sic transit gloria mundi

Υιοθετώντας προς ώρας τον κατ’ ανάθεση ρόλο  μου ως κακιά μάγισσα ανοίγομαι και πάλι ( αλλά μόνος πλέον )  στη μπλογκόσφαιρα χωρίς βλέψεις , πρόγραμμα , φιλοδοξίες .

Ακολουθώντας τη ρήση του Επίκουρου : ΠΑΙΔΕΙΑΝ ΦΕΥΓΕ ΜΑΚΑΡΙΕ Τ’ ΑΚΑΤΙΟΝ ΑΡΑΜΕΝΟΣ …..

( Θα ‘ χουμε χρόνο να τα λέμε αλλά παρακαλώ όχι γκρίνιες για τα παρελθόντα )

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to sic transit gloria mundi

  1. Ο/Η kapetanios λέει:

    Αυτό είμαστε όλοι στην μπλογκόσφαιρα
    ένα μήνυμα σε μπουκάλι που ταξιδεύει στην θάλασσα της πληροφορίας σε ένα ταξίδι δίχως γυρισμό –μοναδικό, γι αυτό και ανεκτίμητο

  2. Ο/Η Ενη λέει:

    Παπούλη
    Ευχομαι καλή αρχή και «ηρθες αργά» θα έλεγα. Ελπίζω να τα λέμε. Περιμένω να δώ θέματα. 🙂

  3. Ο/Η Αναγνώστης ο αθηναίος λέει:

    Παπούλη καλησπέρα, καλό χειμώνα και φυσικά καλή επιτυχία στο εγχείρημα.
    Οι ευχές μου για τα «προσωπικά» εξυπακούονται, μην πλατιάζω(*) από το πρώτο σχόλιο.
    (*) όπως λέγανε παλιά οι δικηγόροι » δεν θα μακρυγορήσω κύριε Πρόεδρε» και μετά του αλλάζαν τον αδόξαστο 🙂

  4. Ο/Η Μαύρο πρόβατο λέει:

    Χαιρετώ σε και φιλιώ σε!

  5. Ο/Η papoylis λέει:

    Να ευχαριστήσω όλους τους ανωτέρω φίλους για τα καλά τους λόγια

  6. Ο/Η bernardina λέει:

    Παπούλη,
    «…ουδ’ ει πέλεκυν εν χεροίν έχων μέλλοι τις ες τράχηλον εμβαλείν εμόν σιγήσωμαι, δίκαια γ’ αντιπείν έχων».
    (ούτε ακόμα κι αν μου βάλει κανείς το τσεκούρι στο λαιμό δεν θα σωπάσω, γιατί έχω δίκαια λόγια ν’ αντιτάξω)
    αυτό μου ήρθε έξαφνα στο μυαλό. Τυχαίο; Δε νομίζω!

    ΥΓ. Ξεκίνα να ευχαριστείς και τους κατωτέρω γιατί δεν θα… απαλλαγείς εύκολα απ’ αυτούς 😆 😆

  7. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    Μπαινω κι εγω σαυτο το ποστ που λεει για Μπουκαλια
    κι αναχωρώ στο αγνωστο και σε ταξιδι’εναλια

    Κι ειναι πικρο Παπουλη μου που τωρα που εισηλθες
    Μαζι με καλωσορισες Παπουλη , καλως ηρθε ..

    Κλεινω το Μπλογκ κι αποχωρώ απ την Τερατοχωρα
    Και ηταν παντα ασυμπτωτη για μας τους δυο η Ωρα ..

    Ηταν γραφτο Παπουλη μου να μη συναντηθουμε
    Μπαινεις εσύ Βγαινω εγώ μεχρι να αναστηθουμε

    Μεσα στους κήπους του ΙΘΙ που κρυβει η Καρδια μας
    αδειο το πορτοφολι μας και η Μπλογκο σοδεια μας ..

    Ενα ταξιδι ειν’ η ζωή κ εγω θελω να παιξω
    Μεστα Μπουκαλια ειμαστε και Δεν υπάρχει εξω

    και ταξιδευουμε χωρις καμμιαν μικρη ελπίδα
    μες στο Μπουκαλι μας αυτό δεν εχει ουτε Πυξιδα

    κι ολογυρα μας θαλασσα που Ζωντανη αφριζει
    και να κιενα Συλοψαρο π’αρχιζει να μας Βριζει

    και μεις εντος των Μπουκαλιων τς θαλασσας Διαβάτες
    ελπιζουμε πως στη Ζωή θα γινουμε επιβατες

    Ετσι λοιπόν Παπουλη μου το Μπλογκ μου θα το κλεισω
    μα του ΙΘΙ το μηνυμα ποτες μου δεν θαφησω ..

  8. Ο/Η papoylis λέει:

    Tι να σου πω ορέ Βαμπιρ , που τάχεις κάνει μούτι
    και μπλέκεις αθεόφοβε σε κάθε μπαλαμούτι

    και επιμένεις και θαρρείς πως η δική σου γνώμη
    λαμβάνεται τοις μετρητοίς στου διαδικτύου τη κώμη

    τι μπλέκεις νοσφερώτατε και χώνεσαι και θέλεις
    να πείσεις τους υπόλοιπους τους λύκους της αγέλης

    γιατί δεν είναι μάτια μου Εδέμ η μπλογκοσφαίρα
    είσ’ έμπειρος , δεν ένιωσες τη μπόχα στον αγέρα ;

    είτε χαθείς στο άγνωστο , είτε το μπλόγκ κρατήσεις
    έχω σκαμνάκι στη γωνιά να έρθεις να καθήσεις

    μα μην αρχίσεις τότενες τη κλάψα και τη γκρίνια
    και μου γεμίσεις το τσαρδί , το καναπέ , τα σκρίνια

    με μύξες και με δάκρυα , που σ’ έχουν αδικήσει
    πως επιθέσεις δέχτηκες και σ’ έχουν καθυβρίσει

    σκυτάλη δίνεις με αυτά σε όσους επιμένουν
    να γράφουν για τη μούρη σου , ιστό να σου υφαίνουν

    σταυρούς και σκόρδα να κρατούν , εσένα να ξορκίζουν
    και το παλούκι συνεχώς εκείνοι ν’ ακονίζουν.

    Γι αυτό στο λέω καθαρά , έρχεται γαρ χειμώνας
    το κλίμα επιβαρύνεται δι’ αθώας χελιδόνας

    αν θέλεις και ορέγεσαι , έλα στη στιά και κάτσε
    εδώ δεν τριγυρίζουνε των σοβαρών αι φάτσαι

    κρασάκι έχουμε καλό και στίχων πανδαισία
    και θέματα ανάλαφρα , θα είναι και η Θεία

    σου Νίτσα η φλογερή , κάτσε και θα γουστάρεις
    μα μη με βάλεις σε μπελά , πόδι ευθύς θα πάρεις

    αν συνεχίσεις θλιβερό , κλαψιάρικο τροπάρι
    οι ρέγγες θα σε κλαίγουνε και θα γελούν οι σπάροι.

    Κατάλαβε το Νόσφυ μου και βάλε ένα τέλος
    στη λύτρωση εκτόξευσε το στιχηρό σου βέλος…

  9. Ο/Η Δύστροπη Πραγματικότητα λέει:

    Που είσαι ρε Παπούλη? Πάλι καλά που ο Ομαδέωνας έβαλε ένα λινκ προς το μπλόγκ σου γιατί αλλιώς ούτε που θα το παιρνα χαμπάρι πως ξανοίχτηκες με το δικό σου καράβι στους διαδικτυακούς ωκεανούς. 🙂

    Λυπάμαι ειλικρινά για την τροπή που πήραν τα πράγματα σε εκείνα τα γαμημένα τα ποστ περι Εμφυλίου στην καλύβα. Λυπάμαι ειλικρινά γιατί πιστεύω πως στο βάθος της καρδιάς σας, ούτε εσυ αλλά ούτε και ο Πάνος, επιθυμούσατε αυτή την τροπή. Τι μου λές τώρα, θα μου απαντήσεις…

    Τέλος πάντων, εύχομαι το καλύτερο. Θα περνώ από εδω πιο συχνά και γιατί βλέπω kai μερικούς σχολιαστές που εκτιμώ και οι οποίοι έχουν πια φύγει από την Καλύβα (που ‘σαι ρε Κάπταιν? Γειά σου Μπερναρντίνα) και επιπρόσθετα επειδή πάντα θα απολαμβάνω τις θεωρητικές κόντρες μαζί σου. 😉

  10. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    αχ τωρα που ανεφερες τη θεια μου τη Νιτσα
    αιφνης ξαναθυμηθηκα εκεινη την Πιπιτσα
    καλά ο θειος εφυγε μα χαθηκε κι η Θιτσα;
    που κονακιαζει αραγε η θεια η Πιπιτσα ;

  11. Ο/Η papoylis λέει:

    Δύστροπε

    να είσαι καλά και ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα θεωρητικές κόντρες μας.
    Για τα σχετικά με Πάνο και Καλύβα , όπως καταλαβαίνεις δεν θα ήθελα να δώσω συνέχεια και – θα πρέπει να το ξαναπώ πάλι ; – η αποχώρηση μου από εκεί δεν έχει να κάνει με τα εμφυλιοπολεμικά…

    αν περνάς από δω θα αντιληφθείς , συν τω χρόνω , ότι στο φτωχικό μου δεν θα έχουμε ευκαιρία να επαναλάβουμε εκείνες τις αξέχαστες , αλλά χρήσιμες , κόντρες μας . Τούτο το μπλογκ είναι το προσωπικό μου κιβούρι αν με εννοείς 😉

  12. Ο/Η papoylis λέει:

    Αν καταφέρω βάμπιρα να φέρω εδώ τη θείτσα
    το θείο τον Ισίδωρα να δέρνει με τη βίτσα
    και να του φτιάχνει γεμιστά και γιαλαντζί ντολμάδες
    να ρίχνει του στη κεφαλή βάζα και μαστραπάδες
    άλλο δεν θέλω για να δώ κι ευθύς ας αποθάνω
    αλλά σταυρό μη βάλετε στο μνήμα μου επάνω

  13. Ο/Η bernardina λέει:

    Γεια σου ωρέ Δυστροπόπιγγα. 😆 Χαίρομαι που σε… ξαναβλέπω 😉

  14. Ο/Η Nοσφερατος λέει:

    αλιμονο δεν γινονται θαυματα πιά παπουλη
    ομμως γώ στο Ιντερνετ θα στησω καραούλι
    ισως μπορεσω να τη Βρώ τη Θεα τη Σκουπίτσα
    -που οπως θυμασαι ητανε για μέ η Μόνα Λίτσα.

  15. Ο/Η bernardina λέει:

    Παπούλη, μην ορκίζεσαι, όρκο βαρύ μη δίνεις,
    χοντρή παρόλα να μη λες, μόνο να καταπίνεις
    μεγάλη βούκα καταπώς λέει η παροιμία
    κι άσε σταυρούς και μνήματα -ειν’ άλλη ιστορία.

    Γιατί καλέ παπούλη μου, αν γίνει και πετύχει
    αυτό που μας υπόσχεσαι, τουτέστιν να συντύχει
    να έρθουν κάποτε κι εδώ αυτοί που αναφέρεις
    σε βλέπω να αποδημείς αλλιώς θα υποφέρεις!

    (και από τύψεις επειδ΄ήταν κούφιες υποσχέσεις
    αλλά κι από το δούλεμα που δεν θα ανασχέσεις
    όταν σε πάρουν στο ψιλό όσοι εξαπατηθήκαν
    απ’ τη σκληρή σου άρνηση κι απογοητευτήκαν) 😉

    Με άλλα λόγια πάπο μου, ποτέ μην προδικάζεις
    και εις τη λήθη τίποτα να μην καταδικάζεις.
    Αφού σε κύκλους η ζωή συνέχεια παραδέρνει
    και ό,τι θαρρείς πως χάθηκε μπροστά σου ξαναφέρνει.

  16. Ο/Η Δύστροπη Πραγματικότητα λέει:

    Παπούλη,

    Σέβομαι απόλυτα τους λόγους, τους όποιους λόγους, της αποχώρησής σου από την Καλύβα. Με στεναχωρεί που δεν θα σε βλέπω εκεί, οι παρεμβάσεις σου είχαν πάντα ενδιαφέρον, αλλά όπως και να ‘χει απόλυτα σεβαστοί και οι όποιοι λόγοι της αποχώρησής σου. Πάλι καλά που έχτισες δικό σου διαδικτυακό καράβι οπότε δεν θα χαθει η επαφή. 😉

    Από μια, ομολογουμένως γρήγορη, ματιά που έριξα θα έλεγα πως το νέο σου σπίτι, το προσωπικό σου κιβούρι, 😉 μου αρέσει. Οπότε, με ή χωρίς θεωρητικές κόντρες, και αυτές φιλικές πάντα, θα έλεγα πως θα έχουμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις, κριτικές, καλαμπούρια, και γενικότερα κουβέντες για ότι μας κεντρίζει το ενδιαφέρον.

    Εύχομαι το καλύτερο.

    Γιάννης (πιο γνωστός ως Δύστροπη Πραγματικότητα 😉 )

  17. Ο/Η kapetanios λέει:

    Γιάννη
    την άποψη μου για σένα την γνωρίζεις,
    πέρνα να τα λέμε 😉

  18. Ο/Η papoylis λέει:

    Μπέρνυ

    Δε ξέρω βρε κορίτσι μου αν δώσει το κισμέτι
    να μαζευτούν σιγά σιγά εδώ τα χελιδόνια
    που κάποτε πετάριζαν σε άλλο βιλαέτι :
    του Θείου του Ισίδωρα , που τόθαψαν τα χιόνια

    αλλά προς ώρας συνιστώ σκέψη και ψυχραιμία
    και χαμηλά τη κεφαλή κρατάω όπως βλέπεις
    με κίνδυνο να μου συμβεί κόλπος , υπεραιμία
    γκραν-κάζο σαν απόβαση στα αβαθή της Διέππης…

  19. Ο/Η papoylis λέει:

    Δύστροπε
    ναι σε όλα 😉 🙂

  20. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    »αλλά προς ώρας συνιστώ σκέψη και ψυχραιμία
    και χαμηλά τη κεφαλή κρατάω όπως βλέπεις»

    θαρθει καιρός που το ΙΘΙ θα βγει απ τα συντριμια
    και θα ορμήξουν κατα δω ΙΘΙΣΤΕς σαν αγριμια
    σαν ναταν Λεοπαρδαλες σαν Ιπποποταμίνες
    -γιατι ειναι εξω για καιρο και εχουν κατι Πείνες –
    ———————
    παπουλη δεν με συστησες… Ποιά ειν η bernardina
    η μηπως και τα μπερδεψα ..Δεν ειναι Φεμμινινα;

Σχολιάστε

