη ) τα έπη τις τραγωδίες και τις κωμωδίες που εμπνέεται από τα παθήματα της ζωής 🙂

This entry was posted in Ανάτυπα ενός ενδόξου παρελθόντος, Δαρβινικά κατάλοιπα, Προσεγγίσεις αισθητικής - πετικιούρ, Ποθητά και απόμακρα, ξεδοντιάρης Βάμπιρας. Bookmark the permalink.

78 απαντήσεις στο Ο Ιπποπόταμος ( του Νόσφη )

  1. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Άλλη μια εκδοχή του «i have a dream» που , δεν μπορεί παρά να, «αγγίζει».
    Όπως και η προηγούμενη που διάβασα(με) πριν λίγο καιρό 😉 , τουλάχιστον εμένα με οδηγούν στο «γιατί ρε π@@@στη μου να μην είναι δεδομένο»;;, δηλαδή με λίγα λόγια με γυρνάνε πίσω μέχρι που με ξεμωραίνουν…..

    Τώρα από εκεί και πέρα, ενδιαφέρον θα είχε και η συσχέτιση του κάθε «πλάσματος» με διάφορους της (όποιας) αγαπητής παρέας με κριτήριο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς.
    Οψόμεθα 😉

  2. Ο/Η bernardina λέει:

    Φτου να πάρει, δεν είδα να λέει πουθενά για σκύλους Αγίου Βερνάρδου…

  3. Ο/Η Noσφερατος λέει:

    μερικές διευκρινισει:
    ——————–
    τον τιτλο Να εισαι σαν τον ιππποπόταμο τόν ανεσυρα απο καποια θαμπή αναμνηση ενός εξαιρετικου χιουμοριστικου ποιηματος που ειχα διαβασει κατα την δεκαετια του ογδόντα ισως στο περιοδικό »Παραπέντε’ και απο το οποιο ποιημα θυμαμαι μόνο τον ..τιτλο
    ..κατα τ’αλλα τα μυθικά ονα που αναφερονται εντασσονται στην αποκρυφηΜυθολογια του ΙΘΙ. Για να εισελθεις στο Ιδρυμα όφειλες να περασεις ενα βραδυ στην παγωμένη υπογεια αιθουσα με τα μαυρα νερά και τους πυρσους ακουγοντας τους νεαρους δοκιμους κουκυλοφορους μοναχους του Ιδρυματος να λένε ΟΜΜΜΜΜΜ» ολο το βαδυ και με τα διαφορα Οντα να σου γλυφουν το προσωπο και να σου χαιδευουν τ’απαφτα με τις ουρες τους..
    Τωρα
    ο Μηρμυγκολεοντας το αγαπημένος μου ζωντανό – που ως γνωστον εγκλωβιστηκε τοτε μμε την διασπαση του Ιδρυματος και εχουν ακουσθει διαφορα τρομερά για ανοσια πειραματα και ανωμαλιες που κανανε διαφοροι απάνω του-
    ειναι δικο μου δημιουργημα μέν αλλά τον ενεπνευστηκα (αραγε περνει αυξηση; Τι λέει Ο καργουδης ; ) απο το βιβλιο των Φανταστικών οντων του Μπορχες ..

    Οι Μπεκαλτσες και τα καρχαρινια ειναι οντα που επλασθηκαν απο τον ΘΕΙΟ ΙΣΙΔΩΡΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩς

    Ο ΚΑΝΑΡΙΝΟΓΑΤΟς επλασθη δια χειρος εμου του ιδιου προς τιμήν της θειας..
    υπάρχουν και αλλα οντα που δεν αναφερονται εδώ περα (μεσα) και που ομως αποτελουν αναπόσπαστο τμημα της Πανιδας του ιδρυματος οπως
    Ο ΜΟΡΜΟΝΟΓΟΡΓΟΝΟΣ
    http://nosferatos.blogspot.com/2008/08/blog-post_7748.html
    προιον αγαστης συνεργασιας Θειου Ισιδωρος και εμου του ιδιου

    ειθε τα Μλογκοοντα να φυλασοουν τους κρυμμένους Θησαυρους τους Ιδρυματος μεχρις να εκπληρωθει η προφητεια και να ανασυσταθει το ΙΘΙ
    Αμεν

  4. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    H ιπποποταμίνα

    Ήτανε μια φορά μια ιπποποταμίνα
    Σε λίμνη Αφρικανική κι ήτανε πολύ Φίνα

    Στη Λίμνη εκατουραγε στη Λίμνη ελουζόταν
    Κι ήταν πολλοί ιπποπόταμοι που την ερωτευόταν ….

    Στην λίμνη εκχυλίζονταν ο ποταμός ο Νείλος
    Κι έμοιαζε ο βιότοπος, του Παραδείσου ,Χείλος

    Είχε πολλούς ερωδιούς κι είχε και κορμοράνους
    Και τρομερά νερόφιδα , είχε και πελεκάνους

    Η λίμνη είχε κροκόδειλους και είχε και πιράνχας
    Και- ταραντούλες λέγονταν – τεράστιας αράχνας

    Και έρχονταν και κυνηγοί τους έφερνε ένα πλοίο
    Μά η ιπποταμίνα μας τους έγραφε στο αιδοίο

    Ήταν πολύ περήφανη. η ιπποποταμινα
    Και ντελικάτη , κι όλα, πάνω της ήταν φίνα,

    Είχε γυαλιστερή υφή και ήτανε σικάτη
    Με ύφος και πολύ μπλαζέ και ήταν και μουράτη

    Κι ήρθαν να την βατέψουνε ιπποποτάμοι δυο
    Μα η ιπποποταμίνα μας ,τους έγραψε .στο αιδοίο

    Ώσπου κι αυτή την πάτησε με ιπποποταμάκο
    κι ερωτευτήκανε τρυφερά , σε παραποταμάκο

    και μπανιστήρι κάνανε, κάτι άξεστοι πιθήκοι
    Κιενας γερο κροκόδειλος πουταν πολύ καθίκι

    και τους εκοροιδευανε, κάνοντας χορωδία
    μα οι δυο μας ιπποπόταμοι, τους έγραφαν στα αιδοία

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | Δεκέμβριος 6, 2007

    Απο την ΧελιδΩνα (μ-λ)

    Σχόλιο από Νοσφεράτος | Μάιος 11, 2008

  5. Ο/Η nikos__alfa λέει:

  6. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Από γραπτό υποψηφίου υπαξιωματικού του Π.Ν., Σούδα 1986.

    Απάντηση σε ερώτημα για την ελληνική πανίδα και χλωρίδα)
    «Η μαρίς (κοινώς μαρίδα) είναι ένας απολύτως εύγευστος ιχθύς, ο οποίος τρώγεται τελείως (εν τω συνόλω του), κυρίως τηγανητός. Η μαρίς, όπως και η γαρίς (κοινώς γαρίδα) δεν εξημερούται.

    Ζει δε πάντοτε και αύτη εις αγέλας και εις αγρίαν κατάστασιν, πλην όμως δεν είναι ουδόλως επικίνδυνος κατά την θήρευσιν -όπως π.χ. η φάλαινα- και ούτω δια την θήραν της δεν παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως μαριδοθηρευτικών, όπως παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως φαλαινοθηρευτικών δια την θήραν της φαλαίνης.

    Οι μαρίδες ζουν εν γένει μίαν περιορισμένην, ήσυχον και χωρίς μεγάλας απαιτήσεις και συγκινήσεις ζωήν, τρεφόμεναι αποκλειστικώς με μικροοργανισμούς, είναι δε παντελώς άκακοι. Εφ’όσον δεν έτυχε μέχρι σήμερον να αναφερθεί ουδεμία περίπτωσις επιθέσεως ακόμη και εξαγριωμένης μαρίδος εναντίον ανθρώπου».

  7. Ο/Η Propapoys λέει:

    Μα απ¨οτι ειχα διαβασει τα ζωα αυτα αφανιστηκαν κατα τη διαρκεια των Περσικων πολεμων.

    Κοψοραψωδια Ε

    – Σαν τελειωσε ο πολεμος -αυτος για το φουστανι-
    το’μαθαν και πλακωσανε κι οι Γυφτοι, και οι Περσιάνοι.

    Τα νεα για τους Περσιανούς και για τα Κατσιβέλους
    σαν τα ‘μαθα ειπα μεσα μου «Ηρθε η αρχη του τελους,

    χαιρετα τη γλυκεια ζωη στον εαυτο μου ειπα,
    τελειωσανε τα ψεματα σε περιμενει πιπα !»

    – Οι γυφτοι κάτσανε καλα και πλεκανε καλαθια
    μα, δυστυχως, οι Ιρανοί ήσαντο κατακάθια.

    Για αρχηγο τους ειχανε εναν αραπη -Ξέρξης
    τονε φωναζανε- που ητανε …ου μπλεξεις,

    Δαρειο το μπατέρα του τη δε μαμά του Ατόσσα,
    κι απταιστως την Αχαιμενιδική εμιλαγε τη γλωσσα.

    Εκλεβανε τις κοτες μου, βουταγανε το βιος μου
    μου μυνησε ο Τηλεμαχος (που ητανε σαν γιος μου),

    ακομα και στη ντάτσα μου καταληψη ειχαν κανει,
    ψωνιζαν με τις καρτες μου, ρημαζαν το μποστανι

    και μεσα στον ορυμαγδο, μεσα στην αναρχια
    παρενοχλουσανε συχνα μεχρι και τη Λουκια

    που τη Σκουπίτσα ( ) βοηθαγε για να μου πλεξει κάλλιτσες,
    και τα κρασια μου πινανε και τρωγαν τις μπεκάλτσες,

    ουτε πουλι πετουμενο δεν ειχε απομεινει,
    στο τελος χλαπακιάσανε κι αυτο το Καρχαρινι.

    Ως που ένα βραδυ ακουσα εις το δελτιο των νεων
    πως οι αραπαδες φαγανε και τον Μυρμηγκολέων

    αφου τον βαλαν ζωντανο στο φουρνο, με πατατες(!).
    Τα πραγματα ηταν καθαρα δεν ετρεφα αυταπάτες

    και αποφασισα αυτό πως δεν θα μεινει ετσι,
    μα τι εστι «βερίκοκο» θα μαθαιναν οι λέτσοι,

    κι οτι ετσι και τον τσακωνα στα χερια μου τον Ξερξης
    θα’βλεπε τοτε τι θα πει και Ξερξης και Ξεξερξης!

    *
    -Τους μυνησα να μαζωχτουν να ιδουμε το τι γένεσθαι
    αλλιως, φινίτο μούζικα πασάτο και …τετέλεσθαι!

    -Να συγκεντρωνεται αρχισε γλήγορα ο κοσμος ολος,
    ολοι οι δικοι μας ηρθανε. Και βγηκε και ο στολος!

  8. Ο/Η Noσφερατος λέει:

    δεν τοχα διαβασει.. εσκασα στα γελια ..
    ιδιως μ’αρεσε το

    κι οτι ετσι και τον τσακωνα στα χερια μου τον Ξερξης
    θα’βλεπε τοτε τι θα πει και Ξερξης και Ξεξερξης!
    ακομα γελαω

  9. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    νικε α.βελεπω οτι εισαι ακρως ορεξάτος και λεω σε προτεινω για δοκιμο μέλος του Τ. Π της Σ τ Ν.τουΙ. Θ.Ι . Θα πρεπει βεβαια να περασεις την δοκιμασια με τον Κροκοδειλο .ξερεις .τα γνωστα…
    -η δοκιμασια με τον Ιπποποταμο ειναι για τα κεντρικά του ΙΘΙ …
    Συμφωνεις;

  10. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ορεξάτος λέμε τώρα για τον ….πεινασμένο, Νόσφυ;
    Άντε καλά ας το καταπιούμε κιαυτό! Ως υποκατάστατο. 😉
    Κροκοδειλάκια και ιποποταμάκια τους γενναίους δεν τρομάζουν
    και οι δοκιμασίες μάλλον θάλεγα πολύ διασκεδάζουν
    αλλά εκείνα τα «της Σ τ Ν.τουΙ. Θ.Ι .» μου ρίχνουν κάπως την αυτοπεποίθηση!
    Έτσι αν και
    είναι καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας , 😆
    θα περιμένω να βελτιώσεις την προσφορά σου και βεβαίως να συμβουλευτώ τον
    αρχισύμβουλο ,το καμάρι του επιχειρείν, όπως θα κατάλαβες εννοώ τον
    Αναγνώστη τον Αθηναίο !
    Τον επονομαζόμενο και Πρωτοσύμβουλο αν έχεις ακουστά! 🙂 😉

  11. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Άμα η κάρτα μέλους που θα σου δώσουν δε γράφει Γενικώς Διευθυντής , τουλάχιστον, μη δεχθείς.
    Οποιοσδήποτε τίτλος έχει πάνω από 2 συνθετικά είναι μούφα, τον δίνουν για να γλυτώσουν λεφτά.
    Θέσεις που δεν είναι εκτελεστικές (δηλαδή κάτι μ@@@κίες με συνθετικά Σύμβουλος Κονσάλταντ και τέτοια), όσο και αν ζαχαρώνονται με κάτι σε σένιορ, εχεκιουτιβ, ΔΕΝ αντέχουν ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ στα νταουνσάιζινγκ και στις μειώσεις (σε βλέπω να εργάζεσαι για τη «φανέλα»).

    Κατά τα λοιπά, πήγαινε αλλά έτυμες λύσεις εν ειδη προτάσεων δεν δύναμαι πλέον. Απλώς έχε το νου σου σε προτάσεις που θα συνεπάγονται ότι θα συνωστίζεσαι σε γραφεία μαζί με άλλους που είναι και αυτοί νέοι (δηλαδή πρέπει πρώτα να μετεκπαιδευθούν και μετά να (αν)ελιχθούν).
    Καλό κουάγιο!!

  12. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    κοιτα η δοκιμασια με τον Κροκοδειλο ειχε απλώςνα κανει με την υποχρεωση του δοκιμουμέλουςτου Τ. Π της Σ τ Ν του Ιθ Ι να γραψει ενα τετραστιχο που να περιεχει τη λέξη Κροκοδειλος ..
    αλά αφου την απερριψες ..πασο .

    φυσικά δεν μπορεις ναφανατστεις την δοκιμασια γιατα Κεντρικά και τις υποχρεωσεις προς τον Ιπποπόταμο 😉

    ειναι δυσκολο να βρεις μια θεση στο ΙΘΙ τη σημερον ημέρα νικοοοοοο!!!!

  13. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Ε δεν σε περίμενα τόσο …σκληρό διαπραγματευτή Νόσφυ!
    Θα μας πεις τουλάχιστον τι είναι αυτό το «Σ τ Ν» η θα μας φάει η περιέργεια;

  14. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ναι . Μπορω
    Σπηλια του Νοσφερατου

  15. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Πως λένε στο πιο απλό δεν πάει ο νους σου;Έτσι!
    Είναι το ακριβώς αντίθετο με το:
    Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που τα ….ξέρουμε! 😆

  16. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    κατι τετοια ελεγε κια ο Νιτσος και εν τελει κατεληξε κι αυτός (στο ΙΘΙ )

  17. Ο/Η nikos__alfa λέει:

    Του Αρκά είναι η ατάκα (παράλειψη μου) και όχι βέβαια δική μου οπότε δε κινδυνεύω να πάθω ότι έπαθε ο Νίτσε!
    Γιατί άραγε πολλές μεγαλοφυίες σαν τον Νίτσε κατέληξαν έτσι άσχημα;
    Φυσική φθορά του εγκεφάλου ,το βάρος οδυνηρών διαπιστώσεων που δεν μπορεί να ξεπεράσει ο πεπερασμένος και θνητός άνθρωπος ή πτώση κάτω από το βάρος τεράστιας πλάνης που διαπιστώθηκε εκ των υστέρων και κλόνισε την ύπαρξη τους;
    Τέσπα ,αυτά είναι εκτός θέματος και δυνατότητας δικής μου να τα απαντήσει!

  18. Ο/Η Kanali λέει:

    Το πιο όμορφο έπος που γράφτηκε με ιδέα του Νόσφυ με γενικό τίτλο «Το έπος της Σαρανταπαπαρούσας» με πρωταγωνιστή το ανθρωπόμορφο τέρας ή τερατόμορφο άνθρωπο την/τον Σαρανταπαπαρούσα, που έπλασε η φαντασία του Νόσφυ (ή είναι πραγματικό), θα το βρείτε στην διεύθυνση : http://afmarx.wordpress.com/2009/06/19/sarantapaparousa/

    .

  19. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    πω πω καλά λές ..την ξεχασα με τα σαραντα ππαπαρακια της..

    ξερεις σκεφτομαι να κανω τη σπηλια τερατοωολογικο κηπο ..με εισιτηριο βεβαια ..
    εντω μεταξύ θυμηθηκα τον Κ()

    http://nosferatos.blogspot.com/2008/08/blog-post_8046.html

  20. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Γιατί άραγε πολλές μεγαλοφυίες σαν τον Νίτσε κατέληξαν έτσι άσχημα;
    επειδήσ αυτους υπάρχει ενα ειδος απληστιας της γνωσης ..Την παθαινουν οπως οι ναρκομανεις, οι αλκοολικοι κλπ: θελουν διαρκώς ολο και περισσοτερη δοση αληθειας.. Κια δεν την αντεχουν .

  21. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ειπαμε
    Να εισαι σαν τον Ιπποποταμο. Φτερωτος
    Οχι Βοδανθρωπος .
    Οχι Διποδο.
    Να αγαπάς ..
    Να αντεχεις μέν στον πόνο αλλλά να νιαζεσαι
    Να εισαι παχυκαρδος αλλά οχι παχυδερμος
    Ο ιπποποταμος νιαζεται: ειναι γελαστος ,ειναι παχυς,ειναι δυνατος αλλά νιαζεται για ολα τα πλασματα της ζουγκλας
    Φροντιζει….
    ειναι στη λασπη ομως παραμένει πετουμενος
    δεν ειναι Βοδανθρωπος. Στο στηθος του χτυπα καρδια και οχι υπολογιστική Μηχανή.

    Και δεν δερνει τα ιδια τα παιδια του,ο Ιππο ποταμος, διποδε Βοδανθρωπε .

  22. Ο/Η Νοσφερατος λέει:
  23. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

  24. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    μεγαλεξανδρινό όνειρο στην παραλία της Θεσαλονίκης
    http://nosferatos.blogspot.com/2009/05/blog-post_7096.html

    Και τωρα θα σας διηγηθω το Ονειρο που είδα
    Στην Παραλια ήμουνα με καποιον Πελοπίδα

    και περπατάγαμε μαζί και ηταν Αυγούλα
    ( κι απο την Μπόχα ειχαμε κι οι Δυο μας Αναγούλα

    -δεν καθαριζουνε ποτές κι η θαλασσα Βρωμάει-
    και να ! που ξάφνου είδαμε μια Παπια να πετάει-

    Θαυμάσια!- ανεφωνησε ο Φίλος Πελοπίδας
    -πρεπει να πω στα νιάτα του πως ήτανε ατσίδας

    μα τωρα στα γεράματα αρχισε να τά χάνει….
    ολοι το ξερουνε αυτο ως και οι επτά Νανοι-

    στο Ονειρον μου ερχονται κι αυτοι και η Χιονάτη
    και μια Μικρουλα ζουμπουρλή, χαιδαρα και αφράτη

    κι ολοι μαζί χορευούνε το Γύρω Γύρω Ολοι
    και Ελληνες και Σκοπιανοι ακομα και Διαβόλοι

    ετσι λοιπόν Ξαναγυρνω : Ημασταν Παραλία
    και κριτικαραμε σφοδρά Κεινον τον Μητραλοία

    τον Μητσοτακη εννοώ που εμφιλοχωρούσε
    μέσ’ εις το Ονειρον κι αυτός και αερολογούσε..

    Τι έλεγα; το ξεχασα ..Α ναι για τ’ονειρο μου
    ε ! πανω που περπαταγα κι εκανα το σταυρό μου

    κι ελεγα Δόξα τω Θεώ που εχω την Υγειά μου
    Βλεπω κατι το Τρομερόν και λεω : Παναγιά μου !!!!

    Να μη σας τα πολυλογώ Βλεπω τον Ψωμιάδη
    Αργά να αναδύεται σαν μέσα απο τον Αδη

    Απο την μαυρη θάλασσα ,ναναι σαν Ποσειδώνας
    – του επεφτε μαλλον Κοντός ο Αρχαιος του Χιτώνας

    και φαινονταν τα μπουτια του και φαινονταν κι οι Γάμπες
    και καπου κάπου εσκουζε λές και τον πιάναν Κράμπες

    Κρατουσε μια Τριαινα στο ενα του το Χέρι

    Ενω με τάλλο Χέρι του , κρατουσε Χερι Χερι
    το Αλλο του το Ταιρι του , τονε Καρατζαφερη….

    και εταραχτηκα πολύ , μ’επιασε Πανικός
    Φουρτουνιασμένος ητανε και ο Θερμαικός

    Ψυχρός Βαρδαρης Φύσαγε και ητανε Αυγούλα
    και μενανε μου ρχοτανε κατι σαν Αναγούλα

    Και ειδα να αναδύεται Σώος κι Αρτιμελής
    Ως Γιγας απ’ την Θάλασσα ..Ο Παπαθεμελής!!

    Φοραγε αρχαιο Θωρακα και περικεφαλαία
    και κραταγε κιενα σπαθί , στρατιωτική σκελέα

    και μας αγριοκοίταζε και ηταν σα Θηρίο
    και ο Βαρδαρης Φύσαγε! και εκανε και Κρύο

    -και με την ακρη του Ματιου , ειδα τον Πελοπίδα
    που φόραγε στο πόδι του μια Περισκελίδα

    ”Τί πας να κανεις , -τον ρωτώ – Ω Φιλε Πελοπίδα;
    Το Νόημα του Βίου μου – μου απαντάει – είδα …”

    δεν προφτασα να του το πώ ”Μη Πελοπίδα , Μή ”
    και βουτηξε στη θαλασσα εκεινη τη στιγμή!

    ολογυρα τριγύρω μου δεν ακουγες Ψυχή
    Στη Παραλία το πρωί υπάρχει σιωπή ….

    και ανοιξαν οι Ουρανοί και άρχισε να βρέχει
    και η καρδια μου αρχισε-στο Ονειρο- να τρέχει

    και φθανει μεχρι τ’ αγαλμα του Μέγα Βουκεφάλα
    πισω απ’ τα καπούλια του που ειναι και Μεγάλα

    (που ολοι τα θαυμάζουνε τ’ αλογου τα Καπούλια
    κουρνιαζουνε και στη κογχη τους και τα θαλασσοπούλια)

    και οταν έφτασα εκει , κατω απ’ τον Βουκεφάλα
    βλεπω εναν φιλο μου παλιο(τον λέγαμε ”κεφάλα ”

    γιατί τανε λαμπρο μυαλό και ηταν διαβασμένος
    και πηγε στην Αμερική γυρισε σπουδαγμένος
    και τωρα ασχολιότανε με την Φιλοσοφία
    Ομως βαθιά πληγώθηκε απο καποια Σοφία

    την ειχε -λένε- Γκόμενα – μ’αυτή τουκανε Νάζια
    και κάπου μπλοκαραν πολύ του Φιλου τα Γρανάζια

    -κι αρχισε να παραμιλά να λεει αρες μάρες
    και η Μαρίδα γελαγε ,πετωντας κουκουνάρες –

    ταβαλε με τον Εγελο ο Φίλος μου ο Κεφάλας
    – τι τραγωδία ομως κιαυτή ..μες τη ζωή μας ..΄Αλας!

    ποτε κανεις δεν προβλεψε πως θα τα φερει η Μοιρα!
    η μόνη η προβλέψιμη ειναι η Καλομοίρα!

    ειδα λοιπόν περιδεή τον φίλο τον Κεφάλα
    να καθεται ανακουρκουδα κατω α΄τον Βουκεφάλα

    και να διαβάζει τ’ Εγελου Φαινομενολογία ”
    -πρεπει να πω πως σπουδασε και Κοινωνιολογια

    και ηταν και καθηγητης εις την Σχολήν Παντείου
    κι οι Φοιτηται τον Φωναζαν ”Κεφάλα αααίοοουυυ”

    ”εκει πουναι τα δόρατα πλαι στον Βουκεφάλα
    με τις αιχμές τις μυτερές τα ακοντια τα μεγάλα

    που υψωνονονται στον ουρανό,θαρρεις θε να τον σκίσουν
    και πάνω στο Γαλάζιο του, σημαδι να αφήσουν

    στα Υψωμένα ακοντια απάνω εις τις λόγχες
    -το ειδα και μου βγήκανε τα μάτια απο τις κογχες-

    καθοντουσαν μακάριοι καπου επτά Στυλίτες
    φοραγαν ρασα κοκκινα και μοιάζουν Αγιορίτες

    – Κρυφά αναρωτηθηκα : αραγε δεν τσιμπιούνται
    στων σαρισσων τις μυτερές τις ακρες , Πως κοιμουνται;

    Ειν’ αραγε φακιρηδες; ή ειναι Ρασόφοροι;
    Βρε μπάς και εινα αναρχικοι ; Πρωην Κουκουλοφόροι;

    που τωρα μετανοιωνουνε για τα αμαρτηματα τους
    και καθονται στις σάρισσες να πουν τ’αιτηματα τους;

    μη κανανε καταληψη ;Βρε μπάς και απεργουνε ;
    αραγε τι τα μάτια μας ακομα θε να δουνε;

    Αυτα αναρωτιομουνα μα εκεινοι σιωπηλοι
    στις λογχες πάνω καθονταν και ησαν σφριγηλοι

    Κιεγώ βουβος παραμεινα και μαλλον απορουσα
    ”ητο πραγματικότητα ή σ’ονειρο πια ζουσα

    πως γινεται κι ανεγγιχτοι μενουν απ τα παλούκια
    μου φαινονταν μυστηρια ολα αυτά τα λούκια”

    ……………………………………………..

    επανω κει που θαυμαζα τους επτά ερημιτες
    που καθονταν στα Δόρατα και ηταν στηλίτες

    Αξάφνου εμφανίσθηκε και η Θεά Αθηνά

    ρίχνει μια με το Δορυ της , Γυρνά και λέει ; Να!

    γυρνώ εκει και τι να Δω! παει ο Βουκεφάλας
    κι’ εξαφανισθηκε μαζι κι ο φίλος μου ο κεφάλας

    στη θέση του αγαλματος είχε κορμό ελιάς
    κι ανεβασμένος στα Κλαδιά και ο ..Καραμπελιάς

    Με κοταξε παραξενα , και καπνιζε μια Γόπα
    τον είδα και αναφώνησα -στην εκπληξη μου: ΟΠΑ!*

    Με κοιταξε παραξενα οταν του είπα :
    ΟΠΑ”

    μου θυμισες τα νειατα μου,γιαυτό”- μου λεει- :”ΣΩΠΑ!!””

    και ξεχνα πιά το Παρελθόν και τις μεγάλες ΡΗΞΕΙΣ

    Απομεινάρια μεινανε μόνο κι Αφίξεις – ήξεις”

    (κι αστραπιαια έστρεψα τα μάτια στο Ρεμέτζο

    και έκπληκτος αντίκρυσα να στεκει εκει τον….Μέρτζο
    με Μύστακα πελώριο να κανει Πιρουέτες
    ντυμένος Μακεδονικα , κι ακουγονταν Τρομπέτες ”
    Συνεχιζεται …

  25. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    περι Πολιτισμικου ρατσισμου ΑΛΑΙΝ νΤΕ μΠΙΕΝΟΥΑ και Νεας ακροδεξιας

    http://nosferatos.blogspot.com/2010/01/klik_06.html

  26. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ρατσισμός
    http://nosferatos.blogspot.com/2008/08/blog-post_7475.html
    Εκδηλώνεται με τη
    α) δυσμενή διάκριση, β)την περιθωριοποίηση και τον γ) κοινωνικό αποκλεισμό αυτής της ομάδας
    διακρισεις Ρατσισμου:

    θεσμικός ρατσισμός
    όταν βασίζεται σε ειδικούς νόμους και μηχανισμούς που θεσπίζει το κράτος( Ροδεσία , Νοτια Αφρική , Η.Π.Α , , Χιτλερική Γερμανία«Τελική λύση»
    Κοινωνικός ρατσισμός:
    συμπεριλαμβάνει και αλλά χαρακτηριστικά που αποτελούν κριτήριο αξιολόγησης του διαφορετικού (φύλο , ηλικία εθνότητα , θρησκευτική ταυτότητα , σεξουαλικές προτιμήσεις )

    Τα κριτήρια αυτά κατασκευάζονται κοινωνικά

    Κλασσικός Ρατσισμός

    Στηριζεται στην ”ιεραρχια των Φυλών ”: Αρια φυλή σε διακριση με τις ”κατωτερες φυλές”

    διαφοριστικός ή πολιτισμικός ρατσισμός :Στηρίζεται στο ”δικαίωμα στη διαφορά ”. Δεν ιεραρχεί τις φυλές αλλά θεωρεί ότι θα έπρεπε οι «κοινότητες να ζουν χωριστά »

  27. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ενα κειμενο του ΝΙΚΟΛΑ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗ: Η νέα πολιτισμική δεξιάΑπό τις πρώτες δεκαετίες του δέκατου ένατου αιώνα η «βαθιά», αντιφιλελεύθερη δεξιά αντιλαμβάνεται τη σημασία των συναισθημάτων και των παθών στη διαμάχη των ιδεών. ..ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

    http://nosferatos.blogspot.com/2010/02/blog-post_2936.html

  28. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    για το τραυμα (ως δίνη ) και τον Εντγκαρ Αλαν Ποε

    http://nosferatos.blogspot.com/2008/10/blog-post_6978.html

  29. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    οταν εκλαψε ο Νιτσε στη Θεσσαλονικη

    http://nosferatos.blogspot.com/2008/07/blog-post_1174.html

  30. Ο/Η Νοσφερατος λέει:
  31. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Προταση για νεοποστ..(αν θελει βεβαια ο Παπουλης)

    Οι μεταμορφώσεις της Ακρας Δεξιάς:

    ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ του βιβλιου της Βασιλικής Γεωργιάδου: η Άκρα δεξιά και οι Συνέπειες της συναίνεσης, Δανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Ελβετία Αυστρία , Γερμανία, Εκδόσεις Καστανιώτη ,2008,

    Γιατί ψηφίζουν τόσοι πολλοί την Άκρα Δεξιά στην Ευρώπη; Τα κόμματα της άκρας δεξιάς ψηφίζονται από «θύματα » και χαμένους » των κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων.

    Όμως η σταθεροποίηση του ακροδεξιού χώρου μάλλον οφείλεται σε μια κοινή ατζέντα εναντίωσης στην μετανάστευση καθώς και στο σύστημα συναινετικής, διακυβέρνησης

    .Όσο περισσότερο απαξιώνονται στα μάτια τους οι θεσμοί , τόσο ενισχύονται τα κόμματα που βρίσκονται στα άκρα των ιδεολογικών πόλων. Σε τέτοια συγκυρία οι δυνάμεις του δεξιού άκρου είναι οι περισσότερο ωφελημένες ισχυρίζεται η Βασιλική Γεωργιάδου ,συγγραφέας του ογκώδους βιβλίου για την Ακροδεξιά στην Ευρώπη .Πέρα από τις πολύτιμο εμπειρικό υλικό, αποτέλεσμα μιας ενδελεχούς έρευνας σε έξι χώρες της Ευρώπης.

    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα συμπεράσματα της για τα χαρακτηριστικά του Νέου Ακροδεξιού Χώρου.

    Σύμφωνα με την Βασιλική Γεωργιαδου το ακροδεξιό κράμα είναι αντιφατικό: Στα χαρακτηριστικά του είναι δυνατό να συνυπάρχουν τόσο μια (ακραία ) νεοφιλελεύθερη λογική εθνικής οικονομίας της αγοράς όσο και η ιδέα ενός εθνικο-πολιτιστικά περιχαρακωμένου κράτους -πρόνοιας , ο αντικρατισμος αλλά και ο κρατικός αυταρχισμός, ο αντιφιλελεύθερισμος–αντικαπιταλισμός αλλά και ο αντισοσαλισμός –αντικομουνισμός.

    Η ίδια αντιφατική φυσιογνωμία προκύπτει και από το μείγμα των ετερόκλητων πολιτικών θέσεων τις οποίες υποστηρίζουν τα κόμματα της άκρας δεξιάς: αντικρατισμός και σοβινισμός, μεταϋλισμός και εθνοκεντρισμός, οικονομικός φιλελευθερισμός και «οργανική δημοκρατία», με επίκεντρο όχι το άτομο, αλλά τον ‘’ λαό ’’ ως συλλογικό οργανισμό . Σε μια πιο κοντινή προσέγγιση η Γεωργιαδου διακρίνει μέσα από αντιφατικό μείγμα αρχών τις πιο βασικές θέσεις που συνήθως υπερασπίζονται τα κομματικά μορφώματα της μεταπολεμικής άκρας δεξιάς: αποφασιοκρατία (λατρεία της απόφασης και του ‘’δυναμισμου’)αλλά και δημοψηφίσματα, επίκληση του λαού και καισαρισμός, υπαγωγή στη συνταγματική τάξη και αντικοινοβουλευτισμός, αντισυστημικότητα και αντικομματισμός, εναντίωση στο πολιτικό κατεστημένο και πολιτικός συγκεντρωτισμός, «διαφορική ισότητα» και αντιπλουραλισμός αποτελούν τις ιδεολογικο-πολιτικές αρχές που η άκρα δεξιά υπερασπίζεται. Όμως η Γεωργιαδου μας θυμίζει ότι τα κόμματα αυτά, πάνω από όλα είναι κόμματα της άκρας δεξιάς:ο νεοφιλελευθερισμός τους » συνοδεύεται από πολιτικό αυταρχσμο, ο νεολαικισμος τους περιέχει δράσεις που υπονομεύουν την δημοκρατική τάξη .Αναμειγνύοντας συστηματικά δημοψηφιστικές αρχές με αποφασιοκρατικές μεθοδους , η άκρα δεξιά αναδεικνύει την αντίληψη τη για ένα πολιτικό , σύστημα συγκεντρωτικό, προσωποκεντρικό και καισαριστικό. Για να καταλάβουμε το πώς επιτυγχάνεται αυτό το ‘’αλχημιστικο‘’ πολιτικό μάγμα η συγγραφέας μας προτείνει να ρίξουμε μια ματιά στο μοντέλο εσωτερικής οργάνωσης των Ακροδεξιών κομμάτων :Χαλαρά οργανωμένα σε επίπεδο κομματικής βάσης αλλά ισχυρό στην κορυφή με προβεβλημένα στελέχη στην ηγεσία που καθοδηγούν κα κατευθύνουν όχι απλώς διοικούν, τα κόμματα της μεταπολεμικής ακροδεξιά είναι αυστηρά ιεραρχημένα και δομημένα γύρω από τον αρχηγό και οδηγητή τους. Αυτό το μοντέλο κομματικής οργάνωσης παραπέμπει σε ένα μοντέλο διακυβέρνησης στο επίπεδο του κεντρικού κράτους στο οποίο συνυπάρχουν στο πλαίσιο ενός ιεραρχημένου συνδυασμού, ο καισαρισμός και ο δημοψηφισματικές αρχές , με αλλά λόγια: ο οδηγητής αρχηγός από την μια και ο ‘’ κυρίαρχος’’ λαός από την άλλη .

    Έτσι-σύμφωνα με την Βασιλικη Γεωργιαδου- η Ακροδεξια είναι μεν άμεσο-δημοκρατική και δημοψηφιστική κατά τρόπο όμως που η άμεση έκφραση της θέλησης του λαού να ευθυγραμμίζεται με τη θέληση του ηγέτη: Ο οδηγητής αρχηγός επικαλείται τον λαό και προσφεύγει στον λαό, ο οποίος αναγνωρίζεται ως ανώτατη πηγή κυριαρχίας .

    Πολύ ενδιαφέρουσα είναι η έρευνα που επιχειρεί η συγγραφεας της στενής σχέσης των κομμάτων της Άκρας Δεξιάς με το ιδεολογικό ρεύμα της ‘’νέας Δεξιάς’’ και που αποτελείται από διανοουμένους που εμφανιστήκαν στην Ευρώπη στα τέλη της δεκαετίας του 60 και του 70 στη Γαλλία Και στη δεκαετία του 8ο στη Γερμανία πρωτοεμφανίζονται ως αντίδραση στο Γαλλικό Μάη και τα φοιτητικό κίνημα . Το ρεύμα αυτό εμφανίζεται ως ‘’πολιτικής πρωτοπορίας»της άκρας δεξιάς. Το « νέο» στο ιδεολογικό αυτό ρεύμα που η ‘’νεοδεξια’’ διαμορφώνει έγκειται στο ότι προσπαθεί να οικειοποιηθεί ιδέες όπως ο «πλουραλισμός’’, «τρίτος δρόμος } «αλλαγή αξιών » «ευρωπαϊκός σοσιαλισμός »,έννοιες όπως «μονοδιάστατος άνθρωπος «μαζοποίηση» που προέρχονται από τον χώρο της νέας αριστεράς! (Μαρκουζε κ.α).Η νέα Δεξιά υπερασπίζεται μια αντίληψη«διαφορικής ισότητας »που αποθεώνει τη διαφορά , αναγνωρίζοντας την ισότητα μόνο στο πλαίσιο ενός ‘’εθνοτικού και πολιτισμικού απαρτχάιντ’’ :η ‘’διαφορική ισότητα» μπορεί να πραγματοποιηθεί όχι εντός ενός ετερογενούς κόσμου, αλλά μόνο κα αποκλειστικά στο εσωτερικό των ομοιογενών «πατρίδων ».

    Κάθε μια από αυτές είναι και πρέπει να παραμείνει εθνικο πολιτισμικά διαφορετική από τις υπόλοιπες Αυτό σημαίνει να παραμείνει «καθαρή από προσμείξεις, οι οποίες εμφανίζονται στο πλαίσιο «πολυφυλετικών , πολυπολιτισμικών η μικτών πολιτισμικά κοινωνιών».

    Η άκρα δεξιά υποστηρίζει μια εκδοχή περί ισότητας που βασίζεται στη ‘’διαφορά’’ η στις ιεραρχημένες διαφορές λαών εθνών και πολιτισμών .

    Το βιβλίο της Γεωργιάδου -ούτως ή άλλως – πολύτιμο εργαλείο για την πολιτική κοινωνιολογία –μας διαφωτίζει εντέλει για τις ευρωπαϊκές διαστάσεις του Ακροδεξιού εθνο-λαικισμού που έμοιαζαν να αποτελούν ιδιότυπο ελληνικό φαινόμενο.

    http://nosferatos.blogspot.com/2010/01/2008_21.html

  32. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    αλλη προταση
    Σύμφωνα με τον Π.-Α Ταγκιέφ, ο ιδεότυπος του σημερινού νέου ρατσισμού, σε αντίθεση με τον παλιό βιολογικό/ανισωτικό ρατσισμό, μπορεί να αναλυθεί στα ακόλουθα τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά:

    α) Στη μετατόπιση του ρατσιστικού λόγου από τη «φυλή» στην «κουλτούρα». Υποκατάσταση, δηλαδή, του «επιχειρήματος» για τη λεγόμενη φυλετική καθαρότητα από αυτό της υπεράσπισης μιας «αυθεντικής» πολιτισμικής ταυτότητας.

    β) Στη μετατόπιση από την «ανισότητα» στη «διαφορά». Η παλιά υποτίμηση των «κατώτερων» («φυλών») δίνει σήμερα τη θέση της στη φοβία της ανάμειξης των πολιτισμών.

    γ) Στην προσφυγή μάλλον σε «ετερόφιλες» φόρμουλες («δικαίωμα στη διαφορά»),

    παρά σε «ετερόφοβες».

    δ) Το τελευταίο χαρακτηριστικό θα μπορούσε να αποδοθεί μέσα από τη διατύπωση του «έμμεσου» ή «συμβολικού ρατσισμού»: ο νεο-ρατσιστικός λόγος δύσκολα συλλαμβάνεται ως «ρατσιστικός» γιατί ρίχνει όλο του το βάρος στο άρρητο, στο υπονοούμενο.

    Οι αντισημίτες σήμερα παρουσιάζονται ως «αντισιονιστές»,
    ο αντι-μεταναστευτικός λόγος υποστασιοποιεί, καθολικεύει και δαιμονοποιεί τους «ανεπιθύμητους» ξένους («οι Αραβες»).
    Ετσι, η αντιμεταναστευτική στάση παρουσιάζεται ως ομαλή αντίδραση μιας κοινωνίας η οποία θεωρεί ότι βρίσκεται σε κατάσταση νόμιμης άμυνας έναντι μιας «εισβολής»: η επίκληση της «εθνικής προτίμησης» («πρώτα οι εθνικοί πολίτες») αποτελεί τη «λογική» αποκορύφωση μιας έμμεσης αλλά πανίσχυρης πολιτικής αποκλεισμού από το εθνικό-κοινωνικό σώμα των «άλλων».»

    http://nosferatos.blogspot.com/2009/02/blog-post_9217.html

  33. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ενα υπεροχο μ’αγαπάς; απο την κλειδαροτρυπα

    http://nosferatos.blogspot.com/2010/09/blog-post_1469.html

  34. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    O Ρατσισμός παντα πατουσε σε αληθινους φοβους που ανακατευε με Μαγικές λύσεις (αποδιοοπομπαιους τραγους) …
    Ποτε δεν ηταν μια ιδεολογια βασισμένη ολοκληρωτικά στο ψεμα :
    Στηριζοταν
    α) στο ανακατεμα (μισες αληθειες μισα Ψεμματα- Συμπυκνωση )
    β) στη Μεγεθυνση : Μεγιστοποιηση των φοβων
    γ) στην υποτιθεμενη κατοχή μιας αποκρυφης αληθειας που δηθεν επιμελώς κρυβεται(π.χ ”Πρωτοκολλα σιων” κλπ )
    (και σε μερικά αλλα πραγματα που μπορουμε να τα πουμε εν καιρω )
    Στο οτι ζουμε σε μια Παγκοσμια κοινωνια οπου κυριαρχουν οι Φοβοι αυτό ειναι αναμφισβητητο .. Πολλλοι ονομαζουν την κοινωνια μας κοινωνια της Διακινδυνευσης ή κοινωνια του Ρισκου
    Το μεγάλο ζητημα ειναι η Διαχειριση – ψυχολογική ατομική και κοινωνική -πολιτική των φοβων
    Οι φοβοι μπορουν να μας οδηηγησουν (η να οδηγησουν καποιους στο να μας χειραγωγησουν )
    σε μια Φοβική κοινωνια
    ή αντιθετα να μας κινητοποιησουν σε μια οσο το δυνατον μεγαλύτερη Χειραφετηση και διαχειριση των φοβων μας προς μια καλύτερη -ανθρωπινοτερη και πιο Δικαιη κοινωνια
    http://nosferatos.blogspot.com/2009/02/blog-post_4756.html

  35. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    αφιερωμενο εξαιρετικα …….

  36. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Χρόνια πολλά και καλά (έστω και καθυστερημένα) σε Θανάσηδες και Αθανασίες.
    Όντως Νοσφεράτε πιο εύστοχη αφιέρωση στους εορτάζοντες δεν θα μπορούσα να σκεφτώ

  37. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Κάποιες φορές στα Όνειρα, Ελέφαντες περνάνε
    Με κάτι πόδια θεόρατα κι όλοι ρωτάν που πάνε

    σε προσπερνάν Αδιάφοροι και νιώθεις Αγωνία
    γιατί αυτοί οι ελέφαντες χάνονται στην γωνία

    του‘Όνειρου στα ξαφνικά και δεν το περιμένεις
    Και μένεις άδειος στ΄όνειρο, δεν έχεις να προσμένεις

    Γιατί αυτοί οι Ελέφαντες που κολυμπούν στο Πάχος
    κι έχουν τα πόδια τους λεπτά , θυμίζουν το Πάθος

    την Πλησμονή, Απόλαυση και την Επιθυμία

    Είναι χοντρά ,πληθωρικά ετούτο τα Θηρία

    και τότε νιώθεις ξαφνικά ωσάν συρρικνωμένος
    Ξυπνάς από το Όνειρο μα είσαι σα Ναρκωμένος

    κι είναι σαν να λικνίζεσαι στη Ράχη μιας Καμήλας
    Ενώ σε πλησιάζουνε οι Ούννοι κι Αττίλας …

    http://nosferatos.blogspot.com/2009/02/blog-post_9170.html

  38. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

    Φαντασου ενα ποταμι ….που τρεχει με μαιανδρους και παραποταμακια και σχηματιζει καταρρακτες που πέφτουν ορμητικά …
    – και οπως τρεχει ο καταρραχτης ,πεταγονται παντου, πιτσιλιές με νερό και ψιχαλες και σταγονιτσες εδώ κι εκει…
    Και μια τετοια πιτσιλιά νερου(μια τοσο δα, μικρή ποσοτητα, μια δαχτυλίθρα ) σχηματιζει εκει παραδιπλα, μια μικρή λακκουβίτσα απο νερό
    ( ή μαλλον λασπόνερο)
    Τωρα … χμμμ ..Φαντασου αυτή τη λακουβίτσα λασπόνερου να αποκτα κατι που μοιάζει με συνειδηση…
    ” Ποιος/α ειμαι; αναρωτιεται …Τι να με δημιουργησε; Πως ναναι ο σκοπός της υπαρξης μου….
    … Και σχηματίζει ενα πληθος απο αξιωματα και συλλογισμους..
    .Και ειτε προσπαθει να γνωρισει …ειτε να Θυμηθεί..
    . Μεχρις ,που γινεται εντελώς λάσπη και εξατμίζεται και ξεραινεται …
    Ενώ το μεγάλο ποταμι συνεχιζει να τρεχει και να χυνεται σε καταρραχτες και λιμνουλες , εντελώς αδιάφορο για την λακουβίτσα απο νερό που το ιδιο γεννησε
    ..και βεβαια υπάρχουν και χιλιαδες αλλα ποτάμια ..

    (ισως …ποιος ξερει )

  39. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    Ο βοδανθρωπος(οι)
    ———————
    Αργος, δυσκινητος στον Νου , βραδυφλεγής
    και σκαει καπου κάπου ωσαν Χειροβομβιδα
    συνηθως νομιζει οτι ειναι Τανκ: Η πανοπλια του
    ειναι απο το Ιδιο λίπος του μυαλου του ..Κινειται στα Λιβαδια του
    και Βοσκει , που και που
    χτυπά κανενα τοιχο. Υστερα
    τονδειχνει με το δαχτυλο:»αυτος με χτυπησε» φωναζει .
    Στις προβολές του Νου παγιδευμένος ,
    στο αδειο λιπος της ζωουλας του πνιγμένος , στο καφενειον η ΕΛΛΑΣ , κυριες,κυριοι ,ιδου ,παντα δικος σας , γνωριμος παλιος
    Ο ΒΟΔΑΝΘΡΩΠΟΣ(-ΟΙ)

  40. Ο/Η papoylis λέει:

    Εδώ Βάμπιρα δεν είναι η Καρακάξα. 🙂

    επομένως η decadente ποίηση χωρίς ρυθμό και ρίμα είναι επιτρεπτή. 🙂

    Μάλιστα αναρωτιέμαι μήπως η τάση μας να επιστρέφουμε στην έμμετρη ποίηση και τη ρίμα είναι ένα ακόμα μεταμοντέρνο φαινόμενο . Κάτι επ’ αυτού από τους περί τη λογοτεχνία ειδήμονες ;;;

  41. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    παπουλη τωρα μολις ειδα το σχολιο σου ..Ημουν εδω και μια μερα απασχολημένος με κατι αλλα ..πραματα ..(και ..θαματα)
    Λοιπόν Νομιζω οτι θα πρεπει να επιτρεψεις και στην Καρακάξα ενα ανοιγμα στην Νεωτερικοτητα .. Δεν ειμεθα ακομη στην εποχή του Δροσίνη .. Βεβαιως εσυ αποφασισζεις αλλά λέω .. Δεν θαπρεπε να τολμησωμεν;
    Στο κατω κατω
    » γυρευοντας την Ομοικαταληξια
    κοντευουμε να παθουμε καταπληξια ‘ οπως σουλεγα στην Καρακάξα..’
    Περασαν χρονια καιχρονια απο την Χελιδωνα Παπουληηηη .. Γερναμε ..
    Δε τι γινεται γυρω μας .. Δες την αχαλινωτη νεολαια ..Τον θορυβο ,την κατεδαφιση των ηθων .. Oλα αλλάζουν η ζωή προχωραει διχως να κοιταει την ριμα ..

  42. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    φυσικά ετοιμαζω και μια Παραλλαγή του Βοδανθρωπου(-ων ) ΜΕ ρΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ κΑΡΑΚΆΞΑ μουρλια.. Να γλυφεις τα δαχτυλα σου .. Προς το παρόν μαζευω υλικο ..(ερευνα πεδιου που λένε )

    ε …κατσε να τελειωσω με τα Πραματα που σουλεγα και θα δεις .. Προκειται για Πρωτο πραμα .Α’ Α’

  43. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    προσοχη -προσοχή
    ανακοινωση
    – ΣΕΒΑΣΤΕ ΜΟΥ ΠΑΠΟΥΛΗ ΚΑΙ
    αγαπητοι αναγνωστες

    εν τω μεταξύ – παραλληλα με τον Βοδανθρωπο (οι ) σε ριμα –
    ετοιμαζω ενα Μιουζικαλ που θα αφησει εποχή .. Θεατρο , χορος , τραγουδι , οπτικοακουστικά μέσα , δακρυα , δηλητηριο ,χολή , παγκρεας ,Υβρεις,σαμποταζ , ιντριγκες και αδιεξοδα, και προπαντος
    ΓΕΛΙΟ ..πολυ ΓΕΛΙΟ
    η Παρασταση θα δωθει
    σε παραλληλη εκτελεση
    στην Σπηλιά του Νοσφερατου
    και εντος αυτου εδώ του Ποστ(θ)είου
    τιτλος του Μιουζικαλ
    ΜΙΛΑ ΡΕ..ΜΙΛΑ
    μα τι να πώ;

    μιλα μου για ΜΗΛΑ

    ( ΠΑΔΙΚΉ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

    ΛΙΑΝ ΠΡΟΣΕΧΩς )

    θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας στην εκδοση των εισιτηριων :

  44. Ο/Η papoylis λέει:

    Ρε Βάμπιρα

    δε βλέπεις τι γίνεται στο άλλο ποστ με το στάρετς ;;;

    Είμαστε τώρα για Μιούζικαλ ;;;

    Ανέβασε το στο δικό σου και αν έχει επιτυχία θα το κάνουμε μετάκληση εδώ όταν θα εγκριθούν τα σχετικά κονδύλια 😉 🙂

  45. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    εντω μεταξύ δεν ξερω τι μαγικά εγιναν στα αλλα δυο πιο πανω σχολια μου και μολις παταει καποιος το Νοσφερατος βγαινουνε χριστουγενννιατικες καρτες

    Μαγεια ..
    Για να διουμε τωρα…

  46. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ελα χριστε μου .. Χριστουγεννιατικος δαχτυλος ..; Τι να συμβαινει αραγε;

  47. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφη : ή εσύ κατα λάθος ή κάποιος εξυπνάκιας έχει συνδέσει το «Νοσφεράτος» με το χριστεπώνυμο σάιτ…

    Έχει πλάκα πάντως…

  48. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ε ναι ..ξερεις οτι εχω περαση στους χριστιανοτραφεις..πλακα εχει πραγματι
    …χριστε και κυριε

  49. Ο/Η papoylis λέει:

    Ορέ Βάμπιρα

    με τη βοήθεια της Evil Bitch βρήκα ΑΚΡΙΒΩΣ τι συμβαίνει

    σε ορισμένα από τα σχόλια σου έχεις μπεί δηλώνοντας και το μπλογκ σου ως

    nosferatos.blogpot.com

    Όπου ΛΕΙΠΕΙ ένα s ( blogspot το σωστό )

    Δοκίμασε τώρα να δεις ποιούς με τη πληκτρολογική σου ατασθαλία έφερες εδώ :

    Χτύπα στο γκούγκουλα το : nosferatos.blogpot.com και θα δεις τους χριστεπώνυμους.

    Είχα καιρό να γελάσω έτσι ορέ…. 🙂 🙂 🙂 Πάντα τέτοια.

  50. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    καλά αντε εγω ..καλά
    αυτοι οι ..χριστιανοι ειναι δυνατον ναχουν bLOG ως: nosferatos.blogpot.com ;
    ε ;
    ειναι δυνατον ;
    Βρε που παμε βρε..
    καλά λεω Χριστε και Κυριε
    υ.γμπραβο στην Evil Bitch..

  51. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    λοιπόν για να αλλαξει λιγο η ατμοσφαιρα και να …. θυμηθουμε και λίγο

    δειτε παρακαλώ το :
    http://nosferatos.blogspot.com/2008/07/blog-post_6236.html

    το οποιο αφιερωνω στις αγαπητες σχολιαστριες αυτου εδω του Μπλογκ του Παπουλη ..(ολες ..)

  52. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    O ΠΕΛΑΣΓΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ : η μονομαχια(η πως δημιουργηθηκε το γενος των Ελληνων )
    ——————————–
    σ’ενα τηλεγραφοξυλο ηρθε μια κουκουβαγια
    – λένε πως καποια μαγισσα της εκανε και μάγια –
    και Μαγικα πως μπερδεψε την Νυχτα με την Μερα
    και ηρθε κει και κρεμονταν θαρρεις απ’ τον Αερα
    και ολη μέρα εσκουζε κι εκανε ΚΟΥΚΟΥΒΑΟΥ
    και ηταν και Κακόφωνη κι ολοι φωναζαν ”Αου!”

    Και ηρθε και ο Πελασγός που ειχε την Φωλιά του
    Την κουκουβαγια ρωτηξε τι κανει στ’ άπαυτά του
    Και κεινη δεν απαντησε γιατί ταν Ψηλομύτα
    Κοκομοιρη .. Δεν προβλεψε την μελλουσα της Ηττα ..

    Πολύς κοσμος μαζευτηκε για να ιδή την Μαχη
    – Ο πελασγος αδυνατος κι εκεινη ολο Πάχη –
    Μαζευτηκαν και οι Θεοι ως και η Αφροδύτη
    -που περιεργως εμοιαζε στων Νιπτηρών τον Δύτη
    Μαζευτηκε κι η Αθηνα , Μαζευτηκε κι ο Αρης
    Κι απο Ψηλά τους εβλεπε ως και η Θεία Χαρις
    Και ολοι στοιχηματιζανε υπερ του Πελασγού
    Στην Κουκουβαγια αλιμονο ολοι φωνάζαν ”Ου !”
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    Νοσφερατος είπε
    1 Απριλίου, 2010 στο 00:52

    Και ηρθανε πετουμενοι οι Φτερωτοι οι Γρυποι
    Και ηρθανε να δουν Σφαγή κι οι Πήγασσοι οι Ιπποι
    Και ηρθε και Μεθοκοπών κι ο Θείος Διονύσης
    και ηρθε και ο Οσιρις και η Θεά η Ισις
    Ολοι περιμεναν να διουν πως θ ‘αποθανει η Γλαύκα
    τον Σκηνικόν μου θυμισε κατι απο τον Κάφκα

    Και γουρλωνε τα μάτια της η κακομοιρα η Γλαυκα
    σαν να περιμενε θαρρεις μιαν συνταξιν του ΛΑΦΚΑ
    -λένε πως δουλεψε πολύ στα νιατα της η Γλαυξ
    μα τωρα αισθανοτανε πως ητο καπως Βλαξ-
    ————————————-
    Ο Πελασγος στο μεταξύ ακονιζε τα Νύχια
    κι οι θεατές ηδονικά περιμεναν και Μύχια

    Να δουν της κουκουβαγιας μας τα Ματια να βουρκώνουν
    -Οι Πελασγοι φημιζονταν πως οταν σκοτώνουν
    το κανουνε μεθοδικά με τονα τους το πόδι

    λένε για εναν Πελσγο πως σκοτωσε ενα Βόδι
    και τοκανε ακινητος εν πληρη Ψυχραιμία

    τον τσιμπαγε σιγά σιγά ως που παθε μανια
    – ο Βους-και ολο Βόαγε , στον Πελασγο κι ορμουσε

    Μα ο Πελασγος στυλιστικά ολο Υποχωρουσε
    Εμοιαζε ολη η σκηνή με μιαν Ταυρομαχία

    Η σαν καμιαν Ομηρικήν Γατομυιομαχία
    Εν τελει οταν του Βοδιου του εσπασε τ’ ..ρχιδια

    με τις Τσιμπιες τις σουβλερες του ραμφους του, σαν Φίδια
    Το Βόδι πια κατερρευσε και ειχε γινει Λιωμα

    Κι ο Πελασγος κατεκτησε Τροπαιον Βόδι Πτωμα
    Ετσι λοιπόν περιμεναν ολοι να δουν αγωνα

    την κουκουβαγια την Παχεια και της Νυχτιάς Κοκώνα
    Να την σουβλίζει τρυφερά η Πελαγισια μύτη

    Αμοιρη Γλαυκα!πουμπλεξες με Πελασγο Αλήτη !
    (Συνεχιζεται )

    …..Τα Πληθη αλαλάζανε κι ολοι διψουσαν γι αίμα
    Κι η Κουκουβαγια εριξε στα πληθη ενα Βλέμμα
    αργά οπισθοχωρησε εις της Φωλιάς την ακρη
    Κι απ’ τα μεγάλα μάτια της κυλησε ενα δακρυ
    κι αυτο το δακρυ λύγισε την θεα Αφροδίτη
    που μαγεψε τον Πελασγό με την μεγαλη μύτη
    Του ετειλε τον Ερωτα να ριξει μιαν Σαίτα
    Κι Ο Πελασγος μας έπαθε ,την πρωτη του, την Ηττα
    ο ερωτας τον πληγωσε στην Πελαγίσια Πτέρνα
    Κι ηρθε μετά και δαγκωσε η Αφροδισια Σμέρνα
    κι ο Πελασγός μας ενιωσε ερωτοχτυπημένος
    – ετσι κι αλλιως ητο και πριν Ολίγον Κουνημένος-
    Ναι ! Ερωτοχτυπήθηκε απο την Κουκουβάγια
    Την νομισε πανεμορφη λές και του κάναν Μάγια
    Ακουμπησε το Ραμφος του εις της Γλαυκός τά πόδια
    Και γυρεψε με συντριβή ερωτικά διόδια ….
    Το ειδανε και οι Θεοί και αρχισαν να κλαίνε
    -εμοιαζε σαπουνοπερα να μη τα πολυλέμε –
    Ο Πελασγος παντρεύτηκε μετά την Κουκουβάγια
    εκεινη ηταν Μισιρλου, μ’αυτός την ειχε για άγια
    εν τελει κανανε αυγά πολλά Πελαβαγιάκια
    Υστερις τα Ονομασαν . Τα ειπαν Ελληνακια
    κι ετσι μεταμορφωθηκε του Πελασγου το Μένος
    Και εδημιουργηθηκε το των Ελλήνων Γένος…
    ΤΕΛΟΣ .
    http://nosferatos.blogspot.com/2010/04/o.html

  53. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Κατ’ αρχήν ήμουν έτοιμος να γράψω «όχι ρε παιδιά δεν την έκανα εγώ την προβοκάτσια» (για να τα λέμε όλα, δεν θα ήθελα να σας πω τι άλλο μου πέρασε από το μυαλό σχετικά με το σε ποιον απευθυνόταν κάποιος συν – σχολιαστής στο άλλο post και σκεπτόμουν τι να απαντήσω. 🙂 )
    Τέλος να πω ότι τις προάλλες όταν «χτύπησα» το νικ του Νοσφεράτου με πήγαινε στο gmail (αλήθεια!!)

  54. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    αλλες φορες εχει γραμμενα ολα τα στοιχεια..
    αλλες οχι .. και τα γραφω εγώ..
    τεσπα ..παντως αυτος ο χριστιανος συνονοματος νοσφερατος με κεντριζει το ενδιαφερον ,,,

    αναγνωστη με την ευκαιρια δες αυτο ..ελπίζω να μησε βγαλει στη μεση του πουθενα
    http://nosferatos.blogspot.com/2009/01/blog-post_8631.html

  55. Ο/Η papoylis λέει:

    Ήταν πράγματι «δάκτυλος» αναγνώστα. Αυτός του Νόσφεως όστις συστηματικά λησμονούσε εκείνο το ρημάδι το s.
    και βέβαια η σατανική σύμπτωση , του s ελλείποντος , να εμφανίζεται εκείνο το χριστεπώνυμον σάιτ 🙂 🙂 🙂

  56. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    πραγματι σατανικοτατη η συμπτωσις .. Κατι που δεινει ποσο κοντα ειναι οι Αγγελοι και οι Διαβολοι κατα την περιφημον ρησιν του Καραισκακη…
    (γιαυτο και καθε Αγγελος κρυβει κιενα Διαλο μεσα του και αντσιτροφως ..Κια γιαυτο επισης μαλλον θα μας παρει ολους ο Διαολος .)

  57. Ο/Η papoylis λέει:

    Σε αυτό το τελευταίο νόσφη μου το «μάλλον» δε χρειάζεται 😉 🙂

  58. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    βεβαι μπορει να παρει και μορφη αγγέλων

  59. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    περνω το θαρρος να αναγγειλω το μεθεπομενο ποστ στη Σπηλια του Νοσφερατου
    (μετα το Μιλα Ρε Μιλα- μιλα μου για μήλα )
    με τιτλο : Ο Σκορπιος ο Βατραχος ο Αλη- Μπαμπα Αλή-τις και οι Σαραντα πέντε
    Κ λέφτες ..
    ενα θεατρικο εργο που θ αφησει .. ΕΠΟΧΉ
    στη Σπηλια

    ——
    Πρωτα βεβαια θα δειτε το Μιλα Ρε, Μιλα -μου για Μηλα )

  60. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    OΙ Συμπεριφορές οδηγούν σε συναισθήματα και τα συναισθήματα σε συμπεριφορές πρωτη αναστηση 31/12/2008
    http://nosferatos.blogspot.com/2008/12/o_31.html

    Ειναι απλό. Οι συμπεριφορές ειναι αναποσπαστα δεμενες με τα συναισθηματα . Αλληλεπιδρουν .
    Οι Θετικές συμπεριφορες: (Ευγενεια , ισοτιμια σεβασμός προς τον αλλο )
    γεννουν αντιστοιχα θετικά συναισθηματα που εκφραζονται με θετικές συμπεριφορες.
    Οι Αρνητικές συμπεριφορες »Αγενεια , αυταρχισμός »το ξερεις ποιος ειμαι γώ ρε » το θα σου δειξω τωρα εγώ » κλ γεννουν αντιστοιχα Αρνητικά συναισθηματα (θυμός , αγανακτηση κλπ) που προκαλουν αρνητικές συμπεριφορες..
    Το βλεπουμε αυτό σε Κρατη : Δεν πιστευω να ελπίζουν οι Ισραηλινοι οτι τα θυματα τους οι Παλαιστινιοι θα τους αγαπάνε κιολας;
    το βλεπουμε σε Κυβερνησεις : Το πιο πρόσφατο και Ζωντανό παράδειγμα , η σταση της τωρινής κυβέρνησης και της αστυνομίας απεναντι στην νεολαία
    Το βλεπουμε και σε ανθρωπους ….
    (Συνεχιζεται )

    Tωρα : Υπαρχουν .απλουστευτικά παντα Τρια Μοντελα Ολοκληρωτικής Πολιτικής συμπεριφοράς Που προκαλουν συναισθηματα αγανακτησης ,Αηδιας ή και εξεγερσης …
    Τα μοντελα αυτά αφορουν Και σε Πολιτικές ιδεολογιες αλλά και σε Χαρακτηροδομές /
    Απλουστευτικά ειναι :
    α) το Φασιστικό μοντελο : Μεθοδος ο Απολυτος κυνισμός της ωμής Δυναμης . Δογμα του : Η φυσική ανισοτητα των ανθρωπων
    β) το Σταλινικό μοντελο:Μεθοδος , η υποκρισια , η διαστρεβλωση της αληθειας . Στηριζεται υποτιθεται στο Δογμα της Ισοτητας των Ανθρωπων . Αλλά οπως ελεγε και ο Οργουελ »Ολα τα ζωα ειναι ισα αλλα μερικά πιο Ισα απο τα αλλα
    γ) Το Νεοφιλελευθερου ολοκληρωτισμου .Μεθοδος παλι η Υποκρισια.Στηριζεται υποτιθεται στην Ελευθερια.Εννοει βεβαια την ελευθερια στο Προκρουστειο αγοραιο μηχανισμο της Αγοράς . Αν υποταχθεις σου δινει και ..credits . Αν οχι δειχνει το πραγματικό του Αγοραιο προσωπο…
    (το πολύ ενδιαφερον ειναιο οι σε καιρους κρισεις
    ατομα που εκφραζουν ψυχολογικά αυτα τα τρια μοντελα συνεργαζονται αρμονικότατα)

  61. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    ειμαστε μια αβαθής κοινωνία.

    Μια κοινωνία που πνίγεται μες την ρηχοτητα της .Από την παραδοσιακή κοινωνία περάσαμε σε μια ταχύτατη υπερνεωτερικοτητα στις προηγούμενες δυο -τρεις δεκαετίες .. Και αυτό μας ξεγύμνωσε απο την σταθερότητα και την συνάφεια των ρόλων που προϋπέθετε η Οικογένεια και η συγγένεια της παραδοσιακοτητας .. Λυσσασμένα θαρρείς για ..εκσυγχρονισμό ριχτηκαμε , με τα μούτρα και απληστία κατα ιτς δυο προηγούμενες δεκαετίες στην κατανάλωση , στο χρηματιστήριο, στην εκμετάλλευση του φθηνού μεταναστευτικού δυναμικού, …

    Και , ταυτόχρονα δεν αναστοχαστηκαμε ,δεν μελετήσαμε δεν αντιληφθήκαμε καν τις αλλαγές που συνέβαιναν γύρω μας αλλά και μέσα μας .. Σε δυο δεκαετίες προχωρήσαμε – χωρίς καν να το αντιληφθούμε – στην πιο Ωμή στην πιο ακατέργαστη εξατομίκευση – που είναι κατι άλλο απο την ατομικότητα .Εύπλαστοι πρωτεϊκοί, αμοιβάδες θαρρείς, χυθήκαμε σε ξέφρενες αλλαγές , χωρίς καμία εμπειρία στην επεξεργασία του εαυτού , χωρις πρόγραμμα , χωρις την παράδοση της Μοναχικοτητας που χαρακτήριζε την Δύση (και που η Μοναχικοτητα πέραν της Μοναξιάς περιέχει κάτι καλό : Την αναζήτηση ευθύνης , την αυτο-νομια..)

    και Συν τοις αλλοις Επιμείναμε οτι όχι δεν αλλάξαμε – ότι όχι – παραμένουμε ακίνητοι στον χρόνο Αριστεροί Δεξιοί , καθηλωμένοι στις Πληγές του Εμφυλίου και σε Ταυτότητες καβούκι , ταυτότητες Άδειο κέλυφος με την ιδια Μνησικακία της Πικρίας με την ίδια Χολή του φαντασιακά αδικημένου με την πεπεισμένη για το Δίκιο της Οργή του Μικροαστού που επιμένει ότι αυτός Δικαιούται και οι αλλοι οχι ..
    Και ηρθε η Κρίση .. Και ολα τα αρνητικά συναισθήματα , η οργή ο Φθονος το Μισος , και μαζι ο απωθημένος ανεπεξεργαστος Πονος , το δακρυ εκεινο που ποτέ δεν βγαινει και κοκκινιζει τα ματια- ξεγυμνωνονται μπρος τα μάτια μας σαν τα δοντια των αγριων Σκυλων πριν τον Σκυλοκαυγά.

  62. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    στην Μπερναντίνα (αφιερωμενο εξαιρετικά ..)

  63. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    διδακτικοτατο:

  64. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

  65. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

  66. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

  67. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

  68. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

  69. Ο/Η Noσφερατος λέει:

    λεμε να κανουμε λίγο χαβαλέ ,λιγη πλακα αλλά μαλλον πληρωνουμε πολύ υψηλά διοδια ε; .. θα μου πεις αν θες να γελάσεις πληρωνε.. Ε ..δεν πληρωνω ..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s