Ο Παπούλης λείπει για δουλειές…

Ενθυμούμενος το εξαίρετο εκείνο φίλμ του γιούγκου ( όπως  τονε λέει ένας φίλος ) Κουστουρίτσα , σας πληροφορώ ότι  από αύριο ο Παπούλης θα τρέχει σε δουλειές.

Κάθησα λοιπόν σήμερα το μεσημέρι μπροστά στην άδεια οθόνη , χωρίς όρεξη να ψάξω και να ανασύρω στοιχεία και πληροφορίες για τα επόμενα ποστ , ώστε να συνθέσω , γράψω ,  διανθίσω εικαστικά και αναρτήσω ακόμα ένα ατόπημα για να περνάτε την ώρα σας.

Έπειτα βρήκα ένα θέμα  , τον Clint Eastwood , αλλά η έρευνα προσέκρουσε σε ένα ωκεανό πηγών , πληροφοριών , λινκίων και άλλων βοηθημάτων , η ώρα περνούσε , το μυαλό κουτούρευε και η όρεξη μου πέρασε . Άσε που από το άδειο κλουβί ( εκ του οποίου απέδρασε προ αιώνων το καναρίνι ) δεν ακουγόταν κιχ.

( στο μέσον ο …παπούλης )

Κάθομαι τώρα και σκέφτομαι την ευτυχή αυτή συγκυρία , όπου ελλείψει θέματος σήμερα για νέο άρθρο και συγχρόνως λόγω της αλαλίας του ( άδειου πάντα ) κλωβού , θα ησυχάσετε αναγνώστες μου από μένα για  κάποιο διάστημα . Δεν θα σας πιάνει η υποχρέωση να σχολιάσετε τα φληναφήματά μου και να ανασύρετε κοπιωδώς από το πουθενά κοινοτοπίες και κολακείες και συγχρόνως θα αποφύγω και εγώ να εκτίθεμαι στη δημόσια καθημερινότητα του blogging , ενώ παράλληλα θα κερδίζω το ψωμάκι των παιδιών μου.

Μην έχετε όμως αυταπάτες , το blogging ( πολλοί εξ υμών το γνωρίζουν καλά ) δύσκολα το κόβει κανείς , όπως και άλλες κακές συνήθειες. Θα βρεθώ πάλι σύντομα κοντά σας με νέα περί διαγραμμάτου άρθρα και ποιητικά εμέσματα για να ικανοποιείται ο κοινός μας παρονομαστής : αυτή η διάθεση για επικοινωνία που συγγενεύει με το μαζοχισμό.

Ελπίζω την επόμενη εβδομάδα να μπαίνω αρκετά συχνά μόνο για moder ( niz ) ation και σύντομες απαντήσεις , αλλά σε νέες αναρτήσεις μην ελπίζετε βάσιμα.

Παρά το επικίνδυνο της εργασίας ( καθαρισμός ναρκοπεδίου στο ΒΔ Βίτσι ) εστέ βέβαιοι ότι θα επιστρέψω σύντομα κοντά σας , αν όχι αρτιμελής , τουλάχιστον alive and kicking .

( παπούλης alive and kicking )

This entry was posted in Διαδικαστικά φληναφήματα, Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 απαντήσεις στο Ο Παπούλης λείπει για δουλειές…

  1. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Θα μας κάνει παρέα η Ντολυ Μπελ όσο σε περιμένουμε 😉

  2. Ο/Η Left G700 λέει:

    Φίλε Παπούλη,

    Καλορίζικο! Μας έδωσες χαρά μεγάλη! Και σου αφήνουμε και ένα οφειλόμενο δώρο: http://leftg700.blogspot.com/2010/09/blog-post_27.html

    Ακόμα και φτωχό ή «λίγο» να σου φανεί, μη το περιφρονήσεις. Είναι από καρδιάς!…

    Τα λέμε

  3. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπλακσίπιε

    Προς στιγμήν αντί Ντόλυς να σας αφήσω la vache qui rit (fetchez la vache)

    Λέφττζιεφτακόσηδες

    Ευχαριστώ δια το ωραίον πόστ, μόνο που απέχει παρασάγγες από την αλήθεια. Ο υποφαινόμενος δεν έχει καμία σχέση με τον Yakov Fedotovich και απλά χρησιμοποιεί τη φωτό του ως άβαταρ. Μην εκλάβετε παρακαλώ την παρούσα απάντηση ως αιχμή. Οι συζητήσεις εκείνες όπου φάγαμε τα μουστάκια μας ως άλλα αντίρροπα ντουκασβίλια έχουν προ πολλού ξεχαστεί. Αυτό μου το blog δεν είναι :

    α) Χώρος επαναστατικής διαλεκτικής
    β) Κατάστημα πώλησης παντείων ιδεολογημάτων

    Επομένως επειδή σε αυτό το ρημάδι ήρθα για να μονάσω και να μου συγχωρεθούν οι αμαρτίες, ευχαριστώ βαθύτατα για τα καλά σας λόγια, είστε εδώ ευπρόσδευκτοι πάντοτε, αλλά κάθε φορά που θα σχολιάζετε σκεφτείτε σε ποιας ασκητικής το έδαφος βρίσκεστε.

  4. Ο/Η papoylis λέει:

    ….και λάβετε υπόψη σας αγαπητοί λεφττζιεφτακόσηδες ότι μια τέτοια απάντηση μου θα ήταν αδύνατη, χωρίς τα ούζα που ήπια κατάκοπος απόψε.

  5. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    «…Πάλι τον καύκον έπιες, πάλιν τον νουν απώλεσας» δλδ καλέ μας @παπς;
    Αν είναι όμως να «στεφανώνει» μια μέρα επίπονου μεροκάματου, χαλάλι σου…

  6. Ο/Η suigeneris λέει:

    Παπς, σε καταλαβαίνω, αλλά δίνε σήμα..

  7. Ο/Η Νοασφερατος λέει:

    »Θα βρεθώ πάλι σύντομα κοντά σας με νέα περί διαγραμμάτου άρθρα και ποιητικά εμέσματα»

    ανυπομονώ για τα εμεσματα .λεω..

  8. Ο/Η Left G700 λέει:

    Товариш Яков Федотович Павлов,

    Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και για το ‘περασμένα-ξεχασμένα’. Αφού δηλώσουμε υπευθύνως ότι σ’ αυτό το καινούργιο σου σπίτι, όποτε ερχόμαστε —και θα ερχόμαστε συχνά, να το ξέρεις!— θα χορεύουμε πάντα στον χορό που κάθε φορά θα βαράς εσύ, κι ακόμα ότι το ποστ μας σε καμία περίπτωση δεν υποδήλωνε διαφορετικές προθέσεις, θέλουμε συμπληρωματικά να καταθέσουμε τα εξής:

    1) Δεν μας ξεγελάς! Κι αυτό με το πώς το λένε άβαταρ ξάβαταρ απ’ το ’να αυτί μάς μπαίνει κι απ’ τ’ άλλο μάς βγαίνει! Την πατήσαμε μια φορά, δεύτερη δεν έχει! Γι’ αυτό και, μια και μόνος σου το αποκάλυψες, θα μας επιτρέψεις, φανταζόμαστε, να σε αποκαλούμε με το πραγματικό σου όνομα. Θα κολλάμε πάντα και τη γνωστή προσφώνηση γιατί έτσι το νιώθουμε. Ελπίζουμε αυτές οι «ιδιαιτερότητές» μας να μη θεωρηθούν παραβίαση του εσωτερικού κανονισμού του σπιτιού σου, αλλά, αν θεωρηθούν, θα πρέπει να επιχειρηματολογήσεις πειστικά επ’ αυτού! Ή, εναλλακτικά, να μας στείλεις «να ξύσουμε πατσές»! 😉

    2) «Ευχαριστώ δια το […] πόστ, μόνο που απέχει παρασάγκες από την αλήθεια».

    Παρακαλούμε. Αλλά, είναι λίγο …ολοκληρωτισμός να θέλεις να μας επιβάλλεις τη δική σου αλήθεια! Φανταζόμαστε ότι θα συμφωνήσεις.

    3) «Αυτό μου το blog δεν είναι: […] β) Κατάστημα πώλησης παντείων ιδεολογημάτων».

    Επειδή οι πωλητές είναι κάμποσοι στα χωράφια μας, δεν σε αδικούμε. Πιστεύουμε (ναι, πίστη έχουμε!) ότι με τον καιρό θα καταλάβεις ότι δεν είμαστε ‘πωλητές’…

    4) Με τα ούζα δεν τα πάμε καλά. Κάτι οι αφραγκίες, κάτι που η νέα γενιά είναι φλούφληδες (έτσι δε μας λέτε;) τη βρίσκουμε με μπύρες.

    5) Το ‘παντείων’ γράφεται παντοίων. Πληροφοριακά το λέμε, μη το πάρεις ως κριτική. Ξέρουμε ότι δε γράφεις στη μητρική σου γλώσσα. Και τα ελληνικά είναι άτιμα!

    Τα λέμε (συμπάθα μας, αλλά δεν μπορέσαμε να βρούμε πώς το λένε αυτό στη γλώσσα σου· πού θα πάει όμως;…)

  9. Ο/Η Left G700 λέει:

    ΥΓ: Σιβυλλικό αυτό που γράφεις στο τέλος με το δικό σου ΥΓ («[…] μια τέτοια απάντηση μου θα ήταν αδύνατη, χωρίς τα ούζα που ήπια κατάκοπος απόψε»). Ελπίζουμε να μη θέλεις να πεις ότι σε …συγχύσαμε κι ότι κάθε φορά που θα μας βλέπεις εδώ θα καταφεύγεις στο αλκοόλ!… 😉

  10. Ο/Η papoylis λέει:

    Για τους ανωτέρω τρείς μακαντάσηδες Καργουδέστατο , Δόκτωρα και Βαμπιρίδη δεν έχω τι να προσθέσω …

    Λεφττζιεφτακόσηδες

    1) κανένα πρόβλημα

    2) το είπαμε είμαι γέννημα θρέμμα ντουγκασβίλης…

    3) μη»πιστεύετε» να νομίζετε

    4) τα ούζα μου τα κεράσανε

    5) το παντείων το έγραψε η κόρη μου καθ’ υπαγόρευσιν , και εγώ σήμερα βλέπω το σφάλμα , αν και μου αρέσει ( για όποιον καταλαβαίνει

    6) για το ΥΓ : στο αλκοόλ παλληκάρια μου καταφεύγω έτσι και αλλιώς

  11. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    παλι τον Ουζο επιες συν-ποιητά Παπουλη
    -να τωρα οπου θυμηθηκα εκεινονα τον Λούλη
    τον του Κωστακη συμβουλο επικοινωνιολογο
    και του δινε τις συμβουλές .Ναι τον Παπαρολογο..
    αλήθεια τι απεγινε ..Που ταχα συμβουλευει;
    αλι.. Ειν τρυπιο το μυαλό και ολο με παιδευει
    και ολο σκεψεις ασχετες ερχονται εις τον Νου μου
    κκι εχασα πληρως τον ειρμό πονάει και το Ου μου
    Διτι εχω ωτιτιδα κι ο πόνος με πεθαινει
    Λεν το Ουζο πως Παπου- ολους τους ανασταινει
    Ομως θυμασαι δεν μπορω να πιω οινοπνευματώδη
    παχυσαρκος κατανητσα και εγινα σαν Βόδι
    εχασα την υγεια μου και με κυκλωνουν Φίδια
    τα νεα μου Παπουλη μου ειναι μια απ ‘τα ιδια
    -ασε που τα ματακια μου ολοταχώς χαλάνε
    ειναι το Γηρας που ορμά ,τα οργανα μας σπανε
    -Αλι: στα νιατα εχουμε μια καθε λίγο στυση
    Ομως ο Γερων σκεφτεται μον’ που θα κατουρησει ..
    ειναι μεγάλο προβλημα αυτές οι συχνουριες
    σου ερχονται αποτομα ,κανουν υπερουριες
    Ο γαρ το Γηρας ερχεται χωρις παραφερνάλια
    κι οσοι νεαζουν γεροντες ειναι για καρναβάλια
    ετσι λοιπόν σου εγραψα και πάλι ενα Γραμμα
    τοξερες πως απο καιρο το ειχα κανει Ταμα
    και μόλις μου εμφανιστεις , μολις θα σκασεις μύτη
    – Παπουλη απ’ τα Ψηλά Βουνά , τον Ψηλορειτη
    θα κονακιασω εδω στο μπλογκ , θα με χεις μουσαφιρη
    και αμα με δεχτεις καλά θα σεχω σαν Εμίρη..

  12. Ο/Η Ενη λέει:

    Ποιά ειναι η μητρική γλώσσα του Papoylis; 😆

  13. Ο/Η sarant λέει:

    Παπούλη, βλέπω ότι αποφάσισες να προβείς κι εσύ στο απονενοημένο -καλορίζικος!

  14. Ο/Η papoylis λέει:

    Κα Ένη μου

    …. εσείς ξέρετε καλά ποιά είναι η μητρική μου γλώσσα , άρα ( πληροφορώ τους υπολοίπους ) η ερώτηση σας είναι ρητορική.

    Μαστρο Νικόλα

    ευχαριστώ , καλά να είσαι για να γράφεις , να ερευνάς και (ενίοτε ) να με «ανθολογείς» 😉 🙂

  15. Ο/Η Ενη λέει:

    Οχι Papoylis δεν ηταν ρητορική, απευθύνετο σε κάποιους σχολιαστές που έξέφρασαν τον προβληματισμό τους……..
    Θα μπορούσα να τους πώ οτι αν τους «ακουγε» κάποια «ψυχή» θα μπορούσε να τους απαντήσει σε αμιγώς «πειραιώτικα.»

  16. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    κα Εvη , Niko Σ., τα σεβη μου

  17. Ο/Η papoylis λέει:

    Νόσφυ , το ανωτέρω σχόλιο δεν το είδα προχτές , μου το είχε περάσει περιέργως πως στα spam…. το ανακάλυψα σήμερα και ιδού δημοσιευμένο ( ζητώ συγγνώμη για την αβλεψία )

  18. Ο/Η Noσφερατος λέει:

    παπουλη οπως ελεγε και η Αλι μακ Γκροου στο Λάβ στορυ( 1968΄)

    »αγαπη σημαινει να μη χρειαζεται να ζητάς συγνωμη »

Σχολιάστε

