Η Ζωολογία της πρώτης Κυριακής

Επέπεσαν λοιπόν ως όρνεα σήμερα , καλοί μου αναγνώστες , επί των αριθμητικών στοιχείων  που απέδωσε ως αποτέλεσμα η χθεσινή κάλπη , οι διάφοροι μουστερήδες για να αποσπάσουν κάθε πέτσα , χόνδρο , μόριο σάρκας , υπόλειμμα ιστού από το πτώμα της χθεσινής μέρας.

Μια έγκαιρα ψύχραιμη ματιά  θα μπορούσε να αποκαλύψει ότι το  κουφάρι στην αρχική του μορφή ήταν ισχνό και άσαρκο , σε κατάσταση προχωρημένης σήψης. Μια λεία που αδυνατεί να κορέσει τη πείνα των πολιτικάντηδων και των επικοινωνιολόγων. Ένα γεύμα λιτό και ελάχιστα θρεπτικό , ικανό μόνο να  αποδώσει την ελάχιστη εκείνη ενέργεια που απαιτείται για να μπορέσουν τα πτωματοφάγα να φτάσουν στο επόμενο σαπάκι , αυτό που θα προκύψει την επόμενη Κυριακή.

Όσοι τώρα , ετερόκλητοι , συνωστίζονται κράζοντας και γρυλλίζωντας επί του πτώματος βγάζουν , ο καθένας για τον εαυτό του τα ποθούμενα συμπεράσματα . Καταπίνουν αμάσητες τις ισχνές τους μπουκιές , ώστε να προλάβουν το διπλανό ανταγωνιστή που διαγκωνίζεται για την ίδια φτωχική λεία.

Βαφτίζουν κάθε σάπιο υπόλειμμα «φιλέτο» ή «σπαλομπριζόλα» ( Τι μπόουν στέκι για τους σπουδαγμένους )  , κάθε άδειο κόκκαλο οσομπούκο με  τρία δάχτυλα μεδούλι . Δείτε τους πως στριμώχνονται να αρπάξουν κάθε επικοινωνιακό  ψίχουλο , κάθε απειροστή ένδειξη «περιφανούς νίκης» , ενώ γνωρίζουν ότι το πραγματικό ενεργητικό που τώρα καταναλώνουν τσίμα τσίμα τους φτάνει μέχρι την επόμενη βδομάδα.

Τα τσακαλάκια του Πασόκ γρυλλίζουν ευχαριστημένα τάχα μου για τη ξεφτίλα στη περιφέρεια Αττικής , το φιάσκο Μίχα , το καραγκιοζηλίκι Τατούλη και ανάγουν σε μέγιστο επίτευγμα το αποτέλεσμα του Καμίνη ( εξαίρετος πράγματι , αν ψήφιζα Αθήνα θα τον προτιμούσα ) . Παράλληλα χύνουν δάκρυ τώρα για την αποχή , για το γεγονός δηλαδή ότι η τρέχουσα λεία είναι τόσο ισχνή και άσαρκη , όχι γιατί αντιλαμβάνωνται ότι η σαβάνα  πεθαίνει , αλλά γιατί ελπίζουν στην επόμενη τουμπανιασμένη λεία της δεύτερης Κυριακής .  Κάνουν πως δε ξέρουν ότι από δω και πέρα λείες παχουλές δεν θα υπάρχουν ( όπως και λεφτά δεν υπήρχαν , ούτε θα υπάρξουν ).

Οι ύαινες της Νου Δού πρέπει να αρκεστούν στο απόκομμα –  εντόσθιο ( ΚιΚοίλια )  και να ελπίσουν και αυτές στην επόμενη Κυριακή. Το αντιμνημονιακό φιλέτο που φαντάζονταν στις ονειρώξεις τους αποδείχτηκε άντερο στριμμένο  ( και γεμάτο περιττώματα ) . Αν και αγωνιούν ακόμα και για το πανίκα . χαμογελούν στην οθόνη με νόημα κατά το πέρας των δηλώσεων. Είναι πάλι εδώ , αλλά δεν θέλουν να ξέρουν ότι η εποχή της αφθονίας έχει τελειώσει και η σαβάνα ( το είπαμε παραπάνω ) αργοπεθαίνει.

Τα κοράκια του περισσού , απολαμβάνουν τις μικρές τους μπουκιές  και οργανώνουν τη μεγάλη αντεπίθεση , που θα αρχίσει μετά την επόμενη Κυριακή . Ελπίζουν να προλάβουν τη τότε λεία πριν από τα άλλα πτωματοφάγα , αλλά ξεχνούν τις ικανότητες των άλλων  ( ανωτέρω ) ειδών στον εκμαυλισμό , την αναζήτηση και την εκμετάλλευση του εδάφους.

Τα ερπετά της άκρας δεξιάς χωνεύουν κάποια μικρά τους κέρδη σε οριακές από κάθε άποψη περιοχές , ενώ γλύφουν τις πληγές που τους προκάλεσαν  τα άλλα ζώα κατά το ποδοπάτημα στο αναιμικό φαγοπότι. Αντέχουν , ξέρουν να αλλάζουν πουκάμισο – βορίδι και να περιμένουν.

Τα κοιλεντερωτά παρτάλια ( πορτάλια ) της πάλαι ποτέ ενδόξου  , δημοκρατικής πλην «τιμίας» , ριζοσπαστικής και οικολογικής αριστεράς δεν πρόλαβαν να προσέλθουν έγκαιρα στο γεύμα. Γενικά τα τελευταία χρόνια χάνουν κάθε ραντεβού κινούμενα ( σκώληκες είναι ) πιό αργά από τα άλλα είδη. Βαφτίζουν συστηματικά τη διαρκή τους αεροφαγία «μη ήττα» και τα νεώτερα ( άρα πιό δραστήρια μέλη ) αδειάζουν εκκωφαντικά το άντερο – σώμα τους σε μεγαλόστομες δηλώσεις  , γνωρίζωντας ότι στην επόμενη λεία πιθανόν θα είναι και πάλι απόντες.

Να μη ξεχάσω τη μοναχική κουκουβαγογιάννη , είδος υπό εξάλειψη αλλά ιδιαίτερα ανθεκτικό και πείσμον. Απόγονος αιωνόβιου πατρός , εξασφάλισε τουλάχιστον ένα κοκκαλάκι για το βλαστάρι της.

Όλοι εν χορώ τώρα δηλώνουν :

Ζήτω το Έθνος , κέρδισε η Τοπική Αυτοδιοίκηση , την επόμενη Κυριακή όλοι στις ….κάλτσες .  Πολλές φάλτσες και  ετερόκλητες κραυγές ακούγωνται από το λεφούσι που τώρα αποτελειώνει τη φτωχική λεία της χθεσινής κατακαημένης Κυριακής μας.

This entry was posted in Αλκοολούχα υπόλοιπα, Επικοινωνιακές κ..οτούμπες, Πολιτικούρες. Bookmark the permalink.

66 Responses to Η Ζωολογία της πρώτης Κυριακής

  1. Ο/Η bernardina λέει:

    Μόνο να μην πάνε οι ίδιοι που ψήφισαν χτες να ψηφίσουν και την επόμενη Κυριακή. Ας πάνε οι υπόλοιποι, για να υπάρχει κινητικότητα και ποικιλία… :mrgreen:
    Κάτι σαν τα μονά-ζυγά.

  2. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπέρνυ hats off

    αν λάβουμε υπόψιν ότι ο ένας στους δύο δεν πήγε , η πρόταση σου είναι καταπληκτική
    έτσι θα εμπλακούν στο πολιτικό γίγνεσθαι όλοι οι ψηφοφόροι και η τοπική αυτοδιοίκηση ( το φρούτο της επόμενης Κυριακής ) θα νικήσει… 🙂 🙂

  3. Ο/Η bernardina λέει:

    Άσε βρε παπούλη,
    μόλις άκουσα τον Ξεσαμάρωτο να μιλά για «ολική επαναφορά» της ΝουΔου μέσα σ’ ένα χρόνο και μου ήρθε ένα ελαφρύ εγκεφαλικό. Βόηθα Παναϊαμ΄ μη χάσω το χούμουρ μου, γιατί δε με βλέπω καλά την κακομοίρα…

  4. Ο/Η papoylis λέει:

    Κάτι σαν το Σβαρτσενέγκερ ένα πράμα…. 🙂

  5. Ο/Η προγιαγιά λέει:

    Θα σε συνεφερει ο Νοσφεράτος, είναι ειδικός σ αυτό. Πλάκα – πλάκα παπούλη, αν επανεκλεγεί ο Πανίκας στο ΚΚΕ θα το οφείλει.

  6. Ο/Η bernardina λέει:

    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ:

  7. Ο/Η bernardina λέει:

    Προγιαγιάκα,

    άσε, έχω δίπλα μου τον ειδικό στην Ανάνηψη και το Φιλί της Ζωής 😉

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Αν ξέρανε ορέ οι δεξιοί πόσα οφείλουν στο σεπτό του περισσού κατάστημα … 😉

  9. Ο/Η bernardina λέει:

    Και τούμπαλιν ενίοτε, παπούλη μου. Και τούμπαλιν…

  10. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    σε λιγο
    θα ανακοινωθει ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟς ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΣΥΣΚΕΨΕΩΣ ΤΗΣ ΚΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ Τ.Π ΙΘΙ Σ.Ε
    επι του αποτλεσματος των εκολογων στην θεσσαλονικη (περιφερεια και πολη)
    και της αμεσης εκτακτης αναγκης να ξεκουμπιστουν και να φυγουν ολα τα ακρο δεξιανεο δαμαλο εθνολαικισταριατα που ΡΗΜΑΞΑΝ την ποληηκαι το Νομο και να τα αφησουν αυτά τοσο οι ΚΟΥΚΟΥΕΔΕΣ τα καταψηφιζουμε και τους δυο τα τρελά οσο και διαφοροι τυποι που ειτε νομιζουν οτι ειτε παριστανουν τους πατριωεθνολαικο αριστερους αλλά επι της ουσιας της καταληστευσης και του εξευτελισμου της θεσσαλονίκης απο το εθνικιο Ψωμιαδαρεο Γκιουλεκιαριατο κανουνε Μωκο και Τουμπεκί ψιλοκκομμένο -στην καλυτερη των περιπτωσεων – και εχουμε κι εμεις βΡΥΣΟΥΛΕΣ .αμα λάχει αλλά αναμένωμεν και την ΒΡΥΣΗ του Προπαππου να ριξει κι αυτή ενα …..
    οσονουπω

  11. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    επειδή βαρεθηκα τους λογής λογής αντιπερισπασμους επιστρεφω στο αρχικό θεμα αυτου του Ποστ
    ————————————
    Δημοκρατική αλληλεγγύη στον δεύτερο γύρο
    απέναντι στην θρησκόληπτη, ρατσιστική ακροδεξιά και τον χυδαίο τους “πολιτισμό”

    Ας ελπίσουμε ότι η προτροπή του ΚΚΕ για λευκό ή άκυρο στον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών δεν θα περάσει στους ψηφοφόρους του.
    Ας ελπίσουμε επίσης ότι η οργή απέναντι στο σύστημα όσων απείχαν στον πρώτο γύρο δεν θα εξελιχθεί στην ανοησία της διευκόλυνσης επικράτησης της θρησκόληπτης ακροδεξιάς στους δύο μεγάλους δήμους της χώρας στον δεύτερο.

    Ήδη η Χρυσή Αυγή του Μιχαλολιάκου εκπροσωπείται πλέον στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας με ένα διογκωμένο λόγω της αποχής ποσοστό 5,6% (λίγο πίσω από την Πορτάλιου) και ο Άνθιμος συντονίζει τους ακροδεξιούς φονταμενταλιστές της Θεσσαλονίκης.
    Φανταστείτε να ολοκληρωθεί το σκηνικό με την επικράτηση του ΛΑΟΣ/Ψινάκη/Κακλαμάνη στην Αθήνα και Άνθιμου/Γκιουλέκα/Ψωμιάδη στην Θεσσαλονίκη.

    Η φιλοσοφία της ηγεσίας του ΚΚΕ και της υπόλοιπης “συντηρητικής αριστεράς της στείρας άρνησης” ότι “όσο χειρότερα για το λαό τόσο καλύτερα για μας” (εκλογικά) είναι αδιέξοδη και επικίνδυνη – η επιδείνωση της καθημερινότητάς μας δεν είναι επιλογή μας και η έμμεση πριμοδότηση των ακροδεξιών έναντι ενός δήθεν μετώπου κατά του δικομματισμού στον δεύτερο γύρο, καταστροφική για τις πόλεις μας και τον πολιτισμό μας.

    Εάν στο κάτω κάτω της γραφής ο Καμίνης είναι συγκρίσιμος με τον Κακλαμάνη και ο Μπουτάρης με τον Γκιουλέκα, κάποιοι έχουν χάσει την μπάλα…
    Εκλέξτε τους σε τελική ανάλυση και κάντε τους κριτική. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα δεχτείτε αντί απάντησης …αφορισμούς και λοιδορίες αλλά κάποια συμφωνία ή διαφωνία.
    Αυτή είναι η διαφορά δημοκρατίας και φασισμού, δικαιωμάτων και αποκλεισμού.
    Η επιλογή δική σας
    http://aristeristrouthokamilos.blogspot.com/2010/11/blog-post_09.html

  12. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφυ

    Το γράφω και στο ποστ , ότι αν ψήφιζα στους δύο μεγάλους δήμους θα επέλεγα Καμίνη ή κυρ Γιάννη . Γιατί αν θυμάσαι «επί της ουσίας» έλεγα ότι οι ψηφοφόροι δε πρέπει να πέσουν στη λούμπα μνημόνιο – αντιμνημόνιο , ειδικά στους δήμους δε ακόμα περισσότερο.
    παρά το γεγονός ότι οι δύο αυτοί υποψήφιοι στηρίζονται από το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΑ ( του επόμενου πιθανώς υπουργού «δικαιοσύνης» ) θεωρώ ότι η εκλογή τους είναι και σκόπιμη και χρήσιμη για τις περιοχές τους , ακόμα και αν γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης από τους ταχυδακτυλουργούς του μαξίμου ως «νικηφόρα» αποτελέσματα.

    Γιατί θυμηθείτε το , παρά το γεγονός ότι τώρα επιστρατεύτηκε το ζήτημα της ΤΑ , στη θέση της μπλόφας περί εκλογών και του αντιμνημονιου – μνημονίου, αν το ΠΑΣΟΚ κερδίσει ακόμα 6 ( ίσως και 5 αν είναι τόσο ξεφτίλες ) περιφέρειες και τους δύο αυτούς δήμους ( γιατί ο Πειραιάς είναι χαμένος από χέρι ) θα έρθούν οι διάφοροι πεταλωτήδες ( των ψύλλων ) για να θριαμβολογήσουν ότι ο λαός έδειξε την εμπιστοσύνη του στη «κυβερνητική προσπάθεια διάσωσης της Παρτίδος » και άλλα ορέα. Τότε , ως «φυσικό παρεπόμενο» τα σπρέντια θα ξαναγυρίσουν στις μη τοκογλυφικές 650 μονάδες 🙂 🙂 🙂 για να ευτυχούν οι αυτοαναφορικοί επίσημοι παπαγάλοι.

    Το δικό μου διακύβευμα εξαρχής ήταν αυτοδιοικητικό , γι αυτό και στο μικρό μου Δήμο ψήφισα για δήμαρχο που προέρχεται απο τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ ( πρώτη φορά στη ζωή μου ) αν και δεν είχε το επίσημο χρίσμα ( επίσημος Πασόκος δεν υπήρχε ) .
    Παρωπίδες δεν έχω , αλλά δεν μπορούν να με δουλέψουν Νόσφη μου , ειδικά κάτι κουμάσια της ΔΑ που συνηθίζουν να βάζουν το κεφάλι στην άμμο… Κατάλαβες ορέ ;;;

  13. Ο/Η sissa ben dahir λέει:

    Πάπο, σε όσα γράφεις στις 12.52 με βρίσκεις σύμφωνο. Κι εγώ για δήμαρχο ψήφισα άτομο και συνασπισμένα με αυτόν άλλα συγκεκριμένα άτομα (δεν εννοώ του συνασπισμού ε;), γιατί τα δημοτικά ζητήματα έχουν για μένα ουσία.
    Ας το αφήσουμε όμως αυτό το θέμα.
    Εκείνο που θα ήθελα να πω ενισχυτικό των δικών σου είναι ότι, τα επιτελεία πρώτης, δεύτερης να μη σου πω και τρίτης κλάσης ΟΛΩΝ των κομμάτων που παίρνουν στις πλάτες τους τις δημοτικές/περιφερειακές εκλογές, έχουν μάθει να διαχειρίζονται αυτά τα ζητήματα εδώ και 35 χρόνια με ένα συγκεκριμένο τρόπο.
    Δεν μπορούν σήμερα ν’ αλλάξουν μεθόδους, γλώσσα, κομπινούλες, παρασκηνιακές διαδικασίες και λοιπά παραφερνάλια 😉 .
    Άρα και οι ανακοινώσεις τους θα είναι όπως ήταν πάντα. Εμείς γιατί να τους παίρνουμε στα σοβαρά και να ξοδεύουμε χρόνο και ενέργεια με τις ανακοινώσεις τους;

  14. Ο/Η papoylis λέει:

    Σίσσε

    ως εφευρέτης του ζατρικίου και μέγας μαθηματικός , έχεις πάντα εκείνη την αφοπλιστική σοφία και λογική . Εκείνη τη τοπολογική ευχέρεια …..
    Αλλά , φαντάζομαι , ότι δεν με μέμφεσαι επειδή το έρριξα λιγάκι στη Ζωολογία 🙂 🙂

    Υποψιάζομαι ότι θα ήθελες από αυτό το ιστολόγιο να ασχοληθεί και με άλλα ενδιαφέροντα… Σου ετοιμάζω λοιπόν ποστ , όπου θα σου λυθεί και η απορία για την εικαστική προμετωπίδα μου … 😉

  15. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Μ ε την ευκαιρια και για τους Θεσσαλονικεις μια προσκληση
    http://enekenperiodiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_09.html

  16. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    και μενα Παπουλη κατι …αριστεροι ή μαλλον »αριστεροι »ιδιαιτερως της κνιτογενους … αλλά και της λεγομενης »πατριωτικής » »αριστεράς »(ο θεος να την κανει )

  17. Ο/Η Left G700 λέει:

    Долой провокации!

  18. Ο/Η Ενη λέει:

    Παπούλης 9/11 12,52, Ναι σε ολα
    Αν και αντιπαρέρχομαι ολα τα περί «Μαξίμου κλπ.» που μοιάζουν λίγο σαν «εμμονές».
    Το ΝΑΙ δεν οφείλεται στην καλοπροαίρετη προς υποψηφίους πασοκ αποψή σου, αλλά στο οτι δείχνει οτι η λογική και η ψύχραιμη γνώμη ηταν οι επικρατέστεροι παράγοντες. 🙂

  19. Ο/Η Ενη λέει:

    Επίσης Νοσφεράτος 9/11 10,46 π.μ.
    ΝΑΙ σε ολα, χωρίς αστερίσκους 🙂

  20. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εγώ πάλι την Κυριακή έπαθα μεγάλη νίλα.
    Πήγα να ψηφίσω, άλλα κάτι συμπαθέστατοι κύριοι και κάτι ευειδέστατες και γοητευτικές κυρίες (μερικές πρέπει να ήταν και με ανησυχίες), θέλανε ντε και καλά να τους δηλώσω πατρώνυμα, γένη , διεύθυνση και άλλα προσωπικά και ευαίσθητα στοιχεία.
    Τέλος πάντων, εγώ συνεργάστηκα , για το καλό της Χώρας, αλλά αυτοί δεν καταλάβαιναν τίποτα:
    «εμείς ούτε Αναγνώστες βρίσκουμε στα κιτάπια, ούτε διεύθυνση evil witch γνωρίζουμε και έχε το νου σου μην είναι κανά οικόπεδο και είσαι από αυτούς που από τη πολλή διάθεση για προσφορά στο καλό της Χώρας , διπλοψηφίζουν».
    Αφού μου είπαν να πάω στο Πρωτοδικείο, τα μάζεψα και γύρισα πίσω (μ@@κας είμαι;;).
    Άρα αγαπητοί συν-σχολιαστές, το να σας πω τι θα έκανα, είναι σα να έλεγα αριθμούς του Λόττο που δεν έριξα 😉

    Μόνο μια καλή κοπέλα με συμβούλεψε να το «κοιτάξω» το θέμα, διότι θα έπρεπε να το ξέρω ότι οι περσόνες δεν ψηφίζουν.
    Ήταν δε «χάρμα ιδέσθαι», αλλά σκέφτηκα ότι «εδώ δεν γίνεται να ψηφίσουμε, θα μας αφήσουν να ερωτευτούμε ;;» και πήγα παραπέρα…

    Τώρα στο δεύτερο γύρο έχω ένα θέμα την μόνιμη κατοικία και τα Πρωτοδικεία και δεν με βλέπω να τα καταφέρνω.
    Παρόλα αυτά δεν μου βγαίνει από το μυαλό ότι αν θέλει κάποιος να υπερασπίσει το χαρακτήρα που (θεωρεί ότι πρέπει να) έχουν οι Εκλογές το κάνει όταν παίζεται , αν παίζεται το ζήτημα.
    Από τη ΔΑΡ, τον Καμίνη και λοιπούς «ανεξάρτητους με στήριξη» δεν άκουσα και πολλά , όταν έγιναν τα «διαγγέλματα». Ο Μπαρμπα Γιάννης είναι αλήθεια ότι τσίνισε λίγο….

    Πάντως αν πίστευαν ότι με αυτοδιοικητικά κριτήρια τους «έπαιρνε» να δικεκδικήσουν με πιθανότητες τα «κάστρα των αντιπάλων», οι ίδιοι δημιούργησαν τους όρους να «μην το καταλάβει ο κόσμος» και δεν έριξαν και ρε παιδί μου ούτες μια ντουφεκιά «για την Αυτοδιοίκηση ρε γμτ» 😉

  21. Ο/Η papoylis λέει:

    Γι αυτό ορέ Αναγνώστα δε σ’ αφήναν να ψηφίσεις …. εύγε 🙂

    Κα ¨Ενη ( δυστυχώς και πάλι αγνοείτε αυτά που πραγματικά λέω )

    Τελικά ποιό θα έπρεπε να είναι το κριτήριο για τη πρώτη κυριακή ;;;;;;;;;
    Θα με τρελλάνετε τελικά , τώρα που σας λέω ότι ψήφισα το Πασοκογενή και στην Αθήνα θα ψήφιζα καμίνη μου είστε όλο γλύκες 😉
    ( Να σημειώσω εδώ ότι σε πολλούς μικρούς δήμους σαν το δικό μου οι υποψήφιοι απέφευγαν με κάθε τρόπο το επίσημο χρίσμα , όπως και τα σχετικά με το μνημόνιο – αντιμνημόνιο . Ο μικροκομματάρχης της Κωλοπετεινίτσας το είχε πιάσει το ζήτημα πολύ καλύτερα και από τον αντωνάκη και από το γιωργάπη )

  22. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    .κ. Εvη χαιρομαι που συμφωνουμε σε ολα …

    Παπούλη φυσικά σε μικρους Δημους οι περισσοτεροι ξεχνανε τα Αντι μνημονιακά και ψηφιζουν με βσει τις Μνημες τους και Μακαρι και γω να κρατουσα τα δικαιωματα στο χωριο ..

    Ομως οι Μεγαλοι Δημοι ειναι που εχουν οσο κανένας αναγκη να μην Ψηφισουμε με αντιμνημονιακια Κριτηρια

    Και ιδιως οΔημος Θεσσαλονικης .. Η Θεσσαλονικη ειναι μια απο τις – σε σχεση με τους δεικτες ποιοητητας ζωής – Τρις Χειροτερες πολεις της Ευρωπης.. Και επι 25 χρόνια απο τον καιρο του ΚΟΥΒΕΛΑΑΑΑ (που λεει κι ο Πανουσης )την κυβερνα η χειροτερη και τρισαθλιωτερη δεξια που μπορει κανεις να φανταστει .. και ο Ανθιμος …

  23. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Καλημέρα,
    η γοητευτική η απεικόνιση του πολιτικού φάσματος στον πλούτο του (πτωματοφάγου) ζωικού βασιλείου.
    Αταίριαστη όμως με αυτήν η εις το δια ταύτα ταύτισις του θεωρούντος το κοινωνικόν σώμα ως πτώματος, με τον αγαπητό βρυκόλακα που (καλούσης της παρα-φύσεως) αναζητά φρέσκο αίμα…
    Αν λοιπόν έχουμε να κάνουμε με λείψανα, να τα θάψουμε – όχι να τα πετάξουμε, σε σβηστό καμίνη…
    (Από μακριά, τα αποτελέσματα δείχνουν να μην είναι αυτό ακριβώς που προέλεγε και ήθελε η παρέα του γιωργάκη, του συγκάτοικου και του φασίστα φίλου τους. Καλά, λοιπόν.)

  24. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    »Από μακριά, τα αποτελέσματα δείχνουν να μην είναι αυτό ακριβώς που προέλεγε και ήθελε η παρέα του γιωργάκη, του συγκάτοικου και του φασίστα φίλου τους. Καλά, λοιπόν’

    θα εννοεις την Χρυσή αυγή και τους Φασιστες που θα ψηφισουν Κακλαμάνη και Ψινακη οπως τους ζητησε ο Καρατζαφέρης και τον Ψωμιαδη που θα τον Ψηφισει το Λαος ενώ η Αλεκα ειπε το αμιμητο »κατταψηφιστε και τους δυό» – ΜΗ ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑς ΤΟ εντελώς ηλιθια α- ΝΟΗΤΟ ΤΗς ΦΡΑΣΕΩς – και μη εχοντας το θαρρος να πει καντε αποχή διοτι πώς θα δικαιολογουσε την αντιθεση της με την αποχή …;
    αλλά ετσι ητνα παντα το ΚΚΕ εξωτερικού :Δίνει γραμμη απο το Εξωτερικο και δεν δνει δεκάρα για οσους ζουνε εδω περα ΜΕΣΑ

  25. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπλακσίπιε

    ακριβώς αυτή την εκ των υστέρων πτωματοφαγία διαπιστώνω. Το τι θα αποφασίσει ο καθένας την επόμενη Κυριακή εξαρτάται από τα κριτήρια που βάζει.
    Το μη χείρον βέλτιστον είναι ασθενές κριτήριο , συμφωνούμε , αλλά το απέχειν κατά τη γνώμη μου είναι ακόμα ασθενέστερο και μάλλον άσχετο , με την έννοια ότι το διακύβευμα τώρα δεν είναι να καταγγελθεί η κυβερνητική πολιτική και άλλα ορέα , αλλά να υπάρξουν επιτέλους κάποιοι που θα αναλάβουν να διαχειριστούν και να εφαρμόσουν στους δήμους ( τις περιφέρειες τις ξεχνάμε πλέον ) τα ουσιώδη ή μαλλον τα στοιχειώδη.

    Νόσφη

    μην ανάγουμε το καίριο ( εδώ συμφωνούμε ) ζήτημα της Μπουγατσαδούπολης σε διακύβευμα ύψιστης σημασίας , χαλάρωσε , ό,τι ήταν να ειπωθεί σχετικά νομίζω και εσύ και άλλοι το έχουν εκφράσει , δεν χρειάζεται η συνεχής επανάληψη , μεγάλοι άνθρωποι είμαστε όλοι εδώ , γνωριζόμαστε μεταξύ μας και καταλαβαίνουμε. Μερικές φορές η εμμονή καταντά , όταν επαναλαμβάνεται διαρκώς , παραλήρημα και επιφέρει απώθηση αντί για προσέλκυση 😉 🙂

  26. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Χαχαχαχα… Αγαπητέ βρυκόλαξ, διακινδυνεύοντας μια mauvaise plaisanterie θα έλεγα οτι μετά τις 7/11 δύο έχασαν το χρώμα τους και τη φόρμα τους, ο ένας ήταν ο κ.Μανδραβέλης…
    Στο αντ-απαντητικό σου, διαπιστώνω ακόμα μεγαλύτερη αντίφαση με το μήνυμα του ποστ που φάνηκες πριν να αποδέχεσαι: η κοινωνία δεν είναι πλέον (άταφος) νεκρός, αλλά έχει εξαφανιστεί, υπάρχουν μόνο γραμμοδότες κι εσύ, ως (άλλο )άλιεν που επιβλέπεις και επικρίνεις.
    Προσφιλέστατε παπούλη, μεταξύ άλλων το πρόβλημα με τη διαχείριση του quotidien είναι οτι ο Καυλικράτης συμβάλλει ενεργά στην κονιορτοποίηση κάθε δημοτικής υπηρεσίας κοινού ωφέλους (οι οφειλές βέβαια παραμένουν κι επιμένουν).
    Πώς λοιπόν να δώσεις έγκυρη ψήφο σε μια άκυρη πολιτική; 😉
    Όσο για το ΚΚΕ εξωτερικού, δίνει γραμμή για μορταδέλα στην κάλπη, να πάθουν και τα διπλανά ψηφοδέλτια, όπως έλεγε ο Τζιμάκος – κακά πληροφορημένο βέβαια (η απόστασις…), νομίζει οτι ακόμα μπορεί ο καθένας ν’αγοράζει αλλαντικά…

  27. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Εγώ δηλώνω ότι αν αποκατασταθεί η τάξις δημοσία, ούτω πώς:
    «Ένα είναι το Κόμμα και ουδείς έτερος προσδιορισμός ή εξειδίκευσις γίνεται αποδεκτή» (*)
    θα ψηφίσω τον κυρ Γιάννη την προσεχή Κυριακή

    (*) Δεκτές είναι επίσης και έμμεσες δηλώσεις, αρκεί να περιέχουν ευκρινώς αναφορές σε «ομάδες του Εσ» αντί του ακατανόμαστου τίτλου Πολιτικού Υποκειμένου που ενεφανίσθει κατά την επταετία και , μοιραίως (επιρρηματική απόδοσις του προτσές, αδυναμία του να επιλεχθεί πού θα μπει η υπογεγραμμένη), εξηφανίσθη από το Πολιτικόν Στερέωμα..

    🙂 🙂

  28. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Αναγνώστα αν δε με απατά η μνήμη μου, δε χωράει στην κάλπη ο κυρΓιάννης… ίσως μπορείς να βάλεις μόνο το φελλό…

  29. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Άμα αδειάσω το «περιεχόμενο» (του μπουκαλιού) όλα «χωράνε»…
    Μου χουν πει ότι γίνεται και χωρίς κρασί, άρα στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να είναι και πιο εύ(πεπτ)κολο 😉

  30. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Μάλλον χρειάζονται πολλά (καλά;) κρασιά δια το διάβημα τούτο 😉

  31. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Αγαπητό Μαύρο Πρόβατο , όλα μια ιδέα είναι:

    https://papoylis.wordpress.com/2010/11/08/first-sunday-zoology/#comment-998

    αλλά το ότι έχουμε και χρείαν «καλών κρασιών» είναι αδιαμφισβήτητον και συγγνωστόν ( ήτοι και «πίνομεν» εις κάθε ευκαιρία , αλλά και δεχόμαστε, ασμένως, τις ανάλογες ευχές )

  32. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    μην ανάγουμε το καίριο ( εδώ συμφωνούμε ) ζήτημα της Μπουγατσαδούπολης σε διακύβευμα ύψιστης σημασίας»

    για μας στην Θεσσαλονικη (και οχιΜπουγατσαδούπολη) ειναι ύψιστης σημασίας..
    γα σας Φυσικά δεν ειναι …

  33. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    υπάρχουν μόνο γραμμοδότες κι εσύ, ως (άλλο )άλιεν που επιβλέπεις και επικρίνεις.»

    ασε μας ρεΜαυρε προβατε που θα μας πεις και αλιεν .. Εσυ εισαι αλιεν προβατο και εχεις αλιενοποιηθει πληρως και μας κανεις και τον υπερανω σαν την Αλεκα ..

  34. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    πιιίσωω ✞

  35. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Εντυπωσιακή είσοδο στη σκηνή έκανε και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Στην Αττική βγήκε ο Αγγελος Χάγιος. Και στην υπόλοιπη Ελλάδα ίσως για πρώτη φορά έχουν εκλεγεί.

  36. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Και από μένα (αν και καθυστερημένα) δεχθείτε εγκάρδιον
    «ως εύ επανα-παρέστητε»,
    ευγενέστατε @Μαυροπρόβατε.

    Αφήστε τους τους άλλους,
    μόνο εγώ μπορώ να κατανοήσω την αντάρα μιας δόλιας ψυχής,
    υψιπετώς συλλογιζομένης,
    αλλα εδαφιαίως
    (αν μη και υπογείως, τίγκα στο λασπόνερο δηλαδή)
    ενεργούσης!…

    («Ανάγκα και θεοί πείθονται» φίλτατε,
    πόσο μάλλον αν αυτή τη ρημάδα την «ανάγκα»,
    την κραδαίνει υπέρ τας κεφαλάς υμών -αλλα, αλίμονο, και άλλων-,
    εκείνος ο τερατόμορφος δημοκρατικός συγκεντρωτισμός.
    Όσο και αν θέλει δολίως να καλύπτεται,
    εμφανιζόμενος με την γοητευτική(!!) μορφή της θειά-Αλέκας,
    στο ρόλο του αιώνιου θηλυκού(;;).
    Που αντί για μήλο, κραδαίνει με τα κρινοδάχτυλά(;;) της, μέτρα πειθαρχικά!)

    Την τεκμαίρω δε την τόση αντάρα σας, πεφιλημένε,
    όταν,
    -με δεδομένη την παιγνιώδη αλλά τέλεια γνώση σας της νεοελληνικής,
    που άλλωστε τόσο γενναιόδωρα μας επιτρέπετε να απολαμβάνουμε στα ακριβοθώρητα σημειώματά σας-,
    σας συλλαμβάνω υποπίπτοντα σε εκτροπές,
    ας πούμε «πρωτόγονες», ανάξιές σας.
    Ενδεικτικές, όχι βεβαίως αγνοίας ή παρερμηνειών, συντακτικού-γραμματικού τύπου, αλλά,
    ταραχής μεγάλης,
    που όταν κυριεύει τις ψυχές, οδηγεί σε αναπότρεπτα «αμαρτήματα».

    Όσο για το τεκμήριο της αντάρας,
    πρβλ.: την εξωφθάλμως
    -ιδίως για τη δική σας τελειομανή αίσθηση της διατύπωσης-
    λανθασμένη χρήση της γενικής,
    στη φράση σας

    «Αταίριαστη όμως με αυτήν η εις το δια ταύτα ταύτισις του θεωρούντος το κοινωνικόν σώμα ΩΣ ΠΤΩΜΑΤΟΣ…».

    Για να μην αναφερθώ στην ακουστική χασμωδία του
    «η εις το ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΤΑΥΤΙΣΙΣ…»
    στην οποία εκθέτετε την ακοή μας,
    που τόσο -μεταξύ μας- μας γενναιοφρόνως την έχετε παλαιόθεν καλομάθει,
    εξ επόψεως αισθη-τικής
    (μπορεί και και αισθη-ματικής, σίγουρα όμως αισθη-τηριακής)
    αγωγής,
    σεις ένας ντιλετάντης της γλωσσικής απόλαυσης…

    Σας κατανοώ φίλε μου, όταν,
    αναλογιζόμενος το δράμα σας της υποχρεωτικής αναμέτρησης και αμέσως κατόπιν της ακόμα πιο υποχρεωτικής συμμόρφωσης με την πολιτική Αλέκας,
    μου έρχονται στο νου στίχοι,
    όπως
    «…αναρωτήθηκε ποτέ κανείς
    τί υποφέρει,
    ένας ευαίσθητος φαρμακοποιός
    που διανυκτερεύει;…»
    ή
    «…Στρατηγέ, τί γύρευες στη Λάρισα, εσύ ένας Υδραίος;…»
    Δικός σας

  37. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Χαίροιτε αγαπητέ,

    σας ευχαριστώ για τα καλωσορίσματα όσο και για τη μοναδικής ευαισθησίας ανάγνωση του στυλιστικού μου ιδιοτύπου (αστόχως όμως το ανάγετε σε ιδεότυπο
    😉 )
    Μακάρι να είχατε ομόλογης οξύτητας κριτήριο στις πολιτικές εκτιμήσεις (θυμάμαι τι λέγαμε από κοντά το καλοκαίρι…)
    Δυό παρατηρήσεις επί της ουσίας (των τύπων): 1) όπως στο «δια ταύτα ταύτισις» έτσι και στο «δια το διάβημα», το σημαινόμενο είναι βέβαια η χασμωδία (εξάλλου το κρυφομαντέψατε 😉 )
    2) Το «κοινωνικόν σώμα ως πτώματος» ήταν προσπάθεια μποστικού hint, αποτυχημένη διότι εγκαταλήφθηκε στη συνέχεια αφήνοντας την ασυμφωνία της πτώσης να αιωρείται ως ασυνέπεια του όλου κειμένου…

    Και πάλι σας ευχαριστώ και καλώς σας (ξανα)βρήκα

  38. Ο/Η σχολιαστης λέει:

    Γεια σου αγαπητέ Μαυροπρόβατε! 😉

  39. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    γειά σου σχολιαστή!!
    (Βαγγέλη, μη μου βγάλετε λάθος συμπεράσματα από το «εγκαταλήφθηκε» 😉 )

  40. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Kαλέ μου @Μαυροπρόβατε, καθαρό, νέτο-σκέτο & από καρδιάς «καλώς τον».
    Μια απάντηση θα ήθελα,
    για το πώς βλέπεις δλδ.
    το εκ πρώτης όψεως αντιφατικό,
    ότι σε παλιότερες δημοτικές αναμετρήσεις, το ΚΚΕ, με πολύ χαμηλότερες επιδόσεις σε ψήφους και ποσοστά, έβγαζε πολύ περισσότερους δημάρχους.
    (θυμάμαι ας πούμε κάτι 60άδες, παλιότερα και όχι πολύ παλιότερα)
    Διψήφιο αριθμό τουλάχιστο, πάνω από 25-30, ενώ τώρα ΜΟΝΟ 2!
    Φυσικά ο αριθμός των Δήμων με τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ είναι πολύ μικρότερος, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ που να εξηγεί το φαινόμενο.

    Αν αυτή η «έκρηξη» εκλογικής επίδοσης, δεν είναι παρά το αποτέλεσμα της ασυλλόγιστης από πλευράς ΝΔ
    (και για λόγους αποκλειστικά ηγετικής «εμπέδωσης» δια της συσπείρωσης του ΑΣ)
    ¨νομιμοποίησης» μιας κατά βάση αριστερής πολιτικής ενάντια στο Μνημόνιο, -πράγμα που έκανε πολλούς πολίτες να στραφούν στον κύριο εκφραστή και όχι σε αμφίβολο υποκατάστημα-,
    (που με τη σειρά του αυτό οδήγησε σε πανελλαδική διασπορά ψήφων χωρίς στοχεύσεις σε συγκεκριμένουε στόχους),
    το φαινόμενο, θα έπρεπε κατ εσέ να οδηγήσει το ΚΚΕ σε συναγωγή καίριων συμπερασμάτων;
    Και αν ναι, ποιών ακριβώς;

  41. Ο/Η papoylis λέει:

    Ορε Νόσφη

    είπαμε , είναι πολύ σημαντικό να μη μας προκύψουν πάλι τα ίδια στη Μπουγατσαδούπολη. Αλλά αυτό ΔΕΝ είναι το ύψιστο διακύβευμα για τη χώρα , ούτε για σας εκεί. Αν θέλεις να επιμένεις είναι δικαίωμα σου , αλλά μην επαναλαμβάνεις το ίδιο αμέτι μουχαμέτι συνεχώς. Ο Παπούλης δηλώνει και εδώ ότι ήταν εξαρχής και εξακολουθεί να είναι υπέρ της εκλογής Μπουτάρη , αυτό σου φτάνει ;;;; 🙂 🙂

  42. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    δεν μαρεσει ο νεολογισμός ,,,Μπουγατσαδουπολη που χρησιμοποιειτε εσεις οι Χαμου..

  43. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    για μάς εδω πάνω ειναι το μόνο Υψιστο διακυβευμα για το οποιο ειναι δυνατον να κανουμε – η θα ητνα δυνατον να καναμε κατι αντι να βουλαιζουμε ολο και πιο πολύ στον Βουρκο του εθνολαικισμου – παλιτερα – τωρα του Πρωτοφασισμου

    Επισης ειναι το Υψιστο διακυβευμα για οποιον βλεπει καπως καθαρά την εποχή του και διακρινει τον κινδυο ενός νεου τυπου Πρωτοφασισμου που εξαπλωνεται τα ταχυτατα σε ολη τη Χωρα

    – Φυσικά δεν περιμενω απο την κνιτογενή αριστερά να ειναι ικανή ναδικαρινει οτιδηποτε περαν του Τι Παπαγος τι Πλαστηρας ‘

    οσο για τον Χαμουτζιδικο ορο Μπουγατσαδουπολη

    Μπουγατσαδουπολη ή Θεσσαλονίκη ;

    επειδή στήν Μπλογκοσφαιρα βλέπω να αναπαράγεται ο …νεολογισμός .».Μπουγατσαδουπολη» για την Θεσσαλονίκη
    (ενώ την καλύτερη Μπουγάτσα κάνουν φυσικά οι Σέρρες)

    έχω να πώ το Εξής …
    Κανένας απο όσους ζουν και αγαπούν την Θεσσαλονίκη δεν υιοθετεί τον Νεολογισμό αυτό..
    Πολύ απλά διότι ξέρουν οτι η Θεσσαλονίκη Δεν είναι οι Μπουγατσες της …
    Ειναι Χίλια πράγματα, και αντιφάσεις – αλλά όχι αυτά τα στερεοτυπικά που προβάλλουν σ’ αυτήν οσοι Δεν Καταλαβαίνουν ..(που παταν και που πηγαινουν)
    Και επιπλέον, όσοι αγαπούν την Θεσσαλονίκη
    ΔΕΝ αποδίδουν τα φαινόμενα του Εθνολαικισμού – Ψωμιαδισμου και Παπαγωργοπουλισμού με την Κιτς αισθητική και ύφος
    σε κάποια ιδιορρυθμία ή αμορφωσια των Θεσσαλονικέων ..
    αλλά εκει που πράγματι ανήκουν ..Στο κόμμα της Δεξιάς,την »μεγάλη ..φιλελεύθερη παράταξη » δηλαδή και τους εδώ πειραματισμούς του ..

    Θεσσαλονίκη λοιπόν . Κουρασμένη , απογοητευμένη , ερωτευμένη , πικραμένη , προδομένη , ταπεινωμένη ,εξεγερμένη ..Με τα μπαρακια ,τους φοιτητες της , το φοιτητικό κινημα, την φασαρια , την αναρχια , τα μυρια προβλήματα της και τον εθνολαικισμό της Δεξιάς…
    Αλλά Οχι Μπουγατσαδούπολη

    http://nosferatos.blogspot.com/2008/11/blog-post_3987.html

  44. Ο/Η papoylis λέει:

    Εδώ θα τα χαλάσουμε τώρα ορέ Νόσφη ;;;; 🙂 🙂

    Γενικά βλέπω ότι ο μάτης σου έχει κοκκινήσει και τρομάζω 🙂

  45. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Αγαπητέ Βαγγέλη, προφανείς οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου: δεν εκλέγονται (ήτοι, σχεδόν κανείς) δήμαρχοι υποστηριζόμενοι από το ΚΚΕ γιατί τους δημάρχους αυτούς δεν τους υποστηρίζει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού, ούτε καν μεγαλύτερο κομμάτι σε σχέση με αυτό που υποστηρίζει δημάρχους άλλων κομμάτων. Μην ξεχνάμε οτι επίσης δεν τους υποστηρίζει κανένα άλλο κοινοβουλευτικό τουλάχιστο κόμμα.
    Περιμένω τώρα την απάντησή σου, τι σε έκανε να εκτιμάς εκεί στο κατακαλόκαιρο, οτι οι το ΠΑΣΟΚ θα μαζέψει πανελλαδικώς ποσοστά πάνω από 45% και να επισφραγίζεις την εκτίμησή σου αποφαινόμενος οτι «εσείς [της μικρής μας παρέας οι υπόλοιποι] δε βγαίνετε να μιλήσετε με τον κόσμο να δείτε τι συμβαίνει»

  46. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    …ανατριχιάσαμε Βρυκόλαξ. Όταν βλέπεις δηλαδής εθνολαϊκισμούς και πρωτοφασισμούς, είσαι ‘Αμεσος Δράσις, σα να λέμε. Ακόμα κι αν είναι μέρα μεσημέρι, να κοιμόμαστε ήσυχοι;…

  47. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπλακσίπιε

    ο Βάγγος διακρίνεται για τις προβλέψεις του 🙂 😉

  48. Ο/Η προγιαγιά λέει:

    Σε μια άλλη πόλη, που θα βρισκόταν βέβαια σε μια άλλη χώρα, όλες οι αυτοαποκαλούμενες δημοκρατικές δυνάμεις θα έκαναν ότι μπορούσαν για να εξαφανίσουν από το προσκήνιο το φαινόνενο Πανίκα. Και θα το έκαναν φανερά , ξεκάθαρα και χωρίς όρους. Ο σχετικός πανικός του Νόσφυ δεν είναι αδικαιολόγητος.
    Και μεταξύ μας έχω βαρεθεί τον ψόγο που πέφτει στους μπουγατσαδοπολίτες για την επανεκλογή του εν λόγω σαν να επρόκειτο μόνο για μια ελεύθερη αλλά συντηρητική επιλογή των εδώ ψηφοφόρων. Όποιος το ισχυρίζεται αυτό, αγνοεί ηθελημένα τη δύναμη του μαύρου χρήματος στο Σαλόνικα, που ευλογείται από την εκκλησία και έχει τις βαθειές του ρίζες στο διαγούμισμα των περιουσιών των Εβραίων. Καληνύχτα μας.

  49. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα στους σχολιάζοντες και τα σέβη μου σε όλους!

    Ετούτες οι εκλογές μου φάνηκαν κάτι σαν το τελευταίο απεγνωσμένο διάβημα του συστήματος για παράταση ζωής. Κάτι σαν να βγουν και τα τελευταία κεφάλαια (όσα δεν βγήκαν) και να ειπραχθούν τα αναγκαία και ύστερα ας βουλιάξουμε βρε παιδί μου…

    Να εξηγηθώ: Δεν πιστεύω σε κανένα «αντί». Το αντί κατά τη γνώμη μου δεν συνιστά καν πολιτική. Το μνημόνιο επίσης ως λογιστική συμφωνία δεν συνιστά πολιτική. Πολιτική είναι η εκχώρηση δικαιωμάτων (που ήρθε).
    Πολιτική είναι οι ιδιωτικοποιήσεις πιθανώς κερδοφόρων δημόσιων οργανισμών (που δεν ήρθαν αλλά μπορεί να έρθουν ή να απαιτηθεί από γεράκια να έρθουν). Και εδώ ας μου επιτραπεί η μακρηγορία: Κερδοφόροι από πολλές απόψεις, κοινωνία πολιτεία κλπ και σίγουρα ουχί για να κάθονται τεμπελχανάδες συνδικάλες χαραμοφάηδες.
    Το ήκιστο: Πολιτική είναι ο εξορθολογισμός του δημοσίου τομέα, ώστε να μην σπαταλώνται σε αεριτζήδικα πράματα τούτες τις ώρες πόροι που είναι ζωτικής σημασίας.

    Η κρίση σήμερα αγγίζει τα μεσαία στρώματα, η δημόσια ιατρική περίθαλψη είναι σε επίπεδα προκλητικά, η κοινωνία ακκίζεται και … το μ@%νί (το πολιτικό σύστημα δλδ) χτενίζεται…

    φιλικά και συγνώμη για την παραφωνία.

  50. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Σεβαστή mère de mère de mère,
    κατοικώ σε μια άλλη παλαιά χώρα που έχει τον (τηρουμένων των αναλογιών) Pa-nique (ta mère) πρόεδρο… και οι αυτοαποκαλούμενες δημοκρατικές δυνάμεις της ετοιμάζουν για εναλλακτική λύση τον Dom (nique ta mère toujours!) Κορλεόνε.
    Δώσαμαν…

  51. Ο/Η προγιαγιά λέει:

    Ε είπα κι εγώ να δηλώσω φτωχή αυτόχθων για να συγκινήσω αλλά ατύχησα……..Και τώρα που το σκέφτομαι φάγαμε τα λεφτά του παπού Σαρκοζί. Πα μαλ, που λέτε κι εσείς εκεί πέρα.
    (Δε φτάνει που γράφουμε το παπούς με ένα π)

  52. Ο/Η papoylis λέει:

    Σεβαστή μου Προγιαγιά

    Μη νομίζετε ότι μόνο στη Σαλονίκη ισχύουν αυτά τα μαφιόζικα. Και στο μικρό μου δήμο και αλλού , μεγαλοκαρχαρίες , εκκλησία , συμφέροντα παίζουν το ίδιο παίγνιο , αλλού βρώμικο , αλλού ακόμα πιό βρώμικο και σε ορισμένες περιπτώσεις ( όπως εκεί πανω ) σε βαθμό διαρκούς ( και όχι στιγμιαίου ) κακουργήματος . Ο Νόσφυ δικαίως ανησυχεί , αν μάλιστα άκουσε και τον βραδυνό καρατζαφύρερ θα μεταμορφώθηκε σε νυχτερίδα , αλλά νομίζω ότι μεταξύ μας δεν χρειάζεται να επιμείνουμε…. 😉 🙂

  53. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    αγαπητή προγιαγια νιωθω απειρως λιγοτερο μονος διαβαζοντας το σχόλιο σου .. Καταλαβαινομαστε…

    – Μολις εμαθα – ελπιζω να ειναι λάθος η πληροφορια -οτι ο Συριζα (Ανοιχτη πολη ) αποφασισε λεει να μη στηριξει Μπουταρη η Μπόλαρη .. στη λογική και αυτοι του Τι Παπαγος τι Πλαστηρας ..

    Θεωρώ οτι εμμεσως πλήν σαφώς στηριζουν Ψωμιαδη και Γκιουλεκα ..
    και τους Ψηφισα στο πρωτο γυρο ..
    δυστυχώς οσοι ειναι ηδη τελειωμένοι θελουν να μας αποτελειωσουν κι απο πάνω
    —————–
    εν τω μεταξύ διαβασα και αυτο του Μαυρου προβατου και ..ανατριχιασα
    το :
    κατοικώ σε μια άλλη παλαιά χώρα που έχει τον (τηρουμένων των αναλογιών) Pa-nique (ta mère) πρόεδρο… και οι αυτοαποκαλούμενες δημοκρατικές δυνάμεις της ετοιμάζουν για εναλλακτική λύση τον Dom (nique ta mère toujours!) »

    —————————————————————————–

    φαινεται οτι ο Προβατος θεωρει την Γκοτζαμανικη πολιτική ατμοσφαιρα της Σαλονικης με τον Ανθιμο Γκιουλεκα Ψωμιάδη
    κατι- τηρουμένων των αναλογιών- που μοιαζει με Παρισινο καμπαρε ..κατι σαν Μουλεν ρουζ να πουμε

    —- αυτο καταλαβαινουν .. οι του ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ..τοσο καταλαβαινουν .. Αυτο καταλαβαινουν ..

    τι να πει κανεις ;
    ΑΥΛΑΙΑ

  54. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Δημήτρης Δημητριάδης, Πεθαίνω σα χώρα *

    « (…) “… Μισώ αυτή τη χώρα. Μου έφαγε τα σπλάχνα. Γράφω σ’ εσένα γιατί μαζί ποθήσαμε να είναι γόνιμα αυτά τα σπλάχνα, κι αυτός ο πόθος μάς ένωσε νύχτες και νύχτες… και σ’ άλλες ώρες της μέρας, όταν ξαφνικά γινόταν ένα θαύμα και ξεχνούσαμε τον τρόμο που έτρεχε στους δρόμους καθώς μες στις φλέβες μας… τα εφιαλτικά δελτία ειδήσεων που μας εμπόδιζαν ακόμα και να κοιταζόμαστε… διαβασμένα από θεότρελους εκφωνητές… τα ουρλιαχτά που σκέπαζαν ακόμα και τις σειρήνες των ασθενοφόρων… Ποτέ δε θα το πίστευα πως η ανθρώπινη φωνή μπορεί να φτάσει σε τέτοια ύψη… να είναι τόσο απύθμενη… να προκαλεί τόση αναστάτωση με την επιβολή της… Τέλος πάντων, ποτέ δε συνήθισα τους ανθρώπους αλλ’ αυτό είναι μια άλλη μου αναπηρία. Βιάζομαι τώρα να σου πω μερικά πράγματα κι αυτά τα λόγια θα είναι και τα τελευταία που θα ’χεις από μένα. Μισώ αυτή τη χώρα. Μου έφαγε τα σπλάχνα. Μου τα ’φαγε. Τη μισώ. Ναι, τη μισώ, τη μισώ. Δεν μπορεί μια γυναίκα να ζήσει με τέτοια σπλάχνα μέσα της. Όσο το σκέφτομαι, μου ’ρχεται να ξεράσω τον ίδιο τον εαυτό μου. Νιώθω σαν ξέρασμα. Μπορεί και να ’μαι. Μια γυναίκα… δεν είναι σα μια χώρα που αξιοποιεί τα ερείπιά της, τους τάφους της… που τα ξεπουλάει όλα για εθνικό συνάλλαγμα… ζώντας απ’ αυτά. Εγώ δε θέλω να ’μαι χώρα. Δεν είμαι χώρα. Δε θέλω να είμ’ αυτή η χώρα. Αυτή η χώρα είναι νεκρόφιλη, γεροντόφιλη, κοπρολάγνα, σοδομίστρια, πουτάνα, μαστροπός και φόνισσα. Εγώ θέλω να είμαι η ζωή, θέλω να ζήσω, θα ’θελα να ζήσω, θα ’θελα να μπορούσα να ζήσω, θα ’μουν ευτυχισμένη τώρα αν ήθελα να ζήσω… όμως αυτή η χώρα δε μ’ αφήνει να το θέλω, δε μ’ αφήνει να είμαι η ζωή, να δίνω τη ζωή. Έχει φάει σαν καρκίνος τα βυζιά μου, τα μυαλά μου, τα έντερά μου, έχει κατεβάσει όλες της τις πέτρες στα νεφρά μου και τα ’χει ρημάξει, έχει μαγαρίσει όλες τις πηγές απ’ όπου θα ’τρεχε το γάλα μου, έχει μαζέψει όλο της το χώμα μες στις φλέβες μου και μου ’χει σαπίσει το αίμα, έχει κάτσει όλη πάνω στην καρδιά μου και την έχει κουρελιάσει απ’ τα εμφράγματα και τις εμβολές, κάθε θεσμός της κι ένα έμφραγμα, κάθε νόμος της και μια εμβολή, τα ήθη της μου ’χουν σμπαραλιάσει τα πνευμόνια, η ιστορία της με κάνει να τρέμω συνεχώς ολόκληρη σα να έχω προσβληθεί από την πάρκινσον, ο πολιτισμός της μ’ έχει ξεπατώσει, μ’ έχει ξεθεώσει, δεν πάει άλλο, η θέση της η γεωγραφική είναι το άσθμα μου, ολόκληρο το σχήμα της άλλοτε απλώνεται πάνω στο σώμα μου σα γιγαντιαίος έρπης ζωστήρ και με τρελαίνει… κι άλλοτε παίρνει τη μορφή τσουγκράνας και μπήγεται στα μάτια μου, τεράστιας βελόνας και μου τρυπάει το κρανίο, βράχου ολόκληρου που κρέμεται από την άκρη των μαλλιών μου και με παρασέρνει σε μια θάλασσα πικρών δακρύων… κι όλο νιώθω στον τράχηλό μου το ζυγό της κι όλο δένει τη γλώσσα μου το τραύλισμά της κι όλο μου φέρνει κρύα ρίγη η χυδαιότητά της… η προσήλωσή της στα φαντάσματά της, οι υπεκφυγές της, οι αντιγραφές της, τα φρακαρισμένα της μυαλά, τα πτώματά της, τα κιβούρια της, τα εγκλήματά της… Αυτή η χώρα είναι το χτικιό μας. Θα μας πεθάνει, θα μας ξεκάνει. Πώς θα γλιτώσουμε; Μας πίνει το αίμα, μας το πίνει. Δε μ’ αφήνει πια ούτε να κοιμηθώ, μου έχει κλέψει και τον ύπνο. Πώς θα ζήσω χωρίς ύπνο; Δε θα ζήσουμε… όλο το σπέρμα όλων των αντρών της γης δε θα μπορούσε να ζωντανέψει εκείνη την κόχη του κορμιού μου απ’ όπου ξεκινάει η ανθρώπινη ζωή… Έχεις αδειάσει όλη τη ζωή σου μέσα μου αλλά μ’ έχεις αφήσει χωρίς ζωή… Κι εσύ δεν μπορείς. Μ’ έχεις σπείρει μα ο σπόρος σου δεν πρόκειται ποτέ να πιάσει, δεν μπορεί πια ο σπόρος σας να πιάσει… δε θα ξαναβγεί ποτέ πια ζωή από μέσα μας… Το παλιογύναικο. Ένα θα ’θελα, να την είχα μπροστά μου και να την έσφαζα με τα ίδια μου τα χέρια. Αχ, θε μου, να μπορούσα να τη σκοτώσω.
    Κατάφερε οι δολοφόνοι της να φτάσουν ως τις μήτρες μας και να τις σκάψουν σαν τάφους, τα γουρούνια, τα γουρούνια, είν’ όλοι τους γουρούνια, από ποιον ν’ αρχίσω και σε ποιον να τελειώσω, όλοι τους δολοφόνοι, όλοι τους, αυτοί με κάνουν να νιώθω την ανάγκη για το πιο μεγάλο έγκλημα, για μια ατέλειωτη σφαγή, ατέλειωτη σφαγή… αχ, πώς αντέχουμε δω μέσα, πώς δε μας τρελαίνει ακόμα αυτή η παλιοσκύλα, αυτή η γκαρότα, αυτό το στραγγουλατόριουμ, σωστή αγχόνη… με τους επίσημους μαχαιροβγάλτες της που βγάζουν επίσημους λόγους σ’ επίσημες τελετές μπρος σ’ επίσημους μαχαιροβγάλτες… Ο κάθε πόρος της είναι και μια τσέτα, κάθε γωνιά της κι ένα λάζο, κάθε χιλιοστό της και μια τσάκα, είναι γεμάτη ξόβεργες θανάτου και κοφτερούς σουγιάδες, άντρο φονιάδων, απατεώνων και ηλιθίων, λημέρι άναντρων γαμιάδων κι ανίκανων σωματεμπόρων, μας πατάει το κεφάλι μέσα στα σκατά της, μας δίνει λυσσασμένες κλωτσιές στ’ αρχίδια, μας λιώνεις, μωρή, μας στραγγίζεις, μας ρημάζεις, μας διχάζεις, μας πνίγεις, μας καταδικάζεις, μας πεθαίνεις, μας πεθαίνεις, σκρόφα, ξεπουλημένη, μολυσμένη, ψειριάρα, φαρμακοδότρα, φιδομάνα, λύκαινα, γύφτισσα, αιμομίχτρα, που όλο μαϊμουδίζεις και παπαγαλίζεις, κατσικοπόδαρη, δίσεχτη, κακορίζικη, δε σε μπορώ, δεν τη μπορώ, τη δολοφόνα, την παιδοκτόνα, τη ζαβή, τη χολεριασμένη, τη στραβοκάνα, τη ζαβή, το τσόκαρο, την παλιόγρια, την παλιόγρια, που κακό χρόνο να ’χει, δεν αντέχω πια τίποτα δικό της, τίποτα, τίποτα, τη μισώ, τη μισώ, αχ, αχ, σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ, θα πεθάνω, τέρας, και θα εξακολουθώ να σε μισώ, ναι, το μίσος βράζει μέσα μου, θέλω να γράψω τους ανάποδους ύμνους απ’ αυτούς που γράφτηκαν ως τώρα γι’ αυτήν, λέξη προς λέξη να την τουφεκίσω και να την παραχώσω σα σκυλί με τα ίδια μου τα χέρια… Δεν είμαι πια γυναίκα… Ούτε κι εσύ πια είσαι άντρας… Μας τα πήρε όλ’ αυτή… Τι θα μείνει όμως απ’ αυτήν χωρίς εμάς; Τι θα είν’ αυτή όταν δεν θα ’χει μείνει τίποτ’ από μας;… Το χώμα της έχει πάρει το σχήμα μου… Το σώμα μου έχει πια τις διαστάσεις της… Έχω μέσα μου τη μοίρα της… Πεθαίνω σα χώρα…” (…) »

  55. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    αει καλά… βρουκόλαξ. Σου λείπουν ντάτα – ο επαρχιωτισμός δεν υποστηρίζει την κρίση, είναι το μόνο που μπορώ να σου πω, καλοπροαίρετα. Κάνε μια προσπάθεια, μπορείς να καταλάβεις τον κόσμο, έστω και χωρίς να διανοείσαι να τον αλλάξεις

  56. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    μπορεις να μου το κανεις λιανά αυτο Μαυρεπροβατε; δεν καταλαβαινω τι σημαινει η προταση »Σου λείπουν ντάτα – ο επαρχιωτισμός δεν υποστηρίζει την κρίση, είναι το μόνο που μπορώ να σου πω, καλοπροαίρετα» και η εντυπωση που μου μένει ειναι οτι Δεν σημαινει απολυτως τιποτε – καιοτι ο μονος λόγος που την εγραψες ειναι για να ειρωνευτεις αφηνοντας να εννοηθει οτι εχει νοημα ενώ ειναι προφανές οτιδενεχει .. Ας πουμε τι θα πει
    » ο επαρχιωτισμός δεν υποστηρίζει την κρίση»;
    αυτο » είναι το μόνο που μπορεις να μου πεις ;»

  57. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Καλημέρα,
    δε νομίζω ότι το θέμα των φαινομένων που περιγράφονται στη Θεσσαλονίκη ή και αλλού (φυσικά δεν είναι τοπικό φαινόμενο), μπορεί να αντιμετωπιστεί με το αν ηττηθεί ο Ψωμιάδης ή ο Γκιουλέκας.
    Αυτό δε σημαίνει ότι , αν κάποιος το θεωρεί θετικό, ότι είναι λάθος να ψηφίσει τους «αντιπάλους» Μπουτάρη, Μπόλαρη , Καμίνη κλπ.
    Νομίζω ότι το θέμα δεν είναι αυτό, αλλά τον αν η συγκρότηση πολιτικής κίνησης με στόχευση την «απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης» , είχε νόημα ή όχι.
    Για να παραφράσω ένα ρηθέν 😉 «μιλάμε για ζήτημα μηδέποτε τεθέν» . (*)
    Επίσης , νομ’ίζω ότι πρέπει να δούμε τα θέματα συνολικότερα. Αν ηττηθεί ο Χ ή ο Ψ, λίγο θα επηρεάσει την πορεία μιας πόλης στο συντηρητισμό, το επίπεδο του δημόσιου βίου στα τοπικά, ή την εμφάνιση ρατσιστικών φαινομένων.
    (πχ η αιτιολόγηση της ανόδου της Χρυσής Αυγής στην Αττική με την ιδιομορφία των του Α. Παντελεήμονα, αν δούμε την κατανομή των ψήφων ανά περιοχή, δεν δείχνει πειστική. Μάλλον το θέμα είναι ευρύτερο και όχι θεωρητικά).

    Εν πάσει περιπτώσει πιστεύω ότι ενώ καλό είναι να απαντά κάποιος στο ζήτημα της συγκυρίας (για το Β Γύρο), αν δια αυτού προσπαθεί να υποκαταστήσει τις βασικές ελλείψεις στην Πολιτική, το καταντά «φούσκα» , ενώ θα μπορούσε να μην είναι και να έχει θετική λειτουργία.

    (*) Εδώ είμαι υποχρεωμένος να αναφέρω ότι σε παλιότερο σχόλιό μου, είχα χρεώσει στις πολιτικές δυνάμεις που στήριξαν τον Καμίνη , ότι δεν μίλησαν καθόλου για το θέμα του «διλήμματος» του ΓΑΠ.
    «Δια την τάξιν», να πω ότι μου υποδείχθηκε ότι , τουλάχιστον οι ΟΠ αντέδρασαν δια δηλώσεων. Επίσης δεν γνωρίζω αν υπήρξε ανάλογη δήλωση (προεκλογική) από ΔΑΡ, κάτι που θα ήλπιζα.
    Έτσι, θα έλεγα, ότι το ότι είναι δύσκολο να πείσουν για το Αυτοδιοικητικό του Β Γύρου είναι αποτέλεσμα και αδυναμίας Πολιτικής, αλλά θα ήταν άδικο να τους χρέωνα «καιροσκοπισμό».
    Επαναλαμβάνω «δια την τάξιν», χωρίς να σημαίνει κάτι για το αποτέλεσμα.

  58. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Πέραν του ότι φίλε @Μαυροπρόβατε διακρίνω ίχνη Αλεκώας ικανοποίησης στο λόγο σας, ο τρόπος που απαντάτε, δείχνει ότι ούτε η προσωπική ποιότης ενός εκάστου μπορεί να ανθίσταται στα τόσο μανιερίστικα και παλιωμένα λογικά τεχνάσματα-επιχειρήματα του πολιτικού σας χώρου.
    Όταν δηλαδή το ΚΚΕ (όχι η ΕΔΑ παλιότερα, το ΚΚΕ μεταδικτατορικά) έβγαζε 65+ δημάρχους σε σχέση με τους 2 σημερινούς (ενώ χάνει σημαίες του τύπου Μπενετάτου κλπ) αυτό σήμαινε ότι τότε είχε την πλειοψηφία του ελληνικού λαού;
    Άλλη πολιτική είχε φίλε μου απλούστατα, και εσύ (αποκαλύπτω) είσαι απ αυτούς που και το ξέρουν και την προτιμούσαν.
    Αλλά…άντε τώρα μη με πιέζετε…

  59. Ο/Η Nοσφερατος λέει:
  60. Ο/Η bernardina λέει:

    «Τι θα κάνεις στον δεύτερο γύρο; Θα βάλω μουστάρδα
    11/11/2010

    του Φίλιου Στάγκου
    Ρώτησαν οι δημοσκόποι τον Θεσσαλονικιό «τι θα κάνεις στο δεύτερο γύρο;». Ψύχραιμος εκείνος, απάντησε: «θα βάλω μουστάρδα». Δεν γνωρίζω αν οι γκουρού της πολιτικής επικοινωνίας προτείνουν κάποια σοβαρότερη ανάλυση της εκλογικής συμπεριφοράς των συμπολιτών μου. Όμως εγώ που είμαι γέννημα θρέμα, ξέρω ότι κατά βάθος η εξήγηση είναι μία: κάνουμε πλάκα.

    Φωνάζουμε και διαμαρτυρόμαστε που οι πολιτικές αποφάσεις λαμβάνονται στην Αθήνα; Ότι το πολιτικό σύστημα είναι συγκεντρωτικό κι εμείς αποτελούμε πολίτες δεύτερης κατηγορίας; Ένα αστείο κάναμε. Φυσικά προτιμούμε το ρόλο του άβουλου κι ανεύθυνου παρατηρητή. Απόδειξη, 46% των Θεσσαλονικέων δεν πήγαν καν να ψηφίσουν.

    Επαναστατούμε που κάποιοι αμφισβητούν τα ιερά και τα όσια της Μακεδονίας, τη μνήμη και τα χώματά μας; Ελάτε τώρα. Μας παίρνετε στα σοβαρά; Αφού είμαστε έτοιμοι να εκλέξουμε περιφερειάρχη έναν σαλτιμπάγκο ο οποίος περηφανεύεται ότι μία ξένη γλώσσα μιλάει, την ποντιακή. Αν μας πονούσε η Μακεδονία δεν θα βρίσκαμε κάποιον που να μπορεί να εξηγήσει στο παγκόσμιο κοινό ότι το πνεύμα του Αριστοτέλη κατοικεί εδώ;

    Γκρινιάζουμε που οι πολιτικοί τα κάνανε μαντάρα με την οικονομία, που η ανεργία μας πνίγει, που τα αυτοκίνητα μας πλακώνουν, που το νέφος μας σκοτώνει, που η θάλασσα βρωμάει, που η δικαιοσύνη και η νομιμότητα έχουν μετακομίσει σε άλλες χώρες της γειτονιάς μας ενώ εμείς βουλιάζουμε στην ανυποληψία; Εντάξει, ούτε ένα καλαμπούρι δεν μας επιτρέπετε; Στην πραγματικότητα αγαπάμε τους πολιτικούς μας και θέλουμε να διαιωνιστεί το τοπικό πολιτικό σύστημα (σε δήμο και νομαρχία) που μας έφερε ως εδώ.

    Σκεφτείτε και το άλλο. Αύριο μεθαύριο που τα εγγυημένα κοινοτικά κονδύλια θα στερέψουν και οι δήμοι και οι περιφέρειες της Ευρώπης θα διαγωνίζονται για τις επιδοτήσεις βάσει σχεδίου, εμείς ποιους θα στείλουμε στις Βρυξέλλες; Τους νέους και άφθαρτους που θα μπορούσαν να ζητήσουν κάποια επιείκεια; Όχι βέβαια. Αυτό θα ήταν άδικο κι εμείς είμαστε ντόμπροι, μπεσαλήδες άνθρωποι. Αυτοί που ευθύνονται για την κατάντια μας, πρέπει να λουστούν και την αποτυχία. Έπειτα, όταν ο Ψωμιάδης ζητάει την ψήφο μας γιατί «ξέρει να διεκδικεί», από ποιον νομίζετε ότι θα «διεκδικήσει»; Από τα άδεια ταμεία του κράτους ή από τους ξένους κηδεμόνες μας; Και μας ζητάτε να στερήσουμε ένα τέτοιο θέαμα από τους φίλους μας τους Ευρωπαίους; Απαπα… για τόσο κρύους μας έχετε;

    Η αλήθεια είναι ότι στα χαρτιά, η κυβέρνηση κατέβαλε κάθε προσπάθεια να καταστείλει τη βαθειά αίσθηση χιούμορ μας. Έφτιαξε τον Καλλικράτη για να γίνουμε κάπως πιο «αυτεξούσιοι», στήριξε στο πρόσωπο του Γιάννη Μπουτάρη την ακομμάτιστη κοινωνία των πολιτών, ως κι από το στοιχειωμένο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης μας απάλλαξε βάζοντας δύο υφυπουργούς (Οικονομίας και Εσωτερικών) να μελετήσουν από κοντά τη μεταβίβαση των κρατικών αρμοδιοτήτων στην περιφέρεια. Τώρα τι συμπεράσματα έβγαλαν οι συγκεκριμένοι (Μ. Μπόλαρης και Θ. Τζάγκρη), δεν μπορώ να σας πω. Δεν προσπάθησαν να μας διαφωτίσουν.

    Σημασία έχει ότι εμείς αντιστεκόμαστε. Κι όποιος κακόπιστος θέλει να ενηλικιωθούμε με το στανιό, να χάσουμε τη διασκέδασή μας και να στρωθούμε στη δουλειά μπας και ανασάνουμε οικονομικά και δικαιωθούμε εθνικά, θα φάει τον… Ψωμιάδη μας. »

    http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=70&smid=382&ArticleID=4494&reftab=61&t=%CE%A4%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%B3%CF%8D%CF%81%CE%BF;-%CE%98%CE%B1-%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CF%89-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B4%CE%B1

  61. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπέρνυ

    από τους εμετικούς αυτούς πουλτσινέλλους μη μου ξαναβάλεις εδώ όλο το άρθρο , αρκεί ένα λινκ για όσους θέλουν ακόμα να διαβάζουν τους βολεψάκηδες… 🙂 😉

  62. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλη bernardina

    Αν και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, να πούμε ότι τείνουμε να συμφωνήσουμε με τον товариш Яков. Τι τείνουμε δηλαδή; Για να τα λέμε όλα, συμφωνούμε σαν π%χ$ες! 😉

    Τα λέμε (εσύ товариш μη διαβάσεις αυτό το τελευταίο! 😉

  63. Ο/Η papoylis λέει:

    Δηλαδή ορέ Λέφτηδες θα πάτε να τη ρίξετε τη ψήφο στο καμίνη ναι ή ου 🙂
    ( και αφήστε τα κορδελλάκια )

  64. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ΓΚΟΥΛΕΚΙΑΔΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1

    Η ΚΟΓΧΗ
    (ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ )
    http://enekenperiodiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_11.html

  65. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Κι αν είσαι και Γκιουλέκας, προσοχή στους νύκτορες!

    http://sarantakos.wordpress.com/2009/02/17/nyktores/#comment-49324

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s