Δείτε σήμερα

Δείτε σήμερα καλοί μου αναγνώστες πως το συνεργατικό blog  Evil Bitch χειρίζεται τα δύσκολα. Αυτά που μας περιμένουν …

Για αγγλομαθείς μόνον δυστυχώς 🙂

Statue of Unknown Prostitute | Evil Bitch

This entry was posted in Ισορροπισμοί διάφοροι, Προσεγγίσεις αισθητικής - πετικιούρ, Παίγνια στο Alkatraz, Στιχηρά εξαμβλώματα. Bookmark the permalink.

8 Responses to Δείτε σήμερα

  1. Ο/Η Ενη λέει:

    Το ποιημα-ποστ μας δείχνει το ερεβος
    ομως αμέσως τα σχόλια «αλαφρύνουν» την ατμόσφαιρα
    σιγά που θα θρηνούμε
    στο κάτω κάτω εντάσσεται στο ερωτο-σεξ
    σε Δύση και Ανατολή
    Αυτα………….τα αυθόρμητα

  2. Ο/Η προγιαγιά λέει:

    Εγώ θα πω κονγκρατσουλέισονς.

  3. Ο/Η Propapoys λέει:

    Ωραιο το τυρι?

  4. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Ode to a prostitute
    Standing on a corner and I’m gonna give you what you need
    Tell me what you want ’cause baby I’m here to please
    Tell me if you want it, if the price is right then I’m here
    Come on over here and baby we can cut a deal
    (Από τους bastard fairies)

  5. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ωραιο ..ταιριαζε πολύ με το…

    http://nosferatos.blogspot.com/2010/11/ecstatic-poetry-prostitute.html

  6. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Προπάπου, ρωτάς αν είν ωραίο το τυρί.
    Πιο πολύ απ το τυρί μ’ αρέσει όλο το συνάφι που θέλγεται απ’ αυτό το τυρί. Μαζί κι εγώ. Όλο αυτό το σμάρι των ανθρώπων που παλινδρομεί ανάμεσα στο δίπολο: ηδονή άμεσης ανάγκης και τίμημα της ηδονής.

    Μεθώ με δυο σταγόνες κι αρχίζω απ’ την αρχή
    οι πόρνες είναι μόνες κι οι άντρες μοναχοί
    τα λάθη και τα σφάλματα ποτέ μην τα μετράς
    τα πάθη σου είναι αγάλματα Αιόλου κι Αθηνάς.
    Τις νύχτες που κοιμάμαι τ’ αγάλματα ξυπνούν
    τα πάθη μου φοβάμαι, τα κρύβω μην τα δουν.

    έγραψε ο Άρης Δαβαράκης και μελοποίησε ο Μάνος Χατζιδάκης, 27 χρόνια πριν.

  7. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Αμαρτωλό
    της Γαλάτειας Καζαντζάκη…..

    Στη Σμύρνη Λέλα,
    Ηρώ στη Σαλονίκη,
    στο Βόλο Κατινίτσα έναν καιρό…
    Τώρα στα Βούρλα με φωνάζουν Νίκη…
    Ο τόπος μου ποιός ήταν; Ποιοί οι δικοί μου;
    Αν ξέρω, ανάθεμά με!
    Σπίτι, πατρίδα μου έχω τα μπορντέλα…
    ‘Ως κι οι αθώοι χρόνοι οι παιδικοί μου
    θολές σβησμένες ζωγραφιές
    κι είναι αδειανό σεντούκι η θύμησή μου!
    Το σήμερα χειρότερο απ’ το χτες
    και τ’ αύριο απ’ το σήμερα θε νάναι…
    Φιλιά από στόματα άγνωστα, βρισιές
    κι οι πολισμάνοι να με τραβολογάνε…
    Γλέντια, καβγάδες ώς να φέξει,
    αρρώστιες, αμφιθέατρο του Συγγρού
    κι ενέσεις 606.
    Πνιγμένου καραβιού σάπιο σανίδι
    όλη η ζωή μου του χαμού…
    Μ’ από την κόλασή μου στο φωνάζω:
    εικόνα σου είμαι, Κοινωνία, και σου μοιάζω.

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Ά ρε Νόσφη

    Μου έδωσες την ευκαιρία να ξαναδιαβάσω αυτό το ποιήμα μετά από χρόνια. Θυμάμαι το πατέρα μου ( το πραγματικό όχι το Προπάπου ) να το διαβάζει και να δακρύζει όταν έφτανε στη λέξη «Βούρλα» 😉

Σχολιάστε

